نوشته شده توسط : محسن

نظر آیت‌الله مکارم درباره برگزاری ایام محسنیه



 به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس،‌ چندی پیش حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنانی نسبت به برگزاری دهه‌های متوالی عزاداری و خسته‌کردن مخاطب هشدار داد.

محرم

وی گفته بود: «سالی که 6 ماهش عزاداری است، آن عزاداری دیگر ارزشی ندارد! هی ایام خلق می‌کنند؛ ایام محسنیه جدیداً خلق شده. آن روز دیدم یک کتاب قطور برای حضرت محسن نوشته‌اند، کسی که به دنیا نیامده! بعد از همان شخص پرسیدم شما کل کتاب‌هایی که برای حضرت زهرا(س) چاپ کرده‌اید به این قطر نمی‌رسد، چطور برای حضرت محسن با این قطر کتاب درآوردید؟ اینجور که شما ایام درست می‌کنید آقا جان باید کل سال که عزاداری کنیم و مردم به کارشان نمی‌رسند... اگر نصف سال را در تقویم به بهانه‌های مختلف شروع کنیم به عزاداری، کمترین ضررش این است که کسی رغبتی برای آمدن در مجلس عزاداری نخواهد داشت و برایش عادی می‌شود. این موضوع از ایام اهل‌بیت قداست‌زدایی می‌کند. چیزی که نادر نباشد، دیگر مرغوب نیست. به نظر بنده این وهن اهل‌بیت است. باید کاری کنیم تا گفتیم مراسم عزاداری شخص بدود، نه اینکه بگوید ای بابا باز هم مجلس عزا!»

پس از نقل ناقص این سخنان در شبکه‌های اجتماعی و موبایلی، رحیم‌پور ازغدی با موجی از هجمه‌ها مواجه شد تا آنجا که در خطبه‌های پیش از نماز جمعه 23 آبان موضوع سخنرانی خود را به توضیح این مفاهیم اختصاص داد.

در همین راستا، هیأت رزمندگان اسلام نیز بیانیه‌ای صادر و تأکید کرد: برگزاری غیرمنطقی مناسبت‌های متعدد و متفرقه (دهه‌ها و هفته‌های عزاداری) زمینه‌ساز به‌ حاشیه‌ رفتن مراسم عظیم عاشورای حسینی و موجب رویگردانی جامعه از بزرگداشت مناسبت‌هایی خواهد شد که اساس دین و اسلام ناب است.

به تازگی استفتائی از آیت‌الله مکارم شیرازی صورت گرفته و از این مرجع تقلید پرسیده شده: نظر حضرتعالی در مورد برگزاری مراسم ایام محسنیه چیست؟

آیت‌الله مکارم شیرازی در پاسخ نوشته است: «توسل به ذیل عنایت معصومین (علیهم‌السلام) و فرزندان آن‌ها کار بسیار خوبی است ولی بهتر این است که برنامه‌های جدیدی که در میان شیعه سابقه نداشته است ترتیب داده نشود.»

اس ام اس محرم



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تهيه بستني فوري و ساده

مواد لازم:

شیر ............. نیم کیلو

شکر ............ 120 گرم

گلاب ............ یک قاشق سوپخوری

وانیل ............ نصف قاشق چایخوری سر صاف

رنگ خوراکی در صورت تمایل برای بستنی رنگی

بستنی

طرز تهیه:

شیر و شکر را در هم می ریزیم و روی حرارت قرار می دهیم. گلاب و وانیل را اضافه می کنیم و مرتب به هم می زنیم به محض جوش آمدن زیر حرارت را خاموش می کنیم و می گذاریم سرد شود. در حین سرد شدن چند بار آن را به هم می زنیم. اگر بستنی زرد بخواهید مقداری زعفران ، اگر قرمز بخواهید مقداری آب آلبالو و اگر بستنی سبز بخواهید مقداری آب نعناع را در هنگام سرد شدن به شیر اضافه می کنیم. سپس مواد را در ظرفی از جنس روی ریخته و می گذاریم تا در فریزر خودش را ببندد اما یخ نزند این کار را در سه مرحله انجام می دهیم و هر بار بستنی را با همزن فنری یا برقی می زنیم تا شکل بستنی به خود بگیرد. به یاد داشته باشید در هر مرحله بستنی وارد فریزر شده و قبل از یخ زدن آن را بیرون آورده و هم می زنیم و دوباره در فریزر قرار می دهیم.

بستنی



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

زنده نگه داشتن رابطه عاشقانه

یکی از خواسته های زوج های جوان زنده نگاه داشتن روابط عاشقانه است. در این میان توانایی ها و مهارت های ارتباطی مهم ترین عنصر برای زنده نگه داشتن احساسات عاشقانه است.

رابطه عاشقانه

روانشناسان معتقدند که احساسات عاشقانه تقریباً در بهترین حالت خود تا سه سال طول می کشد. در واقع باید منتظر تغییراتی در احساسات اولیه عشق باشیم.

بایاناکا اسیویدو (روانشناس) و هلن فیشر ( فیزیولوژیست) معتقد هستند که می توان احساس عشق را برای مدت طولانی تری زنده نگاه داشت.

آنها مغز پنجاه زوج را که به طور میانگین در بییست و یک سالگی ازدواج کرده بودن مورد بررسی قرار دادند. وقتی به آنها عکس ابتدای زندگیشان را نشان دادن آنها بعد از تقریبا هفت ماه همان احساس عشق اولیه را نشان دادند. اما تفاوتی وجود داشت، مناطق مغزی مرتبط با استرس در زوج های عاشقی که از سن ازدواج آنها زمان بیشتری می گذشت، کمتر فعال بود و در عوض مناطقی فعالیت بیشتری داشتند که با احساس آرامش در ارتباط بودند.
تحقیقات دیگری نیز از فواید پزشکی یک رابطه خوب حمایت کرده اند. روابط خوب باعث کاهش سطح استرس، کاهش احتمال ابتلا به آلزایمر باعث افزایش احتمال بهبود سرطان می شود.

مطمئناً همه از فواید یکی رابطه خوب کم و بیش می دانیم اما سوال مهم، چگونگی حفظ آن است.

در زیر پنج راه را برای زنده نگه داشتن یک رابطه خوب آورده ایم:

1-صادق باشید و همدیگر را در احساساتتان سهیم کنید
یک رابطه خوب بر پایه صداقت و احترام بنا می شود. صداقت عنصری ضروری برای یک رابطه عاشقانه است. همچنان که در عشق پیش می روید، بیشتر خودافشایی کنید، از گذشته بگویید و در مورد آرزوها و امیدهای خود صحبت کنید. اگر در موضوعی دیدگاه متفاوتی دارید، با صمیمیت به نظرات هم احترام بگذارید.

2-توانایی های همسرتان را تحسین کنید و در جستجوی چیزهای کوچک باشید
هر روز توانایی همسرتان را تحسین کنید، برای مثال " صبرت همیشه من رو تحت تاثیر قرار می ده" یا" چه دست پخت خوب و عالی ای داری".

هر فردی دوست دارد مورد تقدیر واقع بشود، افکار و احساسات مثبتی که بر روی عزت نفس همسرتان تاثیر می گذارد را مطرح کنید. این افکار و احساسات را با صمیم قلب بگویید تا همسرتان احساس تردید نکند.

3-ژست اندیشمندانه به خود بگیرید
بگذارید همسرتان متوجه شود وقتی پیش شما نیست، شما به او فکر می کنید و شما واقعاً نگرانید و رابطه عاشقانهنسبت به زندگی او حساس هستید و جزئیات زندگی او را در نظر می گیرید.

قبل از قرار ملاقات های مهم همسرتان به او پیام موفق باشید بفرستید. در انتهای هر روز در مورد اتفاقات روز پرس و جو کنید و در مورد مشکلات و ناراحتی ها با او همدردی کنید.

لیستی از چیزهای مورد علاقه همسرتان از کوچک و بزرگ آماده کنید و سعی کنید برنامه ای برای خشنود کردن همسرتان داشته باشید.

4-گوش دادن را یاد بگیرید
در انواع ارتباطات گاهی افراد را به حراف و ساکت تقسیم بندی می کنند. در این شیوه یک نفر مدام صحبت می کند و دیگری همیشه گوش جان می سپارد البته اگر بسپارد. این نوع رابطه برای زندگی عاشقانه خوب نیست.

از نظر کلامی خانم ها و آقایان با هم متفاوت هستند، خانم ها قدرت پردازش بیشتری در فهمیدن، پردازش کردن و گوش دادن صحبت های دیگران دارند که ریشه در تعداد بیشتر سلول های عصبی مرتبط با پردازش های زبانی در قسمت چپ مغز دارد.

چه صحبت کننده هستید و چه گوش کننده، یاد بگیرید که چگونه گوش کننده فعالی باشید.

به چهره فرد مقابل نگاه کنید و با نشانه های کلامی مانند آهان و نشانه های بدنی مانند تکان دادن سر جواب بدهید.

از یکدیگر سوالاتی برای رشن شدن تفکراتتان بکنید و اطلاعات بیشتری رد و بدل کنید.
به نیاز همسرتان برای صحبت کردن اهمیت بدهید و محیط آرامی را برای صحبت کردن انتخاب کنید.

5-همواره بگویید دوستت دارم
گفتن این دو کلمه کار ساده ای نیست. بسیاری از افراد در خانواده بزرگ شده اند که احساس دوست داشتن را به صورت کلامی انتقال نمی دهند. بعضی ها در نهایت از طریق پیام یا از طریق ایمیل این کار را می کنند.
 
وقتی به چشمان همسرتان نگاه می کنید و می گویید دوستت دارم مغز ماده ای به نام اکسی توسین که به هورمون عشق معروف است، ترشح می کند، ماده ای که در تحکیم یک رابطه عاشقانه بسیار موثر است.

سعی کنید جملات زیبایی برای بیان احساسات خود پیدا کنید، جملاتی مانند" من بسیار خوشحالم که "تو" قسمتی از زندگی من هستی".

هر کاری که می کنید به همسرتان بفهمانید که چقدر برای شما مهم است.

رابطه عاشقانه زناشویی



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بیوگرافی اکبر عبدی

نام : اکبر نام خانوادگی : عبدی تولد : 1339/6/4 تحصیلات : دیپلم محل تولد : تهران اکبر عبدی  بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است.در 4 شهریور 1339 در تهران  و در محله ی نازی آباد متولد شددر و مادرش اردبیلی هستند.او یک فرزند به نام المیرا عبدی دارد. وی پس از دریافت مدرک دیپلم از سال 1358 با نمایش‌های آماتوری فعالیت هنری‌اش را آغاز کرد و سپس در سال 1362 به تلویزیون رفت و در مجموعه محله بروبیا (داریوش مؤدبیان، 1363) و بازم مدرسه‌ام دیر شد (1365) خود را به عنوان بازیگری مستعد خلاق شناساند.

بیوگرافی

وی بیشتر در نقش‌های کمدی بازی می‌کند و فیزیک بدنی خاص و صورت وی امکان گریم و ساختن چهره‌‌های گوناگون مانند نوجوانان و زنان را به وی می‌دهد.اکبر عبدی از هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بوده است. عبدي در اجاره‌نشين‌ها، اي ايران، مادر و دلشدگان (علي حاتمي) و هنرپيشه قابليت‌هاي خود را در ايفاي نقش‌هاي متنوع كمدي اثبات كرد. همين قابليت موجب شد كه عبدي در سفر جادويي هم نقش كودكي خود را ايفا كند و هم نقش ميانسالي‌اش را، همينطور در آدم برفي در دو نقش مردانه و زنانه توانايي‌هايش را نشان داد. اکبر عبدی در سال ۱۳۶۸ برای بازی در فیلم مادر ساخته علی حاتمی برنده سیمرغ بلورین نقش دوم مرد از هجدهمین جشنواره فیلم فجر شد. 751 بیوگرافی: اکبر عبدی اکبر عبدی در سال 1385 با بازگشتی دوباره به عرصه سینما، در فیلم های « اخراجی ها » و « قاعده بازی » نشان داد که هیچ نشانی از گذشت زمان بر توانایی هایش دیده نمی شود و همچنان می شود روی او حسابی ویژه باز کرد. اکبر عبدی در مراسم اختتامیه سی امین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۰ ضمن انتقاد از روند برگزاری و داوری جشنواره اظهار کرد بایستی برای بازی در فیلم ای ایران جایزه سیمرغ بلورین دریافت می کردم. عبدی همچنین در تاریخ ۱۳۹۰/۱۲/۲۳ به عنوان میهمان در برنامه پارک ملت حضور یافت و گله هایی از دستمزد حاصل از بازی اش در فیلم سینمایی اخراجیها کرد.وی در این برنامه محمدرضا شریفی نیا را پول دوست خواند.

