نوشته شده توسط : محسن

جوک و اس ام اس خنده دار و سرکاری 1395

جوک

در تنهایی به چه چیز فکر می کنن؟
دختر: یعنی میشه فوق تخصص پزشکی بگیرم و زحمتام به هدر نره !
پسر: یعنی میشه پزشکی دانشگاه تهران قبول شم و اونجا یه دختر پولدار تور کنم
و با پول باباش یه بنز آخرین سیستم بگیرمو با رفقا بزنیم بریم کنار دریا!

.

.

.

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠ اس ام اس جوک خنده دار ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
.

.

.
تورو خدا اینقــدر عکس پروفایل هاتونو عـوض نکنیـن
.
.
.
عاشــق یکی شـده بـودم گمـش کـردم
.

.

.

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠ اس ام اس جوک خنده دار ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
.

.

.
یکی از فانتزیام اینه که با خونواده برم خواستگاری بعد بابای دختره بگه برید باهم حرف بزنید
منم یه لبخند ژکوند بزنم و بگم حرف منو باید از چشمام خوند …
بعد یه سیگار روشن کنم و اونجارو ترک کنم.
فانتزی بر جوانان عیب نیست …
.

.

.

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠ اس ام اس جوک خنده دار ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
.

.

.
دو تا یارو داشتن تو يه ماشين بمب كار ميذاشتن يكيشون به اون يكي ميگه: اگه اين بمب الان منفجر شه چي كار كنيم؟ اون يكي ميگه نگران نباش من يكي ديگه دارم
.

.

.

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠ اس ام اس جوک خنده دار ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
.

.

.
ﺑﻌﺪ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﻗﻠﯿﻮﻥ ﮐﺸﯿﺪﻥ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺘﻪ ﮐﯽ ﺁﺏ ﻗﻠﯿﻮﻥ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﺮﯾﻢ؟
میگن : قلیونِ اینقدر خندیده تنباکوش سوخته
ﺷﺎﮔﺮﺩ ﺳﻔﺮﻩ ﺧﻮﻧﻪ هم ﺫﻏﺎﻝ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﻣﺮﺩﻩ …
.

.

.

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠ اس ام اس جوک خنده دار ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
.

.

.
رفتم شلوار جین بخرم، اولی رو پرو کردم یه کم تنگ بود.
فروشنده گفت: یه دوبار بپوشی جا باز میکنه!
دومی رو پوشیدم یه کم گشاد بود. فروشنده گفت:
چیزی نیست یه دو بار آب بخوره تنگ میشه
لامصبا شلوارم هوشمند کردن!
.

.

.

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠ اس ام اس جوک خنده دار ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
.

.

.
ﻣﻦ ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻮﺩم و ﺧﻮﺩﻣﻮ ﻣﯿﺪﯾﺪﻡ،
.
.
.
.
.
بی شک ﻋﺎﺷﻘﺶ ﻣﯿﺸﺪﻡ!!!!!!!
ﻭﻟﯽ ﺷﻤﺎﻫﺎ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻧﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ !!!!!
ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻧﻤﯿﮑﺸﯿﺪ ﻭﺍﻗﻌﺎ ؟؟؟
.

.

.

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠ اس ام اس جوک خنده دار ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
.

.

.
براساس یافته های دانشمندان
روزانه به مدت ۵ دقیقه نشستن در کنار یک فرد زیبا کلسترول خون را کاهش میدهد و از ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن جلوگیری میکند
.
.
.
حالا هر کی میخواد بیاد پیش من بشینه من حرفی ندارم مهم سلامتی شماااااست … والا

جک



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

=داماد با پاره آجر دختر 16 ساله را کشت

دختر

به گزارش ایسنا، روزنامه «ایران» نوشت: «این جنایت صبح دیروز در نیم طبقه سوم خانه کوچه‌ای قدیمی در خیابان دامپزشکی اتفاق افتاد. اتاقی 12 متری با فرش رنگ و رو رفته. در انتهای این اتاق کوچک جسد دختر نوجوانی قرار داشت که روی آن را با پارچه‌ای مشکی رنگ پوشانده بودند. به هم ریختگی داخل اتاق و شکستگی شیشه پنجره قدی که به پشت بام می‌رسید، حکایت از جدال دختر جوان و همسرش داشت.

دختر ایرانی

این در حالی بود که همسایه‌ها مدعی بودند هیچ صدایی که حکایت از درگیری باشد، نشنیده‌اند. دختر 16 ساله که نازنین نام داشت، حدود یک سال قبل به عقد مهندس جوانی به نام سهراب درآمد. پسر جوان مستأجر خانه مادربزرگش بود و قرار بود تا چند هفته دیگر دختر و پسر جوان راهی خانه بخت شوند اما دختر نوجوان درست قبل از پوشیدن لباس عروسی کشته شد.

خانواده نازنین دیروز به خبرنگار «ایران» گفتند: بین آنها هیچ اختلافی وجود نداشته و همدیگر را عاشقانه دوست داشتند. این در حالی است که سهراب صبح دیروز به کلانتری قلهک رفت و به قتل همسرش اعتراف کرد.

مرد جوان به افسر نگهبان گفت، ساعتی قبل و در جریان مشاجره و درگیری، همسر عقد کرده‌اش را با آجر به قتل رسانده و خانه‌اش را ترک کرده است اما عذاب وجدان باعث شده خود را به پلیس معرفی کند.

با ادعای مهندس جوان، مأموران کلانتری قلهک موضوع را به کلانتری مهرآباد اعلام کردند. پس از بررسی این موضوع و پیدا شدن جسد دختر نوجوان در خانه کوچک تک اتاقی موضوع به بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 اعلام شد. ظهر دیروز پس از حضور تیم تحقیق مشخص شد، حدود 5 ساعت از وقوع قتل می‌گذرد و دختر نوجوان با ضربه جسمی سنگین به سرش جان سپرده است.

بازپرس مرادی سپس دستور انتقال جسد دختر نوجوان به پزشکی قانونی را داد و تحقیق از متهم جوان در خصوص علت و انگیزه این جنایت صادر شد.»
منبع:روزنامه ایران

زن ایرانی



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

صابر ابر با پرتقال‌های کال روی صحنه تئاتر

 نمایش «پرتقال‌های کال» به عنوان چهارمین همکاریِ صابر ابر و سینا آذین از اوایل تیر ماه به‌روی صحنه خواهد رفت.

مهناز افشار

به گزارش ایسنا، این دومین تجربه‌ی همکاری مشترک سینا آذین در مقام نویسنده و صابر ابر در مقام کارگردان است. تجربه‌ی قبلی آن‌ها نمایش «بیست‌و‌یک بار مُردن در سی روز» بود که سال ۱۳۹۱ در سالنِ سمندریان تماشاخانه ایرانشهر با بازیِ مهنازِ افشار و ستاره پسیانی روی صحنه رفت.

اولین همکاریِ صابر ابر و سینا آذین فیلمِ کوتاهِ «متامورفوسیس» بود که سالِ ۱۳۸۸ به نویسندگی و کارگردانیِ سینا آذین و بازیِ صابر ابر ساخته شد و سالِ گذشته در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران شد. همچنین آن‌ها مُنولوگِ «وُرکشاپ» را به نویسندگی و کارگردانی سینا آذین و بازی صابر ابر در فستیوالِ مونولیو (سال ۱۳۹۰) اجرا کردند.

براساس این گزارش، نمایش «پرتقال‌های کال» به عنوان چهارمین همکاری این دو و دومین تجربه کارگردانی صابر ابر از اوایل تیر ماه در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه خواهد رفت.

صابر ابر بهمن و اسفند سال گذشته نیز با بازی در نمایش «مالی سویینی» کار مرتضی میرمنتظمی در همین سالن روی صحنه رفت.

او چندی پیش در فراخوانی از همه مادربزرگ‌ها دعوت کرد در پروژه فرهنگی تازه‌اش، او را همراهی کنند.
منبع:مطبوعات

مهناز افشار



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تکذیب حذف یارانه نقدی 65 میلیون نفر

به گزارش ایسنا به نقل از «اقتصادنیوز»، برخی گزارش‌ها از قول «کمیسیون ماده 10 طرح حذف یارانه‌ نقدی خانواده‌های غیرنیازمند» اعلام کرده‌اند که به‌زودی 65 میلیون نفر از لیست یارانه‌ها حذف می‌شوند و تنها حدود 10 میلیون نفر شامل خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و خانوارهای آسیب‌پذیر و دارای بیمار لاعلاج یارانه می‌گیرند.

یارانه


اما یک مقام آگاه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با اقتصادنیوز این خبر را تکذیب کرد و گفت: مبنای حذف یارانه‌ها قانون بودجه سال 95 است که دولت را موظف کرده بر اساس معیار درآمد بالای 35 میلیون تومان در سال، سه دهک بالای جامعه را از لیست یارانه‌ها حذف کند و دیگر افراد به روال گذشته یارانه ماهانه خود را دریافت می‌کنند.

این مقام آگاه در ادامه در مورد روند حذف و پیگیری اعتراض‌ها توضیح داد: کمیسیونی با عنوان «کمیسیون ماده 10 طرح حذف یارانه‌ نقدی خانواده‌های غیرنیازمند» وجود دارد که این کمیسیون مرجع تصمیم‌گیری در مورد افرادی است که به حذف یارانه خود اعتراض دارند. به این ترتیب که افراد معترض اعتراض خود را در سامانه مربوطه ثبت کرده و سپس از طرف کمیسیون ماده 10 با آنها تماس گرفته می‌شود. در این تماس، این کمیسیون دلایل حذف افراد از دریافت یارانه را عنوان می‌کند. معیار حذف هم پایگاه داده‌ای است که دارایی‌های افراد و خانوارها در آن ثبت شده است.

وی تاکید کرد: در حالی که فرد معترض دارایی‌های ثبت شده به نام خود را تأیید کند و متقاعد شود، از لیست حذف می‌شود و در صورتی که اثبات کند که دارایی‌های ثبت شده متعلق به وی نیست یا نشان دهد که شوکی به خانوار تحت پوشش وارد شده، مانند داشتن فرزند بیمار یا بیماری لاعلاج یکی از خانوارها، حذف یارانه فرد مورد بازبینی قرار می‌‌گیرد.

این مقام آگاه تاکید می‌کند که چون دقت پایگاه اطلاعاتی دولت بالاست، اصولا تعداد افراد متعرض به حذف یارانه‌ها بسیار اندک است و در نهایت شاید تنها 5 درصد از حذف‌شدگان، به خطا حذف شده باشند که پرداخت یارانه آنان از سر گرفته می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز، اخبار مربوط به حذف یارانه‌ها در حالی از سوی برخی رسانه‌ها عنوان می‌شود که به نظر می‌رسد دولت همچنان مساله حذف یارانه‌ها با معیار مصوب مجلس را نپذیرفته است. دولت یازدهم از حذف یارانه 24 میلیون نفری با معیار درآمد ماهانه مخالف است. این مخالفت را هم در جریان تصویب قانون بودجه اعلام کرده و هم محمدباقر نوبخت اخیرا در کنفرانس خبری خود گفت: اگرچه در اصلاحیه لایحه بودجه مساله یارانه‌ها را طرح نکرده اما با قانون مصوب مجلس مخالف است «چون در برنامه آمده سه دهک درآمدی حذف شوند و حتی اگر یک نفر از این سه دهک یارانه دریافت کند، مجرم است و باید تحت پیگرد قرار گیرد که ما با این موضوع مخالفیم.»

دولت پیش از این هم بارها مخالفت خود را با حذف یارانه‌ها اعلام کرده بود. امسال هم به خصوص در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال 96 بعید است که دولت اقدام به حذف گسترده یارانه‌بگیران بر اساس درخواست مجلس کند. آخرین آمارها از حذف یارانه‌بگیران، حذف کمتر از 4 میلیون نفر طی دو سال گذشته را نشان می‌دهد. بر این اساس بعید است که دولت یارانه 24 میلیون نفر را یکباره حذف کند، چه برسد به حذف یارانه 65 میلیون نفری که برخی رسانه‌ها ادعا کرده‌اند.
منبع:اقتصادنیوز

یارانه



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

آماری قابل ‌تامل درمورد مهریه و ازدواج موقت

احمد تویسرکانی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به آمار ازدواج و طلاق در سال گذشته گفت: ۶۷۳ هزار ازدواج ثبت شده است که این میزان در مقایسه با سال گذشته ۶درصد کاهش داشته است و ۱۶۴ هزار و ۹۱۲طلاق که رشد یک درصدی داشته است در سال ۹۴ثبت شده است.

ازدواج موقت


وی در خصوص جزئیات آمار ازدواج و طلاق گفت: ۳۸درصد ازدواج ها مربوط به مردان ۲۵ تا ۲۹ سال بوده است و در خانم ها معادل ۳۰درصد ازدواج ها مربوط به سنین ۲۰ تا ۲۴سال بوده است.

توسرکانی به جزئیات ثبت طلاق ها اشاره کرد و گفت: بیشترین طلاق ها مربوط به رده سنی ۳۰تا ۳۴سال در مردان بوده است و ۲۳درصد طلاق ها در زنان نیز مربوط به سنین ۲۵تا۲۹ سال بوده است.

رییس سازمان ثبت با اشاره به رابطه میزان تحصیلات با ثبت ازدواج و طلاق گفت: ۶۷درصد ازدواج ها در مردان مربوط به مردان با تحصیلات دیپلم و زیر دیپلم بوده است و ۶۵درصد ازدواج ها در زنان به زنان با همین تحصیلات اختصاص دارد.

تویسرکانی افزود: ۶۸درصد طلاق در مردان، مربوط به دیپلم و زیر دیپلم بوده است که در زنان این میزان ۶۵درصد بوده است.

وی در خصوص میزان دوام زندگی بر اساس آمار ثبت شده طلاق و ازدواج گفت: دوام زندگی مشترک زوجین به کمتر از سه سال رسیده است و ۶ درصد طلاق ها در سال اول و ۱۱درصد مربوط به زندگی مشترک بیش از ۲۰سال بوده است.

رییس سازمان ثبت به مهریه های ثبت شده اشاره کرد و گفت: موضوع ۶۲درصد مهریه ها سکه طلا بوده است که ۵۴ درصد آن کمتر از ۱۱۴سکه بوده است و ۳۶ درصد بین ۵۰۰ تا ۱۱۵سکه، ۲۷ درصد ۵۰۱ تا ۱۰۰۰ سکه و دو درصد بیش از هزار سکه بوده است.

آماری از ثبت اسناد

تویسرکانی در خصوص آمار ثبت اسناد معاملات وسایل نقلیه گفت: ۲ میلیون و ۵۸۵ هزار سند ثبت شده است.

وی افزود: از مجموعه اسناد رسمی صادره در ۱۸ درصد اسناد یک طرف سند مربوط به شخص حقوقی بوده است.

تویسرکانی به وضعیت ثبت شرکت ها در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: ۵۵ هزار و ۶۰۷ ثبت شرکت تجاری در سال گذشته داشتیم که این میزان با کاهش یک درصدی مواجه بوده است.

وی افزود: در رابطه با مالکیت معنوی ۳۴۰۹ اختراع ثبت شده که رشد ۷ درصدی را به همراه داشته است علاوه بر این بیش از ۱۶ هزار علائم تجاری با رشد ۳ درصد در سال ۹۴ ثبت شده است. همچنین ۴۲۴۱ طرح صنعتی نیز به ثبت رسیده است.

۱۱ سردفتر به انفصال دائم و سلب صلاحیت محکوم شدند

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در رابطه با برخورد با سردفتران متخلف در سال گذشته گفت: بیشترین مورد مربوط به دریافت وجه اضافی بوده است که در سال گذشته ۱۱ سردفتر به انفصال دائم و سلب صلاحیت، ۴۲ نفر تعلیق و ۱۷۹ نفر به انفصال موقت محکوم شدند.

تویسرکانی در رابطه با آخرین وضعیت طرح کاداستر گفت: تا پایان سال گذشته عملیات تهیه نقشه بیش از یک میلیون هکتار از اراضی شهری به اتمام رسیده است که از این میزان تهیه نقشه بیش از ۶۹ هزار هکتار تحقق یافته است.

وی از تصویربرداری از ۲۰۰ میلیون برگ از پرونده های ثبتی خبر داد و افزود: تصویربرداری از مجموعه پرونده ها آغاز شده است که تاکنون میلیون ها برگ اسکن شده و در آرشیو نگهداری می شوند و با توجه به اینکه مجموعه سوابق مالکیتی مردم مطرح است این اقدام یک اقدام ارزشمند و تاثیرگذار در حوزه خدمات ثبتی محسوب می شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین از حذف دفاتر املاک دستنویس در کشور خبر داد و گفت: از ابتدای هفته قوه قضاییه یعنی اول تیر دفاتر املاک دستنویس در کشور حذف شده و دفاتر املاک الکترونیک به جای آنها فعالیت خواهند کرد تا سوابق مالکیتی به طور الکترونیک نگهداری شود.

وی اظهار داشت: حدود ۳۰ میلیون سند مالکیت دست مردم وجود دارد که از این تعداد ۱۳ میلیون سند تعویض و کلیه سوابق آنها دیجیتال شده و این تک برگی کردن سندها به این دلیل است که در آینده نزدیک کلیه اطلاعات افراد در قالب یک برگ به آنها ارائه شود.

تویسرکانی در ادامه و در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت استعلام های انجام شده در پرنده بابک زنجاین گفت: با توجه به اینکه مجموعه خدمات ثبتی در حال دیجیتالی شدن است استعلام ها راحت است و با توجه به نیاز محاکم صورت می گیرد به همین منظور استعلاماتی مانند میزان سهام و مالکیت هایی که افراد دارند در این راستا انجام می شود. یک بحث شفاف سازی ها در پرونده مذکور ناشی از این مساله است تا بررسی وکالت هایی که متهم به اشخاص داشته انجام شود.

کاهش ۲۲ درصدی ثبت ازدواج موقت در کشور

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین در رابطه با وضعیت ثبت ازدواج های موقت گفت: قانون حمایت از خانواده ثبت این نوع از ازدواج ها را اجباری نکرده به همین دلیل در سال گذشته تنها ۱۶۸ مورد در کل کشور ثبت شده است که در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته ۲۲ درصد کاهش داشته است.

عدم تفاهم اخلاقی دلیل اول جدایی زوجین

تویسرکانی در ادامه و در پاسخ به این سوال که بیشترین علت طلاق در کشور پیرامون چه مسائلی ثبت شده است، گفت: ۳۴ درصد زوجینی که طلاق گرفته اند عدم تفاهم اخلاقی و سازش را به عنوان دلیل اصلی جدایی معرفی کردند، همچنین ۱۳ درصد از طلاق ها به دلیل دخالت خانواده ها، ۸.۵ درصد به دلیل ترک زندگی از سوی یکی از زوجین و ۴.۲ درصد به دلیل اعتیاد به مواد مخدر ثبت شده است.

معاون دستگاه قضا در رابطه با وضعیت کار چاق کن ها پیرامون مسائل ثبتی مردم گفت: بسیاری از فرایندها و رویه ها که منجر به فعالیت کار چاق کن ها و تاثیرات آن ها در معاملات ثبتی افراد شده است اصلاح شده و امروز مردم به راحتی می توانند با استفاده از اطلاعاتی که سایت سازمان ثبت در اختیار آنها قرار داده از معاملات ثبتی و نحوه چگونگی آنها آگاه شوند به همین منظور باید گفت تعبیر کارچاق کن امروز نزدیک به صفر شده است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در رابطه با نحوه ارتباط محاکم و دادگستری ها با سازمان ثبت گفت: در این رابطه مرکز فناوری و آمار قوه قضاییه زمینه های همکاری را در دادگستری ها ایجاد کرده است و بسیاری از استعلام های محاکم در فضای مجازی صورت گرفته و در همان جا پاسخ داده می شود اما این مساله هنوز به شکل فرهنگ عمومی تبدیل نشده است.

