نوشته شده توسط : محسن

بستنی شکلاتی + آموزش درست کردن بستنی شکلاتی

بستنی


مواد لازم:

شیر ............. نیم کیلو

شکر ............ 100 گرم

شکلات تخته ای ............ 10 گرم

خامه ............ 120 گرم

ثعلب ............ 2 گرم

طرز تهیه:

شیر را روی حرارت ملایم گاز گذاشته تا جوش بیاید. شکر و نصف شکلات تخته ای قهوه ای رنگ را در آن ریخته و هم می زنیم تا حل شوند. ثعلب را به بقیه ی مواد افزوده و هم می زنیم و از یک صافی متوسط عبور می دهیم. مواد بستنی را پس از ریختن در ظرف مخصوص یا ظرفی از جنس روی در فریزر قرار می دهیم. بستنی سه بار باید هم زده شود و هر بار در فریزر قرار گیرد و قبل از یخ زدن آن را بیرون آوریم و دوباره هم زنیم و در فریزر قرار دهیم. اکنون خامه را هم زده تا کمی فرم بگیرد. خامه و شکلات ( خرد یا رنده شده ) را در مرحله ی سوم زده به بستنی اضافه کرده و در فریزر قرار می دهیم.

بستنی



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

جوک ها و جملات خنده دار شبکه های اجتماعی

جوک

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﻓﺴﺮ
ﭘﺮﺳﯿﺪﻩ ﺟﻔﺖ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎ ﺩﺭ ﭼﻪ ﻣﻮﺍﻗﻌﯽ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﺸﻪ ؟

.

.

.

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺘﻪ : وقتی عروس شدم
ﻧﺨﻨﺪ دختره دیگه دلش شوهر میخواد …

 

جملات کوتاه خنده دار

 

دیروز داییم بهم گفت رفتی خدمت اومدی من و بابا و مامانت یه برنامه هایی واست داریم.
گفتم برنامه هاتونو عوض کنید، من یکی زن بگیر نیستم
.
.
.
دایی: برو بابا بنایی داریم… باید آجر بندازی بالا

 

مطالب طنز

 

آش رشته تنها جایی بود که گیاهان موفق شدن بدون کمک گوشت
خودشون به تنهایی طعم مطبوعی تولید کنن
بقیه تجربه‌هاشون به شکست مطلق منجر شد

 

مطالب طنز و خنده دار

 

فرهنگ لغات بابام :
اون بی صاحاب رو بده
دیگه باید خودم تشخیص بدم منظورش تلفنه، موبایله، کنترل تلویزیونه،
سوئیچ ماشینه، قاشقه، قاتل بورسلیه، لنگر کشتیه؟!
کلا بی صاحاب معادل کل معین و دهخداست

 

نوشته های طنز

 

روزی مردی رو به حکیمی کرد و گفت:
ای حکیم چرا همسرم یک گل رز را که یک روز زنده است
و روز دیگر میمیرد اینقدر دوست دارد
ولی من که هرروز برایش میمیرم وزنده میشم دوست ندارد ؟
حکیم لبخندی زد وگفت :
خیلی قشنگ بود با تلگرام برام بفرستش

 

جکهای خنده دار

 

اسکار وحشتناک ترین جمله خبری تعلق میگیره به :
“سلام ، یه زحمتی دارم برات”

 

طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب

 

چشمم افتاد به یه دختر خیلی خوشگل
رو به آسمان کردم و گفتم:
خدایا!!!!!
حکمت زنان چیه که انقد خوشگل آفریدیشون
 .
 .
 .
 ندا آمد و یه کشیده گذاشت تو گوشم که چسبیدم به دیوار، گفت:
دفعه آخرت باشه که چش چرونی میکنیااا
راستي بهتون نگفته بودم؛
ندا … زنمه…

 

جوکهای طنز و خنده دار

 

خداييش من هرچي نيـگا ميکنم باورم نميشه . . .
.
.
.
گاو با علف يه همچين هيکلي به هم زده باشه

 

جملات کوتاه خنده دار

 

دفترچه تلفن دخترا:
(1#*140*) A
نگار
سوسن
مزاحم
مزاحم۱
مزاحم۲
مشکوک
همون که بهش گفتم کصااااااااااااااافط
نصف شب زنگ زد قطع کرد!
اس ام اس اشتباهی زد
میس کال
تک زد زنگ زدم حرف نزد!
اشتباهی (منزل آقای احمدیان رو میخواست)

جک



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دیدن خواب خضاب + تعبیر خواب خضاب

حضرت دانيال گويد: خضابِ ريش پوشش كارها است. اگر بيند سر و رويش را خضاب مي كرد و خضابش رنگ نمي گرفت، دليل كه ظاهر حال را به مردمان نمايد. اگر بيند خضابش رنگ گرفت، دليل كه حالش نيكو گردد. محمدبن سيرين گويد: اگر بيند خضاب به چيزها مي كرد، دليل كه مردم او را منكر شوند كه او خود را به كارهاي محال و ناپسنديده دهد. اگر بيند خضابش نيكو رنگ گرفت، دليل كه حالتش پوشيده شد. اگر بيند دست و پاي خويش را به حنا خضاب مي بست، دليل كه مال از دست رفته باز آيد. اگر بيند هر دو دست و پاي خويش را خضاب بست، دليل كه فرزندان ...

عکس خفن

يابرادران خود را بيارايد، به آرايشي كه خلاف دين و شريعت بود. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند كف دست خود خضاب مي كرد، دليل كه در طلب معيشت رنجور گردد. اگر بيند كه هر دو دست خود به خضاب نگاه مي كرد، دليل كه خداوندِ مكر و حيله بود در كسب و عمل خود. اگر بيند دست او بهم شده است، دليل كه او را عزيزي بميرد يا خود هلاك شود. اگر بيند دست و پاي را چون زنان خضاب كرد، دليل كه در ترس و بيم عظيم افتد. اگر اين خواب را زني بيند او را خرمي و شادي بود، زيرا كه اين خضاب كردن ايشان رسم بود. اگر بيند كه هر دو دست و پاي او بنفش بود، دليل كه در كسب و كار حيله كند. اسماعيل بن اشعث گويد: اگر مردي بين دست و پاي خود خضاب كرد، دليل كه كاري كند كه مردمان بر وي افسوس كنند و بخندند. اگر بيند سرانگشتان را خضاب كرد، دليل كه تسبيح كند. اگر بيند هر دو دست را به خضاب كردن نقش ميكرد، دليل كه با دوستان مكر و حيله بازد. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: خضاب كردن در خواب بر چهار وجه است. اول: كار ناشايسته بي حاصل. دوم: آرايش حال دنيا. سوم: طلب جاه. چهارم: معروف شدن به دروغ گفتم

عکس های خفن



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

اصلا از کاندوم خجالت نکشین

سلامت نیوز : آمار‌های افزایش ابتلا به ایدز در کشور تکان دهنده است. 27هزار مورد اعلام رسمی‌ابتلا به اچ آی وی و 90 هزار مورد اعلام غیر رسمی‌با احتساب تعداد مبتلایان بی خبر از بیماری. تعداد زنان مبتلا به ایدز از مرز 13هزار نفر گذشته. 4.5 درصد کودکان کار از راه اعتیاد تزریقی یا داشتن شرکای جنسی، این ویروس را در خون خود کاشته اند. زنان باردار مبتلا به ایدز نسل آینده مبتلا به اچ آی وی کشور را با خود حمل می‌کنند.

کاندوم

ایران طی 12 سال، با جهش 9 برابری ابتلا به این ویروس مواجه شده و آموزش‌ها برای پیشگیری هم چنان ضعیف است. به شیشه تابوی اجتماعی اچ آی وی ترک‌هایی   افتاده که هنوز برای فروریختن آن کافی نیست. این در حالی است که این ویروس، آرام و بی صدا راه خود را در جامعه باز کرده و به خصوص گروه سنی 14 تا 25 سال را هدف قرار داده.

خسرو منصوریان، موسس انجمن خیریه توانیاب و احیای ارزش‌ها ویژه درمان مبتلایان به ایدز در ایران در گفت و گو با «قانون»  هشدار می‌دهد که پیشرفت ایدز تصاعد لگوریتمی‌است و در صورت عدم آگاهی، هر فرد در طول زندگی به طور متوسط 10 نفر را مبتلا می‌کند و آن 10 نفر هم 10 نفر دیگر را و این سیر ادامه می‌یابد. منصوریان معتقد است اگر روند آگاهی رسانی به همین شکل که تا کنون بوده باقی باشد دیری نخواهد پایید که فاجعه افزایش ابتلا به ایدز در جامعه رخ خواهد داد. گفت‌و‌گوی «قانون» با موسس انجمن خیریه توانیاب و احیای ارزش‌ها در این خصوص را در زیر می‌خوانید:

یکی از عمده فعالیت‌های انجمن توانیاب و احیاء ارزش‌ها، ارائه خدمات رایگان به زنان و کودکان مبتلا به ایدز است. ابتدا کمی‌درباره این فعالیت‌ها توضیح دهید.
دو سازمان مردم نهاد عام المنفعه با عنوان انجمن توانیاب و انجمن احیاء ارزش‌ها از سال 1378 فعالیت خود را آغاز کردند. انجمن حمایت از کودکان و نوجوانان توانیاب شرایط بهره مند شدن کودکان توانیاب (معلول) از خدمات رایگان توانبخشی اعم از فیزیوتراپی، کاردرمانی، هنردرمانی، گفتار درمانی،  تامین بخشی از هزینه‌های درمانی، دارویی، ارتوپد فنی و مستمری ماهانه برای کودکان یتیم ایدز را فراهم کرده. ماهانه 100 هزار تومان کمک هزینه مستمر به کودکان یتیم بازمانده از ایدز داریم که تا امر قادر سازی ادامه دارد که تمام و کمال از کمک‌های مردمی‌تامین می‌شود و به هیچ وجه کمک دولتی نست. با این حال به لطف کمک‌های مردمی‌یک ماه هم نبوده که این مستمری قطع شود.

از سال گذشته نیز خدمات رایگان کودکان نیازمند کاشت حلزون را ارائه می‌دهیم. سازمان احیای ارزش‌ها (انجمن حمایت و یاری آسیب دیدگان اجتماعی) نیز سرویس دهی به قربانیان آسیب‌های اجتماعی را بر عهده دارد که بخش عمده آن به طور مشخص پدیده اچ آی وی به ویژه حمایت از زنان بیوه متاثر از این ویروس را شامل می‌شود. به عبارت دیگر اگر خانمی‌دررابطه زناشویی مبتلا شده و همسرش در اثر این بیماری فوت شده باشد، انجمن احیاء از این خانم دعوت می‌کند در صورت تمایل عضو گروه مادران حامی‌سلامت شود. مادران حامی‌سلامت قبل از هر چیز ترس وحشت و تبعیض و انگ اجتماعی که در حال حاضر نسبت به این بیماری در جامعه هست و گاه آن‌ها را تا مرز انتقام از دیگران یا کشتن خود و کودکانشان سوق می‌دهد، پشت سر می‌گذارند.

علاوه بر اینکه تحت نظر روانشناس و متخصص تغذیه و مددکار اجتماعی و غیره قرار می‌گیرند، به آن‌ها آموزش داده می‌شود نه تنها از سلامت خود که از سلامت افراد جامعه حمایت کنند. به این ترتیب که یاد می‌گیرند با ایدز زندگی کنند، دارو مصرف کنند،سیستم ایمنی بدن را بالا نگه دارند تا بیماری‌های فرصت طلب عفونی نتوانند آن‌ها را از پای در آورند. هم چنین تشویق می‌شوند هر جا مراجعه کردند اگر لازم بود اعم از دندانپزشکی، آزمایشگاه، هنگام استخدام، ازدواج مجدد، اجاره منزل یا حتی برای ثبت‌نام فرزندشان در مدرسه اعلام کنند که خود یا کودکشان با ایدز زندگی می‌کنند تا با علم به این موضوع اگر مشکل یا حادثه ای رخ داد، از اختلاط خون او با دیگران جلوگیری شود.اما این اعلام اغلب با پذیرش همراه نیست. برای مثال بسیاری از دندانپزشکان مبتلایان اچ آی وی را نمی‌پذیرند یا والدین این کودکان هنگام ثبت نام در مدارس ترجیح می‌دهند بیماری خود و فرزندشان را اعلام نکنند.

اگراعلام شد و با پذیرش همراه نبود، به فرض در مورد ثبت نام در مدرسه مددکار اجتماعی انجمن ما مراجعه کرده و می‌پرسد مطابق کدام قانون این کودک ثبت نام نشده؟ آیا دستورالعملی برای خودداری از ثبت نام بیمارانیکه  با ایدز زندگی می‌کنند دارید؟ اگر بیماران موضوع را پنهان نگه دارند و اتفاقا ثبت نام هم بشوند بهتر است یا اینکه شما بدانید و اگر حادثه ای به هر شکل رخ داد نگذارید خون این دانش آموز با دانش آموز دیگر مخلوط شود؟ آن وقت است که آن مدیر می‌پذیرد چون دستور العملی هم برای خودداری از پذیرش ندارد. یا در مورد مسئله دندانپزشکی که مثال زدید، انجمن ما مدت‌ها در کنگره‌های دندانپزشکی و مجامع مختلف صحبت کرد. بودند تعدادی که به اشتباه فکر می‌کردند ایدز از طریق خدمات دندانپزشکی هم منتقل می‌شود در حالی که تا به حال حتی یک مورد هم ثبت نشده چون دندانپزشکان موظف به رعایت تمام نکات بهداشتی برای تمام بیماران هستند و از وسایل یک بار مصرف استفاده کنند. این همان تابوی اجتماعی است که جامعه ما نیاز به شکستن آن دارد. با این حال اکنون شرایط بسیار بهتر از گذشته شده. برخی از دندانپزشکان نه تنها برای بیماران مبتلا یه ایدز اعلام پذیرش کردند بلکه این کار را رایگان انجام می‌دهند و اسپانسر کودکان مبتلا نیز هستند، یعنی هزینه آن‌ها را تقبل می‌کنند.
 
این روزها در خلال افزایش آمار مبتلایان ایدز، از افزایش تعداد زنان باردارمبتلا به این ویروس نیز در کشور می‌شنویم. ضعف آموزش برای پیشگیری از تولد نوزادان مبتلا به ایدز چه تبعاتی در پی دارد؟
 ضعف آموزش در این زمینه خود عامل افزایش بیشتر تعداد این بیماران است. زن باردار مبتلا به ایدز اگر در دوره بارداری دارو مصرف کرده باشد و سزارین شود و پس از تولد به نوزاد شیر ندهد، به احتمال 99 درصد فرزندی سالم خواهد داشت. اما به این موضوع حتی برخی از جراحان زنان و زایمان نیز به این نکته توجه نمی‌کنند یا از ترس ابتلا از پذیرفتن این بیماران برای انجام سزارین رضایت ندارند. بدنه بهداشت و درمان ما برای زن بارداری که برود خود اظهاری می‌کند که من به ایدز مبتلاهستم، دارو مصرف می‌کنم و می‌خواهم سزارین داشته باشم، ضعیف است. پیش آمده انجمن تا 250 هزار تومان پول دستکشی را پرداخته که اصلا لازم هم نیست. یک دستکش لاتکس کفایت می‌کند اما به طور وحشتناکی ترس ایجاد شده و پزشک می‌خواهد حتما دستکشی باشد که سوزن بشکند اما داخل دست نرود.هر چند اکنون هستند پزشکانی که این جراحی را حتی بدون دستمزد انجام می‌دهند اما تعدادشان اندک است. با این حال اکنون بسیاری از زنان مبتلا خود را حامی‌سلامت جامعه می‌دانند، با جامعه ارتباط برقرار می‌کنند و نه تنها رفتار پرخطری ندارند، بلکه سعی می‌کنند پیشگیری از این رفتار را آموزش دهند. سعی می‌کنند به جامعه نشان بدهند که ایدز طاعون نیست. این‌ها هر کدام به صورت یک آموزشگر همسان در آمده اند و در رسانه‌ها، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و غیره حضور یافته و واهمه ای نداشته اند از اینکه بگویند با ایدززندگی می‌کنند.

در اینکه پذیرش این بیماری از سوی جامعه بیشتر و شرایط در مقایسه با سال‌های گذشته بهتر شده شکی نیست، اما افزایش چشمگیر آمار ابتلا به ایدز در ایران آن هم در شرایطی که کشورهای بسیاری موفق به توقف سیر صعودی و حتی کاهش آن شده اند، نشان می‌دهد که در زمینه پیشگیری از ابتلا به اچ آی وی کاری انجام نشده.

کاملا درست است. ایدز یک موضوع جنجالی در جامعه ما بوده که همیشه سعی شده تا جای ممکن صدای آن به گوش بقیه نرسد و رسانه‌ها هم در این سال‌ها هر وقت خواسته اند از ایدز کار کنند با تیتر‌هایشان آن را جنجالی تر کرده اند. متاسفانه ما آهسته و پیوسته حرکت نکرده ایم. در تمام جوامع از جمله ایران که 80 درصد آمار ابتلا به ایدز از طریق روابط جنسی محافظت نشده رخ می‌دهد، اصل اول بر آموزش خویشتنداری است. روی پیشانی افراد که ننوشته ایدز، جز با آزمایش هم قابل تشخیص نیست. پس باید خویشتندار بود. دوم اینکه در صورت ازدواج باید در حریم خانواده حرکت کرد و از داشتن شرکاء جنسی بیرون از حریم خانواده پرهیز کرد. اما راه سوم می‌گوید اگر به هر دلیل نتوانستی دو شرط اول را رعایت کنی، از کاندوم استفاده کن. متاسفانه بسیاری از مطالب را وقتی عنوان می‌کنیم که از زمان پیشگیری گذشته. در واقع ما پیشگیری ثانویه می‌کنیم، یعنی مجموعه فعالیت‌ها و عملکردی که از گسترش بیشتر آسیب جلوگیری می‌کند. در حالی که نباید بگذاریم آسیب به وجود آید در حال حاضر بیش از 50 کشور جهان، سال‌های سال است که مورد تازه‌ای از ابتلا به ایدز نداشته اند و سیر این بیماری کاهش یافته چرا که افراد مبتلا فوت کرده اند بدون اینکه مورد جدیدی اضافه شده باشد.

فکر می‌کنید آموزش‌هایی که قرار است به دانش آموزان در کتاب‌های درسی و کتابچه‌های جداگانه در زمینه پیشگیری از ایدز داده شود، آموزش‌های کارآمدی باشد؟
خواهش می‌کنم آهسته و پیوسته رفتن را از یاد نبریم. باید گام به گام جلو رفت. همین که آغاز شده بسیار خوب است. ما باید در کتاب‌های درسی مان در خصوص روابط جنسی پر خطر آموزش داشته باشیم. حمایت اجتماعی انجمن‌ها هم در کنار این آموزش‌ها می‌تواند نقش یک بازوی قوی را داشته باشد.

کمی‌درباره موج چهارم ایدز صحبت کنید.
موج چهارم ایدز ترکیبی از فاز جنسی و اعتیاد تزریقی است و بسیار خطرناک تر از موج سوم. موج اول وارد کردن خون‌های غربالگری نشده از فرانسه بود که به بیماران هموفیلی تزریق شد. موج دوم تزریق از سرنگ مشترک در زندان‌ها یعنی اعتیاد تزریقی در زندان‌ها بود. موج سوم روابط جنسی پر خطر و محافظت نشده بود و حالا موج چهارم در ابتدای راه است. فردی که‌«های ریسک» است و رفتار پر خطر دارد. مواد مخدر هم تزریق می‌کند، چگونه؟ سرنگی که در زباله است را بر می‌دارد و تزریق می‌کند و کارش که تمام شد همان جا می‌اندازد و دیگری هم پس از او مصرف می‌کند. همین آدم در عین حال روابط محافظت نشده جنسی هم دارد. راه پیشگیری از آن هم  چیزی نیست جز آگاهی. آگاهی به درد، نصف درمان است.

روند حرکت دولت جدید را در زمینه ارائه آموزش برای پیشگیری از این بیماری چطور ارزیابی می‌کنید؟
حقیقت این است که  دولت فعلی خیلی کند در حال پیشروی به سمت بهتر شدن است، اما متاسفانه وضعیت چنان در دولت قبل خراب شده که بار به شدت سنگینی برای حمل بر دوش دولت فعلی قرار داده. با این حال نباید مردم را بترسانیم. می‌توانیم به موفقیت امیدوار باشیم.

ارزیابی تان از فعالیت دولت سابق در این زمینه چیست؟
من معتقدم که صورت مسئله را نباید پاک نکنیم و ارزیابی ام این است که دولت سابق درمواردی صورت مسئله را پاک کرد. موضوعی را مطرح می‌کنم که کمتر کسی از آن شنیده. در دولت قبلی هیات دولت لایحه ای را به مجلس برد با این مضمون که اگر کسی با ایدز زندگی می‌کند با ارائه برگه ابتلا به ایدز به حوزه نظام وظیفه معاف دائم می‌شود. مجلس هم این لایحه را تصویب کرد. فکر می‌کنید چه اتفاقی افتاد؟ مواردی داشتیم که فرد برای اخذ معافیت دائم برای گرفتن یک امتیاز ناچیز مثل خروج از کشور یا گرفتن گواهینامه رانندگی زمینه ابتلا خود به ایدز را فراهم کرد.

واقعا؟!
بله، واقعا. این صورت مسئله را پاک کردن است. اگر کسی با ایدززندگی می‌کند و شما هم بدانید و اتفاقا او را به سربازی بپذیرید بهتراست یا اینکه موجب افزایش تعداد مبتلایان شویم؟ می‌خواهند فرد مبتلا آن جا نباشد. خب، او در آن جا نیست، اما جای دیگر هست.

