نوشته شده توسط : محسن

بستنی با تمشک + اموزش درست کردن این بستنی

بستنی

مواد لازم:

شير: سه ليتر

تخم‌مرغ: سه عدد

پودر قند: 400 گرم

وانيل: يك قاشق چاي‌خوري

تمشك و مرباي تمشك‌: به ميزان لازم

طرز تهيه:

ابتدا شير را بجوشانيد و به آن وانيل اضافه كنيد. سپس زرده‌هاي تخم‌مرغ را با پودر قند بزنيد تا رنگ آن سفيد شود. سپس شير نيم گرم را كم‌كم در آن ريخته و مخلوط كنيد. سپس آن را روي شعله ملايم به هم بزنيد، پيش از اينكه جوش بيايد برداريد، اما بهتر است شير و تخم‌مرغ را ميان ظرف آبجوش بگذاريد، توجه داشته باشيد كه نبايد مايع غليظ شود و بايد آن را از روي شعله برداريد، وقتي سرد كه شد در ظرف‌هاي مخصوص بستني بريزيد و بگذاريد در فريزر خودش را بگيرد. پس از اينكه بستني حاضر شد، آن را داخل ظرف‌هاي مخصوص بستني سرو كنيد و سپس مانند تصوير با چند قاشق مرباي تمشك و خود تمشك تزئين كنيد.

بستنی



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

پیامک و جوک های آخر خنده پاییزه

جوک


از عجایب زنها :
وقتی عصبانی میشه به مدت ۶ ساعت با سرعت نور حرف میزنه !
آخر سر پاشو میندازه رو اون یکی پاشو میگه :
دهنمو باز نکن ، بزار ساکت بمونم بهتره !

+++++++++++++++++++++++++++++++++

بــــه بعضـــیابایـــدگفت:

درستـــه مـــاگفتیـــــم کــــوچیکتیـــم اماقرارنشــــدتوفکـــر کنے

گنده ای کوچـــولــوے مــن..
زن باس از اقاشون حرف شِنَوی داشته باشه . . .
تا گفت برو بمیر
بگه:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چشــــــــم
حاضر شو بریم ، من بدون آقام جایی نمیرم.

+++++++++++++++++++++++++++++++++

♥》متـاسـفــانـــه…
♥》بـعـضـی هـا دچـار بـیـمــاریــه لاشـیـتـیـسـمن
♥》کـه ایـن بـیـمـاری بـه دلـیـل کـمـبـود ویـتـامین مــرام
بـوجـود مـی آیـد

+++++++++++++++++++++++++++++++++

منم چشام سگ داره•••^_^
.
ولی سگش خسته است°°°:’|
. میفهمی•°•°• خسته•••:|
.
حال نداره پاچتو
بگیره°°°;)

+++++++++++++++++++++++++++++++++

تو امتحان معلم یه سوالایی داده بود که تو عمرم ندیده بودم !!!
در عوض منم یه جوابایی دادم که اون تو عمرش ندیده بود

+++++++++++++++++++++++++++++++++

مشکل حقوق بشر اینه که فقط مدافع داره!
اگه دوتا مهاجم میخرید؛هیچکس جرأت نمیکرد بهش چپ نگاه کنه !!

+++++++++++++++++++++++++++++++++

ﻧﻪ ﮐﻪ ﻣﺎ « ﻣﻐﺰ» ﻧﺒﺎﺷﯿﻢﻫﺎ، ﻧﻪ. ﻣﺎ ﻓﻘﻂ ﺧﺴﺘﻪﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﯽ
ﻫﺴﺘﯿﻢ ﮐﻪ « ﻓﺮﺍﺭ » ﮐﻨﯿﻢ .
ﺑﺎﺯ ﺍﻗﻠﻦ «ﻗِﻞ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻣﻐﺰﻫﺎ » ﺑﻮﺩ ﻣﺎ ﻫﻢ ﻣﺸﺎﺭﮐﺖ ﻣﯽﮐﺮﺩﯾﻢ…!

+++++++++++++++++++++++++++++++++

مردمی هستیم بسیار متمدن و روشن که همگی

بطور جدی طرفدار آزادی بیان و آزادی عقیده هستیم
اما بشرطی که این بیان – بیان ِ ما و این عقیده عقیده ی ما باشد نه بغل دستی !!!!!
چون بغل دستیمون هیچی حالیش نیست !!!!! و اصلن گول خورده !!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++

ﺍِﻧﻘــــــــﺪ ﻭﺍﺳـــﻪ ﻃـــــﺮﻓﺖ
ﺧـــــﺎﻁﺭﻩ ﺧـــــﻮب
ﺑﺴـــــﺎﺯ
ﮐﻪ ﺩﻫﻨــــــﺶ
ﺁﺳﻔﺎﻟﺖ ﺷـــــــــــﻪ ﺑﺨــــﻮﺍﺩ
ﻓـــــــﺮﺍﻣﻮﺷﺖ ﮐﻨــﻪ !!

جک



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دیدن خواب خوشه و خامه + تعبیر آنان

خوشه
 محمدبن سيرين گويد: خوشه درخواب چون سبز و تازه است، دليل فرزند و زيادتي مال و نعمت است و چون خوشه خشك بيند، دليل كه در آن سال تنگي و قحط و نياز است. 

عکس خفن

خامه
خامه به معني قلم امروز در زبان محاوره فارسي به کار گرفته نمي شود. قلم را نيز در حرف ـ ق ـ نوشته ام. اين خامه به معني يکي از مشتقات شير مطرح است که در خواب غم و رنج و سوختن دل تعبير مي شود و ديدنش در خواب نيکو نيست اگر چه خودش غذايي است مقوي و خوشمزه. اگر در خواب ببينيد که خامه مي خوريد غمي براي شما مي رسد که دستتان را مي سوزاند. چون خامه چکيده و فشرده شير است و در خواب هاي ما به رقيق ترين و حساس ترين عواطف ما اشاره مي کند. خريدن خامه نيز همين تعبير را دارد. تعارف خامه به ديگران ناراحتي است چنانچه ...
ببينيد کسي براي شما خامه آورد غمي براي شما تحفه مي آورد که همان حالت خريدن و خوردن خامه را دارد.  

عکس های خفن



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

سردبیر به مهناز افشار رسید

علی سرتیپی تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «دراکولا» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم در نوبت بازبینی جهت دریافت پروانه نمایش است و بزودی پروانه نمایش آن صادر خواهد شد.

مهناز افشار

وی در مورد اصلاحیه‌های احتمالی وارد به فیلم عنوان کرد: فکر نمی‌کنم اصلاحیه‌ای به فیلم وارد شود و پروانه نمایش را خواهیم گرفت.

این تهیه‌کننده درباره زمان اکران «دراکولا» اظهار داشت: هنوز به این قضیه فکر نکردیم و عجله‌ای نداریم، باید ببینیم اکران نوروزی به چه سرانجامی می‌رسد و بعد از آن برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

وی افزود: در اکران «دراکولا» و هر فیلم دیگری نباید عجول باشیم؛ چون اگر قرار باشد مانند فیلم‌های «خشم و هیاهو» و «کفشهایم کو؟» که در جشنواره فیلم فجر مورد استقبال قرار گرفتند اما زمان عید با چند فیلم پرفروش‌تر دیگری مواجه شدند، به فروش و استقبال خوبی نمی‌رسیم.

سرتیپی در خصوص رکوردشکنی احتمالی «دراکولا» در اکران بیان کرد: امیدوارم این اتفاق رخ دهد اما جدا از هرچیز در سال جاری فیلم‌هایی داریم که قطعا رکورد فیلم‌های نوروز را خواهند شکست.

«سردبیر» به مهناز افشار رسید
این تهیه‌کننده سینما  همچنین در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «سردبیر» گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پیشرفت کار، اردیبهشت فیلمبرداری این اثر را آغاز می‌کنیم.

وی در مورد بازیگران این فیلم اظهار داشت: با تعدادی از بازیگران حرفه‌ای وارد مذاکره شدیم که در خبرهای بعدی به آن‌ها اشاره خواهیم کرد اما یکی از آن‌ها مهناز افشار است که درتلاش هستیم به تفاهم برسیم و احتمالا این اتفاق رخ خواهد داد.

گفتنی است؛ «سردبیر» به نویسندگی مشترک ناهید دیدار و یوسف صمدزاده، تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و کارگردانی مجید جوزانی است.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

مهناز افشار



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

طلاق آتشی است که دودش به چشم همه می‌رود

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، هیچ ازدواجی با انگیزه طلاق انجام نمی‌شود. امضاهایی که پای قباله عقد نامه‌ها ثبت می‌شود همه برای باهم بودن و با هم ماندن است. اما وقتی تصور کنی که در آن ساعتی که عروس و داماد در پاسخ به پرسش «وکیلم؟» عاقد، زوج دیگری، سند ابطال پیمان زناشویی خود را امضا می‌کنند، تنت می‌لرزد!

صیغه

زندگی زناشویی شان تمام شده است اما هیچ چیز به جای اول خود باز نمی‌گردد. از زمان از دست رفته و فرصت‌های به بطالت رفته گرفته تا طعم تلخ خاطره‌هایی که از مراسم خواستگاری و هلهله و شادی عروسی تا بعد از طلاق امتداد دارد. اکنون این سؤال پیش می‌آید که بعد از طلاق چه می‌شود، برنده و بازنده در این میانه کیست؟

بسیاری از جامعه شناسان براین باورند که زنان مطلقه بیشتر در معرض آسیب‌هستند تا مردان. دکتر سید حسن حسینی آسیب شناس و جامعه‌شناس براین باور است که در دو دهه گذشته جامعه ما با افزایش میزان طلاق روبه‌رو شده است یعنی نسبت ازدواج‌هایی که در یک‌سال صورت می‌گیرد با میزان طلاق در همان سال متفاوت است.

او می‌گوید: به طور میانگین در هر سال 800 هزار واقعه ازدواج در کشور به ثبت می‌رسد که از این تعداد 150 هزار مورد منجربه طلاق می‌شود در حالی که در 15سال پیش، از 600 هزار ازدواج60 هزار طلاق به ثبت می‌رسید.

به گفته این آسیب شناس، نکته قابل توجه این است که در تهران، البرز و خراسان رضوی میزان طلاق به 30 درصد می‌رسد یعنی تقریباً از هر 3  ازدواج یکی به طلاق منجر می‌شود.

به باور او، وقتی طلاق انجام می‌شود سرنوشت مرد و زن تحت‌الشعاع مشکلات زیادی قرار می‌گیرد مثلاً اگر مرد یا زنی صاحب فرزند باشند بعد از طلاق حضانت فرزند در اختیار مرد یا زن قرار می‌گیرد. از این رو اگر زنی بعد از طلاق حضانت فرزندش را بپذیرد شاید امکان ازدواج مجدد برای او فراهم نشود یا برعکس. این امر موجب می‌شود تا بخش قابل توجهی از زنان و مردان ما که با موضوع طلاق درگیر هستند مجرد باقی بمانند. البته باید گفت که به طور طبیعی مردان کمتر از زنان بعد از طلاق درگیر مشکلات می‌شوند.

به گفته حسینی، اغلب مردان ما شاغل هستند بنابراین بعد از طلاق با مشکل اقتصادی روبه‌رو نیستند اما برخی از زنان شاغل نیستند و درآمدی ندارند و یکی از دغدغه‌های اصلی آنها بعد از طلاق مسأله تأمین زندگی است بویژه زمانی که حضانت فرزند نیز داشته باشند. از طرفی زنان مطلقه بیشتر زیر ذره بین جامعه وخانواده قرار می‌گیرند تا مردان، چون نگاه جامعه نسبت به زنان مطلقه نگاه مثبتی نیست به همین دلیل حتی بستگان نیز نسبت به زن مطلقه حساس‌تر می‌شوند.  او در ادامه می‌گوید: این گونه نگاه‌ها و فشارهای موجود در جامعه وضعیت را برای زنان مطلقه ما سخت‌تر می‌کند و موجب وارد کردن آسیب به آنها می‌شود در حالی که مردان کمتر با این مشکلات درگیر هستند.

به اعتقاد این جامعه شناس، با وقوع طلاق آسیب‌ها در جامعه رشد پیدا کرده و پدیده‌های ناخوشایندی شکل می‌گیرد.  او با اشاره به اینکه در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که یک میلیون و 350هزار معتاد دارد می‌افزاید: ازاین تعداد 65درصد متأهل هستند که جمعیت 800 هزار نفری را تشکیل می‌دهند.  به گفته او، برخی از پرونده‌های طلاق مربوط به زنانی است که به دلیل اعتیاد همسر، طلاق گرفته‌اند و حضانت فرزند خود را نیز دارند.

حسینی با ابراز تأسف از اینکه متأسفانه سازمان‌های حمایتی جامعه همسو با تحولات اجتماعی و اقتصادی نیست و عملکرد ضعیفی دارد می‌گوید: با توجه به تحولات جامعه سازمان‌های حمایتی متحول نشده‌اند که این امر به نفع جامعه نیست چراکه همه این عوامل مجموعه به هم پیوسته‌ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این آسیب شناس خانواده در ادامه به این نکته اشاره می‌کند که امروزه وزارتخانه‌های مرتبط با بحث ازدواج وطلاق بیشتر به دنبال دادن مشاوره قبل و بعد از ازدواج یا طلاق هستند در حالی که این حرکت تنها می‌تواند به‌عنوان یک راهکار پیشگیرانه تلقی شود. شاید این حرکت مطلوب باشد اما کافی نیست.  به باور او، توجه به ابزار‌های سخت‌افزارانه، مادی و حمایتی مثل ایجاد شغل ودرآمد در جلوگیری از بروز آسیب‌های بعد از طلاق بسیار مؤثر وکلیدی است. چراکه در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که بخش اعظم اشتغال به مردان اختصاص دارد در حالی که با واقعیتی مواجه هستیم که زنان مطلقه باید درآمد داشته باشند تا دچار آسیب‌های اخلاقی ورفتاری نشوند از این رو عمومیت جامعه بویژه قانونگذاران باید به این نکته توجه داشته باشند که باید هر فرد در جامعه از حقوق کافی برخوردار باشد.  او خاطرنشان می‌کند که در حکومت‌های مدرن تکلیفی وجود دارد مبنی براینکه همه شهروندانی که با مشکلات مواجه هستند باید حمایت شوند این در حالی است که در جامعه ما امکانات موجود در وزارتخانه‌ها پاسخگوی مشکلات جامعه نیست.  به گفته حسینی، شاید سال‌هاست که از ابزارهای نرم افزاری برای آسیب‌ها استفاده می‌شود اما باید سخت افزارها را نیز در کنار آن دید و در نظر گرفت.  او بحران‌های اقتصادی را یکی از عوامل اصلی در بروز طلاق می‌داند که باید مورد توجه قرار گیرد.

 نگاه تهدیدآمیز جامعه به زنان مطلقه

دکتر ولی‌الله نصر مدیر کل دفتر امور آسیب دیدگان بهزیستی براین باور است که وقتی طلاق رخ می‌دهد هم زن وهم مرد وحتی فرزندان در شرایط خاص قرار می‌گیرند. او می‌گوید: کودکی که در گذشته در کنار پدر و مادر زندگی می‌کرد با طلاق والدین تک والد می‌شود یعنی شرایط خاص پیدا می‌کند که خود فرزند پروری تک والدی مهارت می‌خواهد که باید از سوی مشاوران، مشاوره شود تا دچار خلأ عاطفی نشود.

او با اشاره به اینکه زنان مطلقه بیشتر از مردان در برابر آسیب قرار دارند می‌افزاید: زنان مطلقه از حیث مسائل مالی و اقتصادی صدمات زیادی می‌بینند. از طرفی اگر حضانت فرزند برعهده مادر قرار گیرد مشکلات او دوچندان می‌شود.  او یکی دیگر از مشکلات زنان مطلقه را همسرآزاری ذکر می‌کند و می‌گوید: تحقیقات نشان داده که برخی از زنان مطلقه در معرض همسرآزاری (همسر سابق) قرار می‌گیرند که گاهی این اذیت به قصد انتقام صورت می‌گیرد. به اعتقاد نصر، سلب اعتماد جامعه و خانواده نسبت به زن مطلقه یکی از مشکلات عدیده‌ای است که ناشی از فرهنگ غلط جامعه است.

