نوشته شده توسط : محسن

عکس و تصاویر جدید و دیدنی بازیگر محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار,بیوگرافی محمدرضا گلزار,عکس محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار,بیوگرافی محمدرضا گلزار,عکس محمدرضا گلزار

مجموعه تصاویر دیدنی محمدرضا گلزار ۲۰۱۶

محمدرضا گلزار,بیوگرافی محمدرضا گلزار,عکس محمدرضا گلزار

مجموعه تصاویر دیدنی محمدرضا گلزار ۲۰۱۶

محمدرضا گلزار,بیوگرافی محمدرضا گلزار,عکس محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

سری جدید از جوک های باحال و خنده دار

جک

شما وقتی شامپو تموم میشه آبش نمیکنید دوباره مصرف کنید؟

من که آب معدنی رو هم دوباره توش آب میریزم
که یهو مواد معدنیش نچسبیده باشه به بطری !!!

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

‏این زنبورایی که 45 دقیقه تو یه ارتفاع و نقطه ثابت، بال بال زنون جلوت وایمیستن…
‏اینا نیم کلاجشون خیلی خوبه

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

منطق من 3 حالت داره :

.

.

یا حق با منه
یا تو نمیفهمی حق با منه
یا انقدر میزنمت که کاملا بفهمی حق با منه

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

درسته که گفتن آینه تو بدن سازی تاثیر داره
ولی نه طوری که 20 ثانیه دمبل بزنی بعد نیم ساعت جلو آینه خودتو نگاه کنی و فیگور بگیری

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

‏یه بار هم میخواستم با اکیپ بچه هایی که میرن کوه آشغال جمع میکنن برم

.

.

که بابام گفت از اتاق خودت شروع کن. دوستهات هم بگو بیان

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

‏ملت یهو میفهمن یه فامیل پولدار داشتن که مرده، کلی ارث بهشون رسیده؛
.

.
ما یه وصیتنامه از بابا بزرگم پیدا کردیم،باید خونه رو بفروشیم بدهیاشو بدیم

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

ﺳﺮ ﮐﻼ ﺱ ﺑﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ گفتم ﺍﻧﺸﺎ ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ
“ﺍﮔﺮ ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺑﻮﺩﯾﺪ ﭼﻪ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯾﺪ؟”
ﻫﻤﻪ ﺗﻨﺪ ﻭ ﺗﻨﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻫﯿﺠﺎﻥ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﺑﻪ ﻧﻮﺷﺘﻦ، ﺑﻪ ﺟﺰ ﯾﮑﻨﻔﺮ ﮐﻪ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﻭ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺭﻭ ﺗﻤﺎﺷﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ.
ازش پرسیدم:ﭼﺮﺍ ﺗﻮ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﻤﯽ ﻧﻮﯾﺴﯽ؟
گفت:ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺗﺎ ﻣﻨشی بیاد تایپ کنه
ینی قوه تخیلش هلاکم کرد!!!!

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

تنها فایده من تو خونه اینه که
هر وقت میخوایم عکس خانوادگی بگیریم
من برم عکس بگیرم که همشون تو عکس باشن!

هرکی خانواده اصلیمو پیدا کرد خبر بده لطفا

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

معلم به شاگرد :
من دویدم، تو دویدی، او دوید، مال چه زمانیه؟

.

.

شاگرد:مال زمانی که دارن اذون مغرب میگن

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

تحقیقات پزشکی نشان داده است میان سرعت طپش قلب زنان و شنیدن نام مکان مورد علاقه شان رابطه مستقیمی وجود دارد:
آشپزخانه:بدون طپش
محل کار:بدون طپش
بازار:طپ طپ طپ
رستوران:طپطپ طپطپ
مسافرت:ططپ طپ ططپ طپ
طلافروشی:طاق طوپ شتلق طاق طوپ شتلق طاق طوپ شتلق

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

زنگ زدم به مامانم گفتم ناهار چی داریم؟
گفت همون سحری امروز صبح.
گفتم سحری امروز صبح چی بود؟
گفت افطار دیشب
ترسیدم ادامه بدم برسم به نوروز.

جوک



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

داستان کوتاه و جالب سنگ تراش

روزی، سنگتراشی كه از كار خود ناراضی بود و احساس حقارت می‌كرد، از نزدیكی خانه بازرگانی رد می‌شد. در باز بود و او خانه مجلل، باغ و نوكران بازرگان را دید و به حال خود غبطه خورد و با خود گفت: این بازرگان چقدر قدرتمند است! و آرزو كرد كه مانند بازرگان باشد.در یك لحظه، او تبدیل به بازرگانی با جاه و جلال شد. تا مدت‌ها فكر می‌كرد كه از همه قدرتمندتر است. تا این كه یك روز حاكم شهر از آنجا عبور كرد، او دید كه همه مردم به حاكم احترام می‌گذارند. حتی بازرگانان.

داستان


مرد با خودش فكر كرد: كاش من هم یك حاكم بودم، آن وقت از همه قوی‌تر می‌شدم!در همان لحظه، او تبدیل به حاكم مقتدر شهر شد. در حالی كه روی تخت روانی نشسته بود، مردم همه به او تعظیم می‌كردند. احساس كرد كه نور خورشید او را می‌آزارد و با خودش فكر كرد كه خورشید چقدر قدرتمند است.او آرزو كرد كه خورشید باشد و تبدیل به خورشید شد و با تمامی نیرو سعی كرد كه به زمین بتابد و آن را گرم كند.پس از مدتی ابری بزرگ و سیاه آمد و جلو تابش او را گرفت. پس با خود اندیشید كه نیروی ابر از خورشید بیشتر است، و تبدیل به ابری بزرگ شد.كمی نگذشته بود كه بادی آمد و او را به این طرف و آن طرف هل داد. این بار آرزو كرد كه باد شود و تبدیل به باد شد. ولی وقتی به نزدیكی صخره سنگی رسید، دیگر قدرت تكان دادن صخره را نداشت. با خود گفت كه قوی‌ترین چیز در دنیا، صخره سنگی است و تبدیل به سنگی بزرگ و عظیم شد.همان‌طور كه با غرور ایستاده بود، ناگهان صدایی شنید و احساس كرد كه دارد خرد می‌شود. نگاهی به پایین انداخت و سنگتراشی را دید كه با چكش و قلم به جان او افتاده است!

داستان



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

حساب یارانه بگیران چقدر می باشد

دولت شب گذشته شصت و ششمین مرحله از یارانه‌های نقدی را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد، با این پرداخت تاکنون حدود ۲۳۰ هزار میلیارد تومان صرف توزیع نقدی شده و دریافتی افرادی که از ابتدا در لیست سازمان هدفمندی قرار داشته‌اند از مرز سه میلیون تومان گذشته است.

یارانه


به گزارش ایسنا، ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان‌هایی که بیش از پنج سال و نیم است به حساب متقاضیان دریافت یارانه واریز می‌شود، اکنون رقمی حدود سه میلیون و۳۰ هزار تومان را برای هر نفر رقم زده است. این رقم شاید چندان به حساب نیاید، اما وقتی برای جمعیت حداقل ۷۵ میلیون نفری واریز و هزینه ماهانه آن به ۳۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد، ارقام سنگین‌تر می شود.

وقتی کمی بیشتر اعداد و ارقام را تجمیع کنیم به پول‌های هنگفت‌تری می‌رسیم؛ رقمی نزدیک به ۲۳۰ هزار میلیارد تومان از آذر ۱۳۸۹ تاکنون به عنوان یارانه ناچیز ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی از منابع ناشی از اصلاح قیمت حامل‌های انرژی، خزانه دولت و حتی در مقاطعی بانک مرکزی برداشت شده و توزیع نقدی شده است.

این ۲۳۰ هزار میلیاردی که خود معادل بودجه عمومی سالانه دولت است، تاکنون پاسخ مشخصی برای این سوال که تا چه اندازه خرج هدفمندی بوده و گره از مردم و یا سایر بخش‌ها گشوده، نداشته است. غیر از آنکه یک نقد بزرگ را از دید کارشناسان و حتی خود دولت همراه دارد؛ رقمی از این مبلغ سنگین به سایر بخش‌های تادیه شده در قانون به ویژه تولید نرسید و در نهایت اگر چیزی حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان صرف مجموعه‌ای از بهداشت و درمان و تولید شده باشد.

هدفمندی یارانه‌ها با توجه به وجود هزینه بالای پرداخت‌های نقدی همواره در سال‌های اخیر با کسری همراه بوده و درآمدهای حاصل از اصلاح قیمت‌ها نه تنها نتوانسته کفاف پرداخت ۲۳۰هزار میلیاردی را بدهد، بلکه سهم سایر بخش‌ها را نیز در خود هضم کرده است. کسری‌های مداومی  که راهکار اصلی پیشگیری از آن غربالگری یارانه‌بگیران و حذف پردرآمدهاست، اما اغلب با چالش‌های بسیاری همراه بوده و با وجود تکلیف بودجه از حدود سه سال اخیر تا به امروز حداکثر سه میلیون و ۴۰۰هزار نفر از این جمع کسر شده و در حال حاضر بیش از ۷۵ میلیون نفر دریافتی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی ماهانه دارند.

در حالی بودجه امسال دولت را مکلف به حذف چند گروه و به ویژه سه دهک اول درآمدی کرده و به اعتقاد مجلس تا ۲۴ میلیون نفر را در بر می‌گیرد که اعلام اخیر میدری - معاون رفاهی وزارت «کار، تعاون و رفاه اجتماعی» - حاکی از آن بود که هنوز دولت برنامه مشخصی برای حذف در سال جدید نداشته و از ۲۴ میلیون تکلیفی که البته دولت معتقد است گروهای هدف بودجه تا ۷ میلیون نفر هستند، تنها ۲۰۰ هزار نفر تا تیرماه امسال حذف شده‌اند.

به هر صورت آمار چهارماهه عملکرد هدفمندی در سال جدید نیز گویای تکرار سریال عدم تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده، کسری‌ و خرج تمامی درآمدها برای توزیع نقدی بود. به طوری که از ۱۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد پیش بینی شده برای درآمد چهارماهه حدود ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان کسب شده که دولت ۳۴۰۰ میلیارد دیگر به آن اضافه و برای توزیع نقدی بین ۷۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر خرج کرده است.

یارانه



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

برخي از عوامل مهم فروکش کردن میل جنسی

سلامت نیوز:استرس می تواند بر فیزیولوژی بدن تاثیر بگذارد. بدین ترتیب که با افزایش کورتیزول (هورمون استرس) سطح تستوسترون و در نتیجه میل جنسی کاهش می یابد.

رابطه جنسی


مهمترین عوامل فروکش کردن میل جنسی
رابطه جنسی بین همسران یکی از پایه اصلی هر زندگی زناشویی است و اگر این رابطه جنسی مختل شود ممکن است در خانواده بین زن و شوهر مشکلات بسیاری به وجود آورد. با خورد این خوراکی ها رابطه جنسی تان مختل می شود.


کاهش میل جنسی
عوامل مختلفی منجر به کاهش میل جنسی در فرد می شود که در زیر ۱۱ عاملی را که ممکن است تا به حال نشنیده باشید، برای شما آورده ایم.


پنیر رابطه جنسی تان را مختل می کند
تستوسترون یکی از مهمترین عوامل برای برقراری رابطه جنسی هم میان مردان و هم میان زنان است اما متاسفانه پنیر می تواند بر آن تاثیر منفی بگذارد. بدین ترتیب که اگر هفته ای بیش از ۵ مرتبه پنیر مصرف کنید سطح تستوسترون شما کاهش می یابد. پنیر شامل آنزیمی است که تستوسترون را به استروژن تبدیل می کند. مراقب این مواد در یخچال تان نیز باشید: ماست، شکلات و الکل.


استرس میل جنسی تان را کم می کند
استرس می تواند بر فیزیولوژی بدن تاثیر بگذارد. بدین ترتیب که با افزایش کورتیزول (هورمون استرس) سطح تستوسترون و در نتیجه میل جنسی کاهش می یابد.


آب و رابطه جنسی
کمبود آب در بدن می تواند بر زندگی جنسی شما تاثیر منفی بگذارد. چرا؟ زیرا موجب سردرد، خستگی، عصبانیت و خشکی واژن می شود. هر چه در طول روز آب بیشتری بنوشید، در شب میل جنسی بیشتری خواهید داشت.


خواب رابطه ای مستقیم بر رابطه جنسی تان دارد
آیا آنقدر خسته هستید که نمی توانید با همسر خود رابطه جنسی برقرار کنید؟ عدم استراحت، میل جنسی شما را کاهش می دهد و منجر به افسردگی و اضافه وزن نیز می شود.


داروها و روابط جنسی بین همسران
آیا می خواهید تمایلات جنسی خود را با مصرف دارو افزایش دهید؟ اشتباه می کنید زیرا مصرف دارو بر تمایلات جنسی شما تاثیر منفی می گذارد. حتی با وجود برقراری روابط جنسی، انزال مردان و ارگاسم زنان را نیز به تاخیر می اندازد.


چاقی و روابط جنسی
تحقیقات نشان داده مردانی که اضافه وزن دارند در روابط جنسی خود دچار مشکل می شوند، از طرف دیگر کاهش وزن می تواند عملکرد جنسی مردان را بهبود بخشد. این اصل برای زنان نیز صادق است. اگر آنها از وزن ایده آل خود بیشتر باشند انرژی و تمایل کمتری برای برقراری رابطه جنسی با همسر خود خواهند داشت.


خوردن دسر تاثیر منفی بر روابط جنسی تان می گذارد
خبری بد برای شیرینی دوست ها. تحقیقات نشان داده که افزایش قند خود سطح تستوسترون را در برخی موارد تا ۲۵ % کاهش می دهد. قند درست مانند کربوهیدرات و لبنیات بر هورمون های جنسی تاثیر منفی می گذارد. از طرف دیگر نیز اگر این ماده را به میزان لازم مصرف نکنید، به دلیل کمبود انرژی هم داخل و هم خارج رختخواب بی حوصله و کسل خواهید بود.


پاپکورن میل جنسی تان را کم می کند
شاید خوردن پاپکورن به همراه فیلم خیلی برایتان، به خصوص برای مردان، جذاب باشد اما این ماده شامل مواد شیمیایی مانند پرفلوئورواکتانوئیک اسید است که سطح تستوسترون را کاهش می دهد و حتی می تواند در طولانی مدت منجر به مشکلات پروستات شود. تحقیقات نشان داده که این ماده غذایی بر باروری زنان نیز تاثیرگذار است.


پیشگیری از بارداری
قرص های پیشگیری از بارداری تمایلات جنسی را کاهش می دهد. این موضوع برای دیگر روش های پیشگیری مانند دستگاههای داخل رحمی، حلقه های ضد بارداری و… نیز صداق است. این روش ها همچنین عوارضی مانند اضافه وزن، سردرد و غیره برای فرد دارند.


سیگار و رابطه جنسی
سیگار کشیدن آترواسکلروز یا تصلب شریان را افزایش و جریان خون و به همان نسبت میل جنسی را کاهش می دهد.


در موقع اختلالات جنسی ملاقات با پزشک را فراموش نکنید
اگر هنگام مقاربت درد یا در به ارگاسم رسیدن مشکل دارید یا حتی تمایلات جنسی تان کاهش یافته است، بهتر است خجالت را کنار بگذارید و با پزشک خود مشورت کنید. بسیاری از زنان فکر می کنند که به اندازه کافی جذاب نیستند بنابراین از هر تلاشی برای لذت بردن در رابطه جنسی خودداری می کنند. اگر شما هم اینگونه اید، هر چه سریعتر با پزشک خود قرار ملاقاتی بگذارید.
منبع:بازتاب امروز

رابطه جنسی



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

هسته های وارداتی داعش در غرب کشور نابود شد

وزیر اطلاعات اعلام کرد: یکی از هسته های وارداتی گروهک تروریستی داعش به سرکردگی یکی از امرای منطقه‌ای این گروه در غرب کشور شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت که در این عملیات چهار نفر از اعضای گروهک به هلاکت رسیدند.

داعش در ایران

سید محمود علوی وزیر اطلاعات در جمع خبرنگاران گفت: با الطاف الهی و عنایات حضرت ولیعصر (عج) و به میمنت دهه مبارک کرامت و به برکت میلاد امام علی بن موسی الرضا (ع)، در عملیات اطلاعاتی پیچیده، یکی از هسته های وارداتی گروهک تروریستی داعش به سرکردگی یکی از امرای منطقه‌ای این گروه در غرب کشور شناسایی و قبل از هر گونه اقدامی با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و هماهنگی نیروهای انتظامی و امنیتی متلاشی گردید.