بیوگرافی بازیگران



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

روحیه دایی به طارمی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی هرگز حرفی درباره شکستن رکورد دایی به زبان نیاورده و فقط این را به عنوان یکی از اهدافش تعیین کرده. او که این روزها نقل قول های عجیبی از خود در رسانه ها می بیند، در تعامل کامل با علی دایی قرار دارد و همچنان حضور در پرسپولیس و سطح اول فوتبال ایران را مدیون شهریار می داند. طارمی خوب می داند که اگر علی دایی و انتخابش نبود، شاید به این زودی ها به ترکیب اصلی پرسپولیس و تیم ملی نمی رسید.

ورزش 3

 البته در استعداد طارمی شکی نیست اما او با حضور در پرسپولیس درخشید و به سطح اول فوتبال ایران رسید. برخلاف خیلی از شایعه ها که این روزها در مورد دایی و طارمی شنیده می شود، باید گفت این دو ارتباط حسنه ای با هم دارند و با یکدیگر در تماس هستند.

 حتی بعد از نقل قولی که از طارمی در مورد شکستن رکورد دایی منتشر شد - البته طارمی هرگز این حرف را نزده – سرمربی صبا ابراز خوشحالی کرده که یک روز طارمی رکوردش را بشکند و حتی به مهاجم پرسپولیس روحیه هم داده است تا در بازیهای آینده موفق باشد. این نشان می دهد نه تنها دایی از طارمی ناراحت نیست بلکه او را درک می کند و می داند که مهاجم پرسپولیس هرگز درباره رکوردهای او حرفی نزده و اگر هم زده هیچ انتقادی به او وارد نیست.

ورزش 3



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

گوگل و پیشگویی های سال جدید

هیچ کس نمی تواند انکار کند که سال  ۲۰۱۵ سالی پر از تغییرات بزرگ و هیجان انگیز و در حقیقت از فرش به عرش رسیدن برای سئو بود و زمانی که هنوز خاک روی این تغییرات ننشسته، ما منتظر تغییرهای سال جدید میلادی هستیم.

افزایش بازدید سایت


حال که توپ جادویی پیشگویی وجود ندارد ما می توانیم از کسانیکه تغییرات اساسی و مهم را تجربه و اندازه گیری کرده اند بهره ببریم. امسال به نظر می رسد سالی باشد که به تکامل روش ها و روند ها در زمینه سئو بینجامد.

در ادامه به بررسی بعضی از روش ها که در ۱۲ ماه رو به رو مربوط به سئو میشود میپردازیم.

حقیقت موبایل

چند بار شنیده اید موبایل در جستجوی اینترنتی از رایانه پیشی گرفته است؟ اینکه آیا این اتفاق افتاده و یا در شرف اتفاق است هنوز جنبه مهم استراتژی سئو موبایل غیر قابل فهم است. حال گوگل تاکید بیشتری در تجربه استفاده کنندگان موبایل دارد. در واقع به هم پیوسته کردن آسان کار کردن موبایل به الگوریتم رتبه بندی جستجوی آن. در ماه اکتبر گزارش استفاده از موبایل به ابزار گوگل وبمستر اضافه شد. سال گذشته گوگل بطور اختصاصی استفاده از یک برچسب بنام mobile friendly در نتیجه جستجوی موبایل را آغاز کرده. به بیان کوتاهتر اگر شما تلاشی برای ارتقا تجربه موبایلی خود نکرده اید بهتر است هرچه زودتر شروع کنید.

سئو محتوا مستقل میشود

اگه یادتون باشه در مورد محتوا و اینکه محتوا مهمترین بخش سئو و رتبه سایت در گوگل است، خیلی صحبت کردیم. حالا در سال ۲۰۱۶ پیش بینی میشه که این موضوع فوق العاده مهمتر بشه و حتی در سازمان ها واحدی مخصوص به این موضوع اختصاص داده بشه!


رشد تکنیکی سئو

پارامترهای تکنیکی و تاکتیکی سئو از همیشه مهمتر شده اند مخصوصا از زمانیکه بعضی از زاویه های تکنیکی جدید سئو از آنچه وبمسترها فکر میکنند اهمیتی برای خریدار ایجاد نمیکنند٬ اهمیت خاصی پیدا کرده اند. تحلیل گر روش ها و روندهای گوگل وبمستر، آقای پیر فره از مثال HTTPS استفاده کرده تا این مسئله بهتر مشخص شود. تعداد زیادی از استفاده کنندگان اینترنت نمیدانند که HTTPS چیست و چه تفاوتی با HTTP دارد و چگونه میتواند باعث بهبود استراتژی سئو شود.

جریمه های ناگوار

این چیزی است که کسی مایل به شنیدن آن نیست اما نیاز است که همه آن را بشنوند : یک سئو بد بیشتر به تجارت شما ضرر میرساند تا به اندازه ای که یک سئو خوب به شما کمک میکند!

یک سئو منفی چیز جدیدی نیست اما هر سئو کار حرفه ای و یا بازاریاب باید خود را با آن آشنا کند. جان مولر از مسئولان گوگل اینطور میگوید که یک عملیات کامل مدت ۹ ماه طول میکشد که گوگل یک فایل رد شده را از یک جریمه بازیابی کند که انصافا این زمان زیادی است. پس مراقب سایت خود در برایر سئو کلاه سیاه باشید.

پذیرفتن و دربرگرفتن فیسبوک و توییتر

بطور حتمی گوگل پلاس زنده و خوب است اما با تلاش های صورت گرفته قوی هنوز آن میزان محبوبیت را مانند دیگر شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و تویتر میان کاربران ندارد و میتوان انتظار داشت که گوگل تمرکز بیشتری در فعالیت های شبکه های اجتماعی بزرگ کند.

کار صحیح را انجام دهید

راه موفقیت در سئو در سال ۲۰۱۶ این است که کار درست را برای نتایج درست انجام دهید. برای مثال یک وبلاگ را فقط برای اینکه فکر میکنید مجبور هستید منتشر نکنید. یک بلاگ را انتشار دهید چون شما میخواهید چیزی را بگویید و یا به حضار و شنوندگان پیشنهاد دهید. این بسیار مهم است که زمان خود را در دوری از اشتباهات هزینه آور و جریمه ها صرف کنید که این چیز ها در گذر زمان مشکل تر و مشکل تر میشود.

بهبود رتبه گوگل



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تحريم و تهديد به ترور قاسم سلیمانی

مقامات وزارت امورخارجه ایالات متحده آمریکا وی را متهم به همکاری با نیروهای امنیتی سوریه در جریان اعتراضات در این کشور و سرکوب مخالفان بشار اسد کرده‌است. در پی این اتهام وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا وی را تحریم کرده‌است.[۲۵]

قاسم سلیمانی

پس از تکرار بسیار نام قاسم سلیمانی در رسانه‌های جهان، خبرگزاری فرانسه خبری را منتشر ساخت که از احتمال ترور وی توسط دولت آمریکا پرده بر می‌داشت. بر اساس این خبر جک کین فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش آمریکا که در نشست استماع کنگره آمریکا حضور داشت با اشاره به طرح ترور مقامات ایرانی به ویژه مقامات ارشد سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، گفت: چرا آن‌ها را به قتل نرسانیم؟ آنها قریب به هزار آمریکایی را کشته‌اند، چرا ما عامدانه آنها را ترور نکنیم؟ نمی‌گویم که اقدام نظامی انجام دهیم، من پیشنهاد می‌دهم عملیات محرمانه انجام دهیم. باید فشارهای شدیدی روی آن‌ها اعمال کنیم. همچنین رویل مارک گریچ از کارشناسان مؤسسه به دفاع از دموکراسی اظهار داشت: آنان به اندازه ما دارای منطق نیستند، فکر نمی‌کنم بتوانید بدون به قتل رساندن یکی از آن‌ها، مرعوب‌شان کنید. قاسم سلیمانی خیلی زیاد سفر می‌کند، بروید او را دستگیر کنید یا به قتل برسانید! به گزارش خبرگزاری فرانسه در ادامه این اظهارت برخی از نمایندگان آمریکایی اعلام کردند ما انجام هرگونه اقدامی دربارهٔ ایران را دور از ذهن نمی‌دانیم اما از ابراز موافقت با اظهارات جک کین سر باز زدند.

قاسم سلیمانی



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

آثارسروش لشکری

چندی پیش اولین آلبوم موسیقی رپ خودش تحت عنوان جنگل آسفالت را ارائه داد. وی پیش از تدارک آلبوم جنگل آسفالت بیش از 2۰ ترانه رپ به زبان فارسی منتشر کرده‌است. مهدیار آقاجانی نام آهنگساز ترانه‌های هیچکس در آلبوم جنگل آسفالت است.سروش هیچکس علاوه بر آلبوم جنگل آسفالت تعداد زیادی موسیقی رپ با همکاری رپر‌های دیگر فارسی زبان و انگلیسی زبان نطیر: ابلیس، reveal، زدبازی، قاف، سامان ویلسون و پیشرو تولید کرده و به بیرون فرستاده‌است.وی همچنین ادعا می‌کند که اهل میدان ونک در تهران است.

کس


سروش لشکری ملقب به هیچکس متولد ۱۷ اردیبهشت ۱۳۶۴ از اولین خوانندگان رپ فارسی است.سروش لشکری در آهنگهایی که می‌خواند مدام تاکید شدیدی بر وجود خون آریائی در رگ‌هایش می‌کند و همچنین برای خودش از القابی نظیر : طیب و پدر خوانده و «پدر رپ فارسی» استفاده می‌کند. همچنین سروش لشکری فرهنگ خیابانی را به خوبی در موسیقی‌اش تجسّم می‌بخشد، بدون اینکه به دام کپی برداری و تقلید از هنرمندان افریقایی_آمریکایی بیفتد.

کس



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

معرفی کوتاه از آقای بهرام رادان

بهرام رادان (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸، تهران)، بازیگر و خواننده ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

بهرام رادان

زندگی هنری

او دوره بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

در اولین حضور سینمایی شورعشق شناخته شد: شور عشق اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد: آواز قو. رادان سپس موفق به کسب دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد(شمعی در باد و سنتوری) نیز شد.

رادان در یک آلبوم موسیقی تحت عنوان روی دیگر خوانندگی کرده است.

بهرام رادان



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

معرفی کوتاه از خانم مهناز افشار

مهناز افشار دیپلم اش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت. خانواده اش ریشه مذهبی دارند، به همین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری شود. در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.[۱۲]

مهناز افشار

مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید. شباهت زیاد مهناز افشار به گوگوش، خواننده مشهور، در توجه رسانه‌ها به او در شروع کارش تأثیرگذار بود. مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌های تأثیرگذار سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی انجامید. مهناز افشار، در سال ۹۳ در یکی از نقشهای اصلی در فیلم «آموزگار» به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس تاجیک، ایفای نقش کرد.[۱۳]

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با محمد یاسین رامین[۱۴] فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد.

حاملگی مهناز افشار



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - عصا

ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند كه عصا دردست داشت و دراز شد، دليل است كه به مراد رسد. اگر ديد كه عصاي او كوتاه شد، دليل نامرادي است. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن عصا به خواب بر سه وجه است. اول: پادشاه. دوم: مردي بزرگ. سوم: قوت دركارها

عکس

تعبیر خواب - عشق

عشق در خواب ديدني نيست مگر اين که خودتان يا ديگريرا عاشق بيابيد. عشق در هر غالبي که باشد در خواب هاي ما حرص و آز و ولع است و حتي طمع زياد و مضر . ضعيف ترين نوع عشق در خواب به نياز و شديدترين آن به حرص و طمع تعبير مي شود . در خواب عشق به اشخاص يا چيزهاي بد و مکروه خوب نيست . عشق به هم جنس هم تعبير خوشي ندارد و وبال و گرفتاري است . اگر در خواب ببينيد عاشق شده ايد و معشوق خود را بشناسيد کارتان به کسي مي افتد که به نحوي با کسي که عاشقش شده ايد قابل تشابه و انطباق باشد . چنانچه در خواب ببينيد که عاشق ...
شده ايد و ندانيد معشوقتان کيست محتاج مي شويد و اندازه احتياج شما به نسبت شدت و ضعف عشق متفاوت مي شود اگر ببينيد عاشق شده ايد و معشوقتان را چه معروف و چه مجهول در کنار خود داريد حاجتتان روا مي گردد.

عکس



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - چراغ پايه

محمدبن سيرين گويد: چراغ پايه در خواب، خدمتكار خانه است. اگر بيند چراغ پايه داشت يا كسي بدو داد، دليل كه خادمه او خوش طبع و مهربان است اگر چراغ پايه زنگ گرفته بود، دليل كه زن خادمه متكبر و خودبين است و دينش ضعيف است. اگر ديد چراغ پايه چوبين است، زن خادمه سفله و دون است و بر قول او اعتماد نبود.