تویسرکانی در ادامه و در خصوص آمار ممنوع الخروجی ها در سال گذشته گفت: بیش از ۱۴ هزار و ۷۰۰ بدهکار در سال گذشته ممنوع الخروج شدند.
منبع:مهر
خبرآنلاین

ازدواج موقت



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب كاسه به همراه کلاغ

کلاغ
 محمدبن سيرين گويد: ديدن كلاغ، دليل بر مردي فاسق بود. اگر بيند كه كلاغي داشت، دليل كه او را با چنين مردي صحبت كند. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند كه كلاغي شكار كرد، دليل كه به حيله مال مردم بستاند. اگر كلاغ را ديد كه از شاخ آواز داد و بانگ كرد، دليل كه زحمت او از سفر بود.

کس

كاسه
 محمدبن سيرين گويد: ديدن كاسه چوبين به خواب، چون خوردني در وي است، دليل كه از سفر روزي حلال يابد. اگر كاسه را تهي بيند، دليل بر فروماندگي بود. ديدن كاسه در خواب، دليل بر خادمي است كه بر دست او خيرات برود، اما كاسه سيمين و زرين چون خوردني در وي بود، دليل بر روزي حرام بود و كاسه قلعي و سفيدروي، دليل بر روزي شبهت زده و كاسه آبگينه، دليل بر زن بود. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند در كاسه چيزي خوش بود و بخورد، دليل منفعت است.....
اگر چيزي ترش بود، دليل غم و اندوه است و ديدن كاسه تهي در خواب، دليل بر فروماندگي و مفلسي است. 

کس



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

زمان مناسب برای برقراری رابطه جنسی

سلامت نیوز: شاید تعجب کنید وقت طلا است و وقت شناسی هم بسیار مهم است؛ وقتی هم که ساعت بدن مطرح باشد، این نکته مهم تر می‌شود. تحقیقات دانشمندان نیز ثابت می‌کند احساسات، نیازها و توانایی‌های ما در ساعات مختلف شبانه روز تفاوت می‌کنند و در نتیجه، محققان از بهترین ساعت برای رابطه جنسی تا ساعتی که احتمال مرگ انسان در آن بیش تر است، خبر داده‌اند.

رابطه جنسی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامانه،ساعت 5 و 48 دقیقه صبح، زمانی است که هم بدن مرد و هم بدن زن در اوج آمادگی برای رابطه جنسی است و احتمال اورگاسم هر دو در بالاترین حد قرار دارد.

به گزارش سایت «دیلی میل»،،دانشمندان هم چنین می گویند، اگر قرار باشد کسی دچار حمله قلبی شود،‌ احتمال آن در ساعت 6 و 53 دقیقه صبح بیش از همه است.


مردم در خیلی جاها عادت دارند به طور میانگین ساعت 7:35 دقیقه بیدار شوند،‌ آن وقت ساعت 8 زمانی است که بیش از هر موقع دیگری سرحال هستند.


ساعت 10:06 صبح زمانی است که خانم‌ها بیش‌ترین جلوه را دارند و زیباتر به نظر می‌رسند و ساعت بدن می‌گوید، 11 صبح بیش‌ترین احتمال مردن وجود دارد.


بهترین وقت برای یک چرت کوتاه در 12:37 دقیقه، رفتن به دندانپزشکی در 2 بعدازظهر، گردگیری 3:13 عصر، ورزش 5:44 و خلاقیت در 10:51 شب است.
منبع:سلامانه

رابطه جنسی



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

معرفی و توضیحاتی از طلا در ویکی پدیا

طلا یا زَر با نشان شیمیایی Au نام یک عنصر است. طلا فلزی نرم و چگال و شکل‌پذیر به رنگ زرد روشن و براق است که در مجاورت هوا و آب زنگ نمی‌زند و تیره نمی‌شود. از نظر شیمیایی، طلا فلزی واسطه است که در گروه ۱۱ جدول تناوبی جای دارد و یکی از کم واکنش ترین عنصرهای جامد در شرایط استاندارد است. پس می‌توان این فلز را به صورت خالص در طبیعت به صورت دانه‌ای یا تکه‌ای در میان سنگ‌ها، کانی‌های بلوری شده و مواد ته نشینی آبرفتی پیدا کرد. همچنین در میان کانی‌ها به صورت ترکیبی با دیگر عنصرها بویژه تلوریم دیده شده اما فراوان نیست. نماد شیمیایی این عنصر، Au از نام لاتین آن aurum به معنی «درخشش سپیده دم» گرفته شده‌است.[۱]

قیمت طلا

ارزش طلا به دلیل کمیابی آن، کاربردپذیری آسان، تصفیه راحت، مقاومت در مقابل زنگ زدن و خوردگی، رنگ متمایز، واکنش‌ناپذیری با دیگر عناصر است ویژگی‌هایی که در کمتر فلز دیگری دیده می‌شود. طلا از آغاز تاریخ مکتوب بشر همواره فلزی گران‌بها و محبوب بوده‌است که برای ضرب سکه، ساخت جواهرات و کاربردهای هنری استفاده می‌شده‌است. در گذشته سیاست مالی بسیاری از کشورها بر پایه استاندارد طلا استوار بود یعنی پول هر کشوری معادل مقدار مشخصی از طلا بود. استاندارد طلا از آغاز جنگ جهانی اول در بیشتر کشورهای اروپایی و پس از آن به تدریج در کشورهای دیگر کنار گذاشته شد و سیاست پول بی‌پشتوانه جایگزین آن شد.

طلا علاوه بر کاربرد سرمایه‌ای و استفاده در جواهرات کاربردهای گوناگون دیگری از جمله در دندان‌پزشکی، تولید شیشه‌های رنگی و صنایع الکترونیک دارد و با توجه به رسانایی الکتریکی بالا در سیم‌کشی الکتریکی کاربرد دارد.

بر اساس برآوردها در طول تاریخ بشر تا سال ۲۰۱۲ در مجموع ۱۷۴ هزار تُن طلا استخراج شده‌است.[۲] معادل ۵٫۶ میلیارد اونس تروا و از نظر حجمی معادل ۹۲۶۱ مترمکعب (مکعبی که با اضلاع ۲۱ متری) که بر اساس برآوردها ۵۰٪ آن به صورت جواهرات، ۴۰٪ به صورت شمش‌ها و سکه‌های سرمایه‌گذاری در ذخایر طلای رسمی بانک‌های مرکزی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌های شخصی و حدود ۱۰٪ در بخش صنعت نگهداری می‌شود.[۳]

تولید جهانی طلا در سال ۲۰۱۱ حدود ۲۷۰۰ تن بود که نسبت به ۲۲۶۰ تن سال ۲۰۰۸ افزایش داشته‌است. از دهه ۱۸۸۰ تاکنون بخش بزرگی از تولید طلای دنیا در آفریقای جنوبی انجام شده‌است. در حدود نیمی از کل طلایی که تاکنون استخراج شده از آفریقای جنوبی آمده‌است و از سال ۱۹۰۵ تا ۲۰۰۷ به طور پیوسته همیشه این کشور در صدر فهرست تولید طلا قرار داشت. در سال ۱۹۷۰ این کشور ۱۴۸۰ تن طلا معادل ۷۹٪ کل طلا تولید جهانی را به خود اختصاص بود. سهم آفریقای جنوبی در تولید طلا در سال‌های اخیر به شدت کاهش یافته به طوری‌که چین در سال ۲۰۰۷ با ۲۷۶ تن بزرگترین تولید کننده طلا شد.

هند بزرگترین واردکننده طلا در دهه‌های اخیر بوده‌است که به دلیل تقاضای بالای جواهرات طلا در این کشور است. برآورد می‌شود که ۱۸ هزار تن طلا در خانه‌های هندی‌ها نگهداری می‌شود. هرچند در سال ۲۰۱۳ تقاضای طلا در چین از هند پیشی گرفت. واحد اندازه‌گیری طلا در بازار جهانی اونس تروا معادل ۳۱.۱ گرم است. قیمت طلا در آوریل ۲۰۱۳ معادل ۱۳۰۰ دلار برای هر اونس بوده که معادل حدود ۴۱٬۸۰۰ دلار برای هر کیلوگرم است.

طلا در برابر بیشتر اسیدها پایدار است اما در تیزاب سلطانی (نیترو-هیدروکلریک اسید) حل می‌شود دلیل برگزیدن نام «تیزاب سلطانی» برای توانایی حل کردن طلا است. افزون بر این طلا در محلول‌های آلکالینی سیانور که در معدن کاری کاربرد دارد، و در جیوه با ساخت آلیاژ ملغمه هم حل می‌شود. نیتریک اسید که توان حل کردن نقره و فلزهای پایه را دارد در برابر طلا ناتوان است. این ویژگی نیتریک اسید در آزمون اسید برای شناسایی و تایید طلا به کار می‌آید.

طلا معمولاً به صورت آلیاژ همراه با فلزات دیگر استفاده می‌شود. مس رایج‌ترین فلز برای ساخت آلیاژ طلاست و گاهی از فلزات دیگری مثل نقره، نیکل، و پالادیم هم استفاده می‌شود. درصد طلای موجود در هر مصنوع فلزی به عنوان عیار طلا نامیده می‌شود که معمولاً از واحد ۲۴ یا واحد ۱۰۰۰ بیان می‌شود. مثلاً طلای ۱۸ عیار (۷۵۰) حاوی ۷۵ درصد طلاست و طلای ۹۰۰ شامل ۹۰ درصد طلاست.

قیمت سکه



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

برخورد پنج خودرو در محور هراز

سخنگوی اورژانس استان مازندران از برخورد دو دستگاه کامیون و 3 دستگاه خودروی سواری پیکان ، پیکان وانت و مگان در منطقه سرنیاک گزنک جاده هراز خبر داد که دو کشته و 3 مصدوم بر جای گذاشت.

قیمت خودرو

ذکریا اشکپور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: عصر امروز یکشنبه 27 تیر ماه در ساعت 16:12 وقوع تصادف شدید که دو نفر کشته و سه نفر مصدوم داشت در جاده هراز به مرکز پیام اورژانس115 آمل اطلاع داده شد.

وی افزود: حادثه تصادف در جاده هراز در منطقه سرنیاک گزنک اتفاق افتاد و درطی آن دو دستگاه کامیون و خودروهای پیکان، پیکان وانت و مگان با هم برخورد کردند.

اشکپور با بیان اینکه آمبولانس‌های پایگاه اورژانس بایجان، گزنک و همکاران هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند، گفت: در این حادثه متاسفانه دو نفر راننده و سرنشین خودروی پیکان در دم فوت کردند و یک مرد 38 ساله و دو زن 70 و50 ساله نیز مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس استان مازندران، تصریح کرد: مصدومین همگی به درمانگاه گزنک منتقل شدند و پس از انجام اقدامات درمانی اولیه و تثبیت وضعیت به بیمارستان 17 شهریور آمل انتقال یافتند.

این مسئول یادآور شد: بنا برگزارش همکاران، حال مصدوم مرد بسیار وخیم اعلام شده است.
منبع : نمایندگی مازندران

قیمت ماشین



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

استفاده از کاندوم به روش درست آن

سلامت نیوز: از استفاده همزمان مواد چرب کننده، روغن، مواد ضد عفونی کننده پزشکی (لوسيون) و مواد ديگر مانند وازلين برای چرب تر کردن کاندوم خودداری کنيد. اين مواد می توانند کاندوم را سوراخ و يا پاره کنند. تنها از ژل ها يا کرم های مخصوص و يا اسپرم کش های مکمل مخصوص که در داروخانه ها قابل دسترسی است استفاده کنيد.

کاندوم مردانه

بسته حاوی کاندوم را بدقت و به آرامی باز نماييد و به هيچ وجه از قيچی و اجسام نوک تيز استفاده نکنيد.کاندوم را در حالت سخت شدن آلت تناسلی مردانه و قبل از انجام نزديکی استفاده نماييد، زيرا ممکن است در ترشحات مرد قبل از انزال نيز ويروس و يا اسپرم وجود داشته باشد. کاندوم بايد تمام طول آلت تا قاعده را بپوشاند.در هر بار نزديکی از يک کاندوم جديد استفاده شود.از هر کاندوم فقط يک بار استفاده کنيد.قبل از استفاده به تاريخ انقضا آن توجه کنيد.

از مصرف کاندومهای تاريخ گذشته، چسبناک و شکننده بدليل افزايش احتمال پارگی اجتناب نماييد.کاندومها را از حرارت، نور، فشار و رطوبت دايمی دور نگاه داريد زيرا احتمال سوراخ شدن و پارگی در آن افزايش می يابد و نمی توان به آن اطمینان کرد (مثلا کیف پول جیبی شما که هر روز متحمل فشار است جای مناسبی برای نگهداری کاندوم نیست).
منبع: مرکز تخصصی نوروفیدبک آلومینا

کاندوم زنانه



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

عبیر خواب جارختي

جن

جارختي
 جارختي يا جا لباسي و يا چوب لباسي وسيله اي است آشنا که در همه خانه ها هست و ما علي الرسم لباس خويش را بر آن مي آويزيم . اين وسيله را ممکن است در شهرهاي مختلف به نام هاي گوناگون بشناسند اما به طور کلي در فارسي جارختي مي گوئيم. جارختي در خواب هاي شما محرم و غم گسار شما است. سنگ صبور شما است. کسي است که هم شما را دوست دارد و هم بار غم تان را سبک مي کند و رازتان را محفوظ نگه مي دارد و بالاخره در حفظ آبروي شما مي کوشد. جارختي در خواب تجسم چنين کسي است در زندگي روزانه شما و در بيداري. شما هر کس و در هر ...
شرايط سني که باشيد چنين شخصي را در زندگي خويش داريد و اگر هم نداشته باشيد به آن نيازمنديد. براي دختر و پسر جوان مادر بهترين کسي است که غم مي خورد و کمک مي کند. براي زن شوهر و براي شوهر زن و بالاخره براي همه به طور کلي دوست خوب که شايد از برادر نزديک تر باشد. اگر در خواب مشاهده کرديد که جارختي شما بزرگ و مجلل و احساس کرديد که به شما تعلق دارد کسي هست که در آينده غم شما را با بردباري خواهد خورد و بار اندوهتان را خواهد برد که او بسيار کريم و بخشنده است. اگر جارختي کوچک و محقرانه اي داشتيد که لباس هايتان بيش از ظرفيت آن بود گوينده اين است که غم خوار شما نيز ناتوان است و اندوه شما بزرگتر از تحمل او است. جارختي شکسته گوياي تنهائي و بي همدمي است البته با توجه به توضيحي که در بالا داده شد همدم و غم گسار هر کس فرق مي کند. اگر جارختي داشتيد و خالي بود خوب است زيرا همدم و غم گسار داريد اما غم نداريد. اگر جارختي خريديد و به خانه آورديد و به ديوار کوفتيد با کسي دوست مي شويد که جاي همدم شما را مي گيرد و مونس شما خواهد شد. اگر جارختي داشتيد و آن را از جاي خود کنديد چنين محرمي را از دست مي دهيد. اگر آن قدر لباس به جارختي آويختيد که از جاي کنده شد خوب نيست.

جن



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

معرفی و توضیحاتی مختصر درباره تلگرام و کانال تلگرام

تلگرام

پیام‌رسان تلگرام (به انگلیسی: Telegram) یک سرویس پیام‌رسان متن‌باز چندسکویی مبتنی بر رایانش ابری[۷] است. کاربران تلگرام می‌توانند پیام‌ها، تصاویر، ویدئوها و اسناد (همه انواع پرونده‌ها پشتیبانی می‌شود) خودویرانگر و رمزنگاری‌شده تبادل کنند. تلگرام رسماً برای اندروید، ویندوز فون و آی‌اواس[۸] (از جمله تبلت‌ها و دستگاه‌های بدون وای-فای) در دسترس است. نرم‌افزارهای کلاینت غیررسمی برای نسخه وب،[۹] نسخه اواس ده، نسخه لینوکس و یک کلاینت دسکتاپ ویندوز از توسعه‌دهنده‌های مستقل که از رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار تلگرام استفاده می‌کنند در دسترس هستند.[۱۰][۱۱] کاربران نرم‌افزار امکان تبادل پیام، عکس، ویدیو و فایل تا حجم ۱٬۵ گیگابایت را دارند. تلگرام توسط دو برادر با نام‌های پاول دورف و نیکلای دورف به بازار آمد. پاول دورف برادر کوچک نیکلای دورف است و سازمان غیرانتفاعی کارآفرینی در آلمان دارد که پشتیبان مالی پروژه است. تلگرام توسط یک سازمان غیرانتفاعی آلمانی متعلق به کارآفرین و نیکوکار روس پاول دورف اداره می‌شود. تلگرام نسخه کامپیوتر خود را نیز ارائه داده که این امر سهولت دسترسی برنامه نویسان برای کد نویسی ربات ها را در تلگرام افزایش داده است.

کانال

کانال امکان جدیدی است که در تلگرام اضافه شده است. کانال تلگرام مسیر یک طرفه‌ای است که فقط ادمین می‌تواند در آن پستهای دلخواه را برای اعضای کانال منتشر کند و سایر اعضا امکان اضافه کردن پست در آن را ندارند.

کانال تلگرام



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

جوک و اس ام اس های خنده دار تیرماه

جوک

ای بابا چه خبره همش میگین
مسنجر داری؟
اینستاگرام داری؟
نیمباز داری؟
یاهو داری؟
لاین داری؟
تانگو داری؟
وی چت داری ؟
واتس اپ داری ؟

.

.

.

******
.

.

.

آغا گوشیه من فقط چراغ قوه داره
هر کی میخواد شب بیاد بالا پشت بوم به هم علامت بدیم :)))

.

.

.

******
.

.

.

تو ایام نوروز 2 تا از ماهی های ما مُردن
خیلی قدر نشناس بودن!
حیف اون نون و پنیر و دلستری که بهشون میدادم :)))

.

.

.

******
.

.

.

اگه یه مرد با وضع مالی بد و قیافه ی متوسط به خانوما و دخترا نگاه کنه هیز و چشم چرونه
ولی اگه یه مرد خوشتیپ و پولدار به خانوما و دخترا نگاه کنه یه مرد دقیق و ریزبین و با دقته

.

.

.

******
.

.

.

داشتم یه سایت آموزشی میخوندم دیدم یه جاش نوشته :
آیا میدانستید فاصله ی نوک انگشتان دست تا آرنج با اندازه ی نوک انگشتان پا تا زانو برابرست؟؟
منم گفتم بزار امتحان کنم!!
علاوه بر اینکه لباسم پاره شد
2 تا از مهره های کمرم هم جا به جاشد و پام هم در رفت !
الانم دارم با وای فای بیمارستان پست میذارم :)))

.

.

.

******
.

.

.

دو سه روز جیگر ( الاغ کلاه قرمزی ) رو تحویل گرفتن …
همش میگفت : من اسبم ! من اسبم !
دقیقا حکایت بعضی از آدماست که یه ذره تحویلشون میگری!

.


******
.

بزن به افتخار بابا پنجعلی …
با این که فراموشی داشت
زنش لیلا رو فراموش نکرد …

جک



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

نامزدهای سینمایی جشن حافظ

به گزارش ایسنا، طبق اعلام روابط عمومی این جشن، فیلم‌هایی که در این بخش مورد داوری قرار گرفته‌اند شامل همه آثاری هستند که از ابتدای فروردین سال 94 تا انتهای اسفندماه روی پرده سینماها رفته‌اند.

