نوشته شده توسط : محسن

مجموعه ای از جوکهای خنده دار و باحال تلگرام سری جدید

ﺍﺯ ﻗﻠﺒﻢ ﭘﺮﺳﻴﺪﻡ : ﭼﻪ ﮐﻨﻢ ﻭﻗﺘﻰ ﺩﻟﻢ ﺗﻨﮓ
ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﺳﺘﻢ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﻭ ﺟﻔﺎﯼ ﯾﺎﺭ ﺑﺴﯿﺎﺭ؟
.
.
.
ﮔﻔﺖ :ﺑﺒﯿﻦ ﮐﺎﺭ ﻣﻦ ﺧﻮﻥ ﺭﺳﺎﻧﻰ ﺑﻪ ﺑﺪﻧﻪ ،
ﺍﺯ ﻣﻦ ﭼﺮﺕ ﻭ ﭘﺮﺕ ﻧﭙﺮﺱ !!!!!!
ﺯﯾﺎﺩ ﺯﺭ ﺑﺰﻧﯽ ﯾﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﻭﺍﯾﻤﯿﺴﻢ ﺗﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ زرا نزنى!!!!!
اصولا قلبها چون ٢٤ ساعته كار ميكنن اعصاب ندارن

جوک

زنه تو سردخونه با بادبزن
شوهر مرحومش رو باد میزد ،
مرد غسال متاثر شد گفت :
خواهر اون مرحوم دیگه گرما و سرما براش فرقی نمیکنه ،
خودتو اذیت نکن …
زنه گفت :
آخه خدا بیامرز بهم گفته بود ،
بزار کفنم خشک شه ،
بعد شوهر کن …
بنظرت الان خشک شده دیگه ….؟

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

 ﺑﺎ ﺳﻪ ﻧﻔﺮ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺎﻡ ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﮐﺳﯽ ﺷﺪﯾﻢ ﻭﻟﯽﮐﺮﺍﯾﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﯾﻢ ﺑﺩﯾﻢ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﯾﻢ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﮐﻪ ﺭﺳﯿﺪﻡ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺑﺸﯾﻢ ﻭﺍﻟﻔﺮﺍﺭ !  ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﭼﻬﺎﺭﺗﺎﻣﻮﻥ ﺑﻪ ﺳﺮﻋﺖ ﺩﺭﺍﯼ ﻣﺎﺷﯿﻨﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﻭ ﭘﺎ ﺑﻪ ﻓﺮﺍﺭ . ﺭﻓﺘﯿﻢﺗﺎ ﺭﺳﯿﺪﯾﻢ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ﺗﺎﺭﯾﮏ ﻫﯿﭽﮑﯽ  ﻫﯿﭽﮑﯽ  ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺪﯾﺪ ﻭ ﻓﻘﻂ ﺻﺪﺍﯼ ﺗﻨﺪﺗﻨﺪ ﺯﺩﻥ ﻧﻔﺴﻤﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ، ﺯﺩﻡ ﺭﻭ ﺷﻮﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺗﻢ :  ﺣﺎﻻ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﭼﻪ ﺣﺎﻟﯽ ﺩﺍﺭﻩ؟  ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ :  ﺑﺎﺑﺎ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﻨﻢ ! ﻓﻘﻂ ﺑﮕﯿﺪ ﭼﯽ ﺷﺪﻩ ،خیلی ترسیدم!

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جملات کوتاه طنز ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

من و عشقــم همین الان یهویی
.

.

.
البته الان عکسشو ندارم
شمارشم ندارم
نمیدونم اصن کیه
ولي بلاخره گيرش مييارم
شما فقط لایک کنید بگید مبارکه مبارکه

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جک های خنده دار از تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﻧﯿﻤﺮﻭ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻭ ﺍﺯ بقیه ﻣﯿﭙﺮﺳﯽ ﺷﻤﺎﻫﺎ ﻫﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭﯾﻦ؟؟؟؟
ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻪ : ﻣﻦ ﯾﮑﯽ ﺩﻭ ﻟﻘﻤﻪ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ …
.
.
.
ﺍﺯ همون ﺑﺘﺮﺳﯿﻦ
ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺗﺮﺳﻨﺎﮐﯿﻪ

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای جدید و خنده دار تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

انقدر بَدَم میاد اَزین پسرایی که تو پستاشون مینویسن یه دختر بیاد پی وی بحرفیم
واقعا ازین حرکت متنفرم
.
.
.
دخترایی که موافقن بیان پی وی در مورد این حرکته زشت بحرفیم

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

برا اینکه مادر بزرگم نــره تو اتاقم و
دست به کامپیوتر نـــزنه ، بهش گفتم کامپیوتر وصله به اینترنت دست بزنی عکسات یهو تو اینترنت پخش میشه!!!
.

.

.
از اون موقع هر وقت میخاد بره تو اتاقم آرایش  میکنه

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ طنز خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

مامانم زنگ زده مغازه می‌گه :داداشت اونجاس هنوز؟
میگم :نه چن دقیقه پیش رفت.
میگه :یعنی کلاً رفت؟!
گفتم :نه هنوز نصفش اینجاست!

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای جدید و خنده دار تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

بیا این اب پرتقال رو بخور!
چقد زیر چشمات گود افتاده!
الهی بمیرم برات
چقد لاغر شدیییی
از اون غذاهایی درست کردم که دوسداری!
مخاطب این جملات پسری هست که بدون زنش رفته خونه ی مادرش

جک



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

قانونی برای ممنوعیت واردات خودرو از آمریکا نداریم

 واردات خودرو از آمریکا در روزهای اخیر از موضوعات پر بحث در بخش تجارت و خودرو بوده و اظهارات متفاوتی درباره آن عنوان شده است، اما سخنان معاون سازمان توسعه تجارت حاوی نکات تازه‌ای است. وی گفته که ممنوعیت واردات خودرو از آمریکا قانونی نیست و نیاز به تصویب مجلس دارد، اما با این حال به دلیل حساسیت‌های به‌وجود آمده مانع از این کار شده‌ایم.

قیمت خودرو

محمدرضا مودودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به موضوع ممنوعیت واردات خودرو از آمریکا گفت: به خاطر حساسیت‌های به‌وجود آمده، واردات خودرو از آمریکا ممنوع شده است ولی باید برای آن وجه قانونی تعریف شود، چرا که ما باید در نهایت از قوانین تبعیت کنیم و قانون باید به ما اعلام کند که چه کالاهایی نباید ثبت سفارش شود.

وی در همین باره ادامه داد: این ممنوعیت در حال حاضر به صورت توصیه است و ما هم تبعیت کردیم. تا کنون هم چند درخواست ثبت سفارش واردات خودروهای آمریکایی داشته‌ایم ولی با وارداتی انجام نشده است.

معاون سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به هیاهوی مربوط به ممنوعیت‌های تجارت با آمریکا مانند خودرو توضیح داد: بازاری مانند آمریکا برای فرش و زعفران ما یک بازار سنتی بوده است، به طوری که پیش از تحریم‌ها حدود 80 تا 90 میلیون دلار فرش و حدود 40 تا 50 میلیون دلار زعفران و سایر کالاها به آن کشور صادر کرده‌ بودیم و اکنون دوباره باید این بازار 150 میلیون دلاری را احیا کنیم.

وی ضمن بیان این که نباید رفتارهای رسانه‌ای و برخوردهای عمومی طوری باشد که وضعیت تجارت را تحت تاثیر قرار دهد، درباره موضوع واردات شورلت گفت: بر فرض این که آن 200 شورلت هم وارد ایران می‌شد، قیمتی حدود چهار تا پنج میلیون دلار داشت که در مقایسه با اعداد صادراتی ما به آمریکا خیلی کوچک تر است. ضمن این که شورلت یک خودروی عمومی و میان قیمت است که هر قشری می تواند از آن استفاده کند و در مقایسه با خودروهایی مانند مازراتی، بوگاتی، پورشه و خودروهای لوکس که اکنون هم در بازار ایران موجود است قابل توجه نیست.

قیمت ماشین



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بیوگراقی و زندگینامه مهناز افشار بازیگر ایرانی

مهناز افشار


مهناز افشار (متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.
مهناز افشار دیپلم اش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت. خانواده اش ریشه مذهبی دارند، به همین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری شود. در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.[۱۲]

مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید. شباهت زیاد مهناز افشار به گوگوش، خواننده مشهور، در توجه رسانه‌ها به او در شروع کارش تأثیرگذار بود. مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌های تأثیرگذار سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی انجامید. مهناز افشار، در سال ۹۳ در یکی از نقشهای اصلی در فیلم سینمایی «آموزگار» به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس تاجیک، ایفای نقش کرد.

مهناز افشار



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

200 میلیارد تومان یارانه برای تولیدکنندگان شیر

 به گزارش خبرنگار ایسنا در منطقه البرز، تورج صارمی در پنجمین همایش ملی انجمن هلشتاین ایران که ظهر چهارشنبه در موسسه تحقیقات علوم دامی کشور واقع در کرج، برگزار شد، اظهارکرد: گاو هلشتاین از دهه ۶۰ وارد کشور شد و پس از ورود این گاو به کشور تا کنون شاهد افزایش کمی تولید این نژاد توسط تولیدکنندگان بوده ایم.

یارانه

وی با تاکید بر اینکه افزایش میزان تولید و کاهش هزینه های تولید شیر به برنامه ریزی مدون نیاز دارد، افزود: استفاده از روشهای فرآوری مناسب و مطابق با استانداردهای روز دنیا در تولید خوراک و روشهای مناسب خوراک دهی می تواند تا حدود زیادی هزینه تمام شده در قیمت شیر را کنترل کند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته بالغ بر ۹ میلیون تن شیر در کشور تولید شده است، گفت: برنامه ریزی برای افزایش تولید تا سقف ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تن شیر در سال جاری انجام شده است.

صارمی همچنین از نحوه خرید شیرمازاد دامداران سخن به میان آورد و ابراز کرد: شیر مازاد دامداران به صورت روزانه خریداری می شود و برنامه ریزی برای خشک کردن یا استفاده در سایر محصولات انجام می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به مازاد تولید، نیاز به صادرات ضروری است و باید اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه دام وزارت جهادکشاورزی در پایان به تخصیص یارانه شیر اشاره و بیان کرد: در سال جاری وزارت جهادکشاورزی ۲۰۰ میلیارد تومان یارانه و مشوق صادراتی برای تولیدکنندگان شیر پیش بینی کرده است و همچنین بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده امسال شیر مازاد تولیدکنندگان توسط سازمان تعاون روستایی کشور خریداری می شود.

یارانه



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

مردان پولدار در دام ازدواج موقت پسر جوان

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: شخصی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و از مزاحمت و اخاذی اینترنتی شکایت داشت لذا بررسی پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

ازدواج موقت


سرهنگ علی شفیعی افزود: در تحقیقات اولیه شاکی اظهار داشت از طریق شبکه اجتماعی تانگو با فردی با عکس و نام دختر که حاضر به انجام ازدواج موقت بوده آشنا شده و پس مدتی مجرم اعتماد وی را جلب و در پی آن تعدادی عکس و اطلاعات خصوصی بین آنان رد و بدل شده است و در ادامه فرد مجرم بیان داشته در صورتی که مبلغی پول را به حسابش واریز نکند تصاویرش را در اینترنت منتشر خواهد کرد، شاکی در ابتدا مبلغ را پرداخت کرده و در ادامه چون مجرم مبالغ بیشتری را تقاضا کرده است به همین دلیل با طرح شکایت به پلیس فتا مراجعه تا از اخاذی های بیشتر جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: پلیس با یک سری اقدامات سایبری شبانه روزی و بررسی صفحه متهم، مظنون را که پسری جوان، با مدرک سیکل و شغل کارگری بود را در یکی از شهرستان های استان کرمانشاه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و تحت بازجویی قرار دادند.

سرهنگ شفیعی با اشاره به این که دیگر شاکیان شناسایی و پرونده تکمیل شده به همراه متهم به دادسرا تحویل داده شد، افزود: متهم پس از دستگیری به بزه انتسابی اعتراف و اذعان داشت خود را زن صیغه ای معرفی و با مردهایی که از نظر مالی مناسب بودند در شبکه اجتماعی تانگو دوست و پس از اغفال از آنان اخاذی می کرد.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه به کاربران توصیه کرد با اعتماد بی جا به افرادی که در فضای مجازی با آن ها آشنا می شوند، آبرو و حیثیتشان را به خطر نیندازند زیرا مجرمان با چهره هایی موجه و پیشنهادهایی فریبنده در کمین هستند تا آبرو و اموال دیگران را به تاراج ببرند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
جام نیوز

ازدواج موقت



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بهترین حالت رابطه جنسی برای باردار شدن

سلامت نیوز:‌ وضعیت سنتی یکی از بهترین وضعیت‌های رابطه‌ جنسی برای باردار شدن سریع‌تر است. این وضعیت برای بارداری مطلوب‌ترین حالت است گرچه تقریباً در هر حالت از رابطه ‌جنسی می‌توان باردار شد.

رابطه جنسی


در این وضعیت که جزء قدیمی‌ترین حالت‌ها برای رابطه‌ جنسی است، زن با پاهایی باز شده به پشت می‌خوابد و هر دو زانوی خود را خم می‌کند و کف پاها را محکم روی زمین قرار می‌دهد. سپس مرد روی او می‌خوابد. البته این حالت پایه مدل‌های دیگری هم دارد: مثلاً زن یک یا هر دو پای خود را بلند می‌کند و مرد یا آنها را در دست می‌گیرد و یا آنها را روی شانه‌های خود قرار می‌دهد؛ یااینکه یکی یا هر دو زانوی خود را باز می‌کند.

وضعیت سنتی بهترین حالت برای باردار شدن است زیرا بسیار راحت بوده و تماس دو بدن در آن بهتر است. دو طرف رودرروی هم هستند و تمام مدت می‌توانند همدیگر را بوسیده یا در آغوش گیرند. در این حالت زن می‌تواند آزادانه حرکت کند و مرد می‌تواند با بلند کردن خود با دست‌هایش یا بالا کشیدن بدنش بااستفاده از زانوهایش، بخشی از وزن خود را از روی زن بردارد.

برای لقاح نیز این حالت بهترین حالت برای باردار شدن است زیرا وقتی زن به پشت می‌خوابد، واژن رو به پایین است و رفتن اسپرم به داخل آن و گذشتن از گردنه رحم و وارد شدن به رحم راحت‌تر صورت می‌گیرد. یکی دیگر از فواید این حالت این است که این امکان را فراهم می‌کند که آلت مرد عمیق‌تر وارد واژن زن شود تا اسپرم بعد از انزال مستقیم‌تر وارد گردنه رحم شود.

وقتی می‌خواهید در بهترین حالت رابطه ‌جنسی باردار شوید، و احتمال باردار شدن خود را پس از انزال افزایش دهید، این نکات را رعایت کنید:

مرد باید آلت تناسلی خود را تا حد امکان بیشتر به عمق واژن فرو برده تا کمترین میزان از مایع انزال شده بیرون از واژن بریزد.
پس از بیرون کشیدن آلت، مرد می‌تواند به آرامی دو لب دستگاه تناسلی زن را به سمت هم فشار دهد تا مایع انزال شده از آن بیرون نریزد.
زن باید برای 20 تا 30 دقیقه بعدی همانطور به پشت دراز بکشد. بهتر است که زیر کمر او بالشی قرار گیرد تا لگن او کمی از روی زمین بلند شود.

طبیعی است که وقتی زن از جای خود بلند می‌شود کمی از مایع انزال شده از واژن بیرون بریزد اما این احتمال بارور شدن او را کاهش نمی‌دهد زیرا در این نقطه بیشتر اسپرم‌هایی که در واژن مانده‌اند زنده نیستند. به همان دلیل، به پشت خوابیدن زن بیشتر از 30 دقیقه احتمال بارور شدن زن را بیشتر نمی‌کند.

اگر دوست دارید تنوع بیشتری در رابطه‌جنسیتان باشد، می‌توانید از مدل‌های زیر برای باردار شدن استفاده کنید:

خوابیدن دو طرف به پهلو کنار یکدیگر نیز یکی از راه‌های خوب برای آندسته از زوج‌هایی است که یکی از طرفین اضافه‌وزن یا کمردرد دارد. اینکار را می توانید هم به صورت رو در رو و هم طوری که مرد از پشت زن را در آغوش گرفته و آلت خود را از پشت وارد واژن زن کند، انجام دهید.
رابطه جنسی از پشت طوری است که مرد از پشت آلت جنسی خود را وارد واژن زن می‌کند. زن می‌تواند هم روی شکم دراز بکشد و هم روی زمین زانو بزند و یا به پهلو دراز بکشد. مرد پشت او می‌ایستد یا او نیز زانو می‌زند. این روش باعث می‌شود که اسپرم در گردنه رحم نیز ذخیره شود.
در استفاده از هرکدام از وضعیت‌ها، پس از انزال، زن می‌تواند هم روی شکم 20 تا 30 دقیقه بخوابد یا به پشت برگشته و با بالا نگه داشتن لگن خود همانطور که در بالا اشاره شد، دراز بکشد.
منبع: پارسینه

رابطه جنسی



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

پخش کاندوم های ضد زیکا در برزیل

سلامت نیوز:با نزدیک شدن به بازی‌های المپیک «ریودوژانیرو» صورت گرفت: یک کمپانی دارویی استرالیایی، کاندوم‌های جدیدی تولید کرده است که با مواد محافظ در برابر ویروس زیکا پوشیده شده‌اند و می‌تواند از انتقال جنسی این ویروس جلوگیری کند.

کاندوم زنانه

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامت آنلاین ، چند ماه بیشتر تا آغاز مسابقات المپیک «ریودوژانیرو» باقی نمانده و با توجه به شیوع گسترده ویروس زیکا در آمریکای جنوبی و بویژه برزیل و ورود صدها هزار ورزشکار و تماشاچی به این کشور، همه نگران شیوع نگران‌کننده این ویروس در دنیا و بروز یک فاجعه هستند.

به گزارش رویترز،با توجه به این ویروس زیکا از پشه «آئدس» به انسان منتقل می‌شود، اما خبرهایی که مدتی پیش منتشر شد حاکی از آن بود که اولین مورد ابتلا به ویروس زیکا در آمریکا از طریق تماس جنسی بوده است.

محققان پس از بررسی‌ها دریافتند که ویروس زیکا تا مدت‌ها در مایعات جنسی مردان باقی می‌ماند و این خود می‌تواند یکی از راه‌های اصلی انتقال این ویروس باشد. از این‌رو، محققان کمپانی دارویی Starpharma استرالیا پس از مطالعات فراوان موفق به ساخت کاندومی شدند که دارای ویژگی ضد ویروس زیکاست. آنها این محصول جدید را برای گروه المپیک استرالیایی اعزامی به بازی‌های «ریودوژانیرو» ۲۰۱۶ تهیه کردند.