چت

تعبیر خواب - چراغ دان

محمدبن سيرين گويد: چراغدان در خواب زن است و معبران گويند: خدمتكار خانه است و فتيله و چراغدان، كارفرما است. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند چراغدان آهنين بود، دليل كه اصل آن خدمتكاري گبر بوده باشد. اگر سفالين بيند، اصل آن خدمتكار مسلمان است و ديندار و با امانت. اگر بيند چراغدان از دست او افتاد و شكست، دليل كه زن ياخدمتكار او بميرد.

چت روم



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

زمان واریز یارانه نقدی آذر ماه

 سازمان هدفمندی یارانه‌ها زمان واریز یارانه نقدی آذر ماه را اعلام کرد.

یارانه

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، اکبر ایزدی، مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها اعلام کرد: پنجاه و هفتمین مرحله یارانه نقدی مربوط به آذر ماه سال جاری همانند ماه‌های گذشته به ازای هر نفر 45هزار و 500 تومان ساعت 24 روز پنج‌شنبه 26 آذرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

با این اوصاف سرپرستان خانوار می‌توانند از بامداد جمعه 27 آذرماه نسبت به برداشت یارانه نقدی خود اقدام کنند.

زمان واریز یارانه



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

شعر عاشقانه برای امام رضا (ع)



عکس عاشقانه


به روشنای تو زل میزند سیاهی ها

شبیه غبطه ی جامانده ها به راهی ها

 
بجز سلام به تو ، آن هم اکثرا از دور

چه کرده ایم در این عمری از تباهی ها؟


به پیشگاه شما سر به زیر می آیم

به سربلندترین شکل عذرخواهی ها

 
دو لنگه درب حرم باز ، مثل آغوشت

همیشه هست پذیرای بی پناهی ها

 
ازین به بعد ندارند تاب دریا را

که خواب حوض تو را دیده اند ماهی ها

 
که سنگفرش تو از جنس چشم آهوهاست

و خاک پای تو اکسیر خوش نگاهی ها

 
دوباره باید ازینجا به جاده زل بزنم

همان حکایت جامانده ها و راهی ها

هادی جانفدا



عاشقانه



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

سردار حاج قاسم سلیمانی

عضویت در سپاه و جنگ ایران و عراق

وی پس از پیروزی انقلاب، درعین ادامه کار در سازمان آب کرمان، به عضویتِ مجموعهٔ «سپاه افتخاری»، که به وسیلهٔ پدرِ شهید قاضی تأسیس شده بود، درآمد. سلیمانی بیان می‌کند که به محض بازگشت از مهاباد به ریاست پادگان قدس سپاه در کرمان منصوب می‌شود. با حمله عراق به ایران، سلیمانی چندین گردان از سپاهیان کرمان را آموزش می‌دهد و به جبهه‌های جنوب اعزام می‌کند و کمی بعد، خود در رأس یک گروهان به سوسنگرد اعزام می‌شود تا جلوی پیشروی عراق در جبههٔ مالکیه را بگیرد. سلیمانی در بیشتر عملیات عمدهٔ نظامی دوران جنگ با عراق شرکت کرد.

قاسم سلیمانی

با پایان یافتن جنگ در ۱۳۶۷، لشکر ۴۱ ثارالله به فرماندهی سلیمانی به کرمان بازگشت و درگیر جنگ با اشرار و قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر شد که از مرزهای شرقی کشور هدایت می‌شدند. قاسم سلیمانی تا هنگام انتصاب به فرماندهی سپاه قدس، این سمت را عهده دار بود.

انتصاب به فرماندهی نیروی قدس

قاسم سلیمانی در سال ۱۳۷۶، هم‌زمان با اوج‌گیری طالبان در افغانستان، به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد. انتصاب سلیمانی به فرماندهی سپاه قدس همزمان با قدرت گرفتن طالبان یک پیش‌آمد محض نبود. او از این رو انتخاب شد که بومیِ یک منطقه کوهستانی به نام رابر در کرمان بود و با نظام سیاسی جوامع قبیله‌ای به طور کلی و با جامعه افغانستان به ویژه آشنایی نزدیک داشت. او با تجربه‌ای که از جنگ داخلی کردستان داشت نیز گزینهٔ مناسبی بود، چون بنا بود در افغانستانِ عصر طالبان که درگیر جنگ‌های داخلی بود وارد عمل شود. از همه مهم‌تر این‌که سلیمانی در هشت سال جنگ با عراق و نیز مبارزه با باندهای مواد مخدر در مناطق مرزی ایران و افغانستان تا پیش از انتصابش به فرماندهی سپاه قدس تجربهٔ بی‌مانندی اندوخته بود.

عکس قاسم سلیمانی



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

شخصیت شناسی از روی عطسه

سلامت نیوز : معمولا چگونه عطسه می‌کنید؛ بلند یا کوتاه؟ تا به حال فکر کرده‌اید که  شاید همین مدل عطسه کردن می‌تواند بسیاری از ویژگی‌های شخصیتی شما را نشان دهد. «پاتی‌وود» یکی از برترین متخصصان زبان بدن جزییات جالبی در مورد نحوه عطسه کردن اظهار کرده‌است. او معتقد است شخصیت هر فرد از نحوه عطسه کردن او قابل کشف است.

فال عطسه


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایده آل ؛ این متخصص برای اثبات این نظریه خود مطالعه‌ای را انجام داد؛ مطالعه‌ای که در آن 547 فرد داوطلب شركت كردند و نتایج آن نشان داد، شخصیت‌های مختلف به شكل‌های مختلفی عطسه می‌كنند. دكتر پاتی وود كه این پژوهش را انجام داده، می‌گوید؛ 4نوع مختلف عطسه كردن وجود دارد و عطسه افراد مطابق با شخصیت‌های آنهاست. بنا به گفته دکتر فردریک لیتل پرفسور دانشگاه بوستون یک الگوی ذاتی برای روش عطسه کردن انسان‌ها وجود دارد که به احتمال زیاد ژنتیک و موروثی است بنابراین خیلی هم بعید نیست که عطسه کردن وابسته به شخصیت فرد باشد.

آرام‌های محبوب

ترجیح می‌دهید تک عطسه کنید و هنگام عطسه رویتان را از دیگران برگردانید تا مبادا باعث آزار آنها شوید

خیلی ملایم عطسه می‌کنید

    گرم و دوست‌داشتنی هستید: شما شخصیتی گرم و دوست‌داشتنی دارید و سعی می‌کنید با همه در حالت صلح باشید تا آرامش‌تان به هم نخورد. مهم‌ترین چیز در زندگی شما ارتباطاتی است که با اطرافیانتان دارید.

    از بحث و جدل بیزارید:   از بحث و جدل بیزارید و حاضرید هر کاری بکنید که با اطرافیان دچار تضاد نشوید، زیرا ارتباط را دوست دارید، حتی بعضی اوقات حاضرید از حق خود بگذرید، هیچ چیزی نگویید و خواسته‌های شخصی‌تان را مطرح نکنید تا همچنان آرامش را حفظ کنید.

    شخصیت وابسته‌ای دارید: بسیار وفادارید و همیشه آرام هستید البته شخصیت وابسته‌ای دارید و کمی پیشرو بودن برایتان سخت است. همه اطرافیانتان می‌گویند شما شنونده خوبی هستید با این حال گاهی فکر می‌کنید که از همه جدا افتاده‌اید و احساس بیگانگی دارید. به همه کمک می‌کنید، شخصیت حمایت‌گری دارید و بیشتر اوقات خیلی خوب اطرافیان را تغذیه می‌کنید.

    اهل قیل و قال نیستید:  این گروه در حوزه کاری آرام هستند و ممکن است تاثیر چندانی در جمع نداشته باشند ولی همین منش آرام آنها باعث می‌شود همگان آنها را دوست داشته باشند. در حوزه اجتماعی نیز پرهیز از تجمع و قیل و قال‌های روزانه شعار اصلی آنان است ولی در این بین انجام دادن کارها و وظایف اصلی که برعهده آنهاست به هیچ وجه فراموش نمی‌شود.

فرمانده‌های پرانرژی

معمولا جوری عطسه می‌کنید که جلب توجه می‌شود، مثلا بلند یا چند تا پشت هم

افرادی که بلند عطسه می‌کنند

    روی همه تاثیر می‌گذارید: شما یک رهبر کاریزماتیک هستید یعنی اطرافیانتان  از صمیم قلب دوست دارند فرمان‌های شما را اجرا کنند. در واقع شما آنقدر می‌توانید روی دیگران تاثیر بگذارید که به طور ناخودآگاه، آنها همان‌طور برخورد می‌کنند که شما دوست دارید. از طرف دیگر به شدت شخصیتی خلاق دارید و همیشه ذهنتان پر از ایده‌های ناب و غیرتکراری است.

    به همه انگیزه می‌دهید:  اطرافیان شما را به عنوان یک فرد با بصیرت می‌شناسند کسی که پر از الهام است و می‌تواند انگیزه بخش دیگران باشد زیرا آنقدر پر از فکر‌های تازه و انرژی است که هر کسی را به فعالیت ترغیب می‌کند.

    رابطه‌ها برایتان مهم است: به رابطه‌هایتان اهمیت زیادی می‌دهید و سعی می‌کنید همیشه آنها را به عنوان یک بخش مهم از زندگی خود حفظ کنید، از آشنایی با افراد جدید استقبال می‌کنید و همیشه به دنبال فرصت‌های نو می‌گردید، برایتان مهم است که زندگی‌تان حالت تکراری پیدا نکند.

    خوش‌بین هستید: در زندگی خوش‌بین هستید و خیلی اوقات تصمیم می‌گیرید کاری را شروع کنید که خیلی‌ها انجام آن را درست نمی‌دانند، زیرا به هر صورت یک کار جدید می‌تواند در زندگی یکنواخت شما تغییراتی به وجود آورد، اما کسی نمی‌تواند شما را ترغیب به انجام چنین کارهایی کند.

    وقتی خوشحالید همه می‌فهمند:  از آن دسته آدم‌هایی هستید که تمام احساساتشان در چهره‌شان نمایان است و همه می‌توانند بفهمند که خوشحالید یا ناراحت ، متعجب‌ هستید یا هیجان‌زده یا... شما روراست هستید و همه می‌توانند به راحتی به شما اعتماد کنند.

    از حرف زدن لذت می‌برید:  خیلی شمرده و با مهارت صحبت می‌کنید و از ارتباط و حرف زدن لذت می‌برید حتی اگر این حرف زدن پشت تلفن باشد یا بر سر میز غذا یا بیرون از خانه در محیط‌های عمومی.

محافظه‌کاران تنها و قانونگرا

هنگام عطسه، بیشتر از دیگر گروه‌ها جلوی دهان خود را می‌گیرید

جلوی عطسه خود را می‌گیرید

    دقیق و محتاطید: شما فرد دقیق و محتاطی هستید، از آن دسته از افرادی که همیشه سعی می‌کنند قبل از اینکه سخنی به زبان بیاورند خوب فکر می‌کنند تا مبادا پشیمان شوند یا حرفی بزنند که حساب شده نباشد.به همه جزئیات توجه می‌کنید، حواستان را جمع می‌کنید و می‌توانید اشتباهات کوچک دیگران را پیدا کنید و به‌راحتی مچشان را بگیرید. البته همیشه این شانس را ندارید که بتوانید همه چیز را درست و اشتباهات را رفع و رجوع کنید.

    تنهایی را ترجیح می‌دهید: کتاب‌های سطحی را دوست ندارید و بیشتر کتاب‌هایی برایتان جذابیت دارد که شما را به فکر وادارد و بتوانید از آنها چیزی بیرون بکشید و ساعت‌ها مغزتان را مشغول کند. شما را می‌توان از آن دسته افرادی دانست که بسیار با اندیشه هستند و می‌توان روی نظر آنها حساب کرد. بیشتر دوست دارید برای خودتان کار کنید، چرا که تنها بودن را به هر چیزی ترجیح می‌دهید و بهترین لحظات برای شما زمان‌هایی است که در خانه تنها هستید و استراحت می‌کنید.

    پایبند قانون‌ هستید: این افراد کاملا پایبند قانون هستند و کم پیش می‌آید که آنها را بی‌اعتنا به قانون و مقررات ببینید، البته همان طور که خودشان اینقدر به قوانین اهمیت می‌دهند انتظار دارند که دیگران هم مانند آنها باشند و در نتیجه از قانون گریزی دیگر مردم به شدت عصبی می‌شوند.

     مایه قوت قلب هستند: در حوزه اجتماعی و در جمع دوستان حضورشان همیشه مایه قوت قلب است، هر چند که در برخی از اجتماعات دوستانه که بسیار صمیمی است، حضور این افراد به منزله آن است که بسیاری از موارد معاشرتی که ممکن است در جمعی اینچنینی نادیده گرفته شود، باید رعایت شود و این کار ممکن است برای برخی افراد، خوشایند نباشد.