او براین نکته تأکید می‌کند که بسیاری از خانواده‌ها به زن مطلقه به‌عنوان یک آسیب زندگی نگاه می‌کنند که این امر از نظر اجتماعی، اقتصادی و عاطفی مشکلاتی برای زنان ایجاد می‌کند از این رو باید مورد توجه قرار بگیرد.

نصر یکی از دلایل اینکه برخی از خانواده‌ها به زن مطلقه به‌عنوان یک تهدید نگاه می‌کنند را در ازدواج‌های موقت می‌داند که مردان به آن گرایش دارند. به گفته او، همه این عوامل دست به دست هم داده و موجب افسردگی، ترس از جامعه و در نهایت انزوای زنان مطلقه می‌شود که نگران‌کننده است.

او براین باور است که مردان کمتر با این عوامل برخورد کرده و درگیر هستند و درجه افسردگی آنها بستگی به میزان علاقه آنها به همسرشان دارد.

مدیر کل دفترامور آسیب دیدگان بهزیستی در ادامه می‌گوید: مردی که همسر خود را طلاق داده است هر چند تمایل به ازدواج مجدد ندارد اما خیلی راحت‌تر از زنان مطلقه می‌تواند ازدواج مجدد کند و زمینه لازم برای او مهیا است.  به اعتقاد او، چون تنوع‌طلبی در مردان وجود دارد بنابراین نمی‌توان زنان را مقصر دانسته و همه تقصیر‌ها را به آنها نسبت داد.  نصر همچنین براین نکته تأکید می‌کند که باید همه این مسائل ریشه‌یابی شود که دلیل تنوع طلبی یا ازدواج موقت در مردان چیست.  او یکی از دلایل این امر را مسائل فرهنگی و آثار شبکه‌های مجازی می‌داند که گاهی موجب ترویج این‌گونه مسائل می‌شود.

به اعتقاد نصر، با توجه به اینکه درجامعه‌ای اسلامی زندگی می‌کنیم به نظر می‌رسد درباره برخی از مسائل قبح‌زدایی شده است و لازم است به اصالت خود برگشته و فرهنگ اسلامی را احیا کنیم.  او می‌افزاید: مردان می‌توانند سریعتر به زندگی عادی خود برگردند و شرایط لازم را مهیا کنند از طرفی با توجه به فرهنگ ایرانی مرد نان آور است و بعد از طلاق کمتر دچار آسیب می‌شود. او در ادامه به آمار طلاق در کشور اشاره می‌کند و می‌گوید: در سال 91 در یک ساعت 16 واقعه طلاق ثبت شده ودر سال 92 این تعداد به 18 طلاق در یک ساعت افزایش یافته است البته میانگین آمار طلاق در کشور از هر 5 ازدواج یکی به طلاق منجر می‌شود هرچند آمار طلاق در کشورمان کمتر از برخی از کشورهای پیشرفته است اما می‌تواند کمتر از این هم باشد.

نصر در پاسخ به اینکه چند درصد از ازدواج‌ها به طلاق منجر می‌شود می‌افزاید: مطالعات نشان داده است که در 5 سال گذشته بخش عظیمی از طلاق در 5 سال اول زندگی اتفاق افتاده که نشان دهنده این است که معیار شناخت خانواده‌ها تغییر پیدا کرده و معیارهای سنتی جای خود را به معیارهای صنعتی داده است.

به گفته او، اگر چه آگاهی جوانان نسبت به گذشته فرق کرده است اما اگر معیار خانواده‌ها واقعی‌تر شود می‌توان از بسیاری از مسائل پیشگیری کرد. از طرفی آموزش مهارت‌های زندگی برای دختران وپسران و مداخله فردی ونظام مشاوره که امروزه در قالب طرح بشیر اجرا می‌شود می‌تواند در کاهش طلاق مؤثر باشد.

 نصر تصریح می‌کند: اگرچه آمار ازدواج کاهش یافته است ولی معیارها تغییر کرده است از این رو باید با استفاده از طرح بشیر در قبل از ازدواج، هنگام ازدواج، قبل از طلاق و هنگام طلاق مداخله کرد.  او خاطرنشان می‌کند که باید دستگاه‌های دیگر به کمک بهزیستی آمده تا بتوان خدمات جدی‌تری در این زمینه ارائه داد چراکه تنها برگزاری همایش یا ارائه آماربرای حل مشکلات جوانان کافی نیست.

نصر با اشاره به اینکه وظیفه بهزیستی مداخله است می‌گوید: به دلیل کم کاری برخی از سازمان‌ها بسته طرح بشیر از سوی بهزیستی به اجرا درآمد.  / ایران
منبع:ایران / باشگاه خبرنگاران جوان

ازدواج موقت



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - تمام شدن كار

محمدبن سيرين گويد: هر كه در خواب ديد كه كارهاي دنيائي او تمام گشت و كامكار شد، دليل كه احوالش متغير شود. و هر كه بيند كارش تمام شد، دليل بر تغيير حال او است و هم بيم بود كه عمرش سير گردد و هم بيدادگر است كه از او انتقام كشند.

تجاوز

تعبیر خواب - تلفن

 تلفن ديدار دوستان و عزيزان است. اين در صورتي است که زياد با تلفن سر و کار نداشته باشيد. اگر در خواب ببينيد که تلفن داريد به ديدار دوستي نايل مي شويد. براي کساني که تلفن در خانه دارند اين خواب عادي است. تلفن شکسته و خراب شکست عاطفي است. چنانچه در خواب ببينيد تلفن شکسته اي داريد يا گوشي را برمي داريد صدايي نمي شنويد ...
بين شما و کسي که مورد توجه شماست مفارقت مي افتد يا کدورت حاصل مي شود. از تلفن صداي غير مانوس شنيدن نيز همين تعبير را دارد و گوياي اين است که دوستي از شما آزردگي دارد. 

تجاوز



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

استفاده از کاندوم زنانه و خارج کردن آن

به گزارش سلامت نیوز کاندوم زنانه یک تیوپ پلاستیکی (پلی اورتان) است که انتهای آن بسته می باشد. در قسمت انتهایی که بسته است یک حلقه وجود دارد که در واژن وارد می شود. کاندوم زنانه می تواند تا 8 ساعت قبل از مقاربت جنسی وارد شود و می تواند همزمان به عنوان کاندوم مردانه هم  استفاده شود.

کاندوم

چگونه از کاندوم زنانه استفاده کنیم ؟
حالت راحت و مناسبی را پيدا کنيد. ممکن است شما ايستاده و يک پا را بر روی يک صندلی با زانوی خم شده قرار دهيد ويا بر روی زمين دراز بکشيد و پا ها را از زانو جم کرده و باز کنيد.
 یک کاندوم زنانه را به صورتی که انتهای باز آن به سمت پايين قرار دارد در دست بگيريد. با انگشت نشانه و انگشت ميانه قسمت داخلی حلقه را به سمت پايين خم کنيد.  
حلقه را داخل واژن کرده وتا قسمت رحم در کانال واژن وارد کنيد.        
وقتی که به شکل مناسب داخل واژن جای گرفت، حلقه بيرونی اندکی بيرون آويزان خواهد ايستاد. در هنگام آميزش وقتی که آلت مردانه داخل واژن می شود اين قسمت تنگ خواهد شد.        
کاندوم زنانه ممکن است که در ابتدا کمی سفت يا بسيار لغرنده باشد اطمينان حاصل کنيد که کاندوم در قسمت داخلی واژن عمودی و راحت بدون پيچ و تاپ جای گرفته است.
چگونه يک کاندوم زنانه را بعد از مصرف بيرون می آورند؟
1.    برای نگه داشتن اسپرم درداخل کاندوم، حلقه قسمت خارجی را فشرده و بپيچانيد.
2.    کاندوم زنانه باید بلافاصله پس از مقاربت برداشته شود، در حالی که زن هنوز دراز کشیده است و مایع منی را قبل از آن خارج کنید.
3.    به آرامی کاندوم را به سمت خارج حرکت داده و خارج کنيد.
4.    کاندوم استفاده شده را در سطل زباله دفع کنيد. از انداختن آن در توالت خودداری کنيد
5.     از شستن و استفاده مجدد کاندوم خودداری کنيد.
6.    کاندوم استفاده شده را در سطل زباله دفع کنيد. از انداختن آن در توالت خودداری کنيد.
7.     از شستن و استفاده مجدد کاندوم خودداری کنيد.
گروه ترجمه سلامت نیوز - ریحانه علیان

کاندوم زنانه



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

پرداخت شدن یارانه به سود تسهیلات صادراتی

 مینا مهرنوش در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این‌که برنامه ‌های سازمان توسعه تجارت در سال جدید با توجه به یکسال باقی‌مانده از عمر دولت و نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری به صورت اقداماتی عملی‌تر سیاست‌گذاری شده است، گفت: یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار سازمان قرار دارد و نیاز به کمک و همراهی دولت و حاکمیت دارد، منطقی‌کردن نرخ ارز است.

یارانه

وی افزود: تا زمانی که تلاش‌ها نسبت به منطقی‌کردن نرخ ارز به ثمر بنشیند، مابه‌التفاوت ناشی از نوسانات نرخ ارز روی وام‌هایی که صادر‌کنندگان دریافت می‌کنند از طریق تسهیلات یارانه‌های صادراتی به صورت نقدی به آنها پرداخت خواهد شد.

پرداخت یارانه‌های نقدی به عنوان مشوق‌های صادراتی به صادرکنندگان

مهرنوش ضمن اشاره به برنامه‌های حوزه صادرات سازمان توسعه تجارت گفت: در سال جاری یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌رو که عملا به معنای تغییر نگاه سازمان محسوب می‌شود، پرداخت یارانه‌های نقدی به تسهیلات بازرگانی است؛ به این معنا که بخشی از هزینه‌های حمل‌ونقل، پایانه‌ها، گرفتن روابط تجاری و شرکت در رویدادهای تجاری و برون‌مرزی به صورت نقدی به صادرکنندگان پرداخت می‌شود.

معاون توسعه صادرات سازمان توسعه تجارت با بیان این‌که یارانه مصوب سازمان توسعه تجارت هزار میلیارد تومان است، اظهار کرد: محل تامین اعتبار یارانه‌های نقدی به تسهیلات بازرگانی، یارانه مصوب سازمان است که جدول و جزئیات پرداختی آن در حال تدوین است.

مهرنوش ادامه داد: بخشی از این خدمات در سال گذشته نیز ارائه می‌شد که شامل پرداخت بخشی از هزینه‌های مربوط به حمل‌ونقل و شرکت در رویداد‌های نمایشگاهی و تجاری برون‌مرزی بود که حتی تا 50 درصد هزینه‌ها را پوشش می‌داد.

یارانه



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر دیدن خواب كلاه

محمدبن سيرين گويد: ديدن كلاه به خواب عز و جاه بود به قدر و قيمت كلاه. اگر بيند كه كلاه او گوشه بر سر داشت، دليل عمل بود از قبل پادشاه. حضرت دانيال گويد: اگر بيند كه كلاه در سر داشت، دليل بر خير دين بود. اگر بيند كه دستار بر سر كلاه نهاده بود، دليل كه راز خود را از مردم پنهان دارد. اگر بيند كه كلاه ابريشمين در سر داشت، دليل خير بود. اگر بيند كلاه زرين در سر داشت، دليل مال بود. اگر كلاه را از مرواريد بيند، دليل كه عزيز گردد. اگر كلاه را آهنين بيند، دليل كه از پادشاه قوت يابد. ابراهيم كرماني گويد: اگر ...

کس

بيند كه كلاه خونين بر سر داشت، دليل كه خود را در پيش مردم عزيز پندارد و سخنهاي محال گويد. جابرمغربي گويد: اگر اين بيند كه كلاه تابستان، به زمستان بر سرداشت، دليل كه كام دل يابد، و اگر به خلاف اين بيند، دليل كه به مراد نرسد. ابراهيم كرماني گويد: اگر درخواب بيند كه كلاه سياه بر سر داشت، اگر در بيداري داشته باشد، دليل منفعت بود. اگر بيند كه كلاه از سر او بيفتاد، دليل است در غم افتد. اگر بيند كه كلاه از سر او برگرفتند، دليل كه از جاه بيفتد. اگر كلاه نو بر سر داشت، دليل كه مرتبه او زياد گردد. اگر كهنه بيند به خلاف اين باشد. اگر بيند كه كلاه سفيدبر سر داشت، دليل دين پاك بود. اگر سبز بود طاعت گذار باشد. اگر سرخ بود نقصان دين او بود. اگر زرد بود بيمار باشد. اگر سياه بيند، كسي را نيك بود كه آن را در بيداري داشته باشد. اگر بيند كه كلاه مرصع در دست يا در سر داشت، دليل كه به قدر و قيمت كلاه بزرگي يابد. اگر كلاهش درافتاد، دليل كه پادشاه مال او رامصادره كند و بستاند. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن كلاه در خواب بر شش وجه بود. اول: ولايت. دوم: رياست. سوم: بزرگي. چهارم: عزيزي. پنجم: مقدار. ششم: منزلت. و ديدن كلاه دوز در خواب، دليل بر مردي كاردان بود كه خدمت بزرگان كند.

کس



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دانستن حد و حدود رابطه جنسی

سلامت نیوز : فعال بودن از لحاظ جنسی نه‌تنها ضرری ندارد بلکه با افزایش سن اهمیت خاصی نیز پیدا می‌کند.

رابطه جنسی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سیمرغ ؛ این روزها مجبوری ساعت‌های زیادی در روز کار کنی تا بتوانی از پس اجاره خانه و هزینه‌های زندگی برآیی. خستگی و استرس ناشی از کار از یک طرف، برآورده‌نشدن نیازها و انتظارهای زندگی زناشویی هم از طرف دیگر وضعیت را بدتر می‌کند… برخی‌ معتقدند رضایت از زندگی مشترک در احساسات مثبت، دوست داشتن، رضایت جنسی، توافق در امور اقتصادی، خانه‌داری و تربیت فرزند معنا می‌شود. متخصصان اعتقاد دارند پایین‌بودن سطح میل جنسی هم یکی از متداول‌ترین مسائل و مشکلات جنسی خانواده‌ها در قرن حاضر است. اینکه میل جنسی در حال حاضر نسبت به سال‌های قبل کمتر شده یا نه، مشخص نیست اما یک چیز قطعی است و آن اینکه شکایت خانم‌ها بیشتر است.

با دکتر سیدعلی آذین، متخصص پزشکی‌اجتماعی و مدیر درمان و مسوول کلینیک سلامت جنسی مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن‌سینا درباره این مطلب گفت‌وگو کرده‌ایم که واقعا چه میزان رابطه زناشویی طبیعی به حساب می‌آید.

آیا دفعات برقراری روابط زناشویی حد خاصی دارد؟
این سوال برای بسیاری از زوج‌ها مطرح است اما پیش از پاسخ به آن لازم می‌دانم در مورد باور نادرستی که متاسفانه بسیار هم شایع است، توضیح دهم؛ متاسفانه اغلب زن و شوهرها تصور می‌کنند که معنی رابطه زناشویی فقط انجام نزدیکی است درحالی که این تفکر باعث می‌شود زوج نه‌تنها خود را از لذت سایر تعامل‌های جنسی به‌خصوص جنبه‌های عاطفی آن محروم کنند، بلکه اگر به هر دلیل برای هرکدام عذری ایجاد شود (از انواع بیماری تا شرایطی کاملا طبیعی مثل دوران قاعدگی) رابطه زناشویی آنها تعطیل می‌شود و این به‌خصوص در درازمدت، برای زندگی زناشویی مفید نیست.

وقتی از رابطه زناشویی صحبت می‌شود، منظور انواع تعامل ممکن بین دو طرف است که می‌تواند از یک معاشقه ساده بدون نیت رسیدن به ارگاسم تا رفتار جنسی توام با اوج لذت جنسی برای یکی یا هر دو طرف یا در نهایت همراهی آن با نزدیکی جنسی باشد. در مورد تعداد دفعات برقراری رابطه زناشویی نیز برداشت‌های نادرست بسیاری وجود دارد که همکاران ما در بخش سلامت و همچنین رسانه‌های معتبر و مسوولیت‌پذیر باید برای اصلاح آنها تلاش کنند.