مهناز افشار

هیات داوران نود فیلمی را که در سال گذشته اکران عمومی گسترده داشته‌اند یا حتی در تک‌سانس‌های گروه هنر و تجربه اکران شدند مورد بررسی قرار دادند. فهرست نامزدهای بخش سینمای شانزدهمین جشن حافظ (دنیای تصویر) به شرح زیر است:

بهترین دستاورد هنری:

1- بهرام دهقان (تدوین ابد و یک روز)

2- ایرج رامین فر (طراحی صحنه در دنیای تو ساعت چند است؟)

3-  محسن روزبهانی و سیدهادی اسلامی (مدیر جلوه‌های ویژه میدانی و بصری فیلم بادیگارد)

4- بابک کریمی طاری (طراح صحنه و لباس جامه‌دران)

5- سعید ملکان (چهره‌پردازی نهنگ عنبر و ابد و یک روز)

6- مهرداد میرکیانی (چهره پردازی اعترافات ذهن خطرناک من)

7- امین میرشکاری و سید علیرضا علویان (صدای ابد و یک روز)

8- محمدرضا نجفی امامی (جلوه های ویژه بصری رسوایی2)

بهترین فیلمبرداری:

1- هومن بهمنش (بهمن)

2- علیرضا برازنده (دوران عاشقی)

3- پیمان شادمانفر (اعترافات ذهن خطرناک من)

4- مرتضی غفوری (خداحافظی طولانی)

5- بایرام فضلی (باز هم سیب داری؟)

بهترین موسیقی متن:

1- ستار اورکی (دوران عاشقی)

2- امیر توسلی (نهنگ عنبر)

3- کریستف رضاعی (در دنیای تو ساعت چند است؟)

4- بردیا کیارس (ارغوان)

5- کارن همایونفر (بادیگارد)

بهترین فیلمنامه:

1- مانی باغبانی، مونا زاهد و سامان مقدم (نهنگ عنبر)

2-  وحید جلیلوند، حسین مهکام و علی زرنگار (چهارشنبه 19 اردیبهشت)

3- سعید روستایی (ابد و یک روز)

4- هاتف علیمردانی (کوچه بی‌نام)

5- شهرام مکری (اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر)

بهترین بازیگران مرد:

1- سعید آقاخانی (خداحافظی طولانی و من دیه‌گو مارادونا هستم)

2- امیر آقایی (چهارشنبه 19 اردیبهشت)

3- فرهاد اصلانی (دوران عاشقی و کوچه بی‌نام)

4- سیامک صفری (اعترافات ذهن خطرناک من)

5- رضا عطاران (نهنگ عنبر)

6- جواد عزتی (در مدت معلوم)

7- میلاد کی‌مرام (360 درجه)

8- نوید محمدزاده (ابد و یک روز)

9- علی مصفا (در دنیای تو ساعت چند است؟)

10- پیمان معادی (ابد و یک روز)

بهترین بازیگران زن:

1- مهناز افشار (نهنگ عنبر)

2- پریناز ایزدیار (ابد و یک روز)

3- لیلا حاتمی (دوران عاشقی)

4- مهتاب کرامتی (عصر یخبندان)

5- باران کوثری (کوچه بی‌نام)

6- سحر دولتشاهی (شکاف و عصر یخبندان)

7- لیلا زارع (شیفت شب)

8- آزاده زارعی (آمین خواهیم گفت)

9- نیکی کریمی (چهارشنبه 19 اردیبهشت)

10- شبنم مقدمی (ابد و یک روز)

بهترین کارگردان:

1- ابراهیم حاتمی کیا (بادیگارد)

2- مصطفی کیایی (عصر یخبندان)

3- سعید روستایی (ابد و یک روز)

4- علیرضا رییسیان (دوران عاشقی)

5- هاتف علیمردانی (کوچه ی بی نام)

6- سامان مقدم (نهنگ عنبر)

بهترین فیلم:

1- ابد و یک روز (به تهیه کنندگی سعید ملکان)

2- چهارشنبه 19 اردیبهشت (به تهیه کنندگی محمدحسین لطیفی و علی جلیلوند)

3- دوران عاشقی (به تهیه کنندگی علیرضا رییسیان)

4- کوچه بی‌نام (به تهیه کنندگی منصور لشگری قوچانی)

5- نهنگ عنبر (به تهیه کنندگی سامان مقدم)

هیات داوران شانزدهمین جشن حافظ عبارتند از: امیر پوریا، خسرو دهقان، امیرحسین رسائل، جواد طوسی، محمدرضا لطفی، علیرضا مجمع، هیوا مسیح، علی معلم، صوفیا نصرالهی، امیررضا نوری پرتو و امیرهوشنگ هاشمی.

بنا بر این گزارش،برترین‌های جشن حافظ 28 تیر ماه در برج میلاد معرفی می‌شوند.

مهناز افشار



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

نکاتی برای رابطه جنسی زوج‌ها قبل و بعد از بچه دار شدن

سلامت نیوز: رابطه جنسی یکی از اجزای مهم زندگی زناشویی است که نقش موثری در استحکام ازدواج و عشق داشته باشد که متاسفانه کم نیستند زوج‌های ایرانی به دلایل مختلف توجه به این رابطه غریزی توجه لازم را ندارند و مشکلات جنسی خود را پنهان می‌کنند و برای درمان آن اقدام نمی‌کنند تا جایی که بر طبق آمار رسمی اعلام شده 78 درصد از طلاق‌های ثبت شده در کشورمان به دلیل نارضایتی جنسی رخ می‌دهد.

رابطه جنسی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامانه، در ادامه نکاتی مهم برای زوج‌ها در خصوص رابطه جنسی می‌آید که می‌تواند کمک بسزایی به آن‌ها بکند، چه زوج‌هایی که هنوز بچه‌دار نشدند و چه زوج‌هایی که بچه‌دار شده‌اند.


ثبت رابطه جنسی در تقویم: برنامه‌ریزی زمانی رابطه جنسی قبل از کارهای روزانه، آن را از ناپدید شدن از برنامه‌های زندگی در طول ساعت‌ها و روزها دور نگه می‌دارد. وقتی شما بدانید یک روز و ساعت خاص، زمان شروع رابطه جنسی با همسرتان هست، مسلماً این حالت به شما احساس عاشقانه خواهد داد. اگر حقیقتاً می‌خواهید زمان رابطه جنسی خود را در تقویم روزانه خود ثبت کنید، باید از این راز خود به معنای واقعی لذت ببرید.



در مقابل کودکان زیرکانه رفتار کنید: کودکان در واقع ترمزهایی برای بروز غرایز جنسی زن و شوهر هستند. یک راه برای پایان دادن به این وضعیت که می‌تواند استرس‌آور باشد، این است که بتوانید برای کودکان بازی‌ها و سرگرمی‌های مختلف مثل استفاده از تلویزیون، اینترنت و یا ایکس باکس را طراحی کنید و از رابطه جنسی خود به‌دوراز هیاهوی کودکان لذت ببرید. توجه داشته باشید که طبق آموزه‌های اسلامی رابطه و رفتارهای جنسی زن و شوهرها پیش روی چشم کودکان اثرات مخربی بر روی آن‌ها دارد، اثراتی که علم پزشکی و روانشناسی نیز آن را تائید کرده است و بنابراین زوج‌هایی که بچه‌دار می‌شوند نباید به این بهانه رابطه جنسی را به حداقل ممکن برسانند بلکه با برنامه‌ریزی و انتخاب زمان و مکان مناسب به دور از چشم فرزندان این رابطه را داشته باشند.


مشخص‌شده که داشتن رابطه جنسی منظم به کاهش میزان استرس و درنتیجه کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی کمک می‌کند ضمن این‌که منجر به کاهش وزن، از بین بردن درد، کاهش میزان سرماخوردگی و آنفلوآنزا و بهبود کنترل مثانه نیز می‌شود. شاید شما فکر کنید که داشتن چنین رابطه‌ای پیش از ازدواج نیز همین اثرات سودمند را داشته باشد ولی باید بدانید که یکی از مزایای ازدواج این است که عشق، می‌تواند یک معجزه باشد و با ترکیب روابط عاطفی همراه با حرکات جسمی سبک، سیستم ایمنی بدن را نیز بالا ببرد.


«در زمان استرس، برقراری رابطه جنسی باید آخرین اقدام باشد نه اولین آن». زمانی که زن و شوهر گرفتار مشکلات با کودکان خود هستند یا از مشکلات مالی و اقتصادی رنج می‌برند، نباید خود را در سرمای انزوا حبس کنند. درواقع در مواجهه با موارد استرس‌آور، زن و شوهر می‌توانند تمام وظایفشان را باهم مبادله کنند و درنهایت با فروکش کردن استرس، اقدام به برقراری رابطه جنسی مؤثر نمایند.
منبع:سلامانه

رابطه جنسی



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

ازدواج موقت به روش تلگرامی

به گزارش ایسنا، روزنامه «ابتکار» می‌نویسد: ازدواج موقت به روش تلگرامی! تنها لازم است عضو کانال تلگرامیش باشی. همه‌چیز فراهم است. از میان گزینه‌ها یکی را انتخاب می‌کنی، همان گزینه‌ای که به سلیقه‌ات خوش می‌آید. رنگ پوست: سفید، قد: 160 سانتی متر، زیبا و خوش اندام و ... . البته این یک قلم از زیر دستتان در نرود، میزان مهریه. قیمت هر کُدی از بانوان متفاوت است. بسته به شرایط، مهریه بالا و پایین دارد. حق مشاور را هم در نظر بگیرید. حق‌الوکاله مشاوره شما برای ازدواج موقت بسته به کدی که انتخاب کردید متغیر خواهد بود. هر کدی را که انتخاب کردید کافی است به ادمین کانال بفرستید. در چشم به هم زدنی ازدواج موقت برایتان مهیا است.

ازدواج موقت

متعه یا نکاح منقطع یا ازدواج موقت که البته به صیغه نیز معروف است، چند سالی می‌شود که پایش به فضای مجازی باز شده اما این برای اولین‌بار است که ازدواج موقت به شبکه‌ پیام‌رسان محبوب ایرانی‌ها یعنی تلگرام هم رسیده است؛ شبکه پیام‌رسان موبایلی که پیش از این کانال‌های همسرگزینی و همسریابی را نیز در کارنامه دارد. قدیمی‌ها می‌گویند: «هر چه بدبختی است از زیر سر این فضای مجازی و اینترنت است، هرچه نفع می‌رساند، ضرر و زیان هم دارد. اخلاق را همین فضای مجازی خراب کرده است». راست هم می‌گویند. فضای مجازی همه‌چیز را آسان کرده و به بسیاری از نیازهای انسانی پاسخ داده، حال می‌خواهد این نیاز یافتن همسر باشد یا ازدواج، موقت باشد یا دائم. فرقی نمی‌کند. شبکه مجازی این روزها پاسخگوی هر چیزی است اما جای اخلاق کجاست؟

صیغه به سبک تلگرامی

شبکه پیام‌رسان موبایلی تلگرام چند روزی می‌شود که صاحب کانال ازدواج موقت است. کانالی که کار را برای بسیاری از متقاضیان این سبک ازدواج آسان کرده است. این کانال تا به اینجا که کمتر از یک ماه از زمان تاسیسش می گذرد بالغ بر 7 هزار کاربر دارد. کاربرانی که شاید به خاطر دست به دست شدن پیام‌های جنجالی آن به این کانال پیوسته اند. این کانال پیج جالب و منظمی از افرادی است که متقاضی ازدواج موقت هستند. مردی که متقاضی ازدواج موقت باشد می تواند به راحتی زن مورد نظر خود را برای ازدواج موقت بیابد چرا که هر زنی براساس شرایطی که دارد در این کانال طبقه‌بندی شده است. از منطقه محل سکونت گرفته تا سن زنان، میزان مهریه و ... . گرچه این کانال تلگرامی از تمامی اقصی‌نقاط کشور متقاضی دارد اما تنها زنانی از شهرهای تهران، کرج، مشهد مقدس، شیراز، اصفهان و یزد را برای ازدواج موقت به مردان متقاضی معرفی می‌کند و دلیل آن را نظارت بر سلامت بانوان می‌داند و فرد متقاضی می تواند درصورت نیاز به یکی از شهرهای ذکر شده سفر کند و به هیچ وجه خانمی به شهر او سفر نمی‌کند. براساس آنچه که مدیر این کانال در معرفی نامه خود درج کرد. فعالیت این کانال را مطابق با شرع مقدس اسلام و کاملا حلال عنوان کرده و به استناد مواد 1034 ، 1071 الی 1077 قانون مدنی و ماده 21 قانون حمایت خانواده مصوب 1391 فعالیت کانال را قانونی دانسته است. همچنین با استناد به مصوبه شورای نگهبان به فعالیت کانال مهر تایید زده و اعلام کرده است بر طبق این مصوبه مجازات متعاقدین و عاقد در ازدواج غیر رسمی و مکرر، غیر قانونی است.

شرایط ازدواج موقت در کانال تلگرامی

ازدواج موقت برای مردان شرایط خاصی ندارد. به جز داشتن توان مالی تقریبا شرط دیگری وجود ندارد که مرد را از ازدواج موقت منع کند. آنچه که در شرایط مردان متقاضی قابل توجه است این است که محدودیت سنی برای مردان وجود ندارد و هر فردی در هر سن و سالی می‌تواند اقدام به انتخاب زنان و ازدواج موقت از طریق این کانال کند. مردان متقاضی می توانند از میان کدهای مختلف زنی را که شرایطش با او همخوانی دارد انتخاب کند. در فرم مشخصات خود اظهاری زنان در این کانال به ویژگی‌هایی از جمله: سن، قد، وزن، ویژگی‌های ظاهری، میزان مهریه، وضعیت مسکن و ساعت کاری و پرونده بهداشت و سلامت اشاره شده است. میزان مهریه ماهانه بین 200 تا یک میلیون و 500 هزار تومان برای یک تا 6 جلسه تعیین شده است. زنان یائسه برای هر بار مراجعه مرد مهریه ای بین 70 تا 180 هزار تومان دریافت می‌کنند. برای زن جوان غیر یائسه نیز برای هر 4 جلسه یک ساعته، حدود 700 هزار تا یک میلیون تومان مهریه در نظر گرفته شده است. براساس آنچه که روزنامه ابتکار در گفت و گو با ادمین این کانال دریافته است: داشتن مسکن، سن و سال زنان بر روی میزان مهریه زنان تاثیر گذار است. براساس آنچه که در این کانال درج شده، مدت زمان حضور هر مرد در مکان خانم نهایتا 30 تا 40 دقیقه است و ما بقی زمان صرفا برای محرمیت حین رفت و آمد در نظر گرفته شده است. صیغه بصورت شفاهی توسط خانم در محل ملاقات خوانده می شود.

از مشاوره تلفنی تا گارانتی عدم رضایت

آن طور که شواهد و قراین نشان می‌دهد بازار ازدواج موقت در تلگرام داغ است. ادمین کانال به استحضار متقاضیان رسانده است که بعلت کثرت مراجعات امکان پذیرش حضوری وجود ندارد و در صورت نیاز افراد می‌توانند وقت مشاوره تلفنی بگیرند و صیغه حلال صرفا از طریق تلگرام صورت می‌پذیرد. این کانال فارغ از اینکه ازدواج موقت را آسان کرده، تسهیلات ویژه ای از جمله مشاوره تلگرامی و همچنین گارانتی عدم رضایت از معرفی را برای متقاضیان فراهم آورده است و بابت آن هم هزینه ای دریافت می‌کند. هزینه مشاوره برای مردان به نسبت شرایط و مهریه زن متفاوت است و حق الوکاله نیمی از مهریه ای است که زن دریافت می کند. در کمال ناباوری یکی دیگر از تسهیلات این کانال برای متقاضیان گارانتی عدم رضایت است. این کانال با گذاشتن تصاویری از بازگرداندن پول به متقاضیان مرد اثبات می‌کند که در صورت عدم رضایت از ازدواج موقتشان حق الوکاله را به آنها باز می‌گرداند.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید و به کدها ستاره دهید

کانال تلگرامی ازدواج موقت حتی نظرات کاربران را نیز محترم شمرده و کانالی دیگر را به موازات کانال ازدواج موقت راه اندازی کرده است تا کاربرانی که از این سایت استفاده کرده اند، تجربیات خود را با دیگران در میان گذاشته و درباره ازدواج شان امتیازدهی کنند. این امتیازدهی در انتخاب دیگر کاربران تاثیر می گذارد و به نظر می رسد کسب و کاری برای صاحبان این گونه کانال ها باشد.

شرایط زنان برای ازدواج موقت تلگرامی

براساس تحقیق و تفحص روزنامه ابتکار و تماس با ادمین کانال به عنوان یک زن متقاضی ازدواج موقت، مشخص شد که زنانی می‌‌توانند در این کانال برگه خوداظهاری را پر کنند که مطلقه و بیوه باشند. اطلاعات زنان زمانی بر روی کانال قرار خواهد گرفت که هویت واقعی آنان فاش شود. این کانال زمانی اطلاعات خود اظهاری زنان را بر روی کانال تلگرامی قرار می‌دهد که عکس صفحه اول و دوم شناسنامه، کارت ملی و دفترچه طلاق به مشاور از طریق تلگرام فرستاده شود. البته براساس آنچه که ادمین این کانال می‌گوید: برای حفظ آبروی زنان عکس کارت ملی آنها فقط پیش این مرکز باقی می‌ماند و هیچ جایی ثبت نمی‌شود. علاوه بر این به هیچ عنوان عکسی از خانم‌ها منتشر یا به مردان متقاضی ارسال نمی شود. همچنین مسئول مصاحبه و گزینش خانم ها، یک زن است بنابراین اطلاعات آنها محفوظ می‌ماند.

رعایت کلیه مسائل شرعی بر عهده زوجین است

از زمان انتخاب تا ازدواج موقت راهی نیست. تنها شاید چند روز طول بکشد تا صیغه محرمیت بین یک مرد و زن بسته شود. آن طور که در شرایط ازدواج موقت در این کانال قید شده است، برای گرفتن وقت مرد حتما باید از چند روز قبل اقدام به ارسال عکس کارت ملی و واریز حق مشاوره کند. این کانال تاکید می‌کند که فرستادن مدارک الزامی است و بدون کارت ملی حتی با پرداخت ده برابر حق مهریه و مشاوره این وصلت حاصل نخواهد شد.

این کانال تضمین می‌دهد که تصویر کارت ملی هیچ الزام قانونی یا خطری برای متقاضیان مرد ندارد و تنها برای حفظ امنیت خانم‌ها دریافت می‌شود. این کانال در شرایط ازدواج موقت قید کرده است: صیغه محرمیت بصورت شفاهی توسط خانم در محل ملاقات خوانده می شود و مهریه نقدا قبل از جاری شدن صیغه در محل ملاقات به خانم پرداخت می‌شود و حق مشاوره معرفی قبل از معرفی باید به حساب مشاور واریز شده باشد. این کانال عواقب این ازدواج را از سر خود باز می‌کند و در شرایط ازدواج موقت قید می‌کند: از آنجایی که ما فقط معرف هستیم طبق درخواست خانم ها و آقایان رعایت کلیه مسائل شرعی با تبعیت از نظر مرجع تقلید محترم بر عهده زوجین است و مسئولیت نگهداشتن عده بر عهده خانم ها خواهد بود و این کانال هیچ مسئولیتی در این رابطه بر عهده ندارد.

