نوشته شده توسط : محسن

دلم تنگ شده



عکس عاشقانه

دلــــــــــم برا روزایی که نمیشناختمت تنگ شده!!!

روزایی که بهم میگفتیم شما!!!

روزایی که دسته همو نمیگرفتیم از خجالت!!!


روزایی که اگه میخواستیم بغله هم بشینیم یه وجب بینمون فاصله بود!!!


روزایی که اسمه همو بی دلیل صدا میکردیم تا اون (جانم) رو بشنویم!!!


روزایی که از یه ثانیه بعدمون خبر نداشتیم ولی برا چند ماهه بعدمون حرف میزدیم!!!

روزایی که از کجا تا کجا میرفتیم تا فقط چند دقیقه همو ببینیم!!!


روزایی که هرروز از هم میپرسیدیم چقدر دوسم داری؟؟؟ تنهام نمیزاری؟؟؟

روزایی که اسمه همدیگرو همه چی سیو میکردیم جز اسم خودمون!!!
روزایی ک تو بارون منتظرت بودم!!
روزایی کـــــــــه…..
کاش هیچوقت نمیشناختیم همو!!!


من که باختم!!! توام باختی؟!! نه بابا تو که بردی تنها شدم تنهاااا

عکس عاشقانه



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بیوگرافی حمید حامی

حمید حامی از خوانندگان ایرانی متولد ۱۴ خرداد سال ۱۳۵۵ در تهران است.

حامی در خانواده‌ای بزرگ شد که به‌موسیقی علاقه داشتند. پدر و مخصوصاً مادر او از صدای مناسبی برخوردار بودند؛ به‌طوری که خود حامی در مصاحبه‌هایش می‌گوید که «صدایش را از پدر و مادر خود به‌ارث برده است». او در گفته‌های خود از سخنان یکی از برترین هنرمندان تاریخ سینمای جهان نام می برد: «چارلی چاپلین می گوید: همه چی ژن است، یعنی آموزش می‌تواند مؤثر باشد ولی ژن ۹۰ درصد و آموزش ۱۰ درصد مؤثر است.»

بیوگرافی

حامی از همان بچگی فردی خجالتی بود و همین موضوع باعث می‌شد که در گروه‌های سرود مدرسه شرکت نکند؛ تا سن ۱۱ سالگی که این خجالت با خواندن در یک محیط خانوادگی از بین رفت. حامی هم‌چنین شعر می‌گوید و عکاسی و نقاشی را هم دنبال می‌کند. ولی به‌گفتهٔ خودش تنها کار کردن در زمینهٔ موسیقی را دوست دارد و تنها از فعالیت کردن در زمینهٔ موسیقی لذت می‌برد. حامی فوق‌العاده آدم احساسی و مهربانی است. او پدرش را در ۱۱ سال پیش بر اثرسکتهٔ قلبی از دست داد. حامی دوست دارد هنرمند تاریخ باشد.

حامی تحصیلات خود را در دبیرستان در رشتۀ علوم تجربی دنبال کردو همچنین به صورت آزاد در کلاسهای دکوراسیون جهاد دانشگاهی تحصیل کرد که به دلایل نامعلومی آن را نیمه تمام رها کرد.
hamid reza hami biographya com 3 بیوگرافی: حمید حامی+عکس


حامی کار خوانندگی را در سال ۱۳۷۷ در جشن عاطفه‌ها و فیلم سینمایی فالگیر آغاز کرد. او اولین آلبوم خود با نام حامی به‌آهنگسازی محمدرضا چراغعلی را در سال ۱۳۷۹ روانۀ بازار کرد.

حامی تاکنون چهار آلبوم به بازار عرضه کرده است. او هم‌چنین آثاری را در فیلم‌های سینمایی نظیر سام و نرگس، گل یخ، هدف اصلی و در مجموعه‌های تلویزیونی مردان کوچک، جوانی، سلام و با من حرف بزن خوانده است.

حامی با موسیقی‌دانان بزرگی از جمله زنده‌یاد بابک بیات، مجید انتظامی، ناصر چشم آذر، محمدرضا چراغعلی و شاهین فرهت همکاری داشته است. علاوه بر آلبوم‌های مستقلش در سمفونی ایثار مجید انتظامی و سمفونی پیامبر شاهین فرهت نیز حضور داشته است.

آخرین آلبوم حامی به نام آخدا در روز ۱۳۸۹/۲/۲۹ توسط شرکت ایران گام منتشر شد. در این آلبوم ۱۲ قطعه‌ای، افرادی هم‌چون بابک صحرایی، افشین یدالهی، بابک زرین، رضا تاج‌بخش و دیگران حضور دارند. این آلبوم شامل چند موسیقی تیتراژ فیلم و سریال با تنظیم مجدد و چند کار جدید از حامی می‌باشد که از لحاظ بعد موسیقیایی و فنی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

یک لحظه عاشق شو نام تازه ترین آلبوم حامی است که به تازگی وارد بازار شده است .نام حامی شریف را بابک بیات برایش برگزید اما پیش از این او را با نام حامی می شناختیم.

بیوگرافی افراد مشهور



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - ارزير

محمد بن سيرين گويد: اگر بيند كه ارزير بسيار به دست داشت، دليل كه بر قدر آن، وي را چيزي از متاع دنيا حاصل گردد. اگر بيند كاسه و طبق و مانند اين داشت و دانست كه ملك اوست، دليل كه قدر آن، وي را خدمتكار و چاكر بود.
ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند كه ارزير همي گداخت، دليل بود كه در زبان مردم افتد به بدي. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن ارزير در خواب سه وجه بود. اول: منفعت، دوم: خدمتكار، سوم: متاع خانه. 

ا

تعبیر خواب - اره

 محمدبن سيرين گويد: اگر در خواب بيند كه با اره درختي بريد، دليل است كه از صحبت مردي كه تعلق بدان درخت دارد، مفارقت جويد و او را بيازارد. و تاويل هر درختي در حرف (دال) بيان نمائيم. اگر بيند كه فرزند يا برادر يا خواهر خويش را با اره به دو پاره ببريد، دليل است كه مانند اين، وي را فرزندي ديگر بيابد، يا بردار يا خواهر. ابراهيم كرماني گويد: اگر ديد كه اره فرا گرفت يا بخريد يا شخصي بدو داد، دليل است كه اگر پسردارد، وي را پسري ديگر آيد، و اگر دختر دارد، وي را دختري ديگر آيد، و اگر فرزند ندارد، چهارپاي دارد. ...
دليل است كه چهارپائي مثل آن نصيب گردد. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: اره درخواب ديدن بر سه وجه بود. اول: فرزند، دوم: خواهر، سوم: انباز.

ا



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

هشت راز براي زندگي زناشويي شاد

سلامت نیوز: در این نوشته، هشت تجربه افراد موفقی که توانسته‌اند سال‌ها در کنار همسرانشان به خوبی و خوشی زندگی کنند، ذکر شده و در کنار این تجربه‌ها به توصیه‌های چند روان‌شناس نیز اشاره شده است.

زناشویی

توصیه‌های مشاوران

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه سپیده دانایی نوشت: تیلور، روان درمانگر، معتقد است دوست داشتن به معنای همیشه خوب بودن نیست، بلکه مواقعی پیش می‌آید که نه گفتن هم باعث تحکیم روابط زناشویی می‌شود. او معتقد است این کار شاید اوایل باعث رنجش همسرتان شود، ولی به مرور، همسرتان صداقت شما را تحسین خواهد کرد. ماری پاندر، خانواده درمانگر، معتقد است این فکر غلطی است که باید اول به بچه‌ها رسیدگی کرد، بعد به همسر. البته مراقبت از بچه‌ها جزو ملزومات زندگی است، اما این کار هرگز نباید باعث شود که عشق شما به همسرتان کم شود. در واقع، بهترین چیز ممکن برای فرزندان داشتن پدر و مادری است که همدیگر را عمیقاً دوست دارند. وی همچنین می‌گوید هیچ وقت با عصبانیت وارد منزل نشوید، چرا که در این حالت تنها چیزی که منتقل می‌کنید اضطراب است.

پیشنهاد خوب

موقع تهیه کارت‌های عروسی، به همسرم پیشنهاد دادم که بخشی از کارت را برای نظرها و نصیحت‌های مهمانان خالی بگذارد. خواندن این موارد بعد از گذشت سال‌ها همیشه برایم لذت‌بخش بود. در یکی از آنها نوشته بود: به مشکل حمله کنید، نه به همدیگر. من و همسرم سعی کردیم این توصیه را تا حدودی در زندگی روزمره‌مان به کار ببندیم. وقتی در موضوعی اختلاف نظر پیدا می‌کردیم، سعی می‌کردیم تمرکزمان بیشتر روی مشکل باشد تا ضعف‌های شخصی خودمان.

صریح بودن

خواهرم وکیل است، همیشه توصیه‌ای به من کرده که زندگی‌ام را در این پنج سال بدون مشکل کرده. می‌گوید دوست داشتن به معنای خواستن به صورت ذهنی نیست. بنابراین، اگر کدورتی پیش آمد، محکم و صریح بپرس منظورت از این حرف چیست، چرا که در بسیاری از موارد، ریشه دردسرهای بزرگ دریافت‌های غلط زن و شوهر از همدیگر است.

قناعت

عمه‌ام همیشه به من توصیه می‌کند که ساده زیست باشم و به همسرم برای خریدن وسایلی که چندان لازم نیست فشار نیاورم. طی سال‌هایی که از مدت زندگی‌مان می‌گذرد هرگز چیزی که بالاتر از توان مالی همسرم باشد نخواسته‌ام و همیشه قناعت و صرفه‌جویی را سرلوحه کارهایم قرار داده‌ام. در واقع، یاد گرفته‌ام که ساده زیستی و قناعت از رموز مهم زندگی است.

فراموش کردن

مادرم که 55 سال از ازدواجش می‌گذرد، همیشه توصیه می‌کند عادات بد همسرت را روی یک تکه کاغذ بنویس و سعی کن آنها را فراموش کنی، چرا که هیچکدام از ما بی‌عیب و نقص نیستیم. می‌گوید وقتی تعهد بزرگی را قبول می‌کنید، نباید بگذارید چیزهای کم اهمیت آن را لوث کند. در واقع، او ما را با اهمیت زندگی و ازدواج آشنا کرد.

داشتن خلوت

بهترین دوستم می‌گوید سعی کن اوقاتی برای خلوت کردن با خودت داشته باشی. گاهی در زندگی چیزهایی پیش می‌آید که اگر به جای خلوتی پناه ببرید و در مورد آن فکر کنید، مشکل حل می‌شود. راه‌حلی که من و همسرم آن را به کار می‌گیریم این است که وقتی حرفمان می‌شود، یکی از ما به اتاق مجاور می‌رود و بعد از چند لحظه که آرامش حکمفرما شد، برمی‌گردیم و مشکل را حل می‌کنیم.

خندیدن

موقع ازدواج، پدرم به ما گفت سعی کنید همیشه بخندید و زندگی را خیلی جدی نگیرید، چون به قول شاعر، «زندگی سخت می‌گیرد بر مردمان سخت‌کوش». بعد از چهار سال، پی بردم که این جمله یکی از راهبردهای زندگی زناشویی ما شده. در واقع، من و همسرم با جوک گفتن، حتی لابه‌لای بحث‌های جدی، لحظات شادی برای هم به وجود می‌آوریم. راستی، اگر شخصی به مشکلش بخندد، موفق‌تر نیست؟

تفاوت‌ها

موقع ازدواج، عاقد به من و همسرم توصیه کرد شما به تنهایی کامل و بی‌عیب نیستند و مکمل همدیگرید. طبیعتاً اختلاف نظر بین شما وجود دارد. پس سعی کنید نظر همدیگر را بپذیرید و به آن احترام بگذارید. این توصیه باعث شد که من این اعتقاد را که همیشه باید بین ما توافق وجود داشته باشد رها کنم. من و همسرم یاد گرفته‌ایم که تفاوت‌ها هم بخشی از زندگی است و همین‌هاست که ما را خاص می‌کند.

زمان‌بندی

مادرم وقتی اختلاف ما را در مورد دیدن برنامه‌های تلویزیون دید، پیشنهاد کرد که هفته‌ای سه شب انتخاب تماشای برنامه به عهده من باشد و شب‌های دیگر به عهده همسرم. الان وقتی همسرم آن شبی که حق انتخاب دارد برنامه دلخواهش را می‌بیند عصبانی نمی‌شوم.

آموزش روابط زناشویی



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

خبرهای سینما و تئاتر

 نشست سراسری رؤسای انجمن‌های هنرهای نمایشی سراسر کشور به منظور تشریح آیین‌نامه جدید انتخابات انجمن‌های هنرهای نمایشی استان‌ها و تبادل نظر و بررسی مشکلات اجرایی و کارکردی هنرمندان تئاتر شهرستان ها 4 آذرماه 1394 در عسلویه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، در این نشست سراسری روسای انجمن هنرهای نمایشی 33 استان کشور گرد هم می‌آیند تا در جریان جزئیات آیین نامه جدید انتخابات انجمن‌های هنرهای نمایشی و نحوه سازمان‌دهی و رابطه آنها با انجمن هنرهای نمایشی ایران قرار گیرند.

عکس بازیگران

این نشست به منظور تشریح آیین‌نامه جدید انتخابات انجمن‌های هنرهای نمایشی استان‌ها و تبادل نظر و بررسی مشکلات اجرایی و کارکردی هنرمندان تئاتر شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

آیین‌نامه جدید انجمن‌های هنرهای نمایشی استان‌ها که انتخاب هیات مدیره را از طریق انتخابات و با حضور هنرمندان و گروه‌های نمایشی تعریف کرده، ارتباط دو سویه انجمن و گروه‌های تئاتر را شکل خواهد داد.

نشست سراسری روسای انجمن هنرهای نمایشی سراسر کشور 4 آذر در عسلویه برگزار می‌شود.

کانون ملی منتقدان و نویسندگان تئاتر ایران دوم آذر ماه جاری، «برنارد مرده است» را نقد می‌کند.

به گزارش ایسنا، این کانون در نظر دارد با حضور منتقدان و نویسندگان و بازیگران و کارگردان، نمایش «برنارد مرده است» را پس از اجرای این نمایش در دوم آذرماه در سالن استاد ناظر‌زاده واقع در تماشاخانه ایرانشهر، نقد و بررسی کند.

با توجه به نزدیک شدن اجراها به روزهای پایانی و به دلیل یادگیری دانشجویان علاقه‌مند به تئاتر از جلسات نقد و بررسی، گروه نمایشی «برنارد مرده است» ۵۰ درصد تخفیف برای این تماشاگران در نظر گرفته است.

علاقه‌مندان می‌توانند، با ارائه کارت دانشجویی به گیشه ایرانشهر یا مراجعه به سایت تیوال و گیشه نت از این مزیت بهره‌مند شوند و بلیت را خریداری کنند.

نمایش «برنارد مرده است» به کارگردانی علی سرابی و نوشته مشهود محسنیان، با حضور بازیگرانی چون مرتضی اسماعیل‌کاشی، بهناز جعفری، مارال بنی‌آدم، علی سرابی و عاطفه رضوی هرشب به استثنای شنبه‌ها ساعت ۸ شب، در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

عوامل نمایش «برنارد مرده است» عبارتند از: مدیر تولید: محمد قدس، طراح صحنه: آتوسا قلمفرسایی، طراح لباس: الهام معین، طراح گریم: سارا اسکندری، موسیقی: آنکیدو دارش، طراح پوستر و بروشور: امیر اسمی، طراحی و مهندسی صدا: آیدین الفت، طراح نور و عکاس: مصطفی قاهری، دستیار کارگردان: عباس امیری، منشی صحنه: پانیذ باقری، مدیر صحنه: داود ونداده، دستیاران صحنه: وحید حافظی، مونا کریمی.

پاسخ سخنگوی شورای صنفی نمایش

سخنگوی شواری صنفی نمایش پیرامون اخبار منتشر شده درباره ی پایان اکران فیلم سینمایی « پدر آن دیگری» و شروع اکران فیلم «‌در مدت معلوم » از اوایل آذر ماه گفت: بر اساس قراردادی که این فیلم با شورای صنفی نمایش به ثبت رسانده است، میزان کف فروش تعیین کننده است و طبق آئین نامه این شورا نمی توان تاریخ اکران فیلم بعدی را اعلام کرد.

غلامرضا فرجی در ادامه افزود:میزان کف فروش فیلم‌ها روزهای دوشنبه‌ی هر هفته در شورا مورد بررسی قرار می‌گیرد و تصمیم‌گیری می‌شود و تا زمانیکه «پدر آن دیگری» به کف فروش نرسد، اکران آن در گروه سینمایی استقلال ادامه خواهد داشت.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پایان افزود: قرارداد فیلم «پدر آن دیگری » برای گروه استقلال تاریخ مشخص شده‌ای ندارد و زمان تعویض آن با فیلم بعدی توسط شورای صنفی نمایش اعلام خواهد شد.

در همین ارتباط علی شعبانی مدیر پخش باران فیلم که پخش « پدر آن دیگری » را بر عهده دارد درباره ی فروش این فیلم اعلام کرد: فیلم « پدر آن دیگری » با استقبال خوب تماشاگران ، مخصوصا خانواده‌ها مواجه شده است و اکران آن همزمان با تهران در چند شهرستان آغاز شده و به زودی در شهرستانهای دیگر نیز روی پرده خواهد رفت.

شعبانی در مورد اکران فیلم به زبان آذری گفت : « پدر آن دیگری » به زودی و به دو زبان فارسی و آذری در شهرهای آذری زبان کشور به نمایش در می‌آید و پیش بینی ما اینست که با استقبال خوبی هم مواجه خواهد شد.

نقد و بررسی «داره صبح میشه» در اصفهان

فیلم سینمایی«داره صبح میشه» به کارگردانی یلدا جبلی فردا در سینما سوره اصفهان نقد و بررسی می شود.