تعدد روابط زناشویی ضرری متوجه زوج نمی‌کند؟
به عنوان یک قاعده کلی، در صورتی که ممنوعیت پزشکی وجود نداشته باشد (که موارد آن بسیار محدود و تشخیص آن نیز فقط با پزشک معالج است)، دفعات برقراری رابطه زناشویی هیچ محدودیت خاصی ندارد و هیچ‌کس نمی‌تواند برای آن عدد و رقم، تواتر یا کمیت خاصی تجویز کند اما در مواردی مثل الگوی رفتار جنسی وسواسی یا اعتیاد به روابط جنسی (که ماهیت مورد دوم هنوز هم مورد مناقشه است)، استثناء وجود دارد و باید به‌وسیله متخصصان، به‌خصوص روان‌پزشکان، بررسی و پیگیری شود.

پس این باور که یک زوج طبیعی باید هفته‌ای یکبار رابطه زناشویی داشته باشند، چندان درست نیست؟
تمایل به برقراری رابطه زناشویی در افراد مختلف متفاوت است و نمی‌توان گفت برقراری چه تعداد رابطه زناشویی در یک زمان معین نشانه طبیعی بودن همسران است. گاهی همکاران زوج‌هایی را برای درمان به کلینیک ارجاع می‌دهند چون مثلا فقط ماهی یک بار رابطه دارند! ولی در بررسی‌های انجام‌شده، معلوم می‌شود هیچ اختلال عملکردی وجود ندارد و هر دو طرف هم از زندگی جنسی و عاطفی خود راضی هستند. طبیعی است که ما هم جز دادن اطمینان به آنها که همه چیز عادی است، هیچ مداخله دیگری را صلاح نمی‌دانیم.

برخی مردها معتقدند رابطه زناشویی انرژی زیادی از آنها می‌گیرد، این تصور درست است؟
نه! درواقع یکی از دلایلی هم که باعث می‌شود موضوع دفعات رابطه زناشویی در اذهان اهمیت ویژه‌ای پیدا کند، باورهای غلط درخصوص انرژی لازم برای این فعالیت‌ها و احتمال ضعیف‌شدن بنیه و توان عمومی فرد است.

یکی از چیزهایی که افراد در مطب‌ها و کلینیک‌ها درخواست می‌کنند، تجویز دارو یا مکمل‌های غذایی برای تقویت بنیه عمومی یا جنسی برای خود یا شریک زندگی شان است. به‌نظر می‌رسد باورهای قبلی رایج در جامعه، در کنار تبلیغات وسیع در خصوص محصولاتی با این ویژگی، به فراگیر شدن این تصور غلط کمک کرده‌اند، به‌خصوص در مورد مردان، چون فعالیت جنسی به خروج فرآورده‌ای از بدن منجر می‌شود که از دیرهنگام به مفاهیمی همچون انرژی حیاتی یا مایع حیات‌بخش و… منتسب می‌شده است و این، باور اینکه روابط زناشویی توانایی جسمی بالایی می‌طلبد، بسیار تقویت کرده است. درحالی که برخلاف تصور رایج، روابط زناشویی چندان فعالیت سنگینی محسوب نمی‌شود. اگرچه میزان مصرف انرژی در جریان این رابطه به عواملی همچون نوع، مدت و شدت فعالیت‌های مختلف و جثه فرد بستگی دارد ولی مطالعه‌های مختلف نشان می‌دهند با وجود تنوع روابط، دامنه مصرف انرژی در مراحل مختلف یک ارتباط ۳۰ دقیقه‌ای، بین ۵۰ تا ۱۵۰ کیلوکالری است (از یک رابطه ملایم تا رابطه‌ای بسیار فعال). این اعداد وقتی بیشتر مفهوم پیدا می‌کنند که بدانید یک فنجان بستنی وانیلی به‌طور متوسط ۳۰۰ کیلوکالری انرژی دارد، یعنی انرژی لازم برای دو بار برقراری ارتباط زناشویی کاملا فعال!

چه زمانی زیاده‌روی در این رابطه نوعی بیماری به شمار می‌رود؟
فعال بودن از لحاظ جنسی نه‌تنها ضرری ندارد بلکه با افزایش سن اهمیت خاصی نیز پیدا می‌کند. زنده و با طراوت نگه‌داشتن رابطه زناشویی در سنین بالاتر نه‌تنها به حفظ کیفیت زندگی و سلامت روان و حفظ صمیمیت زوج کمک می‌کند، بلکه از لحاظ بیولوژیک نیز کارکرد و سلامت اندام‌های تناسلی در هر دو جنس با فعالیت جنسی مستمر تا سنین بالاتری تضمین می‌شود.

آیا داشتن رابطه زناشویی کوتاه‌مدت، ناامیدکننده است؟
این مساله هم یک باور غلط دیگر است. همانطور که گفته شد برای یک رابطه زناشویی موفق حداکثر یا حداقل زمان تعریف نشده است. برخی افراد فقط زمان بین دخول تا انزال را درنظر می‌گیرند و در صورت کوتاه بودن این فاصله می‌گویند مرد دچار انزال زودرس است در حالی که نوازش و بوسه نیز جزیی از رابطه زناشویی محسوب می‌شود. از سوی دیگر این مدت زمان صرف شده نیست که اهمیت دارد بلکه میزان رضایت زوجین از رابطه مهم است. بنابراین اگر زوجی با «رضایت هر دو طرف» در تمام ایام هفته فعالیت جنسی دارند و از این رابطه لذت می‌برند، هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهیم آنها را از این الگوی رفتاری نهی کنیم.

گاهی فقط یکی از طرفین میل زیادی به داشتن رابطه زناشویی دارد یا در مورد زمان انجام رابطه اختلاف سلیقه دارند. چه توصیه‌ای به این زوج‌ها می‌توان داشت؟
اگر تمایل و نیاز جنسی یک طرف بیشتر است، شریک زندگی او می‌تواند با ارتقای دانش و مهارت‌های جنسی و حتی بدون نیاز به انجام نزدیکی، به این نیاز پاسخ دهد چون میزان میل و نیاز جنسی نیز مثل بسیاری از متغیرهای انسانی دیگر از یک فرد به فرد دیگر و حتی در مقاطع زمانی متفاوت در یک فرد متفاوت خواهد بود. توصیه می‌شود دو نفر که کاندیدای ازدواج با یکدیگر هستند، در مورد بسیاری از مسائل از جمله دیدگاه خودشان درباره روابط زناشویی و اهمیتی که در زندگی مشترک برای این موضوع قائل هستند، صحبت کنند، ولی در بهترین حالت هم نیاز و تمایل جنسی زوج همیشه کاملا همخوانی ندارد.

در مواجهه با این مساله، همانند بسیاری از موضوعات دیگر، زن و شوهر باید به یک تعامل سازنده دست یابند؛ به‌نحوی که احساس نکنند مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌اند و از سوی شریک زندگی، تحت‌فشار هستند. به‌علاوه درخصوص درخواست‌های جنسی، زن و شوهر باید صمیمانه گفت‌وگو کنند و خواسته‌های خود را با یکدیگر در میان بگذارند. مثلا هنوز بسیاری از خانم‌ها از اینکه پیشنهاد دهنده شروع رابطه زناشویی باشند، اکراه دارند یا آن را صحیح نمی‌دانند در حالی که چنین تصوری اصلا درست نیست و برخی مردان توقع چنین رفتاری را دارند بدون آنکه به آن هیچ اشاره‌ای بکنند. چنین تعاملی در مورد سایر متغیرهای ممکن مثل زمان رابطه، مکان آن و نوع رفتارها و همچنین موقعیت‌های ممکن برای برقراری رابطه زناشویی باید وجود داشته باشد.

اتفاقا با بهره بردن از همین متغیرها می‌توان با وجود گذشتن سال‌ها از زندگی مشترک، از یکنواختی و سرد شدن رابطه پیشگیری کرد. زوجی که به دنبال خوشبختی هستند، باید برای رسیدن به آن هر کدام به نیازهای طرف مقابل احترام بگذارند. در صورت محقق‌شدن این شرایط، عملا به نیازها و خواسته‌های خود نیز دست یافته‌اند. صدالبته چنین تعاملی همراه با حسن‌نیت با آنچه عده‌ای به شکل کاسبکارانه در زندگی به دنبال آن هستند، تفاوت دارد.
منبع: سیمرغ seemorgh.com

رابطه جنسی



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بيان کردن نه واقعيت درمورد عطسه

سلامت نیوز :  بااینکه واکنش به عطسه کردن در فرهنگ‌های مختلف، متفاوت است اما بخش اعظم آن یکسان و جهانی است. عطسه به علت‌های مختلف اتفاق می‌افتد، مثل قرارگیری در معرض نور زیاد، تغییر دمای ناگهانی، نسیم هوای سرد، عفونت‌ها و بیماری‌های مختلف و …

فال عطسه

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مردمان ؛ در زیر به حقایقی جالب درمورد عطسه اشاره می‌کنیم:

۱. عطسه کردن رفلکس اتوماتیک ما در زمانی است که یکدفعه هوا را از ریه‌ها به بینی و دهان وارد می‌کنیم. وقتی شروع به این کار می‌کنیم، قطع کردن آن دیگر غیرممکن خواهد بود.

۲. اگر همیشه سعی می‌کنید جلوی عطسه‌تان را با گرفتن بینی‌تان بگیرید، دیگر هیچوقت این کار را تکرار نکنید زیرا این کار ممکن است تخریب پرده گوش را به دنبال داشته باشد. کسانیکه سعی می‌کنند به این طریق عطسه‌شان را متوقف کنند، ممکن است دچار این مشکلات نیز بشوند: خونریزی بینی، تخریب رگ‌های خونی، و حتی کوری.

۳. در عطسه کردن، بخش پایینی مغز درگیر است. زمانی که این بخش دچار آسیب شود، فرد دیگر قادر به عطسه کردن نخواهد بود.

۴. عطسه کردن بخش مهمی از فرایند ایمنی بدن است زیرا از بدن ما دربرابر پادتن‌ها و عفونت‌های مختلف محافظت می‌کند. همچنین به بهبود سلامت ما کمک می‌کند.

۵. آداب عطسه کردن شامل گرفتن جلوی دهان و بینی با دستمال است. اگر این کار به درستی انجام نشود، میکروب‌ها به ۱۵۰ نفر دیگر که در نزدیکی فرد قرار داشته باشند، منتقل خواهند شد.

۶. در زمان خواب، عطسه اتفاق نمی‌افتد زیرا سیستم عصبی بدن که مسئول این رفلکس است نیز در حال استراحت است.

۷. ۱۸-۳۵ درصد از افراد در زمان قرارگیری با نور مستقیم آفتاب، عطسه می‌کنند.

۸. عطسه کردن ممکن است علتی روانشناختی داشته باشد. ترس، ناراحتی، حساسیت و سایر احساسات ممکن است موجب تحریک عطسه شوند.

۹. ایگوانا حیوانی است که بیشتر از سایر حیوانات عطسه می‌کند. این حیوان با کمک عطسه از شر برخی نمک‌ها از بدنش خلاص می‌شود.
منبع :سلامت نیوز :  بااینکه واکنش به عطسه کردن در فرهنگ‌های مختلف، متفاوت است اما بخش اعظم آن یکسان و جهانی است. عطسه به علت‌های مختلف اتفاق می‌افتد، مثل قرارگیری در معرض نور زیاد، تغییر دمای ناگهانی، نسیم هوای سرد، عفونت‌ها و بیماری‌های مختلف و …

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مردمان ؛ در زیر به حقایقی جالب درمورد عطسه اشاره می‌کنیم:

۱. عطسه کردن رفلکس اتوماتیک ما در زمانی است که یکدفعه هوا را از ریه‌ها به بینی و دهان وارد می‌کنیم. وقتی شروع به این کار می‌کنیم، قطع کردن آن دیگر غیرممکن خواهد بود.

۲. اگر همیشه سعی می‌کنید جلوی عطسه‌تان را با گرفتن بینی‌تان بگیرید، دیگر هیچوقت این کار را تکرار نکنید زیرا این کار ممکن است تخریب پرده گوش را به دنبال داشته باشد. کسانیکه سعی می‌کنند به این طریق عطسه‌شان را متوقف کنند، ممکن است دچار این مشکلات نیز بشوند: خونریزی بینی، تخریب رگ‌های خونی، و حتی کوری.

۳. در عطسه کردن، بخش پایینی مغز درگیر است. زمانی که این بخش دچار آسیب شود، فرد دیگر قادر به عطسه کردن نخواهد بود.

۴. عطسه کردن بخش مهمی از فرایند ایمنی بدن است زیرا از بدن ما دربرابر پادتن‌ها و عفونت‌های مختلف محافظت می‌کند. همچنین به بهبود سلامت ما کمک می‌کند.

۵. آداب عطسه کردن شامل گرفتن جلوی دهان و بینی با دستمال است. اگر این کار به درستی انجام نشود، میکروب‌ها به ۱۵۰ نفر دیگر که در نزدیکی فرد قرار داشته باشند، منتقل خواهند شد.

۶. در زمان خواب، عطسه اتفاق نمی‌افتد زیرا سیستم عصبی بدن که مسئول این رفلکس است نیز در حال استراحت است.

۷. ۱۸-۳۵ درصد از افراد در زمان قرارگیری با نور مستقیم آفتاب، عطسه می‌کنند.

۸. عطسه کردن ممکن است علتی روانشناختی داشته باشد. ترس، ناراحتی، حساسیت و سایر احساسات ممکن است موجب تحریک عطسه شوند.

۹. ایگوانا حیوانی است که بیشتر از سایر حیوانات عطسه می‌کند. این حیوان با کمک عطسه از شر برخی نمک‌ها از بدنش خلاص می‌شود.
سلامت نیوز:مردمان mardoman.net

فال عطسه



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دیدن خواب درم به همراه تعبیر دیدن این خواب

 محمدبن سيرين گويد: طبعهاي مردمان مختلف است و درم به خواب ديدن حاصل شدن درم است در بيداري و گويند: هر كه درم كم در خواب بيند، سخن خوش شنود، در بيداري يا توحيدِ حق تعالي گويد، خاصه كه درم سفيد بود. اگر درم سياه است و بر وي صورت باشد، دليل بر جنگ و خصومت است و درم درست، دليل بر چيزي درست و درم شكسته سخن دروغ است. اگر بيند كه كسي او را در كيسه يا انبان يا در صره درم داد، آن كس با وي سخن به مشورت گويد و او رازش نگاهدارد و بعضي از معبران گويند: اگر كسي بيند كه درم كوچك يافت، دليل بر فرزند و طفل است. اگر ...

دختر

بيند درم از وي ضايع شد، يا كسي از وي بدزديد، دليل است از بهر فرزند بر دل او رنج و اندوه رسد. اگر بيند كه درم كوچك گم نمود و بازنيافت رنج از دلش زايل شود. اگر بيند درم يافت يا كسي به او داد، دليل است كه او را با كسي گفتگوي است. اگر بيند درم ترازو داشت، دليل كه او را به قدر آن خصمان است. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند درم به دست داشت، سخن نيكو شنود و درم شكسته سخن پراكنده است و درم بسيار مال است. اگر بيند درم ها با عيال خويش قسمت مي كند، دليل است در ميان ايشان قسمت و داوري افتد. اگر بيند كه درم شكسته بود، دليل كه در ميان ايشان سخن بي حكم رود. اگر بيند در خانه به خروار درم داشت يابه خروار درآورد، دليل كه به قدر آن مال يابد. اگر بيند كه درم بسيار داشت و جمع كرد، دليل كه مردمان رااز راه حق باز دارد. اگر يك درم سفيد در كف خويش بيند، دليل كه او را فرزندي آيد. اگر بيند كه آن درم از وي ضايع شد، دليل كه فرزندش بميرد. اگر بيند كه بدره هاي درم و دينار يافت، دليل است كه مال و نعمت حلال جمع آورد. جابر مغربي گويد: اگر كسي در خواب درم سفيد بيند، دليل كه درم سياه يابد. اگر درم سياه بيند، دليل كه درم سفيد يابد و بسيار مردم باشند كه به بيداري همان يابند كه در خواب ديده باشند. اگر بيند كه درم بهره بسيار داشت، اگر بازرگان است، دليل كه مفلس شود و اگر كشاورز است، دليل كه او را هيچ منفعت نباشد و اگر پادشاه است، معزول شود و به خصومت درمانده و درويش شود، چه درم را به فارسي فلس خواند و فلس را از افلاس مشتق است، يعني مفلس شدن. اسماعيل بن اشعث گويد: درم نيك درخواب، صفاي دين و دنياي او است و درم دون به خلاف اين باشد و درم درست سخن درست با حكمت است و درم شكسته خصومت است و قضا حاجت و درم نقره مال است و درم سياه در تاويل بهتر از سفيد باشد و درم بسيار كه در صره بود سخن ها است. اگر بيند كه پادشاه وي را درم بخشيد، دليل كه وي را از او غم و اندوه است، خاصه چون درم درست نباشد. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: درم درست به خواب دين بر دوازده وجه است. اول: سخنهاي درست. دوم: گذاردن حاجت. سوم: ولايت. چهارم: مال مجموع. پنجم: دوست. ششم: فرزند. هفتم: رفيق. هشتم: روزي فراخ. نهم: ايمني. دهم: كنيزك. يازدهم: يافتن جاه. دوازدهم: منزلت، خاصه كه داند خداوند خواب مستور است. و درم شكسته به خواب ديدن بر چهار وجه است. اول: سخن زشت. دوم: جنگ و خصومت. سوم: بند و زندان. چهارم: گفتگوي.