این مصوبه هم چنان هست؟
بله هست  و از هر طرف که نگاه کنیم مشکل‌ساز است. برای مثال برخی مشاغل افراد معاف به واسطه مسائل پزشکی را استخدام نمی‌کنند. فرد مبتلا برای اینکه بعدها در استخدام مشکلی نداشته باشد بیماری اش را پنهان می‌کند. وارد سرباز خانه می‌شود و وقتی این بیماری پنهان باشد، خطرش برای جامعه سربازی بیشتر است. اگر از ابتلا خبر داشتند می‌توانند در مدت خدمت او رادر پست اپراتور، نامه رسان یا هر چیز دیگر قرار دهند. صدها کار هست که او می‌تواند انجام دهد. ولی ما این فرد را معاف می‌کنیم. به این ترتیب  مخفی کاری یا زمینه افزایش تعداد مبتلایان را توسعه می‌دهیم. یعنی از هر طرف که نگاه بکنیم مسئله را باید حل کرد نه اینکه  صورت مسئله را پاک کرد.

سیاست‌های جدید افزایش جمعیت سهولت دسترسی به برخی روش‌های پیشگیری از بارداری از جمله کاندوم که ضروری ترین ابزار برای محافظت از روابط جنسی پر خطر هم محسوب می‌شود را مشکل کرده. این ابزار با افزایش قیمت ناگهانی همراه بوده و توزیع رایگان آن در اماکن ذی‌ربط و مناطق محروم متوقف شده. این موضوع  چه اندازه در افزایش روابط جنسی پر خطر و افزایش موارد ابتلا به ایدز تاثیر دارد؟

مسلما تاثیر دارد. کشورهایی بوده اند که تنها با ترغیب مصرف کاندوم توانسته اند نه تنها سرعت پیشروی را کند کنند، که کاهش بدهند و حتی به صفر برسانند. من از مراجع تقلید آیت‌ا... بیات زنجانی و مرحوم آیت ا... صادقی تهرانی فتوای واجب بودن مصرف کاندوم مشروط به احتمال ابتلا به بیماری را گرفته ام. اما آیا شما تا به حال چنین چیزی شنیده بودید؟ تشخیص کارشناسی متولیان نظام این است که جمعیت ما در حال کم شدن است. اما اگر یک خانواده فقیر و بی سواد صاحب 5 فرزند شوند و به دست این بچه‌ها فال داده و آن‌ها را کنار خیابان بفرستند که احتمالا بشوند کودک خیابانی مبتلا به ایدز، همانطور که آمار ابتلا به ایدز در این کودکان در حال حاضر به شدت بالا رفته، اینکه افتخار ندارد. ما حتی باید در فرودگاه‌هایمان مثل بسیاری کشورهای دیگر کاندوم رایگان بگذاریم تا جوانی که به ترکیه ، دوبی و مالزی و بلوک آزاد شده  شوروی سابق سفر می‌کند با ایدز به کشور برنگردد. اما در آخر اگر آگاهی حاصل شود، گرانی باعث نمی‌شود که فرد از یاد ببرد نباید رفتار پر خطر داشته باشد. 100 هزار تومان هم که باشد می‌خرد.

با توجه به اینکه آگاهی در این زمینه در جامعه ما چندان حاصل نشده، پیش بینی تان برای آینده ابتلا به ایدز در ایران چیست؟
اگر روند آگاهی رسانی به همین شکلی که تا الان بوده باقی باشد، فاجعه است. یعنی دیری نخواهد پایید که فاجعه رخ خواهد  داد. پیشرفت ایدز تصاعد حسابی وهندسی نیست، تصاعد لگوریتمی‌است. آمار سازمان بهداشت جهانی می‌گوید که هر فرد در طول زندگی به طور متوسط 10 نفر را مبتلا می‌کند و آن 10 نفر هم 10 نفر دیگر را. درد من هم همین است. تعداد آمار مبتلایان بین 14 تا 25 سال نشان می‌دهد که این رفتار پر خطر وجود دارد و سن ابتلا به آن هم در حال کاهش است. متاسفانه قوانین برای انجمن‌های مردم نهاد به گونه ای نیست که از تسهیلات قانونی مالیاتی و عوارض و غیره بهره مند باشند. با این حال تمایل گروهی که با ما همکاری می‌کنند این است که این کشور افراد مبتلا به ایدز کمتری داشته باشد
انجمن احیای ارزش‌ها و توانیاب یک خط اورژانس اجتماعی به نام خط احیا  دارد. در مورد این خط کمی‌توضیح دهید.

این خط اورژانس اجتماعی در زمینه خودکشی، طلاق، رفتار پرخطر جنسی، اعتیاد و در کل آسیب‌های اجتماعی طراحی شده و از 8 صبح تا 5 بعداز ظهر فعال است. آشنایی با ما از طریق جراید ممکن است 3 درصد باشد، از طریق سازمان‌های دولتی نیم درصد هم نیست، اما درصد بالایی از افراد از طریق  خط احیا با ما آشنا شده اند. یعنی افرادی که با این خط تماس گرفته اند، مشکلشان حل شده و این خط و این انجمن را به دیگران هم پیشنهاد داده اند بزگترین مشوق و مبلغ ما هستند. بیشترین موارد تماس با این خط تا 2 سال گذشته در مورد رفتارهای پر خطر جنسی و نگرانی از ابتلا به ایدز بود، اما از 2 سال گذشته اختلافات خانوادگی رتبه اول را کسب کرده  و نگرانی از ابتلا به ایدز گرچه هم چنان رو به افزایش است اما تحت الشعاع اختلافات خانوادگی قرار گرفته است. پس از این دو مورد طلاق و اعتیاد قرار دارند. 73 درصد از تماس گیرندگان خانم هستند و به هر نفر حداکثر نیم ساعت مشاوره داده می‌شود
منبع:قانون

کاندوم مردانه



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

آمار ازدواج موقت در بین ایرانی ها

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی کشور با اشاره به بروز تغییراتی در ساختار و کارکردهای خانواده‌ها در ایران، از ثبت دو ازدواج موقت به‌ازای هر ١٠ ازدواج دائم در کشور خبر داد.

صیغه

 شیرین احمدنیا در جلسه گفتمان اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه در دهه‌های اخیر شاهد بروز تغییراتی در ساختار و کارکردهای خانواده‌ها در ایران بوده و هستیم، گفت: هم‌اکنون با پدیده‌هایی همچون زوجین بدون فرزند، مجردماندن مواجه هستیم که پیش‌ از این چنین چیزهایی وجود نداشت.

وی ادامه داد: با افزایش افراد مجرد در کشور مواجه هستیم، تعداد فزاینده‌ای از زوج‌ها به‌طور اختیاری نداشتن فرزند را اختیار می‌کنند، شاهد شکل‌گیری خانه‌هایی هستیم که افراد بدون داشتن نسبت خانوادگی با هم زندگی می‌کنند و همچنین هم‌اکنون عده‌ای در تهران نسبت به اجاره خانه مستقل برای همسر دوم اقدام می‌کنند. احمدنیا با بیان اینکه میانگین سن اولین ازدواج نیز در کشور افزایش یافته است، گفت: میانگین سن اولین ازدواج از ٢٤,٩ سال در سال ١٣٣٥ به ٢٦.٧ سال در سال ١٣٩٠ در مردان و از ١٩ سال در سال ١٣٣٥ به ٢٣.٤ سال در سال ١٣٩٠ در زنان افزایش یافته است.

 به گفته وی، تعداد ازدواج و طلاق ثبت‌شده در تهران نیز از سال ١٣٨٧ تا ١٣٩١ از ٢٣.٠٧ درصد به ٣٤.٩٦ درصد افزایش یافته است. وی با بیان اینکه ١١‌ میلیون جوان ایرانی در سن ازدواج مجرد هستند، خاطرنشان کرد: یک‌میلیون‌و ٣٠٠‌ هزار نفر بالای سن متعارف نیز هرگز ازدواج نکرده‌اند. مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی کشور از ثبت دو ازدواج موقت به ازای هر ١٠ ازدواج دائم در کشور خبر داد و افزود: رابطه جنسی بخشی از سلامت اجتماعی است که باید به نحو صحیح در خانواده‌ها آموزش داده شود. وی تصریح کرد: شرایط فرهنگی و مذهبی در ایران این فرصت را فراهم کرده که نسبت فزاینده از افراد جامعه که به دلایل مختلف امکان یا تمایل ازدواج دائم برایشان فراهم نیست، به ازدواج موقت و شرعی روی آورند.

 وی دختران و پسران امروزی را متفاوت از نسل‌های گذشته دانست و افزود: شکاف بین‌نسلی فزاینده، مسئله امروز ما است. درحال‌حاضر پسران ما متفاوت از پدران و پدربزرگ‌ها و دختران ما متفاوت از مادران و مادربزرگ‌های خود هستند. مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی کشور با بیان اینکه تغییر در الگوهای خانواده و زندگی مشترک موجب گرایش به رفتارهای پرخطر شده است، گفت: امروز در جامعه شهری فرزند بیشتر به معنی هزینه بیشتر است.

وی با بیان اینکه مسئله‌ای به‌ نام شکاف دیجیتالی و بی‌سوادی رسانه‌ای در کشور حاکم است، افزود: متأسفانه شاهد شکل‌گیری خرده‌فرهنگ نوجوانی و جوانی از جمله زبان مخفی، موسیقی منفی و پارتی‌های مخفی در جامعه هستیم و این در حالی است که متأسفانه در کشور با آسیب‌های مغفول مواجه هستیم و ایدز به‌عنوان خاص‌ترین و بارزترین آسیبی است که جامعه را تهدید می‌کند. عضو هیأت‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه افسردگی در بین زنان دوبرابر مردان است، افزود: برای برون‌رفت از آسیب‌ها باید به آموزش، شفافیت، قانون‌مداری، اخلاق شهروندی، ارتباطات سالم، ارتقای سلامت و سرمایه اجتماعی و مشارکت مردمی توجه داشت.
منابع: روزنامه شرق و باشگاه خبرنگاران جوان

ازدواج موقت



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر یک خوب دیگر برای شما عزیزان (تسبيح)

تجاوز

تعبیر خواب تسبيح

ديدن تسبيح در خواب نشان اطاعت از خداوند و عبادت و بندگي و ترس از عقوبت است و اگر در خواب ديديد که تسبيح به دست داريد گوياي آن است که کشش مذهبي شما زياد است و به طرف دينداري و انجام فرايض ديني مي رويد. داشتن تسبيح و بازي کردن با آن در خواب نظم کارهاست به همين علت وقتي در خواب ببينيد که تسبيح شما پاره شد نظام کارتان آشفته مي شود و در هم مي ريزد. اگر دانه هاي تسبيح را گم کنيد رشته کار از دستتان مي رود. اگر در خواب ببينيد که دانه هاي تسبيح را نخ مي کنيد به کاري توفيق مي يابيد که به دقت و تيزهوشي نياز ...


دارد و نتيجه آن کاري است بزرگ و منظم. اگر ديديد که کسي به شما تسبيح داد يا تسبيح از دست کسي گرفتيد شما را به کار خير و صلاح دعوت مي کنند و اگر شما به کسي تسبيح داديد کاري را از دست مي دهيد.

تجاوز



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

پندارهای نادرست خانم ها از رابطه جنسی

سلامت نیوز: خانم ها! راست بگویید: وقتی زندگی زناشویی شما کمی یکنواخت و ملال آور می شود ، به هر وسیله ای متوسل نمی شوید تا همسرتان را به جنب و جوش بیشتر وادارید؟! در اینجا به چند مورد از اشتباهات خانم ها، در رابطه با زناشویی اشاره می کنیم.

رابطه جنسی

پندار غلط اول : یک زن نباید هیچ وقت آغاز کننده رابطه جنسی باشد !
قرن بیست و یکم است و مردها هنوز نگران نحوه رابطه جنسی با همسرانشان هستند . آنها می ترسند که از طرف زنان به سلطه گری متهم شوند . بنابراین خیلی با احتیاط رفتار می کنند . زنان پندارهای قدیمی را باید کنار بنهند و به صورت فعال با همسرانشان در رابطه زناشویی شرکت کنند . چه کسی گفته است که زنان میل جنسی کمتری دارند ؟

پندار غلط دوم : زنان نگران این هستند که حین یک عمل جنسی در نظر همسرانشان چطور به نظر می آیند !
شما نگران این نباشید که در حین عمل جنسی ، اگر فلان کار را بکنید ، همسرتان درباره شما چه فکری می کند ! بلکه در عوض به فکر این باشید که بیشترین لذت را ببرید و به اوج برسید . در این صورت حتما همسر خود را هم کاملا ارضا خواهید کرد . روی عمل زناشویی تمرکز کنید و از اول بخود وعده یک عشق بازی کامیاب را بدهید.

پندار غلط سوم : رابطه جنسی برای مردها یک امر گهگاهی و زود گذر است !
زنان این اشتباه را نکنند . برای بیشتر مردان رابطه جنسی بسیار مهم است . آن را کوچک نشمارید . تحقیقات نشان می دهند که بهترین و شیرین ترین رابطه زناشویی را زوج های قانونی دارند . همین تحقیقات نامناسب بودن و عدم رضایتمندی رابطه زناشویی زود گذر را تایید می کنند .

هیچگاه فکر نکنید که مردها از عواطف عشقی کمتری برخوردارند . این دو اشتباه بزرگ را از ذهن خود بزدایید . اول : زنان میل جنسی کمتری دارند. دوم : مردان زیاد عاطفی نیستند.

پندار غلط چهارم : مرد ها همیشه برای عمل جنسی آمادگی دارند !
این فکر ممکن است برای یک جوان زیر بیست سال درست باشد ، ولی درباره مردها صحت ندارد . گرفتاریهای شغلی و مشکلات گوناگون روزمره همه و بویژه مردها را خسته و فرسوده می کند و از نیروی آنها می کاهد . در نتیجه ممکن است بی حوصله و بی رمق بنظر برسند ، بنابراین فکر نکنید که اگر الان نشد ، وقت هست ! سعی کنید هر وقت طرفین علاقمند بودید ، این رابطه را برقرار کنید و به بعد موکول نسازید .

در واقع ، زن ها می پندارند که خودشان همسرانشان را دوست دارند ولی هر وقت و همیشه مایل به برقراری رابطه زناشویی نیستند ، اما وقتی مردی در برابر تمایل همسرش اظهار بی میلی می کند ، می گوید : او مرا دوست ندارد ! این پندار صحیح نیست .

پندار غلط پنج : مردها هیچ کمک و راهنمایی ، لازم ندارند !
زنان باید با همسرانشان درباره چیزهای خوشایند و ناخوشایند شان، در حین رابطه جنسی ، گفتگو کنند . اگر زنی نخواهد و مشارکت نکند ، شوهر وی به تنهایی نمی تواند به او رضایت جنسی ببخشد . با آنکه خوشبختانه مردها بسیار علاقمند هستند که همسرانشان از رابطه جنسی با آنها لذت ببرند و ارضا بشوند ، ولی با این حال خود زنان در رسیدن به اوج لذت جنسی ، سهم بسیاری دارند و باید همسرانشان را ، راهنمایی و مطلع بکنند .

پندار غلط ششم : وقتی مرد روش تازه ای پیشنهاد کرد با او ترشرویی کنید !
وقتی زن و شوهر مدتی با هم هستند ، طبیعی است که دلشان تنوع و تغییر بخواهد . بنابراین اگر مردی به همسر خود چیزهای جدیدی پیشنهاد کرد ، پاداش او نباید ناراحتی و اخم باشد ! تقاضای مرد به معنای این نیست که دیگر از شما سیر شده است ! شما با همدلی و دوستی پیشنهاد او را بررسی کنید . خواهید دید که هر چه شوهر شما نیاز دارد ، در وجود شما پیدا خواهد کرد . گاهی اگر با تقاضایی نمی توانید موافقت کنید ، با مهربانی و صمیمیت دلیلش را برای او توضیح دهید و یا از او بخواهید که به شما فرصت بیشتری دهد.
منبع: مجله پزشکی مادر ir-med.com

جنسی



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دیدن خواب دندان به همراه تعبیر این خواب

حضرت دانيال گويد: دندان به خواب اهل بيت صاحب خواب است و دندانهاي بالا دلالت كند بر نرينه و دندان زيرين، دلالت كند بر مادينه و دندان پيشين دلالت بر فرزندان و خواهران و برادران كند يا بر مادر و پدر است و دندانهائي كه بر جنب آن باشند، دليل بر عم و فرزندان و عمان كند و دندانهائي كه بر جنبِ دندانهاي ديگر است كه آن را ثنايا خوانند، دليل بر مهتر و بزرگ خاندان كند و دندانهاي ديگر، دليل بر خالان و فرزندان خال كند و دندانهاي پسين، دليل بر كسي كند كه از خويشانِ دور باشد و بعضي از معبران گويند: دندانهاي پيشين ...

دختر


و آن چه از جانب دست است، دليل بر پدر و مادر كند. اگر بيند دندان پيشين او مي جنبيد، دليل كه از اين جماعت كه وصف كرديم يكي بيمار شود. محمدبن سيرين گويد: اگر بيند دندان پيشين او بر كف دستش افتاد يا بر كنار يا بر زمين افتاد و به خاك آلوده نگرديد، دليل كه او فرزندي يا خواهري يا برادري آيد، اگر بيند دندان پيشين او بر زمين افتاد و در ميان خاك ضايع گرديد، دليل كه از اين جماعت يكي هلاك شود، يا جدا شود، چنانكه هيچكس از وي نشان ندهد. اگر بيند بعضي از دندان بشكست يا ضايع شد، دليل كه به يكي از ايشان بلا و آفتي رسد. اگر بيند دندان پيشين او كوفته شد، دليل كه او را با چنان كسان خصومت افتد. اگر بيند يكي از دندان پيشين او كنده شد، دليل كه يكي از اين جماعت را سخني زشت گويد و از وي مفارقت جويد. اگر بيند دندانهاي پيشين او زياده شد يا خوب و پاكيزه شد، دليل كه يكي از كسان را خير و خرمي و زيادي رفعت و منزلت است. اگر بيند در جنب دندان پيشين او دندان زيرين است، دليل كه او دختري آيد. اگر بيند جمله دندانهايش بر دندانهاي ديگر، چون تاويل دندانهاي پيشين بايد كرد و هر دنداني كه تعلق بدان كس دارد. اگر بيند دندانهاي او از آبگينه بود يا از سيم يا از سفال و مانندآن، دليل كه اجل او نزديك آمده باشد. اگر بيند كه از دل او دندان رسته است، دليل كه زود هلاك شود و بعضي از معبران گويند: افتادن دندان، گذاردن وام است و بعضي گويند، دليل كه زود هلاك شود و بعضي گويند، دليل بر جنگ و خصومت است. ابراهيم كرماني گويد: دندان بالا در مقابل چشم است، دليل بر نرينه كند و دندان زيرين در مقابل پيشاني است، دليل بر مادينه كند. اگر بيند دندانهايش جمله در كنارش افتاد، پس جمله را در كف خود گرفت، دليل كه خويشان خود را جمع كند و نگذارد كه از او جدا گردند. اگر بيند از دندانهاي او بوي خوش مي آمد، دليل كه خويشان بر وي ثنا گويند. اگر به خلاف اين بيند، دليل كه خويشان بر وي غيبت كنند. اگر بيند دندانش درد مي كرد و بركند، دليل كه مال يابد. اگر بيند دندان او سياه شد، او را غم و اندوه رسد. اگر بيند كه دندانهايش افتاده بود و در كهنه بست، دليل كه او راعمري دراز است، چنانكه همه تبارِ خويش را در گور كند. جابر مغربي گويد: اگر بيند كه دندانش درد مي كرد و در دست فرا گرفت، دليل كه منفعت يابد و منفعت از سي درم كمتر نباشد و زياده از صد درم نباشد، به دست چپ گرفتن آن منفعت كم از سيصد درم نبوده و زياده از ده هزار درم نباشد. اگر به هر دو دست گرفت، دليل كه مال فراوان يابد. اگر بيند كه از دهان دنداني خون آلود فرا گرفت، دليل كه منفعت را از آن كس است كه آن دندان برگيرد، لكن او مصيبتي رسد. اگر بيند كه بعضي از دندانهايش ناپديد شد، دليل كه به عدد آن از خويشان وي به غربت روند و به سلامت باز آيند. اگر بيند كه همه دندانهاي وي در ميان زبان جمع شد و ديگر باز جاي خود نشست، دليل كه خويشان وي شكايت كنند از او. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن دندان ها در خواب بر شش وجه است. اول: اهل بيت. دوم: مال. سوم: منفعت. چهارم: غم و اندوه. پنجم: مصرف. ششم: مفارقت از خويشان. 

دختر



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

یارانه ما قطع شده است

 شبنم ریسانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کرمانشاه، عنوان کرد: متاسفانه طی تمام سال‌های عمرمان که ما در کنار درد و عذاب بیماری، خرج‌های کمرشکن آن را تحمل می‌کردیم، کسی جز خدا و افراد طایفه‌مان که با برگزاری گلریزان، هزینه‌های کمرشکن بیماری من و دو برادرم را تامین می‌کردند، کنارمان نبود.

یارانه

وی افزود: حالا که خرج بیماری ما به سالی یک میلیارد تومان رسیده و واقعا تامین آن برای همه دشوار شده، تصمیم گرفتیم این موضوع را رسانه‌ای کنیم تا شاید مسئولان دولتی با رسانه‌ای شدن موضوع به ما کمک کند.

ریسانی افزود: در تمام سال‌های عمرمان بارها به مراکز مختلف رفته‌ایم، اما هیچ یک حاضر به تامین هزینه کمر‌‍شکن بیماری ما نشدند، خدا خواست تا به امروز ایل و طایفه‌مان این هزینه‌ها را تامین کنند اما واقعا دیگر قادر به تامین این هزینه‌ها نیستند و ما در حال حاضر پولی برای خرید داروهایمان نداریم.