در این نشست یلدا جبلی کارگردان فیلم به همراه فردین خلعتبری آهنگساز و طراح صحنه همراه با مخاطبان اصفهانی فیلم را تماشا می‌کنند و بعد از پایام نمایش فیلم در جلسه نشست نقد و بررسی با مخاطبان گفتگو می کنند.

فیلم سینمایی«داره صبح میشه» چهار داستان عاشقانه را در یک شب تا صبح روایت می‌کند و شخصیت‌های اصلی چهار قصه با یکدیگر ارتباط دارند.

بازیگرانی همچون رویا نونهالی، بابک کریمی، مهدی احمدی، رعنا آزادی‌ور، ایرج شهزادی، امیرحسین آرمان، الهه حصاری، فریبا جدیکار، گیلدا حمیدی، حمیرا نونهالی، ارنواز صفری، ارشیا جم، مانی مزکی، زهرا صادقی، آرش لاجوردی، نرگس نوظهور در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

این فیلم اکران خود را از مهرماه در سینماهای هنر و تجربه آغاز کرده است و تااسفندماه ادامه دارد.

360 درجه" درفرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود

فیلم «360 درجه» اولین ساخته سام قریبیان یکشنبه 1آذر ساعت 18درفرهنگ سرای ارسباران با حضورعوامل فیلم اکران و نقد می‌شود.

این فیلم داستان پسر جوانی با بازی میلاد کیمرام است که در آستانه ازدواج با همسرش درگیر یک ماجرای مواد مخدری می شود و به زندان می افتد. آزاد شدن وی از زندان پس از سه سال سرآغاز اتفاقات زیادی است که پای پلیس و مافیای مواد مخدر را پیش می کشد...

کارگردان و نویسنده فیلمنامه : سام قریبیان/ تهیه کننده: فرامرز قریبیان/بازیگران: میلاد کی مرام، امیر آقایی، ناصر آقایی، حبیب اسماعیلی، پریناز ایزدیار، میترا حجار، رضا رویگری، بهاره رهنما، حسین سلیمانی، مسعود فروتن، سام قریبیان، احسان کرمی، بابک کریمی، علیرضا محمدی، حامد مدرس/ مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری/ تدوین: بهرام دهقانی/ موسیقی: آرمان موسی پور/ صدابردار و صداگذار: پرویز آبنار/ طراح چهره پردازی: مهین نویدی/ طراح صحنه: سیامک کاری نژاد/ طراح لباس: فرحناز نادری/ دستیار اول کارگردان، برنامه ریز: فروزان جلالی/ مدیرتولید: حسن مصطفوی/ منشی صحنه: سیمین آزادی/ طراح حرکات بدلکاری: ارشا اقدسی- گروه13/عکاس: مریم تخت کشیان از عوامل فیلم 360 درجه هستند.

سام قریبیان(کارگردان و نویسنده فیلمنامه)، مسعود فروتن (بازیگر) ، حبیب اسماعیلی (بازیگر)، امیر قادری (منتقد)و جمعی دیگر از عوامل فیلم 360 درجهمیهمانان سیصد و هفتاد و هشتمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.‌

تخفیف ویژه نمایش «جوجه تیغی » برای دانشجویان در سه روز اول نمایش

بلیت نمایش «جوجه تیغی » به نویسندگی و کارگردانی بهرام افشاری و تهیه کنندگی محمد قدس در سه روز اول نمایش با تخفیف 40 درصد به دانشجویان علاقه‌مند ارائه می‌شود.

نمایش «جوجه تیغی »اجرای خود را از 8 آذرماه در تماشاخانه باران آغاز می‌کند و به منظور حمایت از دانشجویان بلیت نمایش را با تخفیف 40 درصدی ارائه می‌کند.

در این اثر نمایشی کوروش نریمانی به عنوان مشاور کارگردان در کنار گروه حضور دارد.

علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت نمایش «جوجه تیغی »به سامانه الکترونیکی تیوال مراجعه کنند و از تخفیف ویژه دانشجویی بهره ببرند .

در این اثر مهران احمدی، امیر جعفری، پیام دهکردی، علی سرابی، هوتن شکیبا، جواد عزتی، باران کوثری، نوید محمد زاده به صورت ویدئو کلیپ در کنار بهرام افشاری به نقش آفرینی می‌پردازند.

همچنین علی سخنگو دستیار کارگردان برنامه ریز و مدیر تولید ،کوروش نریمانی مشاور کارگردان ،پانیذ حمیدیان فر منشی صحنه ،فتاح می بخش ساخت کلیپ و تیزر،ایلیا شمس تبلیغات مجازی و آرمان کوچکی طراح پوستر و بروشور این اثر نمایشی هستند که بهرام افشاری را همراهی می‌کنند.

برگزاری کارگاه بنیاد اکبر رادی

ششمین دوره‌ی کارگاه نمایش‌نامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی با همکاری موسسه‌ی فرهنگی هنری آوای مبین از 4 تا 6 آذرماه 1394 برگزار می‌شود.

در ششمین دوره‌ی کارگاه‌های تخصصی نمایش‌نا‌مه‌نویسی این بنیاد، شش عنوان به ترتیب با عناوین محاکات اجتماعی در دیالوگ‌های نمایش‌نامه‌نویسی، شگرد‌های آفرینش تعلیق در نمایش‌نامه، اقتباس ادبی در نمایش‌نامه‌نویسی، نمایش‌نا‌مه‌نویسی مدرن، معانی صریح و تضمنی در دیالوگ‌های نمایشی، خردمایه‌ و خطابه در ساختارهای روایی ودراماتیک از 4 تا 6 آذرماه 94، نمایش‌نامه‌نویسی تدریس می‌شود.

در این کارگاه‌ها دکتر عطا‌الله کوپال با دو عنوان شگرد‌های آفرینش تعلیق در نمایش‌نامه و خردمایه‌ و خطابه در ساختارهای روایی و دراماتیک ، محمد چرم‌شیر اقتباس ادبی در نمایش‌نامه‌نویسی، بهزاد صدیقی نمایش‌نامه‌نویسی مدرن، دکتر بهروز محمودی بختیاری معانی صریح و تضمنی در دیالوگ‌های نمایشی و دکتر فارس باقری محاکات اجتماعی در دیالوگ‌های نمایش‌نامه‌نویسی را به هنرجویان آموزش می‌دهند.

ششمین دوره‌ کارگاه نمایش‌نامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی از روز چهارشنبه 4 آذرماه 94 تا روز جمعه 6 آذرماه 94 از از ساعت 16 تا 19:30به مدت سه روز برگزار‌ می‌شود و هنرجویانی که با موفقیت این دوره را به پایان برسانند، گواهی‌نامه‌ی رسمی پایان دوره را دریافت می‌کنند.

50 درصد از هزینه‌های برگزاری این کارگاه‌ها از محل موقوفه‌ی بنیاد اکبر رادی تأمین شده‌است که هنرجویان متقاضی شرکت در این کارگاه‌ها فقط 50 در صد از شهریه را پرداخت می‌کنند.

علاقه‌مندان به آموزش نمایش‌نامه‌نویسی برای ثبت نام در این کارگاه‌ها می‌توانند به نشانی این مدرسه واقع در میدان هفت تیر، خیابان کریم خان، ابتدای خیابان خردمند شمالی پلاک 82، واحد 7 مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن‌ 88838549 تماس بگیرند.

در این دوره هم‌چون دوره‌های پیشین، از هنر‌جویان این کارگاه‌ها به طور جداگانه ثبت نام نمی‌شود.

حضور مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی و دبیر جشنواره تئاتر فجر در تئاتر شهر

در پنجمین و آخرین روز از مجموعه برنامه های نمایشنامه خوانی آثار منتخب بخش مسابقه نمایشنامه نویسی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی و دبیر جشنواره تئاتر فجر با حضور در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر تهران مخاطب خوانش نمایشنامه‌ها شدند.

مهدی شفیعی مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی به همراه مهدی حاجیان مدیر دبیرخانه جشنواره‌های تئاتر مرکز هنرهای نمایشی و پریسا مقتدی مدیر مجموعه تئاتر شهر ، عصر روز جمعه 29 آبان امسال با حضور در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر مخاطب یکی از برنامه‌های نمایشنامه‌خوانی جشنواره شد و پس از آن با هنرمندان و علاقه مندان حاضر در نشست بحث و گفت و گو کرد.

بر پایه این گزارش همچنین بهزاد صدیقی مدیر بخش نمایشنامه نویسی جشنواره سی و چهارم گزارشی را از نحوه برگزاری این برنامه پنج روزه و همچنین نشست‌های نقد و بررسی، کیفیت نمایشنامه‌ها و استقبال علاقه‌مندان و مخاطبان به مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی ارائه کرد.

همچنین دکتر سعید اسدی دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز با حضور در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر ضمن دیدار و گفت و گو با حاضران، میهمان یکی از نشست‌های نمایشنامه‌خوانی شد.

از بین ده اثر منتخب مسابقه نمایشنامه نویسی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، سه اثر از سوی هیات ارزیابی و انتخاب متشکل از محمد چرمشیر، کوروش نریمانی و کامران سپهران برگزیده و اسامی آنها در مراسم پایانی سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر اعلام می‌شود.

همچنین در جشنواره امسال نمایشنامه‌های برگزیده مسابقه نمایشنامه نویسی از سوی بخش خصوصی منتشر می‌شود.

دوباره به تماشای نمایش ایوب آقاخانی بروید

نمایش«تکه های سنگین سرب» بار دیگر در تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

نمایش «تکه های سنگین سرب» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی روز یکشنبه 1آذر ماه در دو نوبت 19:30 و 17:30 در بخش مهمان پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر یه روی صحنه می‌رود.

در این نمایش که به برهه‌ای از زندگی شهید چمران می‌پردازد،پیام دهکردی و عارفه لک نقش آفرینی می‌کنند.

نقد و بررسی «تاج محل» در خانه هنرمندان

اکران خصوصی و نشست نقد و بررسی فیلم "تاج محل" با حضور کارگردان و بازیگران روز یکشنبه 1 آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

اکران خصوصی این فیلم یکشنبه 1 آبان ماه از ساعت 18 تا 19:30 با حضور کارگردان و عوامل فیلم در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

همچنین بلافاصله بعد از اکران، جلسه نقد و بررسی فیلم نیز با حضور دانش اقباشاوی کارگردان، علی مردانه و شهلا پرویز مرادی بازیگران فیلم و شاهین امین به عنوان منتقد برگزار می‌شود.

«تاج محل» فیلمی به کارگردانی دانش اقباشاوی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی، ساخته سال ۱۳۹۱ است.

در این فیلم بازیگرانی همچون جهانگیر میرشکاری، عبدالجبار اقباشاوی، شهلا پرویزمرادی، پریوش نظریه، علی مردانه، تیما امیری و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده فیلمنامه: دانش اقباشاوی و کریم نیکونظر، مدیر تولید: مسعود فیروزه، هماهنگی تولید: محمدرضا ملک محمدی، تصویربردار: سعید براتی، صدابردار: جهانگیر میرشکاری، صداگذار: بهمن اردلان، تدوین: محمود یارمحمدلو، طراح صحنه: علیرضا آرایش، عکس: مریم تخت‌کشیان، روابط عمومی: مریم قربانی‌نیا.

در خلاصه داستان "تاج محل" آمده است: «حسین مرادی، کارگر 60 ساله آبادانی، بارها مجبور بوده تعدادی از همکارانش در شرکت کشتی‌سازی را بنابر خواست کارفرما اخراج کند. ولی این بار تصمیم گرفته که با قرعه کشی، بختی برای برخی از کارگرها قائل شود. در این میان یکی از کارگرها به اخراج خود اعتراض می‌کند و با حسین گلاویز می‌شود . چند روز بعد...»

این فیلم که با مشارکت سازمان سینمایی سوره و حوزه هنری ساخته شده است، برای نخستین‌بار در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر (1391) به نمایش در آمد و پس از آن در سی و سومین جشنواره کمبریج (1392)، سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم مونترال (1392)، پنجاه و دومین جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوان - اروند (1393) و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر (1394) نیز اکران و با استقبال از سوی مخاطبان مواجه شد.

اکران "تاج محل" از ابتدای مهرماه در گروه هنر و تجربه آغاز شده است.

عکس



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

خوانندگی و جوایز بهرام رادان

خوانندگی

رادان در یک آلبوم موسیقی تحت عنوان روی دیگر خوانندگی کرده است .

نسخه دموی آهنگهای آلبوم «روی دیگر» را از اینجا بشنوید روز چهارشنبه در حالي از آلبوم روي ديگر بهرام رادان رونمايی شد كه ظاهر اين بازيگر در اين مراسم جالب توجه بود. به گزارش كافه سينما رادان براي رونمايی از آلبومش عينكی به چشم زده بود كه شباهت زيادي به عينك شيشه گرد معروف جان لنون داشت. لنون از اسطوره های موسیقی راک و از فعالان صلح بود که در چهل سالگی به دست یکی از هواداران اش به قتل رسید. از قرار معلوم رادان تصميم گرفته ادای دينی به اين خواننده بكند. کاربران کافه سینما در میان صد کامنتی که تا این لحظه در گزارش مربوط به این آلبوم آمده، به این نکته اشاره کرده اند. اما رادان تنها طرفدار عينك لنون نيست. يكي از عينك هاي لنون كه توسط اين خواننده به همسر ژاپني اش هديه داده شده بود چند سال قبل در يك حراج اينترنتی به قيمت بالايی فروخته شد. در كوبا هم براي مراقبت از عينك مجسمه لنون نگهبان استخدام كرده اند چون چند بار تابحال اين عينك سرقت شده!

بهرام رادان

جوایز و نامزدی ها

    نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از پنجمین جشن خانه سینما برای فیلم آواز قو - ۱۳۸۰
    برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای فیلم شمعی در باد - ۱۳۸۲
    برنده تندیس حافظ برای فیلم گاوخونی - ۱۳۸۳
    برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای فیلم سنتوری - ۱۳۸۵
    نامزد تندیس حافظ برای فیلم سنتوری - ۱۳۸۹
    برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره بین المللی لاداخ برای فیلم آدمکش - ۲۰۱۲
منبع :پرشین وی

عکس بهرام رادان



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

علی کریمی در شالکه و تراکتور

شالکه ۰۴

علی کریمی که به دلیل همراهی تیم فوتبال الاهلی امارات در دیدار دوستانه مقابل آث میلان ایتالیا با تشخیص کادر فنی از تمرینات تیم فوتبال استیل‌آذین منع و در اختیار باشگاه قرار گرفته بود، پس از توافق با مالک این تیم (حسین هدایتی) رضایت نامه اش را دریافت کرد و وارد مذاکره با پرسپولیس شد.[۸۷] اما در بهمن ۱۳۸۹ و در فرصت نقل‌وانتقالات زمستانی فصل ۱۱–۲۰۱۰، به درخواست فلیکس ماگات مربی وقت شالکه که پیش‌تر در بایرن مونیخ مربی او بود، با عقد قراردادی ۵ ماهه با گذشت ۲۰ هفته از بوندس‌لیگا، در سن ۳۲ سالگی به باشگاه فوتبال شالکه ۰۴ پیوست.[۸۹]

علی کریمی

کریمی در اکثر مدت حضورش در شالکه نیمکت‌نشین بود و تنها ۲ بازی برای شالکه انجام داد.[۵] اولین بازی کریمی برای شالکه، در بازی تیمش برابر اینترمیلان در یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود. در این بازی که شالکه ۲–۵ جلو بود، رالف رانگنیک در دقیقه ۸۷ کریمی را به جای رائول گونزالس به زمین فرستاد که این نتیجه تا پایان حفظ شد.[۹۰] او بار دیگر به عنوان بازیکن تعویضی مقابل کایزرسلاترن از دقیقه ۶۸ وارد زمین شد[۹۱] و با پیراهن شماره ۱۰ این تیم در بوندس‌لیگا به میدان رفت.[۹۲] شالکه که پیش از پیوستن کریمی به این تیم به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کرده بود، به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت. این در حالی بود که کریمی در این جام برای شالکه به میدان نرفت.

تراکتور

علی کریمی در خرداد ۱۳۹۲ به دلیل عدم تمایل مدیرعامل وقت و سرمربی باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با وی، این باشگاه را ترک کرد و به تراکتورسازی تبریز پیوست.[۱۲۴] هواداران تراکتورسازی نیز در بدو ورود کریمی به تبریز، به استقبال او رفتند و با شعارهایی به کریمی خوش‌آمد گفتند.[۱۲۵] این در حالی بود که پس از اتفاقات بازی استیل‌آذین و تراکتورسازی در نهمین دوره لیگ برتر، این بازیکن از سفر به تبریز خودداری می‌کرد.[۱۲۶]

کریمی اولین بار در هفته نخست لیگ برتر در مقابل پرسپولیس برای تراکتورسازی به میدان رفت.[۱۲۷] او با گذشت سه هفته از مسابقات لیگ، نخستین گل خود را در مقابل ذوب‌آهن اصفهان برای تراکتورسازی به ثمر رساند.[۱۲۸] در هفته پایانی لیگ، تراکتورسازی موفق شد با نتیجه ۳–۱ استقلال را شکست دهد. در این مسابقه که آخرین حضور کریمی در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به شمار می‌رفت او یک پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرد.[۱۲۹]

کریمی در مجموع با ارسال ۳ پاس گل و گرفتن ۲ پنالتی به‌عنوان بهترین پاسور تراکتورسازی در مسابقات لیگ شناخته شد. او در مجموع ۲۴ بار برای تراکتورسازی در لیگ برتر به میدان رفت که در این مسابقات ۵ گل به ثمر رساند و پس از کریم انصاری‌فرد به‌عنوان دومین گلزن برتر تراکتور در مسابقات لیگ برتر شناخته شد.