دختر



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بستنی با ژله کاکائو به همراه روش درست کردنش

بستنی

مواد لازم (برای ۲ نفر):

بستنی سنتی .................. به مقدار لازم

شیر..................  ۱ و نیم لیوان

آب طالبی .................. ۱ لیوان

شیرکاکائو.................. ۱ لیوان

آب هویج.................. ۱ لیوان

شاتوت .................. به مقدار لازم

کاکائو .................. ۱ قاشق مرباخوری

پودر ژلاتین .................. ۱ قاشق مرباخوری
طرز تهیه:

یک قاشق مرباخوری پودر ژلاتین را با دو قاشق غذاخوری آب جوش مخلوط کرده و به صورت بن‌ماری آن‌را خوب حل می‌کنیم. یک لیوان شیر را با یک قاشق مرباخوری کاکائو و یک قاشق غذاخوری شکر مخلوط کرده و روی حرارت قرار می‌دهیم تا کاکائو و شیر حل شود سپس ژلاتین حل شده را داخل آن می‌ریزیم و هم می‌زنیم و از روی حرارت برمی‌داریم.

در دو ظرف بستنی‌خوری از این مخلوط ریخته و کمی بعد از سرد شدن در یخچال قرار می‌دهیم تا خودش را بگیرد. موقع سرو کردن روی این ژله، بستنی می‌گذاریم و سرو می‌کنیم.

به جای ژله کاکائو از ژله‌های آماده بازار هم می‌توانیم استفاده کنیم و یا به جای پودر ژلاتین از پودر نشاسته استفاده کنیم. مقدار پودر نشاسته دو قاشق غذاخوری برای یک لیوان شیر است و آن‌را مثل فرنی آماده می‌کنیم و در یخچال قرار می‌دهیم بعد از سرد شدن با بستنی سرو می‌کنیم.

بستنی



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

اس ام اس های خنده دار و جوکای باحال

جوک

 ای بابا دیروز رفتم یه آیفون ۵ خریدم

پشیمون شدم مگه لامصب از جیب در میاد؟

هیچی دیگه رفتم پس دادم یه GLX گرفتم

.

.

.

بدبختی یعنی اینکه بابات بهت بگه زودتر بخواب فردا صبح باید پاشی بری نون بگیری

و خوشبختی یعنی مادرت بیاد بگه نمیخواد ، تو فریزر نون داریم !

.

.

.

هموطن عزیز !

در آیین نامه‌ی راهنمایی و رانندگی ، بخش حق تقدم

اشاره ای به قیمت خودروی شما نشده است !

.

.

.

خانومه تلفن زده به بابام

که ما یه دستگاهی میفروشیم که قیمت قبض برق رو تا ۳۰% کاهش میده

بابام بهش گفت:

ممنون پسرم کنتور رو دستکاری کرده قبضمون ۱۰۰% کاهش داشته

اگه خواستید نصف قیمت واسه شما حساب میکنیم !

.

.

.

یکی از اتفاقای مسخره اینه که یکی رو مثلا توی نمایشگاه ببینی

و با هم سلام علیک کنید و جدا بشید ؛ بعد سه دیقه دوباره ببینیش !

.

.

.

یه سری هم هستن هنوز رو ماشین ها میان می نویسن :

” لطفا مرا بشویید”

اینا آخرین بازمانده های نسل دایناسورها هستن !

.

.

.

ما همش فال حافظ میگیریم نگو حافظ خودش فال قهوه میگرفته !

نشون به او نشون که میگه : ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم !

جک



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دیدن خواب خرید + تعبیر خواب خرید

خرید
خريد در خواب خوب است اما بايد ديد چه مي خريد اما فروش خوب نيست. معبران کلا نوشته اند خريد و فروش و معامله در خواب خوب نيست ليکن درست نيست که خريد خوب نباشد.براي فروش در علم تعبير دلايلي هست که براي خريد نيست. پس خريد به نظر من خوب است اما فروش خوب نيست فقط بايد مشخص شود که چه مي خريد و در برابر چه متاعي پول مي پردازيد يا معاوضه جنسي مي کنيد. نوشته اند معامله همراه فروش غم و اندوه است و زيان و نشان آنست که کار بيننده خواب آشفته و شوريده مي شود چه کلا دادن جنس در مقابل گرفتن پول که کثيف است نيکو ...

عکس خفن


شناخته نشده اما دادن پول در مقابل گرفتن جنس خوب است خريدن اشيا شکننده و ضايع شدني در خواب اتلاف مال تعبير شده مثل خريد شيشه ، سفال ، کاسه و کوزه چيني و گلي يا ميوه ها و سبزي هايي که ماندني نيستند و دير نمانده ضايع و فاسد مي شوند و تعفن و گند بوجود مي آورند که البته همه اينها در خواب خوب نيستند. خريدن اين چيزها در خواب گوينده بي اعتباري و بي بهائي کارهايي است که در آينده نزديک انجام مي دهيد اما خريد چيزهايي مثل ملک ، خانه و فرش خوب است منتها هر يک تعبير خاصي دارند که اگر بخواهم بنويسم طولاني مي شود.

عکس های خفن



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

استقبال مجلس از حذف یارانه 24 میلیون نفری

 به گزارش ایسنا، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 در گفت‌وگو با «آستان»، در مورد امکان حذف 24 میلیون نفر از دریافت یارانه گفت: دولت باید اطلاعاتش را، درصورتیکه ناقص است، کامل کند تا بتواند خانوارهای مشمول دریافت یارانه را شناسایی کند و حذف سه دهک بالا را نیز با آمار دقیق انجام دهد.

یارانه


محمدرضا پورابراهیمی با بیان اینکه "هدفمندی یارانه‌ها یکی از گام‌های اصلاح نظام اقتصادی کشور است"، اظهار کرد: نباید همه نظام اقتصادی کشور را به هدفمندی گره بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: در تمامی کشورهای توسعه‌یافته اطلاعات اقتصادی بنگاه‌ها و خانوارها به صورت دقیق وجود دارد. ما نیز باید این اطلاعات را داشته باشیم زیرا در نظام اقتصادی کشور نیازمند این اطلاعات هستیم.

پورابراهیمی تصریح کرد: اولویت کشور در حال حاضر اشتغال و تولید است. این منابع خرد به اشتغال و تولید کمک نمی‌کند و کسانی نیز الان مبنای حذف یارانه هستند که درآمد بالایی دارند و به این پول نیازی ندارند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 ادامه داد: وقتی کسی سالی بیش از 100 میلیون تومان یا یک میلیارد تومان درآمد دارد به ماهی 45 هزار تومان نیازی ندارد.

وی با بیان اینکه "دولت موافق حذف سه دهک بالای جامعه از دریافت یارانه نقدی است"، خاطرنشان کرد: مجلس در لایحه بودجه 95 به دولت پیشنهاد می‌دهد که سه دهک بالا را حذف کند. مجلس برای کمک به تولید و اشتغال، هزینه این کار را پذیرفته است. دولت نیز موظف است طبق قانون عمل کند.

یارانه



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

پیدا کردن یک فايده جديد برای کاندوم

سلامت نیوز: يک بررسي جديد در چين نشان مي‌دهد کاندوم علاوه بر تاثيرش در پيشگيري از بارداري‌هاي ناخواسته و انتشار بيماري‌هاي منتقل‌شونده از راه جنسي، مي‌تواند به رشد باکتري‌هاي مفيد در واژن نيز کمک کند...

کاندوم


به گزارش لايوساينس، پژوهشگران متوجه شدند زناني که همسرانشان از کاندوم استفاده مي‌کنند، نسبت به زناني که از ساير روش‌هاي پيشگيري از بارداري استفاده مي‌کنند، داراي اجتماع‌هاي بزرگ‌تر ميکروب‌هاي مفيد در واژن‌هايشان هستند. دانشمندان در اين بررسي بر «لاکتوباسيل‌ها» - گروهي از باکتري‌ها که اغلب فلور باکتريايي طبيعي واژن را تشکيل مي‌دهند- متمرکز بوده‌اند. اين ميکروب‌ها که اسيدلاکتيک و پراکسيد هيدروژن توليد مي‌کنند، باعث مي‌شوند pH واژن در حد 5/4 و اسيدي باقي بماند. به گفته اين پژوهشگران، تصور مي‌شود اين سيستم محافظ اسيدي مانع از جايگزيني باکتري‌هاي زيانبار در واژن و عفونت ناشي از آنها مي‌شود. گرچه ممکن است واژن سالم يک «ميکروبيوم» (مجموعه ميکروبيايي) طبيعي (مانند آنچه در روده بزرگ وجود دارد) نداشته باشد، اما تصور مي‌شود لاکتوباسيل به پيشگيري از عارضه «واژينوز باکتريايي» - عدم تعادل باکتري‌هاي واژن که باعث خارش، ترشح غيرمعمول و بوي ناخوشايند، مي‌شوند- کمک کند. وجود باکتري‌هاي مفيد در واژن همچنين با کاهش خطر ايدز (HIV) هم ارتباط داده شده است.

پژوهشگران در اين بررسي جديد در «بيمارستان دوستي پکن» 164زن سالم متاهل چيني در رده سني 18 تا 45 سال را که از روش‌هاي ضدبارداري هورموني مانند قرص ضدبارداري به عنوان روش معمول ضدبارداري خود استفاده نمي‌کردند، مورد بررسي قرار دادند. 72 نفر از اين زنان از کاندوم، 57 نفر از آي‌يودي و 35 نفر از روش طبيعي- که در آن زوجين در روزهايي که بيشترين احتمال بارداري وجود دارد از نزديکي پرهيز مي‌کنند- به عنوان روش ضدبارداري استفاده مي‌کردند. اين پژوهشگران دريافتند ميزان جمعيت باکتري لاکتوباسيلوس در گروه زناني که براي پيشگيري از بارداري از کاندوم استفاده مي‌کنند، به‌طور قابل‌توجهي بالاتر است. به گفته اين پژوهشگران فعاليت جنسي مي‌تواند تعادل اکوسيستم واژن را به‌خصوص هنگامي که مني (که pH آن 7 تا 8 – به سمت قليايي بودن) وارد آن شود. اين پژوهشگران مي‌گويند يافته‌هايشان بيانگر آن است که کاندوم ممکن است به حفظ دفاع اسيدي طبيعي واژن كمك كند اما آنها در عين حال هشدار مي‌دهند، کاندوم بهترين وسيله براي پيشگيري از بارداري ناخواسته در همه افراد نيست. ميزان شکست استفاده از کاندوم براي پيشگيري از بارداري در «استفاده ميانگين» که اشتباهات در شيوه استفاده از آن را هم در نظر مي‌گيرد، به 15 درصد مي‌رسد. در مقابل به گفته اين پژوهشگران ميزان شکست آي‌يودي در پيشگيري از بارداري در سال نخست 6/0 تا 8/0 درصد است و آي‌يودي تا 10 سال پس از قرار داده‌شدن در دهانه رحم، ممکن است کارايي خود را حفظ کند.
منبع:‌هفته نامه سلامت

کاندوم



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - كَل

 محمدبن سيرين گويد: اگر به خواب بيند كه او را با كلي صحبت افتاده بود، دليل كه با بزرگي دوستي كند. اگر كل بيند كه سرش موي برآورده بود، دليل كه وام دار گردد.

کس


تعبیر خواب - كلاغ

 محمدبن سيرين گويد: ديدن كلاغ، دليل بر مردي فاسق بود. اگر بيند كه كلاغي داشت، دليل كه او را با چنين مردي صحبت كند. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند كه كلاغي شكار كرد، دليل كه به حيله مال مردم بستاند. اگر كلاغ را ديد كه از شاخ آواز داد و بانگ كرد، دليل كه زحمت او از سفر بود.

کس



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

پیامد ناگوار ازدواج بـا اتباع بیگانه در خراسان

 به گزارش ایسنا، روزنامه قانون افزوده است: آن‌گونه که محمد عجمی گفته، آمار ازدواج‌های زنان ایرانی با اتباع خارجی در خراسان رضوی بالغ بر 12 هزار مورد برآورد می‌شود که از این تعداد تاکنون پنج هزار و 300 مورد آن با قوانین تسهیل شده، ثبت شده یا با مجوز دولت و به صورت رسمی انجام گرفته است. بر این اساس، شش هزار و 700 مورد از این ازدواج‌ها غیر قانونی و غیرمجاز است که بخشی از آن‌ها که بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی مربوط به قبل از سال 85 بوده قابل ثبت است.

صیغه

فقر؛ عامل ازدواج با بیگانه؟

بر اساس آمار‌ها در خراسان رضوی بالغ بر 320 هزار تبعه خارجی وجود دارد که از این تعداد 250 هزار نفر دارای مدارک اقامتی و قانونی و کارت آمایش و غیره هستند و مابقی غیر مجاز محسوب می‌شوند. همچنین 95 درصد این اتباع خارجی که عمده آن‌ها افغان‌ها هستند در مشهد ساکن هستند، سه درصد در مهمانشهر تربت جام و دو درصد سایر شهرستان‌های استان سکونت دارند.

اگرچه محمد عجمی شمار فرزندانی که به همین ترتیب در شهر مشهد فاقد شناسنامه هستند را 20 هزار نفر برآورد کرده، اما خود او سه سال پیش شمار این «فرزندان بدون هویت سجلی» را در مشهد 22 هزار نفر اعلام کرده بود. این در حالی است که اگر پدران فرزندان حاصل از ازدواج موقت (صیغه) اتباع خارجی باشند، فرزندان آنان را از ملیت ایرانی محروم می‌سازد و تابعیت ایرانی مادران را شامل حال کودکان نمی‌داند.

به بیان دیگر، در صورتی که ازدواج موقت میان یک زن ایرانی و یک تبعۀ خارجی انجام شود، برخلاف موارد ازدواج میان زنان و مردان ایرانی، اولویت دیگر نه با شرع که با قوانین دولتی است. به این ترتیب، زنانی که عمدتاً در نتیجۀ فقر به عقد موقت اتباع خارجی در می‌آیند در صورت باردار شدن در فقر و تنگدستی بیشتری قرار می‌گیرند. سالانه تنها حدود 350 هزار زائر عراقی وارد مشهد می‌شوند و با افزایش شمار آنان بر شمار کودکان بدون شناسنامه که عمدتاً حاصل ازدواج موقت میان زنان ایرانی و اتباع خارجی است نیز افزوده می‌شود.

مشکلات بی‌شمار پس از ازدواج با اتباع بیگانه

زندگی زنان ایرانی که به‌صورت غیرقانونی با مردان خارجی ازدواج کرده‌اند، سراسر دلهره و مشکل است. مدیرکل اتباع و امور مهاجران استانداری خراسان رضوی این‌طور راه حل می‌دهد که اگر ازدواجشان قبل از سال 85 باشد و مدرک زناشویی داشته و گواهی تولد فرزندانشان در بیمارستان باشد با مراجعه به اداره اتباع می‌توانند تشکیل پرونده بدهند و ازدواجشان قانونی شود، در صورت تأیید پرونده به بچه‌های زیر 18 ساله‌شان هم کارت شناسایی داده می‌شود که می‌توانند درس بخوانند، درمان شوند و کار کنند.