وی افزود: ما فقط تا 18 فروردین ماه دارو داریم و باید تا 18 فروردین ماه داروی جدید خریداری کنیم، وگرنه بدون دارو قادر به زندگی نیستیم.

ریسانی افزود: بیماری ما زمان نمی‌شناسد و بدن ما برای زنده ماندن دارو می‌خواهد و این گناه ما نیست که بیمار هستیم.

وی با بیان اینکه او و برادرهایش روزانه بین 16 تا 20 ساعت اکسیژن می‌گیرند، گفت: ما حتی در تامین دستگاه اکسیژن ساز مانده‌ایم و بیش از من و پارسا، کسری برادر بزرگ من نیاز به دارو دارد.

ریسانی افزود: فشار ریه‌های کسری بسیار بالا رفته و باید آمپول‎‌های خاصی بزند و از طرفی با سونوگرافی انجام شده مشخص شده که طحال او نیز چند تکه شده است.

ریسانی مدعی شد: گویا مسئولان با خودشان می‌گویند اینها که چند روز بدون دارو بیشتر زنده نیستند و چه خرجی است که ما بخواهیم بکنیم و به همین علت هیچ مسئولی تا کنون سراغمان نیامده و حتی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که بارها برای ملاقتش رفتیم حاضر به یک بار دیدن ما نشده است.

وی تصریح کرد: جالب‌ترین کمک و لطف به ما قطع یارانه مان بوده است و بارها پیگیری کردیم و در سایت نوشتیم که ما بیمار هستیم، اما توجه و رسیدگی نشد.

ریسانی افزود: جالب‌تر از این هم این است که وقتی به یکی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای کمک مراجعه کردیم از ما خواست تا کمپین خیریه‌ای در خارج از کشور راه بیندازیم و از آن طریق کمک بگیریم و برای من جای سوال است که مگر ما ایرانی نیستیم؟!

ریسانی گفت: بارها از کشور آلمان درخواست دارو بصورت مستقیم کردیم اما آنها می‌گویند که کشور ما همچنان تحریم است و نمی‌توانند داروها را بصورت رایگان که مشمول معافیت مالیاتی برای آنهاست، به ما بدهند.

وی با بیان اینکه او و دو بردارش قربانی عوارض شیمیایی جنگ هستند، گفت: ما حق داریم به عنوان یک ایرانی نفس بکشیم و این گناه ما نیست که بیمار شده‌ایم، به تشخیص پزشکان آلمانی این عوارض شیمیایی جنگ است که بر روی ژن‌های پدرمان تاثیر گذاشته و این بیماری و عوارض نادرشان را سهم ما سه نفر کرده است.

یارانه



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بررسی سهام و موتور جستجو گوگل

بهبود رتبه گوگل


سهام

ارزش هر سهم گوگل در سال ۲۰۰۴ تنها ۸۵ دلار بوده است. گوگل با وجود افزایش کم سابقه ارزش سهامش در سال ۲۰۱۳ از شرکت آمریکایی «اپل» ارزش کمتری داشت و در حالی که ارزش کلی سهام شرکت «اپل» ۴۶۱ میلیارد دلار برآورد می‌شود ارزش شرکت گوگل ۳۳۴ میلیارد دلار برآورد می‌شد که امسال باتوجه به برنامه‌ریزی گوگل برای تبلیغات موبایلی و به گفتهٔ گئورگ آدامز با راهبری در مسیر درست موفق شد[۱۵۴] افزایش چشمگیری نسبت به شرکت‌های رقیب و اپل پیدا کند.[۱۵۵]

موتور جستجو

جستجوگر گوگل یک موتور جستجو در وب است که تحت مالکیت گوگل قرار دارد. گوگل از راه این وبگاه روزانه صدها میلیون دلار دریافت می‌کند. دامنهٔ اصلی این سایت در مه ۲۰۰۸ ۱۳۵ میلیون بار بازدید شده‌است.[۱۵۶] این موتور جستجو بیشترین بازدیدکننده در بین کاربران را دارد و روزانه چند صد میلیون بار به طرق مختلف استفاده می‌شود. مهم‌ترین هدف گوگل یافتن متن مورد نظر در میان صفحات وب است. اما انواع دیگر اطلاعات به وسیلهٔ قسمت‌های دیگر آن مثل جستجوی تصاویر گوگل، نیز مورد جستجو قرار می‌گیرند.

گوگل بابت هر جستجویی که انجام می‌دهند ۱۲ سنت گیرش و از کلیک روی آگهی‌ها ۶۲ سنت سود می‌کند. درآمد گوگل از هر کاربر جستجوگرش به طور متوسط ۷ دلار است. درآمد خالص گوگل در سال ۲۰۰۹ حدود ۶٫۵ میلیارد دلار بوده‌است.[۱۵۷][۱۵۸]

شرکت گوگل در فصل دوم سال ۲۰۱۱، درآمدی به میزان ۹٫۰۳ میلیارد دلار داشته‌است. جستجوگر گوگل طی سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۱ شاهد ۳۶ درصد رشد، در میزان در آمد این شبکه، به میزان ۲٫۵۱ میلیارد دلار طی ماه آوریل تا ژوئن بوده‌است.

افزایش بازدید سایت



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

آلرژی در روزهای بهاری

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آلرژی واکنش افراطی سیستم ایمنی بدن به عوامل مختلف است .یکی از مسائلی که برخی از مردم با آن در فصل بهار، مواجه می شوند، آلرژی فصل بهار است. این آلرژی ناشی از استنشاق گرده های گیاهی ناشی از گرده افشانی گیاهان است. به عبارت بهترآلرژی فصلی واکنش طبیعی سیستم ایمنی بدن به موادی است که به ظاهر، مضر نبوده و بی ضرر هستند، اما بدن نسبت به آنها واکنش های شدیدی نشان می دهد. این آلرژی یکی از شایع ترین انواع آلرژی هاست.

فال عطسه


نشانه ها و عوارض حساسیتهای فصلی شامل ،آبریزش بینی، ریزش اشک، سرفه وعطسه ازجمله علا ئم آلرژی است که به علت مصرف داروها ، مواد شیمیایی وحتی شرایط فیزیکی خاص ایجاد می شود حساسیت فصلی درچشم موجب ورم ملتهبه بهاره، در دستگاه تنفسی فوقانی باعث گرفتگی، خارش وآب ریزش بینی و دردستگاه تحتانی تنفسی موجب سرفه، خس ،تنگی نفس می شود.

بروز حساسیت در چشم وبینی
دکتر زاهدی متخصص داخلی با اشاره به مسئله آلرژی اظهار داشت: آثار ناشی ازحساسیت های فصلی درچشم و دستگاه تنفسی بروز می کند و حساسیت فصلی درچشم موجب ورم ملتهمه، گرفتگی دستگاه تنفسی فوقانی ، خارش و آب ریزش بینی و سرفه ، خس  خس در دستگاه تحتانی تنفسی و تنگی نفس می شود

وی بیان کرد: حساسیت فصلی فقط مخصوص فصل بهار نیست، بلکه در تابستان و پاییز با خوردن برخی میوه ها همچون هندوانه ، خربزه، انگور، گوجه فرنگی و توت فرنگی ممکن است آلرژی ظاهر شود. گرده های گل ها و درختان وقتی وارد ریه می شوند، ممکن است منجر به بیماری آسم شوند که در این حالت بیمار باید تحت نظر پزشک مداوا شود».

شکلات حساسیت زاست
دکتر زاهدی  ، متخصص افزود : برخی غذاها سبب افزایش یا کاهش عوارض ناشی از آلرژی خواهد شد؛ که ، موادی مانند  سویا، تخم‌ مرغ، ماهی، خربزه، گوجه فرنگی، گوجه سبز، کرفس و برخی شکلات‌ها، می‌توان به‌ عنوان برخی غذاهای تشدید‌ کننده عوارض ناشی از آلرژی فصلی نام برد..
وی ابراز داشت : مبتلایان به حساسیت فصلی با شروع گرده افشانی گل ها و گیاهان، علائم آن را نشان می دهند. در این حالت، نگهداری گلدان های کوچک در فضای منزل، پر پرندگان خانگی و نگهداری حیواناتی مانند جوجه اردک، گربه، سگ و غیره، بیماری را شدت می دهد.

گرده افشانی آلرژی می آورد
زاهدی ادامه داد : حساسیت فصلی ناشی از گرده افشانی گیاهان به تناسب شرایط جغرافیایی وگیاهان آلرژی زای مناطق مختلف کشور متفاوت است و حساسیت فصلی ناشی از گرده افشانی گیاهان به تناسب شرایط جغرافیایی وگیاهانآلرژی زای مناطق مختلف کشورمتفاوت است

وی در پایان گفت : گرده افشانی درختان دربهار، علفها و چمنها در تابستان و درختچه ها وعلفهای هرزدرفصل پاییزموجب بروزحساسیتهای فصلی می شود.

دکتر خسرونیا گفت :  مبتلایان به حساسیت فصلی با شروع گرده افشانی گل ها و گیاهان علائم خود را نشان می دهند. در این حالت، نگهداری گلدان های کوچک در فضای منزل، پر پرندگان خانگی و نگهداری حیواناتی مانند جوجه اردک، گربه، سگ و غیره، بیماری را شدت می دهد.

وی بیان کرد : حساسیت فصلی فقط مخصوص فصل بهار نیست، بلکه در تابستان و پاییز با خوردن بعضی از میوه ها نظیر هندوانه، خربزه، انگور، گوجه فرنگی و توت فرنگی ممکن است آلرژی ظاهر شود. گرده های گل ها و درختان وقتی وارد ریه می شوند، ممکن است منجر به بیماری آسم شوند که در این حالت بیمار باید تحت نظر پزشک مداوا شود.

یک چهارم دنیا درگیر یک حساسیت کوچک
این متخصص با بیان اینکه  برخی از غذاها سبب افزایش یا کاهش عوارض ناشی از آلرژی خواهد شد؛ افزود: تقریبا یک چهارم جمعیت جهان از عوارض آلرژی رنج می‌برند. از سوی دیگر، زندگی شهرنشینی و صنعتی‌شدن، به‌دلایل مختلف، باعث افزایش آمار مبتلایان به آلرژی فصلی شده است.

وی ابراز داشت: نشانه ها و عوارض حساسیتهای فصلی شامل ،آبریزش بینی، ریزش اشک، سرفه وعطسه ازجمله علائم آلرژی است که به علت مصرف داروها ، مواد شیمیایی وحتی شرایط فیزیکی خاص ایجاد می شود.

التهاب دستگاه تنفسی سوغات فصل بهار
خسرونیا ادامه داد :  حساسیت فصلی درچشم موجب ورم ملتهبه بهاره، در دستگاه تنفسی فوقانی باعث گرفتگی، خارش وآب ریزش بینی و دردستگاه تحتانی تنفسی موجب سرفه، خس ،تنگی نفس می شود.

وی در پایان گفت : قدم برای مقابله با این مشکل، بهبود عملکرد سیستم ایمنی است. گنجاندن مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان‌ها مثل میوه‌ها، سبزیجات و چربی امگا 3 به رژیم غذایی شما را تا حد زیادی به این هدف نزدیک می‌کند. به این ترتیب توصیه می‌شود که یک رژیم غذایی مقوی و سالم را دنبال کنید.

بروز مشکل هضم غذا در اثر حساسیت
بسکی متخصص تغذیه با اشاره به غذاهای ضد آلرژی عنوان کرد : با افزایش مصرف موادغذایی ضد التهابی مثل روغن ماهی و میوه و سبزی  همچنین مواد حاوی فلوراید  مثل اسفناج وسیب زمینی ترش از علائم التهابی آلرژی فصلی به میزان قابل توجهی بکاهید.

وی بیان کرد : مبتلایان به آلرژی اغلب در هضم غذا دچار مشکل می‌شوند که  با مصرف هضم کننده‌های طبیعی مثل مواد غذایی پروبیوتیک می‌توانید تا حد زیادی به این مشکل غلبه کنید.

بسکی ابراز داشت : موادی مثل گرده گیاهان، برخی داروها، مو و پشم و پر حیوانات، گرد و غبار هوا، بعضی غذاها و نیش حشرات مواد آلرژی زا  بوده و باعث می‌شوند که سیستم ایمنی بدن، بیش از حد فعال شود و علائم حساسیت را در بدن ایجاد کند.  همچنین آلرژی‌های فصلی، یکی از انواع شایع آلرژی‌هاست. حساسیت فصلی یکی از مشکلاتی است که برخی از افراد در فصل بهار و پاییز به آن مبتلا می‌شوند.

وی در پایان گفت : ژنتیک از موثر‌ترین عوامل ابتلا به حساسیت است. به عبارت ساده‌تر، اگر یکی از والدین به هر نوعی از آلرژی مبتلا باشد، ابتلای یک فرزند از ۳ فرزندش به این بیماری دور از انتظار نخواهد بود. در صورتی که هر دو والد به حساسیت مبتلا باشند، احتمال ابتلای ۷ فرزند از ۱۰ فرزند آن‌ها به این مشکل وجود دارد.

لوراتادین جلوی آویزش را می گیرد
صادقی پژوهشگر بیماری های آلرژی زا ذکر کرد : هر چقدر تماس فرد با ماده آلرژی زا بیشتر باشد، بیشتر احتمال دارد که نسبت به آن حساسیت نشان دهد. حساسیت فصلی در چشم موجب ورم ملتحمه، قرمزی، تورم و اشک ریزش و حساسیت به نور، در دستگاه تنفسی فوقانی باعث گرفتگی، خارش و آب ریزش بینی و در دستگاه تحتانی تنفسی موجب سرفه، احساس کمبود هوا خس خس، تنگی نفس و در بینی  احساس خارش در بینی و  گلو ، سقف دهان و گوش ها، کاهش تمرکز و احساس ناخوشى و خستگی و عصبی شدن می شود.

 وی بیان کرد : از داروهایی که در بروز حساسیت از آن ها استفاده کرد می توان به سوتریزین و لوراتادین نام برد که مصرف داروی لوراتادین بیشتر در جهت رفع آبریزش بینی ودرمان خلط است وسوتریزین برای سرما خوردگی وحساسیت ناشی از عفونت بکار می رود ..

این پژوهشگر ادامه داد : البته طبق روایات رسیده از اهل بیت باد بهاری بسیار خاصیت وبه طبع حساسیت زا بوده وهمان کاری را که با درختان وگیاهان انجام می دهد با سینوس ها و اعضای تنفسی انسان می کند  واین خلط وعطسه های مکرر ناشی از حساسیت بسیاری از بیماری هارا از بدن افراد دور می سازد و سلول ها را نو می کند.

صادقی در پایان خاطر نشان کرد: پس از انجام تست های حساسیت پزشک متخصص ماده ضد حساسیت را به بدن افراد تزریق می کند وبدن اش نسبت به این ماده واکنش نشان داده و شروع به ساخت آنتی بیوبادی کرده که اگر مقدار این ماده تزریقی بیش از حد باشد بدن فرد بیمار به آن عادی شده ودیگر اثری بر روی ندارد.
 
گفتنی است روش تزریق حساسیت را ایمونوتراپی می گویند که مدت درمان آن دو تا سه هفته به طول می کشد وبه تدریج حساسیت از بدن افراد دور می شود.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش از حمید جنیدی

فال عطسه



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - مازو

محمدبن سيرين گويد: اگر مازو از درخت جمع كرد، دليل است كه به سختي مال حاصل كند. اگر بيند كه به خروار مازو داشت، دليل است مال بسيار حاصل كند. اگر بيند كه مازو خورد، دليل كه مال حرام خورد. ابراهيم كرماني گويد: ديدن مازو در خواب،دليل بيماري است و مازوي سبز و سياه غم و اندوه بود. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن مازو در خواب چهاروجه است. اول: مكروه. دوم: غم و اندوه. سوم: بيماري. چهارم: ملامت در كارها.

میهن


تعبیر خواب - گازُري

محمدبن سيرين گويد: اگر درخواب بيند گازري مي كرد و گازر نبود، دليل كه از معصيت توبه كند و توفيقِِ طاعت يابد. زيرا چون به تاويل غم است و گازر پاك كننده چرك است پس، دليل كه به حق بازگردد. ابراهيم كرماني گويد: اگر درخواب ديد جامه وي بدريد، دليل كه توبه بشكند. اگر بيند جامه از شستن سفيد شد، دليل كه توبه نصوح كند. اگربه خلاف اين بيند، دليل كه پيوسته درمعصيت است. جابرمغربي گويد: ديدن گازرد به خواب، دليل بر مردي بود كه بر دست او خيرات و احسان رود و ثواب يابد. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن گازر به خواب ...

دليل است كه از غم برهد و از معصيت توبه كند، خاصه جامه را پاك شويد.

گرام



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بستنی با تمشک + آموزش درست کردن

بستنی

مواد لازم:

شير: سه ليتر

تخم‌مرغ: سه عدد

پودر قند: 400 گرم

وانيل: يك قاشق چاي‌خوري

تمشك و مرباي تمشك‌: به ميزان لازم

طرز تهيه:

ابتدا شير را بجوشانيد و به آن وانيل اضافه كنيد. سپس زرده‌هاي تخم‌مرغ را با پودر قند بزنيد تا رنگ آن سفيد شود. سپس شير نيم گرم را كم‌كم در آن ريخته و مخلوط كنيد. سپس آن را روي شعله ملايم به هم بزنيد، پيش از اينكه جوش بيايد برداريد، اما بهتر است شير و تخم‌مرغ را ميان ظرف آبجوش بگذاريد، توجه داشته باشيد كه نبايد مايع غليظ شود و بايد آن را از روي شعله برداريد، وقتي سرد كه شد در ظرف‌هاي مخصوص بستني بريزيد و بگذاريد در فريزر خودش را بگيرد. پس از اينكه بستني حاضر شد، آن را داخل ظرف‌هاي مخصوص بستني سرو كنيد و سپس مانند تصوير با چند قاشق مرباي تمشك و خود تمشك تزئين كنيد.

بستنی



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

پیامک و جوک های ضد پسر

جوک

قابل توجه آقایان :
جعبه سرویس آرایش ، موچین ، قیچی ابرو ، سوهان ناخن ، کش مو ، تل سر ، گیره
دستگاه بند انداز برقی ، گوشواره و کلا لوازم آرایشتون رو با قیمت مناسب خریداریم !
(ستاد جمع آوری لوازم آرایشی از چنگ آقایان و بازگرداندن مردانگی به آنها)

 

 •. •. •. •. •. •. •.•. •. •. •. •. •. •

 

بهشت زیر پای مادران است و لایک هم که زیر پست دختران است
به سلامتی همه پسرا که کلا نقش هویج رو دارن!

 

 •. •. •. •. •. •. •.•. •. •. •. •. •. •

 

رفته بودیم واسه داداشم خواستگاری
دیدیم عروس نشسته خیلی ریلکس با شلوار لی و تیشرت!
مامانم تو گوشم گفت: خوبه والا نه شرمی، نه حیایی، نه …
همینجوری داشت میگفت که عروس با چادر از آشپزخونه چایی به دست اومد سلام کرد!
هیچی دیگه فهمیدیم اون داداش عروس بود!

 

 •. •. •. •. •. •. •.•. •. •. •. •. •. •

 

این آقایون محترم همچین میگن دخترای امروزی آشپزی بلد نیستن
خونه داری بلد نیستن که یکی ندونه انگار خودشون مثل مردای قدیم
میرن از صبح کار میکنن تا بوق سگ
بابا شماها رو که باید با بیل ساعت 12 ظهر از زیر پتو بیرون آورد!

 

 •. •. •. •. •. •. •.•. •. •. •. •. •. •

 

شما آقایونی که ادعای پارک دوبل دارید
فسنجون هم بلدین بپزین !؟

 

 •. •. •. •. •. •. •.•. •. •. •. •. •. •

 

هروقت پسرا تونستن با کفش پاشنه بلند 5 سانتی
راه برن اون وقت بیان به خانوما بگن شما پارک دوبل بلد نیستی !

 

 •. •. •. •. •. •. •.•. •. •. •. •. •. •

 

خیلی از زنها حاضر نیستند به مردی که نمیشناسند کمک کنند
ولی تقریبأ همه مردها حاضرند حتی واسه زنهای غریبه هم بمیرن !
چقدر این مردا آقان !

 

 •. •. •. •. •. •. •.•. •. •. •. •. •. •

 

وقتی یه زن نظر شما رو میپرسه
در واقع نمیخواد نظرتون رو بدونه! بلکه فقط میخواد نظر خودش رو با یه صدای مردونه هم بشنونه!

 

 •. •. •. •. •. •. •.•. •. •. •. •. •. •

 

دیگه کار از هدایت بعضی از پسر ها گذشته! اینا رو باید راهنمایی کرد
برادرا مداد ابروی روغنی نخرید؛ ریزش ابرو می گیرید!

 

 •. •. •. •. •. •. •.•. •. •. •. •. •. •

 

مورد داشتیم پسره زده تو گوش همکلاسیش
همکلاسیش برگشته گفته : نزن رژ گونم پاک میشه !

 

 •. •. •. •. •. •. •.•. •. •. •. •. •. •

 

شما آقا پسری که ابروهاتو ور میداری که خوشگل بشی
فقط با یه ابرو ورداشتن که خوشگل نمیشی، باید رژ بزنی، دامنم بپوشی که ناز بشی!

جک



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دیدن خواب خليفه + تعبیر این خواب

 محمدبن سيرين گويد: اگر بيند خليفه گشاده روي بود و با وي به تلطف سخن مي گفت، دليل كه خيرات ديني و دنيائي به وي رسد. اگر بيند خليفه وي را كاري فرمود از كارهاي خاص، دليل كه عز و بزرگي يابد و صاحب قدر و جاه شود. اگر بيند خليفه او را امير نمود از ولايتي يا از ولايت مسلمانان، دليل كه بزرگي يابد و صاحب قدر و جاه شود. اگر بيند درسراي خليفه شد، دليل كه از حاجبان و مقربان خليفه شود. اگر بيند خليفه چيزي از متاع دنيا به او بخشيد، دليل كه منزلت يابد و در ميان بزرگان نامدار شود. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند خليفه ...