کریمی در بهمن ۱۳۹۲ همراه با تراکتورسازی به مقام قهرمانی جام حذفی دست پیدا کرد.[۱۳۰] او در چهار مسابقه جام حذفی برای این تیم به میدان رفت، که در بازی نیمه نهایی با فولاد خوزستان با ارسال پاس گل، پایه گذار تک گل پیروزی بخش تراکتورسازی بود.[۱۳۱]

عکس علی کریمی



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

فاش شدن دلیل خداحافظی ناگهانی فرهاد مجیدی

بعد از بازی گهرلرستان و استقلال تهران در جام حذفی؛ حرف از بازگشت فرهاد مجیدی است. استقلال بازی را برده و چند بازیکن این تیم نزد امیر قلعه نویی می روند: «نگذارید مجیدی به استقلال بازگردد. مگر اول فصل را یادتان رفته که چقدر به خاطر او شعار خوردیم و هواداران اذیت مان کردند؟» قلعه نویی نگران از این بازگشت به نزدیکانش گفت: «او برگردد جو تیم به هم می ریزد.»

فرهاد مجیدی

از کانال های مختلف به فرهاد مجیدی این پیغام می رسد که «به استقلال بازنگرد.» مجیدی هم جواب داد: «من برمی گردم، اگر شما نمی خواهید برگردم در رسانه ها اعلام کنید.» شماره 7 هوشمندانه بازی کرد تا کسی نتواند این حرف را بزند. سرانجام او به روز ثبت قرارداد با استقلال رسید. بازگشت مجیدی به این تیم مثل فاتحان بود، به ویژه بعد از تجمع هواداران ناصرحجازی مقابل ساختمان فتح الله زاده در لارستان که شعار می دادند: «به استقلال برنگرد.» چند روز بعد، عکسی از یکی از لیدرهای اصلی که در برنامه 90 هم تصویرش پخش شد، روی سایت های اجتماعی قرار گرفت که نشان می داد از لیدرهای نزدیک به قلعه نویی است! حالا زمینه برای بازگشت مجیدی هموارتر شد.

 

او به هیات فوتبال رفت و پس از امضای قرارداد، چهره فاتح تری به خود گرفت: «هنوز هم می گویم شاگرد مکتب حجازی ام.» این جمله، دقایقی بعد با یک تماس تلفنی همراه شد؛ از سوی علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال. او که به نظر رسید خودش حامل پیغام است نه منبع آن. این تماس با دوست نزدیک فرهاد برقرار شد: «به او بگو سر تمرین نیاید. جو علیه فرهاد است.» این بار هم پیغام مجیدی مشخص بود: «اگر می خواهید نیایم، همین الان در رسانه ها اعلام کنید.» مجیدی تمام فکرهایش را برای بازگشت کرده بود. شبی که او برای توافق با فتح الله زاده به لارستان رفت، قبل از ورود به ساختمان کمی در شک و تردید فرو رفت اما خیلی زود متوجه شد نباید به خود شک و تردید راه دهد.

 

شماره 7 مشورت لازم را از دوستان نزدیکش گرفت و حتی قبل از دیدار با فتح الله زاده، با علی کفاشیان تماس گرفت؛ کسی که همیشه یک مشاور خوب برای او بوده است. فرهاد وقتی نظر کفاشیان را جویا شد، او گفت: «باید برگردی. در فدراسیون هم ما را اذیت می کنند که چرا مجیدی برنمی گردد به استقلال.»

فرهاد مجیدی خوب می دانست پس از بازگشت به استقلال، با خان های زیادی مواجه است. او در گذشته نشان داد، خوب بلد است چه زمانی سکوت کند و چه زمانی به جنگ برود. وقتی از استقلال جدا شد و به قطر رفت، مقابل پرویز مظلومی یا علی فتح الله زاده نایستد بلکه با زدن معاون های مدیرعامل، توانست کدهای لازم را برای دلایل جدایی اش به هواداران بدهد. او خوب می دانست در فصل بازگشت به استقلال باید سیاسی بازی کند. فرهاد هر زمان به حرف آمد در چارچوب معینی حرف زد و کلمه به کلمات مصاحبه هایش شمرده بود.

 

در روزهایی که او برای استقلال گل های سه امتیازی زد، قلعه نویی هیچگاه روی خوشی به فرهاد نشان نداد. گویا سرمربی استقلال منتظر یک موقعیت خراب شده بود تا بگوید: «اگر فرهاد آن توپ را گل می کرد، میتوانستیم برنده باشیم.» او سکوت کرد و سکوت کرد تا با خداحافظی اش به ناگهان مثل آتش زیر خاکستر عمل کند. حالا هم وضعیت این روزهای مجیدی بی شباهت به آن روزها نیست. او سکوت کرده اما می گویند این سکوت آرامش قبل از توفان است. او با همین سیاست به راحتی بازی را از قلعه نویی و یارانش برد...

فرهادمجیدی همیشه گفته بود تاریخ روزی که خداحافظی می کند، معلوم نیست. او همیشه اصرار داشت که بگوید در اوج از فوتبال می رود. فرهاد چندین بار در گفت و گو با خبرورزشی این حرف ها را تکرار کرده بود. مجیدی بعد از بازگشت به استقلال، مبارزه کرد و توانست جایگاه فیکس را از امیر قلعه نویی بگیرد. در بازی نفت تهران و استقلال که فرهاد توانست گل اول بازی را بزند و وریا غفوری با آن شوت استثنایی پاسخ این گل را بدهد، او تبدیل به فیکس استقلال شده بود. مجیدی در کرمان هم فیکس بازی کرد و پس از آن در مجموعه ورزشی انقلاب به دیدار امیر قلعه نویی رفت. در همان جلسه بود که او حرف از رفتن زد. قلعه نویی که این موضوع را شنید، گفت: «از این تصمیم صرفنظر کن.

 

مطمئنا می توانی تا آخر فصل با ما باشی. حتی می توانی برای بازی های شهرستان نیایی. در تمرینات هم به تو فشار نمی آورم. در بازی های آزادی هم فیکس هستی. تو برای من یک بازیکن بزرگی...» که پاسخ مجیدی این بود: «دوست ندارم در تیم از رانت ویژه ای برخورد باشم که به این شکل بخواهم بازی کنم. از لطف شما ممنون هستم ولی می خواهم در اوج فوتبال را کنار بگذارم. دوست ندارم کسی روز بد من را در استادیوم ببینم. می خواهم در روز خوبم بروم...»

هنوز نکات مبهم زیادی از خداحافظی مجیدی باقی مانده است. علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال تازه روز بازی با مس که فرهاد برای خداحافظی به جمع بندی رسید، از این موضوع مطلع شد. او گفت: «من هم دوست نداشتم برود و گفتم تا آخر فصل صبر کن.»

این تصمیم مجیدی زمانی مبهم تر شد که مرور سبقه رابطه او با فتح الله زاده و قلعه نویی، همواره حاکی از اختلاف های آنها داشت. اگر به آرشیو روزنامه ها مراجعه کنیم، نقل قول های آتشین فرهاد مجیدی علیه قلعه نویی و برعکس آن را می بینیم. مصاحبه فتح الله زاده علیه مجیدی هم طبعا نشان از اختلاف او با شماره 7 داشت. فرهاد مجیدی در روزها خداحافظی با حالت خوبی از فتح الله زاده جدا نشد؛ چه بسا وقتی یک سال قبل از آن، مجیدی در نیم فصل می خواست از استقلال رضایتنامه بگیرد و به قطر برود، فتح الله زاده سریعا با جدایی اش موافقت کرد.

 

امیر قلعه نویی هم بعد از یکی از بازی های آسیایی استقلال در محفلی خصوصی گفته بود: «دل فرهاد مجیدی با ما نیست.» این اتفاقات و نقل و قول ها نشان می دهد، رابطه مجیدی با فتح الله زاده و قلعه نویی هیچگاه خوب نبود. او با همین پیش زمینه، تصمیم گرفت در شرایط ایده آلش از فوتبال خداحافظی کند. او اعتقاد داشت ناآماده بودن و خداحافظی کردن، همان اتفاقی است که مخالفانش انتظارش را می کشیدند.

 

فرهاد در آن روزها تصور می کرد چه بسا، بعضی دوست نداشتند او دراوج خداحافظی کند و منتظر حضورش روی نیمکت بودند. به مرور هم رسیدن به سکو و سرانجام حداحافظی با سکو نشینی. مجیدی که از تمام این مسایل آگاده بود، پیش از آنکه چنین روزهای تلخ و ناگواری برایش از راه برسد، تصمیم گرفت در اوج کنار بکشد. فرهاد پس از خداحافظی هم با علی کفاشیان دوست نزدیکش تماس گرفت و رئیس فدراسیون این بار هم تصمیمش را تائید کرد: «کار خوبی کردی. خداحافظی در اوج بهترین تصمیم بود. درهای فدراسیون همیشه به روی تو باز است. هر کمکی از دست ما برمی آید بگو. تو بازیکن بزرگی هستی. قدر محبوبت خودت را بدان..»

و حالا فرهاد مجیدی وارد دوران تازه ای شده است؛ خداحافظی از بازیگری و تلاش برای مربیگری. نزدیکان فرهاد اعتقاد دارند او آدم با هوشی است و قطعا می تواند مربی خوبی هم شود. او پس از اتمام دوران فوتبالش، به سرعت دوره های مربیگری را سپری کرد و پیش بینی می کند که ظرف 3 سال آینده به نیمکت استقلال برسد. مجیدی قصد دارد ابتدا مربیگری را از تیم های پایه آغاز کند و این روزها با پیشنهاد باشگاه الوصل امارات برای کار در این بخش، روبروست. مجیدی می خواهد تجربیات مربیگری را در خارج از ایران آغاز کند و سپس در لیگ برتر با استقلال استارت بزند.

با اینهمه پیش بینی از آینده فرهاد مجیدی سخت است. او در دوران بازیگری تلاش کرد هیچگاه قابل پیش بینی نباشد. شاید سنگر جدید او روی نیمکت باشد و شاید هم مدیریت را نشانه برود. باید دید گذر زمان مجیدی را به چه تصمیمی می رساند.
منبع:پارسینه

عکس فرهاد مجیدی



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

نيمار جانشين رونالدينيو براي بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم برزیلی در هفته های اخیر و در غیاب مسی، بار تیم را به دوش کشیده و عملکرد بسیار خوبی داشته است. با این حال، شایعاتی مبنی بر نارضایتی او از شرایط قراردادش با بارسا و پرونده مالیاتش شنیده می‌شود و پدرش عنوان کرد که احتمال جدایی او از این تیم وجود دارد.

بارسلونا

لاپورتا در این رابطه گفت:" فکر می‌کنم باشگاه باید با نیمار قرارداد جدیدی امضا کند. لئو بهترین بازیکن تاریخ باشگاه است و برای سالیان سال پادشاه فوتبال خواهد بود ولی نیمار از آن دسته بازیکن‌هایی است که اگر روندش رو ادامه دهد، جانشین مسی خواهد بود. او احتمالا در حال حاضر جانشین رونالدینیو است. سبک بازی او، شادی و شور رو به هواداران منتقل می‌کند و بارسا باید کار خود را انجام دهد و مطمئن شود که او در اینجا می‌ماند."

لاپورتا درباره ال‌کلاسیکو گفت:" بازی جذابی خواهد بود، دو باشگاه بزرگ جهان مقابل هم قرار خواهند گرفت. حقیقتا فکر می‌کنم بارسا تیم بهتری باشد. آنها متحد تر بازی می‌کنند و مادرید در فازی است که در حال عادت کردن به یک سبک جدید فوتبال است. فوتبال بارسا جا افتاده. بارسا می‌تواند در برنابئو پیروز شود، حتی اگر بازی کردن در خانه در الکلاسیکو برایمان بهتر باشد.

باشگاه بارسلونا



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

سد محکم رئال مادرید در بازی ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، ناواس آخرین بار در لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن برای رئال به میدان رفت و آخرین بازی خانگی اش در لالیگا به پیروزی 3-0 ماه گذشته مقابل لوانته برمی گردد. او در هیچ یک از این دو دیدار گل نخورد تا آمار کلین شیت هایش در سانتیاگو برنابئو از 15 ژانویه 2015 را به 847 دقیقه برساند. او آخرین بار در تساوی 2-2 مقابل اتلتیکو مادرید در کوپا دل ری، دروازه اش در برنابئو توسط فرناندو تورس باز شد.

رئال مادرید

پس از آن، در 9 دیدار در برنابئو، در لالیگا و چمپیونزلیگ، دروازه ناواس باز نشد؛ رکورد 874 دقیقه گل نخوردن او، بهترین رکورد دروازه بان های تاریخ رئال است. پس از او، خوان آلونسو با 703 دقیقه (بین سپتامبر 1958 تا ژانویه 1959) و بتانکورت با 690 دقیقه (بین مارس تا اکتبر 1965) قرار دارند.
تنها گلی که رئال مادرید در این فصل در سانتیاگو برنابئو دریافت کرد را جانشین ناواس، کیکو کاسیاس در دیدار مقابل لاس پالماس از هرنان سانتانا خورد.
ناواس به طور متوسط در هر دیدار این فصل لالیگا، 3 بار دروازه تیمش را نجات داده و در 9 دیداری که او به میدان رفته، رئال 8 پیروزی و یک تساوی داشته است.
البته او کار دشواری برای ادامه روند بسته نگه داشتن دروازه اش مقابل مثلث MSN دارد. نیمار و لوئیس سوارز همه17 گل اخیر بارسا در لالیگا را به ثمر رسانده اند. ضمن اینکه بارسا در 15 دیدار خارج از خانه اخیرش، حداقل یک گل به ثمر رساند. آخرین باری که آنها نتوانستند در خارج از نوکمپ گلزنی کنند، به شکست 1-0 مقابل رئال سوسیداد درآنوئتا برمی گردد.

باشگاه رئال مادرید



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

ستاره جدید استقلال، روزبه چشمی

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی روی گل دوم استقلال مقابل فولاد حرکت فوق العاده ای انجام داد. هافبک جوان و 22 ساله ای که توپ را از ساسان انصاری گرفت، چند متر به جلو برد و سپس با پاس دقیق و فوق العاده، پروپجیچ را در موقعیت تک به تک با دروازه بان فولاد صاحب توپ کرد. چشمی با قد 191 سانتیمتری روی زمین فوق العاده است و مسلط عمل می کند. نکته ای که می توان در بازی او دید و درباره اش نوشت. چشمی همراه با جابر انصاری و فرشید اسماعیلی، جزو بازیکنانی بود که مجید صالح به عنوان دستیار اول مظلومی اصرار داشت تا به استقلال بیایند و پیراهن این تیم را بر تن کنند. اعتقاد صالح حالا جواب داده و این سه بازیکن در استقلال درخشیده اند. ماجرای چشمی اما با بقیه متفاوت است. او خصوصیاتی دارد که شاید بازیکن دیگری نداشته باشد. او در این یک سال گذشته، در تیم المپیک دفاع وسط بوده و در اردوهای این تیم همیشه در این پست به بازی گرفته شده. چشمی اما در تیمهای باشگاهی اش – صبا و استقلال – همیشه در پست هافبک میانی بازی کرده و جز بازی اول این فصل در مشهد و مقابل سیاه جامکان، هرگز به دفاع وسط بازنگشته است.

استقلال

چشمی که در تیم جوانان و زیر نظر اکبر محمدی رشد کرد، حالا به یکی از بازیکنان قابل فوتبال ایران بدل شده است. بازیکنی 191 سانتیمتری که از سرعت خارق العاده ای نیز بهره می برد. اکبر محمدی، مربی سابق چشمی می گوید:« روزبه جزو 14 بازیکن تیم جوانان بود که 20 متر را زیر 3 ثانیه می دوید. همراه با یوسف وکیا، علی محسن زاده، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، بهنام برزای، احمد عبدالله زاده ، احسان پهلوان و حجت صدقی. لوکا رادمن، مربی بدنساز وقت تیم جوانان وقتی از این بازیکنان تست گرفت ، از آمار خارق العاده ای که بدست آمد تعجب کرد. روزبه هم جزو بازیکنان سرعتی تیم ما بود. آن هم با قد 191 سانتیمتری. این یعنی بالاتر از استاندارد جهانی. یعنی هر بازیکنی این آمار را داشته باشد، از شرایط حضور در سطح بین المللی برخوردار است.»

محمدی درباره خصوصیات چشمی، بخصوص پاس گلی که مقابل فولاد به پروپجیچ داد اینگونه توصیح می دهد:« نمونه ای از سرعت چشمی و قدرت پا به توپ شدن او را مقابل فولاد دیدیم. او توپ را گرف و در حالی که کمتر کسی فکر می کرد پا به توپ شود، 40 متر توپ را جلو برد و با پاسی فوق العاده پروپجیچ را در موقعیت تک به تک قرار داد. این یعنی همان شرایطی که یک بازیکن برای بین المللی شدن نیاز دارد. فوتبال ما در این بخش یک سرمایه بزرگ دارد. سرمایه ای که این روزها در ترکیب استقلال و تیم المپیک می درخشد.»

محمدی ایرادهای بازی چشمی را نیز گوشزد می کند تا او زودتر بتواند پیشرفت کند:« linking ability یعنی اتصال چند مهارت به هم. روزبه باید در این بخش تقویت شود. مثلا وقتی توپ را قطع می کند بتواند حمله خوبی شروع کند و یا وقتی دربیل می زند بتواند شوت مناسبی روانه دروازه حریف کند. یعنی چند حرکت جلوتر را پیش بینی کند و بداند که باید چه کاری انجام بدهد. روزبه اگر زودتر بپرد، جهش داشته باشد، بیشتر شوت بزند و کمتر خطا کند می تواند یکی از بازیکنان بین المللی فوتبال ایران باشد. او با توجه به سن و سالش پیشرفت فوق العاده ای داشته و باز هم می تواند ادامه اش بدهد. من هم امیدوارم که او را مثل سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در تیمهای اروپایی ببینم.»

باشگاه استقلال



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

برتری پرسپولیس مقابل استقلال اهواز

شرح گل

پرسپولیس1 - استقلال اهواز 0: (دقیقه 20، مهدی طارمی): روی یک حرکت عمقی، امید عالیشاه ضربه ناقصی به توپ زد که کریمی دفع ناقصی روی آن داشت و در نهایت مهدی طارمی با استفاده از توپ برگشتی و دروازه خالی استقلال خوزستان گل اول را به ثمر رساند.