عجمی معتقد است آنهایی که پس از سال 85 برای ثبت ازدواجشان اقدامی نکرده‌اند، کم‌کاری خودشان بوده، زیرا‌ همان زمان اعلام شد باید بیایند و ازدواجشان را ثبت قانونی کنند تا در حق زنان ایرانی ظلمی نشود. او تاکید می‌کند: آن‌ها هم می‌توانند برای تشکیل پرونده و ثبت ازدواجشان اقدام کنند. پرونده آن‌ها به وزارت کشور می‌رود، در صورتی‌که وزارت کشور موافقت کرد و شرایط ازدواج را مناسب دانست ازدواجشان ثبت قانونی می‌شود.

وی درباره وضعیت زنان ایرانی که ازدواج‌شان در شناسنامه ثبت نشده و بیمارستان هم گواهی تولد فرزند به آن‌ها نداده، می‌گوید: این افراد برای آزمایش DNA به پزشکی قانونی معرفی می‌شوند و در صورت تأیید، برای فرزندشان کارت شناسایی می‌گیرند.

به گفته عجمی، خانواده‌ای که بچه‌ای را نگهداری می‌کند باید استناداتی از پدر و مادر واقعی بچه داشته باشد تا به تبع آن، کودک شناسایی شود. زنان ایرانی که همسران خارجی‌شان متواری هستند، می‌توانند به صورت غیابی، طلاق بگیرند و دادگاه حضانت بچه را به مادر می‌دهد.

بر اساس گفته مدیرکل اتباع و امور مهاجران استانداری خراسان رضوی، تمامی موارد را دارای راهکار برای پیگیری دانسته و هزینه چندانی هم ندارد، کافی است به اداره اتباع مراجعه کرده و از ضوابط آگاه شوند. تشکل‌های مردم نهاد دارای مجوز می‌توانند امور حقوقی زنان ایرانی و کودکان دوملیتی را پیگیری کنند.

20 هزار کودک بدون هویت و کارت شناسایی در خراسان رضوی زندگی می‌کنند که حاصل ازدواج غیرقانونی 12 هزار زن خراسانی با اتباع بیگانه هستند. این آمار در کل کشور نشان می‌دهد 32 هزار زن ایرانی به مردان افغان بله گفتند و منابع غیررسمی پرده از وجود نیم میلیون کودک بی‌هویتی برمی‌دارد که حاصل بیش از 100 هزار پیوند غیرقانونی زنان ایرانی با مردان خارجی است. کودکان دوملیتی حاصل از این پیوند‌ها در صورت ثبت رسمی ازدواج، تا قبل از 18 سالگی کارت شناسایی اتباع و اقامت در اختیار دارند و یک سال پس از 18 سالگی فرصت دارند برای مشخص کردن وضعیت تابعیت خود تشکیل پرونده دهند و براساس قانون، می‌توانند با انتخاب تابعیت مادر، شناسنامه دار شوند.

من درد مشترکم، مرا فریاد کن!

مشکلات کودکان متولد از پدر و مادری که ازدواج آن‌ها ثبت نشده است، از‌ همان روز اول مشخص و قابل لمس است. با پرسه در کوچه‌پس کوچه‌های قلعه خیابان مشهد بچه‌هایی را می‌بینید که سواد خواندن و نوشتن «آرزو» را ندارند، اما بلدند آرزو کنند. وقتی از یکی از آنها می‌پرسم چه آرزویی دارد، جواب می‌دهد: آرزو دارم شناسنامه داشته باشم.

- شناسنامه داشته باشی که چی بشود؟

که مادرم برای ما هم یارانه بگیرد تا کرایه خانه را بدهد، که خواهرم مجبور نباشد برود سر زمین کشاورزی کار کند تا با هم برویم مدرسه، مدرسه رفتن پول می‌خواهد، مادرم می‌گوید کسی ما را در مدرسه نمی‌خواهد.

این فقط مجید نیست که پدر افغانش یک روز بقچه‌اش را برداشت و دیگر از او خبری نشد، که خانواده‌اش پول ندارند، خودش و خواهر و برادر‌هایش یارانه نمی‌گیرند و یارانه مادر هم کفاف اجاره خانه را نمی‌دهد، به مدرسه نمی‌روند و مدارس ایران، او و بچه‌های شبیه او را نمی‌خواهد. فاطمه، سیما، نادیا، ادریس، مهدی و خیلی از بچه‌های قلعه خیابان هم هستند که نداشتن شناسنامه و کارت شناسایی، سبب محرومیتشان از حقوق آموزشی و بهداشتی، درمانی شده است.

این بچه‌ها، هرکاری کرده‌اند جز بچگی. خوب می‌دانند که تریاک و هرویین، مصرف کننده‌اش را به چه حال و روزی می‌اندازد. این بچه‌ها هر آنچه را نباید بدانند، می‌دانند و هر آنچه را باید، نه. نگاه پر بیم و امید این بچه‌ها به وقت دیدن غریبه‌ای از آن سوی شهر، یادآور این شعر شاملوست؛ قصه نیستم که بگویی، نغمه نیستم که بخوانی، من درد مشترکم، مرا فریاد کن

ازدواج موقت



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - تكبير كردن

 محمدبن سيرين گويد: اگر كسي درخواب ديد تكبير مي كرد، دليل كه ازشر دشمنان ايمن شود و درِ خيرات بر وي گشاده شود. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن تكبير كردن در خواب بر چهار وجه است. اول: ايمني از دشمن. دوم: رستگاري از بلا و فتنه. سوم: خير و بركت. چهارم: گشايش كارهاي بسته.

تجاوز

تعبیر خواب - تگرگ

 محمدبن سيرين گويد: تگرگ درخواب عذاب و تنگي دنيا است، مگر اندك بود. اگر به وقت خود بود، دليل كه اهل آن موضع فراخي و نعمت بود، لكن تگرگ ديدن نه به وقت خود، دليل بر غم و اندوه كند اهل آن موضع را. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن تگرگ در خواب بر پنج وجه است. اول: بلا. دوم: خصومت. سوم: لشگر. چهارم: فحط. پنجم: بيماري.

تجاوز



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دیدن خواب دراعه به همراه تعبیرش

دراعه
محمدبن سيرين گويد: اگر بيند دراعه نو بزرگ و فراخ به گونه سبز يا سفيد پوشيده داشت، دليل كه بر قدر و قيمت دراعه وي را جاه و قوت و شرف است در دين و دنيا، از غم فرج يابد. اگر بيند دراعه چركين و تنگ و دريده بود، تاويلش به خلاف اين بود. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند دراعه سفيد و پاكيزه داشت، دليل كه مال و نعمت بزرگي يابد در دين. اگر بيند دراعه سرخ است، دليل كه به طرب دنيا مشغول شود. اگر بيند به گونه زرد بود، دليل بيماري است. اگر بيند بر گونه كبود است، دليل بر مصيبت و اندوه است، اگر سياه است، دليل بر غم ...

دختر

و انديشه كند و براي كسي كه هميشه جامه سياه پوشد، زيان ندارد. اگر بيند دراعه از تن او بيرون كردند، دليل كه از زن جدا گردد. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن دراعه در خواب بر هفت وجه بود. اول: فرج از غمها. دوم: قوت. سوم: حجت. چهارم: شريعت و جاه. پنجم: منزلت و ولايت. ششم: نظام كارها. هفتم: زن.

دختر



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

نوشته مهناز افشار برای تبریک سال نو

مهناز افشار بازیگر سینمای ایران با انتخاب شعری از زنده‌یاد قیصر امین‌پور سال نو را تبریک گفت.

مهناز افشار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او نوشت: «در سال ۹۴
اگر داغ دل بود ما دیده‌ایم
اگر خون دل بود ما خورده‌ایم
اگر دل دلیل است آورده‌ایم
اگر داغ شرط است ما بُرده‌ایم
اگر دِشنه‌ی دشمنان، گَردنیم
اگر خنجر دوستان، گُرده‌ایم
گواهی بخواهید:اینک گواه
همین زخم‌هایی که نشمرده‌ایم
دلی سربلند و سری سر به زیر
از این دست عمری به سر برده‌ایم

سلام

فارغ از پیام‌های شعارگونه و آرزوهای همیشه‌گی
امیدوارم در سال جدید، صدای شادی و قهقهه از تمام خونه‌های ایرونی به گوش برسه.
امیدوارم در سال جدید، آسایش مهمون خونه‌مون و آرامش مهمون دلامون باشه.
سال نو مبارک.»
منبع:خبرآنلاین

مهناز افشار



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

اشتباهات خانم ها در رابطه جنسی

سلامت نیوز: در برخی از شرایط ممکن است زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شود . يكی از مسائلی كه می ‌تواند زندگی زناشويی را كسالت‌‌ آور كند و زن و شوهر ديگر جذابيتی برای هم نداشته باشند، يكنواختی در روابط جنسی است.

رابطه جنسی

به گزارش سلامت نیوز، بسیاری از متخصصان بیان می کنند که برخی از اشتباهات رایج که منجر به یکنواختی روابط جنسی شود می تواند از طرف خانم ها صورت گیرد . در این مطلب برخی از اشتباهات رایج خانم ها در رابطه جنسی را به اختصار بیان می کنیم .

شروع رابطه جنسی
بسیاری از افراد ممکن است در رابطه با رفتار زنانه خود نگران باشند .خانم ها نباید حالت تهاجمی و پرخاشگرانه داشته باشند . احساس شکست و نگرانی درشروع رابطه جنسی می تواند از جمله مشکلات عمده خانم ها هنگام برقراری رابطه جنسی باشد . این تصور ممکن است باعث شود که رابطه جنسی آنها دچار عدم تعادل شده باشد .

عموما مردها دوست دارند به همان اندازه که آنها زن ها را در رابطه جنسی تحت تاثیر قرار می دهند ، خودشان هم تحت تاثیر قرار بگیرند . تکیه بر ایده ها و عقاید سنتی در هنگام برقراری رابطه جنسی و نقش ها ی جنسیتی می تواند رضایت جنسی را تحت تاثیر قرار دهد .علاقه مندی خود به شروع رابطه جنسی وهم چنین احساس خود را از برقرای رابطه جنسی با همسر خود در میان بگذارید تا احساس رضایت خاطری در طرفین ایجاد شود .

چگونه به نظر رسیدن در زمان رابطه جنسی
فکر کردن به این که در حین رابطه جنسی چگونه ممکن است به نظر برسید ، شما را از لذت رابطه جنسی به دور می کند و ممکن است در رسیدن به ارگاسم هم مشکل ایجاد کند . هیچ گاه به چاقی و نوع آرایش خود در زمان رابطه رابطه جنسی فکر نکنید . شما باید به خود اجازه بدهید که به ارگاسم برسید .

نوع تفکر درروابط جنسی
باید تفکرات قدیمی در روابط جنسی نظیر عدم جذابیت جنسی طرفین را کنار بگذارید،برای بسیاری از مردان رابطه جنسی مسئله ای بسیار مهم است و نباید با بی تفاوتی از کنار این مسئله گذشت . تحقیقات مختلف بیان می کنند که صمیمیت در رابطه جنسی در چارچوب رابطه زناشویی منسجم ایجاد می شود .

اعتقاد به داشتن رابطه جنسی
بسیاری از پسران در زمان نوجوانی تمایل زیادی به داشتن سکس دارند اما این در مورد مردان صادق نیست . فشارهای روزمره زندگی ، کار ، خانواده باعث برانگیختگی جنسی مردان می شود .

به گزارش سلامت نیوز، وقتی مردی به زنی بگوید که در حال حاضر تمایل جنسی ندارد این امر می تواند منجر به شوک بزرگی در زن شود و در نهایت باعث ایجاد این تصور می شود که همسرش او را دوست ندارد . در حقیقت این امر نشان دهنده این است که مرد در آن لحظه تمایل به داشتن رابطه جنسی ندارد و این به معنای عدم علاقه او به همسرش نیست .

با همسرتان به طور واضح درباره روابط جنسی صحبت کنید ، به او بگویید چه چیزهایی در رابطه باعث به آرامش رسیدن شما می شود .

از پیشنهاد جدید همسرتان برای رابطه جنسی ناراحت نشوید
پس از این که زن و شوهر بعد از مدتی باهم زندگی کردند این امر طبیعی است که با پیشنهاد جدیدی بخواهند یکدیگر را خوشحال کنند .اگر همسر شما پیشنهاد جدیدی برای رابطه جنسی می دهد به این معنا نیست که او از رابطه جنسی فعلی ناراضی است .

رابطه جنسی



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

سرعت عطسه چقدر است

سلامت نیوز: عطسه‌ کردن از احساس خارش در پشت بینی شروع می‌شود و سپس نفس حبس شده و در نهایت نیز جریان هوا با شدت و به صورت عطسه کردن خارج می‌شود.

فال عطسه

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، آلرژی، بیماری و بسیاری عوامل دیگر می‌توانند شروع‌ کننده خروج شدید بزاق و مخاط باشند. اما چرا انسان‌ها و حتی حیوانات عطسه می‌کنند؟

به گزارش لایوسانیس، عطسه‌ کردن یکی از مکانیسم‌های دفاعی و طبیعی بدن برای بیرون کردن مواد خارجی است و ریه‌ها و دیگر اعضای بدن را از آلودگی حفظ می‌کند.

چه عواملی موجب عطسه‌ کردن می‌شوند؟

عوامل بسیاری همچون سرماخوردگی ساده، مواد آلرژی‌زا، محرک‌های فیزیکی، عوامل زیست محیطی، سرمای هوا و نور خورشید می‌توانند موجب عطسه‌ کردن شوند. عطسه زمانی اتفاق می‌افتد که بافت پوششی تنفسی که یک لایه سلولی پوشاننده دیواره داخلی بینی است، تحریک شده و مغز نیز واکنش عطسه‌ کردن را نشان می‌دهد.

چرا بعضی‌ها پشت‌سرهم عطسه می‌کنند؟

برخی افراد معمولا پشت سرهم و چند بار متوالی در یک نوبت عطسه می‌کنند که به گفته پزشکان این افراد اغلب مبتلا به آلرژی هستند و حتی در فصولی هم که آلرژی‌ شایع نیست به همین روال عطسه می‌کنند. همچنین عطسه‌های متوالی می‌توانند ناشی از تیک‌ عصبی یا تلاش بدن برای خارج ساختن ذرات گردوغبار باشد.

سرعت عطسه چقدر است؟

در لحظه عطسه کردن، جریان هوا با سرعت 150 کلیومتر در ساعت از بدن خارج می‌شود و محققان همچنین دریافتند عطسه ممکن است بیش از آنچه تصور می‌شود سرعت داشته باشد.

چرا هنگام عطسه کردن چشمان خود را می‌بندیم؟

واکنش عطسه‌ کردن موجب می‌شود بدن تمامی ماهیچه‌های خود را از پلک تا عضله حلقوی منقبض کند. هرچند علت این اتفاق همچنان نامشخص است اما برخی متخصصان معتقدند که دلیل آن می‌تواند نحوه ارتباط اعصاب در سیستم عصبی بدن باشد برخی نیز تصور می‌کنند که بدن با حفاظت از چشم‌ها در واقع از مجاری عبور هوا در بینی محافظت می‌کند که البته جزئیات این پدیده هنوز مشخص نیست.

چرا برخی افراد با صدای بلند عطسه می‌کنند؟

شدت و شکل عطسه کردن در افراد مختلف، متفاوت است که این اختلاف از تفاوت‌ها در خودکنترلی فرد و آناتومی بدن نشات می‌گیرد. نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد 45 درصد افرادمردم در مکان‌های خصوصی و عمومی متفاوت از هم عطسه می‌کنند.

فال عطسه



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بستني با تمشک به همراه روش تهيه آن

بستنی

مواد لازم:

شير: سه ليتر

تخم‌مرغ: سه عدد

پودر قند: 400 گرم

وانيل: يك قاشق چاي‌خوري

تمشك و مرباي تمشك‌: به ميزان لازم

طرز تهيه:

ابتدا شير را بجوشانيد و به آن وانيل اضافه كنيد. سپس زرده‌هاي تخم‌مرغ را با پودر قند بزنيد تا رنگ آن سفيد شود. سپس شير نيم گرم را كم‌كم در آن ريخته و مخلوط كنيد. سپس آن را روي شعله ملايم به هم بزنيد، پيش از اينكه جوش بيايد برداريد، اما بهتر است شير و تخم‌مرغ را ميان ظرف آبجوش بگذاريد، توجه داشته باشيد كه نبايد مايع غليظ شود و بايد آن را از روي شعله برداريد، وقتي سرد كه شد در ظرف‌هاي مخصوص بستني بريزيد و بگذاريد در فريزر خودش را بگيرد. پس از اينكه بستني حاضر شد، آن را داخل ظرف‌هاي مخصوص بستني سرو كنيد و سپس مانند تصوير با چند قاشق مرباي تمشك و خود تمشك تزئين كنيد.