وی در جمع خبرنگاران افزود: انجام عملیات های تروریستی در مراکز جمعیتی و مذهبی شهرهای عمقی کشور از اهداف تروریستی این گروه بوده است. این تیم مسلح تروریستی در یک برنامه ریزی گسترده در صدد انجام چندین عملیات در نقاط حساس کشور به صورت همزمان و ترکیبی بوده است.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: در این عملیات چهار تن از عناصر تروریست به هلاکت رسیدند و تعدادی از آن ها نیز دستگیر و مقادیری قابل توجهی مواد انفجاری، تجهیزات و کمربند انتحاری برای عملیات و نیز تعدادی سلاح و نارنجک به همراه امکانات ارتباطی کشف و ضبط گردید.

علوی گفت: هوشمندی و همراهی مردم شهید پرور منطقه غرب کشور در ضربه به تیم مذکور نقش موثری داشت.
وزیر اطلاعات در پایان اشاره کرد: همدلی و هماهنگی بین دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی بار دیگر موجب خنثی سازی اهداف شوم دشمنان قسم خورده نظام اسلامی گردید.
منبع:پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات

داعش در ایران



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

توضيحاتي در مورد جن و جنیان موذی حدیبیه

جن  (در عربی به این صورت به کار ر می‌رود، در فارسی به اشتباه به صورت اَجنّه جمع بسته می‌شود) نام دسته‌ای از موجودات فراطبیعی است، اعتقاد اسلام بر این است که وجودش از آتش بدون دود است (قرآن ۵۵:۱۴; الرحمن، ۱، «و جنیّان را از رخشنده شعله آتش خلق کرد.») که هم به صورت آشکار و هم به صورت ناپیدا زندگی می‌کنند. در قسمتهای مختلفی از قرآن از آن یاد شده، هفتاد و دومین سوره قرآن به نام آن (الجن) نامگذاری شده‌است؛ و کلمه جن و انس. محققان فرهنگ عرب ریشه این واژه را از کلمه جنا می‌دانند، اما ممکن است ریشه خارجی داشته باشد. منابع قدیمی فارسی واژه فارسی پری و کلمه عربی جن و پری را به طور هم‌زمان به‌کار می‌بردند؛ ولی در اصل جن و انس می‌باشد که در قرآن به آن اشاره شده است.

جنیان موذی حدیبیه

ابن‌عباس روایت نموده است: محمد چون از جُحفه متوجه مکه شد، در حدیبیه ذخیره آب اصحاب رو به اتمام بود و به همین علت، تشنگی بر آن‌ها غلبه کرد. فریاد العطش سپاهیان بلند شد و هیچ اثری از آب دیده نمی‌شد. محمد فرمود: گویا نزدیک آن درخت چاهی دیده می‌شود، چه کسی از شما حاضر است از آن چاه برای لشکر آب بیاورد؟ مردی از اصحاب داوطلب شد و گروهی را با خود به سوی چاه حرکت داد. وقتی به کنار درختان نزدیک چاه رسیدند، شعله‌های آتش نمودار شد و صداهای ترسناک به گوش می‌رسید. آن جماعت از ترس عقب‌نشینی کردند و ماجرا را به محمد گفتند: محمد فرمود: آن شعله‌های آتش و صداهای عجیب از جنیان بود. هر کس برود و نترسد، من ورود او را به بهشت ضمانت می‌کنم.

جن



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

نکاتي در مورد رابطه کاندوم و زگیل تناسلی

سلامت نیوز: یک اورولوژیست با بیان اینکه استفاده از کاندوم از ابتلا به بیماری زگیل تناسلی جلوگیری نمی‌کند، گفت: «افراد نباید دلخوش به رابطه جنسی حفاظت شده باشند چراکه این بیماری با استفاده از کاندوم قابل پیشگیری نیست.»

کاندوم زنانه

دکتر محمدرضا صفری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری سلامانه در این‌باره اظهار داشت: «زگیل تناسلی بیماری آمیزشی بسیار مسری است که عامل آن یعنی ویروس HPV، باعث بیش از 90 درصد سرطان‌های دهانه رحم در خانم‌هاست. این ویروس بیش از صد نوع دارد و به 3 دسته کم‌خطر، با خطر متوسط و پرخطر تقسیم می‌شود بنابراین افراد باید حداکثر سعی را کنند که به این ویروس ابتلا نشود چون درمانی ندارد و ممکن است تا آخر عمر داخل خون باقی بماند.»


وی با بیان اینکه گاهی ممکن است خانمی که قبلاً هیچوقت و هیچ نوع تماس جنسی نداشته به این بیماری مبتلا شود، گفت: «ویروس زگیل تناسلی با تماس پوستی قابل انتقال است، بنابراین عدم وجود نزدیکی واژینال دلیل بر ابتلا نشدن به این ویروس نیست. برخی تصور می‌کنند که این بیماری فقط با نزدیکی منتقل می‌شود درحالی که هر نوع تماس مخاطی باعث انتقال این ویروس خواهد شد.»

این استاد دانشگاه در ادامه گفت: «درصورتی که خانمی هیچ نوع تماس جلدی و مخاطی از نوع جنسی نداشته باشد، جای بسی امیدواری است چراکه مهم‌ترین عامل سرطان دهانه رحم و عامل بسیاری دیگر از سرطان‌های ناحیه تناسلی و سر و گردن وارد بدن وی نشده است. در این صورت حتماً باید واکسن زگیل تناسلی را بزند چراکه عامل حدود 90 درصد موارد زگیل تناسلی 4 نوع ویروس تیپ 6، 11، 16 و 18 هستند. واکسن زگیل تناسلی از ابتلا به این 4 نوع جلوگیری می‌کند، ولی اگر شریک جنسی نوع دیگری را داشته باشد واکسن از ابتلا به آن‌ها جلوگیری نخواهد کرد.»


رییس علمی انجمن سلامت خانواده با بیان اینکه نبود زگیل در ناحیه تناسلی دلیل عدم وجود این بیماری نیست، اظهار داشت: «تنها حدود 50 درصد این بیماران دچار زگیل در ناحیه تناسلی هستند و در ضمن بسیاری از ضایعات را با چشم معمولی نمی‌توان دید. هر نوع تغییر رنگ در ناحیه تناسلی می‌تواند جای کرایو یا لیزر قبلی ضایعات زگیل تناسلی باشد.»


صفری‌نژاد با ذکر این نکته که اگر مخاط دهان با منطقه آلوده در تماس باشد ویروس به راحتی وارد بدن و باعث ایجاد زگیل تناسلی و زگیل در اطراف لب و داخل حفره دهان می‌شود، گفت: «در علم پزشکی سرطان‌های سر و گردن جزو سرطان‌های نادر به شمار می‌رود ولی در یک دهه گذشته به دیل شیوع زیاد این بیماری بر میزان سرطان‌های سر و گردن نیز افزوده شده است.»

وی در پایان با بیان اینکه این ویروس از طریق حوله، استخر، حمام، قاشق، لیوان، لباس زیر و... منتقل نمی‌شود و ادعای افرادی که ابتلای خود را به موارد فوق نسبت می‌دهند صحت ندارد، گفت: «با انجام یک آزمایش بسیار حساس می‌توان نوع ویروس مؤثر در ابتلا به این بیماری را تشخیص داد. البته آزمایشگاهی که این آزمایش را انجام می‌دهد باید تجهیزات مورد نیاز را داشته باشد.»
منبع:سلامانه

کاندوم مردانه



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بازتاب اولین مدال المپیک دختر ایرانی در رسانه‌های خارجی

دختر

سایت های خارجی مختلفی به مدال آوری کیمیا علیزاده در المپیک 2016 پرداختند و به کسب اولین مدال المپیک ایران توسط یکی از زنان ورزشکار اشاره کردند.

دختر ایرانی

به گزارش ایسنا، سایت "یاهو اسپورت" درباره علیزاده نوشت: کیمیا علیزاده پنج شنبه شب تاریخ سازی کرد و مدال برنز 57- کیلوگرم رقابت‌های تکواندو را کسب کرد. او با این کار اولین زن ایرانی شد که در بازی‌های المپیک مدال کسب کرده است. این مسئله می‌تواند نشان‌گر بهتر شدن شرایط زنان در ایران باشد. علیزاده نیز در حرف‌های خود اشاره کرده است که با این موفقیت برای دختران ایرانی خوشحال است.

در سال 1992 لیدا فریمان اولین زن ایرانی بوئد که در بازی‌های المپیک شرکت کرد.

سایت خبری "i24" نیز به مدال‌آوری علیزاده اشاره کرد. این سایت نوشته است: از علیزاده عملکرد بسیار خوبی انتظار می‌رفت زیرا او دو سال پیش در المپیک جوانان قهرمان شده بود و سال گذشته نیز با شکست دادن جونز، در یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان مدال برنز گرفت. موفقیت جونز مدال‌آور طلای المپیک ریو در برابر موفقیت علیزاده کمتر به چشم می‌آید، زیرا علیزاده سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته و برای کشورش تاریخ‌ساز شده است.

سایت‌های خبری دیگر از جلمه "NBC SPORT"، "THE SUN"، "رویترز" و "گاردین" نیز به تاریخ‌سازی علیزاده و مدال‌آوری او به عنوان اولین زن ورزشکار ایرانی در المپیک اشاره کردند.

زن ایرانی



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

مجموعی از گالری تصاویر دیدنی از الناز شاکردوست

الناز شاکردوست,عکس الناز شاکردوست,بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست,عکس الناز شاکردوست,بیوگرافی الناز شاکردوست

عکس های جدید و دیدنی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست,عکس الناز شاکردوست,بیوگرافی الناز شاکردوست

عکس های جدید و دیدنی الناز شاکردوست

عکس الناز شاکردوست

الناز شاکردوست



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

چهار تصویر زیبا از بهنوش بختیاری بازیگرر ایرانی

بهنوش بختیاری,عکس بهنوش بختیاری,بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری,عکس بهنوش بختیاری,بیوگرافی بهنوش بختیاری

مجموعه تصاویر و عکس های بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری,عکس بهنوش بختیاری,بیوگرافی بهنوش بختیاری

مجموعه تصاویر و عکس های بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری,عکس بهنوش بختیاری,بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

انتشار یافتن روزنامه تلگرامی

سعید خال در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در تعریف رسانه‌ای، هر رسانه‌ای تعریف و کارکرد خودش را دارد؛ بنابراین هویت روزنامه مجازی هم به فضای مجازی برمی‌گردد و نمی‌توان به آن روزنامه گفت و شاید فقط یک بولتن مجازی باشد.

تلگرام

او با تاکید بر اینکه کارکرد روزنامه با اطلاع‌رسانی در فضای مجازی کاملاً متفاوت است، گفت: روزنامه در تعریف رسانه‌ای در عرض یک روز گردآوری، تنظیم، حروف‌چینی، ویراستاری، صفحه‌بندی، چاپ و توزیع می‌شود و بعد هم مراحل فروش و ابطال را در پی دارد. مسلماً ویژگی‌های یک رسانه الکترونیک با روزنامه کاملاً متفاوت است و فکر می‌کنم که دست‌یابی به اصول روزنامه‌نگاری در فضای مجازی فرآیند زمان‌بری باشد.

این استاد ارتباطات متذکر شد: از طرفی این روزها شاهد اخبار ضد و نقیض در فضای مجازی هستیم که گاهی حتی به دور از واقعیت‌ها منتشر می‌شوند. اعتبار اخبار در این فضا به اعتبار رسانه مبدا برمی‌گردد؛ به عنوان مثال وقتی یک خبرگزاری یا روزنامه رسمی کانال تلگرامی درست و در آنجا اخبارش را منتشر می‌کند، اعتبار دارد. البته گاهی هم پیش آمده در کانال رسانه‌های رسمی هم خبری به اشتباه و به تاثیر از شایعات شبکه‌های مجازی منتشر می‌شود و بعد از مدتی حذف می‌شود؛ بنابراین اعتماد کردن به اخبار فضای مجازی بسیار دشوار است.

کانال تلگرام



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

عکس های سوپر استار ایران محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار,بیوگرافی محمدرضا گلزار,عکس محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار و مادرش

عکس محمدرضا گلزار و مادرش

محمدرضا گلزار و برادرش

عکس محمدرضا گلزار و برادرش بردیا

محمدرضا گلزار,بیوگرافی محمدرضا گلزار,عکس محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

عکس های الناز شاکردوست بازیگر توانا ایرانی

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست و خواهرش

عکس الناز شاکردوست و خواهرش

الناز شاکردوست و برادرش

عکس الناز شاکردوست و برادرش

الناز شاکردوست,عکس الناز شاکردوست,بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

پیامک و جوک های جدید و باحال خنده دار امروز

شوهر چگونه موجودی است؟
.
.
.
شوهر فعلا موجود نیست!
بیخود دلتونو صابون نزنید
یه دونه پیرمرد ته انبار مونده..!
فاکتور کنم؟

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊  جک   های خنده دار تلگرام ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 
خبرنگار: ببخشید میتونم ازتون بپرسم که اولین فعالیت اقتصادی موفق شما چی بود؟
.
.
.
.
من: خوب معلومه دیگه !!! برداشتن پول از کیف بابام…

مطالب طنز و خنده دار تلگرام

 

تو اینستاگرام یکی کامنت گذاشته بود:
کی بریم انقل؟
هی می‌گم منظورش چیه
.
.
.
دیدم منظورش میدون انقلابه
مردم با میدون هم صمیمی می‌شن

 

جوکهای جدید و خنده دار تلگرام

 

حالا واویلا لیلی کتاب داریم خیلی.
علوم اسیرم کرد
ریاضی پیرم کرد
تا صبح بیدار موندم
تا اجتماعی خوندم
حالا واویلا دیکته
من میزنم سکته
واویلا هی مشق
من میکنم هی غش
مبادا روزی امتحانی باشه
نمره ی مازیره دوازده ای باشه
حالا واویلا لیلی بد بخت شدیم خیلی

 

مطالب طنز و خنده دار

 

ﮐﺎﺭﺑﺮﺩ ﺩﺯﺩ ﮔﯿﺮ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﭼﯿﺴﺖ ؟
.
.
.
.
ﮐﺎﺭﺑﺮﺩ ﺩﺯﺩﮔﯿﺮ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻟﮕﺪ ﺑﺰﻧﯽ ﺑﻪ ﻣﺎﺷﯿﻦ
ﺻﺎﺣﺒﺶ ﺑﯿﺎﺩ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻭ ﺟﺎﺑﺠﺎ ﮐﻨﻪ
ﻭﮔﺮﻧﻪ ﮐﺴﯽ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﺎ ﺩﺯﺩ ﮔﯿﺮ , ﺩﺯﺩ ﻧﮕﺮﻓﺘﻪ
ﻭﺍﻻﺍﺍ

 

جوکهای خنده دار

 

ﺁﻗﺎ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﯾﻦ ﺍﻳﺮﺍﻧﻴﺎ ﺗﺎ ﻭﻗﺘﻰ ﺍﻳﺮﺍﻧﻦ
ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ ﺧﺎﺭﺟﻴﻦ …
.
.
.
ﺍﻣﺎ ﺯﻣﺎﻧﻰ ﻛﻪ ﺑﺮﻥ ﺧﺎﺭﺝ ﺩﺭ ﺑﻪ ﺩﺭ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ
ﺍﻳﺮﺍﻧﯽ ﻣﯿﮕﺮﺩﻥ !

 

جوکهای خنده دار تلگرام

 

بچه ها ببینید كی اینجااااااس
.

.

.

.

من

 

جکهای جدید و باحال تلگرام

 

به یک عدد دوس دختر
.

.

.
جهت فراموش کردن دوس دختر قبلی نیازمندیم

 

جوکهای جدید و خنده دار تلگرام

 

دلیل اینکه من خلبان نشدم اینه که
از خون میترسم
.
.
.
درسته ربطی نداره ،
ولی به توام ربطی نداره

.

.

یاد نگرفتی تو زندگی کسی دخالت نکنی؟؟؟

جوک



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

ده داستان واقعي از آدم‌هاي افسرده

امروز برای شما عزیزان مطلبی با عنوان ده داستان واقعي از آدم‌هاي افسرده را قرار داده ایم که میتوانید در ادامه این مطلب زیبا را مشاهده کنید.