مدیران سریع

جلوی عطسه خود را می‌گیرید اما گاهی هم عطسه‌های بلندی می‌کنید

ریز وسریع عطسه می کنید

    سریع تصمیم می‌گیرید:  شما سرعت عمل بالایی دارید و می‌توانید به سرعت و بجا تصمیم بگیرید، البته انتظار دارید دیگران هم مثل شما باشند و اگر فردی از اطرافیانتان نتواند به‌راحتی تصمیم بگیرد، برایتان قابل درک نخواهد بود. ازطرف دیگر، سعی می‌کنید کارهایتان را جوری برنامه‌ریزی کنید که بیشترین کارایی و بازدهی را داشته‌ باشید، بدون اینکه خیلی پیچیده شود.از نظر شما کسی در زندگی موفق است که تنها تکیه‌اش به خودش باشد و هیچگاه اتمام کار را به فردی دیگر نسپارد.

     مدیر خوبی هستید: شما می‌توانید یک مدیر و رئیس خوب هم باشید، زیرا تمام ویژگی‌های یک مدیر موفق در شما پیدا می‌شود از قاطعیت گرفته تا قدرت و توانایی فرمان دادن. شما اعتقاد دارید تا تمام شدن یک کار همه باید با همکاری هم به سرعت کار کنند، از نیمه‌کاره رها کردن متنفرید.نیروهای نیرومند برایتان قابل تحسین هستند و همه جا به دنبال چنین مواردی می‌گردید.  از اینکه به کسی ظلم کنید متنفرید و سعی می‌کنید همیشه عدالت را رعایت کنید از طرفی اگر هم کسی عدالت را در مورد شما اجرا نکند، عصبی می‌شوید.

     باید برنامه‌ریزی کنید: شما در حوزه اجتماعی، ممکن است محبوبیت دیگر گروه‌ها را نداشته باشید، اما در موقعیت های مختلف اجتماعی اگر بتوانید پایه ریزی و برنامه‌ریزی خوبی داشته باشید، قادر خواهید بود «خود» واقعی خویش را به نمایش بگذارید.

عطسه



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - خرمن

محمدبن سيرين گويد: خرمن غله به خواب، مردي است كه به رنج و تعب مال جمع كند و آن مال را به گزاف هزينه كند با زن خويش. اگر بيند خرمن غله بخريد يا كسي به وي داد، دليل كه زن خواهد و بعضي گويند: او را با مردي صحبت افتد كه او را مال به رنج وتعب بدست آيد.

عکس خفن

تعبیر خواب - خرگوش

محمدبن سيرين گويد: خرگوش به خواب ديدن بد است. اگر بيند خرگوش بگرفت يا كسي بدو عطا داد، دليل كه زني بد خواهد يا كنيزكي بد بخرد. اگر بيند پوست خرگوش پوشيده بود يا از گوشت او مي خورد، دليل كه چيزي اندك از زن به وي رسد. اگر بيند كه بچه خرگوش داشت، دليل كه او را حالي پيش آيد كه در او هيچ نباشد، جز رنج و بعضي از معبران گويند: رنج و اندوه او از فرزندان است. جابر مغربي گويد: خرگوش به خواب زني پارسا و خاموش بود. اگر كسي بيند درخانه او خرگوش است، دليل كه زني بدين صفت بخواهد و پوست و استخوان او به خواب مال ...
و منافع اندك است. اگر بيند كه خرگوش بكشت، دليل كه به سبب عيال او را مصيبتي رسد. اگربيند گردن خرگوش را به سوي قفا در پيچيد، دليل كه با زن خويش از راه ديگر مجامعت كند.

عکس های خفن



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

فصل ۲۰۱۲–۲۰۱۳ برای مسي

مسی در بازی اول بارسلونا در این فصل مقابل تیم رئال سوسیداد موفق به گلزنی شد تا در برد ۵–۱ تیمش در نیو کمپ سهیم باشد. او در ۲۳ اوت در دور اول سوپر کاپ اسپانیا، با یک ضربهٔ پنالتی گل دیگری را وارد دروازهٔ رئال مادرید کرد تا تیمش بازی را ۳–۲ به پایان ببرد.[۱۳۳]او در بازی بعدی برابر اوساسونا گلزنی کرد و برد ۲–۱ تیمش را رقم زد. مسی در دور دوم سوپرکاپ اسپانیا با یک ضربهٔ آزاد دروازهٔ رئال مادرید را باز کرد. اما در نهایت بارسلونا که ۱۰ نفره شده بود بازی را به رئال واگذار کرد. گل برتری رئال را کریستیانو رونالدو به ثمر رساند.[۱۳۴] گل مسی در آن بازی، ۱۵امین گلش در ال کلاسیکو بود که او را به برترین گلزن تاریخ بارسا در ال کلاسیکو و دومین گلزن برتر تاریخ رقابت‌های ال کلاسیکو بعد از آلفردو دی استفانو(۱۸ گل) بدل کرد. مسی در این رکورد به رائول اسپانیایی رسید.[۱۳۵] مسی در آن فصل به همراه کریستیانو رونالدو (هرکدام با ۱۷ رای) برای عنوان بهترین بازیکن اروپا در سال ۲۰۱۲ در جایگاه دوم قرار گرفت. هم تیمی مسی، آندرس اینیستا این عنوان را به دست آورد.[۱۳۶]او در ۲ سپتامبر برابر والنسیا از نقطهٔ کرنر به هم تیمی خود آدریانو کریا یک پاس گل داد و تنها گل بازی را رقم زد. مسی در ۱۵ سپتامبر برابر ختافه دو گل دیگر را به ثمر رساند.[۱۳۷] او در ۲۰ سپتامبر در اولین بازیِ آن فصل لیگ قهرمانان اروپا برابر اسپارتاک موسکو گلزنی کرد تا بارسلونا بازی را ۳–۲ به پایان بَرَد. با گل مسی در آن بازی، تعداد گل‌های او در آن فصل در تمامی رقابت‌ها به ۱۰ گل رسید.[۱۳۸]

مسي

مسی در ۱۱ نوامبر در بازی مقابل رئال مایورکا دو گل زد(۷۵امین و ۷۶امین گل فصلش) و رکورد ۷۵ گل پله در یک فصل را شکست. پله در سال ۱۹۵۸ این رکورد را از خود به جای گذاشته بود. مسی با فاصلهٔ ۹ گل از تعداد گل‌های اسطورهٔ آلمانی گرد مولر قرار گرفت. رکورد مولر در کتاب رکوردهای جهانی گینس قرار داشت و برای یک سالِ تمام محاسبه شده بود.[۱۳۹] او ۷۷امین و ۷۸امین گلش را در ورزشگاه نیوکمپ برابر رئال زاراگوزا به ثمر رساند تا ۷ گل با رکورد مولر فاصله داشته باشد.[۱۴۰]مسی در برابر اسپارتاک موسکو دو بار گلزنی کرد و ۷۹امین و ۸۰امین گلش را به ثمر رساند تا ۵ گل با رکورد مولر فاصله داشته باشد.[۱۴۱]وی در ۲۵ نوامبر در بازی برابر لوانته ۲ گل به ثمر رساند و به فاصلهٔ سه گل از رکورد مولر آلمانی قرار گرفت.[۱۴۲] او در ۱ دسامبر مقابل اتلتیکو بیلبائو دو گل دیگر زد تا تنها یک گل نیاز داشته باشد تا به رکورد اسطورهٔ آلمانی در سال ۱۹۷۲ برسد. البته او با این تعداد گل به برترین گلزن بارسلونا در تاریخ این باشگاه بدل شده بود. این رکورد پیش از آن در اختیار سزار رودریگز آلوارز با ۱۹۰ گل بود.[۱۴۳] مسی در ۹ دسامبر مقابل رئال بتیس دو گل زد و تعداد گل‌های خود را به ۸۶ رساند و میراث ۸۵ گل مولر را پشت سر گذاشت. مولر در سال ۱۹۷۲ برای بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان این تعداد گل را به ثمر رسانده بود.[۱۴۴][۱۴۵]مسی بعد از شکستن رکورد گرد مولر، یک پیراهن شمارهٔ دهِ امضاء شدهٔ خود را به عنوان "احترام و تحسین" برای او فرستاد.[۱۴۶] در ۱۲ دسامبر مسی تعداد گل‌های خود را بعد زدن دو گل برابر کوردوبا در دور اول رقابت‌های کپادل ری به عدد ۸۸ رساند. وی در ۱۶ دسامبر دو بار دروازهٔ اتلتیکو مادرید را باز کرد تا تعداد گل‌هایش به ۹۰ برسد و برد ۴–۱ تیمش را رقم بزند. مسی سرانجام تعداد گل‌های آن سالش را با گلی که مقابل رئال وایادولید به ثمر رساند به ۹۱ رساند. گل مسی در آن بازی آخرین گل او در آن سال بود. البته فیفا به بهانهٔ مشکلات تصدیق و تأیید، از پذیرفتن رکورد بیشترین گل در یک سالِ تمام خودداری می‌کند.[۱۴۷]باشگاه فوتبال بارسلونا در ۱۸ دسامبر ۲۰۱۲ اعلام کرد که قرار داد مسی را تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ تمدید خواهد کرد.[۱۴۸] قرار داد در ۷ فبریه ۲۰۱۳ امضاء شد.[۱۴۹]

مسی در ۷ ژانویه ۲۰۱۳ توپ طلای فیفا را برنده شد و برای بار دوم کریستیانو رونالدو را برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال جهان شکست داد. آندرس اینیستا در آن سال در ردهٔسوم این عنوان قرار گرفت. مسی با کسب این افتخار تنها بازیکن تاریخ شد که چهار بار توپ طلای جهان را برنده شده است.[۱۵۰]مسی بعد از کسب این افتخار گفت: "واقعاً باور نکردنیست" و اضافه کرد:"برای وصفش خیلی بزرگه!"[۱۵۱] این افتخار بحث مقایسهٔ مسی با بزرگانی چون دیگو مارادونا و پله را در رسانه‌ها داغ تر کرد.[۱۵۲][۱۵۳]

در ۲۷ ژانویه ۲۰۱۳، مسی ۴ گل برابر اوساسونا به ثمر رساند و برد ۵–۱ تیم را رقم زد. یکی از این گل‌ها ۲۰۰امین گل او در لالیگا بود که او را در جایگاه هشتمین و جوانترین بازیکنی قرار داد که این تعداد گل را در لا لیگا به ثمر رساندند.[۱۵۴] این تعداد گل‌های او در آن فصل لالیگا را به ۳۳، و تعداد گل‌های او در تمام رقابت‌ها را به ۴۴ رساند. او در ۱۶ فبریه ۲۰۱۳ تعداد گل‌های خود در بارسلونا را در بازی مقابل گرانادا به ۳۰۰ رساند و بعد از آن تعداد گل‌های خود در ۳۶۵ بازی رسمی برای بارسا را به عدد ۳۰۱ رساند.[۱۵۵][۱۵۶][۱۵۷]او در ۲ مارس ۲۰۱۳ در برابر رئال مادرید یک گل به ثمر رساند و بارسلونا بازی را ۲–۱ برنده شد. با آن گل، مسی به رکورد ۱۸ گلِ آلفردو دی استفانو در ال کلاسیکو رسید.[۱۵۸] لئو در ۹ مارس ۲۰۱۳ بعد از اینکه به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد، برابر دیپورتیو لاکرونیا در ۱۷امین بازی متوالی اش در لیگ گلزنی کرد و رکورد جهانی را جا به جا کرد.[۱۵۹]رکورد گلزنی مسی در بازی برابر اتلتیکو مادرید به ۳۳ گل در ۲۱ بازی رسید.[۱۶۰]

لئو در ۱۲ مارس در دور دوم یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، دو گل مقابل آث میلان به ثمر رساند و موجبات برد ۴–۰ بارسلونا را فراهم ساخت.[۱۶۱] گل اول مسی به میلان بحث مقایسهٔ او با دیگو مارادونا را داغ تر کرد. زیرا گل او به گل دیگو مارادونا به یونان در جام جهانی ۱۹۹۴ شباهت بسیاری داشت. او در ۱۷ مارس ۲۰۱۳، بعد از تعویض اینیستا در بازی برابر رایو والکانو برای اولین بار در یک بازی رسمی برای بارسلونا بازوبند کاپیتانی را پوشید.[۱۶۲]مسی در ۳۰ مارس در ۱۹امین حضور متوالی اش در آن فصل لالیگا، دومین گل بارسا را برابر سلتا ویگو به ثمر رساند و اولین فوتبالیست در تاریخ لالیگا شد که در تمام بازی‌های متوالی مقابل همهٔ تیم‌ها گلزنی کرده است.[۱۶۳]

مسی در ۲ آوریل ۲۰۱۳ بعد از به ثمر رساندن یک گل برابر پاریس سینت ژرمن دچار کشیدگیِ عضلهٔ پشت ران در پای چپش شد و در نیمهٔ اول تعویض شد.[۱۶۴]سپس اعلام شد که او ممکن است به علت مصدومیت تا پایان فصل برای بارسا قادر به بازی نباشد.[۱۶۵]در دور دوم یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، بارسا از تیم پاریس سینت ژرمن یک گل دریافت کرد. اگرچه مسی برای تکمیل بازدرمانی مصدومیتش روی تیمکت بود، اما در نیمهٔ دوم وارد زمین شد و سرانجام بارسا با همکاری مسی و داوید ویا و گلزنی پدرو رودریگز بازی را به تساوی کشاند و پس از آن به نیمه نهایی صعود کرد.[۱۶۶]بارسلونا در مرحلهٔ نیمه نهایی برابر فاتح آن فصل لیگ قهرمانان، یعنی بایرن مونیخ شکست خورد. بارسلونا همچنین در نیمه نهایی کوپادل ری برابر رئال مادرید شکست خورد. اما بارسا همچنان برای قهرمانی در لالیگا تلاش می‌کرد و به رکورد ۱۰۰ امتیازش که در فصل قبل به دست آمده بود دست یافت.[۱۶۷] مسی بار دیگر برای دومین سال متوالی با ۴۶ گل، آقای گل لالیگا شد. او همچنین در آن فصل ۱۲ پاس گل داده بود. مسی در آن فصل، در تمام رقابت‌های باشگاهی اش ۶۰ گل به ثمر رساند و ۱۶ پاس گل داد.