به گفته محققان این کمپانی، کاندوم‌های تولید شده با نوعی ژل محافظ موسوم به VivaGel آغشته شده است که عملکرد ضد ویروسی دارد و در محیط آزمایشگاهی در برابر ویروس زیکا و سایر ویروس‌ها قدرت محافظتی داشته است.

دست اندرکاران بهداشت و درمان استرالیا بر این باورند از آنجایی که انتقال ویروس زیکا از طریق جنسی حائز اهمیت است، تأیید این محصول محافظ می‌تواند نقش بسیار مؤثری از پیشگیری از شیوع این ویروس داشته باشد. به گفته کمیته المپیک استرالیا، کاندوم‌های Starpharma برای محافظت از ورزشکاران این کشور به دهکده المپیک فرستاده می‌شود که به طور رایگان حدود ۳۵۰ هزار کاندوم مردانه و ۱۰۰ هزار کاندوم زنانه بین ورزشکاران توزیع می‌شوند.

کمیته المپیک استرالیا اعلام کرده که پس از بازگشت ورزشکاران این کشور از بازی‌های المپیک، همه آنها باید آزمایش خون دهند تا در صورت مشاهده احتمالی ویروس، ازشیوع آن جلوگیری شود.

کاندوم مردانه



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - كليسا

 محمدبن سيرين گويد: اگر درخواب بيند كه در كليسا شد و سوي قبله اسلام نماز كرد، دليل كه توبه از گناه كند و دينش قوي شود به سبب آن كه كليسا جاي عبادت است.

کس

تعبیر خواب - كمان

محمدبن سيرين گويد: اگر در خواب بيند كه تيرو كمان داشت، دليل كه از سفر فايده يابد. اگر بيند كسي كمان به او داد، دليل است او را پسري آيد يا برادر. اگر بيند از كمان تير انداخت، دليل كه سخن حق و باطل گويد. اگر بيند كمان به كسي داد يا فروخت و يا ضايع شد، دليل كه از زن جدا شود. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند كه به دست تيرو كمان ساخت، دليل است كارش ساخته شود. اگر ديد كمان را فروخت و درم بستد، دليل است درم را بر دين اختيار نمايد. اگر در بهاي كمان جنسي بستد، دليل است مرادش حاصل شود. اگر ديد كمان را در كماندان ...

نهاد، دليل است از دنيا برود. اگر ديد كمان نو و پاكيزه داشت، دليل كه كردار نيكو نمايد. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن كمان درخواب بر شش وجه است. اول: سفر. دوم: فرزند. سوم: زن. چهارم: قوت. پنجم: اعمال نيكو. ششم: مردم دوست بودن.

کس



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دیدن خواب دانه به علاوه تعبیر این خواب

در قديم مي گفتند دانه هاي برکت و نعمت خداوند هستند و چنانچه دانه اي زير پا و در رهگذر افتاده يا ريخته بود جمع مي کردند و براي مرغان مي گذاشتند در خواب عينا اين عقيده صدق مي کند و دانه هاي برکات و نعمات هستند و ديدن دانه در خواب نيکو است. اگر در خواب ديديد که دانه هاي بسيار و از انواع متفاوت داريد پولي نصيب شما مي شود که ريز و درشت و سکه و اسکناس هاي گوناگون است. اگر در خواب ديديد که به مرغان دانه مي دهيد به دوستانتان کمک مي کنيد. اگر ديديد به کبوتر دانه مي دهيد با کسي که قهر هستيد آشتي مي کنيد يا ...

دختر

اگر جوان هستيد عاشق مي شويد. اگر زني که از شوهرش جدا شده ببيند که در خواب به کبوتر دانه مي دهد آشتي مي کند و به خانه اش باز مي گردد. مخصوصا اگر کبوتر حرم باشد. دانه دادن به کبوتران حرم در خواب بسيار خوب است. اگر در خواب ببينيد که به گنجشک دانه مي دهيد به همسايه خود کمک مي کنيد. اگر در خواب ببينيد که از زمين دانه برمي داريد نعمت و برکت مي يابيد و چنانچه ببينيد دانه مي پاشيد و مرغي آنجا نيست مال خود را به بيهودگي خرج مي کنيد. اسراف مي کنيد و مالتان را هدر مي دهيد. اگر در خواب ببينيد که گوني هاي دانه داريد مال مي اندوزيد يا مالي اندوخته نصيب شما مي شود. اگر دختري در خواب ببينيد که به کبوتر دانه مي دهد شوهر مي کند. اگر پدري ببيند که به کبوتر دانه مي دهد به دختر خود جهيز مي دهد و او را به خانه بخت مي فرستند يا براي پسر خود زن مي گيرد.

دختر



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر دیدن خواب جاجيم

 جاجيم در خواب تملک کوچک و مال منقول است. احساس مالکيت است نسبت به چيزهاي کم ارزش که در اطراف ما يافت مي شوند. وقتي در خواب مي بينيد که جاجيم مي بافيد طرحي و زمينه اي براي يک درآمد مالي در زندگي شما ريخته مي شود. داشتن جاجيم نيز همين تعبير را دارد. چنان چه در خواب ببينيم جاجيم مي بافيم و رنگ هاي خوب و درخشنده در آن به کار مي بريم و نقشهاي چشمگير مي اندازيم تدارک کاري را مي بينيم که سود بخش است و اميد زيادي مي توانيم به آن داشته باشيم. اگر در خواب ببينيم که کسي جاجيم به ما داد از جانب او سودي عايد ...

جن

ما مي شود که به اندازه همان جاجيم بزرگ يا کوچک است. اگر کسي جاجيم به ما داد که فرسوده و پاره و کهنه بود کاري مي کند که موجب تاثر و اندوه ما مي شود که البته جنبه مالي دارد نه احساسي و عاطفي. اگر کسي در خواب جاجيم کهنه و فرسوده اي را از خانه شما ببرد موجب تسکين غم و رنج شما مي شود و بلائي را از خانه شما دور مي کند. اگر جاجيم را روي کرسي انداخته باشيم و آن جاجيم نو و قشنگ و خوش رنگ باشد به کمک پول محيط خانوادگي گرمي به وجود مي آوريم. اگر جاجيم را به عنوان فرِِش زير پا گسترده و تنها روي آن نشسته بوديم يا تا کرده و دور آن طناب پيچيده بوديم به سفر مي رويم.

جن



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

مرکز ساخت طلا و جواهر زنان سرپرست خانوار

 مدیر ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران از افتتاح دومین مرکز ساخت طلا، جواهر و زیورآلات زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران خبر داد و گفت: اولین مرکز آموزش ساخت زیورآلات و بدلیجات از منطقه 3 شروع شد و امروز توانسته‌ایم با راه اندازی دومین مرکز ساخت طلا، جواهر و زیور آلات، فضای کارآفرینی و اشتغال افراد تحت پوشش را توسعه دهیم.

قیمت طلا

به گزارش سرویس «زنان» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ فهیمه فیروزفر با اعلام این خبر اظهارکرد: نخستین مرکز تحت پوشش ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار برای ساخت سیم و مهره مورد نیاز ساخت زیور آلات بود که در کوتاه مدت زنان آموزش دیده و به چرخه تولید و فروش وارد می شوند.

مدیر ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران با اعلام این که آموزشی که در این دو مرکز داده می شوند به صورت تکمیلی است گفت: هم طراحی برای جواهرات و هم عملیات ریخته گری به صورت یکپارچه در این مرکز آموزش داده می شود این درحالیست که در هیچ یک از آموزشگاه‌های آزاد این آموزشها به این صورت ارائه نمی شود.

فیروزفر با اعلام این که این آموزش‌ها برای زنان سرپرست خانوار و فرزندانشان رایگان است، تصریح کرد: در حال حاضر حدود 42 نفر در این مرکز آموزش دیده‌اند و در این مرکز هر چهار ماه 360 نفر می توانند آموزش ببیند این درحالیست که برای یک قسمت از این آموزش‌های تکمیلی در مراکز خصوصی مبلغی حدود 4 میلیون تومان باید پرداخت شود.

مدیر ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران افزود: برای کسانی که از بیرون برای دیدن آموزش به این مراکز رجوع می کنند نیز مبلغی حدود نصف مبلغ آموزشگاه‌های آزاد گرفته می‌شود که این مبلغ تنها هزینه استاد است.

وی با اعلام این که ساختمان این مرکز را موسسه همشهری در اختیار ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار شهردار تهران گذاشته است گفت: افراد می‌توانند از سایت زیور آلات وندا اطلاعات لازم در مورد این مراکز آموزشی را ملاحظه کنند.

به گزارش تهران سما، فیروزفر با اشاره به این که این مرکز در پیاده راه 17 شهریور روبروی آتش نشانی دایر شده است، خاطرنشان کرد: برای شرکت در دوره‌های آموزشی از طریق پیامک به زنان سرپرست خانوار اطلاع رسانی می شود، همچنین موسسه همشهری نیز این قول را به ما داده است تا در تبلیغات این مرکز به ما کمک کند تا همه شهروندان بتوانند از این مرکز استفاده کنند.

قیمت سکه



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تلگرام و اینستاگرام درصدر کلاهبرداری های مجازی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ كامبيز اسماعيلي  گفت: بسياري از افراد با فروش آثار هنري و ساير محصولات ساخت خود در اينستاگرام و تلگرام، علاوه بر ترويج هنر براي خود درآمد حلال کسب مي ‌کنند كه در نوع خود قابل تقدير است و پليس فتا مخالف استفاده صحيح و مناسب از اين شبكه ها نيست.

تلگرام

وي افزود:با اين حال طي ماه هاي اخير تعداد زيادي از مجرماني که شناسايي شده ‌اند از شبکه‌هاي اجتماعي موبايلي براي ارتکاب بزه استفاده کرده ‌اند و تلگرام كه بيش از 14 ميليون کاربر در ايران دارد، رتبه نخست جرايم سايبري را به‌خود اختصاص داده است.

اسماعيلي گفت:بعد از تلگرام شبکه اجتماعي اينستاگرام به دومين كمين گاه کلاهبرداران شبکه‌هاي اجتماعي در ايران تبديل شده است، اين شبکه اجتماعي به دليل اين که مبتني بر عکس و فايل‌هاي ويديويي است، به خصوص مورد توجه کلاهبرداران حوزه مدلينگ است.

وی تاکید كرد: از طرف ديگر از آنجا که فروشندگان کالاهاي تقلبي هم به راحتي مي‌توانند با قرار دادن يک عکس از محصول خود در صفحه اينستاگرامشان اقدام به فروش محصول کنند، اين شبکه براي آن‌ها محبوبيت بيشتري دارد.

وي گفت:بعد از اين دو شبکه اجتماعي موبايلي شبکه اجتماعي فيس‌بوک با اختلاف بسيار زياد نسبت به اين دو، رتبه سوم وقوع جرايم سايبري در بين شبکه‌هاي اجتماعي را به خود اختصاص داده است.

رئيس پليس فتا استان خاطرنشان کرد:با توجه به گسترش روز‌افزون و قارچ ‌گونه شبکه‌هاي اجتماعي در کشور و به تبع آن افزايش جرايم در اين حوزه به خصوص افزايش کلاهبرداري، خود کاربران شبکه‌هاي اجتماعي به ويژه زنان و دختران ايراني نيز مي ‌بايست مراقبت ‌هاي لازم را در فضاي مجازي به عمل آورند و اجازه ندهند که سودجويان آن ها را بازيچه سوداهاي خويش کنند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

اینستاگرام



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

اس ام اس و جوک باحال و جالب خنده دار روز

جوک

مادربزرگم همیشه میگه موقع خوردن آب حتما ۳ بار بسم اللّاه بگید , چون ۳ تا جن در آب وجود داره …. . . . ۲ تا هیدرو جن و ۱ اوکسی جن

 

_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس خنده دار و باحال روز_-_-_-_-_-_-_-_

یکی از آپشن های عطر مشهدی اینه که برای از بین بردن بوش باید اون قسمت از بدن رو قطع کنی !

 

_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس خنده دار و باحال روز_-_-_-_-_-_-_-_

سوار تاکسی بودم ، دیدم یه دختر خوشگل و سنگین جلو نشسته پیاده شد ، دست کرد تو کیفش ، گفتم مهمون ما باش خانوم خوشگله دیدم از تو کیفش یه قبض در آورد داد به راننده گفت : ” این قبض و بگیر، بابا , وقت برگشتن برو عکسهای منم از آتلیه بگیر ” هی سرخ و سفید می شدم ، خواستم جمعش کنم، گفتم : ” دخترتون هستن ، ماشالا چقد حالت چشما و فرم صورتشون شبیه شما بود ” راننده گفت ” بیخود شیرین زبونی نکن ، الان مهمون کردنو بهت نشون میدم…!!!

 

_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس خنده دار و باحال روز_-_-_-_-_-_-_-_

برو حاجی من توی ۵ ترم کلا ۳۴واحد پاس کردم منو از ۲۱ دسامبر میترسونی

 

_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس خنده دار و باحال روز_-_-_-_-_-_-_-_

حواسمو پرت کردم افتاد زمین دستش شکست |: الان حواسم دستش درد میکنه

_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس خنده دار و باحال روز_-_-_-_-_-_-_-_

وقتی فهمیدم هوا آلوده است تصمیم گرفتم یه کاری کنم که بلکه باروون بیاد این بود که به خودم گفتم بهتره که ماشینم رو ببرم کارواش …! . . . آخه هروقت ماشینم رو می شووورم باروون می گیره …!!

 

_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس خنده دار و باحال روز_-_-_-_-_-_-_-_

نمی دونم چه حکمتیه که هم بیکارم ، هم وقت نمی کنم یه هیچ کاری برسم

 

_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس خنده دار و باحال روز_-_-_-_-_-_-_-_

ﺩﺍﺭﻡ ﻗﻠﯿﻮﻥ ﻣﯿﮑﺸﻢ ﻓﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﭘﻨﺠﺮﻩ . . . ﺑﻠﮑﻪ ﺷﻨﺒﻪ ﻫﻢ ﺗﻌﻄﯿﻞ ﺑﺸﻪ…!!!

 

_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس خنده دار و باحال روز_-_-_-_-_-_-_-_

تا حالا دقت کردین بعضی وقتا تو آینه به خودتون نگامیکنین میبینین چقد خوشگلین،بعد…. . . . با گوشی که از خودتون عکس میگیرین میبینید شبیه “اورانگوتان” شدین

 

_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس خنده دار و باحال روز_-_-_-_-_-_-_-_

ساق پا چیست ؟ . . . وسیله ای برای یافتن میز در تاریکی !

 

_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس خنده دار و باحال روز_-_-_-_-_-_-_-_

شک ندارم که دیگه ۲۱ دسامبر پایان دنیاست . . . منم مثل خیلی از شما قبول نداشتم… اما امروز یه صحنه ای دیدم باور نکردنی… دختره راحت پارک دوبل کرد!!!!

 

_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس خنده دار و باحال روز_-_-_-_-_-_-_-_

ﺩﯾﺸﺐ ﺳﻮﺍﺭ ﭘﻮﺭﺷﻪ ﺍﻡ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﻭ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﺰﺩﻡ ﺑﺎﻫﺎش ﯾﻬﻮ ﯾﮑﯽ ﭘﺮﯾﺪ ﺟﻠﻮم ﺗﺎ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺗﺮﻣﺰ ﮐﻨﻢ . . . ﭘﺎﻡ ﮔﺮﻓﺖ ﺑﻪ ﻟﺤﺎﻑ ﻭ ﭘﺎﺭﻩ ﺷﺪ!!!

جک



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

کاهش قیمت سکه در نخستین روز این هفته

 سکه تمام طرح جدید با روند کاهشی قیمت نسبت به اواخر هفته گذشته یک میلیون و 26 هزار تومان و دلار آمریکا 3447 تومان فروخته می‌شود.

قیمت سکه


به گزارش خبرنگار ایسنا، هر گرم طلای 18 عیار در بازار امروز - شنبه - نزدیک به 105 هزار تومان عرضه می‌شود. همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب 532 و 287 هزار تومان قیمت دارد.

همچنین اونس جهانی طلا برای معاملات در بازار نیویورک نزدیک به 1274 دلار داد و ستد می‌شود.

در میان سایر ارزها یورو 3927 تومان، پوند انگلستان 4963 تومان و یوان چین 543 تومان فروخته می‌شود.

نوع طلا     قیمت
هر گرم طلای 18 عیار     104 هزار و 920 تومان
هر مثقال طلا     454 هزار و 800 تومان
اونس جهانی     1273 دلار و 80 سنت
نوع سکه    
سکه تمام طرح جدید     یک میلیون و 26 هزار تومان
سکه تمام طرح قدیم     یک میلیون و 26 هزار تومان
نیم سکه     532 هزار تومان
ربع سکه     287 هزار تومان
یک گرمی     193 هزار تومان
نوع ارز    
دلار آمریکا     3447 تومان
یورو     3927 تومان
پوند انگلستان     4963 تومان
یوان چین     543 تومان
لیر ترکیه     1195 تومان
درهم امارات     941 تومان

قیمت طلا



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

توضیحاتی درباره دودکش های موسوم به جن

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ پدیده زمین شناسی هودو در حوالی ماهنشان ، به ویژه منطقه حفاظت شده انگوران به ایجاد صخره های دودکشی شکل منجر شده است که ساکنان محل بدان دودکش جن یا جن کوه می گویند.

جن

جن کوه در حاشیه آب های روان قزل اوزن جایی میان آسمان آبی و زمین خاکی ، که در افسانه های محلی تخت دیو و پری بدان گفته میشودقرار دارد .

زمین شناسان می گویند : قدمت این پدیده ی زیبا و کم نظیر طبیعی به حدود دههاهزار سال پیش از این باز می گردد.

جن کوه یا دودکش جن در حقیقت ستون های استوانه ای شکل سر به فلک کشیده ای از جنس خاک رس فشرده هستند که در اثر فرسایش طولانی مدت به این شکل در آمدند.

این فرسایش های ناهمگن درفرایند زمان به ایجاد ستون ها یا رشته ستون های دیوار مانندی منجر شده است که معمولا در قسمت بالایی آنها یک قطعه سنگ بزرگ قارچی شکل یا بخشی از لایه سخت باقی می ماند.

پدیده موسوم به دودکش جن با آن شکل و شمایل عجیب در میان توده ی عظیمی از سنگ آهک و رس قرار گرفته است.