سلامت نیوز: افسردگی را می‌توان رایج‌ترین پدیده دوران حاضر نامید، چرا که بسیاری با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. تاکید این گزارش بر نحوه مبارزه افراد با افسردگی است و نه صرفا درمان آن.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فرادید، افراد زیادی با افسردگی در طول عمرشان دست و پنجه نرم خواهند کرد. افسردگی به اشکال مختلف پدید می‌آید اما در نهایت به یک شکل بر روی افراد اثر می‌گذارد: انزوا و طرد شدن از محیط و دوستان و خانواده.

هافینگتن پست در گزارشی تلاش کرده تا 10 داستان واقعی از افرادی که به افسردگی دچار شده‌اند را یکجا جمع کند تا عمق افسردگی بهتر درک شود.

افسردگی برای دختر 24 ساله چگونه است؟
حس می‌‎کنم افسرده شده‌ام. این احساس از یک سال و نیم پیش در من شروع شد. یک ساعتی زمان می‌برد تا به خانه برگردم، اما دریغ از کوچکترین احساسی در درونم... من حتی به اتفاقات چند دقیقه قبل هم هیچ احساسی نداشتم. به این فکر کردم که چه چیزی می‌تواند به من هیجان تزریق کند: سفر دو هفته‌ای به نیوزیلند برای دیدن خانواده‌ام. آنقدر منتظر ماندم تا شعله‌ای از هیجان قلب خشک شده‌ام را به آتش کشد، اما حتی دریغ از یک جرقه...

چیزهایی که نباید به یک فرد افسرده گفت
دکتر ادم کاپلین، استاد دانشگاه جان هاپکینز می‌گوید: «فکر کن! آدم‌های زیادی هستند که اوضاعشان بدتر از شما است... شاید شما بخواهید مسئله‌ای را از یک نگاه دیگر به فرد منتقل کنید، اما قرار نیست مطلبی که می‌گویید از همان زاویه دریافت شود. پس هر چیزی را نباید به یک آدم افسرده گفت... گاهی پیش می‌آید که ما نمی‌دانیم چه بگوییم، اما جملاتی را به شخص مقابل می‌گوییم تا او از افسردگی فاصله بگیرد ولی آن جملات مناسب نیستند و به همین دلیل نیز مشکل ساز می‌شوند.

افسردگی و اضطراب در قاب یک کمدی!

اضطراب و افسردگی دو اختلال پیچیده روانی هستند که توضیح آن‌ها کار ساده‌ای نیست، اما طنزی که در ادامه می‌خوانید، آن دو را به شما توضیح خواهد داد.

چیزهایی که فقط یک آدم افسرده می‌فهمد
برخی از موارد را هر کسی به راحتی نمی‌فهمد، اما افراد افسرده به سرعت آن را شناسایی می‌کنند. این را هم بگوییم که اکثر افراد افسردگی را با ناراحتی اشتباه می‌گیرند. یکی از باورهای رایج اما اشتباه در مورد افسردگی این است که این پدیده ناشی از ناراحتی بسیار زیاد شکل می‌گیرد.

دکتر دیوید کاپلان، مدیر ارشد انجمن مشاوران ایالات متحده، می‌گوید که نباید افسردگی و ناراحتی را یکی شمرد. وی در ادامه می‌گوید: «مردم زیاد از واژه افسرده استفاده می‌کنند، اما افسردگی یک اصطلاح پزشکی است. بنابراین در بسیاری از مواقع، منظور مردم از واژه افسرده همان ناراحت است. پس باید به تفاوت این دو واژه توجه کرد.»

تصاویری که افسردگی را بیان می‌کنند
عکاسی خلاق برای شرح وضعیت افسردگی به دنبال خلق تصاویری بوده که بتواند آن را به خوبی بیان کند. او موفق شد افکارش را در قالب مجموعه‌ای از عکس‌ها عرضه کند تا دیگران متوجه مسئله افسردگی بشوند.

مبارزه با افسردگی چگونه است؟

گاهی اوقات یک عکس از هزاران جمله بهتر می‌تواند احساسات را بیان کند. نام آن عکاس خلاق «کریستیان هاپکینز» بود که از سن 16 سالگی با افسردگی دست و پنجه نرم می‌کرد. او تمام تلاشش را به کار گرفت تا افسردگی را پشت لنز دوربینش بیاورد. تصاویر او کمک می‌کند تا افسردگی به بهترین شکل درک شود.

افسردگی اغلب پنهان است. شبکه‌های اجتماعی هم در این بین بی‌تقصیر نیستند، چرا که زندگی افراد به شکل خوبی نمایش داده نمی‌شود. استفاده زیادی از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به افسردگی افراد دامن بزند.
منبع: HuffingtonPost
فرادید

داستان



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

چند روز یکبار رابطه جنسی داشته باشیم

همانطور که میدانید در رابطه جنسی باید نکات مختلفی رعایت شود.سلامت نیوز:اگر شما میلی به داشتن رابطه جنسی ندارید، بهتر است همسرتان این را بداند. مجبور نیستید زمانی که تمایل ندارید، رابطه برقرار کنید.
بسیاری از زوجین این نگرانی را دارند که آیا به اندازه کافی رابطه جنسی دارند یا نه؟ آنها نمی‌دانند داشتن چه میزان رابطه جنسی سالم محسوب می‌شود. در دنیای واقعی داشتن رابطه جنسی از زن و شوهری به زن و شوهر دیگر متفاوت است.

اما به طور کلی زوج‌هایی که در دهه سوم زندگی خود هستند بین یک تا سه بار در روز می‌توانند رابطه داشته باشند. رابطه جنسی در دهه چهارم با کاهش تدریجی مواجه شده و به ۲ بار در هفته می‌رسد. اما این به فقط به طور متوسط است و هیچ قانونی برای اعدادی که گفته شد وجود ندارد. اما بد نیست به این چند سوال جواب دهید تا بدانید در رابطه جنسی‌تان به اندازه کافی کارامد عمل میکنید یا نه!

احساس می‌کنید به اندازه کافی رابطه جنسی دارید؟
اگر شما خوشحال و راضی هستید حتی اگر به ندرت رابطه زناشویی برقرار می‌کنید، پس پاسخ مثبت است. شما به اندازه کافی رابطه جنسی دارید. برخی پزشکان معتقدند این طبیعی نیست که هیچ میل جنسی در کار نباشد اما واقعیت این است که هیچ علمی به شما نمی‌گوید چه تعداد رابطه جنسی برای سلامت جسمی و عاطفی شما نیاز است.

مطالعه‌ای نشان داده است افرادی که دو تا سه بار در ماه رابطه جنسی دارند، شادتر از افرادی هستند که کمتر از این میزان رابطه زناشویی دارند. اما این به آن معنا نیست که اگر شما بیشتر یا کمتر از این میزان رابطه جنسی دارید، نمی‌توانید شاد باشید.

رابطه جنسی، چند روز یکبار؟

آیا شریک زندگی شما احساس می‌کند رابطه جنسی شما کافی است؟
میزان رابطه جنسی به همراه پول در صدر فهرست جر و بحث‌های زن‌ و شوهرها قرار دارد. این جایی در رابطه شماست که بده بستانکم و ارتباط زیاد اهمیت دارد. اگر میل جنسی شما کم و شریک زندگی شما زیاد باشد شما به وضعیت جنسی خنثی می‌رسید. این به آن معناست که شما ولعی برای رابطه ندارید اما مخالف آن هم نیستید. زمانی که همسر شما رابطه می‌خواهد، می‌توانید بدن‌تان را آموزش دهید تا از حالت خنثی به حالت تحریک ارتباط برود.
اما اگر شما میلی به داشتن رابطه جنسی ندارید، بهتر است همسرتان این را بداند. شما مجبور نیستید زمانی که تمایل ندارید، رابطه برقرار کنید. همانطور که نمی‌توانید همسرتان را مجبور به برقراری رابطه جنسی کنید، در حالی که نمی‌خواهد. اگر هر دو شما به یک میزان میل جنسی داشته باشید، به نفع هر دوی شماست.

آیا نگران هستید که میل جنسی‌تان کم است؟
اگر می‌خواهید رابطه جنسی بیشتری داشته باشید اما بدن‌تان همراهی نمی‌کند، ممکن است مشکل پزشکی داشته باشید. مشکلات سلامت مانند فشار خون بالا، افسردگی، عدن تعادل هورمونی می‌توانند در ایجاد رابطه جنسی مشکلاتی را ایجاد کنند. بهتر است در این مورد با پزشک مشورت کنید. در صورتی که مشکل جسمی مطرح نباشد باید به مسائل روانی مانند افسردگی و اضطراب پرداخته شود.


این سه پرسش شما را در مورد این که به اندازه کافی رابطه جنسی دارید یا نه، به خوبی راهنمایی می‌کند. فقط شما و همسرتان هستید که می‌توانید به خوبی به این سوال پاسخ دهید.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تصاویر و عکس های جدید و زیبا از بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری,عکس بهنوش بختیاری,بیوگرافی بهنوش بختیاری

عکس های دیدنی و اینستاگرام بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری,عکس بهنوش بختیاری,بیوگرافی بهنوش بختیاری

عکس های دیدنی و اینستاگرام بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری و مادرش

بهنوش بختیاری



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

توافق ایران و روسیه بر ادامه مقابله با داعش و جبهه النصره

همانطور که میدانید داعش در ایران و روسیه در تلاش برای نا امنی می باشد.به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت امور خارجه روسیه در خصوص دیدارهای میخائیل بوگدانف، نماینده رییس‌جمهور روسیه در امور خاورمیانه و معاون وزیر امور خارجه با محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه و حسین جابری انصاری معاون عربی- آفریقایی وزیر امور خارجه ایران روز دوشنه در تهران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است که دو طرف ضمن تاکید بر لزوم حفظ آتش‌بس در سوریه، روی ادامه مقابله سازش‌ناپذیر علیه گروه‌های تروریستی داعش و جبهه النصره در این کشور توافق کرده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: دو طرف یادآور شده‌اند که هیچ راه‌حل موثری برای بحران ویرانگر و طولانی سوریه که تنها بتواند از یک راه سیاسی مبتنی بر اطلاعیه رسمی ژنو منتشر شده در ۳۰ ژوییه ۲۰۱۲ و با تصمیمات گروه بین‌المللی حمایت از سوریه حاصل شود وجود نداشته است.

وزارت امور خارجه روسیه هم‌چنین آورده است: در این ارتباط، دو طرف تاکید کردند که استفان دی‌میستورا، نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه باید تلاش‌های خود برای برگزاری مذاکرات درون سوریه موثر در ژنو بدون هیچ گونه پیش شرط در اسرع وقت افزایش دهد.

بنابر اعلام وزارت امورخارجه روسیه رایزنی‌ها میان تهران و مسکو نشان داد که دو طرف در تعمیق روابط میان وزیران امور خارجه ایران و روسیه در خصوص مسائل خاورمیانه منافع مشترک دارند.

بوگدانف در گفت‌وگو با خبرگزاری تاس از احتمال انجام رایزنی‌هایی با حضور ایران- روسیه – ترکیه بر سر مسائل منطقه‌یی خبر داد.

او گفت: گزینه برگزاری نشست‌های سه جانبه میان ایران – ترکیه – روسیه مورد بحث قرار گرفت، به شرطی که طرف ترک از خود تمایل نشان دهد.

این مقام بلندپایه روس افزود: این دقیقا همان چیزی است که ما در زمان خود به شکلی سه جانبه میان ایران، روسیه و سوریه گفت‌وگوهایی را انجام دادیم.

داعش در ایران



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

توضیحاتی جدید در مورد هدفمند کردن یارانه ها

به گزارش ایسنا، با وجود گذشت بیش از پنج سال از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، همچنان بندها و تبصره‌های آن درگیر اشتباهات اولیه اجرا در سال ۱۳۸۹ و در دولت قبل است. انحراف همیشگی پرداخت‌های نقدی، کسری‌های آشکار  و حذف سهم بخش‌های مختلف در سال ششم هم در حال تکرار بوده و اصلاح روند تکراری که جامعه به آن عادت کرده را بیش از قبل، دشوار کرده است.

قانون هدفمندی یارانه‌ها تاکید دارد که باید ۵۰ درصد درآمدهای ناشی از اصلاح و افزایش قیمت حامل‌های انرژی صرف توزیع نقدی و غیر نقدی بین خانوارها و همچنین ۵۰ درصد مابقی سهم خدمات حمایتی از جمله بهداشت و درمان و خدمات رفاهی و به ویژه تولید باشد.   سهمی هم برای کمک به هزینه‌های دولت در نظر گرفته شده  اما در حدود پنج سال و نیم از ابلاغ و اجرای این قانون هیچگاه ارقام آن در مسیر اصلی خود محقق و هزینه نشده است. عامل اصلی این انحراف نیز پرداخت‌های نقدی به جامعه بیش از ۷۵ میلیونی با ترکیب پردرآمد و کم درآمد، نیازمند و غیر نیازمند به رقم ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی ماهانه است.

تازه ترین گزارش عملکرد اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در سال جاری نشان می‌دهد که باز  هم عدم تحقق درآمدها و کسری‌ها ادامه دارد و به روال گذشته این یارانه نقدی است که تمامی آنچه به دست آمده را بلعیده و پولی را برای حمایت از تولید که مدت ها در رکود بود، باقی نگذاشته است.

بررسی‌های کمیسیون برنامه و بودجه از این حکایت دارد که در پایان چهار ماه نخست سال جاری به حدود ۷۵ میلیون و ۲۲۵ هزار نفر در مجموع رقمی نزدیک به ۱۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان یارانه نقدی پرداخت شده و به عبارتی دولت ماهانه ۳۴۲۵ میلیارد تومان برای توزیع بین خانوارها هزینه کرده است. در حالی باید این رقم از محل درآمدهای ناشی از اصلاح و افزایش قیمت حامل‌های انرژی پرداخت شود که در مدت مورد نظر فقط ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از این محل به دست آمده و حدود ۳۴۰۰ میلیارد نسبت به پرداختی کسری داشته است.

باید یادآور شد که گرچه ظاهرا دولت حدود ۳۴۰۰ میلیارد تومان در پرداخت‌های نقدی نسبت به مجموع درآمد محقق شده کسری دارد؛ اما مسئله اینجاست که اصلا همین پرداخت ۱۳ هزار و ۷۰۰ میلیاردی هم به روال گذشته و به اجبار بر خلاف قانون انجام شده است. چرا که قانون هدفمندی یارانه‌ها الزام کرده که فقط ۵۰ درصد درآمدها صرف توزیع نقدی شود که در این حالت از ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد موجود حدود ۵۱۵۰ میلیارد تومان سهم یارانه‌های نقدی بوده  و بقیه باید به تولید، بهداشت و درمان، رفاه اجتماعی و حتی دولت اختصاص پیدا کند.

در این شرایط از ۱۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده حدود ۸۵۵۰ میلیارد تومان خارج از حوزه قانونی به یارانه بگیران پرداخت شده و سهم سایر بخش‌ها را به صفر رسانده است. اتفاقی که ماجرای جدیدی نیست و از زمان دولت قبل که یارانه نقدی را برای تمامی جامعه در نظر گرفت و آن را شروع کرد تکرار شده و اکنون خروج از این فضا با چالش های بسیاری همراه است.

در حالی حذف یارانه بگیران پردرآمد در سال‌های اخیر از تکالیف قانون بودجه بوده که مسائل مختلف مورد نظر دولت‌ها برای حذف از جمله نبود بانک‌های اطلاعاتی دقیق و بروز خطاهای بالا در قطع یارانه افراد، موجب شده تا در نهایت حدود چهار میلیون نفر تا پایان سال گذشته از دریافت‌های نقدی حذف شوند و با اعتراض انجام شده از سوی این افراد نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر مجددا به جمع یارانه بگیران برگردند. به عبارتی با توجه به آماری که اخیرا میدری-معاون رفاهی وزارت «کار، تعاون ورفاه اجتماعی» - اعلام و گفته که ۲۰۰ هزار نفر تا پایان تیرماه امسال حذف شده‌اند، در مجموع حدود سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از جمع یارانه بگیران کنار گذاشته شده‌اند.