عکس مسي



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - رشته

رشته، رشته اميد است و خير و برکت و نعمت. رشته را از خمير آرد تهيه مي کنند و چون آرد و خمير آرد و گندم و نان همه در خواب هاي ما خوب هستند رشته نيز خوب است. به طور سنتي ما شب هاي عيد رشته پلو مي خوريم. اين کار از همين عقيده ريشه گرفته يا تعبير بر مبناي اين سنت و عقيده استوار است...
که رشته در خواب رشته اميد است و نعمت و برکت و ديدنش در خواب نيکو است به هر حال که باشد. فقط اگر رشته را دور بريزيد و تباه کنيد خوب نيست.

ر

تعبیر خواب - رسن

محمدبن سيرين گويد: رسن درخواب عهد و پيمان است. اگر بيند دست در رسن زده بود و معلق آويخته، دليل كه بر قدر بلندي رسن از زمين بلندي و منزلت يابد. اگر بيند رسن ببريد و اندكي در دست او بماند، دليل كه از قدر و منزلت بيفتد. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند رسن از آسمان آويخته بود و او دست در آن زده بود. دليل كه پيماني بود ميان او و ايزد حق تعالي چنانكه، اگر بيمار بود ميگويد: ارگ حق تعالي مرا شفا دهد، چنين كنم. اگر بيند كه بر رسن به پاي ايستاده بود، دليل بر تاكيد همان پيمان كند كه با حق تعالي كرده بود. جابر ...
مغربي گويد: اگر بيند دست بر رسن زده بود، دليل كه دست بر رسن دين حق تعالي زده باشد. و بعضي از معبران گويند: رسن، پيمان بود كه هم با خلق و هم با خداي كرده بود. اگر بيند رسن درگردن او كرده بودند، دليل كه پيماني در گردن او بود خداي را يا خلق را و در گذاردن تاخير كند. اگر بيند از بام يا از جائي بلند خود را به رسن فروهشت، دليل كه ترك حاجت و مقصودي كه دارد بگويد از ترس و بيم. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن رسن در خواب بر چهار وجه است. اول: عهد و پيمان. دوم: دين. سوم: امانت. چهارم: قضاي حاجت.

ر



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

مقایسه افتخارات کریمی و مجیدی

افتخارات فردی علی کریمی

بازیکن سال فوتبال آسیا: ۲۰۰۴، ۲۰۱۲ (نفر دوم)
عضو تیم منتخب سال آسیا: ۲۰۱۲
آقای گل جام ملت‌های آسیا: ۲۰۰۴
عضو تیم منتخب جام ملت‌های آسیا: ۲۰۰۴
آقای گل لیگ برتر فوتبال امارات: ۲۰۰۴-۲۰۰۳
بهترین بازیکن جام قهرمانی آسیا-اقیانوسیه ۲۰۰۳
بازیکن ماه آسیا: ژوئن ۲۰۰۰، اکتبر ۲۰۰۱، اکتبر ۲۰۰۳
بهترین بازیکن مسابقات غرب آسیا ۲۰۰۰
گلزن ترین هافبک نهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران ۱۴ گل
گلزن ترین هافبک یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران ۱۲ گل
دومین گلزن برتر آسیایی تاریخ پرسپولیس ۱۰ گل
بازی در سطح اول اروپا و بایرمونیخ
حضور در تیم پرسپولیس و محبوب ترین بازیکن این تیم

علی کریمی

افتخارات فردی مجیدی

بهترین بازیکن لیگ دهم ایران
مرد سال ۸۹ فوتبال ایران
برترین گلزن تاریخ لیگ آسیا در جمع بازیکنان ایرانی
نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۰
تنها فوتبالیست ایرانی دارای عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا
محبوب‌ترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۱
دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه استقلال تهران
بازی در تیم استقلال و محبوب ترین بازیکن این باشگاه

فرهاد مجیدی



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - زرنيخ

محمدبن سيرين گويد: زرنيخ درخواب، دليل رنج و بيماري است. اگر بيند زرنيخ ميخورد، دليل كه بيمار گردد. اگر بيند كه زرنيخ بفروخت يا به كسي بخشيد يا از وي ضايع شد، دليل است از بيماري و غم ايمن باشد. جابرمغربي گويد: اگر بيند كه كان زرنيخ يافت يا خروار زرنيخ به خانه برد، دليل كه مال بسيار به دست آورد و آن را به بيماري هزينه كند...
اگر بيند زرنيخ زرد در جايگاهي جمع مي كرد، دليل كه در سفر بيمار گردد.

ز

تعبیر خواب - زره

محمدبن سيرين گويد: اگر بيند زره پوشيده بود، دليل كه از شر دشمن ايمن شود. اگر بيند زره ضايع شد، دليل است دشمن بر وي خيره شود. اگر بيند كسي او را زره داد و در پوشيد، دليل كه آن كس با وي قهر كند و بعضي از معبران گويند: زره حصين دين است كه او نگاهدارد. ابراهيم كرماني گويد: اگر كسي بيند زره داشت، دليل كه ايمن بود از شر دشمنان و اهل بيت. اگر بيند كه با زره سلاح پوشيده، دليل است از شر عامه و مكر دوست ايمن شود.....
حضرت امام جعفر صادق فرمايد: زرده درخواب بر شش وجه است. اول: ايمني. دوم: حصين دين. سوم: قوت. چهارم: مال. پنجم: زندگاني. ششم: نيكوئي. و زره گر در خواب مردي است كه ادب آموزد مردمان را.

ز



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - عراده

محمدبن سيرين گويد: اگر بيند كه در شهر يا قعله كافران عراده انداخت، دليل است كه اهل آن شهر در مسلماني سخن ناسزا گويند. اگر بيند كه سنگ عراده به جائي انداخت، دليل است كه اهل آن موضع را غيبت كند يا دشنام دهد.

عکس

تعبیر خواب - عرش

محمدبن سيرين گويد: ديدن عرش درخواب، دليل امري است بزرگ يا مال و خواسته بسيار. اگر عرش را آراسته بيند، دليل است كه عزت يابد و گويند كه كارش بلند شود. اگر در خواب عرش را حقير بيند، دليل است با بزرگي پيوندد و از او حرمت يابد. اگر بيند كه از عرش به زمين آمد، تاويل به خلاف اين است....
حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن عرش در خواب بر پنج وجه است.اول: بزرگي. دوم: رفعت. سوم: مرتبت. چهارم: عزت. پنجم: بزرگواري.

عکس



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

مقایسه افتخارات بارسلونا و رئال مادرید

افتخارات بارسلونا

۲۳ قهرمانی در لالیگا و ۲۴ مقام دومی
۲۷ قهرمانی در کوپا دل ری و ۱۱ مقام دومی
۲ قهرمانی در کوپا دی لالیگا
۱۰ قهرمانی در سوپر جام اسپانیا و ۸ مقام دومی
۵ قهرمانی در جام باشگاه های اروپا و ۳ مقام دومی
۴ قهرمانی جام در جام اروپا و ۲ مقام دومی
۳ قهرمانی در سوپر جام اروپا و ۴ مقام دومی
۱ مقام دومی در جام بیین قاره ای
۲ قهرمانی در جام باشگاه های جهان و ۱ مقام دومی

بارسلونا

افتخارات رئال مادرید

۳۲ قهرمانی در لالیگا و ۱۹ مقام دومی
۱۹ قهرمانی در کوپا دل ری و ۱۹ مقام دومی
۸  قهرمانی در سوپر جام اسپانیا و ۳ مقام دومی
۱۰ قهرمانی در جام باشگاه های اروپا و ۳ مقام دومی
۸ قهرمانی در لیگ اروپا
۲ قهرمانی جام در جام اروپا
۲ قهرمانی در سوپر جام اروپا و ۲ مقام دومی
۱ قهرمانی در جام باشگاه های جهان در سال ۲۰۱۴
۱ مقام دومی در جام بیین قاره ای
۳ قهرمانی در جام باشگاه های جهان و ۲ مقام دومی

رئال مادرید



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

فصل 2010 و 2011 نیمار

فصل ۲۰۱۰

نیمار به پیشرفت خود در سال ۲۰۱۰ ادامه داد، و، در ۱۵ آوریل ۲۰۱۰، او پنج گل برای سانتوس در پیروزی ۸–۱ مقابل گوارانی به ثمر رساند.[۷] اجرای نیمار برای سانتوس دراین فصل موجب مقایسه او با دیگر بازیکنان برزیلی، از جمله روبینیو و افسانه برزیل پله شد.[۸]

نیمار


در سال ۲۰۱۰، سانتوس پیشنهاد £ ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰ برای او را از تیم لیگ برتری وستهام یونایتد رد کرد،[۹] و بعد از آن پیشنهاد£ ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ از باشگاه انگلیسی چلسی را با وجود موافقت باشگاه سانتوس این بار خود نیمار رد کرد[۱۰]و در این باره گفت "من می‌خواهم فقط در سانتوس متمرکز باشم "[۱۱] نماینده او، واگنر ریبریو بیان کرد: " او می‌خواهد تبدیل به بهترین بازیکن جهان شود. شانس او برای انجام این کار در لیگ برزیل صفر می‌باشد. "[۱۲] یک سال بعد نیمار، در مصاحبه‌ای با روزنامه دیلی تلگراف، بیان کرد که خوشحال از علاقه چلسی به او شده وآن را به عنوان یک" رویا "برای خود" و بازی در اروپا " می‌دانست، در حالی که همچنین بیان کرد که در آن زمان تصمیم گرفت که در برزیل اقامت کند.[۱۳]
فصل ۲۰۱۱

بازی اول فینال جام لیبرتادورس سانتوس در برابر پنارل اروگوئه بانتیجه ۰–۰ مساوی کرد[۱۴]اما در بازی دوم توانست ۲–۱ پیروز این دیدار شود و گل اول بازی را نیمار در دقیقه ۴۷ بازی وارد دروازه پنارل کرد و در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد[۱۵][۱۶] جایزه پوشکاش ۲۰۱۱ فیفا را با گلی که زیبا و دیدنی که به تیم فلامینگو در سری آ برزیل به ثمر رساند بدست آورد و در ۳۱ دسامبر ۲۰۱۱ برای اولین بار مرد سال فوتبال آمریکای جنوبی شد

عکس نیمار



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

سال ۲۰۰۹–۲۰۰۸ و رونالدو

اسکای اسپورت در ۵ ژوئن گزارش‌دادند: «رئال مادرید با قیمت سال گذشته باری دیگر به رونالدو پیشنهاد پیوستن به کهکشانی‌های مادریدی را داد. »[۵۳] بنابراین، منچستر یونایتد این درخواست غیرقانونی رئال را به فیفا گزارش‌داد.[۵۴][۵۵] حدس‌ها و گمانه‌زنی‌ها در ۶ اوت به پایان‌رسید؛ هنگامی که رونالدو اعلام‌کرد که تنها یک سال دیگر در منچستر خواهد ماند.[۵۶]

رونالدو

در اوایل سال، او به‌دلیل مصدومیت مچ پا سفر به آمستردام را از دست‌داد.[۵۷] در ۱۷ سپتامبر، مصدومیت او رفع‌شد و در بازی با ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا، جایگزین پارک جی سونگ شد.[۵۸] در روز ۲۴ سپتامبر، نخستین گل خود در لیگ را مقابل میدلزبورو به‌ثمر رساند.