عکس خفن

با او خصومت مي نمود از بهر كاري كه تعلق به شرع مي داشت، دليل كه حاجتش روا شود و بين مردم سرفراز باشد. اگر بيند در بستر و جايگاه خليفه خوابيده، دليل كه خليفه او را زني دهد يا كنيزكي و يا مالي كه با زن خويش آن را هزينه كند. اگر آن بستر خليفه معروف نبود، دليل كه او را والي كند در ولايت خويش و به قدر فراخي آن بستر، ولايت از ديارش به او سپارد. اگر بيند بر پشت اسبِ خليفه نشسته بود در ولايت با او شريك بود. اگر بيند در پيش يا پهلوي خليفه مي رفت، دليل كه مقدم شغلهاي او بود. اگر بيند خليفه با او ترشروئي داشت يا خشم، دليل كند كه در دين او فساد و خلل بود. اگر بيند خليفه شده و از اهل آن نباشد، دليل كه او را مصيبتي رسد، يا به كاري سخت افتد و دشمن بر او افسون كند. اگر بيند خليفه او را شمشير داد يا خلعت پوشانيد، دليل كه بزرگي و پادشاهي يابد. اگر بيند خليفه او را به كاري فرستاد، خير و كرامت يابد. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: اگر كسي خليفه مرده را زنده بيند كه شادمان بود و با او سخن مي گفت، دليل كه مرادها از او حاصل شود و عز و دولت يابد. اگر خليفه را اندوهگين بيند، به خلاف اين بود كه ياد كرده شد.

عکس های خفن



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دلیل های استفاده کردن از کاندوم

سلامت نیوز :آنچه که امروزه نیاز به شناخت و آموزش استفاده صحیح از کاندوم را ضروری می کند، نقش موثر و اثبات شده آن در جلوگیری از بیماری های آمیزشی و از جمله ایدز می باشد. کاندوم بهترین محافظ در برابر بیماری های آمیزشی محسوب میشود. چون کاندوم صرفنظر از جنسیت افرادیکه با یکدیگر نزدیکی جنسی انجام میدهند، مانع از ارتباط و آمیختن ترشح های داخلی و راه پیدا کردن ویروس های احتمالی به بدن شرکای جنسی می شوند.

کاندوم

استفاده از کاندوم با توجه به ارزان بودن و استفاده آسان آن در مقابل ابتلا به انواع بیماریهای مقاربتی و ایدز امری عقلانی است، چرا که ابتلا به این بیماری ها هزینه‌های درمانی سنگین و مشکلات روانی بسیاری را درپی خواهد داشت.
به علت پایین بودن فرهنگ مصرف و کم بودن اطلاعات، گاهی افراد اظهار میکنند که مصرف کاندوم باعث پایین آمدن لذت میشود که این فقط یک تفکر غلط است ومصرف کاندوم هیچ تاثیری در این پدیده ندارد.

دلایل استفاده از کاندوم :

 کاندوم تنها وسیله ای است که در صورت استفاده صحیح و همیشگی? قادر به پیشگیری از بیماری های آمیزشی و از همه مهمتر ایدز است.

کاندوم یکی از مطمئن ترین راه های پیشگیری از بارداری ناخواسته در صورت استفاده صحیح و همیشگی است.

کاندوم بر خلاف بعضی از راه های پیشگیری از بارداری دارای هیچگونه عوارض جانبی نمی باشد.

 کاندوم ها درشکل ها، رنگ ها، طعم و بو، بافت ها و اندازه هایی متنوع ارایه می شوند که می توانند لذت در نزدیکی را افزایش دهند.

 کاندوم را می توان به راحتی از داروخانه ها، سوپر مارکت ها و مغازه ها تهیه کرد و مانند دیگر راه های پیشگیری نیازی به نسخه پزشک ندارد.

 کاندوم مشکلات موجود در نزدیکی مانند زود ارضایی را کاهش می دهند.

 استفاده از کاندوم بسیار ساده است. تنها با کمی تمرین در مورد نحوه استفاده صحیح از آن شما قادر خواهید بود از لذت ارتباط جنسی با اطمینان خاطر کامل بهره ببرید.

 کاندوم را تنها در موقع نزدیکی باید استفاده کرد. بر خلاف دیگر راه های پیشگیری که شما بایستی زمان مصرف و نوع استفاده از آن ها را مد نظر داشته باشید.

کاندوم



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

شرايط فقهي و حقوقي ازدواج

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ازدواج، نهادی مدنی در حقوق ایران است که علاوه بر این که واجد آثارحقوقی و مدنی زیادی است از نظر دینی هم امری بسیار پسندیده بوده و دارای آثار معنوی و اخروی نیز هست. لذا مجرد ماندن و ترک این شیوه حسنه مذمت (سرزنش) شده و چنانچه فردی به خاطر ازدواج نکردن مرتکب گناه شود تجرد وی، حرام خواهد بود. به همین دلیل آشنا بودن با قواعد حاکم بر ا ین نهاد، امری لازم است.

صیغه

یکی از این قاعده ها موضوع ممنوعیت نکاح با بعضی افراد است. لذا باید با کسی ازدواج کرد که از نظر شرعی و قانونی برای آن مانعی وجود نداشته باشد. در این بحث ذیلاً به بررسی موضوع ممنوع بودن ازدواج با گروهی از زنان و مردان می پردازیم که درقانون مدنی ایران آن را جزء ” موانع نکاح” شمرده اند. از دیدگاه مقررات ایران مانع نکاح در پنج دسته جای می گیرد.

۱-ناشی ازخویشاوندی نسبی ۲-ناشی از خویشاوندی سببی ۳-ناشی از خویشاوندی رضاعی ۴-موارد متفرقه ۵-رعایت مصالح کشور

الف - موانع ناشی از خویشاوندی نسبی (خونی):

۱- ازدواج با پدر و اجداد پدری و با مادر و جده های مادری.

۲- ازدواج با فرزندان و نوه ها و نتیجه ها، هرچقدر که پایین تر برود.

۳- ازدواج با برادر و خواهر و اولاد و نوه ها و نتیجه های آنان.

۴-ازدواج با عمه، خاله، عمه و دایی هایی خود و عمه و خاله و عموها و دایی های پدر و مادر و اجداد

ب - موانع ناشی از خویشاوندی سببی:

مرد نمی تواند با مادر و نیز جده های زن خود و نیز مادر و جده های رضاعی زن خود ازدواج کند و این حرمت، ابدی است. یعنی اگر مردی فقط برای چند دقیقه با زنی حتی ازدواج موقت نماید و حتی آنها همدیگر را هم نبینند این محرمیت حاصل شده و آن مرد با مادر و جده های نسبی یا رضاعی همسر فعلی یا سابق خود برای همیشه محرم است.

زن نیز نمی تواند با پدر و اجداد نسبی یا رضاعی شوهر خود ازدواج کند و تفصیل آن نیز مانند مورد بالا درباره زن نیز صادق خواهد بود. اگر مردی سه بار متوالی همسر خود را طلاق دهد، پس ا ز وقوع طلاق سوم (سه طلاقه) این زوجه مطلقه، بر مرد حرام می شود. خواه با وی رابطه ی زناشویی داشته یا نداشته باشد. زن پدر یا اجداد نسبی یا رضاعی انسان برای همیشه بر وی حرامند. لذا اگر زنی ولو چند دقیقه نیز به عقد مردی درآید و بعد هم جدا شود برای همیشه به پسر و نوه و نتیجه های آن مرد حرام خواهد بود.

عروس نیز برای همیشه به پدر شوهر و اجداد شوهرش حرام است محرمیت حاصله از ازدواج های یاد شده هم خاص ازدواج دائم است و هم شامل ا زدواج موقت می شود. وجود رابطه زناشویی لازم نیست و صرف جاری شدن صیغه نکاح، کافی برای این محرمیت خواهد بود.

دختر یک زن از ازدواج قبلی آیا بر شوهر دوم زن محرم است؟

اگر مردی با زنی ازدواج کند و آن زن، دختر یا دخترانی از شوهر قبلی اش داشته باشد، تا زمانی که این زن در عقد مرد است این دختران نیز با پدر خوانده شان محرم هستند و اگر بین زن وشوهر مزبور، رابطه زناشویی واقع نشده باشد پس از جدا شدن، مجدداً این دختر بر پدرخوانده سابقش نامحرم خواهد بود و می تواند با وی ا زدواج کند اما اگر بین زن و شوهر مزبور رابطه زناشویی رخ داده باشد دختر زن به پدرخوانده یا همان شوهر مادرش برای همیشه محرم است و جدایی مادر نیز نقشی در این میان نخواهد داشت.

آیا می توان با خواهرزن ازدواج کرد؟

کسی نمی تواند همزمان با دو یا چند خواهر ازدواج کند. لذا اگر مردی با زنی ازدواج نماید، تا زمانی که از وی جدا نشده نمی تواند با خواهرش ازدواج کند که البته در این مورد خواهرزن، محرم شرعی که ملزم به رعایت حجاب نیست، نخواهد بود. بلکه از این جهت نامحرم است. قابل ذکر است اگر مردی زنش را طلاق رجعی (طلاقی که مرد می تواند باز زن را به ازدواج خود در آورد) دهد، چون در این نوع طلاق در عِدّه قانونی (مدتی که زن پس از طلاق یا فوت شوهر نباید ازدواج کند)، زن همانند زوجه مرد فرض می شود، تا پایان عده، حق ازدواج با خواهر زن وجود ندارد ولی در سایر طلاق ها یا عدّه ی عقد موقت، می توان در ایام عِدّه با خواهر زن ازدواج کرد.

ازدواج با خواهرزاده و برادرزاده زن چه حکمی دارد؟

ازدواج با برادرزاده یا خواهرزاده زوجه، بدون اذن وی ممنوع است. لذا اگر مردی بدون کسب اجازه همسرش با برادرزاده یا خواهرزاده او ازدواج کند، این عقد جایز و صحیح نخواهد بود ولی اگر بعداً بتواند رضایت همسرش را کسب کند، ازدواج قبلی نافذ می گردد و نیاز به عقد مجدد نمی باشد. اما اگر همسرش از موضوع عقد با خبر شود و آن را تنفیذ (تأیید) نکند، عقد باطل می شود. قابل ذکر است اگر مردی با زنی ازدواج کند می تواند بعداً با خاله یا عمه وی ازدواج نماید و نیازی به اعلام موضوع به زن خود ندارد.

کودکی که توسط زن دیگری شیر داده می شود آیا محرم اعضای خانواده است؟

موانع رضاعی (شیری) یکی از اقسام خویشاوندی، قرابت ناشی از شیرخوارگی (رضاع) است. بدین ترتیب که اگر زنی با شرایط ذیل به کودکی شیر دهد بین آن کودک و زن نسبت مادر و فرزندی رضاعی پیش می آید و فرزندان آن زن نیز با شیرخواره، خواهر و برادر رضاعی می شوند و شوهر آن زن هم، پدر رضاعی می شود و خلاصه برادر و خواهر آن زن هم دایی و خاله او به شمار می روند و همین طور الی آخر.

شرایطی که سبب قرابت ناشی از شیرخوارگی می شود:

۱- شیر زن ناشی از حمل مشروع باشد.

۲- شیر، مستقیماً مکیده شود. لذا اگر شیر در قاشق یا سرشیشه ریخته شود و به کودک داده شود فایده ای ندارد.

۳- کودک لااقل ۱۵ دفعه متوالی و یا در یک شبانه روز از شیر بخورد. ضمناً نباید در بین دفعات شیر خوردن، از غذا یا شیر زن دیگری مصرف کند.

۴- شیر خوردن کودک، قبل از تمام شدن دو سالگی او باشد.

۵- مقدار شیری که خورده از یک زن و شوهر حاصل شده باشد.
منبع: مهر و باشگاه خبرنگاران جوان

صیغه



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبير دیدن خواب كِشتي

 حضرت دانيال گويد: ديدن كِشتي در خواب، دليل غم و انديشه است، خاصه كه از كشتي بيرون نيايد و در دريا فروماند. محمدبن سيرين گويد: اگر در خواب ديد كشتي بود و به سلامت بيرون آمد، دليل كه از غم ها برهد. اگر ديد كشتي او بشكست، دليل مصيبت است. اگر ديد در ميان دريا كشتي ها و قماش مي رفت، دليل به سفر رود ومال بسيار حاصل كند. اگر بيند در كشتي بود و كشتي ايستاده است، دليل كه در سفر مقيم شود. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند در كشتي نشست و بادي سخت برآمد و كشتي را براند، دليل است از غم ها فرج يابد. اگر بيند كشتي ...

کس

بايستاد و از همه سوي موج به كشتي مي آمد، دليل است به غمي گرفتار شود. اگر بيند كشتيهاي تهي در دريا مي رفت، دليل كه پادشاه آن ملك رسولان را به جاهاه فرستد. اگر بيند آن كشتي ها غرق شدند، دليل است رسولان را بازدارند. جابرمغربي گويد: اگر بيند در كشتي نشسته بود واز دريا مي ترسيد، دليل است مقرب پادشاه شود و مال جمع كند. اگر بيند كشتي او به قعر دريا شد، دليل است از پادشاه قوت تمام حاصل نمايد. اگر بيند كشتي نمي رفت، تاويلش به خلاف اين است اگر بيند در كشتي نشسته بود، دليل است به كار پادشاه مشغول شود و مال جمع نمايد. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن كشتي در خواب بر هفت وجه است. اول: فرزند. دوم: پدر. سوم: زن. چهارم: مركب. پنجم: ايمني. ششم: عيش. هفتم: توانگري.

کس



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دلایلی که آقایان از رابطه جنسی امتناع می کنند

سلامت نیوز: آیا مردتان درخواست شما را در رختخواب رد می کند؟ نگران نباشید، به خاطر شما نیست. در اینجا 6 دلیل که ممکن است مردتان نخواهد رابطه جنسی داشته باشد را مطرح می کنیم.

رابطه جنسی


اگر مردتان تلاش شما را برای برقراری رابطه جنسی پس می زند، احتمالا توجیه خوبی هم برای عدم علاقه اش وجود دارد. احتمالا به این دلیل است که نمی داند با حس اش درباره ی شما باید چه کار کند.

دراینجا چند دلیل  شایع که مردان به رابطه جنسی "نه" می گویند را بیان می کنیم و می گوییم که چگونه می توانید این حالت آنها را برگردانید تا به رابطه جنسی "بله" بگویند.

1- از افسردگی رنج می برد.

به گفته دیوید مکنزی درمانگر رابطه جنسی، افسردگی شدید یکی از عوامل شایع ناتوانی جنسی در آقایان است. مردان در تمام سنین، حتی در نوجوانی، ممکن است هنگام دست و پنجه نرم کردن با این اختلال روحی ، کاهش توانایی جنسی را داشته باشند.

کاری که باید انجام دهید، به یاد داشته باشید که افسردگی شدید یک بیماری جسمی است نه یک ضعف شخصیتی. منابع اینترنتی فراوان و قابل دسترسی وجود دارد که  که به شما و مردتان کمک می کند تا درک بهتری از افسردگی داشته باشید و بدانید که چگونه افسردگی در رابطه تان اثر می گذارد. کلید این مرحله صبر است، مخصوصا در طول مدت درمان، زیرا که  داروهای ضد افسردگی بسیار موثرند ولی باعث کاهش میل جنسی می شوند. اگر مردتان متوجه شده باشد که درمانش شدیدا در میل جنسی اش تاثیر منفی گذاشته و تداخل ایجاد می کند شاید مایل باشد که با پزشک صحبت کند.

2- میزان هورمون تستوسترون مردتان پایین است.

به گفته مکنزی هنگامی که آقایان سن 40سالگی را رد می کنند، از میزان هورمون تستوسترون بدن شان کاسته می شود. اگر این کاهش هورمونی به دفعات رخ دهد کم کم از میزان این هورمون کاسته شده و این مرد قدرت لازم برای انجام عمل جنسی را از دست می دهد. گاهی اوقات در بدن آقایان  افت میزان این هورمون خیلی سریع رخ می دهد. این موقعیت را اندروپاز می نامند و با علائمی نظیر از دست دادن انرژی، افسردگی و ناتوانی جنسی  همراه است.

کاری که باید انجام دهید، کم شدن میزان هورمون تستوسترون ، یک وضعیت خاص جسمی است و توسط دکتر قابل درمان است. اگر به وضعیت همسرتان مشکوک شدید که در حال تجربه کردن حالت اندروپاز و افت هورمون تستوسترون است و علائم مشابه را دارد، به او پیشنهاد بدهید که نزد دکتر رفته و آزمایش تستوسترون بدهد تا معلوم شود آیا کاهش میل جنسی اش به این دلیل است یا خیر.

3- مردتان با انجام عمل جنسی مشکل دارد.

به گفته مکنزی موضوع اختلال در حالت نعوظ و انزال زودرس در آقایان از مشکلات شایع است و مردی که این مشکلات را تجربه کرده از برقراری ارتباط جنسی مجدد خودداری می کند و ترس از این دارد که زن مقابلش را از خودش ناامید کند و زن فکرکند که او مردانگی ندارد

به گفته دیوید 28 ساله و موزیسین، این موضوع برای یک مرد خیلی سخت است که نتواند عمل جنسی را در رختخواب خوب انجام دهد و از اعتماد به نفس اش می کاهد. پسرها در طول رشدشان دائم از بازیگر شدن و عمل جنسی را خوب انجام دادن با یکدیگر صحبت می کنند. این بخشی از شخصیت پسرهاست.

کاری که باید انجام دهید، به گفته مکنزی مطرح کردن این موضوع با زن مقابلتان خیلی سخت است ولی سعی کنید آنرا مطرح کنید. اگر این مشکل حل نشود باعث رنجش دو طرف شده و رابطه ی آنها به شکست منجر می شود.

به گفته دیوید به این موضوع با دلپذیری نزدیک شوید. مثلا به مردتان بگویید " می دونی که دوستت دارم دیگه مهم نیست که چی پیش میاد." از این موضوع برای مردتان یک غول نسازید که اگر درست انجام نشود روی علاقه تان نسبت به او تاثیر می گذارد و دیگر مایل به ارتباط با او نیستید.

4- مردتان درباره شغلش نگرانی های کاری دارد.

نگرانی و استرس درباره مسایل کاری، باعث از بین رفتن میل جنسی شده و مخصوصا که آنها مایل باشند بر اساس ارزش کاری که انجام می دهند، موفقیت مساوی به دست آورند. به گفته دیوید " این حالت وقتی است که من احساس می کنم هیچ جا دلم نمی خواهد بروم و میل دارم که سرم را بیخودی با کارم گرم کنم و به یک مکان منفی رفته و چنبره می زنم و به رابطه  جنسی "نه" می گویم."

کاری که باید انجام دهید، درباره این موضوع خارج از اتاق خواب بحث کنید. به گفته دیوید درست قبل از خواب زمان مناسبی نیست که بخواهید خودتان را درگیر یک گفتگوی این چنینی بکنید و غرق در این مسائل شوید. در عوض متقابلا تصمیم بگیرید که درباره مسائل کاری او واینکه چه اتفاقاتی در زندگی کاریش می افتد در یک زمان مناسب با هم صحبت می کنید. از او بپرسید آیا در این زمانهای پر استرس او می توانید کاری برایش انجام دهید تا به او آرامش دهد. ولی حتما او را روشن کنید که مسائل کاری اش به روابط تان لطمه وارد می کند.

5- مردتان کاملا بی رمق است.

اگر مردتان بگوید که آنقدر خسته است که نمی تواند آخر شب به خلوت بیاید،  واقعا بی رمق است. دیوید می گوید: " اگر کمی خسته باشم، معمولا بخاطر این کار بیدار می مانم. ولی زمانهایی هم هست که آنقدر خسته ام که با مرده فرقی ندارم و نمی توانم به خلوت بروم."

کاری که باید انجام دهید، این مسئله را به خود نگیرید. به گفته مکنزی 98 درصد از مردانی که  وی بررسی کرده است، گفته اند که عدم علاقه به برقراری رابطه جنسی ربطی به همسرشان ندارد.

پی.جی با این موضوع موافق است." این موضوع که ممکن است همسرم آن را به خود بگیرد واقعا ناراحت کننده است، و من از اینکه خیلی خسته ام که نمی توانم به خلوت بروم احساس گناه می کنم. به جای آنکه شلوغ کنید و درگیری به راه بیاندازید، موقعیت را برای گفتگویی دوستانه آماده کنید و از مردتان بخواهید درباره آنچه در زندگی روزانه اش درحال رخ دادن است که باعث خستگی او و بی میلی اش به رابطه جنسی شده است، صحبت کند. ولی اگر این بی میلی او بیش از 6 هفته طول کشید، زمانش رسیده که به یک درمانگر یا دکتر متخصص مراجعه کنید.

6- خیلی شتابزده رفتار نکنید.

اگر تازه ازدواج کرده اید و همسرتان ، تقاضای شما را که به طبقه بالا بیاید و شب را با شما باشد رد می کند، سعی دارد به شما بگوید که هنوز آماده نیست تا با شما به خلوت بیاید.

پی.جی 29 ساله تولید کننده برنامه های اینترنتی می گوید: " مسائل عاطفی فراوانی وجود دارد که با همخوابگی دخیل است. چگونه می توانید با کسی که مدت کمی او را می شناسید رابطه تماسی اینقدر نزدیک برقرار کنید؟"

کاری که باید انجام دهید، سرعت رفتارتان را پایین بیاورید. این موضوع ممکن است علامتی باشد که آن مرد قبل از رابطه جنسی می خواهد به او زمان بدهید تا شما را بهتر بشناسد. پس از این تقاضای دعوت صرف نظر کنید و به یاد داشته باشید " ما مردها سوای دوست داشتن رابطه جنسی، در ورای آن نیز مسائل عاطفی را دنبال می کنیم."
منبع: مجله پزشکی مادر ir-med.com

رابطه جنسی



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تجاوز در ماشین به دختر جوان

به گزارش میهن گرام :ساعت ۳ بامداد ۲۱ مرداد ماه سال‌جاری مأموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران در حال گشت زنی در خیابان کامرانیه جنوبی خیابان بیات بودند که در کوچه نادر به سانتافه سفید رنگی که در کنار خیابان به صورت روشن پارک کرده بود مشکوک شدند و زمانی که خود را به یک قدمی خودروی مرموز رساندند با ۲ جوان روبه‌رو شدند.