تعداد متناوبی از این ساختارها در دامنه های منتهی رودخانه ی قزل اوزن در منطقه ی ماهنشان قابل مشاهده بوده است که بعضی از آنها به صورت کامل و برخی به صورت ناقص شکل گیری نموده اند که بارزترین و بلندترین آنها معروف به دودکش جن می باشد که قبل از روستای ایللی بولاغ واقع شده است.

طبیعت گردان و اکوتوریستهایی که همه ساله به منطقه حیات وحش انگوران میروند دیدن این دودکش ها را خالی از لطف نمی دانند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

جن



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

اولین مرکز رسمی ازدواج موقت

افتتاح مرکز ازدواج موقت با موافقت مراجع قانونی در عراق صورت گرفته و 16 هتل در استان های مختلف به منظور مهیا شدن مراسم ازدواج اختصاص یافته است.

ازدواج موقت


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک موسسه خیریه در عراق به افتتاح اولین مرکز رسمی ازدواج موقت در بغداد اقدام کرده که اولین شعبه این موسسه خیریه در عراق محسوب می شود.

بنا به این گزارش؛ افتتاح این مرکز ازدواج با موافقت مراجع قانونی ذی ربط صورت گرفته و 16 هتل در استان های مختلف عراق به منظور مهیا شدن مراسم عروسی اختصاص داده است. 

این مرکز ازدواج، فهرستی از زنان مایل به ازدواج تهیه کرده و مردان را قبل عقد متعهد می کند که به ازای هر روز مبلغ 20 دلار به زنانی که مایل به ازدواج هستند، بدهند و با آنها ازدواج کنند.
 
این مرکز کارمندانی استخدام کرده که کار خواندن صیغه عقد را انجام می دهند همانطور که تبلیغاتی در این راستا در فضای مجازی صورت می دهد.
منبع: العالم
باشگاه خبرنگاران جوان

ازدواج موقت



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

پیام مهناز افشار درباره بازداشت بازیگران

 «گمانه‌زنی‌های مردم در فضای مجازی دربارۀ هویت بازیگران بازداشت شده در یک پارتی، مهناز افشار را به واکنش واداشت.»

مهناز افشار

به گزارش ایسنا و به نقل از خبرآنلاین، پس از اعلام خبر بازداشت هفت بازیگر در یک پارتی شبانه و انتشار ابتدای نام و نام‌خانوادگی آنها بسیاری شروع به گمانه‌زنی درباره هویت این افراد کردند.

این موضوع داغ خیلی زود در فضای مجازی نام بازیگرانی که با کلید نام و نام‌خانوادگی هم‌خوانی داشت را برسر زبان‌ها انداخت. از قضا ابتدای نام و نام‌خانوادگی مهناز افشار با یکی از این بازداشت‌شدگان یکسان بود که همین امر سبب شد تا این بازیگر با استفاده از حساب کاربری خود در توئیتر به این موضوع واکنش نشان دهد.

او در این باره در توئیتر نوشت «یکی از بازداشت شدگان در پارتی شبانه «م.ا» بوده که کارآگاهان دنیای مجازی با رمزگشایی از آن فهمیدند او مهناز افشار است.» او در توئیت دیگری پس از آن به انتقاد از انتشار اسامی افراد به صورت اختصاری پرداخت: «انتشاراسامی افراد به صورت اختصاری که باعث گمانه‌زنی‌های گوناگون و انتشار شایعات می‌شود، درست نیست. بهتر نیست یا کامل منتشر شود یا منتشر نشود؟»

مهناز افشار



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

ضرری در اندازه دو ماه یارانه نقدی مردم

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در سال 1983 (1362) مقر تفنگداران دریایی آمریکا در بیرون مورد حمله قرار گرفت و 241 نفر کشته شدند. خانواده کشته‌شدگان و همچنین کشته‌شدگان انفجار برج‌الخبر عربستان در سال 1996 (1375) انگشت اتهام را به سوی ایران نشانه رفتند و با مراجعه به دادگاه آمریکا با ادعای حمایت ایران از تروریسم خواهان دریافت غرامت از دولت جمهوری اسلامی شدند.

یارانه

دادگاه آمریکایی در سال 2007 (1386) به نفع آن‌ها رأی داد و ایران را به پرداخت 7/2 میلیارد دلار محکوم کرد. درست در همین سال اجرای تحریم‌های دلاری آمریکا علیه ایران معلق شده بود و با توجه به افزایش قیمت نفت، دولت وقت (دولت اول محمود احمدی نژاد) هفت و نیم میلیارد دلار از دارایی‌های بانک مرکزی را صرف سرمایه‌گذاری کرد.

اما کجا؟

حدود دو میلیارد دلار از دارایی ها و بانک مرکزی و در اصل دارایی ملت ایران صرف خرید اوراق قرضه‌ای از طریق یک کارگزار لوگزامبورگی (کلیر استریم) شد که بخشی از آن در اروپا و بخشی به صورت فیزیکی در سیتی بانک آمریکا نگهداری شد. 250 میلیون دلار از این اوراق فروش رفت اما بخش اصلی آن در آمریکا نگهداری شد.

به گفته ولی‌الله سیف رئیس فعلی بانک مرکزی به رغم هشدارهای دلسوزانه کارشناسان و مدیران بانک مرکزی مبنی بر پرهیز از سرمایه‌گذاری روی اوراق بهادار دلاری و اینکه رفع ممنوعیت ایران توسط آمریکا دائمی نیست اما این عمل انجام شد و با وجود اینکه دولت ایران چندماه فرصت داشت این اموال را از ایالات متحده خارج کند این کار را نکرد و تحریم های دلاری از سال 2008 دوباره از سر گرفته شد.

پرونده تفنگداران دریایی در دادگاه‌های آمریکا در جریان بود و با توجه به سوابق قبلی دولت آمریکا مسئولان دولت علاوه بر داشتن اطلاعات در این زمینه، می‌توانستند حدس بزنند که ممکن است ایالات متحده اموال ایران را در این کشور بلوکه کند اما باز هم عکس‌العملی نشان ندادند تا اینکه در سال 2012 (1391) دولت آمریکا بانک مرکزی ایران را متهم به پولشویی و اموال این بانک را مسدود کرد.

جدای از ظلم آشکاری که دولت آمریکا در قبال ملت ایران و اموال ایرانیان انجام داده واکنش دولت وقت جالب‌تر است. بانک مرکزی در سال 1391 به دیوان عالی آمریکا متوسل می‌شود تا این بلوکه شدن پول ایران را بررسی کند. این در حالی است که مسئولان ایرانی از شرکت در فرآیند دادرسی‌های ایالات متحده با توجه به سوابق دشمنی و احکام ناعادلانه آمریکایی‌ها منع شده بودند اما دولت وقت با توسل به دیوان عالی آمریکا عملاً به حکم دادگاه‌های آمریکا صحه می‌گذارد.

به گفته حسن روحانی، دولت گذشته یک فرصت‌سوزی و اهمال بزرگ در این زمینه انجام داده که اموال ایران را در فرصت موجود از آمریکا بیرون نکشیده و در واقع گوشت را در دست گربه گذاشته است.

رئیس دولت یازدهم در این زمینه می‌گوید: در همان سال‌ها اشکار شده بود که دادگاه‌های آمریکایی با استناد به آن موضوع و البته نامشروع، می‌خواهند به اموال ما دست اندازی کنند. اما متأسفانه در فرصت 9 ماهه‌ای که بانک مرکزی داشته و می‌توانسته هم پول را از بانک‌های آمریکایی خارج کرده و اوراق را به فروش برساند، اما بخش بزرگی از این اوراق باقی‌مانده تا زمانی که در سال 87 که دادگاه استیناف رأی می‌دهد و این پول مسدود می‌شود.

علاوه بر این کوتاهی صورت گرفته توسط دولت سابق، رجوع به دیوان عالی آمریکا اشتباه دیگری است؛ چراکه با صدور رأی این دیوان، ایران عملاً بر نتیجه دادگاه‌های آمریکا صحه گذاشته است و همین می‌شود که دادگاه عالی آمریکا با صدور حکم خود می‌خواهد پول متعلق به ملت ایران را بین حدود هزار نفر از خانواده‌های قربانیانی که ایران دخالتی در مرگ آن‌ها نداشته است پرداخت کند.

دولت حسن روحانی از همان ابتدای اعلام این حکم به آن اعتراض کرده و علاوه بر احضار سفیر سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران و تسلیم دو یادداشت رسمی در اعتراض به این اقدامات دولت آمریکا، محمدجواد ظریف نیز به دبیرکل سازمان ملل نامه نوشت تا ایران از طریق بین‌المللی پیگیر این نقض حقوق بین‌المللی باشد.

از بحث‌های حقوقی و اقدامات صورت گرفته که بگذریم همچنان این سوال باقی می‌ماند که چرا دولت نهم با وجود تاکید برخی کارشناسان برای انجام ندادن این سرمایه‌گذاری، اوراق قرضه را خریداری کرده است و با شکایت در دیوان عالی آمریکا به این نقض حقوق بین‌المللی صحه گذاشته است.

از این دست کوتاهی‌ها در دولت گذشته کم نبوده از پرونده سه هزار میلیاردی گرفته تا گم شدن دکل نفتی، از ظهور بابک زنجانی تا ... . کوتاهی‌هایی که از روحانی و جهانگیری گرفته تا سایر مسئولین دولت یازدهم به آن‌ها بارها اشاره کرده‌اند.

با یک حساب سرانگشتی، دو میلیارد دلاری که در اثر کوتاهی دولت وقت بلوکه شده ، به ازای 75 میلیون نفر یارانه‌بگیر چیزی حدود 85 هزار تومان(تقریبا دو ماه یارانه، یارانه‌بگیران) می‌شود. یارانه‌ای که به قول نوبخت هر ماه دولت یازدهم پرداخت آن را برای خود مصیبت عظیمی می‌داند. یعنی با این کوتاهی به ازای هر ایرانی 80 هزار تومان ضرر به جیب مردم وارد شده است. ضرری که مسببین آن نه تنها در مقابل آن پاسخگو نیستند بلکه حتی تلاش می‌کنند آن را چوبی بر سر برجام کنند در حالی که این اتفاق به یک سال قبل از شروع دور جدید مذاکرات هسته‌ای(1391) بازمی‌گردد.

با این وجود رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه دولت آمریکا حق چنین کاری نداشته و ایران تا آخرین لحظه این مسئله را در جامعه بین‌المللی پیگیری می‌کند تا حقوق ملت ایران استیفا شود درباره‌ پیگیری این موضوع در داخل تأکید می‌کند: ما دو کار باید انجام دهیم. کمیته‌ای را تشکیل دادیم که موضوع را بررسی کرده و به رئیس جمهور گزارش دهد گزارش کمیته بررسی فرآیند توقیف دومیلیارد دلار اموال ملت ایران منتشر و پرونده نیز به قوه‌ی قضاییه ارائه می‌شود.

قطعاً بازگشت این دو میلیارد دلار به کشور مهم است اما شاید مسئله‌ای که باید بیشتر مورد پیگیری قرار گیرد همین فرآیند توقیف این اموار است تا مشخص شود چه کسانی در این فرآیند نقش داشته‌اند و با ارائه مدارک به قوه‌ی قضاییه، مسببین محاکمه و مجبور به پاسخگویی شوند.

داستان ندانم‌کاری‌های برخی مسئولین قصه‌ درازی است که گویا تا برخورد قاطعی با آن صورت نگیرد ممکن است باز هم تکرار شود و حتی عده‌ای به جای آن‌که خود را به مردم بدهکار بدانند، طلبکارانه وعده‌های بیشتری برای کسب کرسی‌هایی می‌دهند که سر آخر (تنها در یک مورد اشاره شده) منجر به ضرری در حد دو ماه یارانه نقدی مردم ایران می‌شود.
خبرنگار ایسنا: آرین افخمی

زمان واریز یارانه



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

خطرات احساسی رابطه جنسی قبل از ازدوج

سلامت نیوز : «من باکرگی‌ام را در ۱۵ سالگی از دست دادم. من و دوست‌پسرم فکر می‌کردیم عاشق هم هستیم اما وقتی رابطه‌جنسی ما شروع شد، همه عشقی که به هم داشتیم خراب شد. من احساس می‌کردم که او دیگر علاقه‌ای به وقت گذراندن با من ندارد -- او فقط می‌خواست با بدن من وقت بگذراند.» -- سارا، دانشجو

رابطه جنسی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مردمان ؛ «کاش کسی بود که وقتی دبیرستانی بودم در گوشم بخواند که خودداری کنم. از آن دوران بود که فعالیت جنسی من شروع شد، حتی نمی‌خواهم دیگر به سال‌های دبیرستان و دانشگاه فکر کنم. کاش می‌توانستم آن را برای همسرم نگه دارم.» -- علی، یک شوهر ۲۶ ساله

در مباحث مربوط به فعالیت جنسی نوجوانان، بیشتر به خطرات بارداری و بیماری‌های مقاربتی پرداخته شده است و کمتر به خطرات احساسی آن اشاره می‌شود. این یک مشکل است زیرا عواقب مخرب روانی روابط موقت جنسی بسیار جدی و واقعی هستند. آگاهی از آنها می‌تواند به جوانان کمک کند تصمیمات بهتری بگیرند و از فعالیت جنسی پیش از ازدواج خود جلوگیری کنند.

این به آن معنا نیست که باید عواقب فیزیکی روابط‌جنسی ناپایدار را کوچک بشماریم، بارداری اتفاقی است که زندگی افراد را تغییر می‌دهد. بیماری‌های مقاربتی -- که الان تعداد آنها به بیشتر از ۲۰ بیماری می‌رسد -- سلامت و حتی زندگی را از افراد می‌گیرد. درست است که استفاده از کاندوم این خطرات را کاهش می‌دهد اما قادر به از بین بردن آنها نیست. حدود ۱۵ درصد از بزرگسالانی که برای پیشگیری از بارداری از کاندوم استفاده می‌کنند، طی یکسال با بارداری مواجه می‌شوند. استفاده مداوم و درست از کاندوم می‌تواند تا ۸۵ درصد از ابتلا به بیماری‌های مقاربتی مثل ایدز جلوگیری کند اما این فقط به شرطی است که در ۱۰۰ درصد مواقع فرد از آن به درستی استفاده کند. استفاده مداوم از کاندوم می‌تواند تا ۵۰ درصد ابتلا به کلامیدیا -- که علت بخش عمده‌ای از ناباروری‌ها در خانم‌هاست -- را کاهش دهد. و تعداد کمی از افراد هستند که استفاده مداوم و درست از کاندوم داشته باشند.

بااینکه شواهدی وجود دارد که ۱۰۰ درصد استفاده از کاندوم خطر پاپیلوماویروس انسانی -- علت تقریباً کلیه سرطان‌های رحم در خانم‌ها -- را کاهش می‌دهد، اما خطر عمده‌ای باقی می‌ماند. بعضی بیماری‌های مقاربتی فقط از طریق تماس پوست با پوست در کل ناحیه تناسلی که فقط بخش بسیار کوچکی از آن با کاندوم پوشانده می‌شود، قابل انتقال هستند.

رابطه‌جنسی و قلب انسان

برای انسان‌ها رابطه‌جنسی چیزی بیشتر از جسم است. بُعد احساسی و روانی رابطه‌جنسی است که آن را برای انسان‌ها خاص‌تر می‌سازد. همه موجودیت انسانی ما -- ذهن، جسم و احساسات -- در رابطه‌جنسی درگیر می‌شود. به همین دلیل است که صمیمیت جنسی عواقب بسیار قدرتمند احساسی به دنبال دارد.

چرا حرف زدن درمورد آسیب‌های احساسی روابط‌جنسی اینقدر سخت‌تر است؟

وقتی دانشجویان هاروارد، یک قانون و نظام سرسخت جنسی به زندگی خود دادند، روابط و عملکرد تحصیلی آنها بهبود یافت.

از یک طرف، بیشتر ما قبلاً هیچ نوشته‌ای در این جنبه از رابطه‌جنسی مطالعه نکرده‌ایم. والدینمان هیچ حرفی در این باره با ما نزده‌اند. رسانه‌ها عواقب احساسی رابطه‌جنسی را نشان نمی‌دهند و درواقع در فیلم‌های غربی رابطه‌جنسی بدون هیچ عواقبی معرفی می‌شود. و دسترسی نوجوانان به کاندوم و قرص‌های ضدبارداری هیچ محافظتی از آنها دربرابر عواقب احساسی رابطه‌جنسی به عمل نمی‌آورد.

خیلی از بزرگسالان وقتی می‌خواهند درمورد اینکه چطور رابطه‌جنسی زودهنگام می‌تواند شخصیت و سلامت نوجوانان را به خطر بیندازد، صحبت کنند، حرف کم می‌‌آورند و با کلی‌گویی‌هایی مثل «تو خیلی بچه‌ای»، «هنوز برای آن آمادگی نداری» یا «به اندازه کافی بالغ نشده‌ای» حرفشان را تمام می‌کنند.

بعضی از عواقب احساسی رابطه‌جنسی زودهنگام -- مثل احساس پشیمانی -- این روزها بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. در یک تحقیق که در سال ۲۰۰۴ انجام گرفته بود، از نوجوانان سوال شد «اگر قبلاً رابطه‌جنسی داشته‌اید، آرزو می‌کنید که کاش کمی دست نگه می‌داشتید؟» پاسخ دو سوم این نوجوانان مثبت بوده است.

زمان زیادی است که عواقب احساسی رابطه‌جنسی شناخته شده است. دکتر آرمند نیکولی، پروفسور روانشناسی در دانشکده پزشکی هاروارد در مورد تحقیقی که در دهه ۶۰ میلادی انجام گرفته بود، اینطور می‌گوید:

«زمان زیادی بعد از انقلاب جنسی نبود که متخصصین پزشکی متوجه شدند که این آزادی جنسی جدید منجر به فاجعه‌ای روانشناختی می‌شود. ما شروع به تحقیق بر روی دانشجویان هاروارد کردیم که از پوچی و ناامیدی شکایت می‌کردند.

بین هوشیاری اجتماعی آنها و اخلاقیاتی که در زندگی خصوصی خود رعایت می‌کردند، شکافی وجود داشت. آزادی جنسی جدید موجب پوچی روابط و احساس حقارت نفس می‌شد. بسیاری از این نوجوانان درگیر روزمرگی و مرگ شده بودند.

وقتی بعضی از آنها از نسبی‌گرایی اخلاقی به یک سیستم از ارزش‌های مشخص -- که شدیداً بر سبک زندگی بدون موادمخدر و روابط‌جنسی تعریف‌شده تکیه داشت -- تغییر جهت دادند، گزارش کردند که روابط آنها با جنس مخالف و همچنین روابط آنها با همسالان خود، والدینشان و همچنین عملکرد تحصیلی آها بسیار تقویت شده است.»