پرسپولیس

شرح بازی:

پرسپولیس در روزی که می توانست یک پیروزی بزرگ برای خود رقم بزند فرصت ها را یکی بعد از دیگری از دست داد و در نهایت با اندوخته تک گل نیمه اول خود سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد. برانکو ایوانکوویچ که از زمان شکل گرفتن تیمش بارها اعلام کرده بود که در کنار داوری های بحث دار، تیمش بابت نداشتن یک مهاجم گلزن مادرزاد ضربه دیده است در این بازی بارها شادی هایش توسط مهدی طارمی در نطفه خفه شد تا به دنبال کارهای تخصصی تری برای بهتر کردن مهاجمانش باشد. پرسپولیس با این پیروزی به رتبه هفتم جدول صعود کرد و استقلال اهواز نیز در انتهای جدول حضور یافت.


.
 
اتفاق ویژه:
اتفاق ویژه این بازی را می توان به هدر رفتن فرصت های متعدد گلزنی توسط مهاجمان پرسپولیس و خصوصا مهدی طارمی نامید. طارمی اگر  کمی باهوش عمل می کرد می توانست بار خود را برای آقای گلی در همین بازی برای کل فصل ببندد و البته بارها برابر دروازه و دروازه بان حریف ناکام ماند تا برانکو همچنان بابت نداشتن مهاجم تمام کننده ضربه بخورد.

بازیکن برتر:
شاید اگر می شد از تیم بازنده بازیکنی را انتخاب کرد پرویز کریمی گزینه برتر و بازیکن برتر این بازی بود. دروازه بان استقلال اهواز در روزی که تیمش زیر حملات حریف قرار داشت به کمک بی دقتی و واکنش های خوب خود مانع بزرگی برای برانکو و شاگردانش بود تا تنها یک بار دروازه اش باز شود. محسن مسلمان بارها با نگاه ویژه و پاس های دیدنی خود مهاجمان این تیم را در موقعیت های گلزنی قرار داد و در کنار مهدی طارمی که اگر کمی باتجربه تر و حریص تر بود می توانند جزو برترین بازیکنان این تیم لقب گیرند. مهدی طارمی اگر بی دقتی هایش در این بازی فاکتور گرفته شود با توجه به گل سه امتیازی اش و صعود به صدر جدول گلزنان لیگ پانزدهم به عنوان بازیکن برتر این دیدار شناخته می شود؛ البته اگر فرصت سوزی هایش فاکتور گرفته شود

باشگاه پرسپولیس



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بیگرافی هدایت هاشمی

هدایت هاشمی در ۱۷ اسفند ۱۳۵۳ در ر سبزوار به دنیا آمد و تا زمان سربازی در شهر مشهد زندگی کرد. این بازیگر دارای مدرک تحصیلی «کارشناسی ارشد کارگردانی» است.  و از سال ۱۳۷۷ به طور حرفه‌ای بازی در تئاتر را آغاز کرده است. در سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم “یک بوس کوچولو” ساخته بهمن فرمان آرا پا به عالم سینما گذاشت.

بیوگرافی


سپس در سال ۱۳۸۶ در فیلم آرام باش و تا هفت بشمار ساخته رامتین لوافی پور و فیلم “خاک آشنا” ساخته بهمن فرمان آرا بازی در سینما را ادامه داد. او همچنین در سال ۸۷ پس از حضور موفق در تئاتر افرا به کارگردانی بهرام بیضایی برای بازی در نقش کارگردان در فیلم “وقتی همه خوابیم” انتخاب شد و در همان سال فیلم دیگری را به نام سوت قرمز کوچک برای بابک شیرین صفت بازی کرد. او با بازی درمجموعه تلویزیونی چک برگشتی در نوروز ۹۱ طرفداران زیادی پیدا کرد. در این سریال  هدایت هاشمی در نقش یکی از کاندیدهای مجلس بسیار زیبا ایفای نقش کرد.

فیلم سینمایی:
یک بوس کوچولو (۱۳۸۴)
آرام باش و تا هفت بشمار (۱۳۸۶)
خاک آشنا (۱۳۸۶)
وقتی همه خوابیم (۱۳۸۷)
سوت قرمز کوچک – (بابک شیرین صفت ۱۳۸۷)
لطفا مزاحم نشوید (۱۳۸۸)
یه حبه قند (۱۳۸۸)
گل چهره (۱۳۸۹)
میگرن (۱۳۹۰)
محمد (ص) (۱۳۹۰)
آزمایشگاه (حضور افتخاری) (۱۳۹۰)
شیر تو شیر (۱۳۹۰)

سریال تلویزیونی:
چک برگشتی
نوشدارو
پایتخت۳

جوایز و افتخارات:
برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم “لطفا مزاحم نشوید”

بیوگرافی بازیگران



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بررسی حذف یارانه در بیمه رانندگان تاکسی

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی موضوعات و مسائل مطرح شده در جلسه امروز بعد از ظهر مجمع نمایندگان تهران را تشریح کرد.

حسین طلا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: موضوع حذف یارانه سهم دولت در بیمه رانندگان تاکسی امروز با حضور مسئولین مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

یارانه

وی ادامه داد: مجموعه سازمان تاکسیرانی می‌گوید حدود 80 هزار تاکسی در تهران وجود دارد که سالانه 5000 دستگاه از چرخه خارج و 5000 وارد می‌شود و یارانه‌ای که در حال حاضر قطع شده مربوط به کسانی است که سالانه وارد خطوط تاکسیرانی می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین توضیح داد: درحال حاضر نیز سهم یارانه بنزین تاکسی‌ها قطع شده و این موجب افزایش هزینه‌های تاکسیران‌ها شده است و در نهایت مشکلاتی را برای آن‌ها به وجود می‌آورد و تاکسیران‌ها می‌گویند با وجود این شرایط چه تفاوتی بین ما و رانندگان شخصی که مسافرکشی می‌کنند وجود دارند.

طلا خاطر نشان کرد: مجموعه مدیران معتقدند این شرایط به دلیل اختیاری است که به دولت داده شده و این احتمال وجود دارد سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه کل 80 هزار تاکسی را کنسل کند و مبلغ مورد نظر توسط شهرداری‌ها پرداخت شود که البته وضع مالی شهرداری‌ها نیز خوب نیست و نهایتا بنا شد مجمع نمایندگان تهران با بانک مرکزی و آقای نوبخت مکاتباتی داشته باشد تا سهمی از تسهیلات خرید خودرو به ناوگان خودروهای فرسوده تاکسیرانی اختصاص یابد.

این نماینده مجلس همچنین از بررسی مشکلات ساکنان و کسبه پیاده راه خیابان 17 شهریور در جلسه امروز خبر داد و افزود:‌ در چند ماه گذشته مجمع نمایندگان تهران این موضوع را با حضور مسئولین مربوطه مورد بررسی قرار داده بود و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که اقدامات انجام شده تاکنون رضایت اهالی منطقه را جلب نکرده و مشکلات آن‌ها حل نشده است.

وی در پایان گفت:‌ از نظر من مجمع نمایندگان تهران بهترین راهکار این است که از خیابان صفا به پایین اجازه تردد داده شود تا مشکلات موجود حل و فصل شود که باید در این رابطه بررسی‌های بیشتری انجام گیرد.

زمان واریز یارانه



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

همسرکشی در دعوا بر سر مسافرت

سلامت نیوز:مردی که متهم است همسرش را کشته چون بر سر برنامه‌ریزی برای تعطیلات به تفاهم نرسیده ‌بودند، به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود. به گزارش خبرنگار ما، مردی یک سال قبل با مأموران پلیس تماس گرفت و مدعی شد همسرش را با ضربات چاقو کشته ‌‌است. وقتی پلیس به محل رسید جسد زن جوان را در خانه‌اش پیدا کرد، درحالی‌که شوهرش به نام فرهاد هم در خانه بود.

زناشویی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، این مرد یک‌بار دیگر به قتل اعتراف کرد و گفت: «نسیم زن من بود. ما یک بچه‌ داشتیم، اما به دلیل ناسازگاری زنم مجبور شدم، او را طلاق بدهم و بچه را هم خودم نگهداری می‌کردم. مدتی منتظر شدم نسیم برگردد، اما او خیلی لجباز بود و خانواده‌اش هم خیلی دخالت می‌کردند و همین هم باعث شد او برنگردد. من هم با زنی دیگر ازدواج کردم. زن دومم خوب بود و مشکلی با هم نداشتیم؛ اما آن‌قدری که نسیم را دوست داشتم، او را دوست نداشتم. سه سال بعد از این جدایی بود که نسیم به من گفت می‌خواهد دوباره برگردد. توافق کردیم دوباره با هم ازدواج کنیم اما نسیم گفت فقط درصورتی برمی‌گردد که من زن دومم را طلاق بدهم، من هم این کار را کردم. دوباره با هم آشتی و این‌بار به صورت صیغه‌ای با هم ازدواج کردیم. باز هم خانواده زنم مخالف بودند؛ اما من آن‌قدر نسیم را دوست داشتم که همه خواسته‌هایش را برآورده کردم و او برگشت.

چهار ماه بود با هم زندگی می‌کردیم که نسیم دوباره ناسازگاری‌هایش را شروع کرد. فهمیده ‌بودم او به من خیانت می‌کند؛ اما هیچ سندی در دستم نبود. چند روز قبل از اینکه نسیم را بکشم به او گفتم چند روزی تعطیلات است، بیا با هم به سفر برویم و دخترمان را هم ببریم، این‌ خیلی برای روحیه او بهتر است. نسیم مخالفت کرد. با خودم گفتم هرطور شده او را راضی می‌کنم؛ اما هربار سر این موضوع با هم صحبت می‌کردیم، جروبحث می‌شد تا اینکه شب حادثه گفت من برای تعطیلات برنامه‌هایی دارم و می‌خواهم با مرد مورد علاقه‌ام سفر بروم. این حرفش خیلی مرا ناراحت کرد؛ اما او گفت به تو ربطی ندارد که من چه می‌کنم و با چه کسی هستم و هرکاری بخواهم می‌کنم و یک‌بار دیگر از تو جدا می‌شوم.


متهم گفت: وقتی زنم این حرف‌ها را زد، من تا صبح نتوانستم بخوابم. صبح دخترم را به مدرسه بردم و به خانه برگشتم، نسیم بیدار شده‌ بود. بدون اینکه حرفی بزنم چاقو را برداشتم و چند ضربه به او زدم. من نمی‌توانستم رفتارهای او را تحمل کنم و حالا هم پشیمان نیستم. این ادعاها توسط مادر مقتول رد شد. او که از دامادش شکایت کرده و خواستار قصاص این مرد شده‌ بود، گفت: هشت سال قبل وقتی دخترم با فرهاد ازدواج کرد، در ظاهر این مرد نسیم را خیلی دوست داشت؛ اما دو ماه بعد از ازدواج‌شان فرهاد روی واقعی خودش را نشان داد. او کتک‌هایش را شروع کرد، مرتب نسیم را می‌زد و می‌گفت باید آ‌ن‌طور که من می‌خواهم رفتار کنی. دخترم می‌خواست طلاق بگیرد؛ اما متوجه شد باردار است و همین هم باعث شد پشیمان شود. بچه به دنیا آمد. نسیم او را خیلی دوست داشت و فکر می‌کرد چون هر دو به بچه علاقه دارند، همین می‌تواند باعث دوام زندگی‌شان شود؛ اما این‌طور نشد. آنها نتوانستند با هم کنار بیایند و فرهاد به دخترم بدبین هم شده‌ بود. او فکر می‌کرد نسیم با مردان دیگری رابطه دارد. سوءظن شدیدی داشت. بچه چهار ساله بود که آنها از هم جدا شدند؛ البته من خیلی دخترم را حمایت کردم تا بتواند از شوهرش جدا شود. به او گفتم جدایی از فرزند خیلی سخت است؛ اما اگر می‌توانی تحمل کنی، من حرفی ندارم. بعد از طلاق فرهاد ازدواج کرد و من هم راحت بودم. فکر می‌کردم دست از سر دخترم برداشته است؛ اما مزاحمت‌هایش پایانی نداشت.

هر روز و هرشب زنگ می‌زد، گریه و خواهش می‌کرد که نسیم برگردد می‌گفت بچه بدون تو نمی‌تواند زندگی کند و بعد هم می‌گفت خیلی دوستش دارد. به نسیم گفتم این کار را نکن. گفتم اگر برگردی فرهاد زندگی خوبی برایت درست نمی‌کند؛ اما نسیم تصمیمش را گرفته‌ بود. او می‌گفت نمی‌تواند دوری بچه‌اش را تحمل کند و ناراحت بود. می‌گفت فرهاد به او قول داده است دیگر کتکش نزند و کارهایی را که قبلا می‌کرد، انجام ندهد؛ اما من می‌دانستم باز هم این کار را می‌کند؛ هرچند من ناراحت بودم و رضایتی به این کار نداشتم، ولی به خواست نسیم، فرهاد همسرش را طلاق داد و با نسیم ازدواج کرد. هنوز یک ماه از رفتن دخترم نگذشته ‌بود که متوجه شدم باز با هم درگیری دارند. گفتم نسیم اگر فکر می‌کنی نمی‌توانی تحمل کنی برگرد؛ اما جواب داد به خاطر بچه‌ام نمی‌توانم. دخترش می‌خواست به مدرسه برود و از اینکه مادرش پیشش بود، خیلی خوشحال بود. این زن در ادامه گفت: فرهاد کاری را که سال‌ها تصمیم داشت انجام دهد، بالاخره انجام داد و دخترم را کشت. نسیم دختر پاکی بود و این فرهاد بود که مرتب اذیتش می‌کرد. با شکایت اولیای‌ دم و تکمیل پرونده و صدور کیفرخواست، مقرر شد به این پرونده در شعبه دوم دادگاه کیفری شماره یک استان تهران رسیدگی شود. به‌این‌ترتیب فرهاد به‌ زودی پای میز محاکمه می‌رود.

آموزش روابط زناشویی



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

اس ام اس خنده دار و پیامک طنز

دقت کردین:
پســرا ۱۰ دقیقه حاضر میشن، ۴ساعت میرن بیرون ..!
دختـــرا ۴ ساعت حاضر میشن، ۱۰ دقیقه میرن بیرون

 
اس ام اس خنده دار
 

یه قانونی هست که ما اختراع کردیم
ﺍﮔـﻪ ﺗـﻮ ﮐــﻼﺱ ﻧﺒــﺎﯾﺪ ﺧــﻮﺍﺑﯿﺪ . . . .
ﭘﺲ ﺗـﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﻢ ﻧﺒـﺎﯾﺪ ﺩﺭﺱ ﺧـﻮﻧـﺪ

 

 

اگه تو موهام مثل شپش باشی قول میدم واسه موندنت تا آخر عمر حموم نرم!

 

 

زن و شوهری در اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.
شهروندان گرامی، تا بوس هست گاز چرا؟!

 

 

¤*”| * @ $ | ^ & * ()
به زبون باستانی نوشتم دوست دارم
فکرشو بکن از اون قدیما میخواستمت!

 

 

هراد ییادف تاشچ! زور نزن،نمیتونی بخونی از چپ بخونش!

 

 

گرگه بعد از کلی جستجو آی دی شنگول منگول رو گیر میاره، بعد از کلی چت کردن باهاشون قرار می ذاره. وقتی می ره سر قرار می بینه چوپان دروغ گو اومده

اس ام اس خنده دار



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

مهناز افشار و مهتاب کرامتی به شهرکتاب فرشته می‌روند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین طرح کتاب‌گردی ا صبح امروز در سراسر کشور آغاز شده است.

مهناز افشار و مهتاب کرامتی با انتشار تصویر واحدی که در آن جمله‌ی «من هم می‌آیم کتاب‌گردی» نوشته شده بود، از حضورشان در شهر کتاب فرشته خبر دادند.

مهتاب کرامتی در این باره نوشت: «من شهر کتاب فرشته خواهم بود، شما کدام کتابفروشی را انتخاب می‌کنید؟» و مهناز افشار نیز نوشت: «امروز شهر کتاب فرشته، با مرور کتاب‌های خوانده شده و کتاب‌هایی که هنوز نخوانده‌ام، حدود ساعت ۷ با در نظر گرفتن ترافیک شهر.»

مهناز افشار

اشکان خطیبی نیز با انتشار متنی مخاطبانش را به شرکت در این طرح فرهنگی دعوت کرد:

«سلام

آخر هفته تون رو با حمله به كتابفروشى ها شروع كنيد!

قرار ما: اولين كتابفروشى سر راه تون!

كتاب بخريم،كتاب بخوانيم،كتاب هديه دهيم .»

طرح «کتاب گردی» طرحی است که برای اولین بار امروز 28 آبان ماه در هفته‌ی کتاب برگزار می‌شود و دوستداران کتاب و چهره‌های مختلف فرهنگی و هنری در کتاب‌فروشی‌های مختلف حضور پیدا می‌نند.
منبع:خبرآنلاین

عکس مهناز افشار



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دفاع گواردیولا از سبک بازی ارین روبن

ه گزارش "ورزش سه"، روبن پیش از وقفه بازی های ملی و در برتری 4-0 بایرن برابر اشتوتگارت، یک گل زد اما چندین فرصت گل را نیز با خودخواهی خراب کرد. فرصت هایی که می توانستند با پاس دادن روبن به لواندوفسکی که در موقعیت بهتری قرار داشت، تبدیل به گل شوند.

ورزشی

پپ گواردیولا در نشست بازی حساس مقابل شالکه و در پاسخ به سوالی در مورد خودخواهی روبن گفت:" روبن خیلی خودخواه است؟ آرین روبن، آرین روبن است و من قصد ندارم سبک بازی او را عوض کنم. البته درماندگی لواندوفسکی در برخی صحنه هایی که روبن به او پاس نمی دهد را درک می کنم ولی معتقدم که روبن با همین شیوه ی بازی، برای ما بسیار مفید واقع شده است و از این دست اتفاقات در فوتبال رخ می دهد. من همیشه از او انتظار دارم مثل همان روزهای اولی که به بایرن آمده بودم بازی کند. به همان خوبی."