این در حالی است که اگر قرار باشد دولت بر حسب قانون و بر اساس آنچه که از اصلاح قیمت حامل‌های انرژی به دست می‌آورد، یارانه نقدی پرداخت کند، برای ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد به دست آمده در چهار ماهه اول امسال که فقط طبق قانون ۵۱۵۰ میلیارد آن به توزیع نقدی در این چندماه تعلق دارد، سهم هر ماه از درآمد موجود برای توزیع نقدی، حدود ۱۲۸۸ میلیارد تومان است.

بر این اساس با درآمد موجود و با توجه به رقم ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی یارانه نقدی برای هر نفر، دولت فقط موظف به پرداخت یارانه به حدود ۲۸ میلیون نفر در هر ماه است. این در حالی است که در حال حاضر با ۷۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر که در هر ماه یارانه نقدی دریافت می‌کنند، حدود ۴۷ میلیون نفر به طور مازاد نسبت به درآمدهای کسب شده در لیست سامانه هدفمندی قرار دارند. اما به هر صورت کنار گذاشتن افراد مازاد کار آسانی نبوده و با توجه به اینکه  از دولت قبل پایه‌های این پرداخت غیر منطقی گذاشته شده و به گونه‌ای جامعه در هر ماه مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی هرچند ناچیز را مطالبه می‌کند، حذف افراد حتی پردرآمد هم کار دولت فعلی را بسیار سخت کرده و آثار ناشی از خطا در قطع یارانه همانطور که مدیران دولتی بر آن تاکید دارند می‌تواند از پرداخت آن مخرب تر باشد؛ چراکه تاکید می‌شود نباید به دلیل غربالگری پردرآمدها، افراد نیازمند به این رقم نیز قربانی خطا یا اشتباه شوند.

به هر صورت قانون بودجه به دولت اجازه داده تا در سال جاری منابع مالی حاصل از اصلاح قیمت کالا و خدمات تا مبلغ ۴۸ هزار میلیارد تومان را با استفاده از انواع روش‌های پرداخت نقدی و غیرنقدی به خانوارهای هدف و نیازمند توزیع و همچنین برای ارائه خدمات حمایتی و کمک به بخش تولید اقدام کند. این در حالی است که آمار عملکرد هدفمندی یارانه‌ها نشان می‌دهد که در چهار ماهه اول امسال با وجود پیش‌بینی درآمد ۱۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی از محل افزایش قیمت‌ها، ‌۳۳۰۰ میلیارد تومان کمتر محقق شده و در حد ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد بوده است. شرایطی که می‌تواند تاییدی بر گفته وزیر اقتصاد برای تامین مالی پرداخت نقدی به تعداد قابل توجهی افراد مازاد حتی تا بیش از ۴۷ میلیون نفر نسبت به درآمد بدست آمده باشد. وقتی که طیب نیا می گوید شب واریز یارانه، مصیبت عضما دولت است، می‌تواند همین کسری‌های چند هزار میلیاردی موجود از عدم برابری درآمد و هزینه هدمندی را در بر گیرد.

یارانه



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

استفاده کردن و در آوردن کاندوم زنانه

امروز مطلبی در زمینه استفاده کردن و در آوردن کاندوم زنانه را قرار داده ایم : به گزارش سلامت نیوز کاندوم زنانه یک تیوپ پلاستیکی (پلی اورتان) است که انتهای آن بسته می باشد. در قسمت انتهایی که بسته است یک حلقه وجود دارد که در واژن وارد می شود. کاندوم زنانه می تواند تا 8 ساعت قبل از مقاربت جنسی وارد شود و می تواند همزمان به عنوان کاندوم مردانه هم  استفاده شود.

چگونه از کاندوم زنانه استفاده کنیم ؟
حالت راحت و مناسبی را پيدا کنيد. ممکن است شما ايستاده و يک پا را بر روی يک صندلی با زانوی خم شده قرار دهيد ويا بر روی زمين دراز بکشيد و پا ها را از زانو جم کرده و باز کنيد.
 یک کاندوم زنانه را به صورتی که انتهای باز آن به سمت پايين قرار دارد در دست بگيريد. با انگشت نشانه و انگشت ميانه قسمت داخلی حلقه را به سمت پايين خم کنيد.  
حلقه را داخل واژن کرده وتا قسمت رحم در کانال واژن وارد کنيد.        
وقتی که به شکل مناسب داخل واژن جای گرفت، حلقه بيرونی اندکی بيرون آويزان خواهد ايستاد. در هنگام آميزش وقتی که آلت مردانه داخل واژن می شود اين قسمت تنگ خواهد شد.        
کاندوم زنانه ممکن است که در ابتدا کمی سفت يا بسيار لغرنده باشد اطمينان حاصل کنيد که کاندوم در قسمت داخلی واژن عمودی و راحت بدون پيچ و تاپ جای گرفته است.
چگونه يک کاندوم زنانه را بعد از مصرف بيرون می آورند؟
1.    برای نگه داشتن اسپرم درداخل کاندوم، حلقه قسمت خارجی را فشرده و بپيچانيد.
2.    کاندوم زنانه باید بلافاصله پس از مقاربت برداشته شود، در حالی که زن هنوز دراز کشیده است و مایع منی را قبل از آن خارج کنید.
3.    به آرامی کاندوم را به سمت خارج حرکت داده و خارج کنيد.
4.    کاندوم استفاده شده را در سطل زباله دفع کنيد. از انداختن آن در توالت خودداری کنيد
5.     از شستن و استفاده مجدد کاندوم خودداری کنيد.
6.    کاندوم استفاده شده را در سطل زباله دفع کنيد. از انداختن آن در توالت خودداری کنيد.
7.     از شستن و استفاده مجدد کاندوم خودداری کنيد.
گروه ترجمه سلامت نیوز - ریحانه علیان

کاندوم مردانه



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بررسی جن در ساختار اجتماعی و هنر امروزی

هنر امروزی

در دنیای هنر گاهی جن‌ ها به عنوان الهه شعر و موسیقی می‌باشند و القاء کنندهٔ شعر به شاعران. جن‌هایی که پیرامون شخصی پرسه می‌زنند چه شعر الهام کنند چه نکنند، بر اساس این که نر یا ماده باشند tābeʿ یا tābeʿa خوانده می‌شوند؛ بقیه‌شان با نام‌های hātef، شق، نسناس، یا غادار شناخته می‌شوند. علاوه بر ارتباطی که جن‌ها با شاعران برقرار می‌کنند، آنها با فالگیرها و پیامبران نیز رابطه برقرار می‌کنند. در ادبیات غیر دینی هم مانند ادبیات دینی جن‌ها را سازندگان و صنعتگران ماهر توصیف کرده‌اند. برای همین تصور می‌شد سازه‌های بزرگی مانند تخت جمشید و اهرام توسط آنها ساخته شده است.[۱]

ساختار اجتماعی

بر طبق عقاید عامه، ساختار اجتماعی جنها شبیه اجتماع انسان‌ها است. آنها پادشاه و دادگاه دارند و عروسی می‌کنند و سوگواری می‌گیرند. اگر جن مسلمان خود را به شکلی به غیر از شکل اصلی خود درآورد و به قتل برسد، قاتل را مسئول این قتل نمی‌دانند. پادشاهی از جن‌های مسلمان زعفر بود که گفته می‌شود در رویداد کربلا به امام حسین پیشنهاد کمک نمود. بر اساس نسخه‌ای از زندگی نامه زعفر، زعفر در دهه ۱۳۰۸ هجری شمسی درگذشت و فرزندش کاظم شاه جن‌های مسلمان شد. علاوه بر شکل حیوانی، جن‌ها گاهی برای گمراه یا نابود کردن انسانهای قربانیانی خود به شکل انسانی در می‌آیند. گفته شده که جنی به صورت زنی زیبا درآمده بود قربانی اش وی را از روی پاهای حیوان مانند اش شناسایی کرد و طنابی را به دور گردن آن جن انداخت و با کشیدن روی زمین در پشت شتر وی را به قتل رساند. در میان سیستان گفته می‌شود جنی به نام مردآزما (ارزیابی کننده مردان) وجود دارد. اگر مرد از وی نترسد مردآزما با او دوست می‌شود و در زندگی به او کمک می‌کند، در غیر اینصورت او را با ترساندن دیوانه می‌کند. برخی بر این باور اند که مردآزما نر است و با قربانیانش آمیزش جنسی می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

ماجراي رقابت نابرابر دختران دونده ايران

دختر ایرانی

امروز مقاله ای در باره ورزش دختر و خانم های ایرانی در دوومیدانی قرار دادیم :به گزارش ایسنا، ماهنامه «دنیای فوتبال» در شماره تیر خود گزارشی از تیم دوومیدانی دختران ایران داشت. نگاهی به چگونگی آماده‌سازی این تیم شاید تصویری درست‌تر به دست دهد و ... .

رقابت نابرابر

دختران دوومیدانی ایران برای هر چه امروز دارند، سال‌ها دویده‌اند. روزهایی که دختران دوومیدانی‌کار در صف چندم اعزام به مسابقات برون‌مرزی بودند، ماه‌هایی که طول کشید تا کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی حجاب دختران ایران را تایید کند، سال‌هایی که تلاش شد تا سالن و سانسی برای تمرینات دختران وجود داشته باشد، مدتی که دختران رفتند و آمدند تا ثابت کنند زنان هم می‌توانند بدوند، بپرند و پرتاب کنند، و ده‌ها تلاش دیگر که همه و همه دوومیدانی دختران را به امروز رسانده. امروزی که دختران دوومیدانی دیگر زنگ تفریح نیستند و کسی نمی‌تواند توانایی‌هایشان را نادیده بگیرد. دختران دونده و پرنده ایران حالا چند سالی است که می‌توانند در مسابقات آسیایی شرکت کنند و مدال بگیرند. می‌توانند لیگ منظم داشته باشند. می‌توانند هر سال در تمامی ماده‌ها رقابت قهرمانی کشور برگزار کنند. سالنی دارند که تمرین کنند و... دور نیست سال‌هایی که در سالن ورزشگاه شهید کشوری را به روی دختران می‌بستند و می‌گفتند اصلا چه معنی دارد که شما خانم‌ها ورزش کنید؟

اما دختران دوومیدانی ایران به موازات این که برای ورزششان می‌دویدند، برای احقاق حقوقشان هم ده‌ها سال دویده‌اند؛ حقوقی که هنوز هم نیاز به دویدن دارد. چون هنوز هم خانم‌ها اولویت اول فدراسیون دوومیدانی ایران نیستند و از حقوق برابری بهره نمی‌برند.

پدیده‌هایی که دیده نشدند

پدیده بلوری‌زاده از زنان پیشتاز دوومیدانی ایران پس از انقلاب است. دختری که توانست پس از بیست‌وسه سال رکورد پرش ارتفاع بانوان ایران را تغییر دهد و به نام خودش ثبت کند. در دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد سردمدار موفقیت‌ها و رکوردشکنی‌های دوومیدانی بود. برای خیلی‌ها الگو شد که دخترانشان را راهی دوومیدانی کنند. در همان سال‌ها بود که تعداد دختران علاقمند به دوومیدانی بیشتر شد و پدیده که متولد سال 1353 است، هم کاپیتان تیم ملی والیبال بود و هم دونده و پرنده دوومیدانی بانوان. در آن سال‌ها خیلی‌ها آمدند و رفتند. آن زمان‌ها پیستی برای خانم‌ها در پایتخت نبود و وضعیت زنان در شهرستان‌ها هم تعریفی نداشت.

دوومیدانی اسمش مادر ورزش‌ها بوده و هست اما گویی همواره سایه یک ناپدری بالای سر این مادر است و دست و پای مادر را برای رشد و پیشرفت بسته است. پدیده‌ها در دوومیدانی دختران ایران زیاد بوده‌اند. آن زمان‌ها رسانه‌ها کمتر بود و آن چند رسانه ورزشی هم حساسیتی برای پرداخت به ورزش بانوان و حالا دوومیدانی‌اش نداشتند! پدیده‌ها می‌آمدند و می‌رفتند و تمام می‌شدند اما چون دیده نمی‌شدند، کسی نه آمدنشان را می‌فهمید و نه برای خداحافظی‌شان دست تکان می‌داد.

در ورزش زنان خبری از پول‌های میلیاردی و شهرت‌های آنچنانی نیست. ده‌ها مدال جهانی هم که داشته باشید، در کوچه و خیابان در مقایسه با یک فوتبالیست بی‌افتخار لیگ برتر فوتبال مردان هیچ کسی شما را نمی‌شناسد! عامل اصلی برای جذب دختران به ورزش فقط عشق است. چیزی که این روزها به حلقه گم شده‌ای در ورزش حرفه‌ای‌مان تبدیل شده. این روزها در ورزش حرفه‌ای ما عشق هست اما قیمت دارد. با تومان و دلار قیمت‌گذاری می‌شود... .

اما ورزش بانوان هنوز قیمت ندارد. دختران ورزشکار هنوز با عشق و انگیزه پیش می‌روند و از پا نمی‌ایستند. به هر استان ایران که سر بزنید، حتما دخترانی هستند که می‌دوند. شاید کفش مناسب نداشته باشند و پیست و زمین مناسبی در کار نباشد اما آنها با دو پای عاشق می‌دوند و هیچ مانعی صد راهشان نیست. یاد گرفته‌اند موانع را مثل دوی با مانع ببینند و بدون این که خم به ابرو بیاورند از رویش بپرند. برای دختران دوومیدانی‌کار ایران هیچ سدی برای توقف وجود ندارد. آنها سال‌هاست که با نگاه به مقصدشان دویده‌اند؛ حتی اگر مقصد آن قدر دور باشد که نتوان دید اما ایمان داشته‌اند که می‌شود رسید و باید دوید و رفت.

سالن‌های اختصاصی برای دختران

دوومیدانی رشته‌ای با ده‌ها شاخه و ماده است. ده‌ها مدال در بازی‌های آسیایی و المپیک دارد و پرتماشاگرترین رشته بازی‌های المپیک به حساب می‌آید اما اوضاع در کشور ما جور دیگری است. از مسائل و مشکلات پسران که بگذریم، در سال‌های اخیر دختران ما تلاش کردند تا دیده شوند. تلاش کردند تا سهم بیشتری از بودجه و امکانات این ورزش ببرند. لیلا ابراهیمی، دونده دوهای نیمه‌استقامت ایران توانست در سال 2007 نخستین مدال تاریخ دوومیدانی بانوان را بعد از پیروزی انقلاب در مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورد. آن روزها لیلا ابراهیمی هیچ وقت امکان پرش از چاله آب را در تمریناتش نداشت اما برای اولین بار در رقابت با حریفان آسیایی‌اش دوید و پرید و مدال برنز هم گرفت.

کم‌کم دوومیدانی بانوان مورد توجه بیشتر قرار گرفت. حالا دختران را به سانس‌های اختصاصی راه می‌دادند اما هنوز پارک‌هایی مثل پارک ملت، طالقانی و چیتگر محل اصلی تمرینات بود. شاید در کشورهای پیشرفته سوال باشد که مگر می‌شود ورزشکاری پیست نداشته باشد، امکانات نداشته باشد و بیاید و در مسابقات مدال بگیرد؟ دختران دوومیدانی ایران نشان دادند که می‌شود اما نکته تاسف‌بار ماجرا اینجاست که وقتی لیلا ابراهیمی‌ها مصدوم می‌شوند، دیگر مهم نیست رزومه‌شان چیست؟ که هستند؟ چه کاشته‌اند؟ بلکه مصدوم‌ها محکوم‌اند به فراموشی و محرومیت از ادامه زندگی ورزشی. کسی سراغی از قهرمان مصدوم نمی‌گیرد. مصدومیت درمان دارد، راه علاج دارد اما هزینه دارد. پول می‌خواهد. اگر ورزشکار خودش نتواند پول را تامین کند، باید خداحافظی کند. کسی چه می‌داند چند دختر دوومیدانی‌کار مستعد ایران در ابتدای راه مصدوم شده و دوومیدانی را برای همیشه کنار گذاشته‌اند؟

رفاقت‌های دخترانه

ورزشکاران دوومیدانی شاید به خاطر تنوع کارشان همیشه رفاقت‌های بیشتری با هم داشته‌اند. در اردوهای تیم ملی گویی که ورزشکاران چند رشته متفاوت در کنار هم یک تیم را تشکیل بدهند. همدلی و نزدیکی‌ای که در میان ورزشکاران دوومیدانی است، کمتر در رشته‌های دیگر سراغ می‌توان داشت. دختر و پسرش هم فرقی ندارد. کافی است چند بار به تمرینات دوومیدانی‌کاران بروید تا متوجه شوید. شاید همان جذابیتی که باعث می‌شود دوومیدانی پرتماشاگرترین رشته المپیک باشد، دلیلی است که ورزشکارانش هم این گونه شوند. در اردوی تیم ملی دختران همه با هم دوست هستند. دوست‌های صمیمی. دوست‌هایی که اگر در خارج از تمرین ببینیدشان انگار خواهرند. دختران دوومیدانی همگی خوش‌رو و خوش‌اخلاق‌اند. مهربانند. اصلا دختر دوومیدانی‌کار بداخلاق و بدون لبخند نداریم. پدیده بلوری‌زاده هم در همان سال‌های دهه‌های قبل (که گاهی حتا خنده برای خانم‌ها ممنوع بود) به خنده‌ها و پر شور و نشاط بودن مشهور بود. حال و هوای شاد و فضایی دخترانه در اردوها وجود دارد. مگر می‌شود یک روز از تمرینات بدون عکس دست‌جمعی و سلفی و ژست‌های شوخ و شادمان طی شود؟ مگر می‌شود کسی در سالن دوومیدانی دعوا کند؟ فضای حاکم بر دختران دوومیدانی فضای آرام اما پرهیجانی است. اگر هم ناراحتی و حاشیه‌ای باشد، حتما از بیرون است. از کم‌توجهی‌هاست. از کمبودها و گاهی نبودهاست! یعنی اگر بیرونی‌ها بگذارند، درون اردوی دختران دوومیدانی‌کار هیچ گله و شکایتی نخواهد بود.