تحقیق هاروارد، در کنار نشان دادن تاثیرات منفی روابط‌جنسی بدون تعهد، همچنین نشان می‌دهد که افراد می‌توانند تصمیم به تغییر رفتار جنسی خود گرفته و از فواید و مزایای آنها بهره‌مند شوند.

۱۰ خطر احساسی

خطرات روابط‌جنسی زودهنگام و بی‌تعهد چیست؟ این خطرات در افراد مختلف متفاوت است. بعضی از عواقب احساسی کوتاه‌مدت اما بااینحال جدی هستند. بعضی از آنها طولانی‌مدت‌تر هستند و حتی به ازدواج و بچه‌دار شدن افراد نیز کشیده می‌شود. تصور بسیاری از این خطرات روانی تا زمانیکه خود فرد تجربه نکند دشوار است. در همه موارد، تاثیرات احساسی تحربیات جنسی نباید سبک شمرده شوند. لحظه‌ای فکر کردن به ما یادآوری می‌کند که مشکلات احساسی می‌تواند تاثیرات مخربی در توانایی افراد برای داشتن یک زندگی شاد و مفید داشته باشد.

اجازه بدهید به ۱۰ مورد از بدترین خطرات احساسی از فعالیت جنسی زودهنگام اشاره کنیم:

۱. نگرانی از بارداری و بیماری

برای خیلی از جوانانی که فعالیت جنسی خود را آغاز کرده‌اند، ترس از بارداری یا ابتلا به بیماری‌های مقاربتی یک استرس احساسی جدی به شمار می‌رود.

یک دختر دبیرستانی در این رابطه می‌گوید:

«خیلی از دوستانم را می‌بینم که تست بارداری از داروخانه تهیه می‌کنند. آنها خیلی نگران هستند و هر ماه دلهره دارند که مبادا باردار شده باشند. من که تابحال رابطه‌جنسی نداشته‌ام خیلی از این بابت راحت و‌ آسوده‌ام.»

راسل هانکه، پزشک، در این رابطه می‌گوید:

«خیلی از نوجوانان را می‌بینیم که بعد از اولین تجربه جنسی خود با نگرانی و استرس بسیار پیش دکتر می‌روند و می‌خواهند که ‌آزمایش ایدز برای آنها انجام شود. برای خیلی‌ها همین مسئله کافی است که دیگر سراغ اینگونه روابط نروند.»

۲. پشیمانی و متهم کردن خود

هم پسرها و هم دخترها ممکن است بعد از رابطه‌جنسی دچار پشیمانی شدید شوند اما دخترها در این رابطه آسیب‌پذیرتر هستند.

«وقتی دختری با پسری رابطه‌چنسی برقرار می‌کند چه اتفاقی می‌افتد؟ احساس نزدیکی دختر به پسر بیشتر می‌شود. ممکن است فکر کنید برای پسر هم باید همین اتفاق بیفتد، اما نه. لزوماً اینطور نیست.»

تحقیقات یک تفاوت جنسیتی را در این زمینه نشان می‌دهد: «زن‌ها معمولاً برای تقویت رابطه خود و بالا بردن صمیمیت آن رابطه‌جنسی برقرار می‌کنند درحالیکه مردها اکثراً برای لذت جنسی این کار را می‌کنند.»

دختری که به رابطه‌جنسی به چشم توجه و محبت نگاه می‌کند، وقتی ببیند که پسر موردعلاقه او بعد از اولین تجربه جنسی‌اش با او هیچ علاقه عاشقانه بیشتری به او نشان نمی‌دهد، احساس خواهد کرد که مورد خیانت قرار گرفته است. یک دختر ۱۵ ساله می‌گوید: «من انتظار نداشتم که آن پسر با من ازدواج کند اما هیچوقت انتظار نداشتم که حتی در دانشگاه هم از من دوری کند.»

باب بارلت که در مورد روابط‌جنسی انسانی در دانشگاه ریچفیلد در مینسوتا درس می‌دهد، داستان «سندی» را با ما در میان می‌گذارد:

«سندی دختری بسیار زیبا و باهوش بود که از من خواست موقع ناهار من را ببیند. برایم توضیح داد که هیچوقت تابحال دوست‌پسری نداشته است و وقتی یکنفر بزرگتر از خودش از او دعوت کرده قرار بگذارند بسیار هیجان‌زده شده است. بعد از اینکه هفته‌ها با هم رابطه داشتند، آن مرد از سندی خواسته که با هم رابطه‌جنسی داشته باشند. سندی بی‌تمایل بوده اما مرد مدام اصرار می‌کرده است. ترس سندی این بوده که خام و بی‌تجربه به نظر برسد و به همین دلیل آن مرد را از دست بدهد به همین دلیل با او موافقت کرده است.

من از او پرسیدم که موفق شده و توانسته آن مرد را نگه دارد؟

سندی جواب داد که یک هفته بعد، دوباره با هم رابطه‌جنسی داشته‌اند و بعد او را ترک کرده است. مرد به او گفته بوده که به اندازه کافی برای او خوب نیست و نتوانسته عاشق او شود. حالات احساس حماقت به او دست داده بود چون فهمیده بود که آن مرد به هیچ وجه علاقه‌ای به او نداشته است.»

رابطه‌جنسی بسیار خاص است. خانه‌ای خاص می‌خواهد. وقتی بخشی از چیزی بزرگتر -- یک رابطه دائمی عاشقانه بین دو انسان -- باشد، بسیار پرمفهوم‌تر و راضی‌کننده‌تر می‌شود. وقتی ازدواج می‌کنید، صمیمیت جنسی شما تعهدتان به همدیگر را نشان می‌دهد. شما با بدنتان به هم می‌گویید که «من همه خودم را به تو می‌دهم». از این دیدگاه، همانطور که وارد زندگی همدیگر شده‌اید، وارد جسم همدیگر هم می‌شوید. صمیمیت متکی به تعهد است.

حتی وقتی «قوانین تازه‌»‌ای درمورد رابطه‌جنسی وجود دارد -- مثل قانون جدیدی که ابتدا در دانشگاه‌ها باب شد و الان به سنین پایین‌تر هم کشیده شده است و رابطه‌جنسی بدون هیچ احساس با کسی که اصلاً نمی‌شناسید را تایید می‌کند -- دخترها در آخر آسیب‌پذیرتر بوده و بعد از اتمام رابطه هنوز به این امید می‌مانند که شاید آن پسر دوباره به آنها زنگ بزند. گاهی‌اوقات این پشیمانی جهتی مخالف پیدا می‌کند: وقتی رابطه جنسی تمام می‌شود، احساس می‌کنید به دام افتاده‌اید. کارن ۱۶ ساله می‌گوید:

«من واقعاً پشیمانم که اولین رابطه‌جنسی‌ام با پسری بود که چندان دوستش نداشتم. هنوز هم با او در ارتباط هستم که دیگر تبدیل به یک مشکل شده است. از همان اولین باری که با او بودم، دیگر در هر قرارملاقاتی که با او دارم انتظار رابطه‌جنسی از من دارد. حتی وقتی تمایلی به آن کار ندارم کارمان به بحث و جدل می‌کشد. دوست دارم این رابطه را تمام کنم و با افراد دیگری آشنا شوم اما بعد از اینکه اینهمه به هم وابسته شده‌ایم خیلی سخت است.»

پشیمانی جنسی ممکن است سال‌ها طول بکشد. چندی پیش نامه‌ای از یک زن ۳۳ ساله که الان روانشناس شده بود دریافت کردیم که گفته بود خیلی نگران فشارهای جنسی و وسوسه‌های جوانان امروزی است. می‌خواست درس‌هایی که خود آموخته بود را در میان بگذارد. گفته بود که بعد از اتمام دوران دبیرستان، یک سال را در خارج از کشور گذرانده بود:

«وقتی از کشور خارج شدم باکره بودم، اما تصور می‌کردم همین از من محافظت می‌کند. میخواستم تصمیمات جنسی‌ام را خودم به تنهایی بگیرم. نمی‌خواستم وارد هیچ تعهدی شوم. نمی‌خواستم ازدواج کنم یا بچه‌دار شوم. می‌خواستم ادامه تحصیل داده و شغل موفقی داشته باشم. طی آن یکسالی که خارج از کشور بودم، در مسائل جنسی بسیار بی‌قید و بی‌تعهد بودم.

اما واقعیت این است که به قیمت جدا شدن از خودم تمام شد. طولانی‌ترین زخمی که به خودم زدن با قلبم لمس شد. آن احساس بیمار دادن بخشی از خودم --روحم-- به خیلی‌ها و برای هیچ، هنوز دردناک است. هیچوقت تصور نمی‌کردم اینقدر زیاد و اینقدر طولانی آسیب می‌بینم. این زن گفته بود که الان ازدواج کرده است و زندگی موفق و رابطه‌جنسی خوبی با همسر خود دارد. اما هنوز زخم‌های آن تجربیات اولیه خود در زمینه جنسی را حس می‌کند. دوست داشت جوانان بدانند که رابطه‌جنسی بدون تعهد بسیار برای قلب و روحشان خطرناک است.»

مردانی که درگیری جنسی و احساسی با دختری پیدا می‌کنند هم ممکن است ضربه بخورند. این از زبان یک مرد پشیمان نوشته شده است:

«یک سال پیش با دختری دو سال کوچکتر از خودم وارد رابطه شدم. شدیداً عاشق هم شده بودیم. والدین ما به ما آزادی کامل داده بودند. وقتی به خانه آنها می‌رفتم، پدر و مادرش زودتر برای خواب می‌رفتند که من و او بتوانیم تنها باشیم.

فوق‌العاده بود. با هم تنها بودیم، حتی گاهی شش شب در هفته. رابطه‌جنسی ما کم‌کم شروع شد. ابتدا او مقاومت کرد اما بخاطر ترس از دست دادن من تسلیم شد. قبل از اینکه بدانیم بیش از اندازه پیش رفته بودیم.

به خودمان می‌گفتیم که عاشق هم هستیم و به محض اینکه او درسش تمام شود با هم ازدواج می‌کنیم. واقعاً چه تفاوتی می‌کرد؟ بعد یک شب دعوای وحشتناکی داشتیم، و بااینکه هیچ ارتباطی با مسائل جنسی نداشت، می‌دانستم که اگر اینقدر در مسائل جنسی پیش نمی‌رفتیم این دعوا اتفاق نمی‌افتاد.

به هر حال، او من را زد و من هم در جواب او را زدم. هیچوقت نمی‌توانم خودم را بخاطر این کار ببخشم. او به سمت خانه‌شان فرار کرد و همه چیز را به مادرش گفت. احتمالاً می‌تونید تجسم کنید که بعد از آن چه اتفاقی افتاد.

من آن موقع دانشگاه می‌رفتم. اصلاً نمی‌توانستم روی درس‌هایم تمرکز کنم. فقط می‌خواستم دراز بکشم و بمیرم. همان موقع‌ها بودم که دانشگاه را ترک کردم و به نیروی دریایی پیوستم. قبل از اینکه برای آموزش‌های مقدماتی بروم، یکبار او را در خیابان دیدم. گریه کرد و گفت که هنوز همان احساس سابق را به من دارد و بخاطر کاری که کرده است پشیمان است اما آن موقع دیگر خیلی دیر شده بود.

واقعاً آرزو می‌کنم که او می‌توانست همانطور دربرابر من برای خواسته رابطه‌جنسی مقاومت کند و من هم اینقدر پافشاری نمی‌کردم. هر دختری که فکر می‌کند برای نگه داشتن یک پسر باید تسلیم خواسته‌های اینچنینی او شود احمق است. مطمئناً من با او می‌ماندم و با او ازدواج می‌کردم.»

۳. عذاب‌وجدان

عذاب‌وجدان شکلی از احساس پشیمانی است -- حسی قوی از انجام کاری که از نظر اخلاقی نادرست است. عذاب‌وجدان اگر بعنوان نشانه‌ای برای زنده‌ بودن هوشیاری خود و دلیل خودداری از انجام دوباره ‌آن رفتار در آینده قلمداد کنید، می‌تواند یک تجربه سالم اخلاقی باشد.

احتمال عذاب‌وجدان گرفتن دخترها درمورد اولین تجربه جنسی بیشتر از پسرهاست و اگر این تجربه تحت‌تاثیر موادمخدر یا الکل صورت گرفته باشد، این عذاب‌وجدان شدیدتر خواهد شد. هم پسرها و هم دخترها اگر اولین رابطه‌جنسی‌شان با فردی عادی صورت گرفته باشد، می‌گویند که عذاب‌وجدان گرفته‌اند.

جورج ایگار در کتابی که برای نوجوانان نوشته است، به نام «عشق، رابطه و سکس» به خانم‌های جوان توصیه می‌کند، «وقتی رابطه‌تان بر هم می‌خورد، برای دخترها خیلی سخت‌تر از پسرها خواهد بود. این چیزی نیست که در خودآگاهتان می‌خواسته‌اید. اینکه دختری را دچار مشکل احساسی عمیق کنید.»

یک پسر 20 ساله می‌گوید وقتی متوجه دردی شده که در دخترها ایجاد می‌کند و عذاب‌وجدان گرفته است، دست از رابطه‌جنسی برداشته است، او می‌گوید: «می‌بینیم که گیج شده‌اند و مدام گریه می‌کنند. می‌گویند دوستت دارند اما تو آنها را دوست نداری.»

عذاب‌وجدان بعد از رابطه‌جنسی می‌تواند از اعتقادات مذهبی افراد نیز نشات بگیرد. مهمترین مذاهب دنیا، از جمله اسلام، مسیحیت و یهودیت، همه آنها رابطه‌جنسی را بعنوان هدیه‌ای از جانب خداوند معرفی می‌کنند که برای زوج‌ها بعد از ازدواج فرستاده شده است.

در مقاله‌ای درمورد داستان مرد جوانی خواندیم که از اینکه درمورد روابط‌جنسی مخالف با اعتقادات مذهبی خود رفتار کرده بود، احساس پشیمانی می‌کرد. او نوشته بود که والدین او اهمیت باکرگی و شروع رابطه‌جنسی فقط بعد از ازدواج را برایش توضیح داده بودند. اما یک شب گرم تابستانی، خود را با دختری بسیار مشتاق دید و همان موقع اولین رابطه‌جنسی خود را برقرار کرد. آن رابطه بسیار عجله‌ای بودن و هیچ حس صمیمیتی در آن وجود نداشته است. او می‌گوید:

«وقتی در فیلم‌ها رابطه‌جنسی را به تصویر می‌کشند، بسیار عاشقانه است. از نظر فیزیکی حس بسیار خوبی بود اما از نظر احساسی اصلاً اینطور نبود. من نگران بودم که رابطه‌مان از این به بعد خیلی جدی‌تر از گذشته شود و نمی‌دانستم چه انتظاراتی می‌خواست از من داشته باشد؟»

این پسر بخاطر کاری که انجام داده بود احساس عذاب‌وجدان می‌کرد. همچنین نگران بارداری و بیماری بود. به خودش قول داده بود که دیگر هیچوقت اینکار را تکرار نکند و از آن موقع تا حالا که دانشجو شده است، به قول خود وفادار بوده است. او می‌گوید، «من به دنبال صمیمیت به همسرم هستم. کسی که واقعاً دوستش داشته باشم و بخواهم که ادامه زندگی‌ام در کنار او باشم. شاید به نظر خیلی‌ها مسخره بیاید اما واقعیت دارد.»

سقط‌ جنین

بسیاری از نوجوانان در مواجهه با بارداری به سقط‌جنین روی می‌آورند. همانطور که هر دو طرف بحث سقط‌جنین الان تایید می‌کنند که سقط‌جنین به زندگی یک موجود زنده پایان می‌دهد (جنین بعد از ۱۸ روزگی قلبی تپنده و بعد از ۶ هفتگی مغز دارد). زنان بسیاری عواقب ناراحت‌کننده احساسی را بعد از سقط‌جنین گزارش کرده‌اند -- مثل افسردگی، کابوس‌های شبانه، از دست دادن ارزش نفس و عذاب‌وجدان.

در کتاب “Making Abortion Rare: A Healing Strategy for a Divided Nation”، دیوید راردون از نتایج تحقیقات خود گزارش می‌کند که بیش از ۷۰ درصد از زنانی که سقط‌جنین داشته‌اند می‌گویند احساس می‌کنند کار اشتباهی انجام داده‌اند --گرفتن جان یک موجود زنده -- اما به این دلیل مخالف این حس عمل کرده‌اند که هیچ انتخاب دیگری پیش رویشان نبوده است. گاهی‌اوقات سوءتفاهمات اخلاقی درمورد تصمیمات سقط‌جنین تا چند سال بعد از آن اتفاق نمی‌افتد. بعنوان مثال در زیر داستان مادری جوان است که الان در دهه ۳۰ زندگی خود به سر می‌برد و درمورد سقط‌جنینی که داشته است صحبت می‌کند:

«سال دوم دانشگاه بودم. از تعطیلات تابستانی برگشته بودم و واقعاً مریض بودم. دکتر یک آزمایش ادرار از من گرفت و اعلام کرد که باردار هستم. بعد پرسید می‌خواهی چه بکنی؟

من گفتم می‌خواهم هر چه سریعتر از شر آن خلاص شوم.

او هم آدرس و شماره تلفن یک کلینیک زنان را برایم یادداشت کرد. عمل بسیار ساده بود، دل‌درد شدیدی داشتم اما می‌توانستم آن را تحمل کنم. اگر آن موقع کسی از من می‌پرسید که نسبت به کاری که کرده‌ام چه حسی دارم، می‌گفتم بهترین کار ممکن را انجام داده‌ام چون هم سلامتی و هم زندگی‌ام را پس گرفته‌ام.

اما الان هر وقت یاد آن زمان می‌افتم گریه‌ام می‌گیرد. به این فکر می‌کنم که چقدر بیرحم بودم، واقعاً بچه بودم، خودرای و سطحی‌نگر.

الان با به دنیا آوردن دو فرزند فوق‌العاده، خیلی تغییر کرده‌ام و بسیار افتاده‌تر شده‌ام.»

مردها هم خیلی وقت‌ها ممکن است تحت‌تاثیر عواقب احساسی سقط‌جنین قرار گیرند. یکبار یکی از سال‌اولی‌های دانشگاه داشت برای چند نفر درمورد احساس گناهی که از سقط‌جنینی که دوست‌دخترش را به آن وادار کرده بود، گرفته بود صحبت می‌کرد، که نه می‌توانسته بخوابد و نه درس بخواند.

خط آخر اینکه: هر حسی هم که به قوانین مربوط به سقط‌جنین داشته باشید، باید قبول کنید که سقط‌جنین یک راه‌حل سریع نیست. تاثیرات آن ممکن است سال‌ها با شما بماند. شبکه‌های ملی این روزها برای زنان و مردانی که اقدام به چنین کاری می‌کنند، جلسات مشاوره روانپرشکی ترتیب می‌دهد.