تجاوز

۲ پسر جوان زمانی که خودروی پلیس را در یک قدمی خود دیدند تصمیم به فرار گرفتند و با سرعت به سمت خودروی پلیس حرکت کردند. اتوموبیل سفید بسرعت وارد کوچه شد و در این زمان فریادهای کمک دختری به گوش رسید و دختر جوان که در وضعیت سخت و پوشش نامناسبی قرار داشت در عقب خودرو را باز کرده و خود را به بیرون پرت کرد.

۲ جوان در انتهای کوچه با مسیر بن‌بست روبه‌رو شدند و در این صحنه به صورت دنده عقب حرکت کرده و در حالی که نزدیک بود دختر جوان را زیر بگیرند مسیرشان را تغییر داده و با حرکت مارپیچ توانستند از دست مأموران فرار کنند.

مأموران در این صحنه به کمک دختر جوان رفته و با شنیدن اظهارات وی در برابر تراژدی سیاهی قرار گرفتند. مرجان که هنوز ترس در چشمانش دیده می‌شد به مأموران گفت: ساعت یک بامداد در خیابان اندرزگو خودرویم را خاموش کردم و زمانی که خواستم آن را روشن کنم به خاطر تمام شدن باتری در خیابان منتظر ماندم تا یک نفر کمکم کند که این ۲ جوان سوار بر خودرویشان به سمتم آمدند و زمانی که دیدند باتری خودرویم تمام شده ادعا کردند که باید به خانه بروند تا سیم کابل اتصال باتری را با خود بیاورند.

وی ادامه داد: ۲ پسر جوان پس از دقایقی پیشنهاد دادند تا سوار بر خودرویشان شوم تا با هم به خانه برویم و کابل اتصال را بیاوریم ابتدا مخالفت کردم اما آنها گفتند در این موقع شب یک دختر تنها در خیابان برایش مزاحمت ایجاد می‌کنند که به حرفهایشان اعتماد کردم و سوار بر خودرویشان شدم.

مرجان در حالی که اشک می‌ریخت گفت: در بزرگراه چمران بودیم که یکی از آنها با تهدید چاقو به عقب آمد و مرا تسلیم خواسته شومش کرد سپس دوستش که پوریا نام دارد به سراغم آمد و بهنام پشت فرمان نشست و در حال حرکت وی نیز مرا با تهدید چاقو تسلیم نیت سیاهش کرد.

دختر جوان افزود: سپس ۲ جوان طلاو پولهایم را گرفتند و در خیابان کامرانیه کنار خیابان پارک کردند تا بار دیگر با هم مرا تسلیم نیت شومشان کنند هنوز لحظاتی نگذشته بود که خودروی گشت پلیس آمد و توانستم خودم را از خودرو به بیرون پرت کنم.

بدین ترتیب بازپرس حسین‌پور از شعبه پنجم دادسرای امورجنایی تهران دستور داد تا تیمی از مأموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران برای دستگیری این ۲ جوان شیطان صفت وارد عمل شوند. کارآگاهان در این مرحله دختر جوان را هدف تحقیق قرار دادند و پی بردند که مرجان زمانی که سوار بر اتومبیل سفید شده گواهینامه پوریا را که روی کنسول وسط خودرو بوده مشاهده کرده و مشخصات وی را به یاد دارد.

همین سرنخ کافی بود تا تجسس‌های پلیسی برای دستگیری پوریا کلید زده شود و مأموران با گذشت ۷ ماه موفق شدند شماره تماس این جوان را به دست آورند و در تماس با پوریا و استفاده از ترفندهای پلیسی از وی خواستند تا به اداره ۱۶ پلیس آگاهی مراجعه کند که عصر ۱۶ اسفند ماه پوریا با حضور در پلیس آگاهی دستگیر شد.

پوریا زمانی که دید در برابر اتهام سیاه قرار گرفته ابتدا هر گونه آشنایی با دختر جوان را نپذیرفت اما خیلی زود لب به اعتراف گشود و ادعای عجیبی را پیش روی مأموران قرار داد. پوریا ۲۸ ساله که تحصیلکرده است به مأموران گفت: شب حادثه با دوستم برای خوشگذرانی در خیابان اندرزگو بودیم که با این دختر جوان که سوار بر خودرویش بود آشنا شدیم و از او خواستیم سوار بر خودروی ما شود تا بیشتر با هم آشنا شویم.

وی افزود: برای خوردن شام به رستوران رفتیم و پس از آن سوار بر خودرو شدیم و این دختر خودش همراهمان شد تا اینکه در منطقه کامرانیه پلیس به سمتمان آمد و ما نیز از ترس پا به فرار گذاشتیم.

پوریا ادامه داد: من در وضعیت مالی خوبی قرار دارم و هیچ طلا و پولی نیز از دختر جوان به سرقت نبرده‌ام و نمی‌دانم چرا از دست ما شکایت کرده است. بنا به این گزارش، بازپرس حسین‌پور پس از شنیدن ادعاهای پسر جوان با صدور بازداشت موقت برای پوریا دستور داد تا با دستگیری همدست وی تحقیقات پلیسی صورت گیرد.

تجاوز



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دیدن خواب دعوت و دخنه به همراه تعبیر

دعوت
دعوت قهر و اوقات تلخي است. اگر ديديد شما را براي عروسي دعوت کردند کاري بزرگ مي کنيد که دوست نداريد يا ماموريتي به شما مي دهند که نمي خواهيد و مورد علاقه و پسندتان نيست و در نتيجه غمي براي شما به وجود مي آورد. دعوت هاي ديگر نيز تقريبا همين زمينه را دارند با توجه به اين که اصولا دعوت قهر و خشونت لفظي و اوقات تلخي است.

دختر

دخنه
 به تازي چيز است كه نهند بر آتش و دود كند. محمدبن سيرين گويد: اگر در زير خود عود يا چيز ديگر يا بوي خوش دود مي كرد، دليل كه پيشه بياموزد كه از آن او را منفعت رسد و با مردمان عيش خوش گذارد و بر وي ثنا و آفرين كنند و هر چند كه چيز خوشبوتر است، بر وي ثنا و آفرين بيشتر كنند...

اگر چيزي است كه بوي ناخوش دارد، تاويلش به خلاف اين بود. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: دخنه در خواب بر سه وجه است. اول: كسب و معيشت. دوم: خير و منفعت. سوم: ثنا و نيكوئي. 

دختر



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

حذف یارانه 24 میلیون نفر

 محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: پیش از این کمیسیون تلفیق به حذف یارانه نقدی برخی گروه‌ها رای داده بود که این مصوبه در جلسه امروز کمیسیون اصلاح و مقرر شد یارانه 24 میلیون نفر به این شرح حذف شود:

یارانه

1- کلیه تجار و صاحبان مشاغل آزاد که درآمد سالیانه آنها حداقل 35 میلیون تومان است.

2- نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قضات، اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی و دولتی و غیر دولتی، پزشکان و دندانپزشکان.

3- کلیه کارکنان دولت و قوای سه گانه ، شهرداری ها و کلیه موسسات عمومی و موسسات عمومی غیردولتی و کلیه کارکنان نیروهای مسلح و بازنشستگان کشوری و لشکری، کلیه حقوق‌بگیران و مستمری‌بگیران مشمول تأمین اجتماعی و همه دریافت‌کنندگان حقوق و مستمری بخش دولتی و غیردولتی که دریافتی سالیانه آنها از 35 میلیون تومان بیشتر است.

4- کلیه مدیران و اعضای هیئت مدیره و بازرسان شرکت های دولتی و غیردولتی و وابسته به دولت و نهادهای عمومی غیردولتی، کلیه مدیران و اعضای هیئت مدیره و روسا و معاونین مناطق و شعب بانک ها و بیمه ها و موسسات مالی و اعتباری، کلیه کارکنان و اشخاص حقوقی دولتی و غیردولتی که دریافتی سالانه آنها بیشتر از 35 میلیون تومان است.

5- کلیه ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز از دریافت یارانه منع شدند.

6- کلیه کسانی که در 3 دهک بالای درآمدی هستند و در گروه های یاد شده ذکر نشدند.

به گفته سخنگوی کمیسیون تلفیق، منابع حاصل از این بخش صرف حل مشکلات اقتصادی کشور، مشکل تولید و اعطای تسهیلات بخش اشتغال با اولویت خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و رزمندگان معسر می شود.

پورابراهیمی با اشاره به مصوبه دیگر این کمیسیون اظهار کرد: پرداخت حقوق کارکنان دولت در فروردین و اردیبهشت ماه براساس جداول سال 94 خواهد بود و ما به التفاوت احکام آن‌ها از خردادماه پرداخت می شود.

یارانه



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

توضيحاتي کوتاه درباره گوگل از ویکی‌پدیا

بهبود رتبه گوگل


گوگل (به انگلیسی: Google) یک شرکت سهامی عام است که در زمینهٔ جستجوی اینترنتی، رایانش ابری و تبلیغات سرمایه‌گذاری می‌کند. این شرکت توسط لری پیج و سرگئی برین تأسیس شد که هر دوی آن‌ها در دانشگاه استنفورد به عنوان دانشجوی دکترا حضور داشتند و با نام «مردان گوگل» شناخته می‌شدند.[۲][۳][۴] گوگل در ابتدا به عنوان یک شرکت خصوصی در ۴ سپتامبر ۱۹۹۸ ثبت شد و فروش اولیه سهام آن در ۱۹ اوت ۲۰۰۴ انجام شد. لری پیج و سرگئی برین و اریک اشمیت قبول کردند که به مدت بیست سال، یعنی تا سال ۲۰۲۴ در کنار هم کار کنند.[۵] هدف گوگل از آغاز «سازماندهی کردن اطلاعات دنیا و دسترس‌پذیر کردن آن‌ها برای عموم» بود،[۶] و شعار غیررسمی شرکت (که توسط مهندس گوگل امیت پاتل ابداع شد[۷] و توسط پل بوچهیت از آن حمایت شد) «شرور نباشید» (به انگلیسی: Don't Be Evil) بود.[۸][۹] در سال ۲۰۰۶ شرکت به محل جدید و کنونیش در مانتین ویو، کالیفرنیا منتقل شد.[۱۰]

گوگل بر گرفته شده از واژهٔ گوگول[۱۱] که به معنی «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن» است که نوعی شعار و در واقع مقصود موضوع است.[۱۲] بدین معنی که گوگل قصد دارد تا سرویس‌ها، اهداف و اطلاع‌رسانی و اطلاعات خود را تا آن مقدار در وب در جهان گسترش دهد.[۱۳][۱۴] گوگل به طور تخمینی دارای بیش از یک میلیون سرور در سراسر جهان است،[۱۵] و روزانه برروی بیش از یک میلیارد درخواست جستجو[۱۶]، و حدود ۲۴ پتابایت داده تولید شده توسط کاربران پردازش انجام می‌دهد.[۱۷][۱۸] نتیجه رشد سریع گوگل از بدو ثبت شدن شرکت، زنجیره‌ای از محصولات، خرید و شراکت با شرکت‌های دیگر بود. این شرکت محصولات اینترنتی سودمندی مانند سرویس ایمیل جی‌میل و شبکه‌های اجتماعی گوگل+ را به کاربران خود پیشنهاد می‌دهد. محصولات گوگل به ابزارهای رومیزی نیز توسعه پیدا کرد، با برنامه‌هایی مانند مرورگر وب گوگل کروم، سازماندهی و ویرایشگر تصاویر پیکاسا و پیام‌رسان فوری گوگل تاک. گوگل سازنده پرکاربرترین سیستم‌عامل موبایل جهان، اندروید و سیستم‌عامل گوگل کروم نیز هست.[۱۹]

الکسا اینترنت وبگاه گوگل در آمریکا (google.com) را به عنوان پربازدیدکننده‌ترین سایت اینترنت در فهرستش قرار داده‌است، همچنین وبگاه‌های گوگل در کشورهای دیگر مثل هند google.co.in (که در رتبه چهاردهم قرار دارد) به عنوان پربازدیدکننده‌ترین سایت در هند و یا google.co.uk به عنوان پربازدیدکننده‌ترین سایت در انگلیس و خیلی سایت‌های دیگر آن پربازدیدکننده‌ترین در کشور خود هستند و در فهرست برترین صد سایت دنیا قرار دارند. سایر متعلقات گوگل مانند یوتیوب (رتبه سوم در الکسا) یا بلاگر (رتبه ششم در الکسا) و اورکات نیز در این فهرست قرار دارند.[۲۰] گوگل همچنین توسط برندز به عنوان دومین برند باارزش دنیا شناخته شده‌است.[۲۱] شکل تجارت کنونی گوگل و خدماتی که ارائه می‌دهد باعث انتقاد از این شرکت در موضوعاتی مانند حریم، حق تکثیر، و سانسور شده‌است.

افزایش بازدید سایت



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

حقایق جالب و شگفت انگیز درباره عطسه

سلامت نیوز : لاریسا معمولاً نه فقط یکبار، نه دوبار، بلکه سه بار پشت سر هم عطسه می کند. به محض اینکه وارد اتومبیل می‌شود، اگر هوای بیرون آفتابی باشد عطسه‌اش می‌‌‌گیرد. پدرش هم همینطور است. وقتی یک آدامس نعنایی دهانش می‌اندازد هم وضع همینطور است.

فال عطسه

لاریسا که 30 سال دارد، تنها کسی نیست که این وضع را دارد. خیلی‌ها در زمان‌های خاص عطسه‌شان می‌گیرد مثلاً بعد از ورزش کردن، برداشتن ابرویشان، زیر نور آفتاب و ...

در زیر به دلایل اینکه چرا در زمان‌های عجیب عطسه‌مان می‌گیرد اشاره می‌کنیم.

1.  عطسه کردن از اعصابتان شروع می‌شود. این را نیل کائو متخصص آلرژی و آسم در مرکز آسم و آلرژی گرین ویل می‌گوید.

او اینطور توضیح می دهد که سیستم عصبی همه افراد به یک طریق یکسان سیم‌کشی شده است اما پیام‌هایی که در طول این عصب‌ها حرکت می‌کنند، راه‌های متفاوتی برای رفت‌و‌آمد به مغز انتخاب می‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود عادت عطسه کردن در افراد مختلف متفاوت باشد.

او می‌گوید، "این انتقال عصب‌هاست که به مغزتان می‌گوید که چیزی در بینی شما هست که باید بیرون بیاید!"

2.  عطسه کردن از بدنتان محافظت می‌کند. دکتر کائو می‌گوید، "عطسه کردن بخش مهمی از فرایند ایمنی بدن است که کمک می‌کند سالم بمانید."

عطسه با پاک کردن بینی از باکتری‌ها و ویروس‌ها از بدنتان محافظت می‌کند. وقتی چیزی وارد بینی شما می‌شود یا با محرکی روبه‌رو می شوید که مرکز عطسه که در پایین ساقه مغز قرار گرفته‌است در مغزتان را تحریک می‌کند، پیام‌هایی سریعاً برای بستن گلو، چشم‌ها و دهانتان فرستاده می‌شود. سپس، عضلات سینه‌تان شدیداً منقبض می‌شوند و بعد عضلات گلویتان به سرعت باز و آزاد می‌‌شوند. درنتیجه این، هوا — به همراه بزاق و ماده مخاطی — با شدت از دهان و بینی‌تان بیرون می‌آید. و همین می‌شود که عطسه می‌کنید.

3. عطسه سریع اتفاق می افتد. عطسه ها با سرعت 161 کیلومتر در ساعت حرکت می‌کنند. یک عطسه می‌تواند 100،000 میکروب را وارد هوا کند.

4. برداشتن ابرو ممکن است موجب عطسه شود. برداشتن ابرو روی عصبی در صورتتان که مسیر بینی را تامین می‌کند اثر می‌گذارد. و در نتیجه عطسه می‌کنید.

5. هیچوقت در خواب عطسه نمی‌کنید. وقتی می‌خوابید، اعصاب عطسه هم می‌خوابند و این یعنی وقتی خوابید معمولاً عطسه نمی‌کنید.

6. ورزش ممکن است عطسه‌تان بیندازد. دکتر کائو اعتقاد دارد که ورزش موجب عطسه کردن می‌شود. او می‌گوید، وقتی بیش از حد به جسمتان فشار می‌آورید، تنفستان زیاد می‌شود و درنتیجه، بینی و دهانتان خشک می‌شود. به این ترتیب، بینی شما با شروع به ترشح که موجب عطسه می‌شود به این مسئله واکنش می‌دهد.

7. طولانی‌ترین عطسه : 978 روز که توسط دونا گرفیت از انگلستان به ثبت رسیده است.

8. نور آفتاب موجب عطسه کردن می‌شود. نورآفتاب باعث می‌شود که یکی از هر سه نفر به عطسه بیفتند. البته حساسیت به نورآفتاب مسئله ای ارثی است — این هم یک چیز دیگر که می‌توانید گردن پدر ‌و ‌‌‌مادرتان بیندازید!

9. رابطه جنسی هم می‌تواند محرک عطسه باشد. بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید اتفاق می‌افتد. محققان باور دارند که تحریک سیستم عصبی پاراسمپاتیک در برخی افراد پیام‌هایی ارسال می‌کند که نه فقط باعث می‌شود این افراد از رابطه جنسی خود لذت ببرند، بلکه بعد از اتمام آن عطسه کنند.

10. پرعطسه‌ترین حیوان : ایگوانا. طبق تحقیقات ایگوانا بیشتر از سایر حیوانات عطسه می‌کند. عطسه کردن معمولاً برای بیرون کردن برخی نمک‌های خاص که از محصولات فرعی فرایندهای گوارشی آنهاست اتفاق می‌افتد.

11. چطور عطسه را متوقف کنید؟ بااینکه هنوز ثابت نشده است اما نفس کشیدن از راه دهان و گرفتن بینی در آن زمان می‌تواند چاره‌ساز باشد.

خرافات مربوط به عطسه
گذشته از این واقعیت‌های عجیب درمورد عطسه، خرافات زیادی هم درمورد عطسه وجود دارد.

بعنوان مثال، درست نیست که وقتی عطسه می‌کنید قلبتان می‌ایستد. وقتی سینه‌تان به خاطر عطسه منقبض می‌شود، جریان خونتان هم موقتاً منقبض می‌شود. درنتیجه، ریتم قلبتان تغییر می‌کند اما توقف نمی‌کند.

و وقتی عطسه می‌کنید کره چشمتان بیرون نخواهد پرید. بعضی افراد موقع عطسه کردن به طور طبیعی چشم‌هایشان را می‌بندند اما اگر بتوانند آنرا باز نگه دارند، چشم‌هایشان بیرون نخواهد پرید! دکتر کائو می‌گوید، "بااینکه فشارخون پشت چشم موقع عطسه کردن کمی بالا می‌رود اما آنقدر زیاد نیست که چشم‌هایتان را از حدقه بیرون کند."
 
خیلی‌ها هم عقیده دارند وقتی عطسه می‌کنید باید کاری که مشغول انجام آن هستید را متوقف نموده و صبر نمایید برخی نیز اعتقاد دارند دوستی به ملاقاتتان می‌آید و اگر گربه‌تان عطسه کند باران خواهد آمد.

درمورد گفتن واژه عافیت باشید بعد از عطسه به همدیگر، دکتر وود توضیح می‌دهد که واژه عطسه به یونانی "pneuma” به معنای روح می‌باشد.

او می‌گوید، "دعای خیر عافیت باشد بعد از عطسه از عقاید قدیمی است. در گذشته عطسه را تجربه‌ای نزدیک به مرگ می‌پنداشتند و تصور می‌کردند که دعای خیر روح فرد را از بیرون شدن از بدنش نجات می‌دهد و از وارد شدن شیطان به بدنش جلوگیری می‌کند."

فال عطسه



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بستنی خامه ای سنتی + روش تهییه این بستنی

بستنی

مواد لازم:

شير ................ ۲ ليوان

نشاسته ................ ۵۰ گرم

شكر ................ ۵۰ گرم

تخم‌مرغ .................. ۲ عدد

وانيل .................. مقداري

زعفران ................ ۱ قاشق مرباخوري

خامه .................۱۵۰ گرم

طرز تهيه :

ابتدا شير را بجوشانيد و نشاسته را به آن اضافه كنيد تا چند دقيقه بپزد. زرده تخم‌مرغ را كه با شكر خوب هم زده‌ايد را به آن اضافه كنيد و بهم بزنيد. سفيده تخم‌مرغ را بايد آنقدر بزنيد تا كف خالصي شود. آن را هم داخل مايع بريزيد. سپس وانيل و زعفران را هم به آن اضافه نماييد. اين مخلوط بيش از دو دقيقه احتياج به پختن ندارد. سپس ظرف مايع را بگذاريد تا سرد شود. آن‌گاه مخلوط را به همراه خامه هم بزنيد و در ظرف مخصوص بريزيد و داخل فريزر بگذاريد تا زمان سرو كردن آن برسد. البته مي‌توانيد مخلوط را در ليوان‌هاي مخصوص بريزيد و داخل فريزر بگذاريد تا خودش را بگيرد.