از زمانی که ازدواج موقت شرعی مطرح شد این سبک ازدواج طرفداران و منتقدان بسیاری داشته اما در شرایطی که بحث‌های زیادی در رابطه با ازدواج موقت و تبعات افزایش آن از جمله کاهش ازدواج در جامعه مطرح می شود؛ راه‌اندازی یک کانال تلگرامی که می‌تواند در دسترس هر فردی در هر سن و سالی قرار گیرد، طبعات منفی بسیاری خواهد داشت. رواج کانال‌های تلگرامی از همسرگزینی تا ازدواج موقت چالشی برای ازدواج است، امری که مسئولان دولتی تاکید بسیاری بر بهبود آن دارند و در طول سال‌ها تلاش کرده اند به روش‌های مختلف معضل ازدواج را حل کنند.
منبع:روزنامه ابتکار

ازدواج موقت



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

آیا کاندوم از انتقال زگیل تناسلی جلوگیری می‌کند یا نه؟

سلامت نیوز: یک اورولوژیست با بیان اینکه استفاده از کاندوم از ابتلا به بیماری زگیل تناسلی جلوگیری نمی‌کند، گفت: «افراد نباید دلخوش به رابطه جنسی حفاظت شده باشند چراکه این بیماری با استفاده از کاندوم قابل پیشگیری نیست.»

کاندوم زنانه


دکتر محمدرضا صفری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری سلامانه در این‌باره اظهار داشت: «زگیل تناسلی بیماری آمیزشی بسیار مسری است که عامل آن یعنی ویروس HPV، باعث بیش از 90 درصد سرطان‌های دهانه رحم در خانم‌هاست. این ویروس بیش از صد نوع دارد و به 3 دسته کم‌خطر، با خطر متوسط و پرخطر تقسیم می‌شود بنابراین افراد باید حداکثر سعی را کنند که به این ویروس ابتلا نشود چون درمانی ندارد و ممکن است تا آخر عمر داخل خون باقی بماند.»


وی با بیان اینکه گاهی ممکن است خانمی که قبلاً هیچوقت و هیچ نوع تماس جنسی نداشته به این بیماری مبتلا شود، گفت: «ویروس زگیل تناسلی با تماس پوستی قابل انتقال است، بنابراین عدم وجود نزدیکی واژینال دلیل بر ابتلا نشدن به این ویروس نیست. برخی تصور می‌کنند که این بیماری فقط با نزدیکی منتقل می‌شود درحالی که هر نوع تماس مخاطی باعث انتقال این ویروس خواهد شد.»

این استاد دانشگاه در ادامه گفت: «درصورتی که خانمی هیچ نوع تماس جلدی و مخاطی از نوع جنسی نداشته باشد، جای بسی امیدواری است چراکه مهم‌ترین عامل سرطان دهانه رحم و عامل بسیاری دیگر از سرطان‌های ناحیه تناسلی و سر و گردن وارد بدن وی نشده است. در این صورت حتماً باید واکسن زگیل تناسلی را بزند چراکه عامل حدود 90 درصد موارد زگیل تناسلی 4 نوع ویروس تیپ 6، 11، 16 و 18 هستند. واکسن زگیل تناسلی از ابتلا به این 4 نوع جلوگیری می‌کند، ولی اگر شریک جنسی نوع دیگری را داشته باشد واکسن از ابتلا به آن‌ها جلوگیری نخواهد کرد.»


رییس علمی انجمن سلامت خانواده با بیان اینکه نبود زگیل در ناحیه تناسلی دلیل عدم وجود این بیماری نیست، اظهار داشت: «تنها حدود 50 درصد این بیماران دچار زگیل در ناحیه تناسلی هستند و در ضمن بسیاری از ضایعات را با چشم معمولی نمی‌توان دید. هر نوع تغییر رنگ در ناحیه تناسلی می‌تواند جای کرایو یا لیزر قبلی ضایعات زگیل تناسلی باشد.»


صفری‌نژاد با ذکر این نکته که اگر مخاط دهان با منطقه آلوده در تماس باشد ویروس به راحتی وارد بدن و باعث ایجاد زگیل تناسلی و زگیل در اطراف لب و داخل حفره دهان می‌شود، گفت: «در علم پزشکی سرطان‌های سر و گردن جزو سرطان‌های نادر به شمار می‌رود ولی در یک دهه گذشته به دیل شیوع زیاد این بیماری بر میزان سرطان‌های سر و گردن نیز افزوده شده است.»

وی در پایان با بیان اینکه این ویروس از طریق حوله، استخر، حمام، قاشق، لیوان، لباس زیر و... منتقل نمی‌شود و ادعای افرادی که ابتلای خود را به موارد فوق نسبت می‌دهند صحت ندارد، گفت: «با انجام یک آزمایش بسیار حساس می‌توان نوع ویروس مؤثر در ابتلا به این بیماری را تشخیص داد. البته آزمایشگاهی که این آزمایش را انجام می‌دهد باید تجهیزات مورد نیاز را داشته باشد.»
منبع: سلامانه

کاندوم مردانه



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دیدن خواب کلم و کلاه به همراه تعبیرشان

کلم
محمدبن سيرين گويد: ديدن كلم درخواب، دليل منفعت است از قِبَل زنان و پخته وي به تاويل، بهتر از خام بود. اگر ديد كه كلم خورد، دليل است از زنش منفعت يابد.

کس


کلاه
محمدبن سيرين گويد: ديدن كلاه به خواب عز و جاه بود به قدر و قيمت كلاه. اگر بيند كه كلاه او گوشه بر سر داشت، دليل عمل بود از قبل پادشاه. حضرت دانيال گويد: اگر بيند كه كلاه در سر داشت، دليل بر خير دين بود. اگر بيند كه دستار بر سر كلاه نهاده بود، دليل كه راز خود را از مردم پنهان دارد. اگر بيند كه كلاه ابريشمين در سر داشت، دليل خير بود. اگر بيند كلاه زرين در سر داشت، دليل مال بود. اگر كلاه را از مرواريد بيند، دليل كه عزيز گردد. اگر كلاه را آهنين بيند، دليل كه از پادشاه قوت يابد. ابراهيم كرماني گويد: اگر ...
بيند كه كلاه خونين بر سر داشت، دليل كه خود را در پيش مردم عزيز پندارد و سخنهاي محال گويد. جابرمغربي گويد: اگر اين بيند كه كلاه تابستان، به زمستان بر سرداشت، دليل كه كام دل يابد، و اگر به خلاف اين بيند، دليل كه به مراد نرسد. ابراهيم كرماني گويد: اگر درخواب بيند كه كلاه سياه بر سر داشت، اگر در بيداري داشته باشد، دليل منفعت بود. اگر بيند كه كلاه از سر او بيفتاد، دليل است در غم افتد. اگر بيند كه كلاه از سر او برگرفتند، دليل كه از جاه بيفتد. اگر كلاه نو بر سر داشت، دليل كه مرتبه او زياد گردد. اگر كهنه بيند به خلاف اين باشد. اگر بيند كه كلاه سفيدبر سر داشت، دليل دين پاك بود. اگر سبز بود طاعت گذار باشد. اگر سرخ بود نقصان دين او بود. اگر زرد بود بيمار باشد. اگر سياه بيند، كسي را نيك بود كه آن را در بيداري داشته باشد. اگر بيند كه كلاه مرصع در دست يا در سر داشت، دليل كه به قدر و قيمت كلاه بزرگي يابد. اگر كلاهش درافتاد، دليل كه پادشاه مال او رامصادره كند و بستاند. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن كلاه در خواب بر شش وجه بود. اول: ولايت. دوم: رياست. سوم: بزرگي. چهارم: عزيزي. پنجم: مقدار. ششم: منزلت. و ديدن كلاه دوز در خواب، دليل بر مردي كاردان بود كه خدمت بزرگان كند. 

کس



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

یارانه نقدی تا مرز ۳ میلیون تومان پیش رفت

به گزارش ایسنا، یارانه نقدی تیرماه هم ساعت ۲۴ فردا (شنبه) برای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و پرداخت رقم حدود ۳۵۰۰ میلیارد تومانی ماهانه برای بار شصت و پنجم نیز ثبت خواهد شد.

یارانه

گرچه از آذر ۱۳۸۹ و با شروع اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها تا کنون همواره نحوه توزیع یارانه نقدی مورد انتقاد بوده و تاییدی بر پرداخت تمامی درآمد ناشی از اصلاح قیمت حامل‌های انرژی به صورت نقدی وجود نداشته است، ولی با این حال عمدتا حدود ۷۶ میلیون نفر در هر ماه متقاضی دریافت یارانه بوده اند؛ حتی زمانی که دولت فعلی طرح ثبت نام مجدد از متقاضیان نقدی را به با هدف کاهش تعداد یارانه بگیران و انصراف پردرآمدها به اجرا در آورد.

با این حال قانون بودجه ۱۳۹۴ رسما دولت را مکلف به حذف یارانه‌بگیران پردرآمد کرد و در نهایت از بین جمعیت یارانه‌بگیر، حدود سه میلیون نفر حذف شدند. اما قانون بودجه ۱۳۹۵ فضای سخت‌تری پیش روی دولت قرار داده و تاکید دارد که باید گروهی که تعداد آنها از نظر نمایندگان به ۲۴ میلیون نفر می‌رسد از لیست سازمان هدفمندی یارانه‌ها کنار گذاشته شوند.

هر چند که از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یا وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی هیچ گاه برنامه غربالگری یارانه‌بگیران و معیار حذف شفاف سازی نشده است، اما طبق قانون بودجه ۱۳۹۵ دولت باید تا تیرماه نسبت به حذف گروه‌های تعیین شده اقدام می‌کرد. تکلیفی که از همان روزهای بحث در مجلس برای گنجاندن آن در بین بندهای تبصره هدفمندی مشخص بود که حداقل تا زمان تعیین شده اجرایی نخواهد شد.

این در حالی است که از سویی دولت معتقد است حتی اگر قرار باشد تمامی گروه‌های مد نظر مجلس در بودجه کنار گذاشته شوند بازهم این تعداد از حدود هفت میلیون نفر بیشتر نخواهد رسید، نه ۲۴ میلیون نفر. از سویی دیگر تجربه حذف سه میلیون نفری و میزان خطای شناسایی یارانه‌بگیران این اجازه را نمی‌دهد که به یکباره دولت برای حذف ۲۴ میلیون نفر اقدام کند.

به هر صورت واریز یارانه تیرماه می‌تواند با تغییراتی در تعداد یارانه‌بگیران همراه بوده و تعداد قابل توجهی از لیست سازمان هدفمندی کنار گذاشته شوند.

یارانه



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب جادو و تعبیر خواب جادوئي كردن

جن

جادو
چنان چه در خواب جادو و جادو گر ببينيد با توجه به باور و ناباوري خودتان مي توانيد تعبير آن را بيابيد. از حضرت امام صادق _ ع _ نيز روايت شده که جادو در خواب فتنه و دروغ است. ما به طور کلي براي جادو گران قيافه اي زشت و کريه قائليم. اين جماعت چون فعل باطل دارند نمي توانند چهره اي روحاني و آسماني و فرشته سان داشته باشند پس ديدن جادوگران در خواب ميمون نيست و بيننده خواب در فرداي بيداري بهتر است صدقه بدهد.

جادوئي كردن
محمدبن سيرين گويد: جادوئي كردن در خواب، كار باطل است. اگر خواب بيند كه جادوئي مي كرد، دليل كه كاري كند بيهوده و باطل وبعضي از معبران گفته اند: جادوئي فتنه بود آن كس را كه بهر او جادوئي كنند. جابر مغربي گويد: جادوئي كردن در خواب از بهر كسي، تعهد بود به دروغ، كه مردمان را بدو فريبد و جادوئي در خواب، دشمن فريبنده است. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: جادوئي كردن در خواب بر شش وجه است. اول: فتنه. دوم: فريب. سوم: مكر. چهارم: سگالش بد. پنجم: باطل و دروغ. ششم: كاري كه در آن اصلي نبود.

جن



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

روایت مادری که دخترش معتاد شد

دختر

به گزارش ایسنا، روزنامه «ایران» نوشته است: از آن طرف خیابان شناختمش. فهمیدم او همان مادری است که دخترش تمام آرزوهای او را به دود و خماری و نشئگی فروخته و حالا این مادر است که تنها و بی‌پشت و پناه روز و شبش را پی یافتن نام و نشانی از دختر می‌گذراند. حال و روز خوبی نداشت. از نگاهش معلوم بود. شاید به خاطر همین حال عجیب مادرانه‌اش او را شناختم. سراسیمه به سمتم آمد: «شما همون خبرنگار هستید.... همین‌جا بشینیم می‌خوام حرف بزنم، شاید صدای منو کسی بشنوه و کاری برای ما بکنه...» با تمام وجود غمگین است، مثل همان روزهایی که «مهسا » حرفی نمی‌زد و دردی می‌کشید و مادر نمی‌دانست درد مهسا را ...

دختر ایرانی

سرش را به هر طرف می‌چرخاند تا به قول خودش شاید دخترش را در همین پارکی که از دست داده دوباره پیدا کند. اطراف را با دقت نگاه می‌کند و زیر لب با خود نجوا می‌کند. پریشان است و پر از تشویش: «خانم پارک اصلاً جای امنی نیست.» پراکنده حرف می‌زند: «دخترم یعنی کجاست، غذا خورده؟...» بعد نگاهم می‌کند و دستم را می‌گیرد و می‌گوید: «من مقصر اعتیادش نبودم....» مدام این جمله را تکرار می‌کند و می‌خواهد باور کنم که او مادری را در حق تنها دخترش تمام کرده حتی حالا که نیست و نمی‌داند شب و روزش را چه می‌کند ... چند دقیقه بعد افکار پریشانش را جمع می‌کند و برای من از روزها و شب‌هایی می‌گوید که در به در دنبال دختر 17 ساله‌اش کوچه پس کوچه‌های این شهر را می‌گشت؛ همان روزهایی که مهسا به بهانه مدرسه پا به پای دوستان معتادش مواد می‌زد یا شب‌هایی که با ترس و لرز به خانه می‌آمد تا به خاطر توهم ناشی از مصرف مواد مخدر داستان پلیس‌بازی‌اش را با مادرش شروع کند.

مادر از روزهایی می‌گوید که از همه کمک خواسته بود تا بلکه درمانی بر زخم کهنه‌اش باشد، اما از دست هیچ‌کس هیچ کاری بر نیامد. از شب‌هایی می‌گوید که از ترس مردن مهسا تا صبح سر سجاده نماز نشسته بود و خدا خدا می‌کرد تا بلکه صدایی از دخترش بشنود. اما دستش از همه‌جا کوتاه بود و دختر خمار و نشئه در کنج خانه دیگری صبح را شب می‌کرد: «دخترم یک بیمار بود و من ناآگاه بودم. مهسا ترس‌های زیادی داشت و من غافل از این ترس‌ها بودم. زمانی که پدرش مصرف می‌کرد، می‌آمد به من می‌گفت مامان حالا کی خرج ما رو میده؟ چیکار کنیم که بابا ترک کنه؟ مامان چطوری می‌خوای پول دربیاری؟ الان می‌فهمم که چقدر این بچه ترس از آینده داشت و من بی‌خبر بودم. یک روز با همسرم دعوای بدی کردم. همسرم پسر کوچیکم رو با خودش برده بود و من هم خبری از پسرم نداشتم. رفتم کلانتری تا از دست همسرم شکایت کنم، عصری که رسیدم خونه دیدم مهسا نیست. گفتم شاید رفته چیزی بخره. به خاطر همین زیاد پیگیر نشدم ساعت 9 شب شد دیدم مهسا نیومد. دلشوره داشتم. رفتم بیرون دنبالش. اما پیداش نکردم. سه شب در به در دنبالش گشتم تا روز سوم تلفن زد که اسلامشهره، رفتم دنبالش اما این مهسا، مهسای من نبود.»

هیچ وقت از مهسا نپرسیدید که در این دو روز چه اتفاقی براش افتاد؟

نه، راستش جرأت نکردم. دو سه روزی از آن موضوع گذشت. دیدم زخم دهنش خوب نشده. زنگ زدم به دکتر و از دکتر مشاورم پرسیدم که کسی که مواد مصرف کنه دهنش زخم میشه؟ دکتر گفت، شیشه برای نخستین‌بار دهن رو زخم می‌کنه. نمی‌دونستم چیکار باید بکنم واقعاً نمی‌دونستم. عاجز بودم. از اون شب به بعد مهسا دیگه مهسای سابق نبود ... دخترم برای یک نفر تعریف کرد که اون شب ناراحت بودم اومدم توی همین پارک. تو حال خودش نبود، متوجه می‌شه که چند تا پسر نشستن و دارن مواد مصرف می‌کنن. مهسا هم میره توی جمع اون‌ها. اون پسرها به مهسا مواد تعارف کردن و اونم کشید. دیگه چیزی نفهمید، حالش بد شد و اون پسرها هم بردنش اسلامشهر، بعد از دو روز زنگ زد که مامان من اسلامشهرم ...

بغضش را می‌خورد و پی در پی حرف می‌زند. به هیچ کس نگفته که دخترش معتاد شده و خانه را ترک کرده، به کسی نگفته که مهسای پر جنب و جوشش تمام آرزوهای مادر را به باد داده است. کنارم که نشست آرام آرام از به دنیا آمدن مهسا گفت. از همان روزهای بچگی که چه خواب‌هایی برایش دیده بود: «مهسا همه زندگیم بود. عاشقانه دوستش دارم. دلم می‌خواد برگرده و درس بخونه....» این کوچکترین خواسته یک مادر برای دخترش است: «شب‌ها که دلم براش تنگ میشه عروسک‌های بچگیش رو بغل می‌کنم و در گوش اون ها لالایی می‌گم.»

مادر مهسا گزارش خبرنگار «ایران» درباره اعتیاد دانش‌آموزان را خوانده است. همان روز انتشار مطلب به روزنامه زنگ می‌زند و می‌خواهد داستان قصه دخترش را هم ما منتشر کنیم تا شاید مهسا جایی این مطلب را بخواند و به خانه برگردد: «قصه دختر منم مثل همین «ناهید »بود.» می‌گوید مهسا خیلی وقت ها به خانه می‌آید و خیلی وقت ها هم نمی‌آید. می‌خواست صدایش را مسئولان بشنوند و بدانند یک مادر چه غمی در دل دارد: «فکر کنید دخترم رفته و من چه دردی می‌کشم. خیلی بده که دختر از یک خونواده معتاد باشه و خونه رو ترک کنه...»

فامیل می‌دونن؟

نمی‌دونم. اگر هم بدونن اصلاً به روی من نمی‌آرن.

مادر مهسا پارک را انتخاب کرده بود تا به ما نشان دهد که در همین تاریکی‌های شهر چه اتفاقاتی در پارک‌ها برای دختران و پسران بی‌پناه می‌افتد. پر بیراه هم نمی‌گوید در همان یک ساعتی که من با مادر مهسا حرف می‌زدم پسران و دختران جوانی در پشت بوته‌های این پارک علف می‌کشیدند. بویش هم به مشام ما می‌رسید. به راحتی می‌شد ساقی پارک را هم تشخیص داد.پسری جوان که کلاهی به سر گذاشته بود روی نرده‌های پارک نشسته بود و از دور با دختران و پسران جوان خوش و بش می‌کرد. زیر چشمی همه را می‌پایید و ترسی هم از هیچ چیز نداشت.«من شکایت دارم. چرا باید آنقدر راحت مواد در اختیار بچه‌ها باشه. همین جوری داره می‌فروشه اما کسی بهش هیچی نمی‌گه.توی همه پارک‌ها همینه، شما راحت می‌تونید هر چی بخواین پیدا کنین.»