۴. از دست دادن اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس

خیلی افراد بعد از اینکه متوجه می‌شوند به یک بیماری مقاربتی مبتلا شده‌اند، اعتمادبه‌نفس خود را از دست می‌دهند. …سعید یکی از خوانندگان ما قبل از ارتباط‌جنسی با دوست‌دخترش، چیزی درمورد ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) نشنیده بود. خیلی زود بعد از آن، متوجه غده‌های ریزی روی آلت تناسلی خود شده بود. دکتر به او گفته بود که دچار زخم‌های تناسلی شده است که با ویروس HPV ایجاد می‌شود. این زخم‌ها خوب به درمان اسیدی، تکنیک لیزر یا جراحی پاسخ ندادند و بعد از این درمان‌های مداوم بی‌نتیجه، سعید واقعاً نگران شده است که آیا با وجود این زخم‌ها می‌تواند ازدواج کند.

گاهی‌اوقات از دست دادن اعتماد‌به‌نفس بعد از رابطه‌جنسی بی‌تعهد فرد را به سمت روابط‌جنسی بی‌تعهد بیشتر می‌کشاند و همین مسئله منجر به از دست رفتن بیشتر اعتمادبه‌نفس می‌شود که جلوگیری از آن بسیار دشوار خواهد شد. همین مسئله را می‌توانید در داستان زندگی زن جوانی ببینید که در زیر برایتان عنوان می‌کنیم:

دخترهایی در خوابگاه ما بودند که بارها باردار شده و سقط‌جنین کرده بودند. مسئله جالب اینکه تقریباً همه این دخترها وقتی با من حرف می‌زدند می‌گفتند که از کل این داستان متنفرند: میهمانی‌ها، خیابان‌ها و انتظارات و رفتارهای جنسی مردان. اما چون اعتمادبه‌نفس خیلی پایینی دارند، هر نوع توجه از طرف مردان برای آنها کافی است و به همین دلیل باز به موقعیت‌هایی برمی‌گردند که قبلاً برای آنها ایجاد مشکل کرده است.

در هر دو سوی روابط‌جنسی بی عشق، از دست رفتن ارزش نفس را می‌بینیم. یک پسر دانشجو می‌گوید، «خیلی بد است وقتی بخاطر مقدار بالای الکلی که خورده‌ای آن شب با دختری می‌خوابی و فردای آن حتی آن دختر را به خاطر نمی‌آوری.»

حقیقت رابطه‌جنسی دهانی

- هیچ پسری که واقعاً دختری را دوست داشته باشد یا برای او ارزش قائل باشد از او نمی‌خواهد که اینکار را برایش انجام دهد.

- این کار خیلی وقت‌ها توسط دخترها شروع می‌شود زیرا تصور می‌کنند می‌توانند با جلوگیری از باردار شدن چیزی که پسر می‌خواهد را برای او انجام دهند اما بعدها می‌فهمند که رابطه‌جنسی دهانی صمیمیت بین دو طرف را کاهش می‌دهد.

- بسیاری بیماری‌های مقاربتی، ازجمله تبخال تناسلی، کلامیدیا ، ویروس پاپیلومای انسانی، از طریق رابطه‌جنسی دهانی نیز منتقل می‌شوند.

- اگر دختری هستید که رابطه‌جنسی دهانی دارید، ممکن است باز همان آسیب‌های احساسی -- مثل احساس مورد سوءاستفاده قرار گرفتن و بی‌ارزش شدن -- که به دنبال روابط‌جنسی بی‌تعهد می‌آید را تجربه کنید.

- اگر پسر هستید و از دوست‌دخترتان می‌خواهید که اینکار را برایتان انجام دهد، با این کار به آن دختر بی‌احترامی می‌کنید. آیا دوست دارید کسی با خواهر شما این کار را بکند؟

یک دانشجوی دیگر از دست رفتن ارزش فردی که بعد از اولین تجربه جنسی او ایجاد شده بود عنوان می‌کند:

«بالاخره موفق شدم دختری را به تختخواب بکشانم --البته در ماشین بود. من 21 سالم بود. فکر می‌کردم این تحریک‌کننده‌ترین اتفاقی است که می‌توانست بیفتد اما بعد آن دختر شروع به ابراز علاقه کرد و اصرار کرد که با من بماند. بعد از چهار هفته رابطه‌جنسی آن هم فقط زمان‌هایی که من می‌خواستم، از او خسته شدم. بالاخره شر او را کندم که اینکار باعث شد حس حتی بدتری هم پیدا کنم چون می‌دیدم که ضربه بدی به او زده‌ام.»

رابطه‌جنسی دهانی و شرافت نفس

تحقیقات نشان می‌دهد که جوانان بسیاری امروز رابطه‌جنسی دهانی دارند و آن را اصلاً مسئله بزرگی نمی‌بینند. بعضی پسرها درمورد دخترهایی صحبت می‌کرد که بخاطر رابطه‌جنسی دهانی شدیداً آسیب احساسی دیده و به روانشناس مراجعه می‌کنند.

در پاسخ به این نگرانی‌ها، می‌بینیم که در برنامه اپرا (Oprah Winfrey) و دکتر فیل (Dr. Phil) هرکدام یک برنامه کامل را به موضوع رابطه‌جنسی دهانی اختصاص می‌دهند. در برنامه دکتر فیل، یک دختر ۱۳ ساله با چشمانی اشکبار به دوربین نگاه می‌کند و رو به سایر نوجوانانی که ممکن است آن برنامه را نگاه کنند می‌گوید:

«اینکار را نکنید...خواهش می‌کنم این کار را نکنید. همه عزت نفس و ارزشی که برای خودتان قائل هستید را از دست خواهید داد. همه چیز برایتان بدتر خواهد شد.»

در زیر به شش نکته‌ای که لازم است جوانان درمورد رابطه‌جنسی دهانی بدانند اشاره می‌کنیم:

۱) این کار مطمئناً یک عمل جنسی است. همانطور که یک پسر ۱۵ ساله می‌گوید، «فکر می‌کنی چرا به آن سکس دهانی می‌گویند؟»

۲) اینکار چیزی است که معمولاً پسرها از دخترها می‌خواهند که برایشان انجام دهند. دخترهایی هم هستند که تصور می‌کنند برای جلوگیری از بارداری بهتر است این کار را انجام دهند اما بعدها می‌فهمند که رابطه‌جنسی دهانی صمیمیت بین دو طرف را کاهش می‌دهد.

۳) هیچ پسری که واقعاً دختری را دوست داشته باشد یا برای او ارزش قائل باشد از او نمی‌خواهد که اینکار را برایش انجام دهد.

۴) بسیاری بیماری‌های مقاربتی -- مثل تبخال تناسلی، کلامیدیا و ویروس پاپیلومای انسانی -- از طریق رابطه‌جنسی دهانی نیز منتقل می‌شوند.

۵) اگر دختری هستید که رابطه‌جنسی دهانی دارید، ممکن است باز همان آسیب‌های احساسی -- مثل احساس مورد سوءاستفاده قرار گرفتن و بی‌ارزش شدن -- که به دنبال روابط‌جنسی بی‌تعهد می‌آید را تجربه کنید.

۶) اگر پسر هستید و از دوست‌دخترتان می‌خواهید که اینکار را برایتان انجام دهد، با این کار به آن دختر بی‌احترامی می‌کنید. آیا دوست دارید کسی با خواهر شما این کار را بکند؟

۵. فساد شخصیت

وقتی با دیگران مثل ابزارهای جنسی برای لذت خودخواهانه خود رفتار می‌کنیم، نه تنها احترام خود را از دست می‌دهیم، بلکه شخصیتمان را عوض می‌کنیم. هر انتخابی که در زندگی داریم بر شخصیت ما اثر می‌گذارد و آن را بدتر یا بهتر می‌کند. انتخاب‌های خوب شخصیتمان را قوی‌تر می‌کند و انتخاب‌های بد شخصیت‌مان را بدشکل می‌کند.

وجدان ما بخشی از شخصیت ماست که درست را از غلط تشخیص داده و به ما کمک می‌کند انتخاب‌های بهتری داشته باشیم. در محیط جنسی آسان‌گیر کنونی، افراد جوان بسیاری رفتارهایی را «بی‌اشکال» می‌بینند که شدیداً نادرست است. بعنوان مثال، در یک تحقیق از ۱۷۰۰ دانش‌آموز و دانشجو درمورد «رابطه‌جنسی اجباری» سوال شد: «آیا برای مرد قابل‌قبول است که زنی را که بیشتر از شش ماه است با او ارتباط دارد، مجبور به رابطه‌جنسی کند؟» تقریباً دو سوم پسرها پاسخ مثبت دادند. عجیب‌تر اینکه پاسخ ۴۹٪ از دخترها هم مثبت بود.

رابطه‌جنسی همچنین با وادار کردن افراد به دروغ‌گویی برای به دست آوردن آن می‌تواند موجب فساد شخصیت شود. دروغ‌های متداول عبارتند از: «دوستت دارم»، «قبلاً هیچوقت هیچ بیماری‌جنسی نداشته‌ام» و از این قبیل.

مرد جوانی درمورد فعالیت جنسی خود مثل اعتیاد یاد می‌کند و کنترل نفس خود را زیر سوال می‌برد:

«برای من رابطه‌جنسی مثل یک ماده‌مخدر شده بود. هرچه بیشتر انجام می‌دادم، بیشتر می‌خواستم. اصلاً نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم و هیچوقت هم راضی نمی‌شدم.»

پورنوگرافی. با به وجود آمدن اینترنت، پورنوگرافی بیشتر از گذشته قابل‌دسترس شد و درنتیجه به یکی از متدول‌ترین اعتیادهای جنسی تبدیل گشت.

دکتر ویکتور کلین، روانشناسی که بیش از ۲۵ سال صدها مرد را بخاطر پورنوگرافی و اعتیادهای جنسی درمان نموده، می‌نویسد:

«من متوجه شده‌ام که مشکلات همه این معتادین به رابطه‌جنسی، با قرارگیری در معرض عمل جنسی در کودکی یا نوجوانی آغاز شده است.»

۶. از دست رفتن اعتماد

افراد جوانی که احساس می‌کنند بعد از بر هم خوردن رابطه‌شان، مورد سوءاستفاده قرار گرفته‌اند یا به آنها خیانت شده، در روابط بعدی خود دچار مشکل در اعتماد کردن می‌شوند. نمی‌خواهند دوباره ضربه بخورند. برایان درمورد تجربه خود می‌گوید:

«من اولین بار وقتی 19 سالم بود با دوست‌دخترم رابطه‌جنسی داشتم. تقریباً یک سال بود که با او در ارتباط بودم و واقعاً دوستش داشتم. آن دختر بسیار صمیمی، شاد و مهربان بود. تا قبل از آن همه کاری با هم کرده بودیم به جز رابطه‌جنسی و آخر یک شب او از من خواست که با هم رابطه‌جنسی داشته باشیم.
چند روز بعد، رابطه ما بر هم خورد. این دردناک‌ترین زمان زندگی من بود. من از هر کسی بیشتر به او نزدیک بودم، حتی از والدینم هم به من نزدیک‌تر بود. بسیار افسرده و عصبی شده بودم. ورزش را ترک کردم و احساس ناامیدی و شکستگی داشتم. بعدها که وارد دانشگاه شدم، روابط جنسی‌ام بیشتر از یک شب طول نمی‌کشید. دیگر نمی‌توانستم برای یک رابطه طولانی‌مدت و عاشقانه به کسی اعتماد کنم.»

۷. افسردگی و خودکشی

این روزها نوجوانان بیشتری دچار افسردگی می‌شوند اما تحقیقات جدید نشان می‌دهد که این واکنش اتوماتیک نوجوانی نیست. نوجوانانی که از رفتارهای خطرناک --مثل رابطه‌جنسی، موارمخدر و نوشیدن الکل-- خودداری می‌کنند کمتر دچار افسردگی می‌شوند. هم دخترها و هم پسرها که این رفتارهای خطرساز را تجربه می‌کنند، بیشتر دچار افسردگی می‌شوند. و احتمال ابتلا به افسردگی در دخترها بسیار بالاتر است.

«خیلی از دوستانم را دیده‌ام که بعد از اینکه رابطه‌هایشان حالت فیزیکی پیدا می‌کند، بر هم می‌خورد. وقتی خیلی زود از رابطه‌جنسی استفاده کنید، راه های ارتباطی دیگر بین دو طرف بسته خواهد شد و رشد متوازن رابطه بر هم می‌خورد.»

در برخی موارد، افسردگی به تراژدی خودکشی منجر می‌شود. خودکشی سومین دلیل شایع مرگ بین ۱۵ تا ۲۴ سال است. تقریباً یکی از هر ۵ نفر نوجوان در زمان گذشته به خودکشی فکر کرده‌اند.

کیران سایر در کتاب خود “Sex and Teenager” می‌نویسد:

«هرچه رابطه‌ای بیشتر شبیه به عشق واقعی باشد، فرد نوجوان بیشتر در آن عشق سرمایه‌گذاری کرده و اگر آن رابطه بر هم بخورد، دچار درد و آسیب شدیدتری خواهد شد.»

باتوجه به آنچه درمورد عواقب احساسی بر خوردن روابط جنسی می‌دانیم، منطقی است که تصور کنیم درد ناشی از چنین قطع رابطه‌هایی می‌تواند دلیل افسردگی و مرگ ناشی از خودکشی در برخی جوانان باشد.

تحقیقات این مسئله را تایید می‌کنند. در تحقیقی مشخص شد که نرخ اقدام به خودکشی برای دختران بین ۱۲ تا ۱۶ ساله‌ای که تجربه جنسی داشته‌اند نسبت به آنها که باکره بوده‌اند شش مرتبه بیشتر است.

۸. خراب شدن روابط

رابطه‌جنسی می‌تواند یک رابطه خوب را به یک رابطه بد تبدیل کند. ابعاد دیگر رابطه دیگر رشد نمی‌یابند. احساسات منفی وارد داستان می‌شوند. در آخر رابطه را مسموم می‌کند. اینها را مرد جوانی که خود را در ۲۲ سالگی باکره معرفی می‌کند عنوان می‌کند:

«خیلی از دوستانم را دیده‌ام که بعد از اینکه رابطه‌هایشان حالت فیزیکی پیدا می‌کند، بر هم می‌خورد. وقتی خیلی زود از رابطه‌جنسی استفاده کنید، راه های ارتباطی دیگر بین دو طرف بسته خواهد شد و رشد متوازن رابطه بر هم می‌خورد.»

جنیفر، ۲۴ ساله داستان خود را مطرح می‌کند:

«درخواست رابطه‌جنسی دوست‌پسر من بعد از هر قرار ملاقات توجیه‌پذیرتر می‌آمد و بعد از دو ماه تسلیم شدم. رابطه‌جنسی به نقطه مرکزی ارتباط ما تبدیل شد و مثل سرطان کل رابطه ما را گرفت. چیزهای جدیدی وارد رابطه‌مان شد مثل عصبانیت، حسادت و خودخواهی. دیگر حتی نمی‌توانستیم با هم حرف بزنیم. از هم خسته شدیم و ناامیدانه یک تغییر می‌خواستم.»

ارتباط با والدین

رابطه‌جنسی می‌تواند تاثیرات منفی بر ارتباط فرد با افراد دیگری به جز کسی که با او رابطه دارد هم داشته باشد. اکثر والدین می‌گویند دوست ندارند فرزندانشان درگیر روابط‌جنسی شوند. با بیرون رفتن از آن استاندارد موجود، بین آنها و نوجوانانشان درگیری ایجاد خواهد شد. نوجوانان بسیاری که رابطه‌جنسی دارند هر کاری می‌کنند که والدینشان از آن بی‌خبر بمانند زیرا می‌دانند که چقدر ناراحتشان خواهد کرد. در زیر به داستان یک دختر جوان اشاره می‌کنیم:

«وقتی 19 سالم بود برای اولین بار با یک پسر 22 ساله رابطه‌جنسی برقرار کردم. می‌دانستم که اگر والدینم از موضوع باخبر شوند بی اندازه ناراحت خواهند شد. وقتی عادت‌ماهیانه‌ نشدم، دچار وحشت شده بودم. حتی به فکر خودکشی هم افتاده بودم. وقتی تست بارداری نشان داد که باردار نیستم واقعاً آسوده شد. همان جا تصمیم گرفتن دیگر خودم را درگیر چنین دردی نکنم و با دوست‌پسرم به هم زدم.»

۹. توقف رشد فردی

فعالیت جنسی پیش از ازدواج نه تنها رشد رابطه را متوقف می‌کند، بلکه رشد فردی شخص را نیز کند می‌کند.

نوجوانانی که درگیر و جذب یک رابطه شدید می‌شوند، در زمانی از زندگی خود که باید برون‌گرا باشند -- روابط جدید ایجاد کنند، وارد تیم‌ها و گروه‌های مفید شوند، علایق و مهارت‌های خود را شکل دهند و مسئولیت‌های سنگین‌تر اجتماعی قبول کنند-- درون‌گرا می‌شوند. دوران نوجوانی زمانی بسیار مهم و بحرانی برای یادگیری و رشد است که پایه و اساس آینده را می‌سازد. فرصت‌هایی که در این دوران از دست می‌رود، بعدها به هیچ عنوان به دست نمی‌آید. اگر جوانان نتوانند از این فرصت‌ها استفاده کنند، هیچوقت نمی‌توانند به رشد کامل و کافی برسند.

خطر برای دخترانی که درگیر فعالیت جنسی می‌شوند بیشتر است زیرا با این کار در علایق و روابط دیگر را به روی خود می‌بندند. روانشناس دکتر ساموئل کاف‌من از نیویورک می‌گوید:

«دختری که خیلی زود وارد یک رابطه جدی می‌شود، بعدها متوجه می‌شود که فردیت خود را از دست داده است. او به بخشی از آن پسر تبدیل می‌شود و دیگر قادر نخواهد بود علایق خود را بسازد و حس استقلال داشته باشد.»

۱۰. تاثیرات منفی بر ازدواج

بیشتر نوجوانان می‌گویند که آرزو دارند یک روز ازدواج کرده و خوشبخت و موفق باشند. ما باید آنها را ترغیب کنیم از خود سوال کنند «چه تصمیمات جنسی در این نقطه از زندگی می‌تواند بر آرزوی من برای داشتن ازدواجی موفق تاثیر داشته باشد؟ با زود وارد روابط‌جنسی شدن چه مشکلاتی را برای خودم یا همسر آینده‌ام ایجاد خواهم کرد؟» در زیر به برخی از این مشکلات اشاره می‌کنیم:

مقایسات و یادآوری گذشته. اگر با کسی به جز همسر خود رابطه‌جنسی داشته‌اید، این میل خارج از کنترل شما وجود خواهد داشت که همسرتان را با شرکای جنسی سابق خود مقایسه کنید. یک شوهر جوان می‌گوید: «وقتی با همسرم رابطه‌جنسی دارم، با خودم فکر می‌کنم که دوست‌دختر قبلیم خیلی بهتر من را می‌بوسید یا این دختر فلان کار را بهتر انجام می‌دهد. اصلاً نمی‌توانم از شر این مقایسه کردن‌های مداوم خلاص شوم.» هم خانم‌ها و هم آقایان دچار این یادآوری‌های جنسی می‌شوند که می‌تواند بر صمیمیت جنسی زندگی مشترکشان تاثیری به شدت منفی داشته باشد.