بستنی



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

پیامک و جک های فوق العاده باحال و خنده دار

جوک

تو این شبهایی که هرکس یه مشکلی داره یه خواهش ازتون دارم
چشماتونو ببندید یه چیزی میخوام بگم
.
.
.
چشمهای اون وسطیه بازه…نمیگم

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

اینقد از اینایی که میگن ” شما هر وقت امر بفرمابین، ما پا در رکاب شماییم” بدم میاد که نگو !
اینا رسما ما رو اسب فرض کردن که میخوان پاشونو بکنن تو رکابمون !

 ********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

امروز تو حموم یهویی زدم زیر آواز بابام برگشته میگه :
زهر خر کره مار
بیش از حد توانش عصبی شده بود

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

نعمت چیست ؟
به حضور من در کنار شماها نعمت گفته میشود !
و من الله التوفیق

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

ﺍﯾﻦ ﻣﺘﻦ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺗﻨﻤﻮ ﻟﺮﺯﻭﻧﺪ
.
.
.
.
ﻫﻠﻪ ﺩﺍﻥ ﺩﺍﻥ ﺩﺍﻥ ﻫﻠﻪ ﯾﻪ ﺩﺍﻧﻪ ﯾﻪ ﺩﺍﻧﻬﻬﻬﻬﻪ …

 

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

 

زنه میگه شوهرمو فرستاده بودم سیب زمینی بخره تریلی شوهرمو زیر گرفت
بهش میگن خوب حالا میخوای چیکار کنی ؟
میگه نمیدونم شاید ماکارونی درست کردم !!

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

درفیلم خارجی زنی یک سیلی به شوهرش زد
شوهرش گفت :عزیزدلم چرا زدی؟
گفت میخام ببینم چقد دوسم داری
شوهر او را بوسش کرد
زن ایرانی تقلید کرد و ب صورت شوهرش یک سیلی زد!
ازم نخواهید تعریف کنم چی شد اما شنیدم وقتی زن را غسل میدادند لبخند به لب داشت …!

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

ژاپن 10ثانیه تاخیر : شکایت از واحد حمل و نقل
ایتالیا 1 دقیقه تاخیر : مسئولین بی کفایت
اوکراین 3 دقیقه تاخیر : تعجب
ایران بعد 20 دقیقه : ایول یه قطار اومد

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

به دوس دخدرم زنگ زدم میگم عصر لباس خوشکلتو بپوش ، با یه ماشین 2 در میام دنبالت
بعد که اومده پایین ماشینو دیده، فُحش داد رفت تو
الانم گوشیشو جواب نمیده
بچه ها ناموساً وانت چند تا در داره ؟

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

من هر وقت از جایی برمیگردم خونه
وقتی که میرسم خونه مامانم ازم میپرسه :
سلام خسته نباشی ، رسیدی ؟
پَ نَ پَ تو راهم رسیدم صدات میکنم

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

دختره داشته رانندگی میکرده میبینه تابلو زده قبل از ورود به تونل چراغها را روشن کنید.
میگه یا خدا من از کجا بدونم چراغهای تونل از کجا روشن میشه!
داعششششششششش بیا منو بخووووووووووووووووووووررررر

 

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

شوهر چگونه موجودی است؟؟
شوهر فعلا موجود نیست!
بیخود دلتونو صابون نزنید
یه دونه پیرمرد ته انبار مونده..!!
فاکتور کنم؟؟

جک



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دیدن خواب خانه + تعبیر این خواب

 محمدبن سيرين گويد: خانه مفرد درخواب زن است. اگر بيند خانه را يا ستونهاي خانه را از جاي برداشت، دليل كه زني خواهد، با مروت و كرم و مونتش برگيرد و باشد كه زنش آبستن شود. اگر بيند در خانه نو درون شد، دليل كه زني خواهد و توانگر شود. اگر بيند كه خانه مفرد به كنج اندوه بود و ندانست كه خانه از كيست، دليل كه از دنيا رحلت كند. اگر بيند درخانه گريخته بود و در خانه او قفل نكرده بود و آن خانه به خانه ديگر پيوسته بود، دليل كه از غم و اندوه رسته گردد. اگر بيند بيمار است عافيت يابد. اگر بيند درِ خانه خود بشكست، ...

عکس خفن


دليل كه از كسي او را مالي رسد. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند كه خانه بر وي افتاد، دليل كه مالي بسيار بدو رسد. اگر بيند كه خانه بزرگ وفراخ گرديد و از آن كه بود بزرگتر شد، دليل كه مال و نعمت بسيار بر وي تنگ شود. اگر بيند درِ خانه او آهنين بود، دليل كه توانگر شود. اگر در خانه او سيمين است، دليل كه ا را توبه بايد كردن از گناه و معصيت. اگر توانگر بود نعمتش زياده شود. اگر بيند پيرامون خانه او هيچ خانه نبود، دليل كه حالش تباه شود. 

عکس های خفن



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

پزشکی که فریب زن صیغه ای را خورد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید 28 ساله مدرک دکترا دارد و خانواده‌ای اعیانی دارد. او چندی پیش با زنی 47 ساله آشنا شد و دور از چشم اعضای خانواده‌اش با وی ازدواج موقت کرد.

صیغه

دکتر جوان که هنوزبه طور رسمی شروع به کار تخصصی خود نکرده است گاهی با این زن سوار برخودروی شاسی بلند خود به گردش می رفتند. پلیس مشهد، دکتر جوان را در حالی در بلوار شریعتی منطقه قاسم آباد دستگیر کرد که زن 47 ساله از چنگ مأموران گریخت و مأموران در بازرسی از کیف دستی‌ای که داخل خودرو بود مقادیری شیشه کشف کردند.

فرمانده پلیس استان خراسان رضوی در این باره  گفت: از چندی پیش اهالی منطقه قاسم آباد و الهیه مشهد در تماس با فوریت‌های پلیسی 110 از موضوعی عجیب خبر می دادند که در آن گروهی با خودروی شاسی بلند اقدام به توزیع شیشه می کنند.

سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم افزود: در پی دریافت این گزارش‌ها و با تحقیقات علمی پلیس مشخص شد راننده خودروی شاسی بلند جوانی است که مدرک تحصیلی دکترا دارد.

این مرد شناسایی شد و به طور نامحسوس تحت نظر قرار گرفت.

وی گفت: مأموران کلانتری قاسم آباد در بلوار شریعتی مشهد پزشک جوان را تحت تعقیب قرار دادند اما پیش از آن که مأموران بتوانند خودرو را به طور کامل متوقف کنند زن 47 ساله‌ای که گویا همسر موقت و پنهانی او بوده از محل متواری شد.

فرمانده پلیس خراسان رضوی گفت: مأموران کلانتری الهیه مشهد دکتر فریب خورده را دستگیر کردند و دربازرسی از کیف زنانه ای که داخل خودرو بود 46 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که بسته بندی و آماده توزیع بود کشف کردند.

وی با اشاره به این مطلب که قصه زندگی دکتر جوان معمایی پیچیده است گفت:  دکتر جوان به هیچ نوع ماده مخدری اعتیاد نداشته وحتی با حمایت‌های مالی خانواده اش که از تمتع مالی خوبی برخوردارند  نیازی برای انجام چنین کاری نداشته است.

وی گفت : تحقیقات پلیسی برای روشن شدن ابهامات این ماجرا و این که دکتر جوان چه رابطه ای با موضوع توزیع موادمخدر داشته یا این که فریب خورده و از موضوع اطلاعی نداشته ادامه دارد.
منابع: روزنامه ایران - باشگاه خبرنگاران جوان

ازدواج موقت



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

معرفی FC يا کاندوم زنانه

سلامت نیوز: کاندوم زنانه (Female Condom) به صورت لوله ای پلاستیکی، نازک و قابل انعطاف از جنس پلی اورتان (polyurethane) ساخته شده است که طول آن در حدود 17 سانتیمتر می باشد که در حین رابطه جنسی توسط زن استفاده می شود.

کاندوم

این نوع کاندوم کاملا داخل مهبل را می پوشاند و از بارداری ناخواسته و انواع بیماری های منتقله ار راه جنسی مانند ایدز پیشگیری می نماید.

ویژگی های کاندوم زنانه
در هر دو انتهای کاندوم یک حلقه انعطاف پذیر وجود دارد. حلقه انتهایی بسته لوله، داخل مهبل قرار می گیرد تا در هنگام مقاربت کاندوم را در داخل مهبل نگه دارد. حلقه انتهایی باز لوله در راه ورودی مهبل و خارج از آن قرار می گیرد. این حلقه مانند یک راهنما هنگام دخول عمل می کند.

مزایای استفاده از کاندوم زنانه
• اگر همسر شما حاضر به استفاده از کاندوم مردانه نیست، شما به عنوان شریک جنسی می توانید از کاندوم زنانه استفاده نمایید.
• استفاده از پلی اورتان در کاندوم زنانه باعث حساسیت کمتر نسبت به استفاده از لاتکس در کاندوم مردانه می شود.
• کاندوم زنانه اگر درست استفاده شود، باعث جلوگیری از بارداری و بسیاری از بیماریهای مقاربتی می شود.
• تا 8 ساعت قبل از مقاربت می توان آن را داخل واژن قرار داد.
• جنس کاندوم زنانه نازک بوده و انتقال گرما نسبت به کاندوم مردانه، به راحتی صورت گرفته و حس می شود.
• انتهای باز کاندوم که خارج از مهبل قرار می گیرد، ممکن است در اثر سایش با کلیتوریس باعث نحریک بیشتر زن شود.
• کاندوم زنانه را می توان با روان کننده ها و چرب کننده ها نیز استفاده کرد.
• محل خاصی برای نگهداری نیاز ندارد زیرا تغییرات دمایی روی پلی اورتان تاثیر نمی گذارد. معمولا تاریخ انقضای آن 5 سال پس از تولید می باشد.

اثر استفاده از کاندوم زنانه در جلوگیری از بارداری چیست؟
در صورت استفاده صحیح و مستمر، اثر بخشی کاندوم زنانه به میزان 95-98% می باشد. اگر به درستی و به طور مداوم استفاده نشود، میزان تاثیرگذاری آن خیلی کمتر می شود.

روش صحیح استفاده از کاندوم زنانه
استفاده از کاندوم زنانه آسان بوده ولی استفاده و عادت نمودن به آن، نیاز به تمرین دارد.

1. بسته را با دقت باز کنید. یک موقعیت مناسب و راحت برای قرار دادن کاندوم داخل واژن انتخاب کنید. می توانید در حالی که ایستاده اید و یک پایتان را بر روی یک صندلی قرار داده اید، و یا در حالیکه تشسته اید و پاهایتان را از یکدیگر باز نموده اید و حتی در حالت خوابیده کاندوم را داخل مهبل قرار دهید.

2. حلقه داخلی را با انگشت شست و میانی، در حالی که انگشت اشاره وسط حلقه می باشد، فشار دهید. حلقه باریک و دراز می شود. با دست دیگر لبهای خارجی مهبل را باز کنید و کاندوم را به آرامی داخل واژن نمایید.می توانید قبل از استفاده، از روان کننده ها برای داخل کردن راحت تر استفاده کنید.

3. انگشت اشاره را داخل کاندوم کرده و حلقه داخلی را تا جایی که امکان دارد فشار دهید.

4. مطمئن شوید که کاندوم درست و مستقیم داخل مهبل قرار گرفته است و پیچ و تاب نخورده باشد. حلقه خارجی باید خارج از واژن باقی بماند.

5. بهتر است هنگام آمیزش، آلت مرد با دست به داخل کاندوم هدایت شود تا از لیز خوردن و داخل رفتن آن خارج از کاندوم جلوگیری شود.

6. در پایان مقاربت، قبل از بلند شدن و ایستادن آن را خارج کنید.

روش خارج کردن و از بین بردن کاندوم
برای خارج کردن کاندوم، ابتدا حلقه خارجی کاندوم را به آرامی بچرخانید و سپس آن را بیرون بکشید تا مایع مرد از آن بیرون نریزد. توجه داشته باشید که قبل از ایستادن آن را خارج نمایید.بعد آن را داخل کیسه پلاستکی گذاشته و دور بیندازید. مراقب باشید که آن را داخل توالت نیندازید.

آیا می توان دو بار از یک کاندوم استفاده کرد؟
خیر، هر کاندوم زنانه فقط باید یک بار استفاده شده و دور انداخته شود. هرگز کاندومی که استفاده شده را شسته و دوباره استفاده نکنید.

معایب استفاده از کاندوم زنانه
• حلقه خارجی کاندوم از خارج از واژن قابل مشاهده است که ممکن است باعث خجالت برای برخی از زنان شود.
• ممکن است استفاده از کاندوم زنانه هنگام مقاربت، باعث تولید سر و صدا شود. با افزودن روان کننده می توان از این مشکل پیشگیری کرد.
• قرار دادن و خارج کردن کاندوم زنانه ممکن است برای زنان کمی مشکل باشد.
• کاندوم زنانه از کاندم مردانه گران تر است.

آیا می توان در یک زمان هنگام مقاربت، زن از کاندوم زنانه و مرد از کاندوم مردانه استفاده کنند؟
خیر، از کاندوم زنانه و مردانه نباید به طور همزمان استفاده نمود. زیرا باعث اصطکاک شده و ممکن است یاعث پارگی کاندوم یا لغزش شود و یا باعث جابجایی حلقه بیرونی کاندوم زنانه به داخل مهبل شود.

اگر هنگام آمیزش، حلقه خارجی به داخل مهبل فرو رفت، چه باید کرد؟
سریعا آمیزش را متوقف کرده و کاندوم را خارج کنید و کاندوم دیگری را جایگزین کنید. این اتفاق معمولا زمانی می افتد که یا حلقه داخلی در جای مناسب قرار نگرفته و یا از روان کننده به اندازه کافی استفاده نشده باشد.

احتمال پاره شدن کاندوم در حین عمل جنسی چقدر است؟
مطالعات نشان داده است که کمتر از 1% احتمال پارگی وجود دارد و اگر این اتفاق افتاد باید کاندوم جدیدی جایگزین شود
منبع : بیتوته beytoote.com

کاندوم زنانه



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

مدیریت کردن رابطه جنسی در دوران عقد

سلامت نیوز: اگر چه پس از جاری شدن صیغه عقد دائمی دو طرف عرفا و شرعا زن و شوهر محسوب میشوند اما نکته ای که مهم تلقی می شود اینکه دو طرف برخی روابط و رفتارهای خود را تا زمانی که زیر یک سقف نرفته اند باید کنترل کنند .

رابطه جنسی

معمولا در ازدواجهای امروزی مدت کمی را به دوران نامزدی اختصاص میدهند و اکثر خانواده ها به خصوص خانواده طرف دختر ترجیح میدهند هر چه زودتر صیغه عقد دائم جاری شود حال با یک مراسم و تشریفات خاص یا در محضر و یا ... به هر حال نکته ای که خانواده ها باید مدنظر داشته باشند اینکه دوران عقد مربوط به دوران شناخت نیست چرا که مرحله شناخت در دوران نامزدی باید سپری شود نه در دوران عقد و تا زمانی که اینمرحله ( مرحله شناخت) تا حد مطلوبی سپری نشده نباید صیغه عقد دائم جاری شود چرا که به محض جاری شدن این صیغه عرفا و شرعا دو طرف زن و شوهر محسوب میشوند و دیگر فرصت شناخت گذشته است . در دوران عقد باید به اصلاح اخلاق و رفتارهای منفی از دید طرفین پرداخته شود بعنوان مثال زوجی در دوران نامزدی شاهد برخی رفتراهای نادرست هستند که این رفتارها در حدی نیست که به خاطر آنها بشه یک رابطه رو زیر سوال برد در دوران عقد دو طرف باید سعی کنند این رفتارهای شناخته شده را اگر منفیست برطرف سازند تا برای آغاز زندگی این رفتارها مشکل ساز نشوند . اکثر مواقع دوران عقد به علت عدم آمادگی به لحاظ شرایط خانوادگی طرف دختر یا وضعیت اقتصادی طرف پسر و یا اتفاقات غیر منتظره کمی طولانی میشود طولانی تر شدن رابطه عقد چنانچه با مدیریت رابطه همراه نباشد خود مشکل آفرین میشود .

رابطه جنسی در دوران عقد ؟

اگر چه پس از جاری شدن صیغه عقد دائمی دو طرف عرفا و شرعا زن و شوهر محسوب میشوند اما نکته ای که مهم تلقی میشود اینکه دو طرف برخی روابط و رفتارهای خود را تا زمانی که زیر یک سقف نرفته اند باید کنترل کنند . اولا هرگز توصیه نمی شود رابطه جنسی به صورت دخول (hard) را در این دوران تجربه کنند چرا که عطش جنسی دو طرف باید در این زمینه محفوظ مانده تا در جایگاه خود بتواند تاثیر گذار باشد زوجهای جوانی که در دوران عقد به سر میبرند اگر میخواهند رابطه انها تکرای نشده و شکل عادت به خود نگیرد سعی کنند از دخول اجتناب بورزند اما در مورد نیازهای جنسی خود ازادانه صحبت کنند و در این صحبتها سعی در تحریک یکدیگر نداشته باشند معاشقه در دوران نامزدی توصیه می شود در دوران عقد نیز معاشقه و در صورتیکه دو طرف نتوانند خویشتن داری کنند و یا جهت آشنایی با امیال جنسی خود رابطه جنسی تا مرز دخول را ،به صورت محدود، تاکید می شود، محدود تجربه کنند اما دخول هرگز. ممکن است در این تجربه با مشکلاتی روبرو شوند دوران عقد دوران مناسبی برای رفع سایر اختلالات جنسی و یا احیانا اگر برخی از خانمها نیاز به درمان و رفع مشکلاتی نظیر کیست رحم ، چرخش دهانه رحم ،دردهای واژن خشکی دهانه واژن و ... هستند بپردازند .

رفت و آمدها در دوران عقد ؟

پس از عقد رسمی مسلما رابطه شکل جدی تر به خودش میگیره در عین حال که یکسری از محدودیتها برداشته می شود عدم مدیریت رابطه میتواند باعث بروز مشکلات و بحثهای خانوادگی شود تا جایی که متاسفانه کار به طلاق برسد . مسلما هر دو طرف علاقه مند هستند بیشتر در کنار هم باشند بیشتر رفت و آمد داشته باشند بیشتر کنار هم بخوابند و حتی مسافرت بروند بله ایندو زن و شوهر هستند پس از سالها خلاء احساسی و جنسی حال فرصتی برای بر طرف کردن این خلاء یافته اند شخصی مورد نظر خود را یافته اند هم دیگر و دوست دارند اما فاکتورهای مهم و اساسی عموما خانواده ها با رفت و آمد و اینکه دو طرف شب کنار هم بخوابند و با هم باشند مشکل دارند علت اصلی این مشکل عدم جلوگیری و کنترل غریزه جنسی از سوی دو طرف است که ممکن است باعث پیدایش مشکلاتی نظیر باردار شدن یا از بین رفتن باکرگی دختر شود عموما خانواده ها ترجیح می دهد قبل از ازدواج باکرگی حفظ شود به خصوص خانواده دختر توصیه می شود دو طرف به این خواست هها احترام بگذارند نکته مهم بعدی به لحاظ وضعیت اقتصادی اکثر خانواده ها و معذب بودن خانواده ها در ابتدای رابطه جهت پذیرش عضو جدید عروس خانم یا آقا داماد و رودرواسیهایی که دارند مسلما هر دیدو بازدید مستلزم خرج و مخارجیست که بریابرخی از خانواده ها دشوار است دو طرف خود باید قبل ازاینکه بحثی پیش بیاید رفت و امدهای خود به منزل دو خانواده را کنترل کنند . جدای از این مسائل متاسفانه در این رفت و آمدها ممکن است حرفهایی ردو بدل شود که به علت عدم شناخت باعث پیدایش کدورتهایی بین خانواده ها بشود پس بحثهایی که در این خانواده پیش می اید نباید توسط عروس خانم یا اقای دامان به اون یکی خانواده منتقل شود . کلا دوران عقد دوران حساسیست . به جای انکه بیشتر به منل یکدیگر بروید قرار های خود را بیرون تنظیم کنید و رفت وآمدهی منل را در حد یک ناهار یا شام و در صورتی که خانواد هها مشکلی نداشتند شب را اطراق کنید . حفظ حرمت بسیار اهمیت دارد . کاری نکنید ک هبه خاطر لحظاتی لذت دوران شیرین عقد خود را تلخ کنید . اما در مورد مسافرت رفتن ، سفر کردن روش مناسبی بریا شناخت خیلی از کنشها و واکنشهای اخلاقی و رفترای یک فرد محسوب میشود اگر خانواد ه ها با این قضایا مشکلی ندارند یک سفر حتما در این دوران توصیه می شود البته از اعتماد خانواده ها نباید سو استفاده شود و اگر خانواد هها راضی نشدند که دو نفره به سفر بروید میتوانید با همراهی خانواد هها یک سفر ترتیب دهید . اگر چه دوران عقد دوران شناخت نیست چرا که به عبارت عام کار از کار گذشته .

مناسبتها ، رسم و رسومات

برخی از رسم و رسومات ما زیبا میباشد اما چون در هر دوره هر خانواده این رسم و رسومات را به نفع خود تغییر داده متاسفانه برخی از رسم و رسومات بیشتر دست و پا گیر شده و باعث شکل گیری مشکلاتی در دوران عقد میشود بعنوان مثال گروهی رسم بر این دارند که به مناسبت اعیاد مختلف هم خانواده پسر و هم خانواده دختر هدایایی ردو بدل کنند اگر سطح طبقاتی دو خانواده یکسان باشد که خب کتر مشکل پیش می اید اما چنانچه سطح طبقاتی یکی از خانواد هها نسبت به خانواده مقابل کمتر باشد جرقه بحث و مشکلات زده می شود و به جای آنکه قبل از فرا رسیدن عید یا مناسبت خاصی اسباب خوشحالی فراهم شود بالعکس غم خرید هدیه ای که در خور هدیه دریافتی از خانواده مقابل باشد جایگزین شادی میشود توصیه می شود در همان ابتدای رابطه هر دو خانواده توافقی صورت دهند که پیرامون ان کلا هدیه ای رد و بدل نشود و یا اینکه هدیه سنگین نباشد . این رسم و رسومات در جهیزه نیز تاثیر گذار بوده متاسفانه فرهنگ غلط جامعه در این است که اگر هر کسی تجملاتی تر باشد آبرو دار تر است و عموما این مشکلات همانطور که عرض شد در صورتی که دو خانواده از نظر سطح اقتصادی مطابقت نداشته باشند پیش می آید . و همینطور چشم روی چشم بندی ، از همان ابتدای رابطه سعی کنید یا رسم و رسومات دست و پاگیر را توافقی کنار بگذراید یا اینکه رسم های یرا اجرا کنید که هر دو خانواده به یک میزان از عهده آنها برایند . وگرنه هدف چیزه دیگریست که ممکن است این رسومات دو طرف را از هدف اصلی دور کند .