بستنی



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

جوک های باحال و خنده دار مخصوص 2016

جوک

کاش عشقـم پیشم بود الان ﺳﺮﻣﻮ میزاشتم ﺭﻭ ﺷﻮنش????

.ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﺩﻣﺎﻏﻤﻮ ﺑﺎ ﻟﺒﺎﺳﺶ ﭘﺎﮎ میکردم …..????????????
من میگم پست عاشقانه بلد نیستم بزارم
شما هی اصرار میکنید
بیا اینم عاشقانه ، دماغی شد رفت….

 

اس ام اس های خنده دار 2016

 

ﺣﻮﺻﻠﻢ ﺳﺮ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ۱۱۸
ﮔﻔﺘﻢ :ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺍﺩﯾﺴﻮﻥ ﺭﻭ ﻟﻄﻒﮐﻨﯿد
ﺍﻭﻧﻢ ﯾﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺩﺍﺩ
ﺁﻗﺎ ﻣﺎ ﻫﻢ ﺯﻧﮕﯿﺪﯾﻢ
ﯾﮑﯽ ﻭﺭ ﺩﺍﺷﺖ ﮔﻔﺖ ﺗﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥﻓﺎﺭﺍﺑﯽ ﺑﻔﺮﻣﺎﯾﯿﺪ؟

 

اس ام اس های خنده دار 2016

 

تو پارک نشسته بودم دیدم ی پسره دستاشو گرفته آسمون
دلم سوخت،فکر کردم مشکلی داره که اینجوری التماس خدا میکنه
رفتم جلو،دست گذاشتم رو شونش
گفتم داداش مشکلی هس؟کمکی از من برمیاد ؟
نگام کرد گفت :نه عزیم لاک زدم منتظرم خشک بشه

 

اس ام اس های خنده دار 2016

 

یارو لب دریا نشسته بود. هی میگفته ماشالا ماشالا ازش میپرسن چرا هی میگی ماشالا؟
میگه :پسرم نیم ساعت رفته زیر آب هنوز بالا نیومده!

 

اس ام اس های خنده دار 2016

 

طرف امسال دانشگاه قبول شده دو هفته نگذشته عاشق یه دختر ترم آخری شده

حالا این هیچی ????
 می دونی عمق فاجعه کجاست؟
.
.
.
 اینکه رفته به دختره گفته دیگه خوش ندارم بیای دانشگاه،محیطش خرابه

 

اس ام اس های خنده دار 2016

 

یارو ﺑﺎ ﻟﺒﺎﺱ ﺗﻮ ﺭﻭﺩﺧﺎﻧﻪ ﺷﻨﺎ ﻣﻴﻜﺮﺩ!
ﺑﻬﺶ ﻣﻴﮕﻦ: ﭼﻜﺎﺭ ﻣﻴﻜﻨﻲ؟
ﻣﻴﮕﻪ: ﻟﺒﺎﺳﺎﻣﻮ ﻣﻴﺸﻮﺭﻡ!
ﻣﻴﮕﻦ: ﻣﮕﻪ ﻟﺒﺎﺱ ﺷﻮﻳﻲ ﻧﺪﺍﺭﻳﻦ؟
ﻣﻴﮕﻪ: ﺩﺍﺭﻳﻢ ﻭﻟﻲ ﺗﻮﺵ ﺳﺮﻡ ﮔﻴﺞ میره

 

اس ام اس های خنده دار 2016

 

انگار اومدی بیمارستان بخش CCU؟

همه قلب ها شکسته…؟؟
ناراحت؟؟؟؟
یکی داره میمیره…؟؟؟؟
یکی تصمیم به مردن داره…؟؟
اصن یه وضعی
دااااغون
والا منم الان حس میکنم یکی ولم کرده رفته:|||||||
هرکیه خودش بیاد بگه،،میبخشمش

 

اس ام اس های خنده دار 2016

 

این همه درس خوندم آخرش نفهمیدم°°
رابطه فیثاغورث
 با کی بود…..!؟
قضیه اش چی بوده اصلٱ..؟
بالٱخره چی شد….؟
رابطه ش ادامه داره یا کات کرد…!؟؟
دیگه کم کم سوألش داره برام تخصصی میشه

 

اس ام اس های خنده دار 2016

 

من فقط یه بار تو عمرم قرعه کشی برنده شدم
اونم تو دوم دبستان بود معلم میخواست درس بپرسه قرعه به اسم من در اومد

 

اس ام اس های خنده دار 2016

 

وقتی ” سگ ” میشیم هیچ کس دوسمون نداره
اما وقتی ” خر ” میشیم همه عاشقمون میشن
چرا اینقده بین حیوانات فرق میذارن ؟!

جک



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دیدن خواب خرمن و خم به همراه تعبیر این دو خواب

خرمن
محمدبن سيرين گويد: خرمن غله به خواب، مردي است كه به رنج و تعب مال جمع كند و آن مال را به گزاف هزينه كند با زن خويش. اگر بيند خرمن غله بخريد يا كسي به وي داد، دليل كه زن خواهد و بعضي گويند: او را با مردي صحبت افتد كه او را مال به رنج وتعب بدست آيد.

عکس خفن


خم
محمدبن سيرين گويد: خم ديدن زني بود كه از قِبَل او فايده به خانه رسد به قدر نيكي و بزرگي آن. ابراهيم كرماني گويد: خم سنگين ديدن گنج بود و خم آب ديدن زن توانگر بود. اگر بيند در سراي او خم پر آب بود كه از آن آب ميخورد، دليل كه مال بسيار بيابد و در راه نيك هزينه كند. اگر خم سركه بيند، مردي پرهيزكار بود و خم سركه و روغن، دليل زيادي مال و توانگري است...

خم انگبين مال حلال است، خم آبكامه. دليل بر مردي بيمار است. خم نفت، دليل بر مردي فرومايه و چركين خم ديدن، دليل بر سلطان بزرگ و رياست و اصحاب شاه 

عکس های خفن



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

زمان نامناسب در رابطه جنسی عامل نابودی علاقه

سلامت نیوز:‌ یکی از سوالاتی که در زمینه امور جنسی زیاد مطرح میشود این است که مرد و زن بهتر است در ماه چند مرتبه رابطه جنسی داشته باشند…

رابطه جنسی


منجمین در قدیم می گفتند که بهترین موقع ارتباط در زمان حلال و بدر ماه است!!یعنی سر حساب شوید ماهی 2 بار!!اوج حماقت رو نگاه کنید توروخدا…زیست شناسان بهترین موقع رو پس از طی دوره ده روزه سلولی می دانند!!در ایران موضوع به تاریخ و اجتماع برمیگردد.یعنی افراد بدلیل یک احساس خستگی جسمی ، بعد از رایطه دلشان می خواهد همچین یک دل سیر بخوابند و از طرفی بدلیل نبودن امکانات در گذشته و در اختیار نبودن حمام خصوصی برای نظافت و ایفای یک عامل دینی بنام غسل امکان ایجاد رابطه را در زمانی قرار دادند که به تمامی اینها دسترسی پیدا کنند.شب جمعه معروف اینگونه در فرهنگ ما شکل گرفت…یعنی زمانیکه در حال حاضر بچه می خواهند فیلم آخر هفته را ببینند و بهتر است بروند بخوابند!!!


اما تمامی موارد بالا به اعتقاد من کاملاً غلط و مردود میباشد.یکی از مواردیکه ذکز آن ضروریست این مورد میباشد که توجه کنید آمادگی جهاز جنسی هیچ ارتباطی به آمادگی روحی شما ندارد.جهاز جنسی شما بعد از مدتی استراحت و همچنین تغذیه مناسب آمادگی خود را برای فعالیت مجدد بدست می آورد ولی آمادگی روحی زمانی بدست می آید که حس شما درخواست کند.متاسفانه این مورد اصلاً رعایت نمی شود و زوجین به محض آمادگی در اعضای تناسلی و بدلیل فراهم بودن بستر مناسب دلیلی برای خودداری نمی بینند و رابطه را ایجاد میکنند.سپس براحتی بعد از مدتی دچار دلزدگی جنسی خواهند شد.زیرا درست است که شما فیزیکی ارضا شده اید اما حس جنسی شما ارضاء روحی نمی شود و شما همچنان تشنه روحی هستید.حالا هی می خواهید روحتان را سیراب کنید و به محض آمادگی مجدد دوباره رابطه برقرار میکنید ولی میبینید که اوضاع خرابتر میشود.روابط جنسی سریعاً جذابیت خود را از دست داده و شما را به دالانی از افسردگی پرتاب میکند.


شما اشکال را از همسر خود میبینید و کمکم وی را فردی سربار،سرد، تکراری و خسته کننده می یابید.چون امکان بروز هم ندارید سر هیچ و پوچ فرتی کارتان به مشاجره میکشد.سرخوردگی از ازدواج بشما دست خواهد داد و در انتها زنها و مردها به خود حق می دهند که زیر آبی بروند!!چرا که همسرشان را عامل این مورد میدانند!آن دسته از زنها و مردها هم که پایبند ترند مجدداً شروع به خود ارضائی میکنند.این مورد قبل از ازدواج بدلیل کمبود رابطه جنسی اتفاق می افتد ولی بعد از ازدواج بدلیل عدم سیرابی روحی بوجود می آید.و فرد هم دلیلش را نمی داند.فرد خود را مریض قلمداد کرده و فکر میکند که توان جنسی اش تحلیل رفته و با خود ارضائی سعی در بردن لذت جنسی میکند زیراکه فکر میکند دیگر همسرش قادر به ارضاء روحی و جنسی وی نیست.
بهترین عامل برای تازه نگهداشتن طراوت جنسی این است که زمان را به عشق واگذار کنیم.همانطور که بارها گفتم در صورتیکه بگذارید علاقه و عشق باعث کشش گردد روح شما سریعاً آماده میگردد.بدانیدکه برای 2 نفر ، رابطه جنسی باید نهایت میزان ابراز علاقه به یکدیگر باشد و نه وظیفه زناشویی و یا عامل ارضاء جسمی.شما باید برای پالایش روح و عشقتان از رابطه جنسی استفاده کنید و نه برای خلاص شدن از یک حالت فیزیکی.رابطه جنسی یک ابزار قدرتمند در خدمت روح برای ابراز علاقه میباشد نه یک وسیله برای ایجاد زنگ تفریح…پس بگذارید که کشش عشقی شما را وادار به ایجاد رابطه کند و نه فشار جسمی…در اینصورت در هیچ مقطعی همسرتان برای شما تکراری نخواهد شد و شما همیشه در یک آرامش روحی قرار خواهید داشت.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

رابطه جنسی



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

چگونگي استفاده و نحوه پوشاندن کاندوم

سلامت نیوز : برای تسهیل، کارایی و دلپذیرشدن ارتباط جنسی همراه با کاندوم هر دو شریک جنسی باید نحوه استفاده از کاندوم را بدانند.

کاندوم


به گزارش سلامت نیوز به نقل از مرکز ملی پیشگیری از ایدز ایران ؛ برای یادگیری، بهتر است از قبل روی اشیایی دیگر تمرین شود.

نحوه پوشاندن کاندوم:

1- داخل کاندوم را با یک یا دو قطره مایع مرطوب کننده آغشته کنید.

2- کاندوم را به آلت نعوظ (سفت شده) بپوشانید.

3- حدود یک سانتی متر از فضا را در نوک آلت برای جمع شدن منی خالی بگذارید.

4- سعی کنید در حین پوشاندن کاندوم حباب های هوا را از کیسه کاندوم خارج کنید.

5- خارج کاندوم پوشانده شده را با یک قطره مایع مرطوب کننده آغشته کنید.

6- بعد از پایان انزال و قبل از اتمام نعوظ باید کاندوم خارج گردد. بعد از خارج کردن کاندوم باید آلت را بشویید.

کاندوم



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

در ازای هر 10 ازدواج دائم در کشور 2 ازدواج موقت

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی کشور با اشاره به بروز تغییراتی در ساختار و کارکردهای خانواده‌ها در ایران، از ثبت دو ازدواج موقت به ازای هر 10 ازدواج دائم در کشور خبر داد.

صیغه

شیرین احمدنیا در جلسه گفتمان اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه در دهه‌های اخیر شاهد بروز تغییراتی در ساختار و کارکردهای خانواده‌ها در ایران بوده و هستیم، گفت: هم‌اکنون با پدیده‌هایی همچون زوجین بدون فرزند، مجرد ماندن و ازدواج در چارچوب استیجاری مواجه هستیم که پیش‌از این چنین چیزهایی وجود نداشت.

وی ادامه داد: با افزایش افراد مجرد در کشور مواجه هستیم، تعداد فزاینده‌ای از زوج‌ها بطور اختیاری نداشتن فرزند را اختیار می‌کنند، شاهد شکل‌گیری خانه‌هایی هستیم که افراد بدون داشتن نسبت خانوادگی با هم زندگی می‌کنند و همچنین هم‌اکنون عده‌ای در تهران نسبت به اجاره خانه مستقل برای همسر دوم اقدام می‌کنند.

عضو هیات‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به افزایش شمار زنان سرپرست خانوار تاکید کرد: زنان سرپرست خانوار پیش از این قالب مشخص داشتند و در صورت فوت همسر سرپرست خانوار می‌شدند، ولی اکنون با تحولات ارزشی بخشی از سرپرستان خانوار زنان طلاق گرفته هستند و بخشی نیز دخترانی که به سن تجرد قطعی رسیده‌اند. البته باید گفت 80 درصد افراد بعد از طلاق مجددا ازدواج می کنند.

احمدنیا با بیان اینکه میانگین سن اولین ازدواج نیز در کشور افزایش یافته است، گفت: میانگین سن اولین ازدواج از 24.9 سال در سال 1335 به 26.7 سال در سال 1390 در مردان و از 19 سال در سال 1335 به 23.4 سال در سال 1390 در زنان افزایش یافته است.

به گفته وی، تعداد ازدواج و طلاق ثبت شده در تهران نیز از سال 1387 تا 1391 از 23.07 درصد به 34.96 درصد افزایش یافته است.

11 میلیون جوان ایرانی در سن ازدواج مجرد هستند

وی با بیان اینکه 11 میلیون جوان ایرانی در سن ازدواج مجرد هستند، خاطرنشان کرد: یک میلیون و 300 هزار نفر بالای سن متعارف نیز هرگز ازدواج نکرده‌اند.

احمدنیا گفت: بر اساس نتایج یک تحقیق در 16 اردیبهشت سالجاری، سن متعارف ازدواج در ایران برای مردان 20 تا 34 سال و برای زنان 15 تا 29 سال است.

ثبت دو ازدواج موقت به ازای هر 10 ازدواج دائم در کشور

مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی کشور از ثبت دو ازدواج موقت به ازای هر 10 ازدواج دائم در کشور خبر داد و افزود: رابطه جنسی بخشی از سلامت اجتماعی است که باید به نحو صحیح در خانواده‌ها آموزش داده شود.

وی تصریح کرد: شرایط فرهنگی و مذهبی در ایران این فرصت را فراهم کرده که نسبت فزاینده از افراد جامعه که به دلایل مختلف امکان یا تمایل ازدواج دائم برایشان فراهم نیست، به ازدواج موقت و شرعی روی آورند.

عضو هیات‌ علمی دانشگاه علامه طباطبایی فضای دانشگاه، محل کار، خیابان، معابر، میادین، اینترنت و کافی‌شاپ را از عرصه‌های مختلف همسرگزینی عنوان و خاطرنشان کرد: شیوه‌های همسرگزینی نیز از درون‌همسری به برون‌همسری و از انتخاب والدین و بزرگان خانواده به انتخاب فردی تغییر کرده است.

مدیر گروه جامعه‌شناسی پزشکی و سلامت انجمن جامعه‌شناسی ایران با اشاره به نتایج یک تحقیق در خصوص معیارهای همسرگزینی در میان دختران و پسران، گفت: در دختران معیارهای ایده‌آل اخلاق، اصالت خانوادگی و ایمان مطرح بود، ولی در واقعیت شاهد ثروت، خوش‌تیپ بودن و درآمد بودیم. در پسران نیز معیارهای ایده‌آل اخلاق، اصالت خانوادگی و ایمان مطرح بود، ولی در واقعیت حرف از زیبایی، ثروت، درآمد، تحصیلات و نوع شغل به میان آمد.