«گاهی اوقات طی سال‌های دانشجویی دچار عفونتی می‌شدم که داخل لوله‌های فالوپ‌م را تخریب می‌کرد و این مسئله باعث نابارور شدن من شد. الان با مرد فوق‌العاده‌ای ازدواج کرده‌ام که خیلی دوست دارد بچه‌دار شود و احساس گناهی که دارم غیرقابل‌تصور است. تصمیم گرفته‌ایم یک بچه به فرزند‌خواندگی بگیریم اما واقعاً شرایط دشواری است.»

بی‌وفایی. خیانت می‌تواند منجر به ختم یک ازدواج شود. آمار درمورد درصد کسانی که به همسر خود خیانت می‌کنند متفاوت است اما متخصصین بسیار عقیده دارند که این بی‌وفایی‌ها در سال‌های اخیر بیشتر شده است. یک دلیل احتمالی آن: بالا رفتن فعالیت جنسی قبل از ازدواج. توانایی مقابله با وسوسه‌ها بخشی از شخصیت ماست -- چیزی که به مرور زمان در ما ایجاد می‌شود. اگر «نه» گفتن به وسوسه‌های جنسی را قبل از ازدواج شروع نکنیم، انجام آن بعد از ازدواج بسیار دشوارتر خواهد شد.

ناباروری. اخیراً آمار بچه‌دار نشدن در زوج‌هایی که به تازگی ازدواج کرده‌اند بیشتر شده است. ناباروری می‌تواند استرس و فشاری زیاد بر زندگی زناشویی ایجاد کند. اگر دلیل آن یک بیماری مقاربتی مثل کلامیدیا باشد، این استرس حتی بیشتر هم خواهد شد. یک زن ۳۳ ساله می‌گوید:

«گاهی اوقات طی سال‌های دانشجویی دچار عفونتی می‌شدم که داخل لوله‌های فالوپ‌م را تخریب می‌کرد و این مسئله باعث نابارور شدن من شد. الان با مرد فوق‌العاده‌ای ازدواج کرده‌ام که خیلی دوست دارد بچه‌دار شود و احساس گناهی که دارم غیرقابل‌تصور است. تصمیم گرفته‌ایم یک بچه به فرزند‌خواندگی بگیریم اما واقعاً شرایط دشواری است.»

بالا رفتن احتمال طلاق. محققان دریافته‌اند که با هم زندگی کردن قبل از ازدواج با بالا رفتن احتمال طلاق همراه است. در یک تحقیق که در سال ۲۰۰۳ روی زنان انجام گرفت، مشخص شد که احتمال طلاق برای زنانی که قبل از ازدواج با همسرانشان یا مردان دیگر زندگی مشترک داشته‌اند بسیار بالاتر است.

این تحقیقات نمی‌گوید چرا با هم زندگی کردن یا داشتن رابطه‌جنسی قبل از ازدواج می‌تواند باعث بالا رفتن احتمال طلاق شود. یک دلیل احتمالی آن این است که رابطه‌جنسی باعث می‌شود نتوانید شناخت عمیقی از فرد مقابل به دست آورید و ببینید آیا اعتقادات، اهداف و ارزش‌های یکسان دارید یا خیر. جان و کتی کولیگان که سال‌ها برای زوج‌های بسیاری مشاوره پیش از ازدواج داشته‌اند، مشاهدات خود را با ما در میان می‌گذارند:

«این روزها زوج‌های زیادی را می‌بینیم که بدون اینکه ازدواج کرده باشند با هم زندگی می‌کنند. با حرف زدن با آنها دریافته‌ایم که نقاط اشتراک بسیار کمی دارند. آنها اصلاً درمورد اعتقادات و اهدافشان با هم حرف نزده‌اند. اما جذابیت جنسی بین آنها بسیار زیاد بوده است. پیشنهاد ما به آنها این بوده که با هم زندگی نکرده یا رابطه‌جنسی نداشته باشند، به دوستانی تبدیل شوند و سعی کنند همدیگر را بیشتر بشناسند تا بفهمند با هم سازگاری دارند یا خیر.»

دکتر کارسون دالی می‌گوید وقتی در دانشگاه درس می‌داده، دانشجویان بسیاری --بیشتر زنان جوان و گاهی هم آقایان-- برای دیدن او می‌آمدند و درمورد مقاله‌ای که برای آن درس نوشته بودند با او حرف می‌زدند. وقتی بحث آنها شروع می‌شد، حرفشان به مشکلاتی که در روابطشان داشتند کشیده می‌شد. و تقریباً در اکثر آن مشکلات روابط‌جنسی نیز درگیر بود. او می‌گوید:

«یادم نمی‌آید دختر یا پسری را دیده باشم که بخاطر عقب انداختن رابطه‌جنسی پشیمان بوده باشند، اما دختر و پسرهای بسیار زیادی را دیدم که شدیداً بخاطر روابط‌جنسی خود پشیمان بودند. هیچکس جوانان را برای عواقب بعدی روابط‌جنسی آماده نمی‌کند: پایین آوردن اعتمادبه‌نفس، حس ناامیدکننده مورد سوءاستفاده قرار گرفتن، عذاب‌وجدان سوءاستفاده از دیگران، ناراحتی برای دروغ گفتن و پنهان‌کاری از خانواده، مشکل در ترک اعتیاد به رابطه‌جنسی، حس تنفر از خود بخاطر دنبال فردی دیگر گشتن به جای زنده کردن نفس خود بعد از هر بر هم خوردن رابطه. هیچکس به جوانان نمی‌گوید که حتی ممکن است سال‌ها طول بکشد تا از تاثیرات این تحربیات جنسی آزاد شوند.

۱۰ فایده صبر کردن برای شروع رابطه‌جنسی

خیلی مهم است که با خطرات رابطه‌جنسی پیش از ازدواج آشنا شوید اما به همان اندازه هم مهم است که بتوانید فواید به تعویق انداختن شروع رابطه‌جنسی را بشناسید. در زیر به ۱۰فایده آن اشاره می‌کنیم:

۱) صبر کردن برای شروع رابطه‌جنسی باعث بهتر شدن رابطه می‌شود زیرا زمان بیشتری را صرف شناختن همدیگر خواهید کرد.

۲) صبر کردن احترامی که برای خودتان قائل هستید را بیشتر خواهد کرد.

۳) صبر کردن باعث می‌شود بخاطر شجاعتی که در غلبه بر نفس دارید به خودتان احترام بیشتری بگذارید.

۴) صبر کردن به شما یاد می‌دهد به دیگران احترام بگذارید --دیگرانی که می‌خواهید وسوسه‌شان کنید یا تحت فشارشان قرار دهید.

۵) صبر کردن فشار را از روی شما برمی‌دارد.

۶) صبر کردن باعث می‌شود هیچ عذاب‌وجدانی نداشته باشید و ذهن و فکری آرام داشته و احساس پشیمانی نکنید.

۷) صبر کردن به شما کمک می‌کند طرف مناسب برای خودتان پیدا کنید -- کسی که بخاطر همانی که هستید برایتان ارزش قائل باشد.

۸) صبر کردن باعث داشتن یک رابطه‌جنسی بهتر بعد از ازدواجتان می‌شود -- رابطه‌ای خالی از مقایسه‌ها و بر مبنای اعتماد. با صبر کردن حتی قبل از آشنایی، به همسرتان وفادار خواهید بود.

۹) با تمرین فضایل اخلاقی که در صبر کردن وجود دارد -- مثل ایمان، قضاوت درست، کنترل نفس و خودداری، فروتنی، احترام برای خود و دیگران -- شخصیتی برای خود خواهید ساخت که باعث می‌شود در آینده همسری فوق‌العاده شوید.

۱۰) با شخصیت دادن به خودتان، فردی با شخصیتی مشابه -- کسی که دوست دارید با او ازدواج کنید و از او صاحب فرزند شوید -- را به سمت خود خواهید کشاند.

تصور نکنید «برای من خیلی دیر شده است»

نوجوانان و جوانان بسیاری که وارد روابط‌جنسی شده‌اند دچار این اشتباه می‌شوند که دیگر برای آنها دیر شده و نمی‌توانند تغییری در زندگی خود ایجاد کنند. اما واقعیت این است که همه ما، در هر سنی که باشیم، در هر نقطه‌ای از زندگی‌مان برای تصمیم‌گیری آزادیم.

نوجوانان به داستان‌های واقعی از زندگی دیگرانی نیاز دارند که قبلاً روابط‌جنسی داشته اما شروعی تازه برای خود رقم زده‌اند. می‌توانیم به تحقیق دانشگاه هاروارد اشاره کنیم که فواید ایجاد قانون و نظم در روابط جنسی خود را بعد از اینکه مدتی بی‌بندوباری جنسی داشته‌اند را نشان می‌دهد. می‌توانیم به دانش‌آموزی اشاره کنیم که می‌گفت بعد از اینکه در دوران دبیرستان با دختری رابطه‌جنسی داشت، اینکار را ترک کرده و هنوز هم در دانشگاه با همین سبک زندگی جلو می‌رود. و کتی دانشجویی که اشتباهات خود را پشت سر گذاشته می‌گوید:

«من با مردان زیادی رابطه‌جنسی داشته‌ام اما در همه آن زمان‌ها مست بوده‌ام و آن زمان فکر نمی‌کردم که اصلاً مهم است. الان می‌فهمم که به هرکدام از آن مردها بخشی از خودم را داده‌ام. دیگر آن دردها را نمی‌خواهم. می‌خواهم زندگی جدیدی را شروع کنم و دیگر تا زمان ازدواجم رابطه‌جنسی نداشته باشم.»
داستان‌هایی مثل این یک درس زندگی می‌دهد: درست است که نمی‌توانیم گذشته را تغییر دهیم اما هنوز برای شکل دادن به آینده‌مان آزادیم.
ش

رابطه‌جنسی می‌تواند منبع لذت و شادکامی باشد. اما مشخص است که می‌تواند منبع درد و زخم‌های عمیق هم شود. فرق آن رابطه‌ای است که در آن شکل می‌گیرد. رابطه‌جنسی اگر در یک رابطه‌ متعهد و عاشقانه باشد که از قدیم به آن ازدواج می‌گفته‌ایم، حس لذت‌، خوشبختی، معنا و مفهوم به زندگی می‌دهد.
منبع:مردمان mardoman.net

رابطه جنسی



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دیدن خواب داس و دل به همراه تعبیرشان

داس
محمدبن سيرين گويد: اگر بيند داس در دست داشت، دليل كه آلتي بياورد كه وي را مال حاصل شود. اگر بيند با داس كشت و درو كرد، دليل او را مال و نعمتي به رنج حاصل شود. اگر داس او بشكست و يا ضايع شد، مال او نقصان يابد. جابر مغربي گويد: اگر داس زرين يا سيمين در دست داشت، دليل بود كه از مال حرام چيزي حاصل كند.

دختر

دل
بدان كه دل، پادشاه تن است. و تن، قائم به فرمان اوست و دل خزانه عقل و ضمير است در نهان و آشكارا. محمدبن سيرين گويد: دل ديدن به خواب، مالي بود كه به وي رسيده، يامالك وي گردد. اگر بيند دل بيرون تن او بود، دليل بود بر صلاح و نيكوئي تن وي. اگر بيند دل او تنگ شد، دليل كه كارهاي وي تنگ و دشوار شود. اگردل را شادمان بيند، دليل كه كارها بر وي گشاده گردد. اگر دل فروبسته بيند، از گناه توبه بايد كردن. اگر دل را بر دست راست نهاده بيند، دليل كه سخت بيمار شود. اگر دل را به هر دو دست گرفته بيند، دليل كه كارها بر ...
وي برآيد. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند كه دلش درد مي كرد، دليل كه مالش زياده شود. اگر بيند كه چشمهاي او گشاده شده بود، دليل كه به كارهاي هر دو جهان راغب شود. اگر بيند از دل او خون بيرون آمد، دليل كه از كار ناكردني توبه كند و به حق تعالي بازگردد. اگر بيند از دل او صفرا بيرون آمد، دليل كه بيمار شود. اگر بيند بر دل وي خستگي رسيد، دليل كه بي غم شود. اگر بيند از دل او گوهر بيرون آمد و آن گوهر از دهان بيرون افكند، دليل كه كافر شود. اگر بيند كه آن گوهر از زمين برداشت و فرو خورد، دليل كه باز مسلمان شود. اگر بيند گوهر از دل بيرون آورد، دليل كه ترك نماز بگويد. جابر مغربي گويد: اگر بيند دل او پاره پاره شد، دليل كه دل را به هوس محال و شغلهاي ناكردني مشغول كند. اگر بيند دل او روشن و منور است، دليل بر صلاح دين او كند. اگر بيند دلش تاريك و تيره است، تاويلش به خلاف اين است. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: دل به خواب ديدن به ده وجه است. اول: مال. دوم: رياست. سوم: فرزند. چهارم: شجاعت. پنجم: جوانمردي. ششم: حرص و آز. هفتم: دين. هشتم: قوت. نهم: شهوت. دهم: نهان داشتن احوال خويش.

دختر



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی

 هفته جاری قیمت یک خودروی وارداتی کاهش و یک خودرو افزایش یافته است.

قیمت خودرو


به گزارش خبرنگار ایسنا، این هفته قیمت النترا 500 هزار تومان کاهش و قیمت اسپورتیج یک میلیون تومان افزایش یافته است.

قیمت باقی خودروهای وارداتی در بازار تغییر خاصی نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشته است.

به گزارش ایسنا، قیمت خودروهای وارداتی مدل 2016 در بازار به شرح زیر است:

نام خودرو     شرکت سازنده     کشور     قیمت
سوناتا     هیوندای     کره جنوبی     164 میلیون تومان
توسان     هیوندای     کره جنوبی     167 میلیون تومان
النترا     هیوندای     کره جنوبی     126 میلیون و 500 هزار تومان
اسپورتیج     کیا     کره جنوبی     165 میلیون تومان
سراتو     کیا     کره جنوبی     122 میلیون تومان
اپتیما     کیا     کره جنوبی     175 میلیون تومان
RAV4     تویوتا     ژاپن     235 میلیون تومان
یاریس هاچ‌بک     تویوتا     ژاپن     110 میلیون تومان
کمری     تویوتا     ژاپن     181 میلیون تومان
بنز C200     بنز     آلمان     510 میلیون تومان
بنز E200     بنز     آلمان     435 میلیون تومان

قیمت ماشین



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

طرز استفااده درست و صحیح از کاندوم

سلامت نیوز: از استفاده همزمان مواد چرب کننده، روغن، مواد ضد عفونی کننده پزشکی (لوسيون) و مواد ديگر مانند وازلين برای چرب تر کردن کاندوم خودداری کنيد. اين مواد می توانند کاندوم را سوراخ و يا پاره کنند. تنها از ژل ها يا کرم های مخصوص و يا اسپرم کش های مکمل مخصوص که در داروخانه ها قابل دسترسی است استفاده کنيد.

کاندوم زنانه


بسته حاوی کاندوم را بدقت و به آرامی باز نماييد و به هيچ وجه از قيچی و اجسام نوک تيز استفاده نکنيد.کاندوم را در حالت سخت شدن آلت تناسلی مردانه و قبل از انجام نزديکی استفاده نماييد، زيرا ممکن است در ترشحات مرد قبل از انزال نيز ويروس و يا اسپرم وجود داشته باشد. کاندوم بايد تمام طول آلت تا قاعده را بپوشاند.در هر بار نزديکی از يک کاندوم جديد استفاده شود.از هر کاندوم فقط يک بار استفاده کنيد.قبل از استفاده به تاريخ انقضا آن توجه کنيد.

از مصرف کاندومهای تاريخ گذشته، چسبناک و شکننده بدليل افزايش احتمال پارگی اجتناب نماييد.کاندومها را از حرارت، نور، فشار و رطوبت دايمی دور نگاه داريد زيرا احتمال سوراخ شدن و پارگی در آن افزايش می يابد و نمی توان به آن اطمینان کرد (مثلا کیف پول جیبی شما که هر روز متحمل فشار است جای مناسبی برای نگهداری کاندوم نیست).
منبع: مرکز تخصصی نوروفیدبک آلومینا

کاندوم مردانه



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

ميرزاخاني اولين زن آکادمي ملي علوم امريکا شد

ن ریاضیدان ایرانی و برنده عالی‌ترین جایزه ریاضی جهان به عنوان اولین زن عضو آکادمی ملی علوم امریکا انتخاب شد.

زن ایرانی

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دکتر مریم میرزاخانی، فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف و استاد ریاضیات دانشگاه استنفورد اخیرا به عنوان عضو آکادمی ملی علوم امریکا انتخاب شده است.

اعضای جدید آکادمی ملی علوم امریکا که عضویت در آن یکی از بزرگترین افتخارات برای دانشمندان در ایالات متحده به شمار می‌رود، توسط اعضای فعلی آن و بر مبنای دستاوردهای برجسته و پیوسته در تحقیقات بدیع انتخاب می‌شوند. این اعضا به عنوان «مشاور ملی» در علوم مهندسی و پزشکی شناخته می‌شوند. اعضای سابق این آکادمی دانشمندانی از جمله آلبرت اینشتین، توماس ادیسون و الکساندر گراهام بل هستند.

دکتر میرزاخانی یکی از 84 عضو جدید و 21 عضو پیوسته خارجی است که در سال جاری برای عضویت در این سازمان غیر انتفاعی انتخاب شده است. وی در ماه آوریل سال آینده در واشنگتن به طور رسمی معرفی می‌شود.

بر اساس این گزارش، مریم میرزاخانی، ریاضیدان و استاد ایرانی دانشگاه استنفورد آمریکا است. میرزاخانی در ۳۱ سالگی و در دانشگاه استنفورد به عالی‌ترین جایگاه دانشگاهی و مقام استادی رسید و در سال ۲۰۱۴، برنده مدال فیلدز شد که بالاترین جایزه در ریاضیات است. وی نخستین زن و نخستین ایرانی برنده مدال فیلدز است.