آهی می‌کشد و به دخترها و پسرها نگاه می‌کند: «امروز که فهمیدم برای دخترم این اتفاق افتاده خیلی درد کشیدم اما جلسه می‌رفتم امروز به این آگاهی رسیدم که من مقصر نبودم و دخترم ژن اعتیاد را داشته است. همسرم مصرف کننده شد و او هم سوء استفاده کرد. من دخترم را رها نکرده‌ام رفتم دنبال اینکه بفهمم اعتیاد چی هست و برای چی این دختر معتاد شده، برای چی فرار کرد، برای چی نتونست به تعارف دوستاش نه بگه. رفتم دنبال اعتیاد که ببینم اعتیاد چی هست برای چی طرف معتاد میشه آیا مقصر من بودم. نه،من مقصر نبودم اما می‌تونستم مؤثر باشم. مادر مؤثری باشم اما نشد.»

مادر صدایش خسته بود، غمی عجیب در دل داشت و به روزهای گذشته می‌اندیشید. از او خواستم برای ما از مدرسه و روزهای مدرسه رفتن مهسا بگوید: «بچه سرکشی بود. از همون بچگی باهاش مشکل داشتم مثلاً وقتی دوران راهنمایی رسید بهش می‌گفتم این لباس مخصوص تو نیست اما مهسا این لباس‌ها رو می‌برد بیرون یواشکی دور از چشم من می‌پوشید. اصلاً توجهی به حرف من نداشت کار خودش رو انجام می داد حتی یواشکی.»

«حرف حرف خودش بود. مهسا اصلاً دوست نداشت مدرسه بره. همه‌اش می‌گفت از مدرسه بدم میاد. اونا منو نمی‌فهمن. درس هم نمی‌خوند. من با خواهش و التماس این سال ها فرستادمش مدرسه. بهش می‌گفتم مهسا من آرزو دارم تو با سواد بشی. برای خودت توی این اجتماع کسی بشی. من خیلی سختی کشیدم درس بخونی. هر روز سر مدرسه رفتن باهاش درگیر بودم، هر روز بحث داشتم و روزهای سختی بود، اما خوب بالاخره دیپلم گرفت.»

دوران مدرسه هم مصرف می‌کرد؟

الان که فکر می‌کنم متوجه میشم اون زمان میزان مصرفش کم بود. خیلی عصبی و پرخاشگر بود. خودم چند باری به مدرسه رفتم و از مدیرش خواستم که به وضع مهسا رسیدگی کنن که چرا یهو اینقدر افت درسی داشته، چرا مدرسه رو دوست نداره، هر روز بهانه می‌آورد و نمی‌رفت. اما مدیر اصلاً براش اهمیتی نداشت ،می‌گفت ولش کنید بذارید مردود بشه تازه حساب کار دستش می‌آد.

اما من مادر بودم دلم نمی‌خواست دخترم مردود بشه. به مشاور هم گفتم مهسا اون مهسای سابق نیست اما هیچ کدومشون توجهی نکردند نهایتش یک هفته از مدرسه اخراجش می‌کردن که از خداش بود مدرسه نره.»

یعنی واقعاً مشاور مدرسه متوجه وضعیت مهسا نشد؟

«نه. مهسا دوم راهنمایی بود که ابروهاش رو برداشت. مدرسه نفهمید ،خودم رفتم به مدیرش گفتم چرا دخترم ابروهاش رو برداشته شما چیزی بهش نگفتین؟ باید تنبیه‌اش می‌کردین. مدیر خندید و گفت خانم ما کلی دانش‌آموز داریم به کی باید برسیم. این حرف یعنی آنها اصلاً توجهی ندارن. منم اون روزها شک کرده بودم اما با خودم می‌گفتم اگر مصرف کننده هست چرا صبح زود می‌ره مدرسه. اما این اواخر مدرسه دیدم پاک رفتارش عوض شده. دوران دبیرستان هم با یه پسری دوست شده بود که اون پسر هم معتاد بوده. بعد از مدتی هم مرد. بعدش با یکی دیگه دوست شده بود اونم معتاد بود. الان که فکر می‌کنم می‌فهمم که مهسا بیشتر با این پسرها مصرف می‌کرد. یک روز تصمیم گرفتم ببرمش پیش روان شناس و بفهمم چرا با هر چی پسر معتاده دوست میشه ،تازه اونجا فهمیدم که دختر خودمم معتاده. اون روز زندگی برام تیره و تار شد. واقعاً حالم بد شد ،نمی‌دونستم چیکار کنم.»

یعنی طی مدت تحصیل هیچ‌کس متوجه نشد؟

فکر می‌کنم اصلاً در اون سال ها مصرفش زیاد نبود. مشاور و معلم هم که دلی نمی‌سوزونن. مهسا توی خونه مصرف نمی‌کرد هر چی بود با همین پسرها بیرون از خونه بود.

زمانی که شما فهمیدید عکس‌العمل مهسا چی بود؟

 براش خیلی خوب شد به نظرم راحت شده بود که من فهمیدم. بعدش هی خونه رو ترک می‌کرد خونه نمی‌اومد. من با پدرش هر چی تلاش کردم بیاریمش خونه نشد با آدم‌های ناجور دوست شده بود. با کلی سارق دوست شده بود. الان هم با اون ها زندگی می‌کنه .بهش مواد میدن، لباس خوب، غذای خوب، جای خواب همه چی میدن با اون هاست. گاهی میاد خونه و بیشتر وقت‌ها خونه نمیاد....

 مدام از خودش می‌گوید: «خیلی حساس بودم، به قدری حساس بودم که خودم مهسا را می‌بردم و می‌آوردم. پیش مشاور می‌رفتم که چطور باهاش برخورد کنم تا ناراحت نشه. دوران راهنمایی دخترم خیلی سرکشی می‌کرد از مدرسه و مشاورانش خواستم تا کمکم کنند اما خب آنها کمک نکردند اصلاً بلد نبودن که کمک کنن.»

شما این حرف‌ها را می‌زنید که بگید خودتون هیچ تقصیری ندارین؟

بله. الان که یکی به من می‌گه تو مقصری من از درون آتیش می‌گیرم.

به خاطر این حساسیت بی‌جا نبوده؟

نه. فکر نمی‌کنم.

با بغض می‌گوید: «هر کاری کردم تا دخترم ترک کند حتی چندین بار او را به کمپ فرستادم اما زمانی که از کمپ بیرون می‌آمد دوباره شروع می‌کرد به کشیدن مواد .»دلش از خیلی‌ها پر است. مدام به جوان‌های پارک نگاه می‌کند و آهی بلند می‌کشد. «مهسا اصلاً با من تلفنی هم حرف نمی‌زنه.خیلی وقت ها دلم براش تنگ میشه. خیلی شب‌ها استرس می‌گیرم که نکنه مرده باشه.»

همین‌ها را می‌گوید و بغضش می‌ترکد: «هر روز منتظرم تا مهسا در رو بزنه و بیاد خونه. بگه مامان من خسته‌ام. می‌خوام ترک کنم. می‌خوام ازدواج کنم و من براش جهیزیه درست کنم و تو لباس عروس ببینمش.»
منبع:روزنامه ایران

زن ایرانی



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

گذر از روزهای پر نوسان در بازار سکه و ارز

به گزارش ایسنا، قیمت سکه در هفته گذشته بعد از گذراندن یک دوره افزایش قیمت به سمت کاهش حرکت کرد؛ به گونه ای که سکه تمام طرح جدید حدود ۱۱ هزار تومان با کاهش قیمت همراه شد.

قیمت سکه

این نوع سکه در ابتدای هفته گذشته یک میلیون و ۲۰ هزار تومان در بازار آزاد فروخته شد؛ نرخی که یکی از بالاترین قیمت‌ها برای سکه تمام در سال جاری بود.

اما در روزهای بعد قیمت سکه روند نزولی پیدا کرد و ۲۰ تیرماه نرخ آن به یک میلیون و ۱۱ هزار تومان و در روز ۲۲ تیر به یک میلیون و ۷۰۰۰ تومان به کاهش خود ادامه داد و در آخرین روز هفته گذشته نرخ سکه تمام روی یک میلیون و ۹۰۰۰۰ تومان ایستاد.

همچنین در هفته گذشته نیم سکه ۹۰۰۰ تومان و ربع سکه ۶۰۰۰ تومان در بازار نوسان پیدا کرد. نیم سکه در حداقل قیمت خود در هفته گذشته ۵۵۱ هزار تومان و در حداکثر نرخ ۵۶۰ هزار تومان فروخته شد. ربع سکه نیز در یک هفته اخیر در بالاترین نرخ خود ۲۹۵ هزار تومان و در پایین ترین قیمت ۲۸۹ هزار تومان معامله شد.

اما دلار آمریکا در هفته گذشته با نوسان ۲۷ تومانی مواجه شد؛ به گونه‌ای که در ابتدای هفته ۳۴۸۱ تومان داد و ستد شد و در روزهای بعد با روند افزایشی به ۳۵۰۸ رسید و با همین نرخ هفته را پشت سر گذاشت.

قیمت لیر نیز بعد از تحولات سیاسی و کودتای ارتش در این کشور که شب گذشته رخ رداد و با شکست روبرو شد، تحت تاثیر قرار گرفت و امروز با افت 14 تومانی قیمت در بازار تهران همراه شد و 1217 تومان فروخته می‌شود.

همچنین پوند انگلستان در ادامه روند پر نوسان خود بعد از برگزاری همه‌پرسی به منظور خروج از اتحادیه اروپا، در هفته گذشته ۹۰ تومان نوسان داشت و در ابتدای هفته ۴۶۴۵ تومان قیمت خورد و با در روز پایانی هفته به ۴۶۹۵ تومان رسید.

قیمت طلا



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

علت گران بودن خودروهای وارداتی

فربد زاوه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در خودروهای با حجم موتور تا ۲۰۰۰ سی‌سی معادل ۴۰ درصد و در خودروهای با حجم موتور ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ سی‌سی معادل ۵۵ درصد قیمت خودرو به عنوان تعرفه واردات پرداخت می‌شود.

قیمت خودرو

وی با بیان اینکه معادل پنج درصد قیمت فروش خودروهای وارداتی نیز به عنوان عوارض توسعه ناوگان آمبولانس پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: هزینه‌های مربوط به سازمان استاندارد، ثبت سفارش، بارگیری و تخلیه گمرک و غیره نیز مجموعا سه درصد به قیمت تمام شده خودرو اضافه می‌کند.

این کارشناس خودرو ادامه داد: همچنین سه درصد قیمت خودروهای وارداتی در گمرک ایران (CIF) نیز صرف هزینه‌های گارانتی این محصولات می‌شود و ۱۰ درصد قیمت خودروهای وارداتی نیز مربوط به عوارض شماره‌گذاری است.

وی افزود: علاوه بر این حدود چهار درصد قیمت تمام شده خودروهای وارداتی مربوط به عوارض و مالیات شماره‌گذاری است که به اداره دارایی پرداخت می‌شود. حدود ۱۰ میلیون تومان نیز هزینه اسقاط خودروهای فرسوده برای واردات یک دستگاه خودروی وارداتی است.

زاوه با بیان اینکه هزینه حمل و نقل خودرو از کشور مبدا تا ایران نیز حدود هزار یورو به ازای واردات هر دستگاه خودرو است، تصریح کرد: ۹ درصد قیمت کل خودرو نیز مربوط به مالیات بر ارزش افزوده آن است.

وی خاطرنشان کرد: مجموع این هزینه‌ها باعث افزایش حدود صد درصدی قیمت خودروهای وارداتی در ایران می‌شود. این در حالی است که سود شرکت‌های واردکننده خودرو به طور میانگین بین ۳ تا ۸ درصد است.

پیش از این علی خاکساری - عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، در گفت‌وگو با ایسنا از ۲.۵ برابر بودن قیمت خودروهای وارداتی در ایران نسبت به قیمت‌های جهانی این محصولات انتقاد کرده بود.

قیمت ماشین



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

آیا شبکه‌های اجتماعی ایرانی جای تلگرام را می‌گیرند؟

آمارها گویای آن است که در ایران بیش از ۲۵ میلیون کاربر تلفن هوشمند وجود دارد اما اغلب این افراد در حال استفاده از شبکه‌های اجتماعی خارجی از جمله تلگرام هستند و درآمدهای حاصل از این بخش به راحتی به جیب کشورهای دیگر می‌رود.

تلگرام

به گزارش ایسنا، گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی موبایل موضوعی است که طی سال‌های گذشته در بسیاری کشورها تجربه شده و حتی اپراتورهای ارائه کننده خدمات را به سمتی سوق داده که به دنبال چاره اندیشی برای جبران کاهش درآمدهایی که به دلیل فعالیت این شبکه‌ها به آنها تحمیل می‌شود، باشند.

در ایران هم مانند دیگر کشورها استفاده از شبکه‌های اجتماعی با گسترش روزافزون مواجه شده و تعداد کاربران این شبکه‌ها به طور دائم در حال افزایش است، اما با وجود دایره گسترده کاربران این شبکه‌ها، همچنان جای نمونه‌های کارآمد داخلی خالی بوده و بازار این بخش به شرکت‌های خارجی واگذار شده است.

البته ورود و فعالیت شبکه‌های خارجی به ایران هم کار چندان ساده‌ای نبوده و در ابتدا با  مخالفت‌های بسیار و مقاومت نهادهای متعدد مواجه شد، اما با اصرار دولت و پیگیری‌های صورت گرفته در نهایت بر خلاف سال‌های گذشته فعالیت برخی شبکه‌ها در ایران استمرار پیدا کرده و به جای فیلتر کردن، قرار بر آن شد که فعالیت این شبکه‌ها حالت مشروط داشته باشد.

از سوی دیگر از ابتدای کار، مسئولان بر لزوم طراحی نمونه‌های کارآمد داخلی تاکید کرده و همواره یادآور می‌شدند که لازم است در این خصوص شبکه‌های توانمند داخلی جایگزین نمونه‌های خارجی شوند اما تا زمان ایجاد نمونه‌های مناسب داخلی، فعالیت شبکه‌های خارجی در چارچوب خطوط قرمز نظام دنبال خواهد شد.

مزیت شبکه‌های اجتماعی

نکته دیگر آنکه حتی ارزش افزوده ای که در این بخش ایجاد می‌شود، لزوم فعالیت نمونه‌های داخلی را بیش از پیش مشخص می‌کند. تاجائی که زمانی رئیس سازمان فناوری اطلاعات در این باره متذکر شده بود "نباید مزیت شبکه‌های اجتماعی به جیب خارجی ها برود".

نصر الله جهانگرد در عین حال از پیگیری امور مربوط به آئین نامه حمایتی شکل‌گیری شبکه های اجتماعی داخلی در شورای عالی فضای مجازی خبر داده و گفته بود که در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با مشورت مرکز ملی فضای مجازی در حال تدوین پیش نویسی برای شکل گیری شبکه‌های اجتماعی داخلی هستیم و در این آئین نامه موضوع حمایت از شبکه‌های اجتماعی داخلی در سطح ملی که بتوانند بر اقتصاد کشور تاثیر بگذارند مورد تاکید قرار گرفته است.

شبکه‌های اجتماعی در دستور کار شورای عالی فضای مجازی

از سوی دیگر اهمیت این موضوع در نهایت موجب شد با وقفه ای چند ماهه، چندی پیش دبیر شورای عالی فضای مجازی از پیگیری این موضوع در جلسات آتی شورای عالی فضای مجازی که با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، خبر دهد.

اوایل هفته گذشته نیز با تشکیل جلسه شورای عالی این مسئله مورد پیگیری قرار گرفته و با نظر اعضای این شورا مصوب شد تا طرح تشویق و تسهیل ارائه خدمات برای حمایت از شرکت‌های فعال در توسعه شبکه های اجتماعی داخلی در جلسه آینده به شورا ارائه شود.

پس از این جلسه نیز وزیر ارتباطات در قالب حکمی علی اصغر عمیدیان، معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را به عنوان مسئول ساماندهی شبکه های اجتماعی معرفی کرد. در بخشی ازاین حکم نیز تاکید شد که با همکاری و همیاری کلیه عوامل ذی ربط و بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات وزارت، سازمان ها و شرکت های تابعه، زمینه فراگیر شدن شبکه های اجتماعی بومی فراهم شود.

دلیل بی مهری مردم به شبکه‌های اجتماعی داخلی

اما طی سال‌های گذشته برخی شبکه‌های اجتماعی موبایل در داخل کشور ایجاد شد و به فعالیت پرداختند اما هر یک از آنها بنا به دلایلی موفق به کسب توفیق چندانی در این راه نشده و از رقابت جدی بازماندند. برای این ناکامی دلایل متعددی از سوی کارشناسان عنوان شده است.

حسن نجفی سولاری -مشاور مرکز ملی فضای مجازی- با تاکید بر اهمیت مباحث امنیتی اینگونه عنوان کرده بود که امنیت مسئله ای است که باعث می شود کاربران آنچنان به سمت این شبکه ها تمایل نداشته باشند، چرا که به تصور بسیاری از افراد سرور این شبکه های داخلی در اختیار مسئولان یا در دست افراد خاص قرار دارد و از این رو اعتماد و اطمینانی به این شبکه ها وجود ندارد، بنابراین باید این اعتماد را در جامعه ایجاد کرد.

اطلاعات مردم در شبکه‌های اجتماعی داخلی رصد می‌شود؟

بحث دسترسی به اطلاعات کاربران از جمله موضوعاتی است که طی این سال‌ها به عنوان مانعی مهم بر سر راه استفاده مردم از سرویس ‌های مختلف داخلی - از ایمیل‌های بومی گرفته تا شبکه‌های اجتماعی - مطرح است.

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال تاکید کرده طبیعی است که شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی در هر کشوری امکان رصد شدن داشته باشند، اما رصد کردن فعل و انفعالات به معنای نفوذ به حریم خصوصی افراد نیست.

محمود واعظی همچنین متذکر شد که دولت برای حریم خصوصی افراد احترام قائل است و هیچ شرکتی - چه داخلی و چه خارجی - اجازه ورود به حریم خصوصی مردم را ندارد، اما به هر صورت تحولات این فضا مورد بررسی قرار دارد.

چرا شبکه‌های اجتماعی داخلی شکل نمی‌گیرد؟

اما رئیس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات هم چندی پیش با بیان اینکه سازمان تنظیم مقررات زمینه فعالیت شبکه‌های اجتماعی و OTT را با استفاده از مشاوران خارجی طراحی و تعریف کرده‌ است، متذکر شد: به عنوان نماینده دولت تحت سوال بودیم که چرا شبکه‌های اجتماعی داخلی شکل نمی‌گیرد و به همین دلیل در پیگیری این موضوع نشست‌های مشترکی با شورای عالی فضای مجازی و کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و سازمان فناوری اطلاعات داشته و در نهایت کمیته‌ای چهارجانبه تشکیل و قانونگذاری برای ارائه مدلی برای کسب و کارهای شبکه‌های اجتماعی آغاز شد.

علی اصغر عمیدیان با اشاره به برگزاری جلساتی با فعالان این عرصه و اپراتورهای تلفن همراه گفت: در این جلسات موضوعات متعددی از مسائل اقتصادی و سرمایه‌گذاری گرفته تا مباحث فنی و زیرساختی، قانونگذاری و امنیتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در آن نمایندگان بخش‌ها نظرات خود را ارائه دادند که به عنوان مثال توسعه‌دهندگان شبکه‌های اجتماعی معتقد بودند هزینه‌های بالای توسعه سرویس به گونه‌ای است که باید پشتوانه حاکمیتی برای آنها ایجاد شود.

رئیس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات همچنین متذکر شد که توسعه شبکه‌های OTT می تواند موجب افزایش بهره‌وری و سرمایه‌گذاری اپراتورها شود، اما اپراتورها معتقدند این شبکه‌ها نباید روی خدمات صوتی تمرکز داشته باشند، هرچند درآمد حاصل از صوت در حال کاهش است. در عین حال اپراتورهای موبایل می‌گویند مباحث حقوقی و امنیتی نیز باید به صورت شفاف مشخص شوند تا مدل تجاری برد-بردی قابل تعریف باشد.