مدت دوران عقد ؟

چنانچه مدیریت رابطه حفظ شود دوران عقد تا آماده شدن شرایط دو طرف حداکثر 2 سال ، هر چه این دوران کوتاه ترباشد هم برای طرفین و هم برای خانواده ها بهتر است بالعکس توصیه می شود دوران نامزدی کوتاه نباشد تا دو طرف همدیگر را بهتر بشناسند با نظارت خانواده ها .
منبع:‌پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

رابطه جنسی



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبير خواب تريبون

تريبون در خواب تجسمي است از غرور و خود خواهي و تفاخر و زياده طلبي. چنان چه در خواب ببينيد پشت تريبون ايستاده ايد و حرف مي زنيد گرفتار غرور و زياده طلبي خواهيد شد. اگر ببينيد کسي ديگر پشت تريبون ايستاده و سخن مي گويد با انساني مزاحم و تصديع دهنده بر مي خوريد و آشنا مي شويد. اگر تريبون خالي ديديد زمينه اي پيش مي آيد که شما خود را بنمايانيد اما نه آن طور که واقعا هستيد بل که به تظاهر و ريا. فرود آمدن از تريبون ندامت از کارهاي رياکارانه و واقع بيني و همه اين ها درست است به شرطي که اصلا اهل نطق و خطابه ...

تجاوز

نباشيد و چنان چه معمولا پشت تريبون مي رويد و حرف مي زنيد يا معلم و استاد دانشگاه هستيد و در آمفي تاتر سخن مي رانيد خواب شما عادي است و تعبير ندارد. پشت تريبون رفتن و حرف زدن تمايل شما را به تسلط بر ديگران باز مي گويد و نشان آن است که در واقع خود را ضعيف مي شناسيد و مي کوشيد با ديگران برابري يا بر آن ها امتياز حاصل نمائيد. اگر در خواب ببينيد که حرف مي زنيد اما شنونده نداريد نشان آن است که به خودتان متکي نيستيد. اگر در خواب ديديد که شلوغ است و شنونده بسيار داريد و شما پشت تريبون قرار گرفته ايد نشان آن است که مردم درباره شما حرف خواهند زد و عيب جوئي مي کنند بخصوص اگر در خواب صداي خودتان را بشنويد.

تجاوز



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

اختصاص یارانه سه‌دهک بالا به دو دهک پایین

 به گزارش خبرنگار «اجتماعی» ایسنا، سیدپرویز فتاح در نشست خبری امروز خود افزود: حدود 11 ماه است که ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) را برعهده داشتم و امسال سال سختی برای کمیته امداد بود اما با این حال در طول این مدت با شناختن این نهاد و همچنین رویارویی با جامعه هدف و هموطنانی که براساس حوادث و یا روش‌های مدیریتی امثال ما دچار مشکلاتی در زندگی خود شده‌اند، متوجه سنگینی مسوولیت دولتمردان نظام شدم، زیرا معتقدم جامعه هدف کمیته امداد برای کشور و اقتصاد آن به مثابه دماسنجی است که میزان تب موجود در جامعه را نشان می‌دهد.

یارانه

وضعیت مددجویان نسبت به گذشته بهتر نشده است

وی ادامه داد: مسائل و مشکلات جامعه هدف کمیته امداد مختص این دولت نیست زیرا دولت فعلی هم این وضعیت را از گذشته به ارث برده، هرچند که نمی‌خواهم بگویم وضعیت نسبت به گذشته بدتر شده است اما باید بدانیم به علت مسائلی چون رکود، تورم و... به رغم تمام تلاش‌های دولت باز هم وضعیت نسبت به گذشته بهتر نشده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه ضمن تاکید بر آنکه کمیته امداد متکی به دولت‌ها نیست گفت: در مجموعه امداد هم به رغم تمامی تلاش‌های صورت گرفته به علت مسائلی چون رکود و... نتوانستیم فعالیت‌های خود را آنطور که باید ارائه کنیم اما در حال حاضر شناخت ما از وضعیت جامعه هدف بیشتر شده و با وجود آنکه از ابتدای مسوولیتم در این نهاد رویکرد سیستمی را در دستور کار خود قرار داده‌ام و به اذعان همه دولتمردان و کارشناسان، کمیته امداد تحلیل درستی از مسائل و شیوه صحیحی برای محرومیت زدایی دارد این در حالیست که در عملیات و اجرا دچار مشکلاتی هستیم.

فتاح در ادامه ضمن قدردانی از رییس جمهور، معاون اول رییس جمهور، نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و همچنین علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: دولتمردان تمامی تلاش خود را در همکاری با امداد ارائه کردند و من تشکر ویژه از تمامی آنها دارم زیرا تا جایی که توانسته‌اند برای مجموعه امداد و سازمان بهزیستی کشور تلاش کرده‌اند.

دخالتی در انتخابات هفتم اسفند نداشتیم/ برخی مدیران از امکانات کمیته امداد برای انتخابات استفاده کرده بودند که اخراج شدند

وی در ادامه درخصوص انتخابات هفتم اسفندماه نیز اظهار کرد: پیش از برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه، به دولتمردان و مجلس این اطمینان را دادم که کمیته امداد به هیچ وجه در انتخابات دخالت نخواهد کرد و خوشبختانه در حال حاضر نیز آنها این مساله را تایید می‌کنند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه درخصوص اخراج چند تن از مدیران این نهاد به علت فعالیت‌های انتخاباتی نیز اظهار کرد: برخی از همکاران ما که هرچند مسوولیت مهمی نداشتند، اما به تذکرهای ما اهمیت ندادند به همین دلیل از مجموعه اخراج شدند. به این ترتیب ما از تذکرهای خود کوتاه نیامدیم و بزرگترین تخلف آنها را سرپیچی از دستور مبنی بر عدم دخالت در فعالیت‌های انتخاباتی می‌دانیم هرچند که برخی از آنها از امکانات مجموعه کمیته امداد استفاده کرده بودند.

نقل مکان قطعی کمیته امداد از سوهانک به آزادی تا پایان خرداد 95

فتاح در ادامه درخصوص نقل و انتقالات مجموعه کمیته امداد از منطقه سوهانک به میدان آزادی نیز اظهار کرد: به لطف خدا به وعده خود به مردم و رسانه‌ها عمل کردیم و پس از تعطیلات نوروز در ساختمان میدان آزادی مستقر خواهیم شد.

وی در ادامه تصریح کرد: نقل مکان قطعی کمیته امداد از سوهانک به آزادی حدود 3 ماه به طول خواهد انجامید، با این حال هیات امنا و ریاست مجموعه قطعا تا بعد از تعطیلات نوروز، به طور کلی در ساختمان جدید این مجموعه واقع در خیابان آزادی مستقر خواهند شد و تا پایان خردادماه نیز به طور کلی سوهانک را تخلیه خواهیم کرد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر مشتری‌های خوبی برای خرید مجتمع سوهانک مراجعه کرده‌اند و قیمت پیشنهاد شده آنها نیز مناسب بوده است اما به چانه‌زنی‌های خود ادامه خواهیم داد تا مجموعه به قیمت فروش رود زیرا برای فروش آن هیچ عجله‌ای نداریم و در حال حاضر مجموعه آزادی را خریداری کرده‌ایم.

فتاح درخصوص نحوه هزینه‌کرد پول حاصل از فروش مجموعه سوهانک نیز اظهار کرد: پول حاصل از فروش مجتمع سوهانک به طور کلی پشتوانه وام قرض‌الحسنه کمیته امداد خواهد شد.

وی در ادامه درخصوص پرداخت مستمری‌ها نیز اظهار کرد: در تمامی 10 ماه گذشته تمامی مستمری مددجویان پیش از پرداخت حقوق کارکنان کمیته امداد پرداخت شده است؛ این سخت‌گیری باعث پرداخت به موقع حقوق کارکنان نیز شده است.

راه‌اندازی «سامانه صدقه پیامکی»

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه از راه‌اندازی «سامانه صدقه پیامکی» توسط کمیته امداد با همکاری همراه اول و ایرانسل خبر داد و گفت: از این هفته سامانه صدقه پیامکی با شماره *8877# برای تمامی مشترکان همراه اول و ایرانسل سراسر کشور امکان‌پذیر خواهد شد؛ به این ترتیب هموطنان در هر نقطه‌ای از کشور می‌توانند صدقات خود را پرداخت کنند.

فتاح ادامه داد: از فردا پیامکی برای مشترکان همراه اول و ایرانسل ارسال خواهد شد که در آن مکانیسم پرداخت صدقه پیامکی توضیح داده شده است.

وی در ادامه درخصوص دفاتر خارج از کشور این نهاد نیز خاطرنشان کرد: تاکنون به دفاتر تاجیکستان، لبنان، عراق و سوریه که از جمله دفاتر مهم کمیته امداد هستند سفر کرده‌اند و این اطمینان را می‌دهم که تمامی نیروهای اضافه مستقر در دفاتر خارج از کشور بازگردانده شده و تعداد کارکنان آنها به اندازه انگشتان دست هم نیست و اکثر افراد فعال در این شعب از افراد بومی هستند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: قصد تشکیل هیچ دفتر جدیدی در خارج از کشور را نداریم و این اطمینان را به مردم می‌دهیم که هیچ مبلغی از غرامت‌های مردمی کمیته امداد به خارج از کشور منتقل نشده و نخواهد شد.

قفل‌های صندوق‌های صدقات ایمن می‌شوند

فتاح در ادامه درخصوص دستبرد به صندوق صدقات کمیته امداد در سطح شهر نیز گفت: متاسفانه آسیبی که در حال حاضر شاهد آن هستیم مساله دستبرد به صندوق صدقات کمیته امداد در سطح شهر است.

وی در ادامه داد: برای حل این مشکل طی طرحی با همکاری دانشگاه‌ها، تعدادی از صندوق صدقات‌های تهران و کرج را با حداقل هزینه‌ها اصلاح کردیم.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: در سال آینده قفل‌های صندوق‌های صدقات سراسر کشور ایمن خواهند شد و به این ترتیب از گزند دستبرد در امان خواهند بود.

فتاح درخصوص تیزرهای تلویزیونی کمیته امداد اظهار کرد: تیزرهای تلویزیونی کمیته امداد امام خمینی (ره) که شب‌ها از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود دارای تاثیرات اجتماعی خوبی بوده و این روند را ادامه خواهیم داد.

وی همچنین عنوان کرد: صداوسیما به جهت ایفای مسوولیت اجتماعی خود هیچ مبلغی را برای پرداخت این تیزرها از کمیته امداد دریافت نمی‌کند؛ به همین دلیل از این نهاد نهایت تشکر را داریم.

به گزارش ایسنا، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در رابطه با ساماندهی خیریه‌ها نیز اظهار کرد: برای ساماندهی خیریه‌ها به قانون نیاز داریم و به علت فقدان قانون در این زمینه نمی‌توانیم آنها را موظف به همکاری کنیم، مگر آنکه با برخی از آنها تعامل داشته باشیم که در حال حاضر این تعامل در کمیته امداد وجود دارد.

فتاح تصریح کرد: در حال حاضر سازمان بهزیستی، وزارت کشور و نیروی انتظامی به هزاران خیریه در کشور مجوز فعالیت داده‌اند در حالی که اکنون فعالیت این خیریه‌ها از کنترل آنها نیز خارج شده است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر آنکه ما مخالف رشد خیریه‌ها نیستیم اظهار کرد: هرچند ما با رشد خیریه‌ها در کشور به هیچ وجه مخالف نیستیم اما باید بپرسیم چه کسی بر فعالیت آنها نظارت و کنترل می‌کند و چه کسی بررسی می‌کند که فعالیت آنها با یکدیگر تداخل نداشته باشد و پول مردم را در راه درست هزینه کنند؟.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: در حال حاضر کمیته امداد با برخی از خیریه‌های مورد تایید تعامل داشته و همکاری‌های بسیار خوبی را به انجام رساندند.

فتاح درخصوص زنانه شدن فقر نیز اظهار کرد: 60 درصد جامعه تحت پوشش کمیته امداد (بیش از یک میلیون خانواده) زن سرپرست هستند که عمده‌ترین دلیل سرپرستی آنها، طلاق، فوت سرپرست، زندانی شدن، متواری شدن و اعتیاد سرپرست خانوار است.

وی در ادامه ضمن بیان آنکه عمده‌ترین علت سرپرستی زنان فوت همسر و یا طلاق آنان است، گفت: تعداد زیادی از زنان سرپرست خانوار از لحاظ سنی می‌توانند ازدواج مجدد کنند و ما وظیفه خود می‌دانیم که آنها را به این امر تشویق کنیم.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: هرچند نمی‌خواهم بگویم که فرآیند کمیته امداد درخصوص ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار خیلی خوب است اما روند امیدوارکننده‌ای و نرخ طلاق در این ازدواج‌ها بسیار کمتر از میانگین کل کشوری است.

فتاح ادامه داد: در سال جاری کمتر از 10 هزار نفر ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار در کمیته امداد صورت گرفته است.

وی همچنین درخصوص ادامه حمایت‌های این نهاد از زنان سرپرست خانوار درخصوص ازدواج مجدد آنها اظهار کرد: در گذشته روند به گونه‌ای بود که به محض ازدواج مجدد، این زنان از تحت پوشش امداد خارج می‌شدند اما در حال حاضر تا مدت زمان مشخصی همچنان تحت پوشش باقی خواهند ماند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) درخصوص ورودی و خروجی‌های کمیته امداد نیز اظهار کرد: در ابتدای سال جاری یک میلیون و 800 هزار نفر تحت پوشش داشتیم که در حال حاضر این رقم به یک میلیون و 700 هزار نفر رسیده است؛ به این ترتیب میزان خروجی‌های کمیته امداد بیشتر ورودی‌هاست.

فتاح درخصوص اعتبارات و منابع بانکی این نهاد نیز اظهار کرد: در سال گذشته میزان اعتبارات و منابع بانکی کمیته امداد 950 میلیارد تومان بود در حالی که این رقم در سال جاری به 1200 میلیارد تومان رسید و به طور کلی همکاری و پرداختی بانک‌ها در سال جاری بهتر از سال گذشته بوده است.

راه‌اندازی «صندوق قرض‌الحسنه امداد» با 50 شعبه در سراسر کشور از سال آینده

وی درخصوص راه‌اندازی «صندوق قرض‌الحسنه امداد» نیز اظهار کرد: براساس تجربیات گذشته خود در راه‌اندازی بانک (صندوق قرض‌الحسنه امداد) را راه‌اندازی کردیم که از سال آینده با 50 شعبه در سراسر کشور فعالیت‌های خود را آغاز خواهد کرد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دراین خصوص تصریح کرد: در حال حاضر منابع قرض‌الحسنه کمیته امداد حدود 1600 میلیارد تومان است که این مبلغ سپرده‌گذاری مردمی و مبلغ فروش سوهانک به منابع قرض‌الحسنه کمیته امداد افزوده خواهد شد.

فتاح ادامه داد: وام پرداختی توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد به مددجویان این نهاد اختصاص خواهد یافت و علاوه بر آن به برخی از افراد و نیازمندانی که به طور موردی خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند نیز تسهیلات این صندوق را پرداخت خواهیم کرد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر آنکه کمیته امداد امام خمینی (ره) باید تبدیل به یک خیریه ملی شود، گفت: برای اعتمادسازی باید نخست رفتار و تعامل صحیحی با جامعه هدف خود داشته باشیم و همچنین نحوه درآمدها و هزینه‌کردهای خود را به طور دقیق برای مردم شفاف‌سازی کنیم و به آنها نشان دهیم که کمک‌های آنها از چه راهی خرج می‌شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه به منحنی رو به تزاید کمک‌های مردمی به کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 920 هزار حامی در طرح اکرام و محسنین کمیته امداد امام خمینی (ره) حضور دارند که این رقم از ابتدای سال تاکنون 190 هزار نفر افزایش داشته است؛ همچنین رقم حاصل از درآمدهای صندوق صدقات نیز در سال جاری حداقل 10 درصد نسبت به سال گذشته افزوده شده است که با وجود آنکه منحنی کمک‌های مردمی ارائه شده به کمیته امداد رو به تزاید است اما کافی نیست.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنین به اعتبارات کمیته امداد در سال جاری اشاره کرد و گفت: 50 درصد از این اعتبارات مردمی و 50 درصد دولتی بوده به طوری که 3500 میلیارد تومان از طریق دولت به امداد و به همین اندازه توسط مردم به کمیته امداد کمک شده است؛ در سال آینده نیز اعتبارات دولتی 7 درصد افزایش خواهد یافت و تلاش می‌کنیم اعتبارات مردمی نیز 20 درصد افزایش یابد.

فتاح در ادامه با اشاره به تغییرات صورت گرفته در دو ماه گذشته در کمیته امداد گفت: این تغییرات به واسطه حضور تیم جدید در کمیته امداد بوده است و طی دو ماه گذشته چهار مدیرکل استانی جابجا شده‌اند که سه نفر از این مدیران به واسطه بازنشستگی تغییر پیدا کرده‌اند ضمن اینکه افراد جایگزین این مدیران از داخل امداد انتخاب شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: در برخی از جاها نیز به هر دلیلی، از بیرون یک یا دو نفر را بنا به شرایط به داخل کمیته امداد آورده‌ایم، ضمن اینکه افراد باتجربه از دولت قبل نیز به دلیل آزاد بودن وقت‌شان در صورت صلاحدید در کمیته امداد حضور خواهند یافت.

ساخت 20 هزار واحد مسکونی در مناطق روستایی

فتاح در پایان نیز به ساخت 20 هزار واحد مسکونی در مناطق روستایی اشاره کرد و گفت:‌ طی تفاهم‌نامه امضاء شده با سپاه پاسداران ساخت این تعداد واحد از سال آینده در مناطق روستایی آغاز خواهد شد.

یارانه



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

ديدن خواب دبّه روغن و دف زدن به همراه تعبیر

دبّه روغن
محمدبن سيرين گويد: دبه روغن درخواب، مردي امين بود كه مال كسان رادر خير و شر نفقه كند. اگر بيند دبه روغن داشت يا كسي بدو داد، دليل كه با مردي امين او را صحبت افتد به دوستي و از او خير يابد، به قدر بزرگي و كوچكي دبه. اگر دبه را چركين و كهنه بيند، دليل كه از آن مرد شر و مضرت بدو رسد. اگر بيند دبه او ضايع شد از او جدا شود و ترك صحبت او بگويد...
حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدين دبه به خواب بر نه وجه است. اول: مرد امين، دوم: زن. سوم: خادم. چهارم: قوام دين. پنجم: صلاح دين. ششم: عمر دراز. هفتم: مال و نعمت. هشتم: خير و بركت. نهم: ميراث از جهت زنان.

دختر


دف زدن
 محمدبن سيرين گويد: دف زدن در خواب، معروف بود، بر آن كس كه دف زند. لكن اگر كنيزك دف زدند، دليل بود بر چيزي مشهور كه به او رسد، اگر دف زننده آزاد بود، دليل بر كاري مشهور بود. اگر مردي جوان دف زند، دليل كه با دشمن خود امر به معروف كند. اگر مردي پير دف زند، دليل كه ترك امر معروف كند. ابراهيم كرماني گويد: اگر مردي بيند در خواب دف زند، استادانه و نيكو، دليل كه زني بخواهد به صورت نيكو و به كردار بد. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: آواز دف شنيدن در خواب، نشاط و شادي بود، چون از زن و كنيزك شنود. اگر آواز دف از ...

مردي پير شنود، دليل بر بخت و دولت و فيروزي بود و آواز دف از مردي جوان شنيدن، دليل بر ظاهر شدن حالي كند.

دختر



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

توضیحاتی در مورد تبلیغات گوگل

۹۵ درصد درآمد گوگل از طریق تبلیغات است.[۱۴۲] گوگل از ادسنس و دابل‌کلیک نیز برای تبلیغات خود استفاده می‌کند.