مدیر گروه جامعه‌شناسی پزشکی و سلامت انجمن جامعه‌شناسی ایران بر افزودن نگاه اجتماعی به نگاه زیستی در کشور تاکید کرد.

به گزارش ایسنا وی همچنین در کارگاه آسیب‌شناسی زندگی نوجوانان و جوانان در اردبیل با بیان اینکه نوجوانان و جوانان امروزی نسلی متفاوت هستند، گفت: این افراد نسلی هستند، که نسبت به آنها شناخت کمتری داریم.

وی دختران و پسران امروزی را متفاوت از نسل‌های گذشته دانست و افزود: شکاف بین نسلی فزاینده، مساله امروز ما است. در حال حاضر پسران ما متفاوت از پدران و پدربزرگ‌ها و دختران ما متفاوت از مادران و مادربزرگ‌های خود هستند.

عضو هیات‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی تهران با بیان اینکه شاهد شکاف فزاینده بین نسل‌ها در کشور هستیم، خاطرنشان کرد: سرعت تغییرات ارزشی و هنجاری در سنین دهه‌های مختلف متفاوت است.

مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی کشور با بیان اینکه تغییر در الگوهای خانواده و زندگی مشترک موجب گرایش به رفتارهای پرخطر شده است، گفت: امروز در جامعه شهری فرزند بیشتر به معنی هزینه بیشتر است.

پدیده شکاف دیجیتالی و بی‌سوادی رسانه‌ای در کشور حاکم است

وی با بیان اینکه مساله‌ای به‌ نام شکاف دیجیتالی و بی‌سوادی رسانه‌ای در کشور حاکم است، افزود: متاسفانه شاهد شکل گیری خرده فرهنگ نوجوانی و جوانی از جمله زبان مخفی، موسیقی منفی و پارتی‌های مخفی در جامعه هستیم و این در حالیست که متاسفانه در کشور با آسیب‌های مغفول مواجه هستیم و ایدز به عنوان خاص‌ترین و بارزترین آسیبی است که جامعه را تهدید می‌کند.

عضو هیات‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه افسردگی در بین زنان دو برابر مردان است، افزود: برای برون‌رفت از آسیب‌ها باید به آموزش، شفافیت، قانون‌مداری، اخلاق شهروندی، ارتباطات سالم، ارتقای سلامت و سرمایه اجتماعی و مشارکت مردمی توجه داشت.
منابع: ایسنا - باشگاه خبرنگاران جوان

ازدواج موقت



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - كفجه

محمدبن سيرين گويد: اگر درخواب بيند كه كفجه پاكيزه داشت، دليل كه خادمه او مصلحه بود. اگر كفجه را شكسته يا كهنه بيند، تاويل به خلاف اين بود. اگر پادشاه كفجه آتش در خواب بيند، دليل بر مردي بود دلير. اگر قاضي كفجه آتش در خواب بيند، نايب او بود وهر كه جز اين كس كفجه آتش بيند، دليل بر خدمتكار خانه بود.

کس

تعبیر خواب - كفش

محمدبن سيرين گويد: ديدن كفش درخواب، دليل زن بود. اگر بيند كفش نو در پاي كرد، دليل كه زني بخواهد يا كنيزكي بخرد. اگر درخواب كفش خود را سيه بيند، دليل كه آن زن توانگر بود. اگر كفش را سبز بيند، دليل كه آن زن مستوره بود. اگر كفش را سرخ بيند، دليل كه آن زن معاشر بود. اگر زرد بيند، دليل كه آن زن بيمارگونه بود. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن كفش درخواب بر هفت وجه بود. اول: زن. دوم: خادم. سوم: كنيزك. چهارم: قوت. پنجم: معيشت. ششم: مال. هفتم: سفر. و ديدن كفش درخواب، دليل بر مردي بود كه ميراث قسمت كند.

کس



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - تغار

تغار زني است غمگسار و صالحه كه خانه او را به صلاح دارد و راه خير به مردم آموزد و از شر و فساد توبه كند. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند تغار او بشكست يا ضايع شد، دليل است كه آن زن از او جدا شود، يا از دنيا رحلت كند و به قول بعضي معبران، تغار، كنيزك است و خادمه.

تجاوز


تعبیر خواب - تشنگي

محمدبن سيرين گويد: سيرابي در خواب، بهتر از تشنگي است. اگر بيند به غايت تشنه است و آن نمي يافت، دليل كه رنجي و زحمتي بدو رسد و از بهر دين يا از بهر دنيا. اگر بيند تشنه است و نمي يافت يا كسي بدو داد و او نخورد، دليل كه از رنج و بلا رسته شود و سرانجام به مراد رسد...

جابر مغربي گويد: تشنگي درخواب فساد است در دين. اگر بيند در تشنگي آب يافت و بخورد، دليل كه گُنَه كند و سرانجام توبه كند و مصلح و پارسا شود. 

تجاوز



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تحــقق اقتصاد مقاومتي در قاب آبي

به گزارش خبرنگار ایسنا، موضوع آب امروز یکی از مهم‌ترین مسائل و دغدغه‌های کشور است و ورود بالاترین مقام کشور به این حوزه نشان از اهمیت بالای این مسئله دارد. همچنین باید به این مساله نیز توجه کرد که حفاظت از آب یک موضوع مقطعی نیست؛ لذا مسئله آب در سه بخش تأمین، مهار و استحصال آب‌های موجود، مدیریت مصرف در تمام بخش‌های کشاورزی، صنعتی و شرب با استفاده از تکنولوژی و تجهیزاتی که کمترین مصرف را داشته باشد، کیفیت و سلامت آب با همکاری تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید مورد توجه قرار گیرد.

یارانه

علاوه بر این نیز آب هم دارای ارزش اقتصادی و هم از ارزش‌های سیاسی و زیست محیطی است، لذا حفاظت و صیانت از آن باید مورد توجه تمامی دستگاه و نهادهای اجرایی باشد و به گفته علی‌اکبر گروسی - رئیس کل دادگستری کردستان - برای جلوگیری از هدررفت آب باید فرهنگ سازی های لازم در زمینه صرفه جویی در این موهبت الهی صورت گیرد و فرهنگ‌سازی در حوزه آب باید از مدارس آغاز شود و در کتاب‌های آموزشی به دانش آموزان به‌عنوان آینده سازان کشور، مسئله بحران آب و لزوم صرفه‌جویی در آن گوشزد شود تا بتوان بدین وسیله از کمبود و بحران آب پیشگیری کرد.

وی تاکید دارد که ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز باید خود در امر صرفه‌جویی در آب پیشتاز باشند و در صورت عدم رعایت با آنها برخورد شود و باید در مردم این فرهنگ‌سازی ایجاد شود که از آب شرب برای مصارفی مانند باغبانی و شست و شو استفاده نشود تا بتوان این موهبت الهی را برای روزهای بی‌آبی ذخیره کرد.

به گفته گروسی، اطلاع‌رسانی در زمینه کمبود آب و مشکلات ناشی از آن لازم است و مصرف آب به ویژه در بخش کشاورزی باید به گونه‌ای صحیح مدیریت شود و از کشت‌هایی که از صرفه اقتصادی چندانی برخوردار نیستند، خودداری شود.

همچنین داریوش مختاری - کارشناس آب - نیز معتقد است که اقتصاد مقاومتی به معنای کاهش هزینه‌های دولت و وابستگی کشور به سایر کشورهاست؛ لذا اگر در چارچوب اقتصاد مقاومتی پروژه‌های بحران آب تدوین شود قطعا می توان این معظل عظیم کشور را تا حد زیادی کاهش داد.

به گفته وی، در حال حاضر بسیاری از پروژه ها همچون انتقال آب و سدسازی ها با هزینه‌های گزافی صورت می گیرد که این مساله نیز مغایرت زیادی با موضوع اقتصاد مقاومتی دارد، لذا اگر می خواهیم به اهداف در نظر گرفته شده در نام سال برسیم باید برای پروژه ها برنامه های دیگری تدوین شود.

این کارشناس آب با بیان اینکه پروژه های انتقال آب و سدسازی های بی مورد خلاف اقتصاد مقاومتی است، می‌گوید درست است که دغدغه اصلی کشور تامین آب است اما باید برای این مساله هدفمندی صورت بگیرد؛ به طوری که هزینه ها کاهش یابد و بتوان بحران آب را نیز مدیریت کرد.

وی معتقد است که فرهنگ سازی می تواند تاثیر زیادی در اجرای اقتصاد مقاومتی داشته باشد لذا باید بتوان با ایجاد فرهنگ سازی مناسب و حذف هزینه های سنگین پروژه ها اقتصاد مقاومتی را عملی کرد.

این کارشناس تاکید دارد که کاهش مصرف آب شهری، روستایی و برنامه ریزی برای تدوین پروژه ها و همچنین اختصاص یارانه دولتی در حوزه آب و کشاورزی در موارد مناسب و برنامه ریزی شده می تواند تاثیر زیادی برای اجرای اقتصاد مقاومتی داشته باشد لذا مسئولان باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

با توجه به تعبیر اقتصاد مقاومتی لازم است که برای عملی شدن این مهم در حوزه استراتژی آب برنامه ریزی های اساسی تدوین شود، چرا که آب و بحران آبی فراگرفته در صورت عدم کنترل می تواند تاثیرات جبران ناپذیری را به دولت تحمیل کند.

یارانه



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

دیدن خواب درم + تعبیر این خواب

محمدبن سيرين گويد: طبعهاي مردمان مختلف است و درم به خواب ديدن حاصل شدن درم است در بيداري و گويند: هر كه درم كم در خواب بيند، سخن خوش شنود، در بيداري يا توحيدِ حق تعالي گويد، خاصه كه درم سفيد بود. اگر درم سياه است و بر وي صورت باشد، دليل بر جنگ و خصومت است و درم درست، دليل بر چيزي درست و درم شكسته سخن دروغ است. اگر بيند كه كسي او را در كيسه يا انبان يا در صره درم داد، آن كس با وي سخن به مشورت گويد و او رازش نگاهدارد و بعضي از معبران گويند: اگر كسي بيند كه درم كوچك يافت، دليل بر فرزند و طفل است. اگر ...

دختر


بيند درم از وي ضايع شد، يا كسي از وي بدزديد، دليل است از بهر فرزند بر دل او رنج و اندوه رسد. اگر بيند كه درم كوچك گم نمود و بازنيافت رنج از دلش زايل شود. اگر بيند درم يافت يا كسي به او داد، دليل است كه او را با كسي گفتگوي است. اگر بيند درم ترازو داشت، دليل كه او را به قدر آن خصمان است. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند درم به دست داشت، سخن نيكو شنود و درم شكسته سخن پراكنده است و درم بسيار مال است. اگر بيند درم ها با عيال خويش قسمت مي كند، دليل است در ميان ايشان قسمت و داوري افتد. اگر بيند كه درم شكسته بود، دليل كه در ميان ايشان سخن بي حكم رود. اگر بيند در خانه به خروار درم داشت يابه خروار درآورد، دليل كه به قدر آن مال يابد. اگر بيند كه درم بسيار داشت و جمع كرد، دليل كه مردمان رااز راه حق باز دارد. اگر يك درم سفيد در كف خويش بيند، دليل كه او را فرزندي آيد. اگر بيند كه آن درم از وي ضايع شد، دليل كه فرزندش بميرد. اگر بيند كه بدره هاي درم و دينار يافت، دليل است كه مال و نعمت حلال جمع آورد. جابر مغربي گويد: اگر كسي در خواب درم سفيد بيند، دليل كه درم سياه يابد. اگر درم سياه بيند، دليل كه درم سفيد يابد و بسيار مردم باشند كه به بيداري همان يابند كه در خواب ديده باشند. اگر بيند كه درم بهره بسيار داشت، اگر بازرگان است، دليل كه مفلس شود و اگر كشاورز است، دليل كه او را هيچ منفعت نباشد و اگر پادشاه است، معزول شود و به خصومت درمانده و درويش شود، چه درم را به فارسي فلس خواند و فلس را از افلاس مشتق است، يعني مفلس شدن. اسماعيل بن اشعث گويد: درم نيك درخواب، صفاي دين و دنياي او است و درم دون به خلاف اين باشد و درم درست سخن درست با حكمت است و درم شكسته خصومت است و قضا حاجت و درم نقره مال است و درم سياه در تاويل بهتر از سفيد باشد و درم بسيار كه در صره بود سخن ها است. اگر بيند كه پادشاه وي را درم بخشيد، دليل كه وي را از او غم و اندوه است، خاصه چون درم درست نباشد. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: درم درست به خواب دين بر دوازده وجه است. اول: سخنهاي درست. دوم: گذاردن حاجت. سوم: ولايت. چهارم: مال مجموع. پنجم: دوست. ششم: فرزند. هفتم: رفيق. هشتم: روزي فراخ. نهم: ايمني. دهم: كنيزك. يازدهم: يافتن جاه. دوازدهم: منزلت، خاصه كه داند خداوند خواب مستور است. و درم شكسته به خواب ديدن بر چهار وجه است. اول: سخن زشت. دوم: جنگ و خصومت. سوم: بند و زندان. چهارم: گفتگوي. 

دختر



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

معرفی برخی از فعالیت‌های دیگر گوگل (قسمت 1)

بهبود رتبه گوگل

فعالیت‌های دیگر

مسابقه‌ها

گوگل برای پیشبرد شرکت خود و تشویق افراد به استفاده از امکاناتش، مسابقاتی ترتیب دید، برخی از آن‌ها عبارتند از:

    پروژه ده تا صدمین
    طراحی لوگو گوگل
    مسابقه برنامه نویسی هوش مصنوعی گوگل[۱۹۱]

قبلاً گوگل در وبلاگ خود مطلبی با این عنوان نوشته بود: «رقابت علمی گوگل به دنبال انیشتن‌ها و ماری کوری‌های جوان می‌گردد. لری پیچ و سرگی برین دو دانشجوی جوانی که مؤسس شرکت گوگل بودند، جوانان سراسر دنیا را تشویق می‌کنند تا در این رقابت علمی شرکت کنند».[۱۹۲]


پزشکی

سرگئی برین قبلاً اعلام کرده بود که گوگل به درمان بیماری پارکینسون کمک می‌کند. او از ۱۰ هزار نفر از بیماران پارکینسونی دعوت کرد تا با او در این پروژه همکاری بکنند و البته تاکنون موفق شده‌است که ۴ هزار نفر از آنان را با تعهد پرداخت هزینه‌های درمان به سوی این پروژه جلب کند. اعضای این طرح آزمایش‌هایی انجام می‌دهند و در ادامه پرسش‌نامه مفصلی دربارهٔ شیوه زندگی خود دریافت می‌کنند و بعد از بررسی این تست‌ها، یک الگوریتم جامع به کمک پزشکان برای درمان این بیماری طراحی خواهد شد و از شیوه مهندسی معکوس با کمک رایانه به تجزیه و تحلیل نتایج این پرسش‌نامه‌ها خواهد پرداخت. شرکت گوگل ۶ میلیون و سرگئی برین ۱۰ میلیون دلار برای پیشبرد این پروژه سرمایه‌گذاری کردند.

افزایش بازدید سایت



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

نکات خواندنی در مورد عطسه

سلامت نیوز:حساسيت، بيماري و بسياري از عوامل ديگر مي تواند باعث خروج بزاق و مخاط باشد. به گزارش لايوساينس، عطسه کردن يکي از مکانيسم هاي دفاعي و طبيعي بدن براي بيرون کردن مواد خارجي است و ريه ها و ديگر اعضاي بدن را از آلودگي حفظ مي کند.

فال عطسه


چرا بعضي ها پشت سرهم عطسه مي کنند؟

عطسه کردن از احساس خارش در پشت بيني شروع مي شود و سپس نفس حبس شده و در نهايت نيز جريان هوا با شدت و به صورت عطسه خارج مي شود.

چه عواملي موجب عطسه کردن مي شود؟

عوامل بسياري همچون سرماخوردگي، حساسيت، محرک هاي فيزيکي، عوامل زيست محيطي، سرماي هوا و نور خورشيد مي تواند موجب عطسه کردن شود. عطسه زماني اتفاق مي افتد که بافت پوششي تنفسي که يک لايه سلولي پوشاننده ديواره داخلي بيني است، تحريک مي شود و مغز نيز واکنش عطسه کردن را نشان مي دهد.