معاون وزیر ارتباطات در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر در ارتباط با فعالیت این شبکه‌ها سه کارگروه در زمینه‌های زیرساخت، قوانین و سرمایه‌گذاری تشکیل شده است، افزود: قطعا معتقدیم که تامین مدل کسب و کار توسط حاکمیت صورت گیرد و قرار نیست اینگونه باشد که از جیب بخش خصوصی تمام هزینه‌ها را پشتیبانی کنیم.

عمیدیان همچنین متذکر شد: ما به عنوان حاکمیت چارچوب تعیین می‌کنیم و شرایط صدور پروانه را تسهیل می‌کنیم. البته اعتقادی به صدور مجوز برای OTTها نداشتیم اما در جلسه‌ با اپراتورها و نمایندگان شبکه‌های اجتماعی اینگونه عنوان شد که در تعاملات بین‌المللی و کاری، نبود مجوز، شرکت‌ها را دچار مشکل خواهد کرد و بهتر است که مجوزی در این راستا ارائه شود.

جای خالی حمایت از شبکه‌های بومی

اما با تمام این تفاسیر بسیاری از فعالان بازار ICT از حمایت‌های کمرنگی که از آنها صورت می‌گیرد به عنوان یکی از موانع اصلی فعالیت‌های خود اشاره‌ می‌کنند.

وزیر ارتباطات چندی پیش در این باره یادآورشد: پیگیری مسائل مربوط به شبکه‌های اجتماعی داخلی در خصوص موضوعات حقوقی، قضایی و رفع تبعیض، امری موثر در پایداری و بقای این شبکه‌ها به شمار می‌رود. اعتقاد ما بر آن است که باید با شبکه‌های اجتماعی داخلی برخورد راحت‌تری صورت گیرد تا نسبت به شبکه‌های اجتماعی خارجی نگاه سخت‌گیرانه‌تری وجود داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به شبکه داخلی بیسفون عنوان کرد: از زمانی که این شبکه ۱۳۰ هزار کاربر داشته موضوعات مربوط به آن را پیگیری می‌کردم و حال بر این اعتقادم که موفقیت بیسفون موجب اقتدار نظام خواهد شد.

اما واعظی با تاکید بر نقش سایر نهادها به سازمان صدا و سیما اشاره کرد و گفت: جای تعجب دارد که صدا و سیما در ارتباط با معرفی شبکه‌های اجتماعی داخلی سخت‌گیری می کند اما شبکه‌های پرمخاطب آن مدام تلگرام را تبلیغ می‌کنند.

وی در پاسخ به گلایه‌هایی که گاهی از سوی ارائه‌کنندگان شبکه‌های اجتماعی داخلی مطرح شده و از مشکلاتی که به واسطه نظارت دولتی ایجاد می‌شود هم اظهار کرد: ما هیچ محدودیتی برای این شبکه‌ها ایجاد نمی‌کنیم و در اولین شبکه داخلی که شروع به فعالیت کرد هم حتی ما خود از کاربران آن بودیم. اکنون بحث محدودیت این شبکه‌ها را نداریم، اما شبکه‌ای مانند بیسفون زمانی که کاربران آن زیاد شد نتوانست رشد لازم را داشته باشد که امیدواریم مشکلات این اپلیکیشن اصلاح شود. همچنین شنیده می‌شود برخی دانشگاه‌ها مانند دانشگاه شریف نیز برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه صورت داده‌اند.

حال با تمام این تفاسیر همچنان دسترسی و استفاده مردم از شبکه‌های اجتماعی داخلی درگیر  اما و اگرهای متعدد بوده و عملیاتی نشده است، اما در هر صورت حتی پس از ایجاد چنین شبکه‌هایی، بحث اقبال مردم مطرح است که این امر ایجاب می‌کند همان طور که‌ پیش از این در صحبت های مسئولان نیز تاکید شده، فعالیت شبکه‌های داخلی به گونه‌ای باشد که شرایط آنها کاربران داخل ایران را به استفاده از نمونه های داخلی ترغیب کند.
گزارش از خبرنگار ایسنا محبوبه نقره خامه

کانال تلگرام



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

اس ام اس خنده دار و جوک های خنده داررر

جک

رفتم اداره بابام
یارو میگه شما پسرشون هستید؟
گفتم: پ ن پ من دخترشونم از بس جگر مرغ خوردم صورتم موی زائد درآورده.
شانس آوردم اداره بابام بود و گرنه عمراً راهم می داد.

.

.

.

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

.

.

.

به عشق در نگاه اول اعتقاد داری ؟
یا بزنم لهت کنم…
کفاصط فقط یه بار دیگه رد میشم
خوب دقت کن….!!

.

.

.

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

.

.

.

همش میگن تو چرا اینقد تپلی !
بابا من تپل نیستم فقط واضحتر از شما دیده میشم!
رزولوشنم بالاتره ! همین!! کیفیت اتفاقی نیست که آخه!!!

.

.

.

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

.

.

.

اومده تو اتاق ،قابِ عکسِ رو دیوار و دیده میگه : وای داداشتــــــــــــه؟
میگم: آره
میگه : عکسشـــــــــــــه؟
میگم پـــَــ نَ پـــَـــ خودشه ، گذاشتمش رو دیوار با دمپایی کوبیدم رو صورتش،چسبیده به دیوار!

جوک



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

مجلس به یارانه نظارت و بیمه سلامت نیاز دارد

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس گفت: مجلس به منظور تقویت بدنه نحیف نظارتی خویش و سلامت مزاج خود نیاز به یارانه نظارت و بیمه سلامت در انجام وظیفه نظارتی خویش دارد.

یارانه

به گزارش ایسنا، سیدعلی ادیانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس، گفت: مجلس دهم در شرایطی کارش را آغاز می‌کند که کشور علاوه بر نعمات الهی و پایمردی ملت ایران و رهبری هوشمندانه و خادمان دلسوز نظام، با پدیده‌های تهدیدآفرین مثل رکود، بیکاری، اشرافی‌گری، طعمه پنداری مسئولیت‌ها از سوی برخی مدیران مواجه است.

وی همچنین با اشاره به واحدهای تولیدی در حال احتزار، نظام اداری و دیوان‌سالاری عقیم، شبیخون فرهنگی، اباحه‌گری برخی مسئولین در حوزه‌های مدیریتی بی‌ربط، تبلیغ لسانی و و عملی سکولاریسم در برخی از بدنه نظام، انحراف در جذب نیروهای انسانی و جذب مدیران و نظام پرداخت حقوق و مزایا، حرص و ولع برخی مدیران به گفتاردرمانی،‌ آسیب‌های اجتماعی، شکاف طبقاتی، انحراف در گفتار و کردار برخی از مسئولین، عربده‌کشی برخی از کشورهای خلیج فارس از این موارد به عنوان تهدیدهایی برای کشور یاد کرد.

نماینده قائمشهر اضافه کرد: برخی از این موارد معلول ضعف نظارت یا عدم کفایت و نالایقی دستگاه‌های نظارتی و فساد نظّار است. از نشانه‌های زوال هر حکومت آن است که عوامل نظارتی به جهت ضعف یا فساد خود نیاز به نظارت داشته باشند.

ادیانی خاطرنشان کرد: مهمترین دستگاه نظارتی در کشور مجلس شورای اسلامی است. با اندک مداقه در کارنامه ادوار گذشته مجلس می‌توان دریافت که استفاده نهاد مجلس و آحاد نمایندگان از ابزار نظارت پارلمانی در قیاس با بعد تقنین قانون بسیار ضعیف و کمرنگ است که می‌توان گفت مجلس جهت برون‌رفت از این نقیصه و به منظور تقویت بدنه نحیف نظارتی خویش و سلامت مزاج خود نیاز به یارانه نظارت و بیمه سلامت در انجام وظیفه نظارتی خویش دارد.

نماینده مردم قائمشهر، گفت: مجلس دهم با عبرت‌گیری از ادوار گذشته به جای گِل‌افزایی تقنینی کم‌فایده و فاقد سود ملی و ارائه طرح‌های پی‌درپی که بسیاری از آنها بوی کهنگی و رفتارهای پوپولیستی فهمیده می‌شود، در انجام وظایف قانونی خویش در عرصه نظارت از ابزارهای نظارت پارلمانی جهت اداره امور کشور و تثبیت اقتدار مجلس و تقویت اعتماد عمومی استفاده کند.

ادیانی همچنین متذکر شد: انتقال آب دریای خزر به سمنان فاقد پشتوانه علمی و اقتصادی است و از مصادیق بی‌اعتنایی به مسائل زیست محیطی و حقوق دریاهاست. هرگونه اقدام علمی در این خصوص مغایر منافع ملی و حقوق استان‌های شمالی کشور است.

این نماینده مجلس با اشاره به نقش جاده‌ها در توسعه کشور، عنوان کرد: ترافیک سنگین و بی‌سابقه در جاده‌های اصلی ورود به مازندران بالأخص حدفاصل زیرآب و شیرگاه، حلاوت عید فطر را در کام صدهاهزار مسافر به تلخی تبدیل کرد. جاده‌های ارتباطی بین قائمشهر و جویبار و جاده ساحلی دریای خزر به نمادی از ناکارآمدی و سوء تدبیر وزارت راه تبدیل شده و اعتماد عمومی مردم حوزه انتخابیه را نسبت به این وزارتخانه مخدوش کرده است.

او خطاب به وزیر راه گفت: در پایان هر هفته و تعطیلات عمومی جان بیماران اورژانسی شهرهای پل سفید و زیرآب و مصدومین جاده‌ای به جهت ترافیک چندساعته در این جاده در خطر قرار گرفته و شاهد اتفاقات ناگوار هستیم.

یارانه



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تلاش برای افزایش روزهای توزیع شیر در مدرسه ها

 معاون اجتماعی وزیر بهداشت با تاکید بر اهمیت مصرف لبنیات در کودکان در سنین رشد گفت: تلاش داریم تا میزان توزیع شیر در مدارس را به 70 روز برسانیم که این کار حدود 700 میلیارد تومان هزینه در بر دارد.

مهناز افشار

به گزارش خبرنگار سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمدهادی ایازی در چهارمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی با محوریت زنان، مادران و کودکان با بیان اینکه تکامل در دوران کودکی موضوع بسیار حائز اهمیتی است، گفت: واقعیت این است که از دوره لقاح تا پایان دو سالگی، باید خانواده اهتمام ویژه‌ای در زمینه رشد کودکان داشته باشند؛ به طوری که ما این دوران را 1000 روز طلایی می‌دانیم. البته باید توجه کرد که 60 درصد رشد مغز کودکان تا یک سالگی است، 70 درصد آن تا دو سالگی، 80 درصد آن تا پایان سه سالگی و 98 تا 100 درصد آن تا پایان هشت سالگی رخ می‌دهد.

وی با تاکید بر اهمیت نقش تغذیه در سلامت کودکان گفت: متاسفانه آمارها نشان می‌دهد که میزان سرمایه‌گذاری که برای رشد کودک تا هشت سالگی صورت می‌گیرد، نسبت به سرمایه‌گذاری در کودکی و نوجوانی بسیار ناچیز است.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته برای استفاده از لبنیات برای کودکان تاکید زیادی می‌شود، ادامه داد: ما در سال حدود 55 روز شیر رایگان در مدارس توزیع می‌کنیم که این کار بالغ بر 400 میلیارد تومان هزینه برای دولت در بر دارد. اما تلاش داریم که آن را به 70 روز در سال برسانیم که این اقدام بزرگی است و حدود 700 میلیارد تومان هزینه می‌برد.

ایازی همچنین به اهمیت موضوع مکمل در سالمندان اشاره کرد و در عین حال گفت: دغدغه دیگر ما در زمینه مکمل‌های ورزشی است؛ چراکه علی‌رغم اقدامات سازمان غذا و دارو نتوانستیم به طور مناسبی به این موضوع رسیدگی کنیم. البته موضوع استانداردسازی مکمل‌ها و جلوگیری از ورود قاچاق آنها نیز باید مورد توجه قرار گیرد، چراکه به علت تجارت ناسالم در این حوزه بسیاری از افراد حاضر به تمکین نیستند.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت تاکید کرد: تجویز منطقی مکمل‌ها نیز از مواردی است که باید به آن توجه شود؛ چراکه در این زمینه مشکلات جدی وجود دارد.

به گزارش ایسنا، در حاشیه این مراسم، مهناز افشار بازیگر سینما خطاب به مسوولان گفت: لطفا به فکر مادران بی‌سرپرست کشورمان نیز باشید و این امکانات را برای آنها فراهم کنید. من در اینجا اعلام آمادگی می‌کنم که اگر قرار است برای مادران بی‌سرپرست اقدامی انجام شود، من هم کمک می‌کنم، چراکه این کشور به فرزندانی سالم و باهوش نیاز دارد.

مهناز افشار



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

زوج هایی که در رابطه جنسی شان مشکل دارند

سلامت نیوز: وقتی در مسایل زناشویی به مشکلی بر می خوریم، اولین قدم این است که مشکل را به رسمیت بشناسیم.

رابطه جنسی


بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کا فی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد . سیمرغ با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده است

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سیب سبز، وقتی در مسایل زناشویی به مشکلی بر می خوریم، اولین قدم این است که مشکل را به رسمیت بشناسیم. خیلی ها هستند که اصلا نمی خواهند به موضوع فکر کنند چه برسد به این که به دنبال راه حلی برایش باشند!
زمانی که در کلینیک سلامت خانواده بیمارستان مصطفی خمینی کار می کردم، زوج مراجعه کننده ای داشتیم که 10 سال از ازدواجشان می گذشت و هنوز نتوانسته بودند با هم رابطه داشته باشند. برخلاف خیلی از زوج ها که این مساله ظرف چند ماه باعث جدایی شان می شود، آنها آن چنان به هم علاقه مند بودند که تصمیم گرفته بودند زندگی شان را به همین منوال با هم ادامه بدهند. حتی برای بچه دار شدن IVF کرده بودند و موفق نشده بودند.

چه کسی مسئول این اتفاق است؟ چه کسی باید به زوجی که می خواهند زندگی شان را زیر یک سقف آغاز کنند یاد بدهد چطور باید با هم رفتار کنند؟ اگر مشکلی پیش بیاید به چه کسی باید مراجعه کنند؟ به پزشکان عمومی که در طول7 سال تحصیل و درس های جورواجور، از انگل شناسی گرفته تا پزشکی قانونی، حتی یک کلمه هم از سلامت جنسی به گوششان نمی خورد؟

به متخصصان زنان و زایمان یا متخصصان ارولوژی؟ آنها می دانند با این بیماران چه باید بکنند؟ مگر مرکز ناباروری‌ای که آن زوج در آنجا IVF کرده بودند پر از همین متخصصان نبوده؟ اصلا چند پزشک عمومی، متخصص زنان، متخصص ارولوژی، روان پزشک یا روان شناس در کل ایران هستند که در این زمینه ها واقعا می توانند به مراجعانشان کمک کنند؟

اصولا در این روزگار، آیا کسی خودش را مسئول آموزش به دخترها و پسرهای جوانی می داند که می خواهند وارد دنیایی جدید شوند، که دست کمی از سرزمین عجایب برایشان ندارد ؟ زندگی مشترک، چی کم دارد از آن سرزمین عجایب؟ و این که گمان کنیم نباید با بچه هایمان در این باره حرف بزنیم، که نکند پرده های حیا دریده شود، یا نکند بچه ها سر و گوششان بجنبد؛ و همه چیز را می سپاریم به دست تقدیر، که کدام دوست یا کدام وب سایت یا کدام کتاب، چه اطلاعات درست یا غلطی به بچه هایمان بدهد؛ آیا مشکلی را حل کرده؟ یا هزار مشکل به وجود آورده؟

حلقه مفقوده آموزش در سلامت جنسی
بزرگترین کمک خانواده ها به پسر یا دختر جوانی که می خواهد ازدواج کند، این است که چانه بزنند و مهریه را بالا و پایین کنند، یا پولی بگذارند وسط برای خرج و مخارج مراسم های نامزدی و عروسی؛ و همیشه هم دلشان خوش باشد که برای دلبندم چنان جشنی گرفتم که فلانی انگشت به دهان ماند و بهمانی چشمش درآمد.

گناهی هم شاید کسی ندارد. به پدرها و مادرها، چه کسی چیزی آموخته که آنها به فرزندانشان بیاموزند؟ حلقه به حلقه به زنجیره نادانی اضافه می شود. اما فراموش نکنیم که این نادانی ها، چیزی از مسئولیت ما به عنوان پدر و مادر، یا معلم یا مقام حکومتی کم نمی کند.

«تغییر کنیم»
قدم اول:
از خودمان خجالت نکشیم
وقتی در مسایل زناشویی به مشکلی بر می خوریم، اولین قدم این است که مشکل را به رسمیت بشناسیم. خیلی ها هستند که اصلا نمی خواهند به موضوع فکر کنند چه برسد به این که به دنبال راه حلی برایش باشند! مسایل زناشویی مهم اند. نباید نادیده شان گرفت. گاهی مثل یک گلوله برفی، یک مساله کوچک با گذشت زمان بزرگ و بزرگ تر می شود و حتی یک ازدواج را به بن بست می رساند.

قدم دوم:
از همسرمان خجالت نکشیم
همسر هر فرد، نزدیک ترین فرد به او باید باشد. اینکه تصور کنیم بعضی مسایل را نباید گفت چون حریم‌ها شکسته می شود، حرف درستی است؛ اما مصداق آن مسایل جنسی نیست. البته روش بیان مساله مهم است. حتی بهترین حرف ها را اگر جور بدی بگوییم، ممکن است فاجعه به بار بیاورد. در مسایل زناشویی هم باید با بیانی کاملا محترمانه و با لحنی مثبت، نه سرزنش آمیز یا با نیش و کنایه، مساله را با همسر در میان گذاشت.

قدم سوم :
از مشاور خجالت نکشیم
تعداد پزشکان یا روان شناسانی که در درمان مشکلات جنسی تبحر داشته باشند زیاد نیست. اما دلیل نمی شود که دنبالشان نگردید. مهم این است که شما و همسرتان اراده داشته باشید برای حل مساله. اگر بخواهید که حل شود، اگر برایش وقت و انرژی بگذارید، بالاخره حل می شود. ممکن است اولین مشاور نتواند کمک کند؛ اما نباید ناامید شوید. در کشور ما و حتی در همه دنیا، سکس تراپی رشته ای جدید است. در حوزه مشاوره سلامت جنسی، آدم های باتجربه کم اند؛ اما نایاب نیستند. اگر یکی شان را پیدا کردید، به او اعتماد کنید و بدانید درمان اغلب این مشکلات ساده است، اما زمان می برد.
منبع: سیب سبز

رابطه جنسی



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

روش هایی برای مهار استرس قبل از ازدواج

ازدواج موقت


سلامت آنلاین- تقریبا همه افراد به میزان‌هایی از استرس در طول زندگی خود و یا در مقاطعی دچار می‌شوند. استرس یا اضطراب پیش از ازدواج نیز از جمله این اختلالات روان است که بخصوص در جوانان بیشتر بروز می‌کند. دلایل، علائم و راه‌های غلبه بر این مشکل را در ادامه بخوانید.