گواردیولا در مورد وضعیت مصدومیت فرانک ریبری گفت:" فکر می کنم فرانک از یکی دو هفته دیگر به تمرینات گروهی اضافه شود ولی تضمین نمی کنم که پیش از تعطیلات زمستانی بتواند برای ما بازی کند. او مدت ها مصدوم بوده و نمی خواهم برای بازگشت، هیچ فشاری روی او وجود داشته باشد."

اخبار ورزشی



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

صحبت هاي سرمربي بارسلونا قبل از بازي با رئال مادريد

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک روز تا ال کلاسیکو باقی مانده و فردا ساعت 20.45 در سانتیاگو برنابئو، رئال مادرید و بارسلونا مقابل هم قرار خواهند گرفت. لوئیس انریکه در مورد وضعیت تیم بارسلونا در آستانه این بازی گفت:" همه چیز خوب و مثبت است. نه اینکه چون به ال کلاسیکو نزدیک شده ایم هیجان زده باشیم. این یک مسابقه بسیار ویژه است. صدر جدول هستیم و مصدومانمان هم به این بازی رسیده اند و به همه ی این دلایل، حس خوبی دارم."

بارسلونا

انریکه در مورد وضعیت مسی برای بازی فردا گفت:" از زمانیکه به تمرینات گروهی بازگشته، همه چیز برای او خوب پیش رفته است و شرایط مطلوبی دارد. مصدومیت او برطرف شده ولی واضح است که مسی هنوز از نظر فیزیکی، 100درصد آماده نیست.
او مدت ها از تمرین به دور بوده و این طبیعی است. همینکه مصدومیت او خوب شده و در اختیارش داریم اتفاق مهمی است. با این حال در نهایت خود اوست که تصمیم می گیرد و اگر به من اوکی بدهد، فردا بازی خواهد کرد. راکیتیچ هم بدین گونه. او هم خوب شده ولی باید با مسی و او صحبت کنم و شرایط را به اتفاق بسنجیم."

ترکیب 11 نفره اصلی:" در این مورد تا یک ساعت مانده به شروع بازی چیزی مشخص نیست."

انریکه در مورد اینکه شانس برتری در این مسابقه با کدام تیم است گفت:" بنیتس شانس تیم خودش را بیشتر دانسته و طبعا من هم روی تیم خودم شرط می ببندم. انتظار من از بازیکنانم این است که در سطح همیشگی خودشان بازی کنند.
به شخصه حس مثبتی دارم و در آستانه این بازی مثل یک کوه یخ هستم. البته باید توجه داشت که در اسپانیا برخی مواقع روی قدرت تیم ها و اهمیت برخی مسابقات، بسیار اغراق می شود. قصد دفاع یا انتقاد از تیم رقیب را ندارم ولی باید قبول کرد که همینگونه است. این مسابقه، جذاب و مهم است ولی نمی تواند تعیین کننده باشد. این جذاب ترین بازی برای یک هوادار بارسلوناست ولی ما سال گذشته در برنابئو بازی را باختیم اما در نوکمپ رئال را شکست داده و در نهایت قهرمان شدیم.
نقش تعیین کنندگی ال کلاسیکو در قهرمانی، به تاریخ برگزاری آن نیز بستگی دارد به همین دلیل است که می گویم نتیجه پایانی این بازی، در قهرمان شدن یکی از دو تیم بی تاثیر است."

انریکه در مورد مثلث مسی، سوارزو نیمار گفت:" همیشه از این سه و همه ی بازیکنانم انتظار دارم خودشان باشند و بهترین بازی را ارائه دهند. هیچوقت انتظار ندارم چیزی بیش یا کمتر از آنچه که هستند باشند."

باشگاه بارسلونا



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

صحبت های سرمربی رئال مادرید قبل از بازی با بارسلونا

ه گزارش "ورزش سه"، بنیتس در مورد استراتژی تیمش در مقابل بارسلونا، نوید یک بازی هجومی از رئال مادرید را داد. سرمربی رئال در مورد آخرین وضعیت کریم بنزما گفت:" کریم وارد لیست 18 نفره ی این بازی خواهد شد. او امروز به خوبی تمرین کرد و فردا در مورد اینکه ار ابتدا بازی کند یا خیر، تصمیم گیری خواهم کرد."

رئال مادرید


بنیتس در مورد اولین ال کلاسیکوی خود گفت:" بله این اولین ال کلاسیکوی من با تیم اول باشگاه است اما زمانی که مربی تیم های پایه بودم، بارها با بارسلونا روبرو شده ام. وضعیت تیم خوب است و همه ما هیجان و انگیزه بالایی برای این مسابقه داریم. می دانم که اهمیت این بازی چقدر بالاست و سه امتیاز آن تا چه اندازه مهم است."

بنیتس در مورد دشوار بودن هفته ی منتهی به ال کلاسیکو گفت:" هفته ای که گذشت، بخاطر حوادث تروریستی در نقاط مختلف دنیا، هفته ی سختی بود . از دیدگاه فوتبالی هم چون پس از شکست مقابل سویا به این بازی رسیده بودیم، برای ما ساده سپری نشد.
مصدومانی داشتیم؛ ضمن اینکه پس از اولین باخت فصلمان، بازیکنان باید از لحاظ ذهنی نیز ریکاوری می شدند. با این حال خوشحالم که برای دومین بار در این فصل توانستم تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشم که اتفاق مثبتی بود."

بنیتس در مورد نظرش در مورد بازی دادن به کاسمیرو یا خامس گفت:" گفتم که خوشبختانه تیم کاملی در اختیار دارم و همه برای بازی فردا در دسترس هستند. با دید مثبت به آینده این تیم نگاه می کنم. رئال قابلیت بهتر شدن را دارد و اگر زمان داشته باشیم و مصدومیت ها دست از سر ما بردارند، سطح رقابت درون تیمی از این هم بالاتر خواهد رفت. الان نمی توانم ترکیب موردنظرم را به شما بگویم و باید تا فردا صبر کرد. در مجموع به این تیم کاملا خوشبینم."

بنیتس در مورد راه پیروز شدن بر بارسلونا گفت:" بستگی به این دارد که با چه تیمی مقابل بارسلونا قرار می گیرید. اگر تیم تحت هدایتتان اکسترامادورا باشد، باید شیوه متفاوتی انتخاب کنید اما با رئال مادرید و این همه ستاره، راه پیروز شدن بر بارسلونا، حمله کردن و گل زدن به این تیم است. با یک بازی هجومی، شانس برتری بر بارسلونا به مراتب افزایش خواهد یافت. ما شانس اول برد در این مسابقه هستیم."

باشگاه رئال مادرید



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تمرين پرسپوليس قبل از بازي فردا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی فردای این تیم مقابل استقلال اهواز امروز از ساعت 16 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:‌

* مطابق روز گذشته هیچ هوادار و یا خبرنگاری حق حضور در محل تمرین پرسپولیس را نداشت.

پرسپولیس


* پیش از شروع تمرین، برانکو بابت نتایج تیم ملی به ملی‌پوشان این تیم تبریک گفت.

* احمد نوراللهی بعد از دیدن مهدی طارمی عکسی به یادگار با دوست صمیمی خود گرفت.

* بازیکنان پرسپولیس برای ملی‌پوشان این تیم به افتخار دو پیروزی، دست زدند.

* بازیکنان با حضور در زمین چمن و انجام حرکات کششی و نرمشی، بدنهای خود را گرم کرده و آماده تمرین شدند.

* بازیکنان تیم پر سپولیس امروز با لباس‌های مشکی‌رنگ در تمرین حاضر شدند، این در حالی است که 3 دروازه‌بان این تیم لباس قرمز به تن داشتند.

* دروازه‌بانان پرسپولیس از ابتدای تمرین زیرنظر مربیان تخصصی خود به تمرین پرداختند.

* جری بنگستون مهاجم هندوراسی پرسپولیس که بامداد امروز به کشورمان بازگشته بود در تمرین عصر همراه سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

* ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بانان پرسپولیس دقایقی با سوشا مکانی به صورت اختصاصی تمرین کرد.

* سانتر از جناحین و انجام فوتبال تک‌ضرب بخشی از تمرینات امروز بازیکنان پرسپولیس بود.

* کریم باقری و مصطفی قنبرپور که در تمرین دیروز سرخپوشان غایب بودند، در تمرین امروز شرکت کردند.

* بازیکن تستی که چند روزی است در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کند، امروز هم همراه سرخپوشان به تمرین پرداخت.

* مرور کارهای تاکتیکی و تمرینات گلزنی بخشی از تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس بود.

* برانکو به بازیکنان تیمش تأکید زیادی داشت تا نکات فنی مدنظر او را در زمین پیاده کنند.

* بازیکنان پرسپولیس امروز با شادابی خاصی تمرین می‌کردند.

* بعد از پایان تمرین، بازیکنان پرسپولیس برای برپایی اردوی آمادگی راهی هتل خواهند شد.

 تیم فوتبال پرسپولیس فردا از ساعت 16 و 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال اهواز خواهد بود.
منبع:فارس

باشگاه پرسپولیس



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

پیروزی استقلال مقابل فولاد

شرح گل ها:

صفر ـ 1(استقلال): حرکت ترکیبی آبی‌پوشان در یک ضدحمله، شاگردان مظلومی را به گل رساند. پاس عمقی و بلند چشمی به برازی رسید و او با یک بغل پای توپ را به قلب دفاع فولاد فرستاد که حضور به موقع و ضربه جابر انصاری باز هم برای استقلال کارساز شد و اولین گل در دقیقه 57 بازی به دست آمد.
صفر  ـ 2 (استقلال): ضدحمله فولادی‌ها و ارسال توپ به میدان میدان آنها را در موقعیت خوبی قرار داده بود که دخالت روزبه چشمی و تنه او به انصاری با پاس عمقی وی توپ را به پروپجیچ رساند تا او با یک ضربه محکم کار را تمام کند.

استقلال

شرح بازی:

در حالی که دراگان اسکوچیچ در اواخر بازی بسیار از داوری بازی شاکی بود، شاگردان پرویز مظلومی همدیگر را در آغوش گرفته بودند و هفتمین پیروزی خود در لیگ‌برتر را جشن گرفتند. این اتفاقی است که بارها و بارها در این فصل در استقلال اتفاق افتاده و در حالی که این تیم فاصله زیادی با شکست یا تساوی نداشته، با یک بازی فرصت‌طلبانه موفق شده پیروزی را از آن خود کند. اگر کسی نیمه اول بازی استقلال ـ فولاد را دیده باشد شاید باور نکند که استقلال این بازی را با نتیجه 2 بر صفر در نیمه دوم از حریفش برده است. شاگردان مظلومی باز هم مثل بازی‌های گذشته از تک موقعیت‌های خود استفاده کردند و موفق شدن با دو گل جابر انصاری و پروپجیچ 3 امتیاز حیاتی را از حریفشان بگیرند و استقلال‌خوزستان را از صدرجدول به زیر بکشند حالا آبی‌ها خودشان را آماده می‌کنند برای بازی سرنوشت‌ساز با سایپا، بازی‌ای که جدال دو تیم مدعی در جدول رده‌بندی محسوب می‌شود.

اتفاق ویژه:
اعتراض ادامه دار دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد روی گل دوم استقلال منجر به اخراج او از کنار زمین شد.

بهترین بازیکن:
یعقوب کریمی و روزبه چشمی دو بازیکن جوان استقلال موثر و با اعتماد به نفس بازی کردند و نقش زیادی در پیروزی امروز مقابل فولاد در اهواز داشتند. در بین بازیکنان پراشتباه فولاد هم چاگو از همه بهتر بود ولی تلاش یک تنه او فایده‌ای برای تیمش نداشت.

باشگاه استقلال



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

معرفی و سخنان امام حسن مجتبی (ع)

معرفی و سخنان امام حسن مجتبی (ع)

امام حسن (ع)

دوره های زندگی امام حسن علیه السلام

امام حسن مجتبی علیه السلام در شب نیمه رمضان سال سوم هجری در مدینه چشم به جهان گشود و حدود هفت سال از دوران زندگی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم را درک کرد و پس از آن حضرت حدود سی سال با پدر بزرگوارشان علی بن ابی طالب علیه السلام ملازمت داشت. بعد از شهادت امیرالمؤمنان علیه السلام به مدت ده سال عهده دار مقام امامت بودند و در ۲۸ صفر سال پنجاه هجری در سن ۴۷ سالگی به دستور معاویه بن ابی سفیان و به دست جعده دختر اَشْعَثِ بنِ قِیس مسموم شد و بر اثر همان زهر به شهادت رسید.

چگونگی شهادت امام حسن علیه السلام

حکومت اموی پس از تحمیل صلح بر امام حسن علیه السلام گرچه به بسیاری از اهداف خود رسیده بود، ولی هم چنان وجود امام حسن علیه السلام مانع از به اجرا درآوردن برخی از نیّات پلید آنان بود. از جمله اهدافی که معاویه دنبال می کرد تعیین جانشین برای خود بود. وی از اجرای این تصمیم که برخلاف مفاد صلح نامه او با امام حسن علیه السلام بود وحشت داشت و می دانست که اگر در زمان حیات آن حضرت به چنین کاری دست بزند، بدون شک با مخالفت شدید حسن بن علی علیه السلام روبه رو خواهد شد. بر این اساس تصمیم گرفت از هر راه ممکن امام علیه السلام را به شهادت برساند. پس از بررسی های زیاد جعده همسر امام حسن علیه السلام را مناسب ترین فرد برای تحقق بخشیدن به این هدف پلید دید. آن گاه به صورت محرمانه و با ارسال صدهزار درهم به جعده، به او قول داد که اگر امام حسن علیه السلام را به شهادت برساند او را به همسری یزید درخواهد آورد. بدین وسیله جعده آن حضرت را با ریختن زهر در آب آشامیدنی مسموم کرد و طولی نکشید بر اثر آن، امام حسن علیه السلام به شهادت رسید.

وصیت امام حسن علیه السلام

چون امام حسن علیه السلام را مسموم کردند و حال او دگرگون شد برادرشان امام حسین علیه السلام به بالین آن حضرت حاضر شدند. وقتی جویای احوال او گشتند امام حسن علیه السلام فرمودند: «خود را در اوّلین روز از روزهای آخرت و آخرین روز از روزهای دنیا می بینم». در ادامه، این گونه وصیت فرمودند: «گواهی می دهم به وحدانیت خدا و این که برای او شریکی نیست و تنها او سزاوار پرستش است. هرکه اطاعت او را در پیش گیرد رستگار می شود و هرکه نافرمانی اش کند گم راه می گردد و کسی که از گناهان و تقصیراتش به نزد او توبه کند هدایت می شود. ای حسین،جنازه مرا در کنار جدم رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم دفن کن به شرط آن که کسی مانع این کار نباشد. اگر تو را از این کار باز داشتند مبادا بر آن پافشاری کنی؛ چون راضی نیستم به خاطر این کار قطره ای خون به زمین ریخته شود».

اشعار امام حسین علیه السلام در سوگ برادر

وقتی از دفن جنازه امام حسن علیه السلام در کنار مرقد جد بزرگوارش پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم جلوگیری کردند، امام حسین علیه السلام دستور دادند جنازه را به بقیع منتقل کردند و آن را در کنار قبر جده اش فاطمه بنت اسد در خاک نهادند. طبق روایت ابن شهر آشوب وقتی امام حسین علیه السلام از دفن جنازه برادر فارغ شد اشعاری به این مضمون در سوگ برادر بر زبان جاری فرمودند: «حالا که بدن مطهّر تو را با دست خود کفن کرده، در قبر گذاشتم از این بعد چگونه می توانم شاد باشم و خود را آراسته سازم یا از زینت ها و امکانات دنیا بهره گیرم؟ من از این به بعد همواره در سوگ تو اشک خواهم ریخت و اندوهم در فراق تو طولانی خواهد شد. غارت زده کسی نیست که مالش را به غارتت برده اند؛ بلکه غارت زده کسی است که مصیبت مرگ برادر را دیده باشد».

فضیلت و آثار گریه بر مصیبت امام حسن علیه السلام

ابن عباس روایت می کند که رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم فرمودند: «آن گاه که فرزندم حسن مجتبی را با زهر شهید کنند تمام ساکنان آسمان وزمین بر او سوگوار می شوند. بدانید سوگواری و گریه بر مصیبت های فرزندم حسن بسیار فضیلت دارد. هرکس در مصیبت او گریه کند چشمان او در روزی که همه دیده ها نابینا خواهند بود روشن و بینا خواهد شد و دل او در روزی که تمام دل ها اندوهناک خواهند بود از غبار اندوه پاک خواهد شد و هرکس که مرقد او را در بقیع زیارت کند، قدم های او در پل صراط، در روزی که قدم ها بر آن لرزان شوند، از لغزش در امان خواهد ماند».

وصایای آموزنده امام حسن علیه السلام به جُناده

جُنادَةِ بن اَبی اُمَیه پس از مسموم شدن امام حسن علیه السلام به حضور آن حضرت رسید. پس از احوال پرسی، به امام علیه السلام عرض کرد: ای فرزند رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم مرا موعظه کن. امام حسن مجتبی علیه السلام مطالب بسیار مهمّی بیان کردند و از جمله فرمودند: «ای جُناده خود را برای سفری که در پیش داری پیش از فرا رسیدن اجل مهیا کن. بدان تو همواره دنیا را طلب می کنی و مرگ هم تو را طلب می کند. اندوه روزی را که هنوز نرسیده است بر روزی که در آن هستی بار مکن… بدان در مال حلال دنیا حساب و در حرام آن کیفر و عقاب و در اموال شبهه ناک عتاب هست… برای دنیای خود به گونه ای تلاش کن که گویی همیشه در آن باقی خواهی ماند و برای آخرت به گونه ای کار کن که گویی همین فردا خواهی مُرد. اگر طالب عزّت بی عِدّه وعُدّه و هیبت بی مُلک و سلطنت هستی از خواری و ذلّت گناه و نافرمانی خدا پرهیز کن و به اطاعت از فرمان او خود را ملزم ساز».