در ۱۵ نوامبر، او ۱۰۰مین و ۱۰۱مین گل خود در منچستر را مقابل استوک سیتی به‌ثمر رساند و در پیروزی ۰–۵ منچستر سهیم‌بود و این روز را جشن‌گرفت.[۵۹] او با سه‌رقمی‌شدن تعداد گل‌های خود در این باشگاه، در فهرست ماندگارترین بازیکنان منچستر قرار گرفت.[۶۰] در ۲ دسامبر، توپ طلای اروپا به او تعلق‌گرفت و با کسب ۴۴۶ امتیاز در مجموع و ۱۶۵ امتیاز بالاتر از لیونل مسی، بر جایگاه نخست ایستاد. پیش از او، واپسین کسی که توپ طلای اروپا را به‌دست آورده‌بود، جورج بست بود که این موفقیت را در سال ۱۹۶۸ به‌دست آورده‌بود.[۶۱]

او در روز ۸ ژانویه، با خودروی فراری خود تصادفی جدی داشت و جلوی خودرو به‌کلی از بین رفت؛ اما آسیبی به وی نرسید. چهار روز بعد، او به‌عنوان بازیکن سال فوتبال جهان برگزیده‌شد؛[۶۲] افتخاری که پیش از او واپسین‌بار برای پرتغال، لوئیس فیگو در سال ۲۰۰۱ کسب کرده‌بود.[۶۳]

او نخستین گل خود در این فصل لیگ قهرمانان اروپا را مقابل اینترمیلان در مرحلهٔ یک‌هشتم نهایی به‌ثمر رساند.[۶۴] در مرحلهٔ بعد، از فاصلهٔ ۴۰ متری به پورتو پرتغال گل‌زد و به یکی از بهترین گل‌هایش در زندگی حرفه‌ای تبدیل‌شد و هم‌چنین، جایزه پوشکاش فیفا را دریافت‌کرد.[۶۵][۶۶] منچستر دوباره به مرحلهٔ پایانی رسید؛ اما ۰–۲ از بارسلونا شکست‌خورد و نایب‌قهرمان شد.[۶۷]

در ۱۱ ژوئن، منچستر یونایتد پیشنهاد بی قید و شرط ۸۰ میلیون پوندی رئال مادرید را پذیرفت و رونالدو به کهکشانی‌های مادریدی پیوست.[۶۸] رونالدو پس از رفتن به رئال مادرید دربارهٔ الکس فرگوسن گفت: «الکس فرگوسن، پدر من در ورزش بوده‌است، یکی از مهم ترین عوامل موثر در زندگی من است. »

عکس رونالدو



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

مقایسه افتخارات پرسپولیس و استقلال

پرسپوليس باشگاهي بود که در سال ۱۳۴۲ بدست علي عبده بنا شده بود و در آن رشته هاي بولينگ ، واليبال و بسکتبال فعال بود. پرسپوليس در لغت به معناي شهر پارسي است كه شهرت تخت جمشيد است و از دو كلمه پرس(پارس) و پوليس(در زبان يوناني به معناي شهر) تشكيل شده است. عبده از آمريکا به ايران آمده بود و در جامعه ورزشي آمريکا در رشته بوکس صاحب عنوان قهرماني بود. عبده مدت ها انديشه ايجاد تيم فوتبال پرسپوليس را با خود داشت و تيم فوتبالي را نيز ايجاد کرده بود که تيمي ضعيف در رده دوم باشگاه هاي کشور محسوب مي شد و از اعضاي محبوب و ماندگار آن محمود خوردبين را مي توان نام برد.

پرسپوليس


افتخارات
۹ قهرمانی در لیگ های ایرانی
۵ قهرمانی در جام حذفی
جام برندگان جام آسیا

با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ باشگاه تاج به استقلال تغئیر نام پیدا کرد. استقلال در سال ۱۳۷۰ برای دومین بار قهرمان آسیا شد. استقلال در فینال باشگاه های آسیا توانست تیم لیائولینگ چین را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد و جام را برای دومین بار به خانه بیاورد.در این دوره عبدالصمد مرفاوی آقای گل شد، مجید نامجو مطلق تکنیکی ترین بازیکن، عباس سرخاب بهترین بازیکن و احمدرضا عابدزاده بهترین دروازه بان جام شدند. بازیکنان استقلال در این دوره عبارت بودند از : احمدرضا عابدزاده ،حمیدرضا بابازاده ، شاهرخ بیانی ،شاهین بیانی ،فرشاد فلاحت زاده ،رضا حسن زاده ،مهدی فنونی زاده ،امیر موسوی نیا ،صادق ورمزیار ،رضا نعلچگر ، جعفر مختاری فر ،امیر قلعه نویی ،رضا احدی ،میرشاد ماجدی ،ایمان عالمی ،عبدالصمد مرفاوی ،عباس سرخاب ،عبدالعلی چنگیز ، مسعود غفوریهای اصل ،ناصر عباسی ،مرحوم امیر دولت آبادی ،خسرو پارسا و مجید نامجو مطلق. یاران کمکی این تیم نیز سید غلی افتخاری سید مهدی ابطهی بودند. سرمربی: منصور پورحیدری.

افتخارات

۲ قهرمانی در آسیا و ۲ مقام دومی
۸ قهرمانی در لیگ های ایران و ۸ مقام دومی
۶ قهرمانی در جام حذفی و ۳ مقام دومی

استقلال



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تبریک ولنتاین



عکس ولنتاین


ولنـــــتاین مـــــبارك
همراه یك بغل گـــــل رز
یك سبد ستاره و یك دنیا آرزوی شادباش

=========

واسه روز ولنتـاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم
یه ستاره پر بوسـه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امـید واسه هر کی تو رو دید
ولنتاین مبارک *دوستای عزیزم پیشاپیش ولنتاین مبارک*

ولنتاین



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

جملات زیبا برای روز ولنتاین

اگر باران بودم انقدر مي باريدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم
اگر اشــــــــــــــک بودم مثل باران بهاري به پايت مي گريستم
اگر گل بودم شاخه اي از وجودم را تقديم وجود عزيزت ميکردم
اگر عشــــــــــــــق بودم آهنگ دوست داشتن را برايت مينواختم
ولي افسوس که نه بارانم نه اشـــــک نه گل و نه عشـــــــــــــق
اما هر چه هســــــــــتم دوســـــتت دارم

اس ام اس ولنتاین

تورا هرلحظه به خاطر مى آورم بى هیچ بهانه
شاید عشـــــــــــق این باشد

اس ام اس عاشقانه ولنتاین

تو مثل راز بهاري و من رنگ زمـستانم
چگونه دل اســيرت شد قسم به شب نميدانم

اس ام اس عاشقانه ولنتاین

در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ای داشتـه باشم
حتی به مـــــساحت یک یــــــــاد

اس ام اس عاشقانه ولنتاین

آري دوســـــــــتي دو نيمه دارد
نيمي از آن عشـقي است که دل تو را بيقرار کرده است
و نيمي ديگر آن محبتـي است که در دل من مي تپد

ولنتاین



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

چند راز موفقیت در رابطه عاشقانه

به اعتقاد روانشناسان، این ابراز علاقه‌ها و محبت‌ها خیلی بیشتر از گوش دادن فعال و اعتماد در رابطه اهمیت دارند. تحقیقات مختلف 10 رمز موفقیت شاد، راضی و خوشبخت نگه داشتن زوج‌ها را معرفی کرده است.

رابطه عاشقانه


1 - به همسرتان بگویید دوستش دارید
بااینکه درست است که عمل کردن بهتر از حرف زدن است اما گاهی‌ اوقات کلمات و حرف‌ها تاثیر به‌ مراتب بیشتر نسبت به اعمال دارند. هر از گاهی احساساتتان را به صورت کلامی نشان دهید. یک "دوستت دارم" ساده می‌تواند احساسی عالی در همسرتان ایجاد کند و باعث می‌شود او احساس دوست‌ داشته شدن و امنیت کند.

2 - کمی محبت نشان دهید
رفتارهایی که نشان‌ دهنده صمیمیت جسمی است — گذاشتن دستتان پشت همسرتان، انداختن دستتان روی شانه‌هایش وقتی جلوی تلویزیون نشسته‌اید، گذاشتن دستتان روی پایش وقتی کنار هم نشسته‌اید، گرفتن دست‌هایش موقع راه رفتن — احساسی گرم و صمیمی به همسرتان منتقل می‌کند و عشق و محبت شما را به او می‌رساند.

3 - همسرتان را تحسین کنید
همیشه چیزهایی که در همسرتان دوست دارید را به او بگویید — چیزهایی که تحسین می‌کنید، چیزهایی که در شما ایجاد غرور می‌کند، توانایی‌ها و نقاط قدرت او. ایجاد یک رابطه عاشقانه فقط مربوط به پیوند درونی نیست، برای به دست آوردن چنین رابطه‌ای باید بتوانید او را تشویق و تحسین کنید و برای رشد و پیشرفت در جریان زندگی حمایتش کنید. به همسرتان کمک کنید از توانایی‌های خود در بالاترین حد استفاده کند.

4 - خود را تقسیم کنید
چیزهایی که دوست دارید و دوست ندارید، آرزوها و ترس‌ها، دستاوردها و اشتباهات یا هر چیز دیگر مربوط به خودتان را فقط برای خود نگه ندارید. اگر چیزی برایتان مهم است، آن را با همسرتان تقسیم کنید. از این مهمتر، این تقسیم کردن خودتان باید بیشتر از هر کس دیگر با همسرتان باشد. با اینکه لازم است در هر رابطه‌ای کمی فضای شخصی برای هر دو طرف وجود داشته باشد، اما همسرتان باید همیشه نزدیک‌ترین فرد به شما باشد.

5 - هر زمان همسرتان نیاز داشت، حضور داشته باشید
وقتی همسرتان با یک مشکل مهم در زندگی خود روبه‌رو می شود، مثل از دست دادن کار خود یا مرگ یکی از عزیزانش، مشخص است که باید چه بکنید. اما در اتفاقات جزئی زندگی هم خیلی مهم است که همیشه برای او حضور داشته باشد - مثل یک مشاجره کوچک در محل‌کار، یک اشتباه کاری و ... باید به حرف‌های او گوش دهید، با او درد و دل کنید و بتوانید آرامش را دوباره به همسرتان برگردانید.

6 - هدیه بدهید
از فرصت‌ها برای دادن هدایای مادی استفاده کنید. یک کتاب خوب، یک دسر خوشمزه، یک تکه طلا یا جواهر یا لباس، هر چیز کوچک یا بزرگی که به او نشان دهد به فکرش هستید. یک یادداشت عاشقانه برای او بگذارید یا یک پیامک عاشقانه بفرستید. این کارها به همسرتان نشان می‌دهد همیشه به یادش هستید و دوستش دارید.

7 - به نیازها و کمبودهای همسرتان با سخاوت جواب دهید
یکی از بزرگترین قاتلان روابط، انتظارات غیر منطقی است. شما با یک انسان ازدواج کرده‌اید نه یک ربات، انسانی که سرشار از اشتباه و نقص است. اینها خصوصیات او هستند نه اشکالات او. باید یاد بگیرید خصوصیات و ویژگی‌های همسرتان را بشناسید و تحسین کنید. باید او را همانطور که هست بپذیرید. از آنجا که ضعف‌های ما در مرکز عمیق‌ترین نا امنی‌های ماست، به هیچ عنوان سعی نکنید اشتباهات و اشکالات او را برجسته‌تر از آنچه که هست نشان دهید.

8 - "زمان تنهایی" را یکی از اولویت‌ها قرار دهید
هر چقدر هم هر دو شما زندگی‌های پرمشغله‌ای داشته باشید، حتماً حداقل یک یا شب در هفته را تنها با هم بگذرانید. تجربه‌های تازه با هم داشته باشید، از خاطراتتان برای هم بگویید و از بودن با هم لذت ببرید.

9 - هیچ چیز را دست‌کم نگیرید
هر روز بخاطر وجود همسرتان و هزاران خوشی که با خود به زندگی‌تان آورده است، قدردانی و شکرگزاری کنید. به خاطر داشته باشید که اگر در رابطه‌تان شاد و خوشبخت هستید، مطمئناً همسرتان روزی هزاران کار انجام می‌دهد که رابطه‌تان پابرجا بماند. هیچوقت این را دست‌کم نگیرید.

10 - به دنبال برابری باشید
حتماً از قانون طلایی رابطه پیروی کنید: با همسرتان همانطور رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار شود. کارها و مسئولیت‌ها را بین خودتان تقسیم کنید و انتظار چیزهای غیرمنطقی نداشته باشید که خودتان حاضر به دادن آنها نیستید.
منبع:آکاایران

رابطه عاشقانه زناشویی



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تهيه بستني خامه اي سنتي

مواد لازم:

شير ................ ۲ ليوان

نشاسته ................ ۵۰ گرم

شكر ................ ۵۰ گرم

تخم‌مرغ .................. ۲ عدد

وانيل .................. مقداري

زعفران ................ ۱ قاشق مرباخوري

خامه .................۱۵۰ گرم

بستنی


طرز تهيه :

ابتدا شير را بجوشانيد و نشاسته را به آن اضافه كنيد تا چند دقيقه بپزد. زرده تخم‌مرغ را كه با شكر خوب هم زده‌ايد را به آن اضافه كنيد و بهم بزنيد. سفيده تخم‌مرغ را بايد آنقدر بزنيد تا كف خالصي شود. آن را هم داخل مايع بريزيد. سپس وانيل و زعفران را هم به آن اضافه نماييد. اين مخلوط بيش از دو دقيقه احتياج به پختن ندارد. سپس ظرف مايع را بگذاريد تا سرد شود. آن‌گاه مخلوط را به همراه خامه هم بزنيد و در ظرف مخصوص بريزيد و داخل فريزر بگذاريد تا زمان سرو كردن آن برسد. البته مي‌توانيد مخلوط را در ليوان‌هاي مخصوص بريزيد و داخل فريزر بگذاريد تا خودش را بگيرد.