دختر باد

مریم طوسی دختر باد نام دارد. سریع‌ترین دختر ایران که رکورددار دوهای سرعت است. سال‌های نه چندان دور که مریم هجده ساله رکورد ایران را شکست، انگار نسلی نو در دوومیدانی ظهور پیدا کرد. دختری که نمی‌تواند در مسابقه‌ای شرکت کند و رکوردی را جا به جا نکند. دختری سرسخت اما مهربان که رویایش حضور در المپیک است. در سال‌های اخیر  فرزانه فصیحی هم به جمع دختران سرعتی ایران اضافه شده است. دختری از اصفهان که همین چند هفته پیش رکورد دوی شصت متر کشور را از آن خود کرد. شاید اگر هر رشته  دیگری بود رقیبان سرعت ایران با هم دشمن می‌شدند اما در بین دختران دوومیدانی‌کار از این خبرها نیست. مریم طوسی پس از رکورد فرزانه فصیحی از شکسته شدن رکورد «ایران» خوشحال می‌شود و تاکید می‌کند که رکورد برای من نبوده و برای کشور بوده است. در دوومیدانی دختران هنوز جوانمرد هست. هنوز رفاقت بر رقابت ارجحیت دارد و هنوز می‌شود به همه چیز امیدوار بود. با وجود همه مشکلات و برآورده نشدن بسیاری از خواسته‌ها اما طوسی خودش برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کند و همزمان مریم محبی را آموزش می‌دهد تا روزی این دختر شانزده ساله بتواند دختر باد شود.

مربی خارجی خوب بیاورند

در سوی دیگر اردوهای تیم ملی سپیده توکلی‌نیک و الناز کمپانی ایستاده‌اند. سپیده توکلی دختر پنج‌گانه و هفت‌گانه است. رکورد ملی دارد و در پرش‌ها و پرتاب‌هایش  سال‌هاست بی‌رقیب مانده. البته این بی‌رقیبی چندان هم خوب نیست چون رقیب کمک می‌کند قهرمان همیشه برای قهرمانی بجنگد. هر چند که سپیده هم از جنگنده‌های این رشته است و می‌گوید تا مدال بازی‌های آسیایی نگیرم، خداحافظی نمی‌کنم. مدالی که در اینچئون با چند اختلاف امتیاز از دست داد اما اگر سپیده فرصت میدان دیدن و رقابت با حریفان خارجی‌اش را داشته باشد، اگر بتواند یک مربی با قرارداد و حقوق داشته باشد، سکوی بازی‌های آسیایی قله‌ای فتح ناشدنی نخواهد بود.

الناز کمپانی اهل شیراز است. دختری مستعد که برای رسیدن به خواسته‌هایش کوتاه نیامده، هفته‌های زیادی را به دور از خانواده در تهران تمرین می‌کند تا خودش را به آن چه می‌خواهد برساند. الناز کمپانی، مریم طوسی، سپیده توکلی و فرزانه فصیحی. اسم خودشان را گذاشته‌اند مربع دوومیدانی دختران ایران. در این بین فهیمه کلهر دونده نیمه‌استقامت ایران هم رفیق صمیمی این مربع است؛ تا جایی که گاهی مربع را به پنج ضلعی تبدیل می‌کند. کلهر که همسرش مربی دوومیدانی است این روزها کمتر می‌دود اما مگر می‌شود کسی عاشق دوومیدانی باشد و بتواند  آن راکنار بگذارد؟

بی‌ سر و صدا مثل لیلا

در کنار همه اینها دختری بی سر و صدا و مهربان قرار دارد. دختری که فارسی را با لهجه شیرینی حرف می‌زند و خیلی زود توانسته جای خودش را در میان دوومیدانی‌کاران پیدا کند. همه او را دوست دارند. سرش به کار خودش است. آرام و بی سر و صدا تمرین می‌کند. بدون ادعا جلو می‌رود و از روزی که آمده، هر روز یک راه را برای ادامه حیات دوومیدانی بانوان هموار کرده است. لیلا رجبی، ملی‌پوش پرتاب وزنه ایران که برای اولین بار در تاریخ، بانوان ایرانی را در لندن 2012 به سهمیه المپیک رساند و حالا خودش را برای حضور دوباره در المپیک آماده می‌کند. کسی که با مدال نقره‌اش در بازی‌های آسیایی اینچئون توانست نخستین مدال تاریخ بانوان دوومیدانی ایران را در این مسابقات به نام خودش ثبت کند و ثابت کند خانم‌ها هم می‌توانند.

هشت سال می‌گذرد از روزی  که رسانه‌ها نوشتند: «پیمان رجبی، قهرمان 400 متر ایران با دختری بلاروس ازدواج کرده و این دختر با دریافت تابعیت ایرانی و گرایش به دین اسلام زین پس با نام ورزشکار دوومیدانی ایران به میدان می‌رود.»

لیلا اما بیشتر از آنچه تصور می‌شد، پیشرفت کرد و مایه پیشرفت دختران دوومیدانی شد. لیلا هم رقیب خاصی در ایران ندارد و امیدوار است شاید در آینده نزدیک رقیبی نزدیک پیدا کند.

لیلا رجبی زیر نظر همسرش تمرین می‌کند. تابستان سال گذشته بود که مربی‌اش ماه‌ها بدون حقوق و هرگونه قراردادی لیلا را تمرین می‌داد اما با همه این سختی‌ها و کمبودها به مسابقات رفت، رکورد زد و برای ایران سهمیه المپیک گرفت اما پس از آن هم بی‌مهری‌ها ادامه داشت و لیلا با آن سکوت و نجابت همیشگی‌اش درپاییزِ پیش از المپیک خیلی آهسته اعلام کرد که به دلیل عدم حمایت مسئولان تصمیم ندارد در المپیک حاضر شود. قوانین مبارزه خارج میدان را بلد نیست و خسته شده است و قصد ادامه دادن ندارد... داشتن مربی، حقوق مناسب، امکانات تمرین، فراهم بودن شرایط برگزاری اردوی خارجی در آستانه المپیک، همه و همه حداقل چیزهایی است که یک ورزشکار المپیکی باید دارا باشد اما انگار سهمیه المپیک برای مسئولان ما یک شوخی است و جدی نمی‌شود تا زمانی که از دستش بدهیم، شاید!

اینستاگرام‌بازها

اینستاگرام برای دختران دوومیدانی هم مثل بسیاری از ورزشکاران، اهمیت و حساسیت‌های خاص خودش را دارد. اگر سری به صفحه‌های آنها بزنید می‌بینید که حال و هوای همه‌شان مثبت و امیدبخش است. لیلا رجبی پست‌های فارسی می‌نویسد. از امید و تلاش می‌گوید. مریم طوسی و سپیده توکلی هم صفحه‌شان پر از عکس‌ها و نوشته‌های انگیزه‌بخش است. اگر گلایه و بیانیه و انتقادی هم باشد، پناهگاهشان همین صفحات است. حکایت بقیه هم همین‌طور است. انگار برای ورود به جهان این دختران قهرمان، اول باید زرهی از انرژی مثبت بر تن کنی، سلاحی از انگیزه را در یک دست بگیری و در دست دیگرت سپری از امید را نگه داری.

در کنار روحیه جنگندگی و میل به پیروزی، حال و هوای دخترانه هم در بین آنها وجود دارد. این که مهم است لباسمان در روز مسابقه چه رنگی باشد. این که رنگ کفشمان با بلوز و هدبندمان یکی باشد. این که قبل از مسابقه روی ناخن‌هایمان پرچم ایران را طراحی کنیم، این که با آن که موهایمان معلوم نیست اما حواسمان باشد که روز مسابقه مرتب و آراسته باشد، همه و همه از اهمیت برخوردار است. با وجود مصدومیت‌های سخت و پیاپی اما روحیه جنگنده و پیروزی‌طلبانه این دختران اجازه نداده است که آخ بگویند و با تمام دردها و سختی‌های ریز و درشت ادامه داده‌اند و ایمان دارند که ادامه باید ادامه داد.

دوومیدانی بدون تمرین

در دوومیدانی بانوان معمولا سکان هدایت در دست دوومیدانی‌کاران بوده است. آذردخت نیاززاده، نصرت کردبچه و پریسا بهزادی، نایب‌رییسان این سال‌های دوومیدانی بانوان بوده‌اند. هر کدام‌شان به شیوه خودشان جنگیده‌اند تا دختران از حقشان دور نمانند و تجربه نشان داده که ورزشکارانی که روزی خودشان می‌دویدند و می‌پریدند، اگر علم مدیریت بدانند، می‌توانند مدیران به نسبت موفق‌تری از افرادی شوند که به صرف مدیریت خواندن و اندک تجربه مدیریتی در حوزه‌های خارج از ورزش، هدایت فدراسیون‌ها را بر عهده می‌گیرند. در دوومیدانی دختران گاهی مربی هست، گاهی نیست. دختران ملی‌پوش و رکورددار دوومیدانی ایران سال‌هاست چشم انتظار مربیان خارجی با دانش و علم روز دنیا هستند که گویا با اوضاع و احوال امروز این ورزش هم باید همچنان چشم انتظار بمانند. زهرا نبی‌زاده که خودش روزی قهرمان ایران بود، حالا مربی سپیده توکلی است و با همراهی همسرش هادی سپهرزاد که رکورددار دهگانه مردان است، سعی می‌کند تا سپیده را رکورددار نگه دارد و برای مسابقات آماده باشد. مریم طوسی برای مدتی کوتاه مربی خارجی داشت و حالا چند سالی است که هر چند وقت یک بار با یک مربی تمرین می‌کند. شرایط بقیه هم منفعل است. در شهرستان‌ها اغلب دوومیدانی‌کاران بازنشسته هدایت ورزشکاران را بر عهده دارند. همه این مسائل در حالی است که در اکثر مسابقات خارجی، دختران ورزشکار ما بدون مربی‌هایشان به رقابت می‌پردازند و انگار مربی هم همچون سهمیه المپیک برای مسئولان ما یک شوخی است و جدی نمی‌شود تا زمانی که از دستش بدهیم، شاید!

رویای دختران

ورزشگاه آفتاب انقلاب که در شرق تهران افتتاح شد، حال و روز دختران دوومیدانی بهتر شد. دیگر لازم نبود پشت درهای بسته مجموعه ورزشی کشوری زانوی غم بغل بگیرند یا در انتظار اجازه مجموعه ورزشی شیرودی ساعت‌ها معطل بمانند. خودشان صاحب سالن و پیست شدند. چند روز در هفته مختص دختران است و گاهی هم ساعاتی به آنها اختصاص داده می‌شود. ملی‌پوشان می‌توانند هر روزی که خواستند تمرین کنند.

پریناز واثقی، الهام حاج‌زینعلی، نرگس خانی، فاطمه خیاطی، مینا پورنجار، نیایش مصدقی، الهام کاکلی، مهسا طیب‌زاده، سهیلا نادری، به همراه صدها دختر دوومیدانی‌کار در سراسر ایران هر روز تمرین می‌کنند و به رویاهایشان در دوومیدانی می‌اندیشند. رویاهایی که خیلی‌هایش با اندک توجه مسئولان می‌تواند به حقیقت تبدیل شود اما مسیر رسیدن به رویاها در دوومیدانی بانوان همواره از جاده‌ای با موانع می‌گذرد و فرقی ندارد که دختران ما در چه رشته و ماده‌ای فعالیت می‌کنند، چون ورزشکار هر ماده‌ای که باشند باید دوی با مانع را هم خوب بلند باشند تا بتوانند از پس موانع پیش‌رو بربیایند. تا به امروز نشان داده‌اند که می‌توانند. پس از این هم خواهند توانست.

زن ایرانی



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تلگرام در کشومان جاي ورزش و روابط اجتماعي را گرفته

الهیار ملکشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تلگرام وسیله‌ای مانند سایر ابزارهای ارتباطی از جمله سایت خبرگزاری، رادیو و دیگر رسانه‌هاست که در ایران بیش از حد مردم و بخصوص جوانان درگیر آن هستند.

وی با بیان این‌که «افراد زیادی ساعت‌های طولانی مشغول تلگرام هستند» خاطرنشان کرد: این وسیله اطلاع‌رسانی می‌تواند در حوزه‌های مختلف مفید و مثبت باشد، در کشور ما این برنامه تمام خانواده‌ها را سرگرم خود کرده است. این وسیله آثار مثبت و منفی زیادی داشته اما استفاده از آن به فضای فکری کاربران فرهنگی بستگی دارد. سرور این برنامه در کشورهای خاصی قرار دارد که در آن‌ها کل اطلاعات تجمیع می‌شود. در نهایت در این کشورها دسترسی به اطلاعات وجود دارد.

وی افزود: این کشورها می‌توانند از این ابزار برای جاسوسی استفاده کنند و باعث بروز مسائل امنیتی برای افراد خاص شود. از افراد درخواست می‎شود تا حد ممکن در استفاده از این وسیله احتیاط کنند تا مورد سوءاستفاده قرار نگیرند.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان این‌که «استفاده از تلگرام باید طبقه‌بندی شود»، گفت: خیلی از کشورها از تلگرام استفاده می‌کنند اما در ایران بیشتر برای سرگرمی به کار می‌رود و جای کتاب، ورزش و روابط اجتماعی را گرفته که این بُعد مثبتی ندارد.

کانال تلگرام



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بیوگرافی و عکس های جدید سحر قریشی + عکس های خانوادگی

بیوگرافی و عکس های جدید سحر قریشی + عکس های خانوادگی

سحر فریشی

سحر قریشی,بیوگرافی سحر قریشی,عکس سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی :

سحر قریشی زاده ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

سحر قریشی,بیوگرافی سحر قریشی,عکس سحر قریشی

مجموعه از تصاویر و عکس های جدید و دیدنی از سحر قریشی

سحر قریشی,بیوگرافی سحر قریشی,عکس سحر قریشی

سحر قریشی



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بیوگرافی و عکس های جدید ترلان پروانه برای علاقه مندانش

ترلان پروانه,عکس ترلان پروانه,بیوگرافی ترلان پروانه,عکس خانواده ترلان پروانه

ترلان پروانه

بیوگرافی و عکس های جدید ترلان پروانه برای علاقه مندانش

بیوگرافی ترلان پروانه :

ترلان پروانه (زاده ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز) بازیگر نوجوان اهل ایران است. او در خانواده فرهنگی و هنرمند در شهر شیراز بدنیا آمد، در سه سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت به کار شد و همزمان در برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما به ایفای نقش پرداخت و در فیلم سینمایی رؤیای آخر به کارگردانی آقای مهرداد خوشبخت و سریال بچه‌های خیابان به کارگردانی آقای همایون اسعدیان و تئاتر آفتاب و درخت نقشی کوتاه اجرا نمود. پس از نشان دادن استعداد خود کارش را به طور جدی در سینما، تلویزیون و تئاتر ادامه داد. او تا کنون بیش از ۶۰ کار سینمایی و تلویزیونی انجام داده‌است.