مریم میرزاخانی در دوران تحصیل در دبیرستان فرزانگان تهران، برنده مدال طلای المپیاد جهانی ریاضی در سال‌های ۱۹۹۴ (هنگ‌کنگ) و ۱۹۹۵ (کانادا) شد و در این سال به عنوان نخستین دانش‌آموز ایرانی حائز نمره کامل شد. وی نخستین دختری بود که به تیم المپیاد ریاضی ایران راه یافت و نخستین دختری بود که در المپیاد ریاضی ایران طلا گرفت.

دکتر میرزاخانی در سال ۱۹۹۹ کارشناسی خود را در رشته ریاضی از دانشگاه صنعتی شریف و دکترای خود را در سال ۲۰۰۴ از دانشگاه هاروارد به سرپرستی کورتیس مک‌مولن از برندگان مدال فیلدز دریافت کرد.

دختر ایرانی



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

پخش تصاویر دختر جوان در تلگرام

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد علی کسانی  گفت: فردی با مراجعه به این پلیس و بیان اینکه فردی با هویت نامعلوم از طریق شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به ایجاد مزاحمت اینترنتی برای وی  کرده است، مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

تلگرام

وی خاطر نشان كرد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی های لازم و تحقیقات فنی صورت گرفته توانستند عامل اصلی ایجاد مزاحمت را شناسایی  و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر كنند.
 

متهم پس از رویارویی با شواهد فنی به بزه خود اعتراف و انگیزه خود را ایجاد مزاحمت اینترنتی علیه شاکی در ابتدا یک مزاح دوستانه بیان کرد.

متهم در ادامه گفت: من با شاکیه رابطه دوستانه ای داشتم و  به همین دلیل به خاطر سرگرمی اقدام به  انتشار تصویر قدیمی از  شاکی که در اختیار بنده بود نمودم و جملاتی ناشایستی که به همراه تصویر آمده بود سعی کردم با دوست خود به صورت ناشناس مزاح کنم.


سرگرد کسانی به کلیه شهروندان عزیز استان توصیه نمود: از هرگونه ایجاد مزاحت تحت عنوان مزاح و سرگرمی در فضای سایبر بپرهیزند.

وی گفت:افرادی که در فضای سایبر  به خصوص شبکه های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت  برای  افراد مختلف تحت عنوان سرگرمی نموده  باید توجه داشته باشند که قانون با این دسته افراد به صورت قاطع برخورد خواهد  کرد.

کانال تلگرام



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بستنی با ژله کاکائو به علاوه طرز تهیه

بستنی

مواد لازم (برای ۲ نفر):

بستنی سنتی .................. به مقدار لازم

شیر..................  ۱ و نیم لیوان

آب طالبی .................. ۱ لیوان

شیرکاکائو.................. ۱ لیوان

آب هویج.................. ۱ لیوان

شاتوت .................. به مقدار لازم

کاکائو .................. ۱ قاشق مرباخوری

پودر ژلاتین .................. ۱ قاشق مرباخوری
طرز تهیه:

یک قاشق مرباخوری پودر ژلاتین را با دو قاشق غذاخوری آب جوش مخلوط کرده و به صورت بن‌ماری آن‌را خوب حل می‌کنیم. یک لیوان شیر را با یک قاشق مرباخوری کاکائو و یک قاشق غذاخوری شکر مخلوط کرده و روی حرارت قرار می‌دهیم تا کاکائو و شیر حل شود سپس ژلاتین حل شده را داخل آن می‌ریزیم و هم می‌زنیم و از روی حرارت برمی‌داریم.

در دو ظرف بستنی‌خوری از این مخلوط ریخته و کمی بعد از سرد شدن در یخچال قرار می‌دهیم تا خودش را بگیرد. موقع سرو کردن روی این ژله، بستنی می‌گذاریم و سرو می‌کنیم.

به جای ژله کاکائو از ژله‌های آماده بازار هم می‌توانیم استفاده کنیم و یا به جای پودر ژلاتین از پودر نشاسته استفاده کنیم. مقدار پودر نشاسته دو قاشق غذاخوری برای یک لیوان شیر است و آن‌را مثل فرنی آماده می‌کنیم و در یخچال قرار می‌دهیم بعد از سرد شدن با بستنی سرو می‌کنیم.

بستنی



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

پیامک و جوک های خنده دار و طنز تلگرام

جوک

آقا اصلا همه چی رو ول کنین
یه سوالی هست مدت هاست ذهن منو مشغول کرده
 میخوام ببینم اونی که داشت زبان فارسی رو اختراع میکرد، چی شد که تصمیم گرفت قورباغه ق اولش«ق» باشه غ دومش«غ» ؟
ها؟

 

جوکهای جدید و خنده دار تلگرام

 

رفتم دکتر میگم : دکتر به دادم برس به جای سمنو یه پیاله حنا خوردم
برگشته میگه : خوب الان حالت بده ؟
گفتم نه فداتشم خیلیم شاد و شنگولم
تو روده ام حنا بندونه
تو معده ام بله برونه
اومدم تو شادیام شریکت کنم

 

جوکهای جدید و خنده دار تلگرام

 

آیا دوست داريد
هميشه و همه جا بدرخشيد؟!
به خودتان اكليل بزنید…
چيه؟ راه ديگه ای بلديد به منم بگید

 

جوکهای جدید و خنده دار تلگرام

 

سلامتی مردی که از سرکار برگشت دید زنش خوابه
تلویزیون رو خاموش کرد پتو رو کشید روی زنش بعد در گوشش گفت : پاشو شام رو بیار آخرین آنلاینت یک دقیقه پیش بوده
زنده باد تکنولوژی

 

کانال طنز تلگرام

 

وجدانا یه سوال میپرسم نخندین؟؟؟
این خارجیا که صلوات ندارن وقتی دعوا میشه چیکار میکنن که دعوا رو تموم کنن؟؟؟
خیلی فکرمو مشغول کرده

 

جک های تلگرام

 

بچه ها ﻧﻔﺮي ﻳﻪ ﺷﺎﺭﮊ ﭘﻨﺞ ﺗﻮﻣﻨﻲ ﺑﻔﺮﺳﺘﻴﻦ ﭘﻲ ﻭﻱ من !!!
بعد از چند دقیقه میبینین ﮔﻮﺷﻴﻪ ﻣﻦ ﺷﺎﺭﮊ ﺷﺪﻩ
خیلی عجیبه !!!
منم خودم اول باورم نشد

 

مطالب طنز و خنده دار در تلگرام

 

پسر خالم زنگ میزنه رادیو: الو سلام رادیو پیام؟؟!!
خانمه : بله بفرماید.
میگه : من یه کیف پیدا کردم توش 50میلیون پوله.
خانمه : افرین بە شما
 میخواهید از این طریق پیام بگذارید که صاحبش پیدا بشه ؟؟
جواب میده : نه میخام یه آهنگ غمگین واسه صاحبش درخواست کنم!

 

جوکهای جدید و خنده دار تلگرام

 

دیروز با دوس دخترم رفته بودیم دریا…

کنار آب خواسم باهاش شوخی کنم افتاد تو آب!!!
چشتون روز بد نبینه فک کنم آب بردش…
به جاش یه مرد ترسناکی از آب اومد بیرون!
طرف دیوونه هم بود هی میگفت
من دوس دخترتم آرایشم پاک شده…
منم زدم با بیل کشتمش فکر میکرد من خرم!!

 

جوکهای خنده دار تلگرام

 

میدونستید مریخیا ته دیگ سیب زمینی ندارن
ته دیگ سیب مریخی دارن
 خدا منو نکشه از بس با نمکم
 برم برا خودم اسپند دود کنم
اونی ام که گفتی خودتی

جک



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دیدن خواب خون آمدن به علاوه تعبیر

محمدبن سيرين گويد: اگر بيند كه بي جراحت خون از تن او آمد، دليل كه اگر رشوه ستاننده بود، رشوه ستاند. اگر نه او را زيان رسد. اگر بيند كه بر تن وي جراحت ها بود و از آن جراحت ها خون همي رفت، دليل است او را زيان و غم و اندوه رسد. اگر بيند كسي او را به شمشير بزد و خون روان شد، دليل كه بر وي زبان خلق دراز گردد و او در آن ثواب است. اگر بيند از جايگاهي كه زخم است خون بيرون آمد و جامه و تن او الوده شد، مالي است كه به حرام حاصل كند. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند كه خون همي خورد، دليل است مال حرام خورد يا خون ...

عکس خفن


ناحق كند. اگر اندامي از اندامهاي او ببرد، چنانكه آن اندام از وي جدا شد، دليل است زننده زخم سفر كند. اگر بيند كه در تن او سوراخي بود كه از آن سوراخ خون روان شد و جامه او را آلوده كرد، دليل كه او را به قدر آن مالي حرام رسد. اگر بيند كه خون از زخم و جراحت نيامد و آن جراحت تازه بود، دليل كه درمال او نقصان آيد، يا از كسي سخني سخت شنود و او را در آن ثواب است، زيرا كه خون بر گناه باشد كه از تن او بيرون آمد. اگر بيند كه از قضيش خون بيرون آمد، دليل است او را فرزندي از شكم مادر بيفتد. اگر كه از مقعدش خون بيرون آمد، چنانكه تنش آلوده شد، دليل است كه به قدر آن مالي حرام حاصل كند. اگر بيند كه ازبن دندان او خون بيرون آمد، دليل است از خويشانش به او غم و اندوه رسد. جابر مغربي گويد: اگر بيند كه درجائي درخون افتاد، دليل است به خون ناحق مبتلا شود. اگر بيند كه در شهري يا كوچه اي خون همي رفت، دليل كند بر خون آن موضع خون بسيار ريخته گردد. حضرت دانيال و ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند كه خون بسيار از بيني او بيرون آمد و ضعيف نشد، دليل كند بر يافتن مال حرام، خاصه كه جامه او به خون آلوده گردد. اگر بيند كه خون اندك فرود آمد و قوت ضعيف شد و جامه آلوده نشد، دليل است كه درويش گردد و مالش را نقصان افتد. اگر بيند كه قوت بر تن او آمد، دليل بر يافتن مال حرام كند. 

عکس های خفن



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

رشته تحصیلی مهناز افشاری و توضیحاتی درباره این بازیگر

مهناز افشار دیپلم اش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت. خانواده اش ریشه مذهبی دارند، به همین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری شود. در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.[۱۲]

مهناز افشار

مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سينمايي دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم سينمايي شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید. شباهت زیاد مهناز افشار به گوگوش، خواننده مشهور، در توجه رسانه‌ها به او در شروع کارش تأثیرگذار بود. مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌های تأثیرگذار سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی انجامید. مهناز افشار، در سال ۹۳ در یکی از نقشهای اصلی در فیلم سينمايي «آموزگار» به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس تاجیک، ایفای نقش کرد.[۱۳]

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با محمد یاسین رامین[۱۴] ازدواج کرد.حاصل ازدواج اویک دختر است

عکس مهناز افشار



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

یارانه آزاد شده صرف اشتغال جوانان و امر تولید بشود

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، "محمدرضا پورابراهیمی" در مراسم تجلیل از اساتید برتر عقیدتی سیاسی و همایش استانی فرماندهان آجا در منطقه کرمان اظهار کرد: امروز وضعیت امور اجرایی کشور شرایطی خاص دارد و تمام تلاش دشمن برای فشار بر جمهوری اسلامی ایران در حوزه اقتصادی است.

یارانه

وی افزود: دشمن در سه دهه گذشته همه معبرها را آزمون کرده و پس از بررسی، اقداماتی هم انجام داده و نتایج آن به عینه مشخص شده است .

پورابراهیمی ادامه داد: از نگاه دشمن، آنچه که می تواند انقلاب اسلامی را در موضع ضعف قرار داده و باعث خلل در امور اجرایی کشور شود، عبور از معبر اقتصادی است و این تحلیل دشمن در طول سال های گذشته است .

نماینده مردم کرمان و راوردر مجلس تصریح کرد: امروز دشمن اقتصاد، معیشت و درآمد مردم را هدف قرار داده و از همین رو طی سال های اخیر سخت ترین تحریم هایی که در دنیا می توانست علیه یک کشور وضع شود، علیه جمهوری اسلامی ایران وضع کرد و از این رو آمریکایی ها روی موضوع اقتصادی دست گذاشتند، چون متاسفانه کشور ما یک ساختار ضعیف اقتصادی دارد .

وی با اشاره به چشم انداز مثبت اقتصادی کشور افزود : همانطور که در گذشته چه از لحاظ نظامی و علمی به قدرت اول منطقه تبدیل شده ایم، از لحاظ اقتصادی هم می توانیم به موفقیت چشم گیری دست پیدا کنیم و آینده اقتصادی کشور روشن است.

یارانه آزاد شده به سمت اشتغال جوانان و صرفا امر تولید باشد

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس در ادامه با اشاره به قانون هدفمندی یارانه اظهار کرد: متاسفانه در دولت قبل از این قانون عدول شد و این مسئله رعایت نشد و در دولت فعلی نیز مشکلاتی وجود دارد و همه مردم یارانه را به صورت مساوی دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه 70 درصد جامعه همچنان یارانه را دریافت می کنند، ادامه داد: 30 درصد از جمعیت کشور که درآمد بالایی دارند، نیازی به دریافت یارانه ندارند و طبق آمار مرکز آمار ایران، متوسط درآمد سالانه هر خانوار در دهک های پردرآمد تقریبا حدود 104 میلیون تومان و مجموع درآمد دهک های پایین متوسط هفت میلیون تومان در سال است.

پورابراهیمی تاکید کرد: هدف کمیسیون تلفیق این بود که یارانه آزاد شده و به سمت اشتغال جوانان برود تا صرفا به امر تولید و اشتغال پرداخت شود و مجلس اجازه مصرف این عدد را در جای دیگر به دولت نداده است.

وی افزود: معتقدیم مخالفت دولت در صحن علنی با مصوبه حذف یارانه پردرآمدها، با نگاه کارشناسی نبود زیرا نگاه کارشناسی این موضوع را به نفع کشور و دولت می داند و این کار بسیار به دولت کمک می‌کند.

پورابراهیمی پرداخت یارانه نقدی را مصیبت عظما توصیف کرد و گفت: مجلس هدف کمک و همراهی به دولت را دارد و اینکه هدفمندی یارانه ها مدیریت شده و شب عزا به جشن و سرور تبدیل شود و انتظار داریم که دولت با اقدام مجلس که جسارت کرده و هزینه های اجتماعی این کار را پذیرفته، همراهی کند.

نماینده کرمان و راور در مجلس بیان کرد: مردم پذیرفته اند که حذف یارانه پردرآمدها کار به مراتب بهتری است و 12 هزار میلیارد تومان منابعی که از این محل آزاد می شود، تاثیر بسیاری در اوضاع اقتصادی خانوار ها و اشتغال جوانان دارد.

وی اظهار کرد: مکنونات قلبی دولت، موافق این مصوبه است زیرا مشکلات دولت را کاهش می دهد اما در بیان کلمه شاید به دلیل اجتناب از تبعات اجتماعی شاهد هستیم که دولت موضع متفاوتی مطرح می کند.

پورابراهیمی با بیان اینکه دغدغه مردم بحث چپ و راست نیست و مردم به دنبال اشتغال فرزندانشان و اقتصاد و معیشت هستند، گفت: ما با نگاه مثبت به این موضوع برای حل مشکلات اقتصادی نگاه می کنیم و 70 درصد جمعیت، یارانه را طبق روال قبل دریافت می‌کنند و 30 درصد پردرآمد حذف می شوند.

بهترین راه برای کمک به اقتصاد کشور مبارزه با مفاسد اقتصادی است

وی با اشاره به بحث مفاسد اقتصادی در کشور اظهار کرد: امروزه مشاهده می شود که مردم برای دریافت وام هایی با مبلغ پایین مراجعه می کنند و دچار مشکل هستند و در همین شرایط خبر فساد مالی 4 هزار میلیاردی اعلام می شود که باید برای این حوزه کار جدی صورت بگیرد.

پورابراهیمی بیان کرد: این اخبار مردم را نسبت به نظام بی اعتماد می کند و جرم مفسد اقتصادی در شرایط کنونی هم ردیف کار دشمن در خارج از مرزهاست و امروز یک مجرم اقتصادی نقش یک دشمن را در عرصه عدم اعتماد به نظام دارد و مجازات وی باید به حوزه اعتماد عمومی جامعه برگردد که اعدام مفسد فی الارض است.

وی افزود: یکی از ایرادات ما این است که قانون مبارزه با مفاسد اقتصادی کامل اجرا نمی شود و از قوه قضائیه می خواهیم در این زمینه با جدیت و قاطع برخورد کند.

نماینده مردم کرمان و راور تصریح کرد: بهترین راه برای کمک به اقتصاد کشور مبارزه با مفاسد اقتصادی است و این کار مردم را امیدوار می کند.

نیروهای مسلح ستون‌های امنیت کشور هستند

وی در پایان ضمن تقدیر از نیروهای مسلح برای ایجاد ثبات و امنیت در کشور افزود: امروز شاهد ناامنی در کشور های منطقه هستیم ولی با رشادت های نیروهای مسلح کشور، جمهوری اسلامی تبدیل به امن ترین کشور منطقه شده که این امنیت و ثبات را مدیون جانفشانی و از خودگذشتگی بی دریغ نیروهای مسلح کشور هستیم که پایه های اصلی ثبات و امنیت در کشور هستند.

در پایان این مراسم از اساتید برتر عقیدتی سیاسی و فرماندهان آجا در منطقه کرمان با اهدای لوح ، تقدیر بعمل آمد.

یارانه



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

چه وقت انسان برای رابطه جنسی مهیا است

سلامت نیوز: آمادگی جهاز جنسی هیچ ارتباطی به آمادگی روحی شما ندارد.جهاز جنسی شما بعد از مدتی استراحت و همچنین تغذیه مناسب آمادگی خود را برای فعالیت مجدد بدست می آورد ولی آمادگی روحی زمانی بدست می آید که حس شما درخواست کند.متاسفانه این مورد اصلاً رعایت نمی شود و زوجین به محض آمادگی در اعضای تناسلی و بدلیل فراهم بودن بستر مناسب دلیلی برای خودداری نمی بینند و رابطه را ایجاد میکنند.سپس براحتی بعد از مدتی دچار دلزدگی جنسی خواهند شد.

رابطه جنسی

زیرا درست است که شما فیزیکی ارضا شده اید اما حس جنسی شما ارضاء روحی نمی شود و شما همچنان تشنه روحی هستید.حالا هی می خواهید روحتان را سیراب کنید و به محض آمادگی مجدد دوباره رابطه برقرار میکنید ولی میبینید که اوضاع خرابتر میشود.روابط جنسی سریعاً جذابیت خود را از دست داده و شما را به دالانی از افسردگی پرتاب میکند.