نگاهی به ساعت می‌اندازد، از دو نیمه‌شب گذشته است. چشم‌هایش را می‌بندد، اما آن‌قدر خسته است که خوابش نمی‌برد. یاد فردا می‌افتد، باید صبح زود بیدار شود، به خانه سری بزند، ببیند نقاش تا چند روز دیگر کارش را تمام می‌کند، می‌داند که سیمین، نامزدش، نگران است. خب حق هم دارد، پنج روز بیشتر به مراسم ازدواجشان نمانده و خانه‌شان هنوز آماده نیست.
وقتی یاد سختی‌هایی که برای پیدا کردن سالن کشیده می‌افتد، بی‌اختیار اخم می‌کند. با خودش فکر می‌کرد چرا همۀ کارهایشان گره خورده است، اما یاد عروسی دوست صمیمی‌اش رضا که می‌افتد، می‌بیند این دوران برای او هم خیلی سخت بود. بیش از همه از این ناراحت است که این روزها از فرط خستگی آن‌قدر عصبی شده که به شیوا با ناراحتی و پرخاشگری جواب می‌دهد. همیشه فکر می‌کرد این خاطرات دوران، بهترین خاطرات عمرش خواهد بود، اما گویا اشتباه می‌کرد.
با خودش می‌گوید کاش این پنج روز هم هرچه زودتر بگذرد و سعی می‌کند بخوابد تا برای کارهای فردا انرژی داشته باشد. در جواب مادرش که از او می‌پرسد، آیا فردا به منزل دایی‌اش می‌آید یا نه، چنان داد و بیدادی راه می‌اندازد که نگو، دست آخر هم بعد از کوباندن در اتاق، روی تختش می‌افتد و زیر گریه می‌زند. انتظار دارد مادرش که این روزها حجم کارهای او را می‌بیند، درکش کرده و این سؤال را از او نپرسد.
تا آخر هفته باید پروژه‌اش را تحویل دهد؛ هنوز آن را شروع نکرده، کارفرمایش هم با مرخصی او موافقت نکرده و او مجبور است  تا یک روز قبل از مراسم ازدواجش سر کار برود. خانه هم که هنوز آماده نیست و وسایلش را نچیده‌اند تا ببیند آیا چیزی کم و کسر دارد یا نه.
از آن طرف، دوستانش هم که می‌خواهند این چند روز آخر زندگی مجردی به او خوش بگذرد، مدام برنامه‌های مختلف می‌چینند و شیوا که محبت آنها را می‌بیند، نمی‌تواند به آنها نه بگوید. امیررضا هم که این روزها حسابی تلخ شده و در جواب کوچک‌ترین حرفی پرخاش می‌کند. با خودش فکر می‌کند کاش می‌شد به همان روزهای بی‌دغدغۀ دوران دانشجویی برگردد. احساس می‌کرد که کم آورده است و دارد از هم می‌پاشد.

منابع استرس:


به طور طبیعی، روزهای پیش از ازدواج می‌تواند برای افراد پراسترس باشد. زیرا تغییر بزرگی در حال رخ‌دادن است که فرد را از دوران کم‌مسئولیتی به روزهای پر از تعهد و مسئولیت سوق می‌دهد.
در خلال دوران پیش از مراسم ازدواج انواع متفاوتی از تصمیمات، هزینه‌ها، انتظارات و نقش‌های جدید وجود دارند که می‌توانند بسیار استرس‌زا باشند. بسیاری از افراد متوجه نمی‌شوند که این استرس‌ها چه تأثیر عظیمی بر شادکامی و ارتباطات آنها می‌گذارند. شاید یکی از دشوارترین جنبه‌های دوران پیش از مراسم ازدواج، ناهمخوانی میان استرس همراه آن از یک‌سو و انتظار فرد مبنی بر اینکه این دوران باید از شادترین برهه‌های زندگی وی باشد، از سوی دیگر است.  کمال‌گرایی دربارۀ برنامه‌های مراسم ازدواج که در میان زوج‌های جوان بسیار رایج است، می‌تواند یکی از منابع اصلی استرس باشد.

دیگر منابع استرس که از قبل وجود داشته داشته‌اند نیز تنها به این دلیل که شما در حال ازدواج هستید، خود به‌ خود از بین نمی‌روند. این عوامل استرس‌زا با استرس قبل از مراسم ازدواج ترکیب شده و بر شدت فشاری که شما تجربه می‌کنید، می‌افزایند. به یاد داشته باشید که هرگونه تغییری- حتی تغییرات مثبت-  استرس‌زا است. عوامل دیگری که موجب استرس می‌شوند، عبارتند از: مشکلات حرفه‌ای، تعهد مفرط، نقل مکان، مسافرت، بیماری یا از دست دادن یکی از اعضای خانواده یا دوستان. در مورد کسانی که برای بار دوم ازدواج می‌کنند و فرزندی هم دارند، مسائل مربوط به فرزندپروری و حمایت‌های مالی نیز به فهرست عوامل استرس‌زا اضافه می‌شود.

برخی از این عوامل استرس‌زا قابل کنترل هستند. برای مثال، انجام بعضی از کارها یا سپردن بعضی تعهدات، اختیاری است. شما دربارۀ اینکه مراسم ازدواجتان تا چه حد کامل باشد و چه تعداد افراد را دعوت کنید، تصمیم گرفته و این فرایند را هدایت می‌کنید. بعضی دیگر از عوامل فشارزا، غیرقابل کنترل هستند. برای مثال، هیچ‌کس نمی‌تواند از بیماری یا مرگ دیگران جلوگیری کند.

روش‌هایی برای کنترل عوامل استرس‌زا:

برای کنار آمدن با استرس مفرط، باید پیش از هر چیز آن دسته از عوامل استرس‌زا را که تحت کنترل‌تان هستند، شناسایی کرده و مدیریت کنید.  استفاده ازنکات زیر می‌تواند کمک‌تان کند این عوامل را شناسایی و کنترل کنید و در نتیجه استرستان را کاهش دهید.

با نامزدتان صحبت کنید و از اینکه برنامۀ مراسم ازدواجتان مطابق خواسته‌های شماست اطمینان یابید.
مسلماً اگر شما استطاعت داشته باشد، یک مراسم ازدواج مجلل بسیار خوب است. اما بعضی اوقات یکی از زوج‌ها بدون پرسیدن نظر طرف مقابل، با تصور اینکه نامزدش حتماً این نوع مجلس عروسی را می‌پسندد، برای مراسم برنامه‌ریزی می‌کند. شاید نامزد شما یک مراسم ساده و خودمانی را به مراسمی مجلل و پرهزینه ترجیح دهد. بنابراین بجاست که در این باره نظر نامزدتان را به‌روشنی جویا شوید.

ممکن است نیاز باشد شما دوباره دربارۀ بودجه‌ای که برای برگزاری مراسم ازدواجتان در نظر گرفته‌اید فکر کنید.
شاید پذیرش این موضوع که نمی‌توانید از عهدۀ همۀ مخارج جشن ایده‌آلتان برآیید سخت باشد، اما از اینکه میانة کار دست خالی بمانید و ندانید باید چه کار کنید، خیلی بهتر است.

شاید بتوانید بعضی از کارها و وظایف را به دیگران محول کنید.
از اینکه در این باره از نامزدتان، دوستان یا اقوامتان کمک بگیرید خجالت نکشید. کمک گرفتن از مؤسسات برگزارکنندۀ جشن عروسی هم می‌تواند استرس شما را تا حد زیادی کاهش دهد. به هر حال، این گونه مؤسسات در برگزاری چنین مراسم‌هایی تبحر دارند و خیلی راحت‌تر از شما از عهدۀ امور بر می‌آیند. ببینید که آیا می‌توانید برای کاهش استرستان مبلغی را هزینه کنید یا خیر. تنها وظایفی را به عهده بگیرید، که فقط خودتان قادر به انجام دادنشان هستید.

این موضوع را بپذیرید که نمی‌توانید همۀ موارد مربوط به جشن ازدواجتان را کنترل کنید.
هر رویدادی مثل آمدن تعدادی میهمــــان ناخوانده به جشن‌تان تاثیر منفی کمی بر مراسم شما می‌گذارد. از طرف دیگر، مواردی که کاملاً مطابق میل شما پیش نرفته‌اند، به خاطره‌ای تبدیل می‌شوند که بعدها با خنده آن را برای فرزندانتان تعریف می‌کنید.

از راهکارهای مدیریت زمان به منظور تعیین اولویت و حدود کارها استفاده کنید.
 اگر این امکان برایتان وجود دارد که حجم کاری‌تان را کاهش داده و حتی چند روز پیش از مراسمتان مرخصی بگیرید، حتماً این کار را بکنید. ممکن است شما به مرخصی بیش از آنچه برنامه‌ریزی کرده بودید نیاز داشته باشید، اما نگران نباشید، بعداً می‌توانید خسارت مالی ناشی از این مرخصی‌ها را جبران کنید.

بسیاری از محضورات اجتماعی می‌توانند به تعویق انداخته شوند.
بعضی اوقات این‌طور به نظر می‌رسد که همۀ اطرافیانتان دوست دارند از این زمان باقی‌مانده استفاده کنند و در این مدت هرچه بیشتر با شما باشند. این موضوع تا حدی جالب است، اما گاهی اوقات عملی نیست. به یاد داشته باشید که شبانه‌روز تنها بیست و چهار ساعت دارد. مطمئن باشید که اگر به دیگران بگویید درگیر کارهای مربوط به مراسم هستید و وقت زیادی ندارید، این موضوع را درک می‌کنند.

روش‌هایی برای کاهش پیامدهای استرس:

حتی زمانی که شما آنچه را که در توانتان بود برای کنترل منابع استرس انجام دادید، ممکن است باز هم تعدادی از عوامل استرس‌زای غیرقابل کنترل باقی بماند. نترسید، راهکارهای متعددی وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید خود را تقویت کرده و با پیامدهای استرس مقابله کنید.
هنگامی که استرس دارید، خودتان را تقویت کنید. شما می‌توانید از طریق انجام دادن کارهایی به ظاهر ساده توانایی‌تان را به منظور مقابله با استرس و بهبود یافتن از آن تقویت کنید. این کارها عبارتند از:

- خوابیدن به میزان کافی
- ورزش کردن روزانه
- غذا خوردن منظم و متعادل

اجتناب از استفادۀ مفرط از قند، کافئین، نیکوتین و یا استفاده از الکل و مواد مخدر. همۀ این مواد پس از از‌ بین رفتن اثر آرام‌بخشی موقت‌شان، موجب درهم شکستن سیستم بدن شما می‌شوند. (سپیده دانایی/ پیمان محسنی)

ازدواج موقت



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

نوع رابطه پدر در رشــد رواني دختر موثر است

دختر ایرانی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی، گفت: روان‌شناسان معتقدند پدر هم به اندازه مادر برای رشد روانی کودکان بخصوص دختران مهم و با ارزش است.

سید محمدرضا سرفرازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: از زمانی که پدرها نقش رئیس خانه را بازی می‌کردند، مدت زیادی نگذشته اما این روزها برخلاف آن روز و روزگار پدرها به فرزندان‌شان بسیار نزدیک‌تر شده‌اند.

دختر


وی افزود: روان‌شناسان معتقدند پدر هم به اندازه مادر برای رشد روانی کودکان مهم و با ارزش است و برقراری تعادل بین روابط این دو با فرزندان‌ می‌تواند از نظر روانی سبب رشد صحیح کودکان شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، با اشاره به اینکه پدر نقش مهمی در شناسایی هویت جنسی کودک داشته در حالی که مادر سعی می‌کند با نقش حفاظتی فرزند را حفظ کند،  ادامه داد: پدر فرزندان را به سمت بیرون گرایش داده و در کنار، دادن حس اعتماد و امنیت به او اجازه شکستن محدودیت‌ها را می‌دهد.

سرافرازی تصریح کرد: پدر برای دختر بر خلاف پسرها نوعی «تایید» است و روابط بین آن دو به طور ناخودآگاه برای هر دو طرف اهمیت و برتری خاصی دارد.

وی بیان‌کرد: معمولا این رابطه که از همان ماه اول تولد آغاز می‌شود همیشه تعادل ندارد و گاهی یک رابطه بسیار نزدیک و عاطفی و گاهی یک رابطه با فاصله بین پدر و دختر شکل می‌گیرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، با اشاره به اینکه گاهی نوع رابطه دختر و پدر به تاریخچه زندگی شخصی پدر باز می‌گردد، افزود: برخی مردان دوست دارند همان رابطه‌ای را با دخترشان ایجاد کنند که با مادرشان داشته‌اند و برخی دیگر عشقی را نثار او می‌کنند که نتوانسته‌اند تجربه کنند.

سرافرازی با تاکید بر اینکه باید پدر در ارتباط با دختر گذشته را رها کرده و سعی در زندگی در زمان حال کند، ادامه داد: برخی مردان از داشتن دختر خوشحال می‌شوند چون رابطه خوبی با پدر خود نداشته‌اند، برای این دسته از افراد داشتن پسر به معنی تبدیل شدن به همان پدری است که آنها در کودکی از او خرسند نبوده‌اند.

وی اظهارکرد: در حالی که داشتن دختر سبب می‌شود وزن تاریخ گذشته سبک‌تر شده و مرد بتواند رابطه جدیدی با فرزند خود ایجاد کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، به گفته روانشناسان سن 3 تا 6 سالگی را سن عقده ادیپ عنوان کرد و گفت: عقده ادیپ به رابطه بین پسر و مادر اشاره دارد و معادل آن در رابطه بین دختر و پدر، عقده الکترا نامیده می‌شود.

سرافرازی ادامه داد: این مرحله، مرحله‌ای ساختاری برای رشد کودک است در صورتی که این مرحله به خوبی گذرانده شود و تعادلات هورمونی برقرار شود، دختر بچه قادر خواهد بود در سن بلوغ دوست‌دار جنس مذکر باشد.

وی یادآور شد: در واقع در این سن دختر عشقی را نسبت به مادر خود احساس می‌کند و فورا به حضور یک جدا کننده خود از مادرش یعنی پدر پی می‌برد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، تصریح کرد: پدر که از نظر او غریبه‌ای است که مادر را به سمت خود جلب کرده و او را ناراحت می‌کند چون عشق مادر نسبت به او را کاهش داده است.

سرافرازی بیان کرد: در این مرحله دختر در تضاد با مادر قرار گرفته و سعی می‌کند عشق پدر را به جای مادر به سمت خود جلب کند که در همین موقع است که متوجه می‌شود مادر او، همسر پدر و مورد علاقه اوست.

وی افزود: مهم‌ترین وظیفه پدر در این سن مقابله با دختر و روشن کردن این مسئله برای اوست که او جایگاه فرزندی دارد و نمی‌تواند جای همسر او باشد، در واقع در این مرحله ادیپ دختر ابتدا با از دست دادن عشق مادر و سپس پدر، بزرگ می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، با اشاره به اینکه پیروز شدن کودک برعقده ادیپ یا الکترا به نوع رفتار زوجین بستگی دارد، گفت: نقش مهم پدر جدا کردن دختر از مادر و پس از آن ارزش نهادن به او به عنوان دخترش است و دختر به پدری نیاز دارد که او را دوست داشته باشد و در ضمن با عشق ورزیدن به مادر به دختر بیاموزد که باید تبدیل به زنی دوست‌داشتنی توسط مرد در آینده شود.
سرافرازی خاطرنشان کرد: مردی که به همسرش اظهار عشق نمی‌کند این احساس را به دختر آموزش نداده و عشق را در آینده در او خفه می‌کند.

زن ایرانی



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبير خواب كشتن به همراه تعبیر خواب كاريز

کس

تعبير خواب كشتن

محمدبن سيين گويد: اگر درخواب بيند كه او را بكشتند، دليل كه عمرش دراز شود. اگر ديد كسي را بكشت بي آن كه سرش را از تن ببريد، دليل كه منفعتي بدان كس رساند. ابراهيم كرماني گويد: اگر ديد او را گروهي بكشتند، دليل منفعت است. اگر ديد شخصي او را بكشت به ظلم، دليل كه بيننده مظلوم است و حق تعالي كسي را به او بگمارد تا مكافات ان باز كند. جابرمغربي گويد: اگر ديد فرزند خود را بكشت، دليل كه روزي حلال يابد. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: اگر ديد ستوري يا جانوري يا چيزي ديگر را بكشت، دليلكه برخصم غالب شود.

تعبیر خواب كاريز

محمدبن سيرين گويد: اگر كسي بيند در جائي كاريز مي كند، دليل كه با مردم خود مكر سازد، اين تا وقتي بود كه آب پديد نشده بود، اما چون پديد آمد و روان شد، حكم تاويل آن به نكاح كند. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند از كاريز آب روان شد، دليل كه مال به حيله جمع كند. اگر بيند در كاريز افتاد، دليل كه به مكر و حيله دچار شود. جابرمغربي گويد: اگر بيند باغ را از كاريز آب داد، دليل كه با زن خود مجامعت كند.

کس



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دو برابر شدن انتقال ایدز از راه جنسی

سلامت آنلاین- در حالی که موج اول انتقال بیماری ایدز از طریق سرنگ مشترک بین معتادان تزریقی کنترل شده است، مسئولان وزارت بهداشت درباره دو برابر بودن انتقال این ویروس از طریق جنسی هشدار داده‌اند.

کاندوم زنانه


معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزایش دو برابری انتقال جنسی ایدز خبر داد و گفت: حدود یک دهه پیش 15 درصد موارد انتقال ایدز از طریق جنسی بود و اکنون به 30 درصد افزایش یافته است.
به گزارش سلامت آنلاین به نقل از ایرنا، علی اکبر سیاری در نشست خبری معاون سازمان بهداشت جهانی با خبرنگاران درباره وضعیت بیماری ایدز گفت: الگوی انتقال جنسی ایدز رو به افزایش است و کنترل آن نیازمند اطلاع رسانی شفاف به مردم است.
وی اضافه کرد: موج اول انتقال بیماری ایدز از طریق سرنگ مشترک بین معتادان تزریقی بود که با توزیع سرنگ رایگان و متادون بین معتادان و در زندان ها کنترل شد که دستاورد بزرگی است.

سیاری گفت: مشکل جدی فعلی انتقال ویروس ایدز از طریق تماس جنسی است که میزان انتقال ایدز از این طریق در یک دهه گذشته دو برابر شده و از 15 درصد به 30 درصد رسیده است البته این مساله مختص ایران نیست و در تمام دنیا وجود دارد.
سیاری ادامه داد: علت ناموفق بودن در کنترل انتقال جنسی ایدز این است که نمی توانیم همه مسائل را عریان و شفاف به مردم بگوییم مثلا در مورد کاندوم نمی توانیم راحت صحبت کنیم. کنترل ایدز سه کلمه دارد اول خویشتنداری، دوم تشکیل خانواده و اگر تشکیل خانواده نشد باید وسایل پیشگیری را در اختیار مردم قرار دهیم.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت همچنین از ارائه خدمات کاهش آسیب به زنان روسپی خبر داد و گفت: مراکز جدیدی در کنار مراکز شبکه بهداشتی برای معاینه زنان روسپی ایجاد شده است که این افراد را از نظر بیماری های قابل انتقال از طریق تماس جنسی مانند هپاتیت، ایدز و سایر بیماری های مقاربتی محافظت می کند.
وی گفت: در این مراکز پس از معاینه به زنان روسپی آموزش های لازم برای پیشگیری از بیماری های مقاربتی به این افراد داده می شود و وسایل پیشگیری را به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می دهیم.
سیاری همچنین از ارائه خدمات بهداشتی به کارتن خواب ها خبر داد و گفت: در مراکز DIC خدمات مختلفی به کارتن خواب ها ارائه می شود و هر جا که این افراد را پیدا کنیم خدمات مختلفی مانند یک صبحانه مفصل و دوش گرفتن به این افراد داده می شود و اگر نیاز داشته باشند سرنگ، دارو و در برخی جاها متادون برای تغییر اعتیاد تزریقی به مصرف خوراکی به این افراد داده می شود.