انواع بستنی



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

آموزش و طرز تهیه سوپ سفید قارچ

آموزش و طرز تهیه سوپ سفید قارچ

آشپزی

مواد لازم برای سوپ سفید قارچ

ران مرغ                                      دو عدد

آرد برنج                                      دو قاشق غذاخوری

شیر                                          شش لیوان

پیاز                                             یک عدد

روغن حیوانی                             دو قاشق غذاخوری

جو پرک                                      دو کاسه سوپ‌خوری

قارچ                                           نیم کیلو

نمک و زعفران                            به مقدار لازم

فلفل دلمه‌ای                             نصف عدد

با این مقدار مواد لازم تعداد 13 کاسه ماست‌خوری از ”‌سوپ سفید قارچ“ خواهیم داشت.

مواد لازم برای سوپ سفید قارچ

دو عدد ران مرغ (حدود 500 گرم) و یا یک عدد اسکلت مرغ (یک عدد مرغ که ران و سینه آن جدا شده است) گوشت خالص آن حدود 200 گرم می‌باشد. و یا چهار عدد مغز ران مرغ (حدود 500 گرم).

یک عدد پیاز متوسط، معادل 100 گرم. نصف عدد فلفل دلمه‌ای خردشده که در یک فنجان قرار دارد، معادل 40 گرم.

دو کاسه ماست‌خوری جو پرک، معادل 200 گرم. شش لیوان شیر، حدوداً یک و نیم لیتر.

سه کاسه ماست‌خوری قارچ، معادل نیم کیلوگرم. دو قاشق غذاخوری روغن حیوانی، حدود 50 گرم.

نمک به مقدار لازم و کمی زعفران برای تزئین

دو قاشق غذاخوری آرد برنج معادل 30 گرم.

طرز تهیه سوپ سفید قارچ

چهار عدد مغز ران مرغ، یک عدد پیاز درسته، نمک و آب را در قابلمه ریخته، حدود 2 الی 3 ساعت می‌پزیم.

آب مرغ را جدا کرده، پیاز پخته‌شده را دور می‌ریزیم و گوشت‌های مرغ را خرد می‌کنیم. کمی از گوشت‌های مرغ را برای تزئین زعفرانی می‌کنیم.

نصف بیشتر قارچ را با دنده ریز رنده می‌کنیم سپس آن را همراه مرغ خردشده و دو کاسه ماست‌خوری جو پرک، به آب مرغ اضافه کرده، برای یک

ساعت می‌پزیم تا جو پرک پخته‌شده و سوپ سفتی به دست آید. در حین پخت چندین مرتبه سوپ را هم می‌زنیم تا ته نگیرد.
آموزش و طرز تهیه سوپ سفید قارچ
دو قاشق غذاخوری آرد برنج را در یک لیوان ریخته، یک لیوان شیر کم‌کم به آن اضافه می‌کنیم تا محلول یکنواختی به دست آید.

بقیه قارچ را خرد می‌کنیم سپس آن را همراه یک لیوان آرد برنج حل شده در شیر، 5 لیوان دیگر شیر و دو قاشق غذاخوری روغن حیوانی یا کره به

سوپ اضافه کرده تا حدود نیم ساعت دیگر بپزد و جا بیفتد.

سوپ آماده می‌باشد. می‌توان آن را با مرغ زعفرانی، فلفل دلمه‌ای خردشده و چند برش از قارچ تزئین کرد.

سوپ سفید قارچ



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

اس ام اس خنده دار و سرکاری باحال

اس ام اس خنده دار و سرکاری باحال

برا دختره خواســــــتگار اومده بود
مامان باباش بهـــــــــــــش گفــــــــتن
می خوای درس بخونی یا شوهرت بدیم؟



ســـــــرشـــــــــو انداخـت پایین و گفت
هر جی می خــــــــونم یـاد نمی گیــــــــریم

اس ام اس خنده دار

دوستم میگـفت پیاز تنها ماده غذایی هست
که میتونه اشک آدمو در بیاره
من برای اینکه ثابت کنم اشتـباه میکنه
یه نارگیل برداشتم و زدم تو سرش
اونم کاملا به اشـتــــــــباهش پی برد

اس ام اس خنده دار

امروز صبح که از خواب بـیــــــدار شـــــــــــــدم
اولین سوالی که برام پیش اومد این بود که من کجام ؟
یه کم که دقت کردم فهمیدم مامانم اتاقـمو تمیز کرده

اس ام اس خنده دار

یه لحظه تصور کن
عشق من باشی



دیدی چ حالی داد؟
خب بـسه دیگه گفتم
فـقــــــــــــط ی لحظع

اس ام اس خنده دار

این چند روزه بس که با کامپـیوتر کار میکنم قاط زدم
امروز قوری از دستم افـتاد کف آشپزخونه کثیف شد
داشـــــــــــــتم دنبال ctrl+z میگشـــــــــــــتم

اس ام اس خنده دار

بعضی وقتا بد نیـســـــــــــــت
لب بالاییت رو با لب پایینت آشنا کنی
و دهن گرامــیتو ببـــــــــــندی
قابل توجــــــــــــه بعضــــــی ها

اس ام اس خنده دار

دلیل اینکه من خلبـان نشدم
ایـنه که از خون میترسم




درسته ربطی نداره
ولی به تو ام ربـطی نداره
یاد بگیر بابا
تو زندگـی کسی دخالت نکنی

اس ام اس خنده دار

از والدین محترم تقاضـا دارم
وقتی توی یه محیط پر رفت و آمد
بچه تون رو به صورت افقی بغل میکـنین
حتــــــــــما کفشـــــــــــاشو دربـــــــــــــیارین

اس ام اس خنده دار



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

اس ام اس عاشقانه زیبا و باحال

اس ام اس عاشقانه زیبا و باحال
انتظار زیـباترین نقاشی دنیاست
وقتی حاصل تصـویرش تو باشی

اس ام اس عاشقانه

چه از تو دورم کرده‌اند کلمـات
کاش جای این‌هـمه شعر
فقط نوشـته بودم
دوسـتت دارم

اس ام اس عاشقانه

گــاهــی تو اوج
تـنـفر و عصــبـانـیت
یــادت می افـتــه کــه



عــاشـقــشــی

اس ام اس عاشقانه

بخــــــــنــــــــــــد
ساحل دل من کمی موج می خـواهد موج خنده هایت
تا بهم ریزد تمام نظـــم شن ریزه ها را

اس ام اس عاشقانه

گفته بودم ســــــــــادگیت را دوست دارم اما
نـگفته بودم به سادگی از من بگذری

اس ام اس عاشقانه

زیــبـــــــــــــــــــــــاتــریــــن شــــــــــــــهـــــر
شهری‌ سـت که در آن عاشق شده‌ای
حتی اگر زشـت‌ترین جای دنیا باشد

اس ام اس عاشقانه

چقدر سخت است بعد از رفتنـش
معنی دوست داشتن را بفهمی
بفهمـی آن دلتنـــــــــــگــیــــــها
یعنی دوســـــــــــت داشــتن

اس ام اس عاشقانه

خســـــــــــــــــــــــــــتــــــــــه ام
نه اینکه کوه کـنده باشم نه
دل کنده ام

اس ام اس عاشقانه



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

معرفی کوتاه از سئو

سئو

شاید واژه بعدی که خیلی از ما با آن مشکل داریم و شاید هزینه های زیادی نیز انجام دهیم اما بدون نتیجه بحث سئو می باشد که پیشنهاد میکنم همانند قالب برای سئو نیز هزینه نکنید و سعی کنید با خواندن مقالات خصوصا در زمینه سئو مطالب خودتان سئو کار سایت خود باشد.

بهبود رتبه گوگل

سئو مخفف واژه‌های Search Engine Optimization است که معنی آن «بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو» است. بهینه‌سازی سایت برای کلیدواژه‌ای خاص انجام می‌شود. کلیدواژه عبارتی است که در گوگل جستجو می‌شود که می‌تواند شامل یک یا چند کلمه باشد. وقتی صفحه ای از سایتمان را برای کلیدواژه‌ای بهینه کنیم، وقتی فردی آن کلیدواژه را در گوگل جستجو کرد سایت ما در اولین نتایج جستجو ظاهر می‌شود و در نتیجه ترافیک سایت افزایش می‌یابد. نکته مهم آن است که سئو بر هر صفحه سایت اعمال می‌شود و هر صفحه سایتمان می‌تواند رتبه‌ای متفاوت از دیدگوگل داشته باشد. وقتی از صفحه خاصی از سایت صحبت نمی‌شود و به  بهینه‌سازی اشاره می‌شود معمولا منظور، بهینه‌سازی صفحه اصلی سایت است.

ثبت سایت در موتورهای جست و جو

حتما سایت خود را از طریق گوگل وبمستر در گوگل ثبت کنید و همچنین سایت را در سایر موتورهای جست و جو نیز ثبت کنید
همچنین نقشه سایت خود را نیز ایجاد کنید.

افزایش بازدید سایت



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

خنده مصنوعی و حالات چهره

پیش از همه این داروین بود که متوجه شد اگر از بروز نشانه‌های یک هیجان مثلاً حالت بغض و غم جلوگیری کنیم احساس غم و اندوه کمتری خواهیم داشت. روان‌شناس مشهور قرن نوزدهم «ویلیام جیمز» که پدر علم روان‌شناسی نامیده می‌شود به یک نظر افراطی رسید و عنوان کرد که: «اگر یک نفر هیجانی را با صورتش بروز ندهد، اصلاً حسش نخواهد کرد». در حال حاضر به ندرت روان‌شناسی را می‌توان یافت که با ایده ویلیام جیمز موافق باشد، اما شواهد چشم‌گیر جدیدی وجود دارد که به شکل‌های دیگر بخشی از نظرات وی را تأئید می‌کند، مبنی بر اینکه احساسات تنها به مغز مربوط نیستند، بلکه به‌عنوان‌مثال حالت‌های چهره نیز نقش قابل‌توجهی در شکل‌گیری و تقویت هیجان‌ها ایفا می‌کنند.[۲]

عکس خنده دار

روان‌شناسان دانشگاه کاردیف در ولز دریافتند افرادی که توانایی اخم کردنشان به‌وسیلهٔ تزریق «بوتاکس» تحلیل رفته بود به‌صورت میانگین «شادتر» از افرادی هستند که قدرت اخم کردن شان مختل نشده است. پژوهش‌های بعدی نشان داد ناتوانی در بروزِ یک هیجان نه تنها از تأثیر روحی و درونی آن می‌کاهد بلکه توانایی تشخیص آن را نیز پایین می‌آورد. افرادی که با بوتاکس توانایی اخم کردن را از دست داده بودند جمله‌های مربوط به «ناراحتی» و «غم» را کُندتر و سخت‌تر می‌خواندند یا به عبارتی تأثیر احساسی واژگان غمگین را کمتر حس می‌کردند.[۳]

هیجان‌انگیزترین پژوهش در این رابطه مربوط به پژوهشگران دانشگاه مانهیم آلمان است که حتی شرکت‌کنندگان در آن انگیزهٔ اصلی پژوهش‌گران را نمی‌دانستند. به شرکت کننده‌ها گفته‌شده بود شما در پژوهشی شرکت می‌کنید که قرار است میزانِ دشواریِ انجام کارها بدون استفاده از «دست» را بسنجد. سه گروه شرکت‌کننده می‌بایست «مدادی» را به یکی از دو حالت زیر در طول آزمایش با دهان‌شان نگه می‌داشتند. به گروه نخست گفته شد مدادها را با لب خود نگه دارند که ناخواسته موجب می‌شد چهـره‌شان حالت اخم و ناراحتی به خود بگیرد. گروه دوم باید مداد را با دندان نگه می‌داشت (برای این عمل Risorius یا عضلهٔ خنده به گوشه‌ها جمع می‌شود) که ناخواسته حالت چهرهٔ خنـدان را ایجاد می‌کند و گروه سوم که گروه کنترل بود باید مداد را با دستی نگه می‌داشت که کار کمتری از آن می‌کشید. هر سه گروه می‌بایستی پرسش‌های پرسش‌نامه و همین‌طور میزان دشواری این عمل را نمره می‌دادند. آخرین تکلیف برای این شرکت‌کننده‌ها (که درواقع هدف اصلی پژوهش بود) نمره دادن به «میزانِ خنده‌دار بودنِ» یک کارتون کوتاه بود آن هم وقتی که که مداد را با دهان یا دندان نگه داشته بودند و طبیعتاْ چهره‌شان ناخواسته حالت غم یا شادی به خود گرفته بود. همان‌طور که انتظار می‌رفت گروهی که مداد را با دندان نگه‌داشته بود (گروه خندان) کارتون را بسیار خنده‌دارتر ارزیابی کرده بود، بدون آن‌که شرکت‌کننده‌ها کوچک‌ترین سرنخی از واقعیت ماجرا داشته باشند. چیزی که این یافته‌ها پیشنهاد می‌دهد این است که خندهٔ مصنوعی می‌تواند باعث شادی شود و حالت‌های صورت حتی اگر واقعاً منظور خاصی پشت شان نباشد می‌توانند به‌صورت معناداری خلق و خو و احساسات ما را تحت تأثیر قرار دهند.