شما اشکال را از همسر خود میبینید و کم کم وی را فردی سربار،سرد، تکراری و خسته کننده می یابید.چون امکان بروز هم ندارید سر هیچ و پوچ کارتان به مشاجره میکشد.سرخوردگی از ازدواج به شما دست خواهد داد و در انتها زنها و مردها به خود حق می دهند که زیر آبی بروند!!چرا که همسرشان را عامل این مورد میدانند.آن دسته از زنها و مردها هم که پایبند ترند مجدداً شروع به خود ارضائی میکنند.این مورد قبل از ازدواج بدلیل کمبود رابطه جنسی اتفاق می افتد ولی بعد از ازدواج بدلیل عدم سیرابی روحی بوجود می آید.و فرد هم دلیلش را نمی داند.فرد خود را مریض قلمداد کرده و فکر میکند که توان جنسی اش تحلیل رفته و با خود ارضائی سعی در بردن لذت جنسی میکند زیراکه فکر میکند دیگر همسرش قادر به ارضاء روحی و جنسی وی نیست.

بهترین عامل برای تازه نگهداشتن طراوت جنسی این است که زمان را به عشق واگذار کنیم. در صورتیکه بگذارید علاقه و عشق باعث کشش گردد روح شما سریعاً آماده میگردد.بدانیدکه برای 2 نفر ، رابطه جنسی باید نهایت میزان ابراز علاقه به یکدیگر باشد و نه وظیفه زناشویی و یا عامل ارضاء جسمی.شما باید برای پالایش روح و عشقتان از رابطه جنسی استفاده کنید و نه برای خلاص شدن از یک حالت فیزیکی.رابطه جنسی یک ابزار قدرتمند در خدمت روح برای ابراز علاقه میباشد نه یک وسیله برای ایجاد زنگ تفریح…پس بگذارید که کشش عشقی شما را وادار به ایجاد رابطه کند و نه فشار جسمی…در اینصورت در هیچ مقطعی همسرتان برای شما تکراری نخواهد شد و شما همیشه در یک آرامش روحی قرار خواهید داشت…

اما نکته مهمتر: برخی مواقع فشارها و مشکلات زندگی در خارج از خانه (چه برای زن و یا مرد)آنها را نیازمند یک رابطه عاطفی با جنس مخالف می کند. در این هنگام نوازش، لامسه، بوسه و... بسیار مناسی است. اگر ادامه این ارتباطات عاطفی به سکس منتهی شد نگران نباشید و ادامه دهید...
منبع: شبکه آموزشی ایرانیان

رابطه جنسی



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

روش صحیح استفاده درست از کاندوم

سلامت نیوز: از استفاده همزمان مواد چرب کننده، روغن، مواد ضد عفونی کننده پزشکی (لوسيون) و مواد ديگر مانند وازلين برای چرب تر کردن کاندوم خودداری کنيد. اين مواد می توانند کاندوم را سوراخ و يا پاره کنند. تنها از ژل ها يا کرم های مخصوص و يا اسپرم کش های مکمل مخصوص که در داروخانه ها قابل دسترسی است استفاده کنيد.

کاندوم زنانه

بسته حاوی کاندوم را بدقت و به آرامی باز نماييد و به هيچ وجه از قيچی و اجسام نوک تيز استفاده نکنيد.کاندوم را در حالت سخت شدن آلت تناسلی مردانه و قبل از انجام نزديکی استفاده نماييد، زيرا ممکن است در ترشحات مرد قبل از انزال نيز ويروس و يا اسپرم وجود داشته باشد. کاندوم بايد تمام طول آلت تا قاعده را بپوشاند.در هر بار نزديکی از يک کاندوم جديد استفاده شود.از هر کاندوم فقط يک بار استفاده کنيد.قبل از استفاده به تاريخ انقضا آن توجه کنيد.

از مصرف کاندومهای تاريخ گذشته، چسبناک و شکننده بدليل افزايش احتمال پارگی اجتناب نماييد.کاندومها را از حرارت، نور، فشار و رطوبت دايمی دور نگاه داريد زيرا احتمال سوراخ شدن و پارگی در آن افزايش می يابد و نمی توان به آن اطمینان کرد (مثلا کیف پول جیبی شما که هر روز متحمل فشار است جای مناسبی برای نگهداری کاندوم نیست).
منبع: مرکز تخصصی نوروفیدبک آلومینا

کاندوم مردانه



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر دیدن خواب كلاه

محمدبن سيرين گويد: ديدن كلاه به خواب عز و جاه بود به قدر و قيمت كلاه. اگر بيند كه كلاه او گوشه بر سر داشت، دليل عمل بود از قبل پادشاه. حضرت دانيال گويد: اگر بيند كه كلاه در سر داشت، دليل بر خير دين بود. اگر بيند كه دستار بر سر كلاه نهاده بود، دليل كه راز خود را از مردم پنهان دارد. اگر بيند كه كلاه ابريشمين در سر داشت، دليل خير بود. اگر بيند كلاه زرين در سر داشت، دليل مال بود. اگر كلاه را از مرواريد بيند، دليل كه عزيز گردد. اگر كلاه را آهنين بيند، دليل كه از پادشاه قوت يابد. ابراهيم كرماني گويد: اگر ...

کس


بيند كه كلاه خونين بر سر داشت، دليل كه خود را در پيش مردم عزيز پندارد و سخنهاي محال گويد. جابرمغربي گويد: اگر اين بيند كه كلاه تابستان، به زمستان بر سرداشت، دليل كه كام دل يابد، و اگر به خلاف اين بيند، دليل كه به مراد نرسد. ابراهيم كرماني گويد: اگر درخواب بيند كه كلاه سياه بر سر داشت، اگر در بيداري داشته باشد، دليل منفعت بود. اگر بيند كه كلاه از سر او بيفتاد، دليل است در غم افتد. اگر بيند كه كلاه از سر او برگرفتند، دليل كه از جاه بيفتد. اگر كلاه نو بر سر داشت، دليل كه مرتبه او زياد گردد. اگر كهنه بيند به خلاف اين باشد. اگر بيند كه كلاه سفيدبر سر داشت، دليل دين پاك بود. اگر سبز بود طاعت گذار باشد. اگر سرخ بود نقصان دين او بود. اگر زرد بود بيمار باشد. اگر سياه بيند، كسي را نيك بود كه آن را در بيداري داشته باشد. اگر بيند كه كلاه مرصع در دست يا در سر داشت، دليل كه به قدر و قيمت كلاه بزرگي يابد. اگر كلاهش درافتاد، دليل كه پادشاه مال او رامصادره كند و بستاند. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن كلاه در خواب بر شش وجه بود. اول: ولايت. دوم: رياست. سوم: بزرگي. چهارم: عزيزي. پنجم: مقدار. ششم: منزلت. و ديدن كلاه دوز در خواب، دليل بر مردي كاردان بود كه خدمت بزرگان كند. 

کس



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

اسید پاشی همسر موقت به صورت شوهرش

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی حادثه اسیدپاشی در مشهد و اعلام موضوع به پلیس 110، مرد 26 ساله‌ای که توسط اورژانس 115 به بیمارستان امام رضا (ع) انتقال یافته و از ناحیه صورت، گردن و دست دچار سوختگی شده بود، تحت بازجویی قرار گرفت.

ازدواج موقت
 
 این مرد جوان در تحقیقات ابتدایی پرونده گفت: در یک مغازه کار می‌کنم و از چندی پیش با زنی آشنا شدم. ما حتی مدتی با هم ازدواج موقت کردیم، اما با به وجود آمدن اختلافات، قرار ملاقات می‌گذاشتیم.

مرد جوان افزود: گفت‌وگوهای ما به مشاجره لفظی کشیده شد و در این لحظه زن جوان که ظرف یک لیتری اسید به همراه داشت روی من اسید پاشید و فرار کرد.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در این‌باره  گفت: با پیگیری‌های پلیسی زن اسیدپاش دستگیر شدو انگیزه خود از اسیدپاشی را علاقه زیاد به مرد جوان و حسادت دانست.
 
زن حسود در بازجویی‌ها گفت: با مرد جوان ازدواج موقت کرده بودم اما او از مدتی پیش تصمیم داشت مرا ترک کند و به این ارتباط پایان دهد. متوجه شده بودم قصد ازدواج با دختر دیگری را دارد. چون خیلی به او علاقه‌مند بودم و از طرفی حس حسادتم برانگیخته شده بود تصمیم گرفتم به آن دختر صدمه بزنم.
 
وی افزود: حدسم این بود که روز ملاقات، او دختر مورد علاقه‌اش را نیز بیاورد ولی تنها آمده بود. با توجه به درگیری لفظی‌ای که پیدا کردیم و بی‌توجهی مرد جوان به حرف‌هایم، اسیدی که همراهم بود تا به دختر جوان آسیب بزنم روی او پاشیدم. البته مقداری اسید نیز روی دست راست خودم ریخت که دچار سوختگی سطحی شد.
منبع: روزنامه ایران
باشگاه خبرنگاران جوان

ازدواج موقت



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تاثیر عطسه بر قلـب و عروق

سلامت نیوز: هنوز هم افراد زیادی فکر می‌کنند که عطسه کردن باعث توقف ناگهانی قلب می‌شود، اما واقعیت این است که عطسه، فقط سرعت ضربان قلب را کم می‌کند.

فال عطسه

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت سلام دکتر، هنوز هم افراد زیادی فکر می‌کنند که عطسه کردن باعث توقف ناگهانی قلب می‌شود، اما واقعیت این است که عطسه، فقط سرعت ضربان قلب را کم می‌کند. به اولین واکنشی فکر کنید که با نزدیک شدن به عطسه انجام می‌دهید: یک نفس خیلی عمیق می‌کشید و آن را نگه می‌دارید.


این نفس خیلی عمیق، عضله‌های درون قفسه سینه را منقبض می‌کند و فشار روی ریه‌ها را افزایش می‌دهد. هر کدام از این حالت‌ها، جریان خون به سمت قلب را برای لحظه کوتاهی بند می‌آورند، فشار خون را برای لحظه‌ای کاهش می‌دهند و ضربان قلب را بالا می‌برند. وقتی که عطسه می‌کنید، فشار خون شما سریعا بالا می‌رود و ضربان قلب کُند می‌شود. این اُفت ناگهانی می‌تواند این‌طور به نظر برسد که انگار قلب برای یک ثانیه متوقف شده است،‌ اما مساله فقط کُندتر شدن ضربان قلب برای یک لحظه کوتاه است.


یکی از واکنش‌های ناخودآگاهی که همراه با عطسه اتفاق می‌افتد، بستن چشم‌ها است. در واقع، کسی نمی‌تواند چشم‌هایش را در لحظه عطسه کردن باز نگه دارد. با این‌حال،‌ ما واقعا چرا چشم‌های‌مان را می‌بندیم؟ محققان می‌گویند که این فقط یک واکنش غیرارادی است. عصب‌های درون بینی به عصب‌های درون چشم متصل هستند و زمانی که عطسه می‌کنیم، تحریک عصبی ناشی از آن باعث می‌شود که یک لحظه چشمک بزنیم.
منبع:سلام دکتر salamdoctor.com

عطسه



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

خواب درم به علاوه تعبیر خواب درم

محمدبن سيرين گويد: طبعهاي مردمان مختلف است و درم به خواب ديدن حاصل شدن درم است در بيداري و گويند: هر كه درم كم در خواب بيند، سخن خوش شنود، در بيداري يا توحيدِ حق تعالي گويد، خاصه كه درم سفيد بود. اگر درم سياه است و بر وي صورت باشد، دليل بر جنگ و خصومت است و درم درست، دليل بر چيزي درست و درم شكسته سخن دروغ است. اگر بيند كه كسي او را در كيسه يا انبان يا در صره درم داد، آن كس با وي سخن به مشورت گويد و او رازش نگاهدارد و بعضي از معبران گويند: اگر كسي بيند كه درم كوچك يافت، دليل بر فرزند و طفل است. اگر ...

دختر

بيند درم از وي ضايع شد، يا كسي از وي بدزديد، دليل است از بهر فرزند بر دل او رنج و اندوه رسد. اگر بيند كه درم كوچك گم نمود و بازنيافت رنج از دلش زايل شود. اگر بيند درم يافت يا كسي به او داد، دليل است كه او را با كسي گفتگوي است. اگر بيند درم ترازو داشت، دليل كه او را به قدر آن خصمان است. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند درم به دست داشت، سخن نيكو شنود و درم شكسته سخن پراكنده است و درم بسيار مال است. اگر بيند درم ها با عيال خويش قسمت مي كند، دليل است در ميان ايشان قسمت و داوري افتد. اگر بيند كه درم شكسته بود، دليل كه در ميان ايشان سخن بي حكم رود. اگر بيند در خانه به خروار درم داشت يابه خروار درآورد، دليل كه به قدر آن مال يابد. اگر بيند كه درم بسيار داشت و جمع كرد، دليل كه مردمان رااز راه حق باز دارد. اگر يك درم سفيد در كف خويش بيند، دليل كه او را فرزندي آيد. اگر بيند كه آن درم از وي ضايع شد، دليل كه فرزندش بميرد. اگر بيند كه بدره هاي درم و دينار يافت، دليل است كه مال و نعمت حلال جمع آورد. جابر مغربي گويد: اگر كسي در خواب درم سفيد بيند، دليل كه درم سياه يابد. اگر درم سياه بيند، دليل كه درم سفيد يابد و بسيار مردم باشند كه به بيداري همان يابند كه در خواب ديده باشند. اگر بيند كه درم بهره بسيار داشت، اگر بازرگان است، دليل كه مفلس شود و اگر كشاورز است، دليل كه او را هيچ منفعت نباشد و اگر پادشاه است، معزول شود و به خصومت درمانده و درويش شود، چه درم را به فارسي فلس خواند و فلس را از افلاس مشتق است، يعني مفلس شدن. اسماعيل بن اشعث گويد: درم نيك درخواب، صفاي دين و دنياي او است و درم دون به خلاف اين باشد و درم درست سخن درست با حكمت است و درم شكسته خصومت است و قضا حاجت و درم نقره مال است و درم سياه در تاويل بهتر از سفيد باشد و درم بسيار كه در صره بود سخن ها است. اگر بيند كه پادشاه وي را درم بخشيد، دليل كه وي را از او غم و اندوه است، خاصه چون درم درست نباشد. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: درم درست به خواب دين بر دوازده وجه است. اول: سخنهاي درست. دوم: گذاردن حاجت. سوم: ولايت. چهارم: مال مجموع. پنجم: دوست. ششم: فرزند. هفتم: رفيق. هشتم: روزي فراخ. نهم: ايمني. دهم: كنيزك. يازدهم: يافتن جاه. دوازدهم: منزلت، خاصه كه داند خداوند خواب مستور است. و درم شكسته به خواب ديدن بر چهار وجه است. اول: سخن زشت. دوم: جنگ و خصومت. سوم: بند و زندان. چهارم: گفتگوي. 

دختر



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دوره بازیگری بهرام رادان و فیلم های او

او دوره بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

بهرام رادان

در اولین حضور سینمایی شورعشق شناخته شد: شور عشق اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد: آواز قو. رادان سپس موفق به کسب دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد(شمعی در باد و سنتوری) نیز شد.

رادان در یک آلبوم موسیقی تحت عنوان روی دیگر خوانندگی کرده است.

فیلم‌شناسی
فیلم‌شناسی بهرام رادان
سال     نام فیلم     نام نقش     نام کارگردان     نکات مهم
۱۳۷۹     شور عشق     کیان     نادر مقدس     اولین حضور در مقابل دوربین
آواز قو     پیمان فدایی     سعید اسدی     نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از پنجمین جشن خانه سینما - ۱۳۸۰
آبی     ارسطو     حمید لبخنده    
۱۳۸۰     طلوع تاریک     پیمان     ابراهیم شیبانی     فیلم کوتاه
ساقی     رضا تهرانی     محمدرضا اعلامی    
۱۳۸۱     گاوخونی     راوی     بهروز افخمی     برنده تندیس حافظ - ۱۳۸۳
عطش     اشکان     محمدحسین فرح‌بخش     اولین همکاری با فریبرز عرب نیا
رز زرد     داوود     داریوش فرهنگ    
۱۳۸۲     شمعی در باد     فرزین زربان     پوران درخشنده     برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم - ۱۳۸۲
سربازهای جمعه         مسعود کیمیایی     اولین همکاری با مسعود کیمیایی
گیلانه     اسماعیل     رخشان بنی‌اعتماد، محسن عبدالوهاب    
۱۳۸۳     رستگاری در هشت و بیست دقیقه     طاها رحمانی     سیروس الوند    
ازدواج صورتی     آریا شاداب     منوچهر مصیری    
۱۳۸۴     حکم     سهند     مسعود کیمیایی     همکاری مجدد با مسعود کیمیایی
تقاطع     پدرام     ابوالحسن داوودی    
۱۳۸۵     خون‌بازی     آرش     رخشان بنی‌اعتماد، محسن عبدالوهاب     حضور افتخاری
چهارانگشتی     فؤاد / فرزاد     سعید سهیلی     بازی در دو نقش
سنتوری     علی بلورچی     داریوش مهرجویی     * برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر - ۱۳۸۵

    نامزد تندیس حافظ - ۱۳۸۹

۱۳۸۶     کنعان     علی رضوان     مانی حقیقی    
۱۳۸۷     بی‌پولی     ایرج     حمید نعمت‌الله    
کارناوال مرگ     حمید جهانبخش     حبیب‌الله کاسه‌ساز    
زادبوم     امیرعلی     ابوالحسن داوودی     به مشکل ممیزی خورد و اکران نگشت
راه آبی ابریشم     شاذان ابن یوسف     محمد بزرگنیا     از پرهزینه‌ترین آثار تاریخ سینمای ایران
تردید     سیاوش     واروژ کریم‌مسیحی     اولین همکاری با واروژ کریم‌مسیحی در فیلمی که برداشتی از نمایشنامه هملت اثر ویلیام شکسپیر است
۱۳۸۸     تهران ۱۵۰۰     جواد     بهرام عظیمی     انیمیشن
آدم‌کش     مازیار مافی     رضا کریمی     اولین همکاری با حامد بهداد
۱۳۸۹     یکی از ما دو نفر     بابک     تهمینه میلانی    
۱۳۹۰     پل چوبی     -     مهدی کرم پور    
۱۳۹۲     نقش و نگار     -     علی عطشانی    
تراژدی         آزیتا موگویی    
۱۳۹۳     آتش‌بس ۲     خسرو     تهمینه میلانی    
عصر یخبندان     فرید     مصطفی کیایی    
۱۳۹۴     حکایت عاشقی     علی     احمد رمضان زاده
۱۳۹۴     بارکد     -     مصطفی کیایی

بهرام رادان



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()