آخرین گریه امام حسن علیه السلام

نقل شده است چون زهر در بدن مبارک امام حسن علیه السلام اثر کرد و حالت احتضار بدو دست داد، ناگهان اشک از چشمان آن حضرت سرازیر شد. حاضران عرض کردند: «ای فرزند رسول خدا، آیا شما نیز با این مقام و منزلت و قرابتی که با پیامبر خدا صلی الله علیه و آله وسلم دارید و با این همه عبادات و اطاعات در این لحظات گریه می کنید؟ حضرت فرمودند: «من برای دو چیز گریه می کنم: اوّل برای هیبت و وحشت روز قیامت که بسیار سخت است، دوّم به سبب فراق و دوری از دوستان که این نیز کار مشکلی است».

فضائل و مکارم امام حسن علیه السلام
امام حسن علیه السلام عقل مجسم

رسول اکرم صلی الله علیه و آله وسلم به مناسبت های مختلف در توصیف امام حسن مجتبی علیه السلام سخن گفته اند؛ از جمله فرمودند: «اگر قرار بود عقل به صورت یک انسان تجسم پیدا کند به صورت امام حسن علیه السلام ظاهر می شد».

امام حسن علیه السلام ، شبیه پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم

روزی رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم خطاب به امام حسن مجتبی علیه السلام فرمودند: «اَشْبَهْتَ خَلْقی و خُلْقی؛ تو به لحاظ صورت و سیرت به من می مانی.

بردباری امام حسن علیه السلام

از صفات برجسته و معروف امام حسن علیه السلام حلم و بردباری بود. به گونه ای که «الحِلْمُ الحَسَنِیَّة» در فرهنگ اسلامی ضرب المثل شده است. بردباری و سعه صدر آن حضرت به اندازه ای بوده است که سرسخت ترین دشمنان او نیز به این صفت همواره اعتراف داشتند. نقل می کنند وقتی جنازه امام حسن علیه السلام را پس از ممانعت عده ای از دفن آن درکنار مرقد رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم ، به طرف بقیع حمل می کردند، ناگهان امام حسین علیه السلام متوجّه شدند که مروان یکی از سرسخت ترین دشمنان برادر بزرگوارش امام حسن علیه السلام یک طرف تابوت را به دوش گرفته است. امام حسین علیه السلام از این کار او متعجب شدند و سپس از وی پرسیدند: «شما که تا برادرم زنده بود همواره مایه اندوه او بودید. چه شده که اکنون در تشیع جنازه اش شرکت کرده اید؟» مروان گفت: «آری این کارها را در حق کسی انجام دادم که حلم و خویشتن داری او با کوه ها برابری داشت».

عبادت امام حسن علیه السلام

امام صادق علیه السلام می فرمایند: «حسن بن علی علیه السلام عابدترین مردم زمان خود بودند. آن گاه که به نماز می ایستادند اعضای بدنش از شدّت خضوع در برابر عظمت پروردگار عالم به لرزه در می آمد و رنگ مبارکش دگرگون می شد». از امام باقر علیه السلام روایت شده است که امام حسن علیه السلام حدود بیست بار از مدینه به قصد زیارت خدا پیاده رفت و می فرمود از خدا شرم دارم که غیر پیاده به دیدارش بروم.

زهد امام حسن علیه السلام

نویسندگان تراجم به اتفاق گفته اند: حسن بن علی علیه السلام پس از جدّ بزرگوارش پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم و پدر گرامی اش علی بن ابیطالب علیه السلام از همه مردم زاهدتر بودند. شخصی به نام مُدْرِک بن زیاد می گوید: روزی در یکی از باغ های ابن عباس بودیم. غذای مناسبی آوردند. امام حسن علیه السلام دستور دادند که کارگران و خدمت گزاران را جمع کنند و آن غذای خوب را به آنها بدهند. مُدرِک می گوید: خود امام حسن علیه السلام لب به آن غذا نزدند و خود مشغول خوردن نان با قدری نمک شدند. وقتی به آن حضرت گفته شد شما خود چرا از آن غذای خوب میل نمی کنید، در جواب فرمودند: «اِنّ ذاک الطَّعام احبُّ عندی؛ این خوراک را بیشتر دوست دارم».

گذشت امام حسن علیه السلام

روزی امام حسن مجتبی علیه السلام از راهی عبور می کردند. مردی از اهل شام با آن حضرت روبرو شد و بدون مقدمه شروع به ناسزا گفتن نسبت به امام علیه السلام کرد. حضرت امام حسن علیه السلام هیچ عکس العملی نشان نداد. وقتی آن مرد از ناسزا گفتن باز ایستاد، امام علیه السلام به او نزدیک تر شده، با تبسم به او سلام کردند. آن گاه فرمودند: «اگر اجازه بدهید حاضرم به شما کمک کنم. اگر چیزی لازم داری آن را برایت فراهم کنم یا اگر راه را گم کرده ای آن را به تو نشان دهم و اگر گرسنه ای ترا سیر کنم. اگر فقیری بی نیازت سازم. به هرحال اگر حاجتمندی حاضرم در برآوردن حاجت تو بکوشم». چون مرد شامی این رفتار را از امام حسن علیه السلام دید، ناگهان به گریه افتاد و گفت: «اَشْهَدُ انَّکَ خَلِیفُة اللّهِ فی ارضِهِ؛ گواهی می دهم که تو خلیفه خدا در روی زمین هستی».

احسان امام حسن علیه السلام

مردی خدمت امام حسن علیه السلام آمد و عرض کرد ای فرزند امیرالمؤمنین علیه السلام به حقِ آن خدایی که نعمت بسیار بر شما کرامت فرموده است تو را قسم می دهم که به فریاد من برسی و مرا از دشمنی که حرمت پیران را نگه نمی دارد و به کودکان و نوجوانان رحم نمی کند، نجات دهی. امام علیه السلام پرسید دشمن تو کیست تا از او دادخواهی کنم. آن مرد گفت: فقر است. امام علیه السلام به خادم خود دستور داد: «هرچه ثروت در نزد تو هست به او بده». او پنج هزار درهم حاضر کرد و به او داد. امام علیه السلام رو به مرد فقیر کرد و گفت: «تو را به خداوند متعال قسم می دهم که هروقت این دشمن بر تو رو آورد شکایتش را نزد من بیاور تا از تو دفع شر کنم».

اشعار
باغ دل تو

جان تو به جرم ناب نوشیدن سوخت     از جامه آفتاب پوشیدن سوخت
باغ دل «او» سوخت گر از بی آبی     باغ دل «تو» ز آب نوشیدن سوخت

قیصر امین پور
نسوخت

هرگز دلی ز غم، چو دل مجتبی نسوخت     ور سوخت ز اجنبی، دگر از آشنا نسوخت
هر گلشنی که سوخت ز باد سموم سوخت     از باد نوبهار و نسیم صبا نسوخت
چندان دلش از سرزنش دوستان گداخت     کز دشمنان و زهر بدو ناسزا نسوخت
آن دم که سوخت حاصل دوران ز سوز زهر     در حیرتم که خرمن گردون چرا نسوخت
تا شد روانِ عالم امکان ز تن روان     جنبنده ای نماند کزین ماجرا نسوخت

سخنانی کوتاه از امام حسن علیه السلام
اهمیّت سلام

قال الحَسَنُ علیه السلام : مَنْ بَدَءِ بِالکلامِ قَبْلَ السَّلامِ فَلا تُجیبُوهُ؛

کسی که پیش از سلام کردن شروع به سخن گفتن کرد جواب او را ندهید.

نتیجه کنترل زبان

قالَ الحَسَن علیه السلام : الصَّمْتُ سَتْرُ العَیِّ وَ زَیْنُ العِرْضِ وَ فاعِلُهُ فی راحَةٍ وَ جَلیِسُهُ آمِنٌ؛

امام حسن مجتبی علیه السلام فرمودند: خاموشی پوشش عیب ها و مایه حفظ آبروست. هر که از این صفت برخوردار باشد همواره در آسایش است و همدم و هم نشین او نیز در امنیّت به سر می برد.

خیر و سعادت کامل

قالَ الحَسَن علیه السلام : الخَیْرُ الّذی لا شَرَّ فِیهِ الشُکرُ مَعَ النِّعْمَةِ و الصَّبْرُ عَلی النّازِلَة؛

خیری که هیچ بدی در آن نیست عبارت است از شکر در مقابل نعمت ها و صبر در برابر حوادث و رخدادهای ناگوار.

نشانه کمال عقل

قالَ الحَسَنُ علیه السلام : رأسُ العَقْلِ مُعاشَرَةُ النّاسِ بالحَمیِلِ؛

معاشرت نیکوداشتن با مردم نشانه کمال عقل انسان است.

تعریف فرومایگی

شخصی از امام حسن علیه السلام سؤال کرد: پستی و فرمایگی چیست؟ آن حضرت فرمودند: «النَّظرُ فی الیَسیرِ وَ مَنْعُ الحَقیرِ. خرده بینی و اهمیّت دادن بیش از حدّ دادن به امور کوچک و مضایقه کردن از اعطای چیزهای بی ارزش».

ترک مستحب برای واجب

قال الحَسنُ علیه السلام :… اِذا ضَرّتِ النَّوافِلُ بالفَریضَةِ فَارفَضُوها؛

هنگامی که عبادت های مستحب به اعمال و عبادت های واجب آسیب رساند آنها را ترک کنید.

اهمیّت توجّه به امور معنوی

قالَ الحَسَنُ علیه السلام : عَجِبْتُ لِمَنْ یَتَفکَّرُ فی مأکُولِهِ کَیفَ لا یَتَفَکَّرُ فی مَعْقُولِهِ فَیُجنِّبُ بَطْنَهُ ما یُؤذِیْهِ وَ یُودِعُ صَدْرَهُ ما یُرْدِیْهِ؛

تعجب می کنم از کسانی که در غذای جسم خود فکر می کنند ولی در امور معنوی و غذای روح خویش اندیشه نمی کنند؛ شکم خود را از طعام مضرّ حفظ می کنند ولی از افکار پلیدی که روان را می آلاید پرهیز نمی کنند.

توصیه درباره وصلت

شخصی به امام حسن علیه السلام عرض کرد: دختری دارم که به سنّ ازدواج رسیده است. با چه کسی وصلت کنیم؟ امام حسن علیه السلام فرمودند: «زَوِّجْها مِمَّنْ یَتَّقی اللّه عزّ و جلَّ فَاِنْ اَحَبَّها اَکْرَمَها و اِنْ اَبْغَضَها لَمْ یَظْلِمْها؛

او را به ازدواج کسی درآور که با تقوا و پرهیزگار باشد چرا که فرد باقتوا اگر او را دوست بدارد احترامش می کند و اگر او را دوست هم نداشته باشد به وی ستم نمی کند».

بیناترین و شنواترین مردم

قال الحسن علیه السلام : اِنَّ أَبْصَرَ الاَبْصار ما نَفَذَ فِی الخَیْرِ مَذْهَبُهُ وَ اَسْمَعَ الاَسْماَعَ ما وَعی التّذکیرَ وَ انْتَفَعَ بِهِ، أَسْلَمُ القُلُوب ما طَهُرَ مِنَ الشُّبَهاتِ؛

بیناترین دیده ها آن است که خیربین باشد و شنواترین گوش ها آن است که پذیرای پند و اندرزها باشد و از آن سود ببرد و قلب سلیم قلبی است که از شبهات پاکیزه باشد.

معنی مجد و عظمت

سُئِلَ الْحَسَنُ علیه السلام : فَما المَجْدُ؟ قالَ اَنْ تُعْطِیَ فِی الغُرْمِ وَ اَنْ تَعْفُو عَنِ الْجُرْمِ؛

از امام حسن علیه السلام سؤال شد: عظمت و بزرگی در چیست؟ آن حضرت فرمودند: عبارتست از بخشش مال به هنگام نیاز و گذشتن از خطا.

سیاست از دیدگاه امام حسن علیه السلام

شخصی از امام حسن علیه السلام معنای سیاست را پرسید. آن حضرت فرمودند: «سیاست آن است که حقوق خدا و حقوق بندگان زنده و بنده های درگذشته خدا را رعایت کنی». آن گاه برای توضیح بیشتر فرمودند: «حقوق خدا آن است که آن چه را خدا از انجام واجبات و ترک محرمات تکلیف کرده به طور کامل رعایت کنی. حقوق بندگان زنده آن است که وظایف خود را نسبت به برادران دینی انجام دهی. در خدمت گزاری برادر دینی درنگ ننمایی و نسبت به رهبر جامعه اسلامی تا زمانی که نسبت به مردم اخلاص دارد اخلاص داشته باشی و هر وقت از راه راست منحرف شد، اعتراض کنی. حقوق بندگان در گذشته یاد کردن نیکی ها و چشم پوشیدن از بدی های آنهاست».

معرفی و سخنان امام حسن مجتبی (ع)



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

اس ام اس عشقولانه

درد این است دیگر آن شوق که می‌ باید، نیست دیگر آن عشق که میرقصاند ، رفتو نمی‌ یابم دیگر آن ،ساده خدائی‌ که بود
درد این است:نیست ، رفت ، بود ،هست

اس ام اس عاشقانه

 
سالهاست که کوهستان دلم به حرمت ردپاهایت به برفها اجازه آب شدن نمی دهد .

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

تو هوایی که برای یک نفس
خودمو از تو جدا نمیکنم
تو برای من خود غرورمی
من غرورمو رها نمیکنم

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

من شمع جان گدازم ، تو صبح جان فزایی / سوزم گرت نبینم ، میرم چو رخ نمایی
نزدیک این چنینم ، دور آن چنان که گفتم / نه تاب وصل دارم ، نه طاقت جدایی

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

تو پشیمون شدی و من ، دیگه صندوقچه ی دردم / سخته اما باورش کن ، من دیگه برنمیگردم

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

ستاره در هوا می بینم امشب / زمین در زیر پا می بینم امشب
خدایا مرگ ده تا جان سپارم / که یار خود جدا می بینم امشب

اس ام اس عاشقانه



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بیوگرافی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل (زاده سال ۱۳۵۹ در اصفهان) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. وی دانشجوی انصرافی رشته گرافیک دانشگاه آزاد، واحد تهران مرکز است. مهدی پاکدل برادر کوچکتر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی است. او علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم بنام «در انعکاس کوچه‌های خیس» منتشر کرده است.

بیوگرافی

ازدواج

وی در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی (بازیگر سینما و تلویزیون) ازدواج کرد.[۲]
تئاتر

    جنبش انفیه در کلکته (سیروس شاملو، ۱۳۷۶)
    ریچارد سوم (داوود رشیدی، ۱۳۷۸)
    سیاها (حامد محمد طاهری، ۱۳۷۸)
    بعد از مگریت (مریم مجد، ۱۳۷۹)
    دیر راهبان (فرهاد مهندس پور، ۱۳۸۰)
    پای دیوار بزرگ شهر (حسن معجونی، ۱۳۸۱)
    قهوه تلخ (شبنم طلوعی، ۱۳۸۲)
    روی زمین (افروز فروزند، ۱۳۸۲)
    بی شیر و شکر (مهرداد ضیایی و حمید امجد، ۱۳۸۳)
    همسایه آقا (حسین کیانی، ۱۳۸۵)
    می خوام بخوابم (رضا گوران، ۱۳۸۶)
    یرما (رضا گوران، ۱۳۸۶)
    ماچیسمو (محمد یعقوبی، ۱۳۸۷)
    خشکسالی و دروغ (محمد یعقوبی، ۱۳۸۸)
    اهل قبور (حسین کیانی، ۱۳۸۸)
    داستان یک پلکان (رضا گوران، ۱۳۸۸)
    نوشتن در تاریکی (محمد یعقوبی، ۱۳۸۹)
    حضرت والا (حسین پاکدل، ۱۳۸۹)
    برهان (محمد یعقوبی، ۱۳۹۱)
    امر ملوکانه(حسین پاکدل، 1394)

فیلم‌های سینمایی

    آبی (حمید لبخنده، ۱۳۷۸)
    ماجراهای اینترنتی (حسین قناعت، ۱۳۸۲)
    ماهی‌ها عاشق می‌شوند (علی رفیعی، ۱۳۸۳)
    شبانه (امید بنکدار و کیوان علیمحمدی، ۱۳۸۴)
    مصائب دوشیزه (مسعود اطیابی، ۱۳۸۵)
    مخمصه (محمدعلی سجادی، ۱۳۸۵)
    دایره زنگی (پریسا بخت‌آور، ۱۳۸۶)
    بدون اجازه (مرتضی احمدی هرندی، ۱۳۸۹)
    نفوذی
    آزاد راه (۱۳۸۹)
    محمد رسول‌الله (فیلم) (۱۳۹۳)

بیوگرافی بازیگران



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

60 ثانیه خنده برابر 40 بار ‏تنفس عمیق

خنده علاوه بر اینکه باعث کاهش هورمون‌های استرس‌زا و بهبود عملکرد قلب می‌شود به افراد کمک می‌کند تا در تصمیم‌گیری بهتر عمل کنند.
کسانی که نمی‌خندند، درد بیشتری تحمل می‌کنند. اندورفین‌ها یا مسکن‌های طبیعی بدن، موادی هستند که از غدد مخاطی و غده هیپوتالاموس ترشح می‌شوند و اثر اصلی آنها تسکین درد است.

u;s okni nhv

بعضی خوراکی‌ها، ورزش و خنده عامل اصلی ترشح این مواد در بدن هستند.