او در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» به عنوان بهترین بازیگر دختر شد. (در سال ۱۳۹۰)

ترلان پروانه,عکس ترلان پروانه,بیوگرافی ترلان پروانه

برخی از جوایز ترلان پروانه :

– برگزیده همایش «نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی»

ترلان پروانه,عکس ترلان پروانه,بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

هدفمند کردن يارانه‌ها برعهده وزارت کار مي باشد

به‌ گزارش ‌ایسنا، علی ربیعی امروز در نشست توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار، درباره تامین اعتبار هدفمندی یارانه‌ها توسط دولت، اظهار کرد: در حال‌ حاضر پرداخت یارانه‌ها توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها صورت می‌گیرد و تشخیص جهت‌گیری یارانه‌ها در بخش درمان رایگان، غذا، بیمه‌های مجانی، زنان سرپرست خانوار، بیمه قالی بافان، سیاست‌های حمایتی و هدفمندی یارانه‌ها بر عهده وزارت کار است.

یارانه

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به  ایجاد اشتغال در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و ICT اضافه‌ کرد: در صددیم در سه حوزه  ICT ، بخش کشاورزی و بخش گردشگری اشتغال بالایی ایجاد شود. در حال‌ حاضر در ازای هر یک درصد رشد، ۱۰۰ هزار شغل ایجاد می‌شود که اگر رشد اقتصادی پنج درصدی تا پایان سال محقق شود، اشتغالزایی قابل توجهی را در این سه بخش شاهد خواهیم بود.

وی به اجرای طرح "تکاپو" در کشور اشاره کرد و یادآور شد: این طرح در فاز اول در استان کردستان با علاقمندی که استاندار آن داشت، به اجرا در آمده است و در صددیم که در فاز بعدی این طرح را در استان‌های البرز، مازندران، گرگان و یزد اجرایی کنیم و در یک بازه زمانی مشخصی به کل استان‌های کشور گسترش دهیم.

وزیر کار، تعاون و امور اجتماعی ادامه‌ داد: بر اساس مصوبه شورای عالی اشتغال بخشی از سیاستهای اشتغال در حوزه ICT طراحی شده است و ظرف امسال و سال آینده برای استان کردستان ۶۰۰۰ شغل مستقیم در این بخش پیش‌بینی شده است.

ربیعی در ادامه با اشاره به این که بخشی از تولیدات صورت گرفته در کردستان به بازار هند و پس از آن به بازارهای جهانی راه خواهد یافت، خاطر نشان کرد: در سازمان فنی و حرفه‌ای انستیتوهای مختلفی برای بخش ICT استان کردستان شکل گرفته است. مثل انستیتوی بازی تا در کنار پارکهای علم و فن آوری افراد فوق تخصص را توانمند کنیم.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این طرح برای دولت نیست و در شکل‌گیری آن سازمان فنی و حرفه‌ای، شرکت‌های خصوصی، دانشگاه و استانداری نقش دارند.

وزیر کار، تعاون و امور اجتماعی در پایان سخنان خود تصریح کرد:  مهم‌ترین هدف ما هم افزایی بین دولت و بخش خصوصی بوده است و الگوی کار ما در کردستان به شمار می‌رود. امیدواریم که الگوی کار در این شش استان نیز به تمام استان‌های کشور تسریع یابد و اهداف اشتغال را محقق کنند.

یارانه



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

عوارض برقراری رابطه جنسی بعد از غذا خوردن

سلامت نیوز: یک متخصص طب سنتی گفت: بهترین زمان رابطه زناشویی ۲ تا ۳ ساعت بعد از غذا خوردن است و رابطه زناشویی بلافاصله پس از غذا خوردن صورت گیرد باعث ضعف بدن، سستی عصب‌ها، درد مفاصل و تولید اخلاط بد در بدن می‌شود.

رابطه جنسی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم, آمیزش جنسی باید زمان مناسبی صورت پذیرد که بهترین زمان 2 تا 3 ساعت بهد از غذا خوردن و پس از استراحت کافی است.

ناصر رضایی پور متخصص طب سنتی عنوان می‌کند: بسیاری از ناتوانی‌های جنسی و حتی ناباروری‌ها ناشی از ضعف و بیماری در دیگر اعضای بدن به ویژه مغز, قلب, کبد و کلیه‌هاست و نیاز به درمان توسط پزشک دارد.به گفته وی در چنین مواردی استفاده از داروهای محرک جنسی چون فراورده‌های جنسینگ و شبیه آن مفید نخواهد بود و چه بسا عوارضی هم داشته باشد.

فواید آمیزش جنسی معتدل-آمیزش جنسی معتدل خود فوایده زیادی در بدن دارد که می‌توان به افزاینده حرارت ذاتی بدن است و دفع کننده مواد زائد بدن بوده و آماده کننده جذب موادغذایی به بدن است همچنین شادی بخش و از بین بردن افکار بد و وسواس است.-البته آمیزش جنسی باید زمان مناسبی صورت گیرد که بهترین زمان 2 تا 3 ساعت بهد از غذا خوردن و پس از استراحت کافی است.

این متخصص طب سنتی معتقد است: آمیزش جنسی بعد از حمام طولانی, زمانی که شکم پر است و زمانی که شکم بسیار خالی است به بدن آسیب وارد می‌کند.-آمیزش جنسی در زمان نامناسب خود بروز دهنده بیماری است.

اگر آمیزش جنسی بلافاصله پس از غذا خوردن صورت گیرد باعث ضعف بدن، سستی عصب‌ها، درد مفاصل و تولید اخلاط بد در بدن می‌شود.در کتاب قانون جلد سوم آمده است که عدم تخلیه جنسی باعث آسیب‌های جدی جسم و روان در زن و مرد می‌شود، در زنان ابتدا موجب کسالت، سردی تَن و نهایتاً خفگی رحم می‌شود و در مردان هم باعث متراکم و سمی شدن مَنی شده و بخارات آن به قلب و مغز رسیده و عوارض جدی بر روی این دو ارگان مهم باقی می‌گذارد.

رابطه جنسی



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

جوک و پیامک خنده دار تلگرام و لاین و واتس اپ

جک


تنها کاری که ایرانیا توش باهم همکاری میکنن چیه؟
.
.
.
تو جاده چراغ میزنن که پلیس وایساده
.
.
.
نمی دونم چرا بیرونم کرد از کلاس..

 

°•°•°•°•°•°•°•°• مطالب طنز و خنده دار •°•°•°•°•°•°•°•°

 

رفتم داروخانه چسب زخم بگیرم
نداشتن

.

.

دختره افتاده دنبالم
میگه
خودم مرهم زخمات میشم
چشم و چراغ خونت میشم

 

°•°•°•°•°•°•°•°• جوکهای لاین •°•°•°•°•°•°•°•°

 

دیشب نصف شبی ﯾﻬﻮﯾﯽ ﻫﻮﺱ ﺳﻮﺷﯽ ﮐﺮﺩﻡ !
.
.
.
ﻓﻘﻂ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ…

 

°•°•°•°•°•°•°•°• جوکهای خنده دار لاین و وایبر •°•°•°•°•°•°•°•°

 

دیروز رفتم نمایشگاه ماشین
یه دونه مازراتی دیدم خیلی خوشم اومد
این ماه حقوقمو بگیرم

.

.

.

یه آژانس میگیرم میرم دوباره میبینمش!

 

°•°•°•°•°•°•°•°•  جوک خنده دار و جالب •°•°•°•°•°•°•°•°

 

ﺍﻭﻣﺪﻡ ﮐﺎﺭ ﺍﻣﺮﻭﺯﻣﻮ ﺑﻨﺪﺍﺯﻡ ﺑﺮﺍ ﻓﺮﺩﺍ
.
.
.
..
ﺑﻠﻨﺪ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻢ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﭘﺲ ﻓﺮﺩﺍ
ﺍﻧﻘﺪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﺍﻻﻥ

 

°•°•°•°•°•°•°•°• جوک های توپ و خنده دار •°•°•°•°•°•°•°•°

 

به درجه ای از عرفان و معرفت رسیدم  که
.
.
.
واسه خودم یه چیزی تعریف میکنم میخندم  تازه آخرش هم از خودم میپرسم: جان من!؟

 

°•°•°•°•°•°•°•°• مطالب طنز و خنده دار •°•°•°•°•°•°•°•°

 

میگن عشق اینجوری تعریف شده
ع : علاقه
ش : شدید
ق : قلبی
.
.
.
ولی
.
.
میتونس اینجوری باشه
ع : عکست
ش : شبیه
ق : قورباغه س
خخخخخ

 

°•°•°•°•°•°•°•°• جوکهای تلگرام •°•°•°•°•°•°•°•°

 

دیشب سر سفره شام بودیم
یهو گوشیم پی ام اومد

.

.

.

بابام گفت بشین من میارم
من سریع رفتم سمت گوشی
دیدم بابام اس داده حالا که پا شدی اب بیار سر سفره

جوک



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

صحبت های مهناز افشار درباره فرزندان

به گزارش ایسنا، این بازیگر که به عنوانی سخنگوی پویش مردمی «بد سرپرست تنهاتر است» با این پویش همکاری دارد، اضافه کرد: حدود یکی دو سال پیش ویدئوهایی درباره‌ی آزار و اذیت کودکان توسط پدرها و مادرهایشان منتشر می‌شد و هر چه بیشتر این ویدئوها را در فضای مجازی دنبال می‌کردم، حالم بدتر می‌شد و حس می‌کردم اگر به این رویه ادامه بدهم، از تیمارستان سر در می‌آورم !

مهناز افشار

او که روز دوشنبه 11 مردادماه در نشست خبری این پویش در «نگارستان شهر» بوستان گفت‌وگو سخن می‌گفت، ادامه داد: استقبال از این ویدئوها نشان می‌داد که ما مرتب خشونت را می‌بینیم، اما کاری برایش انجام نمی‌دهیم.

افشار تاکید کرد: به عنوان یک شهروند ایرانی از دیدن این اتفاقات غمگین‌ می‌شوم و آنچه مطرح می‌کنم، به واسطه وظیفه شهروندی و بعد از آن وظیفه مادری است و از دیدگاه یک متخصص سخن نمی‌گویم.

بازیگر فیلم‌های «برف روی کاج‌ها» و «چه کسی امیر را کشت؟» خاطر نشان کرد: البته این مشکلات فقط به خانواده‌هایی که وضعیت بد اقتصادی دارند بر نمی‌گردد، بلکه گاهی بچه‌های خانواده‌های مرفه هم فقر عاطفی دارند. به همین دلیل بعد از این‌که پویش مردمی «بدسرپرست تنهاتر است» راه‌اندازی شد، خود من پیگیر شدم تا با آن همکاری کنم.

افشار با اشاره به فعالیت‌های این پویش افزود: این پویش بدون سروصدا و شو مسائل را پیگیری می‌کند. البته نیازمند حمایت جدی‌تری از سوی دولت و بخصوص مجلس هستیم تا در زمینه‌ی قانون‌گذاری به ما کمک کند تا بعد بتوانیم وارد بخش اجرایی بشویم.

بازیگر فیلم‌های «نهنگ عنبر» و «دلم می‌خواد» ابراز تاسف کرد: معضل بدسرپرستی همه‌ جای دنیا هست اما ما در برخورد با بچه‌ها، رویه‌ای برخلاف دین، فرهنگ و عاطفه ایرانی‌مان داریم.

افشار با تاکید بر این‌که برای حل مشکلات کودکان بد سرپرست فرهنگ‌سازی حتی نسبت به قانون مقدم‌تر است، اظهار کرد: نیازمند حمایت‌ رسانه‌ها، هنرمندان، اساتید، پزشکان و غیره هستیم. در وهله‌ی اول باید این فرهنگ را ایجاد کنیم که قرار نیست خانواده‌ها احساس کنند مالک بچه‌هایشان هستند.

او ادامه داد: تا زمانی که این احساس وجود داشته باشد قانون هم نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، بنابراین خانواده‌ها باید متوجه شوند اگر در قبال بچه‌هایشان کوتاهی کنند یا از آنها سوء‌استفاده کنند، قانون جلویشان می‌ایستد و پدر و مادرها هم نمی‌توانند بگویند بچه من است و به کسی ربطی ندارد!

افشار گفت: حتی اگر بتوانیم یک نفر را نسبت به این معضل آگاه کنیم، قدم مثبتی برداشته‌ایم، ضمن این‌که هر یک از ما باید از خانه خودمان شروع کنیم.

این بازیگر افزود: پویش ما تا رسیدن به هدف و تصویب قوانین لازم و اصلاح قوانین موجود، به کار خود ادامه خواهد داد و امیدوارم مسوولان و بویژه مجلس ما را دلسرد نکنند.

وی درباره‌ی تاثیر فضای مجازی بر آگاه‌سازی نسبت به این معضل تاکید کرد: قطعا این فضا بسیار موثر است و از طریق آن اتفاقات بزرگی می‌تواند رخ دهد.

افشار درباره‌ی نحوه پرداختن به این موضوع در فیلم‌های سینمایی گفت: متاسفانه در این زمینه کم‌کاری داشته‌ایم در حالی که در سینما نیازمند قصه‌هایی هستیم که به صورت جذابی به این موضوع بپردازد. هیچ ایرادی هم ندارد اگر به یکسری از سینماگران حرفه‌ای سفارش ساخت فیلم بدهیم، زیرا باید آثاری با مضامین درست و جذاب برای مخاطب ساخته شود و در این زمینه سینماگران می‌توانند به صورت مالی هم حمایت کنند.

این بازیگر تاکید کرد: خود من نه فقط به عنوان بازیگر بلکه به عنوان یک شهروند از ساخت اینگونه فیلم‌ها حمایت خواهم کرد.

مهناز افشار در پایان صحبت‌اش ابراز امیدواری کرد: در سرزمین‌مان کودکانی با سواد، سالم و شاد داشته باشیم و همه از دیدنشان لذت ببریم.

در این نشست شهرام گیل‌آبادی که به نمایندگی از شهرداری با این پویش همکاری دارد، با ارائه‌ی توضیحاتی درباره این حرکت فرهنگی اجتماعی گفت: پویش ما کاملا مردمی است و جمعی از فعالان حوزه کودک گردهم آمده‌اند که مدتی پیش هم جشنواره فیلم شاپرک‌ها را با همکاری یکدیگر برگزار کردیم.

او اضافه کرد: با برگزاری این جشنواره متوجه شدیم در فضای قانونی، اجتماعی و فردی‌مان نواقصی وجود دارد که باعث می‌شود کودکان‌مان در میان افراد زیادی که زندگی می‌کنند، تنها بمانند.

رئیس مرکز ارتباطات وامور بین الملل شهرداری تهران با اشاره به این‌که 400 هنرمند و ورزشکار از این پویش حمایت کرده‌اند، درباره ضمانت اجرایی این حرکت، اظهار کرد: گروه‌های مرجع یعنی ورزشکاران و هنرمندان به این حرکت پیوسته‌اند و این بزرگ‌ترین ضمانت اجرایی ماست.

وی با بیان این‌که در تمام شهرهای بزرگ دنیا با مساله‌ی کودکان بدسرپرست روبه‌رو هستیم، خاطر نشان کرد: ما هم از فضای جهانی دور نیستیم. در کشور ما نیز وظایف قانونی در قبال کودکان تعریف شده، اما بسیاری از افراد از این وظایف بی‌خبرند .

او اضافه کرد: در آیین‌نامه پویش با 11 ارگان همکاری داریم و تاکنون نیز جلساتی را با مسوولان قوای سه‌گانه داشته‌ایم و بویژه خواستار حمایت دوستان مجلس هستیم.

گیل‌آبادی توضیح داد: جلسات خوبی با رییس کمیسیون اجتماعی مجلس و همچنین شورای شهر داشته‌ایم و فردا نیز با معاون قوه قضاییه گفت‌وگوی دیگری داریم و خوشبختانه تاکنون روال خوبی داشته‌ایم. ضمن این‌که برخی از هنرمندان اعلام آمادگی کرده‌اند تا با مسوولان گفت‌وگو کنند و حتی آقای پرویز پرستویی پیغام داده که حاضر است در گفت‌وگوهای حضوری، ما را همراهی کند و مجلس هم برای برگزاری جلسات مشترک با ما اعلام آمادگی کرده است.

او ابراز امیدواری کرد: این گفت‌وگوها به سرعت موجب شود در بخش قوانین به مصوبات لازم دست یابیم.