عکس خنده دار



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

معرفی سوپر بازیکنان جهان مسی و رونالدو

مسی

لیونل آندرس “لئو” مسی کوچیتینی (به اسپانیایی: Lionel Andrés “Leo” Messi Cuccittini) فوتبالیست حرفه‌ای اهل کشور آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند.لیونل آندره مسی ۲۴ ژوئن سال ۱۹۸۷ در شهر روساریو آرژانتین دیده به جهان گشود.‌‌‌

مسی

پدرش خورخه هوراکیو مسی، کارگر کارخانه بود و مادرش سلیا ماریا کوچیتینی، یک نظافتچی نیمه‌وقت بود.اصلیت والدین مسی ایتالیایی است و به شهر آنکونا باز می‌گردد. جد او، آنجلو مسی در سال ۱۸۸۳ به آرژانتین مهاجرت کرده‌است.لیونل دو برادر بزرگتر به نام‌های رودریگو و ماتیاس و یک خواهر به نام ماریا سل دارد.او از پنج سالگی فوتبال خودش را در تیم گراندولی آغاز کرد؛ تیمی که پدرش در آن زمان مربیش بود.
فرزند اول مسی که او و همسرش نام او را تیاگو گذاشته بودند در ۲ نوامبر ۲۰۱۲ به دنیا آمد و او برای اولین بار پدر شد

رونالدو

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro) (زادهٔ ۵ فوریه ۱۹۸۵)، که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است..

کریستیانو رونالدو کم سن و سال در ۵ فوریه سال ۱۹۸۵ یا همون ۱۶ بهمن سال ۱۳۶۴ در خانواده ای فقیر در مدریا یکی از جزایر کشور پرتغال در نزدیکی شهر لیسبون به دنیا آمد. رونالدو در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۰ پدر شد. پسر او، کریستانو نامیده شد و خانواده‌اش، نام مستعار کریستیانینو را بر روی او گذاشتند.
پدرش ژوزه دینیس آویرو و مادرش ماریادولارس دو سانتوس به همراه یک برادر به نام هوگو و دو خواهرش به نام های الما و کاتیا خانواده شش نفری کریس رونالدو را تشکیل می دادند.کریس رونالدو در دهکده فونچال واقع در جزیره کوچک مادیرای کشور پرتغال بدنیا آمد.. نام دوم رونالدو را پدرش به خاطر علاقه ای که به رونالد ریگان رئیس جمهور سابق آمریکا داشت انتخاب کرد البته نه بدلیل سیاسی بلکه ریگان هنرپیشه مورد علاقه وی بود.رونالدو از سه سالگی فوتبال را روی ماسه های کنار ساحل مادیرا آغاز کرد و پس از ورود به مدرسه در سن شش سالگی جدیتر به فوتبال پرداخت.اولین بازی رونالدو در سن هشت سالگی برای تیم آماتور آندورینیا اتفاق افتاد که پدرش هم در همان باشگاه تدارکاتچی بود. در سال ۱۹۹۵ که کریس ۱۰سال داشت، دو باشگاه خوب منطقه مادیرا یعنی ماریتیمو و ناسیونال علاقه مند به امضای قرارداد با او شدند؛ ماریتیمو که باشگاه بزرگتر منطقه است بخاطر از دست رفتن قرار ملاقات با “روی سانتوس” مربی آندورینیا، شانس بدست آوردن رونالدو را به همسایه خود یعنی ناسیونال داد و کریس به آنها پیوست.پس از یکسال بازی در ناسیونال و بردن عنوان قهرمانی رده نونهالان، فقط با سه روز تمرین به اسپورتینگ لیسبون می پیوندد. کریس رفتن به این باشگاه را مدیون زحمات و پشتیبانی

رونالدو



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

محبوب های ایران علی کریمی و فرهاد مجیدی

علی کریمی

علی کریمی در ۱۷ آبان ۱۳۵۷ در کرج به‌دنیا آمد و فرزند سوم خانواده است.کریمی اصالتاً لاهیجانی است. پدر او ولی‌الله کریمی، در جوانی در استان گیلان بازیکن فوتبال بوده و مادرش خانه‌دار است. علی کریمی ۳ برادر و یک خواهر دارد. فرشید، برادر بزرگترش همانند وی به فوتبال روی آورد و مدتی با او هم‌بازی بود. کریمی گفته‌است که در کودکی هوادار پرسپولیس بوده‌است و در زمانی که با پدرش برای دیدن بازی‌های این تیم به ورزشگاه آزادی تهران می‌رفته، آرزو می‌کرده روزی برای این تیم بازی کند.

علی کریمی


علی کریمی در سال ۱۳۷۸ و ۲۰–۱۹ سالگی ازدواج کرد و دو فرزند پسر به نام‌های هاوش و هیرسا و یک دختر به نام هیما دارد.علی کریمی ازدواج زودهنگام خود را از دلایل موفقیتش می‌داند و در مورد این که فرزندانش مانند او بازیکن فوتبال شوند ابراز علاقه کرده‌است، اما گفته‌است آن‌ها را به فوتبال بازی‌کردن مجبور نمی‌کند و ترجیح می‌دهد آن‌ها را در انتخاب آینده خود آزاد بگذارد.

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی قادیکلایی در سیزدهم خردادماه سال ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمد. وی یک برادر و ۲ خواهر دارد و در خانواده‌ای معمولی زندگی می‌کرد.

وی از خانواده‌ای مازندرانی است ولی متولد و ساکن تهران است.که به غیر از فرهاد، برادرش فرزاد نیز به فوتبال روی آورد. همسر وی، فرناز مؤمنی نام دارد و دارای دو فرزند به نام‌های تیام و سیام (امیر بردیا) می‌باشد

مجیدی در اولین فصل حضور خود در استقلال تهران همراه با این تیم قهرمان لیگ آزادگان در فصل ۷۷–۷۶ شد. در فصل بعد حضور خود در این تیم به نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا، نایب قهرمانی جام حذفی، و همچنین نایب قهرمانی لیگ آزادگان دست یافت. بعد از بازی جنجالی استقلال تهران و فجر سپاسی در شیراز و محرومیت چند جلسه‌ای که نصیب وی شد، مجیدی راهی اتریش شد و به تیم راپید وین پیوست

فرهاد مجیدی



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

معرفی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال

باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران باشگاه فوتبالی ایرانی است که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران، پایتخت ایران بنیادگذاری شده[۷] و از باشگاه‌های زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران است.

پرسپولیس


پرسپولیس در جام خلیج فارس بازی می‌کند و پس از سال ۱۳۴۷، در تمامی ادوار برگزارشده در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران حضور داشته‌است.[۸] این باشگاه پرافتخارترین[۹][۱۰] و پرهوادارترین[۱۱] باشگاه فوتبال در ایران است و شهرآورد این تیم با استقلال، مهمترین بازی باشگاهی در ایران است. همچنین طبق گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرسپولیس به عنوان پرهوادارترین تیم فوتبال آسیا شناخته شده است و پس از آن دالیان چین و الهلال عربستان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.[۱۲][۱۳] شبکه ورزشی «ای‌اس‌پی‌ان» در سال ۲۰۱۲، نیز در گزارشی از باشگاه‌های پرهوادار آسیا، این باشگاه را بالاتر از دیگر باشگاه‌های آسیایی، پرهوادارترین باشگاه فوتبال آسیا معرفی کرد.

---

باشگاه فوتبال استقلال تهران یکی از پر هوادارترین باشگاه‌های فوتبال در ایران است.[۳] که در سال ۱۳۲۴ در شهر تهران بنیانگذاری شده‌است. استقلال تا پیش از انقلاب ایران تاج نام داشت.[۴]

این باشگاه هم‌اکنون در لیگ برتر ایران بازی می‌کند. استقلال با دو قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا (مسابقات باشگاهی قهرمانی آسیا ۱۹۷۰ و جام باشگاه‌های آسیا ۹۱–۱۹۹۰) و دو نایب قهرمانی (جام باشگاه‌های آسیا ۹۲–۱۹۹۱ و جام باشگاه‌های آسیا ۹۹–۱۹۹۸) و دو مقام سومی (مسابقات باشگاهی قهرمانی آسیا ۱۹۷۱ و جام باشگاه‌های آسیا ۰۲–۲۰۰۱)، پُرافتخارترین باشگاه فوتبال ایران در رقابت‌های آسیایی و سومین باشگاه پرافتخار تاریخ قاره آسیا محسوب می‌شود.[۴][۵][۶] استقلال همچنین با ۸ قهرمانی در بالاترین دسته فوتبال ایران، لیگ منطقه‌ای ایران یک بار، جام تخت جمشید یک بار، لیگ قدس یک بار، جام آزادگان ۲ بار و لیگ برتر ۳ بار، دومین تیم پرافتخار در لیگ ایران[۷] و با ۶ قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی، پرافتخارترین تیم در جام حذفی ایران است.[۸] در مجموع استقلال با کسب ۱۶ عنوان قهرمانی در لیگ، جام حذفی و جام باشگاه‌های آسیا پرافتخارترین تیم ایران می‌باشد.

استقلال



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

معرفی باشگاه های رئال مادرید و بارسلونا

رئال مادرید

باشگاه فوتبال رئال مادرید (به اسپانیایی: Real Madrid Club de Fútbol) یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال است که در مادرید، پایتخت اسپانیا قرار دارد. رئال موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اسپانیا و موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اروپا و موفقترین تیم فوتبال قرن ۲۰ به انتخاب فیفا است.

رئال مادرید

آن‌ها دارای رکورد ۳۲ بار قهرمانی در لالیگا، ۱۹ قهرمانی در کوپا دل ری (جام حذفی)، ۹ سوپرکاپ اسپانیا، ۱۰ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ جام یوفا، ۲ سوپرکاپ اروپا و ۳ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان هستند. کلمهٔ رئال در زبان اسپانیایی، به معنی «سلطنتی» است، این لقب را شاه آلفونسو سیزدهم در سال ۱۹۲۰ بر این تیم نهاد. همچنین در همان سال، شکل یک تاج نیز بر روی آرم این باشگاه قرار گرفت.Real Madrid Club de Fútbol عبارتی است به زبان اسپانیایی که به معنای باشگاه فوتبال مادرید پادشاهی می‌باشد.

بارسلونا

باشگاه فوتبال بارسلونا (به اسپانیایی: Fútbol Club Barcelona) که بیشتر بارسلونا یا به صورت مخفف بارسا شناخته می‌شود، یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای اسپانیایی است که در شهر بارسلون در منطقهٔ کاتالونیای اسپانیا قرار دارد. باشگاه فوتبال بارسلونا باشگاهی ورزشی-اجتماعی با هزاران عضو بوده که تیم فوتبال بارسلونا بخشی از آن می‌باشد. تیم این باشگاه در لا لیگا بازی می‌کند و جزو سه تیمی است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است. شهرت تاریخی تیم اين باشگاه به‌دلیل شیوه حمله‌ای ماهرانه و جذابش بوده که تأکیدش را بر بازی باز قرار می‌دهد.

بارسلونا



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

جملات زیبا مخصوص شب های محرم



اس ام اس محرم

حســین میا به کوفه ، کوفه وفا ندارد
ای به دل بسته ، قدری آهسته
کن مدارا با ، زینب خسته
یا حســین مظلوم

اس ام اس محرم

حرمت زیباست
کربلا قوغاست
آقا تا روز قیامت پرچمت بالاست

اس ام اس محرم

دلمو بردی
غصمو خوردی
آقا هیچوقت بدی مو بروم نیاوردی

اس ام اس محرم

دوســت دارم هر چی دارم بدم به راه تو حسین
تا که سینه خیز بیام میون بین الحرمین

اس ام اس محرم

السلام ای وادی کرببلا
السلام ای ســرزمین پر بلا
السلام ای جلوه گاه ذوالمنن
السلام ای کشته های بی کفن

اس ام اس ماه محرم



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 آذر 1394 | نظرات ()