 

محمود هندی پور روان شناس، مدرس و مشاور ‏خانواده می گوید:

«اغلب افراد گمان می کنند برای خندیدن به شنیدن لطیفه یا دلیل خاصی نیاز دارند، اما این در حالی ‏است که اگر رویکردی علمی به خنده داشته باشیم، هیچ دلیل خاصی برای خندیدن نیاز نیست‎.‎

 

مغز تفاوت میان خنده مصنوعی و طبیعی را تشخیص نمی دهد و تمام اتفاقاتی که در زمان خندیدن ‏طبیعی رخ می دهد، در خندیدن های مصنوعی نیز صورت می پذیرد و فقط کافی است به یک نیشخند بسنده نکنیم‎.‎

 

خنده، زبانی جهانی است. در تمام دنیا افراد از طریق خنده با یکدیگر ارتباط برقرار ‏می کنند‎.‎

 

در هیچ گونه ای از حیوانات مانند مدل خنده انسان ها مشاهده نشده است. برخی افراد به اشتباه تصور ‏می کنند شامپانزده ها نیز از قدرت خندیدن بهره مند هستند، اما این گونه نیست، به طوریکه شامپانزده گاهی دهانش ‏را باز می کنند و صداهایی را از خودش بروز می دهد که به هیچ وقت خندیدن به شمار نمی رود.
خندیدن موجب ترشح اندورفین و انکفالین در بدن می شود که این دو هورمون به عنوان ‏هورمون های سرخوش کننده نامیده می شوند

خندیدن هدیه خدا به ‏انسان ها است‎.‎

خندیدن سیستم دفاعی بدن را تقویت می کند و افراد را در مقابل بسیاری ‏از بیماری ها ایمن می کند، به عبارت دیگر از دیدگاه علمی، خنده باعث ترشح بیشتر اندورفین یا همان مسکن طبیعی ‏بدن می شود‎.‎

 

خندیدن موجب ترشح اندورفین و انکفالین در بدن می شود که این دو هورمون به عنوان ‏هورمون های سرخوش کننده نامیده می شوند، زیرا با آزاد شدن آن ها در بدن نوعی حالت سرخوشی به انسان دست ‏می دهد.

 

همچنین موقعی که فرد به طور عمیق می خندد باعث می شود بدن قند بیشتری بسوزاند و بر روی چربی های ‏مضربدن نیز تاثیر می گذارد‎.‎

 

محققان، خندیدن را به طوفان مغزی تشبیه می کنند و اعتقادشان بر ‏این است که خنده همانند یک شوک عصبی برای دستگاه اعصاب و روان بسیار مفید بوده و منجر به افزایش گردش ‏خون به خصوص در اندام های گوارشی و غدد لنفاوی می شود‎.‎

 

بسیاری از خلقیات انسان با هورمون ها در ارتباط است، به طوریکه با افزایش ‏‏اندروفین در بدن قسمت های حسی فعال تر شده و حس مهربانی و عطوفت و همچنین احساس گذشت در افراد ‏افزایش می یابد‎.‎

 

خندیدن بر روی بیماری هایی از جمله قلب و عروق، بیماری های تنفسی، زخم معده و روده، بیماری های ‏گوارشی، آلرژی، سرطان، بیماری های پوستی و روحی- روانی تاثیر مستقیم دارد. همچنین خندیدن از بروز حملات ‏قلبی نیز جلوگیری می کند.‏

 

بسیاری از افراد از خنده به عنوان نوعی روش درمانی یاد می کنند و اگر هم نتوان آن را نوعی درمان ‏به شمار آورد، قطعا در پیشگیری از بسیاری از بیماری ها نقش موثری دارد‎.‎

 

کودکان در سنین پایین به راحتی و با یک اتفاق کوچک شروع به خندیدن می کنند. به طوریکه تخمین زده ‏شده کودکان در طول شبانه روز 300 تا 400 بار می خندند، اما زمانی که افراد به سن بزرگسالی می رسند، از میزان ‏خندیدن آنها کاسته می شود و به حدود 15 تا 18 بار در شبانه روز کاهش می یابد‎.‎

 

موقع خندیدن 400 عضله بدن از جمله عضله پیشانی، عضله های چشمی، عضلات چین دهنده ‏ابرو، لب، شکم و شانه به جنبش در می آیند.

 

همچنین در هنگام خندیدن غدد اشکی و دهان، حلق و ریه نیز فعال ‏می شوند‎.‎

 

طبق تحقیقات انجام شده توسط روان شناسان، یک دقیقه خنده معادل 40 بار ‏تنفس عمیق است. تنفس عمیق اکسیژن بیشتری به مغز و ریه ها می رساند و هوای کهنه را از ریه ها خارج ‏می سازد‎.»

 

دکتر رامین امیر‌ساسان، دانشیار فیزیولوژی و تغذیه دانشگاه تبریز که مربی تغذیه و ریکاوری تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی بوده است به خاطره مسابقات کشتی اشاره کرد و گفت:

 

«تیم ملی کشتی ژاپن 11 سال است در رشته بانوان قهرمان جهان می‌شود. مربی این تیم در میان مسابقات، اعضای تیم را یکجا جمع می‌کند و با هم شروع به خندیدن می‌کنند. آنها 10 دقیقه به زور هم که شده می‌خندند. این تکنیک باعث رفع خستگی و ریکاوری روحی و جسمی می‌شود.»

 

روانشناسان بیشتر از متخصصان دیگر روی آثار خنده تحقیق کرده‌اند.
در اکثر موارد خندیدن و لبخند داشتن باعث می‌شود فرد مقابل نیز مثل شما رفتاری بدون اضطراب داشته باشد و راحت‌تر برخورد کند. برخی دیپلمات‌ها و تجار موفق از لبخند و خنده برای به‌دست آوردن چنین واکنشی که ذکر شد، استفاده می‌کنند

دکتر محمدعلی کیهانی‌نژاد، روانشناس با اشاره به اینکه حزن و اندوه کارایی مغز را پایین می‌آورد و استرس‌ها را بیشتر می‌کند گفت:

«خنده علاوه بر اینکه سیستم دفاعی بدن را تقویت می‌کند، در درمان بیماری‌هایی که ریشه روان‌تنی دارند بسیار موثر است.

 

مهم‌ترین کارایی خنده ایجاد سلامت در کل بدن است. خنده‌ای که ناشی از نشاط و روحیه مثبت باشد، اثر بیشتری از خنده ناشی از قلقلک دارد.

 

بیماری‌های سایکوسوماتیک (روان‌تنی)، به آن دسته از بیماری‌ها گفته می‌شود که مسائل و اختلالات روانی یا رفتاری به‌طور ناخواسته در پیدایش، عود و یا نتیجه بیماری موثرند. این بیماری‌ها همراه دلشوره و اضطراب هستند.

 

به‌طور مثال در بسیاری موارد، حملات آسم به‌گونه‌ای است که فرد پس از شنیدن خبری ناگوار و کار کردن در شرایط پر استرس حمله‌ به او دست می‌دهد و احساس خفگی و تنگی نفس می‌کند.

 

معمولا پس از تنش روانی، نشانه‌هایی مانند یخ شدن دست و پا، گزگز کردن آنها، گر گرفتگی، خفگی، ترش شدن دهان و سوزش معده در افراد ایجاد می‌شود.

 

در محیط‌های پر تنش فرد احساس می‌کند که اکسیژن محیط کم شده است و دوست دارد پنجره را باز کند و یا بیرون برود. در حالی‌که اسپاسم عضلات نمی‌گذارد، او راحت نفس بکشد.

 

پس بیشتر بخندید و سعی کنید به شادی‌هایتان فکر کنید. بیشتر ما در گذشته خطاها، اشتباهات و چالش‌های متعددی داشته‌ایم. بهتر است برای امروز و آینده برنامه‌ریزی کنید و بدانید با خنده بهتر و بیشتر می‌توانید پیشرفت کنید و تصمیمات بهتری بگیرید.»

 

دکتر بابک قرائی مقدم، متخصص جراحی مغز و اعصاب نیز گفت:

«خنده بر تصمیم‌گیری بهتر موثر است. انسان از کودکی خنده را سریع‌تر از فعالیت‌های مغزی دیگر یاد می‌گیرد. به مرور زمان هر چه سن کودک بیشتر می‌شود، از تعداد خنده‌های او نیز کم می‌شود.

 

نقطه خاصی در مغز برای خنده وجود ندارد، بلکه خنده باعث تحریک نقاط مختلفی در آن می‌شود. ثابت شده است که خنده باعث ترشح اندورفین در مغز می شود. این ماده برای بدن آرامش بخش است.

 

نواحی پریفورانتال (جلوی پیشانی) مغز در تصمیم‌گیری بسیار موثر است که با خنده تحریک می‌شود.

 

منطقه آمیگدال در مغز جایی است که هنگام ترس تحریک می‌شود. ولی خنده باعث می‌شود اضطراب و نگرانی کاهش یابد.

 

تحقیقات بسیاری نشان می‌دهد که می‌توان از خنده به‌صورت جانبی برای درمان سرطان استفاده کرد.

 

خنده‌درمانی می‌تواند باعث بهبود علائم سرطان شود. خنده یکی از ابزارهای مهم برای برقراری ارتباط است.

 

با خنده فرد در شرایط آرام‌تری قرار دارد. در نتیجه واکنش‌هایی که فرد به محرک‌های بیرونی نشان می‌دهد باعث تکرار عمل می‌شود. در نتیجه شما وقتی با کسی با لبخند رابطه برقرار می‌کنید او نیز این کار را تکرار می‌کند. برخی رفتارها مسری هستند.

 

در اکثر موارد خندیدن و لبخند داشتن باعث می‌شود فرد مقابل نیز مثل شما رفتاری بدون اضطراب داشته باشد و راحت‌تر برخورد کند. برخی دیپلمات‌ها و تجار موفق از لبخند و خنده برای به‌دست آوردن چنین واکنشی که ذکر شد، استفاده می‌کنند.

 

سلول‌های آینه‌ای در مغز رفتارهای شخص مقابل را تکرار می‌کند و در فرایند یادگیری بسیار موثر است.

 

سیستمی در بدن وجود دارد که کارکرد آن کنترل احساسات بیرونی و درونی است. خنده از هر نوعی که باشد باعث می‌شود که این قسمت تا مدت‌ها تحت‌تأثیر محسنات خنده باقی بماند و فرد از افسردگی فاصله بگیرد، مثبت‌اندیش باشد و در تصمیم‌گیری‌ها بهتر عمل کند.»
فرآوری: نیره ولدخانی
بخش سلامت تبیان

عکس خنده دار



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

اس ام اس خنده دار باحال

مورد داشتیم دختره رفته شیرینی فروشی گفته یه جعبه شیرینی میخوام
یارو گفته چند کیلویی؟ … دختره گفته 45 کیلو ام ولی رژیم گرفتم لاغر شم

:: بازدید از این مطلب : 32

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

رونالدو در فصل ۲۰۰۸–۲۰۰۷ در منچستر

در فصل ۰۸–۲۰۰۷، رونالدو با خطایی که بر روی ریچارد هیوز انجام‌داد، کارت قرمز گرفت و از سه‌بازی بعدی منچستر محروم‌شد.[۳۹][۴۰] در بازی منچستر و اسپورتینگ لیسبون در لیگ قهرمانان اروپا ۰۸–۲۰۰۷، هردوگل منچستر را رونالدو به‌باشگاه پیشین خود زد.[۴۱]

در ماه دسامبر همین سال، توپ طلای فوتبال به ریکاردو کاکا داده‌شد و رونالدو بر جایگاه دوم ایستاد؛ اما لیونل مسی را پشت سر گذاشت و او سوم شد.[۴۲][۴۳]

رونالدو


در ۱۲ ژانویه، باشگاه فوتبال نیوکاسل یونایتد با نتیجه ۰–۶ از منچستر یونایتد شکست‌خورد که گل نخست را رونالدو به‌ثمر رساند.[۴۴] او در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا، در ۱۱ بازی، ۸ گل به‌ثمر رساند.[۴۵] در مرحلهٔ یک‌هشتم نهایی این جام میان منچستر و المپیک لیون، شخصی ناشناس از هواداران لیون مداوم بر روی صورت رونالدو و وین رونی لیزر سبز می‌انداخت و یوفا پرونده‌ای علیه لیون درست‌کرد.[۴۶] در نتیجه، لیون را ۵۰۰۰ فرانک سوئیس مجازات‌کرد.[۴۷]

در ۱۹ مارس، رونالدو نخستین‌بار در بازی با بولتون واندررز، بازوبند کاپیتانی منچستر را بر بازو بست. این بازی با پیروزی ۰–۲ منچستر خاتمه‌یافت که هر دو گل را رونالدو به‌ثمر رساند.[۴۸] او با به‌ثمر رساندن ۳۳ گل در این فصل، رکورد جورج بست با ۳۲ گل را شکست.[۴۹]

در پایان فصل، او کفش طلای اروپا را به‌دست‌آورد و با هشت امتیاز بیشتر نسبت به دنیل گویزا، بر جایگاه نخست ایستاد.[۵۰]

منچستر در دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا ۰۸–۲۰۰۷ با باشگاه فوتبال چلسی بازی‌کرد. منچستر در آغاز، بازی را به‌دست گرفت و گل نخست را به‌ثمر رساند؛ چلسی گل تساوی را زد و نود دقیقه با تساوی ۱–۱ دو تیم خاتمه‌یافت. سی دقیقهٔ وقت‌های اضافه نیز بدون گل سپری‌شد و بازی به ضربات پنالتی کشیده‌شد. رونالدو نخستین کسی بود که پنالتی را وارد دروازه‌نکرد؛ جان تری و نیکولا آنلکا پنالتی‌هایشان را گل‌نکردند و در پایان، منچستر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.[۵۱] در پایان فصل، با حساب همهٔ مسابقات، او ۴۲ گل به‌ثمر رسانده‌است که هنوز هم در زندگی حرفه‌ای او یک رکورد محسوب می‌شود. رکورد بهترین گلزن منچستر در یک فصل، دست دنیس لا است که رونالدو موفق‌نشد این رکورد را بشکند.

عکس رونالدو



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

قهرمانی فرهاد مجیدی با العین در آسیا

فرهاد مجیدی مهاجم ایرانی تیم العین امارات با حضور كوتاه در دیدار جام فینال قهرمانان باشگاه های آسیا برای آخرین بار در فصل جدید پیراهن تیم العین را برتن كرد.

مجیدی كه با گل زنی در بازی نیمه نهایی سهم عمده ای در رقابت های آسیایی داشت در20 دقیقه پایانی دیدار برگشت برای العین به میدان آمد تا با حركات انفجاری خود از فشار حملات تیم تایلند بكاهد. مهاجم ایرانی الوصل كه به صورت قرضی در این رقابت ها العین را همراهی كرد، به تازگی از بند مصدومیت رها شده و نمی توانست از ابتدا برای این تیم بازی كند.

فرهاد مجیدی

متسو در دقیقه 70 بازی مجیدی را به جای فیصل علی در تركیب تیمش قرار داد. مجیدی در طول دقایق كوتاهی كه برای العین بازی كرد. عملكرد قابل قبولی از خود به جای گذاشت و در یك صحنه می توانست دروازه تایلندی ها را باز كند . مهاجم ایرانی تیم العین كه به عنوان تنها بازیكن ایرانی در فینال جام قهرمانی رقابت ها نیز سهم عمده ای داشته است و به یك افتخار بزرگ دست یافت.
مجیدی پس از نایب قهرمانی باشگاهای آسیا به همراه استقلال توانست قهرمانی جام قهرمانان به همراه العین را به كارنامه خود بیفزاید

عکس فرهاد مجیدی



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

علي کريمي و فصل ۲۰۰۶– ۲۰۰۵ در بايرن

کریمی از همان ابتدای فصل در ترکیب تیمش به میدان رفت. نخستین بازی رسمی کریمی برای بایرن، در نیمه دوم بازی برابر اشتوتگارت در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه بود که تیمش ۲–۱ شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند.[۳۱] در بازی هفته اول بوندس‌لیگا برابر بروسیا مونشن‌گلادباخ، نیمه دوم وارد میدان شد[۲۸] و در پیروزی ۵–۲ هفته دوم برابر بایر لورکوزن، با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل، به عنوان دومین بازیکن برتر بایرن، در تیم منتخب هفته بوندس‌لیگا قرار گرفت.[۳۲][۲۸][۳۳] با گذشت شش هفته از لیگ، کریمی با ارسال دومین پاس گل خود در بوندس‌لیگا، زمینه ساز پیروزی ۱–۰ بایرن در مقابل اینتراخت فرانکفورت شد و به عنوان بهترین بازیکن بایرن؛ برای دومین بار، در تیم منتخب هفته بوندس‌لیگا قرار گرفت.[۳۴]

علي کريمي

کریمی در ادامه فصل هم‌پای دیگر بازیکنان خط میانی تیم یعنی میشائیل بالاک، سباستین دایسلر، مارتین دمیکلیس، باستیان شواینشتایگر، مهمت شول و زی‌روبرتو در ترکیب بایرن قرار گرفت.[۵][۳۵] با گذشت ۱۶ هفته از لیگ، سومین پاس گل خود را در مقابل کایزرسلاوترن ارسال کرد و در بازی پایانی نیم فصل، که به برتری ۲–۱ بایرن در مقابل بروسیا دورتموند انجامید، زننده اولین گل تیمش بود.[۳۶]

او که پس از کسب جایزه بازیکن سال آسیا-۲۰۰۴ به بایرن پیوسته بود،[۲۹]در فهرست اولیه سه نامزد نهایی بازیکن سال آسیا-۲۰۰۵ در کنار پارک جی سونگ از منچستر یونایتد و شونسوکی ناکامورا از سلتیک قرار گرفت،[۳۷] اما با عوض شدن قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، مبنی بر حضور اجباری در محل اهداء جایزه[۳۸] و بازی در فوتبال قاره آسیا، در لیست نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا نامی از او دیده نشد.[۳۹] کریمی همچنین به عنوان هافبک بایرن مونیخ، در کنار رونالدینیو از بارسلونا و زیدان از رئال مادرید؛ در نظر سنجی سایت فیفا، به عنوان یکی از نامزدهای سلطان دریبل جهان در سال ۲۰۰۵ قرار گرفت.[۴۰]