گیل‌آبادی با ابراز تاسف از سکوت قانون در برابر وضعیت بد سرپرست تصریح کرد: در فضای کودکان بی‌سرپرست وضعیت روشن‌تر است، اما در برخورد با معضل بدسرپرست سکوت قانونی داریم و کسی زیر بار مسوولیت‌اش نمی‌رود. البته در بعضی موارد ارگان‌هایی هستند که اجازه دارند بچه‌ها را از والدین بدسرپرست‌شان بگیرند، اما متاسفانه همین قانون هم اجرا نمی‌شود و حالا ما با دستگاه‌های مختلف هماهنگ کرده‌ایم تا پشتیبانی‌های جدی در این زمینه انجام شود و امیدواریم در گفت‌وگو با مجلس به سمتی برویم تا امکان لازم برای حمایت از این کودکان را داشته باشیم.

وی درباره‌ی تاثیر این اقدامات در حمایت بهتر از کودکان بدسرپرست، ادامه داد: فکر نکنید هیچ اتفاقی نمی‌افتد. در حال حاضر بسیاری از NGO های مردمی تلاش می‌کنند و نمی‌توانیم منکر زحماتشان شویم، همچنان که «طلوع بی‌نشان‌ها» 10 سال است درباره معضل کارتون‌خوابی فعالیت می‌کند، بنابراین دغدغه‌های فردی و اجتماعی بسیاری وجود دارد، اما برای پشتیبانی نیازمند اصلاح قوانین هستند و در این زمینه هنرمندان می‌توانند به عنوان پشتیبان آن NGO‌ها موثر باشند.

در این نشست مونیکا نادی – مشاور حقوقی این پویش – نیز گفت: در وهله اول باید فرهنگ جامعه را درست کنیم، چرا که آگاهی و آموزش حقوق کودکان نکته مهمی است و آنچنان که باید و شاید به آن توجه نشده است.

او درباره رسیدگی به معضل کودک‌آزاری توضیح داد: بهزیستی خط تلفنی با شماره تلفن 123 دارد و طبق قوانین هر شهروندی که شاهد کودک‌آزاری باشد باید این وضعیت را اطلاع دهد.

مشاور حقوقی این پویش افزود: ما حرکتی اجتماعی را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم از تمام پتانسیل‌ها بهره‌مند شویم تا از این به بعد قوانین بهتری برای حمایت از کودکان بدسرپرست تصویب و اجرا شود.

نادی خاطر نشان کرد: کودکان، بی‌دفاع‌ترین قشر اجتماع هستند و هرچند در چند سال اخیر قوانینی به نفع آنان تصویب شده، اما همچنان این قوانین جامعیت کامل برای حمایت از همه کودکان را ندارد.

وی اضافه کرد: کودکان کمپین ما آسیب‌پذیرترین کودکانی هستند که گرچه هنوز بزهکار نیستند، اما در معرض آن قرار دارند. از سوی دیگر متاسفانه گرچه قوانینی برای خانواده‌های بدسرپرست داریم اما کافی نیست و ضمانت اجرایی آنها هم نتوانسته جنبه پیشگیرانه داشته باشد به همین دلیل امروزه نیازمند نگاه جدی‌تری به مسائل کودکان و افزایش آگاهی نسبت به حقوق آنان هستیم.

به گزارش ایسنا، در این نشست اعلام شد: روز پنج‌شنبه ساعت 19 جشنی برای علی کودک پنج ماهه‌ای برگزار می‌شود که قربانی کودک‌آزاری بوده و به حالت کما رفته است. از آنجا که این کودک پنج‌ ماهه سلامت‌اش را بازیافته، فعالان حاضر در این پویش روز پنج‌شنبه جشن سلامتی را برای این کودک در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌کند.

تاکنون چهار صد هنرمند و ورزشکار به پویش مردمی «بد سرپرست تنهاتر است» پیوسته‌اند.

مهناز افشار



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

تعبير ديدن خواب كلوچه به همراه خواب کشتن

 تعبیر خواب - كلوچه
محمدبن سيرين گويد: ديدن كلوچه در خواب، دليل بر عيش خوش بود و مال بسيار. اگر بيند كه كلوچه مي خورد، دليل است مال حاصل كند. اگر بيند كه كلوچه در دهان نهاد و نتوانست بخورد، دليل است مال او از ديگران بود. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن كلوچه درخواب بر چهار وجه است. اول: مال حلال. دوم: روزي فراخ. سوم: نعمت بسيار. چهارم: عيش خوش.

کس

تعبیر خواب - كشتن
محمدبن سيين گويد: اگر درخواب بيند كه او را بكشتند، دليل كه عمرش دراز شود. اگر ديد كسي را بكشت بي آن كه سرش را از تن ببريد، دليل كه منفعتي بدان كس رساند. ابراهيم كرماني گويد: اگر ديد او را گروهي بكشتند، دليل منفعت است. اگر ديد شخصي او را بكشت به ظلم، دليل كه بيننده مظلوم است و حق تعالي كسي را به او بگمارد تا مكافات ان باز كند. جابرمغربي گويد: اگر ديد فرزند خود را بكشت، دليل كه روزي حلال يابد. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: اگر ديد ستوري يا جانوري يا چيزي ديگر را بكشت، دليلكه برخصم غالب شود.

کس



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

جن در ادبيات غيرديني و جن در فرهنگ عامه

جن

جن در ادبیات غیردینی
تعریف جن در ادبیات غیردینی بسیار متنوع تر از تعریف مذهبی است. تنوع قابل توجهی در اشکال منتسب به جن در افسانه‌های ایرانی وجود دارد. آنها ممکن است زیبا یا زشت، سیاه یا سفید، بزرگ و یا کوچک باشند. به طور کلی، جن مسلمان زیبا توصیف شده، در حالی که آنهایی که کافر هستند به صورت هیولاهای بدترکیب با سر یک چشم در وسط پیشانی، بزرگ و با دندان‌های نیش بیرون زده به تصویر کشیده شده‌اند. برخی جن‌ها با بدن‌های مرکب توصیف شده‌اند، که ممکن است بدن انسان و سر شیر و یا اندام حیوانات مختلف داشته باشند؛ یا انواعی دیگر با سر فیل، یا نفس آتشین و یا بوی نا مطبوعی که متصاعد می‌کنند توصیف شده‌اند. تصور می‌شود که آنها می‌توانند به هر شکلی که تمایل دارند ظاهر شوند. معمولاً جن‌هایی که نوع حیوانی دارند را به صورت مار، بز، کبوتر، گوسفند وحشی، سگ و یا گربه توصیف می‌کنند. زمانی که جن به شکل حیوان شکار در می‌آید به او شکار ابوجهل گویند که در مقابل آن، حیوانات واقعی را شکار ابراهیم می‌گویند. ممکن است آنها بر روی زمین یا در آبها زندگی کنند و یا در حمام‌ها، خانه‌ها، قبرستانها و یا آب انبارها و یا حتی در درختان روزگار بگذرانند. جن‌هایی که در آب انبارهای هند هستند از کمر به بالا شبیه انسان ولی پایین‌تنه‌شان مانند حیوانات است. جن‌ها گرچه جمعیت بیشتری در سوریه، هندوستان و وبار دارند ولی در تمام سرزمین‌ها پراکنده‌اند. نسناسها یک چشم و یک پا دارند و آنها هستند که با ایجاد آتش در خانه‌های انسانها برای ایشان مزاحمت ایجاد می‌کنند، نسناس به همراه شق در برخی منابع جزء جن‌ها به شمار رفته‌اند. نوع دیگری از جن‌ها که Ḡaddār نامیده شده با هر کسی که به او دست یابد خفت‌ و خیز جنسی و مقاربت می‌کند، این موجود دارای دو جنس نر و ماده است.

جن در فرهنگ عامه

تصور بیشتر مردم از جن به عنوان موجودی فرمان‌بر است. اقدامات خاصی برای جلوگیری از آزارشان و یا احضار آنها انجام می‌شود. آنها را با نامهای خاصی مثل از ما بهتران و عزیزان یاد می‌کنند تا از احضار ناخواسته آنها که ناشی از ذکر نام آنها است جلوگیری نمایند همچنین سوت زدن، تحریک آنها با پرتاب سنگ، ریختن خاکستر یا آب گرم بدون ورد لازم، سوزاندن تخم مرغ و پوست پیاز باهم و یا کارهایی مانند جارو زدن بی‌مورد در شب باعث احضار آنها می‌شود. شکارچی پیری که جنی در شمایل یک تازی را زخمی کرده بود، زمانی که به قرار گاه جن‌ها وارد شد توسط آنها توبیخ شد و سه روز بعد جان باخت؛ همچنین جن‌ها شکارچیانی که بیش از حد حیوانات را می‌کشند تعقیب می‌کنند. آن‌ها چنین شکارچی زیاده‌خواهی را از طریق تبدیل او به گوزن نری که وی زخمی کرده‌بود تنبیه می‌کردند. جن‌ها این شکارچی را مجبور می‌کردند تا مشقات یک حیوان شکار شده را تحمل کند، از تعقیب و گریز گرفته تا کشتن، سر بریدن، پوست کندن و کباب شدن.[۱]

به طور کلی برای در امان ماندن از گزند و آسیبهای جن و همچنین دور نگه داشتنش، آیه قرآنی «بسم الله الرحمن الرحیم» را می‌خوانند (به نام خداوند بخشنده مهربان).[۱]

بعضی از زمانها در هفته گزند جن‌ها افزایش می‌یابد مخصوصاً شب‌های شنبه و سه شنبه، آنها با خطر یا آسیبی که برای مردم ایجاد می‌کنند باعث حوادث یا بیماری می‌شوند و یا مصیبت به بار می‌آورند، غیر از اینها ممکن است یکی از کودکان انسان را بدزدند و جایش را با فرزند جن‌ها عوض کنند. همچنین ممکن است به خانه‌ای وارد شده و اموالش را بدزدند. در میان بلوچ‌ها گفته می‌شود دیوی وجود دارد به نام دیو یاهلو که شبیه گاو نری است که در شب دیده می‌شود و به قربانیانش حمله می‌کند. جن دیگری در میان بلوچ است به نام جن سنگ جنوک که به سمت قربانیان خود سنگ پرتاب می‌کند ولی آنها هرچه اطراف خود را نگاه می‌کنند کسی که سنگ پرتاب می‌کند را نمی‌بینند؛ و جن دیگری در میان بلوچ‌ها به نام «مادور زما» وجود دارد که شب‌ها و در مسیر راه‌ها برای عابرین مزاحمت ایجاد می‌کند.

جن



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

کشتن دختر برای ازدواج دوباره توسط مادر بی رحم

به گزارش ایسنا، در  ساعت 6:30 روز دوم فروردین ماه امسال ماموران کلانتری 106 خزانه در تماس عوامل اورژانس در جریان فوت مشکوک دختر بچه‌ای  چهار ساله به نام سارا در خانه اش قرار گرفتند. مأموران کلانتری با حضور در محل و در تحقیقات اولیه پی بردند که مادر این دختر پس از بیدار شدن از خواب متوجه حال بد دخترش شده و از اورژانس کمک گرفته است که با اعزام تیم های امدادی در محل مرگ سارای چهار ساله تأیید شده است.

صیغه

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع مرگ مشکوک دختر چهار ساله، به دستور بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و مادر 30 ساله که مریم نام دارد با حضور در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: شب قبل حادثه سارا سرگرم بازی بود و بعد از شام کنار من خوابید، صبح وقتی بیدار شدم دیدم سارا نفس نمی کشد که با جیغ و فریاد از برادرهایم کمک خواستم و آنها با اورژانس تماس گرفتند و وقتی پزشکان برای کمک آمدند از مرگ دخترم خبر دادند.

در ادامه رسیدگی به این پرونده بازپرس دستور داد تا جسد دخترک در اختیار تیم پزشکی قانونی قرار گیرد که کارشناسان پزشکی قانونی در حالیکه هیچ آثار ضرب و شتم روی بدن سارا نبود در آزمایش های سم شناسی علت مرگ دختر کوچولو را خوردن قرص متادون اعلام کردند.

با کسب این اطلاعات مریم بار دیگر به پلیس آگاهی احضار شد و در تحقیقات کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران بزرگ در حالی که سعی داشت خود را بی گناه معرفی کند؛ اما وقتی در برابر نظریه پزشکی قانونی قرار گرفت مجبور به اعتراف شد. کارآگاهان در این مرحله پی بردند که چندی پیش پدر سارا به خاطر اعتیاد و سرقت به زندان افتاده است و مریم نیز به صورت غیابی از همسرش طلاق گرفته است.

مریم در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: بیکار بودم و هیچ درآمدی برای تأمین زندگی ام نداشتم و پس از جدایی در کنار خانواده ام زندگی می کردم و این در حالی بود که مادرشوهرم نیز برای کمک به زندگی نوه اش با اصرارهای من ماهانه 50 هزارتومان پرداخت می کرد و به دنبال تغییر در زندگی ام بودم. خواستگارهای زیادی داشتم اما همه آنها به خاطر دخترم راضی به زندگی با من نبودند و آخرین خواستگار هم با وجود اینکه حاضر به ازدواج با من شده بود اما وقتی دید دختری چهار ساله دارم از زندگی با من صرف نظر کرد به همین خاطر تصمیم گرفتم دخترم را که مانع ازدواج و پیشرفتم شده بود از زندگی حذف کنم. شب حادثه چند قرص متادون به دخترم دادم و با هم خوابیدیم که نیمه های شب متوجه بد بودن حالش شدم اما روی سرش پتو کشیدم تا چیزی نبینم و صبح وقتی مطمئن شدم سارا فوت کرده با سر وصدا از برادرانم کمک خواستم.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر مادر جوان به دستور مقام قضایی در بازداشت موقت به سر می برد و تحقیقات تکمیلی در این راستا ادامه دارد.

صیغه



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

جشن روز دختر در دوره دانش‌افزایی زبان فارسی

دختر

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری هشتاد و سومین دوره دانش‌افزایی زبان فارسی، به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، جشنی در خوابگاه شهید سلامت دانشگاه علامه طباطبائی برای فارسی‌آموزان حاضر در دوره دانش‌افزایی، با حضور جمعی از مدیران بنیاد سعدی و دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

دختر ایرانی


در این جشن که با اجرای گروه موسیقی سنتی و با استفاده از ابزار موسیقی اصیل ایرانی همراه بود، بسیاری از دانشجویان خارجی از کشورهای مختلف، در گفت‌وگو با ستاد خبری این دوره از دانش‌افزایی، از وجود روز دختر در تقویم رسمی کشورمان اظهار بی‌اطلاعی کردند. آن‌ها دختران ایرانی را نجیب، مهربان و باوقار توصیف کردند و ارزش‌گذاری درست و اهمیت دادن به دختر در فرهنگ ایران را جالب توجه دانستند. به نظر تعدادی از این فارسی‌آموزان، در ایران نسبت به بعضی از کشورها، ارزش بالایی برای مقام زن وجود دارد.

در بخشی از این جشن، دانشجوی سوری با خواندن آیاتی از قرآن به «وحدت و صلح» اشاره کرده و خوشحالی خود را به این دلیل که در این دوره حضور دارد، ابراز کرد.

جوان دیگری به نام «کاووش»، که از کشور تاجیکستان مهمان این جشن بود، شعرهایی را که به زبان فارسی سروده بود در این مراسم خواند و ضمن ابراز دلتنگی برای مادر خود گفت: «دلم تنگ شده اما هیچ وقت نمی‌توانم او را در دنیا ببینم».

از دیگر بخش‌های این جشن که معرفی از فرهنگ اسلامی و ایرانی برای فارسی‌آموزان 41 کشور دنیا بود، شعرخوانی مهسا قربانی، دانشجوی نمونه داشگاه علامه، خاطره‌گویی فارسی‌آموزان خارجی، اجرای موسیقی سنتی، تئاتر و بریدن کیک توسط نمایندگان حاضر از پنج قاره بود که شور و نشاط خاصی در بین فارسی‌آموزان ایجاد کرد.

در پایان این جشن، هدایایی از صنایع دستی هنرمندان ایرانی به رسم یادبود به فارسی‌آموزان اهدا شد.