سیاری گفت: خاطرم هست که در سال 78 از زندان های کرمانشاه در زمان وزارت دکتر فرهادی بازدید داشتیم در آن زمان امکان توزیع سرنگ بین زندانیان وجود نداشت و مشاهده کردیم که زندانیان نوک خودکار را تیز می کردند و از آن برای تزریق استفاده می کردند این مساله را به قوه قضاییه منتقل کردیم و از آن پس قبول کردند که سرنگ رایگان و متادون بین زندانیان توزیع شود.
معاون وزیر بهداشت اضافه کرد: اگر نمی توانیم اعتیاد را از بین ببریم باید حداقل آن را تخفیف دهیم و مثلا تلاش کنیم اعتیاد تزریقی به خوراکی تبدیل شود تا خطر انتقال ایدز و بیماری های مقاربتی را نداشته باشیم.
وی گفت: در جمهوری اسلامی ایران تجربه موفقی در کنترل ایدز در زندان ها داشتیم و با ایجاد کلینیک های مثلثی هم اکنون پنج هزار پزشک عمومی خدمات درمان اعتیاد از جمله متادون تراپی را ارائه می دهند.
سیاری همچنین گفت: اولین مورد ایدز در ایران یک دختر خردسال بود که در سال 65 به علت استفاده از فاکتور 8 به این بیماری مبتلا شده بود.
منبع:ایرنا

کاندوم مردانه



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب جاده

جن

جاده در خواب هاي ما زندگي و سرنوشت هستند. راه هاي خوب و بدي به شمار مي روند که مي پيمائيم و در اين راهها به نتايج نيک و بد و خير و شر مي رسيم. اگر در خواب جاده اي ديديد که در آن جاده تنها بوديد در روزهاي آينده احساس تنهايي و بي ياوري مي کنيد. اگر در جاده اي پابرهنه بوديد خوب نيست. اگر جاده ناصاف و غير هموار بود با مشکلاتي رو به رو مي شويد و به دشواري مي افتيد. اگر جاده اي را که مي پيموديد ( با وسيله يا بدون وسيله فرق نمي کند ) صاف و هموار بود تعبيري مخالف تعبير بالا دارد و خواب شما مي گويد راه ...

پيشرفتتان صاف است. اگر جاده ناگهان بريده شد و به بن بست رسيد خوب نيست. اگر جاده پرتگاه داشت و شما از آن پايين رفتيد تنزل شان مي يابيد و اگر به پرتگاه سقوط کرديد حادثه اي نامطلوب اتفاق مي افتد که موجب سقوط شما مي شود. اگر جاده تنگ و آفتاب گرم بود به بيماري مبتلا مي شويد. اگر به سربالايي رسيديد و به آساني آن را طي کرديد ارتقا مقام مي يابيد و چنانچه به دشواري برخورديد مشکلاتي سر راه شما قرار مي گيرد که در مي مانيد . به هر حال ديدن جاده در خواب مسير همان حياتي است که داريد طي مي کنيد منتها خواب شما از آينده هايي نه چندان دور خبر مي دهد و شما را از آنچه مي خواهد پيش بيايد آگاه مي کند. 

جن



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

سکه دوازده هزار تومان ارزان شد

سکه تمام طرح جدید در بازار امروز - چهارشنبه - با ۱۲ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، یک میلیون و ۱۰۳ هزار تومان عرضه می‌شود.

قیمت سکه

به گزارش ایسنا، هر گرم طلای ۱۸ عیار بیش از ۱۱۲ هزار تومان فروخته می‌شود و نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۵۵۵ و ۲۹۱ هزار تومان قیمت دارد.

اونس طلای جهانی نیز برای معاملات در بازار نیویورک بیش از ۱۳۴۴ دلار داد و ستد می‌شود.

همچنین در میان سایر ارزها یورو ۳۹۱۱، ‌ پوند انگلستان ۴۶۸۶ تومان و یوان چین ۵۴۲ تومان عرضه می‌شود.
نوع طلا     قیمت     تفاوت قیمت نسبت به روز گذشته
هر گرم طلای ۱۸ عیار     ۱۱۲ هزار و ۶۴۰ تومان     ۸۷۸ تومان کاهش
مثقال طلا     ۴۸۷ هزار و ۲۰۰ تومان     ۵۰۰۰ تومان کاهش
اونس طلا     ۱۳۴۴ دلار و ۶۰ سنت    

۸ دلار و ۳۰ سنت کاهش
نوع سکه        
سکه تمام طرح جدید     یک میلیون و ۱۰۳ هزار تومان     ۱۲ هزار تومان کاهش
سکه تمام طرح قدیم     یک میلیون و ۱۰۲ هزار تومان     ۱۳ هزار تومان کاهش
نیم سکه     ۵۵۵ هزار تومان     ۳۰۰۰ تومان کاهش
ربع سکه     ۲۹۱ هزار تومان     ۲۰۰۰ تومان کاهش
سکه گرمی     ۱۸۶ هزار تومان     ۲۰۰۰ تومان کاهش
نوع ارز        
دلار آمریکا     ۳۵۰۳ تومان     ۵ تومان کاهش
یورو     ۳۹۱۱ تومان     ۱۱ تومان کاهش
پوند انگلستان     ۴۶۸۶ تومان     ۳۵ تومان افزایش
یوان چین     ۵۴۲ تومان     بدون تغییر
لیر ترکیه     ۱۲۳۵ تومان     ۴ تومان کاهش
درهم امارات     ۹۵۸ تومان     ۲ تومان کاهش

قیمت طلا



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

نگذارید نام ایران به بدی یاد شود

حضور نامتعارف برخی از کاربران اینترنتی ایرانی در صفحات شخصی افراد مشهور که در چند روز اخیر واکنش‌های جهانی نیز به همراه داشته است، تبدیل به یک جریان رسانه‌ای شده است.

کانال تلگرام

در روزهای اخیر حضور برخی کاربران اینترنتی ایرانی در پیج‌های مختلف افراد مشهور خارجی، باعث شده است که متاسفانه این بار نام ایرانیان در برخی رسانه‌های دنیا در کنار واژه‌هایی مثل «بی‌ادبی» و «مزاحمت» قرار گیرد.

برخی از کارشناسان رسانه‌ معتقدند، رسانه‌های اجتماعی باعث شده‌ که هر انسان یک رسانه انفرادی در اختیار داشته باشد اما لازمه‌ی برخورد صحیح با این امکان، بهره‌مندی از سواد رسانه‌ای کافی است که بسیاری از این کاربران فاقد آن هستند.

در چند روز اخیر کاربران اینترنتی با حضور در پیج‌های مختلف با هم قرار می‌گذاشتند تا به پیج‌های دیگری حمله کنند که در پایان صفحه همسر و دختر اوباما، رییس جمهوری آمریکا نیز از این موضع در امان نماند.

دکتر سید وحید عقیلی، رییس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره حضور نامتعارف برخی از کاربران اینترنتی ایرانی در شبکه‌های اجتماعی که این روزها به اوج خودش رسیده است، به بیان توضیحاتی پرداخت. او اظهار کرد: در دنیای امروز رسانه‌های انفرادی به یکی از حقایق جامعه تبدیل شده‌اند که خواه ناخواه توانسته‌اند تغییراتی را در جامعه، قدرت و حتی تئوری‌های ارتباطاتی به وجود آورند.

عقیلی شبکه‌های اجتماعی را همانند شمشیری دولبه برشمرد و گفت: شبکه‌های اجتماعی در بسیاری از موارد می‌توانند پیامدها، کاربردها و اثرات مثبتی داشته باشند، ولی متأسفانه گاهی هم کاربردهای منفی دارند؛ به عنوان مثال زمانی که یک بلای طبیعی اتفاق می‌افتد شبکه‌های اجتماعی با سرعت اخبار را منتشر می‌کنند. این موضوع از جهتی بُعد منفی این رسانه‌ها محسوب می‌شود که این افراد می‌توانند وقایع را از هر نگاه و شکلی که می‌خواهند جلوه بدهند. این در حالی است که در مدیریت بحران و ارتباطات برخی از تلفات و موضوعات که ممکن است بیان آن در آن زمان مشخص بر روی جامعه تاثیرگذار باشد، به شکل صریح منعکس نمی‌شوند. اما در دنیای رسانه‌ای امروز، عده‌ای بر این باورند که اگر شبکه‌های اجتماعی تمام وقایع را صریحا در اختیار مردم قرار دهند، کاملاً درست است؛ در حالی اصلاً چنین نیست.

او ادامه داد: امروز مخاطبان می‌توانند خودشان تولید محتوا و عکس کنند و آن‌ها را با سرعت بسیار بالایی به انتشار برسانند، ولی متأسفانه در این فرایند از آنجا که توجه زیادی به سرعت می‌شود، موضوع ذکر مرجع و منبع فراموش می‌شود؛ در این شرایط نقش رسانه‌های سنتی و رسمی که حرفه آن‌ها با روزنامه‌نگاری و ارتباطات گره خورده است در برابر عامل سرعت، لازمانی و لامکانی اطلاع‌رسانی شبکه‌های اجتماعی، دقت در انتشار اخبار منبع‌دار و تکثر اطلاع‌رسانی است.

عقیلی با تأکید بر اینکه شبکه‌های اجتماعی به نوعی رقیب رسانه‌های رسمی محسوب می‌شوند، درباره تجاوز برخی از کاربران اینترنتی به حریم شخصی افراد مشهور، اظهار کرد: حضور نامتعارف مردم در شبکه‌های اجتماعی مستلزم تدوین اصول، مرام‌نامه، قوانین و اصول اخلاقی حرفه‌ای است که منجر به نظارت مسوولان مربوطه شود. باید قوانینی تبیین شود که حریم خصوصی افراد مورد سوءاستفاده برخی از کاربران اینترنتی قرار نگیرد.

رییس دانشکده ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: اگر تکثر و تعدد خبری در رسانه‌های رسمی ما وجود داشته باشد، دیگر مردم از لحاظ خبری تشنه شبکه‌های اجتماعی نمی‌شوند. طبیعتاً اگر اطلاع‌رسانی درست و به موقعی از طرف رسانه‌های رسمی کشور انجام نشود، نیاز مردم نیز به شبکه‌های اجتماعی در آن جامعه افزایش پیدا می‌کند.

تلگرام



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

خودروی خودران چینی چهار سال دیگر خواهد آمد

به گزارش ایسنا، شرکت "فیوچر موبیلیتی" که تحت حمایت شرکتهای "تنسنت" و "هون های پرسیژن اینداستریز" قرار دارد، یکی از شرکتهای چینی است که بدنبال عرض اندام در برابر خودروساز برقی آمریکایی تسلا موتورز هستند.

قیمت خودرو

به گفته دانیل کرچرت، مدیر عملیاتی "فیوچر موبیلیتی"، نخستین مدل خودروی سواری این شرکت حدود ۳۰۰ هزار یوان (۴۵ هزار دلار) قیمت خواهد داشت. مدلهایی که در این محدوده قیمت قرار دارند، آئودی A۴، ب ام و ۳ سریز و کادیلاک ATS هستند. خودروهای "فیوچر موبیلیتی" در چین با همکاری یک خودروساز دیگر یا در کارخانه خود این شرکت تولید خواهند شد.

کارستن بریتفلد، مدیرعامل "فیوچر موبیلیتی" در مصاحبه‌ای به رویترز گفت: اگرچه این شرکت مانند تسلا به دنبال تولید خودروهای گران قیمت است اما استراتژی متفاوتی در مقایسه با رقیب آمریکایی خود در پیش خواهد گرفت که تولید نسبتا محدودی دارد و روی یک مدل متمرکز می شود.

شرکت "فیوچر موبیلیتی"  مفتخر است که مدیرانش را از غولهای صنعت فناوری و خودرو جذب کرده است. بریتفیلد پیش از این واحد خودروی برقی سری آی ب ام و را هدایت کرد و تیم اصلی اش را به همراه خود به این شرکت آورد در حالیکه سایر مدیران از تسلا، گوگل و مرسدس بنز به این شرکت آمده اند.

قیمت ماشین



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

جوک و اس ام اس زناشویی جدید و خنده دار

جوک

مرد احساس را کشف کرد و زن عشق را،
مرد کار را کشف کرد و زن خانه داری را،
مرد پول را اختراع کرد و زن خرید را،
از آن زمان، مرد چیزهای بسیار زیادی کشف و اختراع کرد،
و زن همچنان در حال خرید است ‎ !!!

.

.

.

مرد با حالت حق بجانب:
خانم کتابی بنام “مرد، ارباب زن” دارید؟
فروشنده : کتابهای تخیلی مون اون طرفه آقا

.

.

.

بچه: مامان، من چه جوری به دنیا اومدم؟
مادر: بابات خر شد اومد خواستگاری من،
من هم خر شدم باهاش ازدواج کردم،
بعد خرتوخر شد و تو به دنیا اومدی

.

.

.

عروس وارد یک مجلس شد و مادر شوهر
میگه:صل علی محمد دشمن جونم اومد
عروس میگه:
عقرب زیر قالی خواستی پسر نیاری

.

.

.

درک کردن خداوند هم کار مشکلیه.
موجود زیبائی به اسم زن را می آفرینه بعد اونو تبدیل به همسر می کنه!

.

.

.

مردها ۳ تا آرزو دارند:
1- اونقدر که مادرشون میگه،خوش تیپ باشن
2- اونقدر که بچه شون میگه، پولدار باشن
3- اونقدرکه زنشون شک داره، زن داشته باشن

.

.

.

زن. یه  شوهرش میگه: شوهر همسایه هر روز صبح که میخواد بره سر کار زنش رو میبوسه!
تو چرا این کار رو نمی کنی؟
شوهر میگه: آخه من که زنه رو خوب نمی شناسم !!

.

.

.

مرد آمد و دردی به دل عالم شد
از روز اول هم قسم زن، غم شد
در دفتر خاطرات حوا خواندم
جانم به لبم رسید تا آدم، آدم شد

.

.

.

زن : عزیزم امروز دومین سالگرد ازدواج ماست. دوست داری چکار کنیم؟
مرد: بیا و به یاد این ۲ سال ۲ دقیقه سکوت کن

.

.

.

برنده جایزه نوبل ادبیات در زمان تقدیم جایزه خود به همسرش گفت:
” این جایزه را به همسر عزیزم تقدیم می کنم که با نبودش باعث شد من بتونم این کتاب را تمام کنم ” !

.

.

.

قبل از ازدواج مرد تمام شب رو بیدار می مونه و در مورد چیزی که زن گفته فکر می کنه.
بعد از ازدواج, قبل از اینکه خانم حرفش تمام بشه خوابش می بره

جک



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

توضیحات مختصری از بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار


مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. مهناز افشار دیپلم اش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت. خانواده اش ریشه مذهبی دارند، به همین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری شود. در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.

مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید.

مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌های تأثیرگذار سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی انجامید.

مهناز افشار، در سال ۹۳ در یکی از نقش های اصلی در فیلم سینمایی «آموزگار» به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس تاجیک، ایفای نقش کرد.

مهناز افشار



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

قتل دختر21ساله توسط پسرهمسایه

ایران نوشت:جوانی که به یک دختر دانشجو در همسایگی‌شان دل بسته بود، وقتی فهمید پسری به‌خواستگاری‌اش آمده و آن دو به‌هم دل‌بسته‌اند، تصمیم به قتل دختر گرفت.

دختر

پسر کینه‌جو برای انتقام، دختر را به بهانه‌ای به پارکینگ ساختمان محل سکونت‌شان کشاند و با ضربات چاقو او را به قتل رساند. پس از پیدا شدن جسد دختر دانشجو – نسیم- در گوشه پارکینگ محل سکونت‌شان در منطقه تهرانسر، مأموران کلانتری 150 به جست‌وجوی عامل این جنایت پرداختند. اما ساعتی بعد قاتل با پای خود روانه کلانتری شد و به قتل اعتراف کرد.


پسر 24 ساله که دوران سربازی‌اش را می‌گذراند در بازجویی گفت: حدود چهار سال قبل با دختر همسایه‌مان «نسیم» آشنا شدم و به او علاقه پیدا کردم ولی این دختر به من توجهی نداشت و به ابراز علاقه‌ام پاسخ نمی‌داد. آنها در آپارتمان دیوار به دیوار خانه ما زندگی می‌کنند. نسیم دانشجوی رشته تغذیه بود و روز به‌روز علاقه‌‌ام نسبت به او بیشتر می‌شد اما این دختر اعتنایی به من نمی‌کرد تا اینکه چند روز قبل فهمیدم پسر جوانی از نسیم خواستگاری کرده و با هم در ارتباط هستند. به‌همین خاطر نفرت شدیدی نسبت به او پیدا کردم و به فکر انتقام افتادم.بنابراین از آشپزخانه چاقویی برداشتم و به این بهانه که برایش کادویی خریده‌ام از او خواستم برای دیدنم به پارکینگ ساختمان بیاید.نسیم وقتی به پارکینگ آمد با چاقو ضرباتی به پهلو و سینه و گردنش زدم وقتی زمین افتاد از آنجا فرار کردم اما ساعتی بعد تصمیم گرفتم خودم را به کلانتری معرفی کنم.

وقتی مأموران به صحنه جنایت رسیدند با پیکر بی‌جان نسیم روبه رو شدند و به دستور بازپرس جنایی جسد دختر 21 ساله به پزشکی قانونی انتقال یافت.
منبع:ایران
خبر آنلاین

دختر



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

برای برقراری رابطه جنسی اضطراب دارید؟

سلامت نیوز:برخی افراد در رابطه ی جنسی خود دچار اضطراب می شوند که به دلیل تصویر ذهنی آن ها از خودشان ( مانند چاق به نظر رسیدن ) یا عوامل دیگر می باشد. اضطراب در رابطه ی جنسی یکی از عوامل بسیار مهم در مختل شدن احساسات جنسی است.

رابطه جنسی

به گزارش سلامت نیوز فیلم ها و کتاب های عاشقانه معمولا اتاق خواب را خیلی رمانیتک توصیف می کنند در حالی که این بر خلاف واقعیت است. در واقعیت ما شاهد مردان و زنان زیادی هستیم که در رابطه ی جنسی خود اضطراب زیادی را متحمل می شوند.


اضطراب مساله ی معمولی در رابطه ی جنسی است که یکی از عوامل بسیار مهم در مختل شدن احساسات جنسی است. زمانی که شما مدام به این فکر می کنید که " آیا من این کار را درست انجام می دهم؟" یا " آیا همسر من از این کار لذت می برد؟" ذهن شما بسیار معطوف شلوغ می شود و موجب کمتر لذت بردن شما از رابطه می شود.

مردان زمانی که دچار این اضطراب ها هستند، نمی توانند چنانکه باید برانگیخته شوند. زنان هم اغلب چنانکه باید ارضا نمی شوند. حتی مردانی که مشکلی در برانگیخته شدن ندارند زمانی که در رابطه ی جنسی دچار استرس هستند، دچار اختلال می شوند.


اقداماتی که می توانید جهت بهبود این وضعیت انجام دهید:
-با همسرتان صحبت کنید و با او ارتباط عمیقی داشته باشید.
-با هم دوش گرفتن هم به بهبود این وضعیت کمک می کند.
-با همسرتان توافق کنید که گاهی فقط از با هم بودن و نزدیک بودن به هم لذت ببرید و نخواهید که به ارگاسم/ اوج لذت جنسی برسید.
-ایجاد فاصله بین رابطه (ی جنسی) که هر بار دارید، شما و همسرتان را مشتاق به این رابطه کرده و بهبود وضعیت کمک می کند.
-اگر این مشکل برای مدت طولانی گریبانگیر شما بود، به پزشک مراجعه فرمایید.
-مراجعه به روان درمانگر/ مشاور نیز می تواند به شما کمک کند.

رابطه جنسی



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 تير 1395 | نظرات ()