طبق یکی از بندهای قرارداد کریمی، مدت آن پس از ۲۵ بازی به طور خودکار تمدید می‌شد[۵] که در بازی با هامبورگ در هفته ۲۴ لیگ (که بیست و پنجمین بازی کریمی محسوب می‌شد) این اتفاق افتاد. وی در همین بازی به علت جابه‌جایی استخوان نازک‌نی پای راست مصدوم شد و ادامه فصل را از دست داد.[۴۱][۴۲]

او پیش از آسیب‌دیدگی، ۳ بار نیز در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت که در اولین بازی خود برابر راپید وین گلزنی کرد. در این مسابقه که با برتری ۴–۰ بایرن به پایان رسید، کریمی با زدن دومین گل تیمش؛ تنها بازیکن ایرانی بایرن‌مونیخ لقب گرفت، که در لیگ قهرمانان اروپا گل زده است.[۴۳]

کریمی پیش از مصدومیت در ۲۰ بازی بوندس‌لیگا، ۲ بازی لیگاپوکال (جام حذفی) و ۳ بازی لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت و به ترتیب در هر کدام نمره‌های میانگین ۳٫۵۷، ۴٫۲۵ و ۳٫۸۳ را از مجله کیکر کسب کرد،[۳۶] (میانگین نمرات کریمی در بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۰۶–۲۰۰۵، بهترین نمرات در میان سه بازیکن ایرانی این تیم به شمار می‌رود[۴۴][۴۵]) ضمن این که قهرمانی بوندس‌لیگا و جام حذفی این فصل را به‌دست‌آورد.[۵]

عکس علي کريمي



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

خط میانی رئال برتر از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به ادعای مارکا، ال کلاسیکوی روز شنبه، زیر پاهای لوکا مودریچ و تونی کروس قرار دارد و این دو می توانند ورق را در میانه میدان به نفع رئال عوض کنند. اگر به درصد پاس های صحیح هافبک های رئال و بارسا دقت کنیم، مشاهده خواهیم کرد که تونی کروس با 92.59 و مودریچ با 92.07 درصد پاس صحیح، برتری نسبی بر اینیستا(85.75) و بوسکتس(89.75)، رقبای مستقیم خود در بارسلونا دارند. (راکیتیچ به احتمال فراوان به این بازی نمی رسد)
جالب اینکه درصد ارسال پاس های صحیح مودریچ و کروس در زمین حریف نیز نسبت به بوسکتس و اینیستا بهتر بوده است.(متوسط 90.65 در مقابل 85.62)

رئال مادرید


در مجموع، رئال مادرید با 87.5 درصد پاس صحیح، برتری اندکی در زمینه دقت در ارسال پاس بر بارسلونا که آمار 86 درصدی را به ثبت رسانده دارد. فاصله زیاد نیست اما حکایت از این دارد که رئالی ها، پاس های صحیح تری به یکدیگر در طول بازی های این فصل داده اند.

تونی کروس و مودریج، همچنین سلاطین پاس در لالیگا نیز محسوب می شوند. کروس با ارسال 700 پاس درست تا بدینجای فصل، بعد از تراس هوراس، بازیکن رایو، بهترین عملکرد را در لالیگا داشته است. مودریچ نیز با 615 پاس در جایگاه بعدی قرار دارد. در بارسلونا اما بوسکتس با 599 پاس و اینیستا با 325 پاس، فاصله چشمگیری با هافبک های رئال دارند. راکیتیچ و سرجی روبرتو نیز 494 و 403 پاس ارسال کرده اند.

در رئال مادرید تا بدینجا 23 پاس گل داده شده اما در بارسلونا این آمار به 16 می رسد. تونی کروس 3 پاس و مودریچ نیز 1 پاس گل داده اما در طرف مقابل، بوسکتس 1 پاس گل داده ولی اینیستا توفیقی در این زمینه نداشته که کفه ی ترازو، 4-1 به نفع رئال سنگینی می کند.

باشگاه رئال مادرید



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

وضعیت نامطلوب نیمار در بازگشت به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، نیمار بهترین بازیکن و گلزن بارسلونا در دو ماه اخیر و در روزهای غیبت مسی بوده است. او پیش از رفتن به اردوی تیم ملی برزیل، شرایط فوق العاده مطلوبی داشت و با گلزنی های متوالی، ضمن تاثیرگذاری مستقیم روی بردهای بارسلونا، به صدر جدول گلزنان نیز با 11 گل صعود کرده بود ولی حالا و پس از بازگشت از برزیل، وضعیت جسمی و روحی چندان مطلوبی ندارد.

بارسلونا

او در دور مقدماتی جام جهانی 2018، دو بازی مقابل آرژانتین و پرو انجام داد و هرگز نتوانست نمایش های درخشانش در بارسلونا را در تیم برزیل تکرار کند که این مساله باعث افزایش انتقادات به وی در رسانه های برزیل شد. در برزیل بر این عقیده اند که نیمار برای تیم ملی همانند بارسلونا بازی نمی کند.

او البته در یک هفته گذشته به دلیل درد شدید در ناحیه دندان عقل، دو بار به دندانپزشک مراجعه کرده بود تا دردش تسکین پیدا کند. نیمار حالا با خستگی ناشی از دو بازی ملی و پروازی طولانی همراه با دندان دردی مزمن، به تمرینات بارسلونا باز خواهد گشت؛ در حالیکه تنها دو روز به ال کلاسیکو زمان باقی است.

نیمار بی شک مهره ثابت بارسلونا مقابل رئال خواهد بود و باید دید که می تواند نمایش های یک ماه اخیر خود را در برنابئو نیز تکرارکند یا خیر.

باشگاه بارسلونا



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بررسی تمرین امروز پرسپولیس

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تمرین امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس پشت درهای بسته مجموعه درفشی‌فر برگزار شد و بازیکنان بعد از مرور کارهای تاکتیکی به فوتبال درون تیمی پرداختند که در کل این تمرین 90 دقیقه زمان برد.

* از جمع ملی‌پوشان پرسپولیس فقط سوشا مکانی بعد از بازگشت تیم ملی از گوام به مجموعه درفشی‌فر آمد و مورد استقبال هم‌بازیانش قرار گرفت. بازیکنان همچنین تولد وی را تبریک گفتند.

پرسپولیس

* رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا و مهدی طارمی، ملی‌پوشان دیگر پرسپولیس در تماس با خوردبین اعلام کردند امروز را استراحت کرده و از فردا در تمرین سرخپوشان حاضر خواهند شد.

* کریم باقری و مصطفی قنبرپور در این جلسه تمرین غیبت داشتند.

* از سوی اسپانسر پرسپولیس دو دستگاه خودروی ام‌وی‌ام به مجموعه ورزشی درفشی‌فر آورده شد. این دو خودرو جایزه مسابقه پیامکی اسپانسر باشگاه پرسپولیس برای هواداران این تیم است.

* حدود 30 هوادار به مجموعه درفشی‌فر آمده بودند که البته به آنها اجازه ورود داده نشد، حتی والدین نونهالانی که در مدرسه فوتبال مجموعه ورزشی درفشی‌فر ثبت‌نام کرده بودند، اجازه ورود پیدا نکردند.

* بازیکنان پرسپولیس امروز بعد از درگذشت کاپیتان فقیدشان برای اولین پیراهن قرمز برتن کردند، این در حالی بود که دیروز خانواده نوروزی از پرسپولیسی‌ها درخواست کردند پیراهن مشکی را کنار گذاشته و در بازی‌های آینده نیز با لباس قرمز به میدان بروند.

* سوشا مکانی بعد از صحبت با پانادیچ در کنار دیگر دروازه‌بان‌ها به تمرین پرداخت.

* تمرین امروز سرخپوشان تقریباً پرفشار برگزار شد و بخش اصلی آن فوتبال درون تیمی بود تا برانکو به نوعی ترکیب تیمش را برای بازی با استقلال اهواز مشخص کند.

* به دستور کادرفنی برای بازیکنان ناهار تهیه شد تا سرخپوشان بعد از صرف ناهار راهی منزل شوند.

* تمرین فردای پرسپولیس از ساعت 11 پشت درهای بسته مجموعه درفشی‌فر برگزار خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

آخرين تمرين تيم فوتبال استقلال قبل از سفر به اهواز

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان و سفر به شهر اهواز از ساعت 10 صبح امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.

*خسرو حیدری و میثم مجیدی دو غایب تمرین امروز استقلالی‌ها بودند که البته هر دو نفر آبی‌پوشان را در سفر به شهر اهواز همراهی نخواهند کرد.

استقلال

*پرویز مظلومی با لباس شخصی در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و قبل از شروع تمرین خیلی کوتاه با بازیکنان تیمش در رختکن صحبت کرده و توصیه‌های لازم را به آنها انجام داد.

*منصور پورحیدری در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت و برای رتق و فتق امور پرواز استقلال به اهواز راهی فرودگاه مهرآباد شد.

*بازیکنان تیم استقلال در ابتدا بدن‌های خود را زیر نظر مربی بدنسازشان گرم کرده و سپس بازی آقاوسط انجام دادند. در مرحله بعدی فوتبال درون‌تیمی برگزار شد و آبی‌پوشان بعد از 50 دقیقه به تمرین پایان دادند.

اعضای تیم فوتبال استقلال بعد از پایان تمرین امروز راهی فرودگاه مهرآباد شدند و با پرواز ساعت 13 و 15 دقیقه تهران را به مقصد اهواز ترک خواهند کرد.

تیم فوتبال استقلال از ساعت 16 و 20 دقیقه فردا در ورزشگاه غدیر شهر اهواز مهمان شاگردان اسکوچیچ خواهد بود.
منبع:فارس و ورزش 3

باشگاه استقلال



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

نامه عاشقانه



عکس عاشقانه

نامه ای در جیبم

وگلی

درمشتم

پنهان است

غصه ای دارم

با نی لبکی

سر کوهی گر نیست

ته چاهی بدهید

تا برای دل خود بنوازم

عشق،جایش تنگ است...

عاشقانه



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بی وفا

اگر یار مرا دیدی به خلوت
بگو ای بی وفا ای بی مروت
غمم دادی و غم خوارم نکردی
سر و کارت به فردای قیامت

اس ام اس عاشقانه

به هرکس دل سپردم بی وفا شد
چون پابندش شدم از من جدا شد
نمیدانم از اول بی وفا بود
یا که من نازش را کشیدم بی وفا شد

************************

برای رسیدن به تو آنقدر دویدم که
دیگر برای همراه شدن با تو
نفسی برایم باقی نماند
و من از تو جا ماندم
آخه بی وفایی
یه ذره برام صبر میکردی تا نفسم چاق شود

************************

میروم اما بدان یک سنگ هم خواهد شکست
آنچنان که تارو پودقلب من از هم گسست
می روم با زخم هایی مانده از یک سال سرد
آن همه برفی که آمد آشیانم را شکست
می روم اما نگویی بی وفا بود ونماند
از هجوم سایه ها دیگر نگاهم خسته است

اس ام اس عاشقانه



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بیوگرافی امیر مهدی ژوله

امیر مهدی ژوله، متولد ۲۷ مرداد ۵۸ به تازگی صفحه رسمی در اینستاگرام راه اندازی کرده و عکس هایی از دخترش گندم را به اشتراک گذاشته است.

بیوگرافی


امیر مهدی ژوله نویسنده و طنز پرداز ایرانی متولد بیست و هفت مرداد سال ۱۳۵۸ در شهر تهران است. او نویسندگی سریال های طنزی همچون درحاشیه، قهوه تلخ ، زندگی به شرط خنده، شب های برره، نقطه چین، مرد هزار چهره، مرد دو هزار چهره، ویلای من،شوخی کردم و …را برعهده داشته است. امیر مهدی ژوله پس از اولین حضورش بعنوان کمدین در خندوانه، با دعوت رامبد جوان در جمع ۱۶ کمدین در مسابقه خنداننده برتر خندوانه شرکت کرد و توانست از مرحله اول که با هومن حاجی عبداللهی هم گروه بود با رای بالای مردم، عبور کند و در جمع هشت کمدین برتر قرار بگیرد.

او دلایل آمدنش به اینستاگرام را اینطور بیان میکند :  افتادم تو دام عاشقی … بالاخره بعد از سالها مقاومت جوانمردانه در مقابل اینستا،گرفتارش شدم. دلایل مقاومتم هم معقول و منطقی بود.خوش عکس نیستم،خوب عکس نمیگیرم،جمعیت هم که از کنترلم خارج شه هول میکنم.حوصله و توان کل کل ندارم،انتقاد پذیر نیستم،فحش هم بزید خیلی ناراحت میشم. ولی خب مواجه شدن با این حجم از محبت که داشت خرج صفحات فیک میشد و استفاده از امکانات! اینستا ما رو هم راهی شما کرد.هوامو داشته باشید دیگه.فکر کنید خواهر مادر خودتونم ???

بیوگرافی بازیگران



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

شش خاصیت خنده

1. لبخند جذابتان می‌کند…

همه ما به سمت افرادیکه لبخند می‌زنند کشیده می‌شویم. لبخند یک کشش و جذبه فوری ایجاد می‌کند. دوست داریم نسبت به آنها شناخت پیدا کنیم.

2. لبخند حال و هوایتان را تغییر می‌دهد…

دفعه بعدی که احساس بی حوصلگی و ناراحتی کردید، لبخند بزنید. لبخند به بدن حقه می‌زند.

عکس خنده دار

3. لبخند مسری است…

لبخند زدن برایتان شادی می‌آورد. با لبخند زدن فضای محیط را هم شادتر می کنید و اطرافیان را مانند آهن ربا به سمت خود می‌کشید.

4. لبخند زدن استرس را از بین می‌برد…

وقتی استرس دارید، لبخند بزنید. با اینکار استرستان کمتر می‌شود و می توانید برای بهبود اوضاع وارد عمل شوید.

5. لبخند زدن سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند…

به این دلیل عملکرد ایمنی بدن تقویت می شود که شما احساس آرامش بیشتری دارید. با لبخند زدن از ابتلا .به آنفولانزا و سرماخوردگی جلوگیری کنید.

6. لبخند زدن فشارخونتان را پایین می‌آورد…

وقتی لبخند می‌زنید، فشارخونتان به طرز قابل توجهی پایین می‌آید. لبخند بزنید و خودتان امتحان کنید.

خنده دار



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

اس ام اس خنده دار ضد پسر

مورد داشتیم یارو سه سال پای دختره نشسته
آخرش فهمیده طرف پسره !

 
اس ام اس خنده دار

 

قابل توجه آقایان :
جعبه سرویس آرایش ، موچین ، قیچی ابرو ، سوهان ناخن ، کش مو ، تل سر ، گیره
دستگاه بند انداز برقی ، گوشواره و کلا لوازم آرایشتون رو با قیمت مناسب خریداریم !
(ستاد جمع آوری لوازم آرایشی از چنگ آقایان و بازگرداندن مردانگی به آنها)

 

 •. •. •. •. •. •. •.•. •. •. •. •. •. •

 

بهشت زیر پای مادران است و لایک هم که زیر پست دختران است
به سلامتی همه پسرا که کلا نقش هویج رو دارن!

 

 •. •. •. •. •. •. •.•. •. •. •. •. •. •

 

رفته بودیم واسه داداشم خواستگاری
دیدیم عروس نشسته خیلی ریلکس با شلوار لی و تیشرت!
مامانم تو گوشم گفت: خوبه والا نه شرمی، نه حیایی، نه …
همینجوری داشت میگفت که عروس با چادر از آشپزخونه چایی به دست اومد سلام کرد!
هیچی دیگه فهمیدیم اون داداش عروس بود!

 

 •. •. •. •. •. •. •.•. •. •. •. •. •. •

 

این آقایون محترم همچین میگن دخترای امروزی آشپزی بلد نیستن
خونه داری بلد نیستن که یکی ندونه انگار خودشون مثل مردای قدیم
میرن از صبح کار میکنن تا بوق سگ
بابا شماها رو که باید با بیل ساعت 12 ظهر از زیر پتو بیرون آورد!

اس ام اس خنده دار



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

آموزش و طرز تهیه کباب ماهیتابه ای

آموزش و طرز تهیه کباب ماهیتابه ای

آشپزی

مواد لازم برای کباب ماهیتابه

گوشت چرخ کرده                    یک کاسه ماست خوری سرپر

روغن                                     یک قاشق غذاخوری

نمک و فلفل                           به میزان لازم

پیاز                                         یک عدد

با این مقدار مواد لازم به اندازه یک ماهیتابه کوچک از ”‌کباب ماهیتابه“ خواهیم داشت.

یک کاسه ماست خوری سر پرگوشت چرخ کرده مخلوط گوشت گوساله و قلوه گاه گوسفند (حدود 300 گرم)، نمک و فلفل به میزان دلخواه

یک قاشق غذاخوری روغن (حدود ده گرم)، یک عدد پیاز متوسط (حدود 100 گرم)

طرز تهیه کباب ماهیتابه

پیاز را با دنده ریز رنده می‌کنیم و گوشت چرخ کرده و نمک و فلفل را اضافه می‌کنیم سپس آن را ورز می‌دهیم.

گوشت ورز داده شده را در یک ماهیتابه کوچک پهن می‌کنیم.

آن را برش داده و روی شعله کم می‌گذاریم. در ماهیتابه را گذاشته تا کباب خود را بگیرد.

یک قاشق روغن اضافه می‌کنیم. در ظرف را می‌گذاریم تا کباب بپزد.

کباب پخته شده را برمی گردانیم. در ظرف را نمی‌گذاریم تا آب کباب تبخیر شود و کباب به روغن بیفتد. اکنون شعله را خاموش می‌کنیم.

کباب را در ظرف می‌کشیم. یک قاشق روغن ته ماهیتابه اضافه می‌ماند.

کباب ماهیتابه آماده می‌باشد. می‌توان آن را با گوجه فرنگی، سماق و کمی سس خردل تزئین کرد.

آموزش و طرز تهیه کباب ماهیتابه ای



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()