ادسنس برای کسب درآمد از اینترنت به وجود آمد که توسط شرکت گوگل در سال ۲۰۰۳ راه‌اندازی شده‌است.[۱۴۳] در ادسنس اگر از یک وبگاه بازدید روزانه بالای ۱۰۰۰۰ وجود داشته باشید می‌توان روزانه حداقل ۱۰ دلار کسب کرد، که البته این حداقل درآمد است. برای هر کلیک از ۰٫۰۱ تا ۱۰ دلار وجود دارد. بسته به میزان ترافیک وبگاه و موضوع وبگاه و کیفیت مطالب آن دارد و می‌تواند از ماهی چند دلار تا چندین هزار دلار متغیر باشد.[۱۴۴]

بهبود رتبه گوگل

دابل کلیک سرویس دیگر تبلیغاتی‌است که گوگل در ۱۳ آوریل ۲۰۰۷ خبر خرید آن را به مبلغ ۳٫۱ میلیارد دلار داد[۱۴۵] که بزرگ‌ترین خرید تاریخ گوگل به حساب می‌آمد.[۱۴۶] در این وبگاه تبلیغات در کنار محتوایی قرار می‌گیرد که ارتباط بسیار نزدیکی به آن دارد. برای مثال صاحب یک فروشگاه لوازم ورزشی، تبلیغات را در شبکهٔ گوگل تنها در کنار مطالبی که به لوازم ورزشی مربوط هستند نمایش می‌دهد.[۱۴۷]

در سال ۲۰۰۶، کمپانی جمعاً ۱۰٫۴۹۲ میلیارد دلار درآمد از تبلیغات کسب کرد و فقط ۱۱۲ میلیون دلار در زمینه‌های دیگر درآمد داشت.[۱۴۸] گوگل از ابزارهای جدیدی برای تبلیغات خود به صورت آنلاین استفاده کرد که باعث شد به یکی از رکوردشکنان تجارت تبدیل شود. با استفاده از فناوری دابل‌کلیک، گوگل قادر بود که متوجه علایق کاربران خود شود و تبلیغات مناسب را به آن‌ها نشان دهد.[۱۴۹][۱۵۰] گوگل آنالیز به مدیران سایت‌ها این اجازه را می‌داد تا کاربرانی را که از وبگاه‌هایشان استفاده کردند را دنبال کنند، و مثلاً تعداد کلیک‌هایی که در پیوندهای درون سایتشان می‌شده‌است را ببینند.[۱۵۱]
سهم موتورهای جستجو در آمریکا در آوریل ۲۰۰۸
موتور جستجو             درصد    
گوگل    
  
    ۶۲٪
یاهو    
  
    ۱۷٫۵٪
بینگ (مایکروسافت)    
  
    ۹٫۷٪
موارد دیگر    
  
    ۱۰٫۸٪
منبع: Nielsen Online

ادروردز به تبلیغ کنندگان این قابلیت را می‌داد تا تبلیغاتشان را در محتویات سایت گوگل به نمایش دربیاورند و هزینه آن را به دو شکل مبلغی به ازای هر کلیک و یا مبلغی به ازای هر نمایش پرداخت کنند. پروژه خواهر آن، ادسنس به صاحبان سایت‌ها اجازه می‌داد که تبلیغات را در سایتشان نمایش دهند و مبلغی به ازای هر کلیک برروی این تبلیغات دریافت کنند.[۱۵۲]

گوگل با اخراج ۳۰۰ نفر از شرکت تبلیغات آنلاین دابل کلیک، نخستین تعدیل نیروی قابل توجه خود را انجام داد. این اخراج شامل یک چهارم از ۱۲۰۰ کارمند شرکت دابل کلیک در آمریکا بود، دابل کلیک در سطح جهانی ۱۵۰۰ کارمند دارد.[۱۵۳]

افزایش بازدید سایت



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دلیل و علت عطسه های مکرر چیست

سلامت نیوز: برخی افراد در روز به تعداد زیاد و پشت سرهم عطسه می کنند، آیا می دانید علت این مساله مربوط با وجود مواد حساسیت زا در محیط زندگی است؟!
مواد حساسیت زا علت اصلی عطسه

فال عطسه

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت سیمرغ، وجود برخی ترکیبات مانند اسپزی ها، مواد آلرژی زا، گرد و خاک در خانه یا محل کار از جمله عوامل اصلی بروز عطسه می باشند. در حقیقت این موادحاوی ترکیبات شیمیایی خاصی هستند که بر روی سیستم تنفسی واکنش منفی بر جای می گذارند؛ که عکس العمل این واکنش بروز عطسه می باشد.


چه افرادی بیشتر دچار عطسه می شوند؟

در واقع افرادی که سیستم تنفسی حساس تری دارند، به عوامل آلرژی زا (حساسیت زا) بیشتر واکنش نشان می دهند و عطسه های بیشتری می کنند.


چه عوامل و وسایلی باعث بروز عطسه می شوند؟

یک مطالعه در آمریکا در سال 2011 نشان داده که برخی وسایل خاص در محل زندگی عامل اصلی بروز عطسه هستند و در مورد حضور یا عدم حضور این وسایل باید آگاه بود. از جمله این وسایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:


اثر شمع بر بروز عطسه

به خصوص شمع های با بوهای خاص و آروماتیک می توانند باعث بروز عطسه شوند. پس در صورتی که تعداد زیادی شمع های بودار در داخل خانه دارید، سعی نمایید آنها را در جاهایی قرار دهید که هوا در آنجا جریان داشته باشد تا بوهای ناشی از شمع در یک منطقه تجمع نکند.


جارو (دستی یا برقی)

هر دو نوع جارو می توانند عامل بروز عطسه باشند. در واقع جارو کردن با جابه جایی گرد و غبار باعث بروز عطسه می شود. البته محفظه یا کیسه جمع آوری گردوغبار موجود در جاروهای برقی به عنوان عامل اصلی بروز عطسه شناخته شده اند. پس سعی نمایید در هنگام خالی کردن کیسه جارو برقی حتما از ماسک استفاده نمایید.

پنجره های درزدار موجود در خانه

این پنجره ها، بخصوص در فصول سرد سال به دلیل به ورود هوای سرد به داخل محیط زندگی، عامل بروز عطسه هستند. پس بهترین راه استفاده از درزگیر برای عدم ورود هوای سرد به داخل اتاق می باشد.


وجود گلدان های گل در خانه

در حقیقت خاک موجود در گلدان ها می توانند حاوی مواد آلرژی زا باشند. به همین دلیل توصیه می شود در صورتی که می خواهید گلدان های گل را در آپارتمان یا یک فضای بسته نگه دارید، حتما از خاک های استاندارد و فاقد مواد آلرژن استفاده نمایید. برای این منظوز بهتر است که خاک گلدان را از گل فروشی های معتبر تهیه نمایید.


اسباب بازی ها و عروسک های پرزدار

پرزهای مصنوعی عروسک ها می توانند منشاء بروز عطسه در افراد با حساسیت های تنفسی باشند. در این مورد توصیه می شود که هر از چند گاهی این عروسک ها در ماشین لباسشویی و یا با دست شسته شوند تا عوامل آلرژن موجود بر روی آنها از بین برود.


اتاق های پشت به نور

این اتاق ها، اکثرا در زمستان ها نور کمی دارند. پس به دلیل سرمای موجود در آنها می توانند عاملی برای بروز عطسه باشند. توصیه می شود که در زمان غروب آفتاب و روزهای سرد، کمتر در این اتاق ها اقامت داشته باشید.


بالش های موجود بر روی مبل یا تخت.

در بسیاری از منازل برای زیبایی بیشتر خانه بر روی مبل ها و یا بر روی تختخواب از چندین بالش اضافی با ترکیبات و رنگ های خاص استفاده می شود. این بالش ها به مرور زمان قادرند گرد و غبار و مواد آلرژن را به خود جذب نمایند و باعث بروز عطسه شوند. به همین دلیل توصیه می شود که به طور منظم این بالش ها شسته شوند و در مورد افرادی که در روز عطسه زیاد می کنند توصیه اکید می شود که از بالش های کمتری برای تزئین خانه استفاده شود.


زیر پایی

به طورکلی زیرپایی های پرزدار جلوی درب ورودی یا جلوی درب حمام از جمله وسایلی هستند که می توانند باعث بروز عطسه شوند. علت آن هم رطوبت موجود در داخل آنها است. توصیه می شود که زیرپایی ها هر هفته نظافت شوند تا از وجود ترکیبات حساسیت زا عاری شوند.

درجه حرارت محیط داخل ساختمان

سرد یا گرم بودن بیش از اندازه محیط زندگی هر دو می توانند از عوامل تشدید کننده بروز عطسه باشند. پس توصیه می شود که همیشه سعی کنید درجه حرارت معتدل را برای محیط زندگی خود انتخاب نمایید. این درجه حرارت باید بین 20 تا 25 درجه سانتیگراد باشد.


میزان رطوبت موجود در محیط.

محققان علوم سلامت معتقدند که میزان رطوبت کمتر از 40 درصد در هوا می تواند عامل محرک برای سیستم تنفسی بدن باشد که نشانه آن بروز عطسه است. پس سعی نمایید که بخصوص در فصول سرد سال با گرم کردن بیش از حد محل زندگی خود، هوا را خشک ننمایید.
منبع:سیمرغ seemorgh.com

عطسه



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

حمله داعش به منطقه ای در ترکیه

به گزارش میهن گرام و به نقل از ابنا :عناصر تروریستی داعش از خاک سوریه با شلیک چند راکت به شهر مرزی کیلیس، واقع در جنوب شرقی ترکیه جان دو نفر را گرفتند.

میهن

این خبر را «حسن کارا» شهردار کیلیس مورد تائید قرار داد.

رسانه‌های ترکیه نیز گزارش دادند در نتیجه پرتاب ۸ گلوله راکت از سوی سوریه به شهر کیلیس در ترکیه، دو نفر ازجمله یک دختربچه ۴ ساله کشته شدند.

بر اساس این گزارش، خمپاره‌ها به یک منطقه مسکونی اصابت کرده‌اند.

پلیس کیلیس با اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در منطقه، به شهروندان هشدار داد که از خانه‌های خود خارج نشوند.

مدارس نیز در این شهر تعطیل شد.

رسانه‌های ترکیه می‌گویند منطقه‌ای که موشک‌ها از آن شلیک شده در کنترل داعش قرار دارد.

در پاسخ ارتش ترکیه نیز خاک سوریه را گلوله‌باران کرده است.

گرام



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بستنی توت فرنگی + روش درست کردن

مواد لازم:

شير............... يك ليوان

نشاسته ................ 25 گرم

شكر............... 25 گرم

تخم‌مرغ ................ يك عدد

وانيل ................ كمي

توت‌ فرنگي ............... به مقدار لازم

بستنی

طرز تهیه:

ابتدا شير را بجوشانيد و نشاسته را به آن اضافه كنيد تا چند دقيقه بجوشد سپس زرده تخم‌مرغ را كه با شكر خوب هم زده‌ايد به آن اضافه كنيد و هم بزنيد. يادتان باشد سفيده تخم‌مرغ را بايد آنقدر بزنيد تا كف كند، وقتي كه آماده شد آن را به مايه اوليه اضافه كنيد آنگاه وانيل را هم بيفزاييد البته هنگامي كه وانيل را اضافه مي‌كنيد بايد چند توت‌فرنگي را هم در مخلوط‌كن خرد كرده و به آن اضافه كنيد اين مخلوط بيش از دو دقيقه احتياج به پختن ندارد، اگر بيشتر از اين شود، مايه خراب خواهد شد. سپس ظرف را كنار بگذاريد تا سرد شود، مثل دستور تهيه ديگر بستني‌ها، حالا شما بايد آن را سرو كنيد، براي اين كار مي‌توانيد كمي بستني را داخل ليوان بريزيد، سپس چند قاشق مرباي توت‌فرنگي، بريزيد سپس دوباره با قاشق، بستني در ليوان بريزيد و در پايان براي تزئين مانند تصوير چند توت‌فرنگي هم روي بستني بگذاريد.

فال بستنی



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

جوک های باحاال و خنده دار روحیه دار

مردی در سالن بدن سازی از مربی خود می‌پرسد:

با کدام دستگاه کار کنم؟

می‌خواهم آن دختر زیبا را تحت تاثیر قرار بدهم

مربی گفت : از دستگاه خودپرد از بیرون سالن استفاده کن !

جوک

طبق آخرین تحقیقات در سه ماه سال جاری

تنها درآمد ما … پدرمان بوده است !

 

###############################

 

جهت ترویج فرهنگ اشتغال زایی ، هم اکنون شما به سرکار رفتید !

 

###############################

 

عاشقانه ترین حرف دوران نامزدی

“اول تو قطع کن” !

 

###############################

 

ﻣﻦ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺑﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺑﺎ یکی ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺣﺴﻮﺩﯼ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻢ

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﯾﺎﺩﻡ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﺑﺎﺯی هاﻡ ﻭ ﺑﺪﻡ ﺑﻪ ﺑﺪﺑﺨﺖ ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﻫﺎ !!!

 

###############################

 

مهمترین اعضای بدن “دل” و “دماغ”ند

که اگر دنیا را داشته باشی و این دو را نه، هیچ نداری !

 

###############################

 

هر وقت من کلید موفقیت رو پیدا میکنم

یه نفر قفل رو عوض میکنه !

 

###############################

 

سوال امتحانی تو شهر حیف نون : احمدشاه قاجار را فقط نام ببرید !

 

###############################

 

چیستان :

آن چیست که هیچکس ندارد وهمه توقع دارند تو حتما آن را داشته باشی

جواب : اعصاب !

 

###############################

 

خوبی که از حد بگذره طرف فکر میکنه خبریه

والا خبری نیست ما ذاتا خوبیم !

 

###############################

 

دوست عزیز

خیلی مایلم دعوت شما را بپذیرم و به زندگی تان بیایم،

اما متاسفانه نمی توانم. لطفا برنامه های خود را بخاطر من تغییر ندهید!

با احترام فراوان

امضاشانس) !

 

###############################

 

حیف نون میره رستوران فرنگی ،از گارسون میپرسه : غذا چی دارین؟

گارسون جواب میده:کاستی دگیلین کوفیتوستا با لیمو

حیف نون میگه : کاستی دگیلین کوفیتوستا با چی !!؟

 

###############################

 

ای دخترانی که ملاک انتخابتان خودرو طرف است ،

بدانید و آگاه باشید که همانا پس از مدتی همچون روغن موتور آن خودرو تعویض می شوید !

 

###############################

 

یک منبع ناشناس که نخواست نامش فاش شود،

خبری را اعلام کرد که نخواست پخش شود !

 

###############################

 

هیچ چیز بدتر از شماره‌هایی نیست که تو گوشیت سیو می‌مونند

فقط برای اینکه

اگه یه روزی دوباره تلفنت زنگ خورد، بدونی که نباید جواب بدی !

جک



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دیدن خواب خاک + تعبیر خواب

خاک برکت و نعمت است. پول و مال است. اگر در خواب ديديد که خاک جمع مي کنيد موردي پيش مي آيد که پول مي اندوزيد و به جمع آوري مال مي پردازيد. اگر ديديد در خانه شما خاک زيادي انباشته است مالي بزرگ به شما مي رسد. اگر ديديد که با شتر خاک آورده ايد، همان طور که در قديم موسوم بود، ميراثي به شما مي رسد. اگر با اسب خاک آورديد از مردي جوان مرد به شما سود مي رسد. اگر با الاغ خاک به خانه خويش آورديد مردي احمق وسيله و سبب مي شود که سودي به شما عايد گردد. اگر ديديد خاک را در هوا پراکنده مي کنيد و مي پاشيد مال ...

عکس خفن

خود را خرج مي کنيد يا به هدر مي دهيد. اگر ديديد خاکي را که آوررده ايد يا خاکي که هست سرخ است گرفتار هيجان و خشم مي شويد. اگر سبز بود تعبير چمن را دارد و اگر زرد بود، غير طبيعي است و ملال و بيماري را خبر مي دهد و چنان چه سياه بود غم و مصيبت است اگر از چاه خاک بيرون آورديد مالي به زحمت نصيب شما مي شود و اگر خاک را در چاه مي ريختيد کاري مي کنيد که زيان مالي متوجه شما مي شود . اگر ديديد از تپه اي خاک بر مي داريد مشکلي را آسان مي نمائيد و مانعي را سبک مي نمائيد که راحت تر برداشته شده و ضمنا سودي به قدر خاک برداشته شده عايدتان مي گردد.

عکس های خفن



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

قوانین در خصوص چندهمسری

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،قانون مصوب سال 1353 پس از انقلاب اسلامی از سوی شورای نگهبان خلاف شرع دانسته نشد و به قوت خود باقی ماند

صیغه
 
اما همزمان با بررسی قانون جدید حمایت از خانواده در سال 91، عده‌ای در تلاش بودند شرط رضایت همسر اول و اجازه دادگاه را از قانون حذف کنند تا مسیر برای ازدواج دوباره هموارتر شود.
 
البته این بار وقتی در ماده 23 لایحه مصوب، نمایندگان مجلس شرط اجازه دادگاه را لحاظ کردند، شورای نگهبان با آن مخالفت کرد و آن را خلاف شرع دانست.
 
رفت و آمدهای لایحه حمایت از خانواده بین مجلس و شورای نگهبان در نهایت به حذف ماده 23 جنجالی در این قانون منجر شد تا همان قانون سال 1353 در خصوص ازدواج دوم پا برجا بماند. اما مردان در چه صورتی می‌توانند تجدید فراش کنند؟
 
سابقه چند همسری در اسلام
 
اگر تا پیش از اسلام، چند همسری بدون محدودیت بود، اسلام آن را به چهار مورد محدود کرد. ضمن این‌که ازدواج با دو خواهر نیز ممنوع شد.
 
علاوه بر این اسلام، با قید «رعایت عدالت» بین همسران، محدودیت جدی را برای مردان ایجاد کرد. کما این‌که خداوند در آیه 129 سوره مبارکه نساء می‌فرماید هرگز نمی‌توانید میان زنان عدالت ورزید هرچند بسیار مشتاق این کار باشید.
 
پس بکوشید که تمامی میل و رغبت شما به سوی یکی از زنانتان معطوف نشود که دیگری را به صورت بلاتکلیف و رها شده درآورید.
 
بر همین اساس نیز در متون فقهی آمده است که مردان دارای چند همسر، واجب است هر چهار شب یک بار را نزد همسر خود بروند و بیش از چهار ماه نیز نباید بودن در کنار همسران خود را ترک کنند و رعایت این موارد از شروط عدالت میان همسران است.
 
شرایط ازدواج دوم در قانون
 
اگرچه در فقه اسلامی محدودیتی برای ازدواج مجدد تا چهار همسر، برای مردان دیده نشده اما در سال 53 و با تصویب ماده 16 قانون حمایت از خانواده، این موضوع به کلی دگرگون شد به طوری که قانون، اصل را بر ممنوعیت ازدواج مجدد مردان قرار داده و مقرر کرده است
 
«مرد نمی‌تواند با داشتن زن، همسر دوم اختیار کند مگر در این موارد: 1ـ رضایت همسر اول. 2ـ عدم‌قدرت همسر اول به ایفای وظایف زناشویی.
 
3ـ عدم تمکین زن از شوهر. 4ـ ابتلای زن به جنون یا امراض صعب‌العلاج. 5 ـ محکومیت زن به حبس بیش از شش ماه.
 
6 ـ ابتلای زن به هر‌گونه اعتیاد مضر. 7ـ ترک زندگی خانوادگی از طرف زن. 8 ـ عقیم بودن زن. 9ـ مفقودالاثر شدن زن.
 
در بندهای دوم تا نهم این ماده قانونی، موضوعاتی مطرح شده که ازدواج مجدد مرد به واسطه آن طبیعی به نظر می‌رسد اما اگر زن مشکلی نداشته باشد، بیمار نباشد، محبوس و مجنون هم نباشد، بچه‌دار هم شده باشد، در این صورت، تنها راه مرد برای ازدواج مجدد رضایت همسر اول و کسب اجازه از دادگاه است.
 
البته احراز تحقق بندهای دوم تا نهم هم با دادگاه است و اگر دادگاه آن را احراز نکند، اجازه ازدواج مجدد را به مرد نخواهد داد.
 
ازدواج بدون سر و صدا
 
مرد نمی‌تواند با داشتن زن، همسر دوم اختیار کند مگر این‌که با اجازه دادگاه باشد و دادن این مجوز از سوی دادگاه در صورت وجود شرایط گفته شده است.
 
بنابراین مرد برای تجدید فراش باید دادخواستی به طرفیت همسر اول خود تنظیم و در آن خطاب به دادگاه دلایل و علل تقاضای خود را بیان کند.
 
دادگاه نیز با تعیین وقت رسیدگی، یک نسخه از دادخواست را برای همسر اول ارسال می‌کند تا به آن پاسخ دهد یا برای جلسه دادگاه خود را آماده کند، پس از آن دادگاه با انجام اقدامات ضروری و تحقیق از زن اول و پس از احراز توانایی مالی مرد و اجرای عدالت بین همسران، به شوهر اجازه ازدواج مجدد می‌دهد
 
و چنانچه مرد شرایط و اوضاع مالی مساعدی نداشته باشد و زن نیز حاضر به تمکین و ایفای وظایف زناشویی باشد با درخواست او مخالفت خواهد کرد.
 
براساس ماده 56 قانون حمایت از خانواده سردفتران ازدواج حق ندارند بدون اجازه دادگاه به ثبت ازدواج مجدد مرد اقدام کنند و بر این اساس «هر سردفتر رسمی که بدون اخذ گواهی، بدون اخذ اجازه‌نامه یا حکم صادرشده درمورد تجویز ازدواج مجدد یا برخلاف مقررات به ثبت ازدواج اقدام کند، به محرومیت و مجازات اسلامی از اشتغال به سردفتری محکوم می‌شود.»
 
از آنجایی‌که ثبت رسمی ازدواج مجدد مردان، نیاز به اخذ مجوز دادگاه دارد، بسیاری از مردان ترجیح می‌دهند در خفا و دور از چشم همسر اول خود، همسر دوم را فقط عقد شرعی کنند.
 
در واقع مردان بدون ثبت رسمی ازدواج، تنها صیغه شرعی نکاح را جاری می‌کنند تا از عواقب ثبت رسمی آن در امان باشند.
 
اگرچه مطابق با ماده 49 قانون حمایت از خانواده، ثبت واقعه ازدواج الزامی است و چنانچه مردی بدون ثبت در دفاتر رسمی مبادرت به ازدواج دائم کند، به جزای نقدی بین 80 تا 180 میلیون ریال یا حبس بین 91 روز تا شش ماه محکوم خواهد شد.
 
اما بسیاری از مردان هم هستند که یا ازدواج خود را ثبت نمی‌کنند یا اقدام به ازدواج موقت می‌کنند تا دیگر مجبور به ثبت رسمی آن نباشند.
منبع:جام جم - باشگاه خبرنگاران جوان

ازدواج موقت



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 اسفند 1394 | نظرات ()