چرا بعضي ها پشت سرهم عطسه مي کنند؟

برخي افراد معمولا پشت سرهم و چند بار متوالي در يک نوبت عطسه مي کنند که به گفته پزشکان اين افراد اغلب مبتلا به حساسيت هستند و حتي در فصولي هم که حساسيت شايع نيست، به همين روال عطسه مي کنند. همچنين عطسه هاي متوالي مي تواند ناشي از تيک عصبي يا تلاش بدن براي خارج کردن ذرات گردوغبار باشد.

سرعت عطسه چقدر است؟

در لحظه عطسه کردن، جريان هوا با سرعت 150 کيلومتر در ساعت از بدن خارج مي شود و محققان همچنين دريافته اند عطسه ممکن است بيش از آنچه تصور مي شود سرعت داشته باشد.

چرا هنگام عطسه کردن چشمان خود را مي بنديم؟

واکنش عطسه کردن موجب مي شود بدن تمامي ماهيچه هاي خود را از پلک تا عضله حلقوي منقبض کند. هرچند علت اين اتفاق همچنان نامشخص است اما برخي متخصصان معتقدند که دليل آن مي تواند نحوه ارتباط اعصاب در سيستم عصبي بدن باشد برخي نيز تصور مي کنند که بدن با حفاظت از چشم ها در واقع از مجاري عبور هوا در بيني محافظت مي کند که البته جزئيات اين پديده هنوز مشخص نيست.

چرا برخي افراد با صداي بلند عطسه مي کنند؟

شدت و شکل عطسه کردن در افراد مختلف، متفاوت است که اين اختلاف از تفاوت ها در خودکنترلي فرد و آناتومي بدن نشات مي گيرد. نتايج يک مطالعه نشان مي دهد که 45 درصد افراد در مکان هاي خصوصي و عمومي متفاوت از هم عطسه مي کنند.

عطسه



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

کافه گلاسه با قهوه با آموزش تهیه

بستنی

مواد لازم:

قهوه ............. 3 قاشق غذاخوری

شیر ............. 3 لیوان

خامه ............ 150 گرم

بستنی وانیلی ............. 1 لیتر

شکلات تخته ای رنده شده ............. 3 قاشق سوپخوری

پودر قند ............ 70 گرم

طرز تهیه:

شیر را گرم کرده و با شکر و قهوه خوب مخلوط می کنیم. بعد از حل شدن کامل می گذاریم تا کاملا خنک شود. بعد از دو ساعت از یخچال بیرون آورده و در ظرف پایه دار یا لیوان های کوتاه 2/1 ظرف مورد نظر را شیر و قهوه ریخته و 3 قاشق سوپخوری بستنی را در لیوان ریخته و روی آن را با مخلوط شکلات و خامه فرم گرفته تزیین می کنیم.

بستنی



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

جک های زیبا و خنده دار تلگرامی

جوک

پسر خالم زنگ میزنه رادیو: الو سلام رادیو پیام؟؟!!
خانمه : بله بفرماید.
میگه : من یه کیف پیدا کردم توش 50میلیون پوله.
خانمه : افرین بە شما
 میخواهید از این طریق پیام بگذارید که صاحبش پیدا بشه ؟؟
جواب میده : نه میخام یه آهنگ غمگین واسه صاحبش درخواست کنم!

 

جوکهای جدید و خنده دار تلگرام

 

دیروز با دوس دخترم رفته بودیم دریا…

کنار آب خواسم باهاش شوخی کنم افتاد تو آب!!!
چشتون روز بد نبینه فک کنم آب بردش…
به جاش یه مرد ترسناکی از آب اومد بیرون!
طرف دیوونه هم بود هی میگفت
من دوس دخترتم آرایشم پاک شده…
منم زدم با بیل کشتمش فکر میکرد من خرم!!

 

جوکهای خنده دار تلگرام

 

میدونستید مریخیا ته دیگ سیب زمینی ندارن
ته دیگ سیب مریخی دارن
 خدا منو نکشه از بس با نمکم
 برم برا خودم اسپند دود کنم
اونی ام که گفتی خودتی

 

جکهای جدید و باحال تلگرام

 

ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ ﻧﺬﺭﯼ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺗﺸﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﻗﺎﻃﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ:
ﺧﺪﺍﺭﻭﺷﮑﺮ !!
.
.
ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩ ﻣﺎ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺍﺯ ﮔﺸﻨﮕﯽ ﻣﯿﻤﺮﺩﯾﻢ ، ﺩﻭﺗﺎ ﺑﻬﻢ ﺩﺍﺩ..!

 

مطالب طنز و خنده دار در تلگرام

 

آخرین نحسی سال ۹۴ اینه که
چهارشنبه سوری افتاده جمعه

.

.

یکم بیشتر بیاندیشید به عمق فاجعه پی میبرید

 

جملات کوتاه طنز

 

تلگرام چیست؟
نوعی حرکت عجیب و دوست داشتنی که شما را به خود وابسته میکنند.
بطوری که جای پدرو مادرتان را میگیرد.

 

جوکهای خنده دار لاین و وایبر

 

نه لبام و گونه هام پروتزه
نه هرديقه موهامو يه رنگ ميکنم
نه مانيکور ميکنم نه لنز رنگي ميزارم
خلاصه ساده ي ساده ام
ميدوني چرا؟
چون پول ندارم
ميفهمي پووووول نداارم
اول فک ميکردم دوس ندارم ولي متاسفانه تازه فهميدم پول ندارم

 

جکهای جدید و باحال تلگرام

 

ﻣـﻮﺍﺩ ﻻﺯﻡ ﺟﻬــﺖ ﺑﺎﮐﻼﺱ ﺑــﻮﺩﻥ
.
.
.

 ﻫﻤﯿـﻦ ﮐﻪ ﺗﻮي اين گروه با من ﻫﺴﺘﯿـﺪ ﯾﻌﻨـﯽ ﺁﺧـﺮ ﮐﻼﺳﯿـﺪ ﺑﺮﯾﺪ ﺣﺎﻟﺸﻮ ﺑﺒﺮﯾﺪ.

جک



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

معرفی همسر موقت به همراه مکان

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،مدتی است که نحوه فعالیت دلالان صیغه در کشور به ویژه شهرهای بزرگ و مذهبی و درآمد میلیاردی آن ها توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. گروه هایی که معلوم نیست با کدام حکم و مجوز از سوی کدام مرجع معتبر قانونی و دینی با برچسب مذهب و جلوگیری از گناه و فساد به گرم کردن بازار فحشا مشغول اند.

صیغه


گروه هایی که دامنه کار خود را از صفحات مجازی در فیس بوک و اینستاگرام تا وب سایت های بدون فیلترینگ گسترش داده و مشغول عضوگیری و بازاریابی برای این کاسبی جدید هستند.

فقط کافی است اطلاعات خود را از ویژگی های ظاهری گرفته تا سطح خانواده و موقعیت اجتماعی به این افراد داده تا با انواع و اقسام کیس ها با تنوع سنی و ویژگی های ظاهری مختلف از رنگ پوست و مو گرفته تا قد و وزن مختلف آشنا و برای چند روز و یا حتی فقط یک ساعت صاحب همسر موقت شوید. البته اگر بشود نام این هم خوابگی های یک ساعته را که صحت و سقم صیغه جاریه و رعایت شرایط آن مشخص نیست ازدواج گذاشت.
 
این قبیل سایت ها و دفاتر صیغه یابی که صلاحیت آن ها توسط هیچ مرجعی تایید نشده جایگزین خانه های فساد گشته اند. که اینبار با عنوانی نو و دهن پر کن که شائبه ی تایید نهاد های مذهبی را نیز به وجود آورده و از این طریق می توانند افراد بسیاری را دور خود جمع کنند.
 
برای دستیابی به این دلالان که به شیوه فروش کالا و بدون توجه به انسانیت و ویژگی های روحی افراد که می تواند از طریق این روابط بسیار کوتاه مدت دچار آسیب های فراوانی شود احتیاج به طی کردن مسیر سختی ندارید. با یک جست و جوی ساده در اینترنت می توان به چندین سایت صیغه یاب دست پیدا کرد که علی رغم اهمیتی که می توان برای آن متصور شد درگاه آن ها همچنان باز است.

 دارای مجوز رسمی از مراجع قضایی، زیر نظر پلیس فتا، جامعه مجازی همسریابی به شما جوانان عزیز که به دلایلی شرایط ازدواج دائم را ندارید، کمک به شما جوانان که قصد ازدواج موقت را دارید، انتخاب همسری مطابق معیارهای خود ، این سایت در زمینه دوستیابی به هیچ عنوان فعالیت نمی کند و این سایت برای حفظ جوانان این مملکت از دام شیطان راه اندازی شده است،عضویت کاملا رایگان، انتخاب همسر دلخواه در چند ثانیه، هم اکنون میتوانید ثبت نام نمایید، از پذیرش دوشیزگان معذوریم و.... اینها جملاتی است که در صفحه اول اکثر سایت های همسریابی نوشته شده است تا از این طریق توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند.

 بسیاری از این گروه ها نیز از طریق پیامک مشتریان خود را پیدا می کنند. به دنبال همسر صیغه ای هستید عدد 1 را به فلان شماره ارسال کنید و یا با شماره ... تماس بگیرید. در کنار صفحات اینستاگرام و کانال های تلگرامی که چندیدن فالور و عضو دارند.
 
 
معرفی همسر موقت به همراه مکان
از 40 هزار تومان شروع می شود تا 300 هزار تومان برای هر ساعت. برای مدت زمان بیشتر نیز از یک میلیون تومان تا پنج میلیون تومان باید پرداخت کنید. این مظنه قیمت یکی از گروه های عقد موقت است که هنگام معرفی فرد مورد نیاز شما برای صیغه پیشنهاد می دهد. در این میان حق پورسانت دلال جهت آشنا سازی دو نفر با یکدیگر و معرفی شخص مناسب برای جاری ساختن صیغه عقد موقت نیز محفوظ است. دلالانی که از این طریق پول خوبی به جیب می زنند.

اما خدماتی که توسط این افراد ارائه می شود از تنوع کیس های مورد معرفی نیز بیشتر است. از ارائه آلبوم عکس هنگام معرفی گرفته تا تهیه مکان با مدت معلوم .

فعالیت دفاتر و گروه های صیغه یابی به راحتی و به دور از هرگونه نظارتی و به انواع و اقسام شکل ها انجام می شود در حالی که اهمیت این مساله با وجود مسائل و شرایطی که دارد کمتر از عقد دائم نیست و لازم است مراجع رسمی نظارت بیشتری بر این موضوع داشته باشند.
 
این اتفاقات در حالی رخ می دهد که دولت حتی برای ارائه مجوز به سایت های همسریابی که تنها به معرفی و آشنایی دو نفر با یکدیگر منجر می شود سختگیری های بسیاری اعمال کرده و تحت شرایط خاصی مجوز آن را تنها به سایت همسان گزینی تبیان اعطا و بارها فعالیت سایر سایت های همسرگزینی را خلاف قانون اعلام و به فیلترینگ آن ها اقدام کرده است.

در چنین شرایطی عملا می توان گفت این قبیل سایت ها و دفاتر صیغه یابی که صلاحیت آن ها توسط هیچ مرجعی تایید نشده جایگزین خانه های فساد گشته اند. که اینبار با عنوانی نو و دهن پر کن که شائبه ی تایید نهاد های مذهبی را نیز به وجود آورده و از این طریق می توانند افراد بسیاری را دور خود جمع کنند.
 
فعالیت دفاتر و گروه های صیغه یابی به راحتی و به دور از هرگونه نظارتی و به انواع و اقسام شکل ها انجام می شود در حالی که اهمیت این مساله با وجود مسائل و شرایطی که دارد کمتر از عقد دائم نیست و لازم است مراجع رسمی نظارت بیشتری بر این موضوع داشته باشند.
 
نباید از نظر دور داشت که عقد موقت و شرایط فسخ آن نیازمند اجرای احکام دینی است و باید همه شرایط مورد نیاز آن رعایت شود. ازدواج دختر باکره شرایطی دارد که باید رعایت شود. از جمله این شرایط اذن پدر برای اجرای صیغه عقد موقت است. مراجع فعلی، عقد نکاح (موقت یا دائم) با دختر باکره را مشروط به اجازه پدر یا جد پدری می دانند. بسیاری از این سایت ها ادعا می کنند که دختران دوشیزه حق ثبت نام و مراجعه ندارند اما وقتی وارد این سایت ها می شوید دخترانی از هر گروه سنی حضور دارند و موارد زیر 25 سال به وفور قابل مشاهده است.

مساله دیگری که کمتر به آن توجه می شود لزوم نگه داشتن عده پس از اتمام صیغه و پرداخت مهریه است که با وجود صیغه های ساعتی و معرفی یک کیس بدون توجه به مساله عده عملا این احکام اجرا نمی شوند.
 
 
رشد دفاتر صیغه یابی کاهش دفاتر ازدواج آسان
نحوه فعالیت گسترده دفاتر ازدواج موقت در حالی است که تعداد کانون های ازدواج آسان و گروه های خیریه ای که هزینه های ازدواج جوانان را فراهم کرده و یا با اقدامات فرهنگی آن ها را تشویق به ازدواج به دور از تجملات و هزینه های سنگین می کنند حتی به تعداد نیمی از سایت های صیغه یابی نمی رسد. موضوع این است که اگر هدف، نجات جوانان از گناه است پس چرا برای خیل گسترده دختران و پسران مجردی که تنها به دلیل مشکلات مالی تن به ازدواج نمی دهند اقدام خودجوشی صورت نمی گیرد؟

از سویی حتی اگر به گفته های این افراد نیز اعتماد کنیم با وجود درآمد کلان دلالان صیغه و افزایش روز به روز خدمات آن ها تنها چیزی که به ذهن می آید نه کار خیر بلکه تنها راهی برای کسب درآمد است.

این افراد که با شعار کار خیر و دوری از گناه افرادی را که عموم آن را مردان متاهل و زنان بیوه که از آسیب پذیرترین قشرهای جامعه تشکیل می دهد به خود جلب کرده و با نگاهی دقیق تر خیانت به کانون خانواده و شهوت پرستی را با تهیه جا و مکان و تنها برای یک یا چند ساعت فراهم می کنند بی آنکه بیندیشند این رابط چند ساعته که تنها عنصر آن نیاز جنسی و ارضای بدن است می تواند فرد را متحمل چه آسیب های روحی کند.
منابع:تبیان - باشگاه خبرنگاران جوان

ازدواج موقت



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

نوع کاندوم در میزان میل جنسی

سلامت نیوز: نوع کاندوم هم میتواند در میزان میل جنسی شما و همسرتان موثر باشد و در حال حاضر انواع متنوعی از این محصول وارد بازار شده اند

کاندوم


کاندوم های شیار دار و دندانه دار,و سایر فرم های مشابه برای این منظور درست شده اند که میل جنسی رو زیاد کنند.بعضی ها به این منظور یک لایه داخل کاندوم نصب کرده اند.بقیه روی کاندوم گذاشته اند تا همسر شما لذت بیشتری ببرد.بعضی ها شکل دار و نقش برجسته هستند برای اینکه احساس بهتر , راحتی بیشتر , و اعتماد بیشتری به استفاده کننده القاء کنند تا بیشتر مناسب وضعیت مصرف کننده باشه.به هر حال کاندوم ها این توانائی رو دارند که چه در مقاربت واژینال و چه در مقاربت مقعدی احساس بیشتری به زوجین بدهند.

کاندوم های لاتکس خاردار و نوع پولی اورتان قیمت بالاتری دارند. برای اینکه هم در مقابل عفونتهای تناسلی مفید هستند هم مانع بارداری می شوند.می دانید که اگر کاندوم مداوم و درست استفاده بشود روش مناسب و قابل اعتمادی است

چون هر کسی با احساسات و حالات مختلفی تحریک می شود بهتر است امتحان کنید که با کدامیک بیشتر راحت هستید.در واقع رابطه جنسی مسئله ی بسیار مهمی در زندگی مشترک شماست پس برای آن ارزش قائل باشید و برای افزایش کیفیت آن وقت صرف کنید.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی خانواده و سلامت جنسی

کاندوم



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 فروردين 1395 | نظرات ()