هشتاد و سومین دوره دانش‌افزایی زبان و ادبیات فارسی توسط بنیاد سعدی و با همکاری و میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی، از تاریخ 14 مرداد تا ۸ شهریور سال جاری، با حضور بیش از ۲۰۰ فارسی‌آموز از ۴۱ کشور جهان در تهران، برگزار می‌شود.
منبع:بنیاد سعدی

زن ایرانی



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

معرفي سکه‌هاي يادبود و سکه‌های جمهوری اسلامی ایران

قیمت سکه


سکه‌های یادبود

سکه‌های یادبود سکه‌هایی هستند که در مناسبت‌های مذهبی و سیاسی خاص یا در گرامی‌داشت چهره‌های علمی و فرهنگی هر کشور ضرب می‌شوند. سکه‌های یادبود می‌توانند در قالب سکه‌های رایج کشور یا به صورت سکه‌های نقره و طلای یادبود که در گردش نیستند باشد. سکه یک ریالی (FAO) در سال‌های ۱۳۵۰ و ۱۳۵۱ و ۱۳۵۲ و ۱۳۵۳.
سکه ده ریالی (FAO) سال ۱۳۴۸.
سکه‌های ۱ و۲ و۵ و ۱۰ و ۲۰ ریالی پنجاهمین سال سلطنت پهلوی ۱۳۵۵. (روی سکه‌ها تاریخ ۲۵۳۵ شاهنشاهی ضرب شده‌است).
سکه ۲۰ ریالی بازی‌های آسیایی تهران ۱۳۵۳.
سکه ۲۰ ریالی (FAO) سال ۱۳۵۶ و ۱۳۵۷.
سکه ۲۰ ریالی یادبود پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک ملی ایران (شهریور ۱۳۵۷).

سکه‌های جمهوری اسلامی ایران

بعد از انقلاب اسلامی در ایران روند ضرب سکه به همان ارزش، اندازه و ابعاد خاص دوره پهلوی به مدت ۱۰ سال ادامه یافت و فقط شکل ظاهری آن فرق کرد. اولین سکه ضرب شده در جمهوری اسلامی سکه ۵۰ دیناری ۱۳۵۸ به شکل دوره محمد رضا پهلوی بود با تفاوت این که فقط تاج بالای شیر و خورشید حذف شده بود. با فرمان رهبر وقت ایران منوط به حذف نشان شیر و خورشید، این نقش که چندین قرن بر روی پرچم و سکه‌های حکومت‌های مختلف ایران قرار داشت و در جهان به عنوان نماد کشور کهن ایران شناخته شده بود از تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اداری کشور حذف شد. در سال ۱۳۵۹ اولین سکه ۵۰ ریالی رایج ایران از جنس مس ضرب گردید که طرفین آن تصویر نقشه ایران و سمبلی از توسعه، اقتصاد، صنعت و کشاورزی بود. از سال ۱۳۷۱ سایز و شکل سکه‌ها در ایران تغییر کلی پیدا کرد و سکه‌هایی با ابعاد و طرح‌های گوناگون توسط بانک مرکزی ضرب شد، در سال‌های بعد به تناسب پائین آمدن ارزش ریال ایران رقم سکه‌های ضرب شده هم بالاتر رفت تا اینکه در سال ۱۳۸۹ سکه ۵۰۰۰ ریالی هم ضرب شد. در مجموع از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۹۲، ۴۴ مدل سکه رایج و بعضاً یادبود به مناسبت‌های مختلف ضرب و در اختیار مردم قرار گرفت. از زیباترین این سکه می‌توان به سکه‌های دورنگ ۲۵۰ و ۵۰۰ ریالی اشاره کرد. گرانترین سکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر سکه ۱ ریالی با تصویر و نام قله دماوند می‌باشد که ضرب سال ۱۳۷۶ آن در حدود ۵۰۰ هزار تومان ارزش دارد.

قیمت طلا



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

معرفی خودروی پرنده و خودروی برقی

قیمت خودرو

خودروی پرنده

خودروی برقی را یک شرکت فرانسوی طراحی نموده است. این خودرو پرنده که پگاس نام دارد می‌تواند تا ارتفاع ۳ هزار متری سطح زمین پرواز کند. ارتش فرانسه از تولید این خودرو استقبال کرده و برای تولید هر دستگاه ۶۰ هزار یورو سرمایه‌گذاری می‌کند. این خودرو توسط شرکت ویلون ساخته می‌شود و برای به پرواز درآمدن و به زمین نشستن به یکصد متر باند نیاز دارد و می‌تواند با سرعتی معادل ۸۰ کیلومتر در ساعت در آسمان به حرکت درآید. همچنین در سطح زمین می‌تواند با سرعتی معادل یکصد کیلومتر در ساعت حرکت کند و میزان ذخیره سوخت آن برای پرواز به مدت ۳ ساعت کافی است. طراح این خودرو که از سال ۲۰۰۸ بر روی این طرح کار می‌کند هدف از ساخت آن را تغییر کاربری سریع برای حرکت در زمین و آسمان اعلام کرده است، زیرا این خودرو به خاطر سبکی قادر است در اندک زمان ممکن از حرکت در آسمان به حرکت در سطح زمین و بالعکس مبادرت کند. ابراز امیدواری کرد که پس از پشت سر گذاردن مراحل آزمایشی، این خودرو در مرحله تولید انبوه با قیمتی معادل صد هزار یورو وارد بازار شود.[۳]
خودروی برقی

    نوشتار اصلی: خودروی برقی

خودرو برقی به خودروی می‌گویند که از باتری جهت نیروی محرکه به‌جای موتور درون‌سوز استفاده می‌کند.

اولین خودروهای برقی در قرن نوزدهم ظاهر شدند. تولید اینگونه خودروها با تولید انبوه اتومبیل احتراقی دچار افت شدید گردید. اما برخی خودروهای برقی همانند تسلا رودستر (یک خودروی لوکس برقی) و جنرال موتورز ای‌وی-۱ موفقیت آمیز بوده‌اند.
برخی نمونه خودروی برقی
خودروی تماماً الکتریکی Tesla Model S، سریع‌ترین خودروی سدانی است که تاکنون در آمریکا ساخته شده. جالب است بدانید که ۰ تا ۱۰۰ این خودرو چیزی درحدود ۳٫۹ ثانیه است. قدرت موتور این خودرو ۴۱۶ اسب بخار معادل یک Audi R8 تولید شرکت تیونیگ «منصوری» است. در Tesla Model S که از بدنه‌ای آلومینیومی ساخته شده است، یک موتور الکتریکی ۱۶٬۰۰۰ دوربردقیقه با گشتاور ۶۰۰ نیوتن-متر به‌کار رفته است. این موتور توسط تعداد بسیار زیادی از پکیج‌های باتری متشکل از ۷٬۰۰۰ سلول لیتیم ـ یون که در کف خودرو جاسازی شده‌اند، به چرخش درمی‌آید و نکته قابل‌توجه همین باتری‌ها هستند که وزنی در حدود ۴۵۵ کیلوگرم دارند. باتری‌ها در هر شکل و اندازه‌ای می‌توانند باشند. شارژ باتری‌های این خودرو از طریق شارژرهای ۱۱۰ ولت یا ۲۲۰ ولت خانگی به راحتی امکان‌پذیر است.

قیمت ماشین



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بررسی معماری تلگرام و تلگرام در کشورمان

تلگرام

پروتکل

پروتکل تازه‌ساخت MTProto توسط نیکلای دورف بر مبنای رمزنگاری ای‌ئی‌اس ۲۵۶ بیتی متقارن، رمزنگاری آراس‌ای ۲۰۴۸ و پروتکل تبادل کلید دیفی-هلمن است.
پروانه

همهٔ نرم‌افزارهای رسمی تلگرام (و چند نرم‌افزار غیررسمی) متن‌باز هستند.[۱۳] هرچند، نرم‌افزار سمت سرور تلگرام مالکیتی است. پاول دورف گفته است کد سرور نرم‌افزار آزاد نیست زیرا معماری تلگرام نیاز دارد دوباره طراحی شود تا به سرورهای مستقل اجازه دهد مانند یک اَبرِ تلگرام متحد کار کند.[۱۴]
امنیت

سازندگان تلگرام بر امنیت برنامه خود تأکید بسیاری دارند. در نوامبر سال ۲۰۱۴ یک جایزه سیصد هزار دلاری برای یافتن باگ بر روی تلگرام اعلام شد[۱۵] که خود نشان از اطمینان برنامه نویسان تلگرام دارد. این مسابقه در فوریه ۲۰۱۵ بدون برنده خاتمه یافت. در سال ۲۰۱۵ شرکت امنیتی غیرانتفاعی Electronic Frontier Foundation رتبه ۴ از ۷ را به بخش پیام رسان و رتبه ۷ از ۷ را به بخش secret chat این نرم‌افزار داد.
تلگرام در ایران

حکومت جمهوری اسلامی ایران بارها بحث فیلترینگ تلگرام را مورد بررسی قرار داد و همواره محدودیت‌هایی را در دسترسی کاربران به آن اعمال کرده است به گونه‌ای که دسترسی کاربران به این پیام رسان همواره با اختلالات جدی مواجه می‌شده است.

کانال تلگرام



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک

جک

طرف باباش مریض میشه
زنگ میزنه آمبولانس میاد کل خانواده سوار میشن،
 امبولانس اژير ميزد اونا دست ميزدند وشادي ميكردند،
تو راه دکتر میگه مریض کیه
 طرف میگه حالش خوب نبود نیومد!!

.

.

.

.

دوستـام…
یکی دکتر شـد…
یکی مهندس شـد..
منم درس عبرت شدم برا بقیه!!!

.

.

.

.

تعارف زدن دخترا
– شیما جوووووون عشخم کیک میخولی؟
+ یه کوچولو اگه بدی عاچقتم
.
تعارف زدن پسرا
– ساندویچ میخوری گشنه ؟
+ اره
–  بدبخت مفت خور

.

.

.

.

دیروز مریض شدم رفتم دکتر.
گفت باید استراحت کنی!
نمیدونه از بس استراحت کردم مریض شدم

دقت کردین!؟
.
.
همه اونهایی که میخوان رژیم بگیرن، روز قبلش جوری غذا میخورنن که تا یه هفته بخوان هم نمیتونن غذا بخورن!؟

.

.

.

.

همچین میگه سوغاتی اصفهان پولکیه…
انگار بقیه جاها مجانیه

.

.

.

.

مامانم: چای میخوری برات بریزم؟
بابام: آره خانوم دستت درد نکنه!
مامانم: پسرم پاشو واسه من و بابات یه چای بریز و بیار

.

.

.

.

اونجا که خواننده میگه:
“باز منو کاشتی رفتی تنهام گذاشتی رفتی، دروغ نگم به جز من یکی دیگه داشتی رفتی”
اینقد شاده که ادم فکر میکنه خیانتم جذابه

جوک



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

واکنش وزارت کار به شایعه حذف یارانه کارگر ها

به گزارش ایسنا، در هفته‌ای که گذشت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای خبر حذف یارانه کارگران را تکذیب کرد.

یارانه

در این اطلاعیه وزارت کار تاکید کرده است که نه تنها برنامه‌ای برای حذف یارانه کارگران ندارد بلکه تلاش می‌کند تا با حذف یارانه افراد برخوردار، منابع لازم به سمت اجرای طرح‌های حمایتی از اقشار محروم و کم درآمد سوق یابد.

وزارت کار خبر حذف یارانه کارگران را در راستای تخریب اقدامات حمایتی دولت و با هدف تشویش اذهان عمومی دانسته و تصویب میزان دستمزد کارگران بیش از تورم و ارائه بسته‌های حمایت غذایی را از جمله اقدامات دولت یازدهم در اجرای سیاستهای رفاهی عنوان کرده است.

دستور وزیر تعاون برای استخدام ۳۵۶۹ مربی حق التدریس فنی و حرفه‌ای از دیگر خبرهای هفته جاری بود.

در نامه علی ربیعی به رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بر لزوم پیگیری امور مربوط به استخدام حق التدریس مربیان آموزش فنی و حرفه ای تاکید شده است.

به گفته رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از مجموع ۳۵۶۹ نفر حق التدریس پذیرفته شده در کشور برای حدود ۱۸۰۰ نفر تمامی مراحل استخدام انجام و احکام کارگزینی صادر و مقرر شده از مجموع ۱۷۶۹ نفر باقی مانده تعداد یکهزار نفر تا پایان شهریور ماه تامین پست شوند و مراحل استخدام خود را طی کنند.

در مورد ۷۶۹ نفر باقیمانده نیز در نیمه دوم سال جاری اقدام خواهد شد و روند استخدامی افرادی که در فرآیندهای اداری به طور کامل پذیرفته نشده‌اند مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

این هفته مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون از اعمال مشوق‌های حمایتی برای بخش تعاون به میزان ۲۰ درصد بیشتر از سایر بخشها خبر داد.

آنطور که ناطقی گفته سازمان خصوصی‌سازی موظف شده در راستای اجرای بند (ب) ماده (۹) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی مبنی بر اعمال مشوق‌های حمایتی برای بخش تعاون به میزان ۲۰ درصد بیشتر از سایر بخش‌ها و در راستای اجرای ماده (۲۰) قانون یادشده، زمینه و شرایط واگذاری شرکت‌ها و بنگاه‌های دولتی قابل واگذاری به شرکت‌های تعاونی را بررسی کند.

از دیگر خبرهای این هفته به تمدید مهلت ثبت نام در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر اختصاص داشت.

بر اساس گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به استقبال کارآفرینان برای حضور در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر، مهلت ثبت نام در این جشنواره تا ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ تمدید شد. همچنین علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند به سامانه karafarinanebartar.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

آغاز هفته "مهارت و کارآفرینی" از دیگر رویدادهای هفته جاری بود. به مناسبت ششم مرداد ماه که روز ملی مهارت نامگذاری شده ویژه‌ برنامه‌های متعدد و همایش‌هایی با مشارکت بخشهای خصوصی و اتحادیه‌های صنفی برگزار شد که برپایی نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های معرفی خدمات آموزش فنی و حرفه‌ای در این راستا بود.

در هفته‌ای که گذشت رییس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت کار از برگزاری پنجمین دوره آزمون مشاوران حفاظت فنی و خدمات ایمنی در روزهای ۲۰ و ۲۱ مرداد ماه خبر داد و گفت: این آزمون با شرکت حدود ۳۰۰۰ نفر از متخصصان حوزه‌های مختلف علوم ایمنی کار در مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار برگزار می‌شود و متقاضیان حقیقی اخذ پروانه صلاحیت مشاوران حفاظت فنی و خدمات ایمنی در آزمونهای یازده گرایش تخصصی در زمینه ایمنی کار شرکت خواهند کرد.

یارانه



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بهترین موقع و زمان برای داشتن رابطه جنسی

سلامت نیوز: شاید تعجب کنید وقت طلا است و وقت شناسی هم بسیار مهم است؛ وقتی هم که ساعت بدن مطرح باشد، این نکته مهم تر می‌شود. تحقیقات دانشمندان نیز ثابت می‌کند احساسات، نیازها و توانایی‌های ما در ساعات مختلف شبانه روز تفاوت می‌کنند و در نتیجه، محققان از بهترین ساعت برای رابطه جنسی تا ساعتی که احتمال مرگ انسان در آن بیش تر است، خبر داده‌اند.

رابطه جنسی


به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامانه،ساعت 5 و 48 دقیقه صبح، زمانی است که هم بدن مرد و هم بدن زن در اوج آمادگی برای رابطه جنسی است و احتمال اورگاسم هر دو در بالاترین حد قرار دارد.

به گزارش سایت «دیلی میل»،،دانشمندان هم چنین می گویند، اگر قرار باشد کسی دچار حمله قلبی شود،‌ احتمال آن در ساعت 6 و 53 دقیقه صبح بیش از همه است.


مردم در خیلی جاها عادت دارند به طور میانگین ساعت 7:35 دقیقه بیدار شوند،‌ آن وقت ساعت 8 زمانی است که بیش از هر موقع دیگری سرحال هستند.


ساعت 10:06 صبح زمانی است که خانم‌ها بیش‌ترین جلوه را دارند و زیباتر به نظر می‌رسند و ساعت بدن می‌گوید، 11 صبح بیش‌ترین احتمال مردن وجود دارد.


بهترین وقت برای یک چرت کوتاه در 12:37 دقیقه، رفتن به دندانپزشکی در 2 بعدازظهر، گردگیری 3:13 عصر، ورزش 5:44 و خلاقیت در 10:51 شب است.
منبع: سلامانه

رابطه جنسی



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مرداد 1395 | نظرات ()